10 لباسی که میخواهیم در بازی "مایلز مورالز" PS5 ببینیم!

 10 لباسی که میخواهیم در بازی "مایلز مورالز" PS5 ببینیم!

اینها لباس هایی هستند که سازندگان بازی Miles Morales میتوانند به عنوان کاستوم قابل آزاد کردن (Unlockable) ازشون استفاده کنند!

مقدمه: لطف بازی های اسپایدرمن به اینه که میشه کلی لباس مختلف توشون آزاد (Unlock) کرد! یعنی معمولا وقتی بازی رو تموم میکنید یا امتیازی میگیرید و ماموریت خاصی رو تکمیل میکنید بهتون امکان باز کردن لباس های مختلف داده میشه و  اینجوری بازی تنوع پیدا میکنه. در واقع از همان بازی تاریخ ساز اسپایدرمن در کنسول PS1 بازیبازان تونسته اند از باز کردن کاستوم های مختلف این قهرمان که از دنیای کمیک یا دنیاهای موازی نشات گرفته اند لذت ببرند. حتی در بازی تحسین شده اسپایدرمن برای کنسول PS4 شاهد بودیم که این لباس ها قابلیت های خاص خود را دارند (بروید سراغ این مقاله تا باهاشون آشنا بشوید). و اسپایدرمن هم اونقدر تاریخچه غنی داره که مثل یک معدن طلا میشه ازش لباس های مختلف و جذاب استخراج کرد. ولی از وقتی اعلام شد که بازی "مایلز مورالز" برای کنسول PS5 میاد (خبرش اینجاست) هواداران نگران بودند که چون مایلز شخصیت نسبتاً جدیدی است و تاریخچه زیاد طولانی نداره پس سازندگان بازی به لباس های کافی دسترسی ندارند که بخواهند ازشون استفاده کنند. ولی من در این مقاله میخوام ثابت کنم که مایلز مورالز از این نظر کم نداره!

 

10- لباس مایلز دنیای شماره 44173

  لباس مایلز دنیای شماره 44173

دنیای شماره 44173 مربوط به داستان "دنیای ونومی" میشه که این کمیک  در وب سایت spidey.ir  ترجمه شده است (در اینجا). این دنیا دکتر دوومی داشت که ونومیزه  و به Poison Dr. Doom تبدیل شد و این شکلی شد. از مایلز مورالز این دنیا اطلاعات چندانی در دست نیست جز اینکه عضو اونجرز بود. لباس ساده و جالبی هم داشت.

 

9- لباس مایلز مورهامس (Miles Morhames Costume)

 لباس مایلز مورهامس (Miles Morhames Costume)

دنیای شماره 14094 مارول را باید نسخه آلتمیت دنیای شماره 8311 (دنیای پیتر پورکر ملقب به خوک عنکبوتیدانست. به همین دلیل دنیای شماره 14094 دارک تر است و در آن حیوانات ناطق زندگی میکردند و گونه های مختلف با هم میجنگیدند تا اینکه قهرمانی که سالها بود مفقود شده بود یعنی Captain Americat برگشت و دوران ابرقهرمان شروع شد. این دنیا هم یک خوک عنکبوتی داشت که پس از کشته  شدنش، «مایلز مورهامس» جانشین او شد. او در ضمن در حال حاضر تنها بازمانده دنیای خودش به حساب میاد. ظاهر و لباسش میتونه بسیار fun باشه به خصوص که الان خوک عنکبوتی شخصیت محبوبی به حساب میاد.

 

8- لباس پایان (The End Costume)

لباس پایان مایلز مورالز

سری کمیک های The End تک قسمتی هستند و مارول هر از گاهی آنها را برای شخصیت های محبوب خودش منتشر میکنه و در آنها شاهد آینده ای احتمالی که نشان میدهد چه بر سر قهرمانان مارول می آید و چگونه عمرشان به پایان خواهد رسید! در کمیک "مایلز مورالز: پایان" هم با نحوه به پایان رسیدن عمر مایلز مورالز آشنا میشوید! خوشبختانه سایت ما این کمیک رو اینجا براتون ترجمه کرده است (واقعا دم سایت spidey.ir گرم!). این کمیک یک داستان آخرالزمانی باحال داره که در آن مایلز تبدیل به شهردار شهر شده و از آخرین بازماندگان نیویورک محافظت میکنه. بیشتر از این توضیح نمیدم تا اسپویل نشید. لباس او همان لباس اریجینال بود که البته رویش یک سویت شرت کلاهدار میپوشید که روی بازوهایش تارهای عنکبوتی وجود داشت و در پشت آن هم یک عنکبوت به چشم میخورد.

  

7- لباس موقتی (Makeshift Costume)

  لباس موقتی (Makeshift Costume)

وقتی مایلز در دنیای کمیک های آلتمیت توسط اون عنکبوتِ از نظر ژنتیکی دستکاری شده آزکورپ گزیده شد و به نیروهای عنکبوتی دست یافت اما علاقمند نبود یک ابرقهرمان باشد ولی بعد از مرگ پیتر پارکر در این دنیا، مایلز تصمیم گرفت به نشانه احترام به او تبدیل به اسپایدرمن جدید شهر بشود. اولین لباس مخصوص او در واقع یک کاستوم هالووین بود که توسط دوستش، «گانکه» بهش داده شد و شبیه به لباس اریجینال پیتر پارکر بود (البته در قسمت آرنج و زانو نوعی محافظ و pad داشت و دستکش و چکمه هایش نیز برایش بزرگ بودند!). این لباس اولین بار در شماره 4 از کمیک Ultimate Fallout دیده شد. در انیمیشن تحسین شده "اسپایدرمن: سفر به دنیای عنکبوتی" نیز شاهد بودیم که مایلز به نوعی همچین لباسی را از استن لی میخره و بر تن میکنه! اگه سازندگان کمی از خود سلیقه به خرج بدن میتونن از نسخه شنل دار این لباس هم استفاده کنند!

لباس شنل دار مرد عنکبوتی

 

6- لباس کارنیج مطلق (Absolute Carnage Costume)

  لباس کارنیج مطلق (Absolute Carnage Costume)

سایت spidey.ir امسال رویداد فوق العاده ای به نام «کارنیج مطلق» رو به همراه تمامی کمیک های مرتبط باهاش ترجمه کرده (در اینجا). شما میتونید کمیک های مربوط به مایلز مورالز در این رویداد را نیز در اینجا دانلود کنید. در این کمیک شاهد بودیم که «مک گارگن» (عقرب و ونوم سابق) تحت تعقیب ارتش دارک کارنیج قرار داره. سپس وقتی نمونه ژنتیکی (کدکس) مک گارگن را از بدنش بیرون کشیدند دچار جراحتی شدید شد و خود مایلز هم به تسخیر سیمبیوت کارنیج در آمد! ظاهر او هم در نتیجه تغییر کرد و ما را به یاد «داپل گانگر» می انداخت ! (برای آشنایی با داپل گانگر، این مقاله را بخوانید). البته مایلز بعدش نوعی کنترل روی این سیمبیوت به دست آورد ولی در نهایت از شرش راحت شد.

  

5- لباس داستان زندگی (Life Story Costume)

  لباس داستان زندگی (Life Story Costume)

"داستان زندگی" را میتوان بهترین داستان نوشته شده برای اسپایدرمن در سالهای اخیر دانست که خوشبختانه این کمیک هم با بهترین کیفیت در سایت ما ترجمه شده است (اینجا). داستان این کمیک در واقع دنیایی موازی به نام دنیای شماره 19529 مارول را نشان میدهد که در آن پیتر پارکر و شخصیت های داستان های او مثل دنیای واقعی عمر میکنند و پیر میشوند. ما مایلز مورالز این دنیا را در شماره آخر (شماره 6) دیدیم (البته دکتر اختاپوس وارد جسمش شده بود!). پیتر پارکر (که پیر شده بود) در این شماره با مایلز برای انجام ماموریتی به فضا میره و در نتیجه  نوع لباس مخصوص فضانوردی بر تن هر دوی آنهاست و لباس مایلز هم در نوع خودش بسیار جالب بود. در نهایت مایلز تونست کنترل خودش رو از دکتر اختاپوس پس بگیره و جانشین پیتر پارکر در این دنیا بشه.

 

4- لباس کاپیتان یونیورس (Captain Universe)

  لباس کاپیتان یونیورس (Captain Universe)

در رویداد اخیر مرد عنکبوتی به نام «قیامت عنکبوتی» کهاینجا ترجمه شده، شاهد بودیم که مایلز نقش مهمی داره و در شماره آخر مایلز به قدرت های «کاپیتان یونیورس» دست یافت تا بتونه «سولوس» (پدر وارثان) را شکست بده! درباره اینکه کاپیتان یونیورس چی هستش میتونید این مقاله را بخوانید تا بفهمید هر کسی به آن دسترسی پیدا کنه تبدیل میشه به نیرومند ترین موجود عالم! همچنین پیتر پارکر سابقه دست یافتن به نیروهای کاپیتان یونیورس رو داره که میتونید با مراجعه به این مقاله ازش باخبر بشید. قبلا هم سابقه داشته که از این لباس برای بازی های مرد عنکبوتی استفاده بشه. به طور مثال در بازی مرد عنکبوتی کنسول پلی استیشن 1 در سال 2000 که بازی محشری بود اگر این لباس را unlock و بر تن میکردید دیگر هیچ چیز بهتون اثر نمیکرد و عملا ضد ضربه میشدید! همچنین قدرت ضربات را دو برابر میکرد و تار بینهایت هم نصیبتان میشد. حالا باید ببینیم اگر این لباس در بازی مایلز مورالز در کنسول PS5 مورد استفاده قرار بگیره باز هم چنین قدرتی خواهد داشت یا نه.

 

3- لباس وارونه (Inverted Costume)

  لباس وارونه (Inverted Costume)

مارول دنیاهای موازی زیادی دارد که اتفاقات و شخصیت های جالبی هم در آنها یافت میشوند. به طور مثال سال 1980 و در شماره 23 از سری اول کمیک های What If   شاهد دنیایی بودیم که در آن زن عمو می به چای پیتر پارکر توسط اون عنکبوت رادیو اکتیو گزیده شده بود! در این دنیا پیتر پارکر نهارش رو در اون روزی که در نمایشگاه علمی گزیده میشه یادش میره و زن عموی او با سرعت نهارش رو براش میبره تا بهش بده ولی در آنجا توسط اون عنکبوت معروف رادیو اکتیوی گزیده میشه و به قدرت های عنکبوتی دست پیدا میکنه! بعدش هم به یک قهرمان تبدیل میشه و بهش لقب «مادام عنکبوتی» (Spider-Ma’am) میدن! مادام عنکبوتی در برخی رویدادهای مرد عنکبوتی که پای دنیاهای موازی در آنها در میان است مثل «قیامت عنکبوتی» حضور داشته. و اما در شماره 2 از سری جدید کمیک های "دنیای عنکبوتی" که اینجا ترجمه شده است شاهد بودیم که مایلز مورالز به دنیای مادام عنکبوتی میره تا بهش کمک کنه چون نسخه های پلید زن عمو می، عمو بن و پیتر پارکر بهش حمله کرده بودند (داستان جالبیه حتما بخونیدش). اینجا بود که مایلز مورالز با نسخه خبیثی از خودش روبرو میشه که لباس متفاوتی داشت که به "لباس وارونه" معروفه زیرا رنگ های آن وارونه شده بود و همچنین اون لوگوی عنکبوتی روی سینه اش حالت جمجمه داشت و یک سویت شرت کلاهدار خاکستری هم داشت! این لباس هم واقعا میتونه در بازی به کار گرفته بشه چون خیلی معرکه است.

 

2- لباس سامورایی (Samurai Costume)

  لباس سامورایی (Samurai Costume)

در همون سری جدید کمیک های "دنیای عنکبوتی" که در مورد قبلی بهش اشاره شد، ما دیدیم که در شماره 1 و وقتی مایلز مورالز از شبکه تار و پود هستی عبور میکنه یک سری مردان و زنان عنکبوتی از دنیاها و ابعاد مختلف به چشم میخورند که یکی از آنها مایلز مورالزی بود که لباس سامورایی ها را برتن داشت! اطلاعاتی درباره این نسخه از مایلز مورالز موجود نیست چون در طول این سری به این نسخه اشاره نشد ولی واقعا لباس باحالی داشت که جون میده برای اینکه در بازی مایلز آزادش کنیم و باهاش بازی کنیم!

  

1- لباس شادو اسپایدر (Shadow Spider)

لباس شادو اسپایدر (Shadow Spider)

مایلز مورالز عضو تیم "قهرمانان" یا (Champions) بوده که اعضایش را قهرمانانی نوجوان مثل خودش تشکیل میدهند. یک بار هم تیمی های او به نام های نُوا و واسپ توسط «مَن ثینگ» تله پورت شدند و اعضای تیم هم تصمیم گرفتند از وسیله ای مرموز و جادویی به نام Siege Parallel به منظور یافتن دوستان گمشده خود استفاده کنند. البته بهشون اخطار داده شد که استفاده از دریچه های این وسیله میتونه باعث تغییرشون به نسخه های موازی ازشون بشه! همین طور هم شد و وقتی اعضای تیم "قهرمانان" وارد دریچه ایجاد شده توسط Siege Parallel شدند، به بُعدی به نام "دنیای عجیب" (Weirdworld) قدم نهادند و کاستوم و هویت شون نیز عوض شد. مایلز به شخصیتی به نام «شادو اسپایدر» تبدیل شد و لباسی شنل دار با طرح تار عنکبوت پیدا کرد که آدم رو یاد مبارز شنل پوش شهر گاتهام می انداخت! این لباس میتونه در بازی مایلز فوق العاده به نظر برسه. ضمن اینکه در دنیای لباس های موازی مرد عنکبوتی، منحصر به فرده.

 

امیر علی

   All rights reserved © Spidey.ir 2020

     (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

15 لباس برتر مایلز مورالز در دنیای کمیک، انیمیشن و بازی

نقد و بررسی انیمیشن "اسپایدرمن: در میان دنیای عنکبوتی: بخش اول"

10 اسپویل بزرگ "مرد عنکبوتی: آنسوی دنیای عنکبوتی" (2023)

شماره آخر از کمیک "وات ایف ... مایلز مورالز؟" ترجمه شد + لینک دانلود

معرفی 10 دشمن برتر «مایلز مورالز» در دنیای کمیک

10 داستانی که پس از به اتمام رساندن بازی مایلز مورالز میتوانید بخوانید

هر آنچه باید درباره بازی "مرد عنکبوتی: مایلز مورالز" بدانید!

بازی مردعنکبوتی 2 : مایلز مورالز انحصاری PS5 معرفی شد + تیزر!

15 حقیقتی که باید درباره مایلز مورالز (MILES MORALES) بدانید

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات جدیدترین بازی مردعنکبوتی (MARVEL’S SPIDER-MAN PS4)

10 صدا پیشه برتر بازی مردعنکبوتی PS4

10 پیش بینی برای قسمت دوم بازی اسپایدرمن PS4

رتبه بندی باس فایت (BOSS FIGHT) های بازی اسپایدرمن PS4

معرفی تمامی لباس های بازی مردعنکبوتی (MARVEL’S SPIDER-MAN)

نقد و بررسی جدیدترین بازی مردعنکبوتی

آیا DLC های بازی اسپایدرمن PS4 ارزش بازی کردن را دارند؟

بازی " SPIDER-MAN " پرفروش ترین بازی ماه سپتامبر لقب گرفت !

مرد عنکبوتی PS4 رکورد سریع ترین فروش سال را شکست!

بازی اسپایدرمن PS4 برنده دو جایزه شد!

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات جدیدترین بازی مردعنکبوتی (MARVEL’S SPIDER-MAN PS4)

نقد و بررسی جدیدترین بازی مردعنکبوتی

 

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

goblin hunter
#1 goblin hunter 1399-05-15 16:18
مقاله ي خيلي خوبي بود من لباس دنياي خوك عنكبوتي روخيلي دوست دارم و اميدوارم در بازي باشد : :lol:
نقل قول کردن
mani34521
#2 mani34521 1399-05-15 16:28
مقاله خوبی بود خیلی دوست دارم بدونم این لباس ها تو این بازی هست یا نه (البته ممکنه لباس های اضافه هم تو اون بازی ساخته بشه)
نقل قول کردن
SPIDERBAT
#3 SPIDERBAT 1399-05-15 16:38
سلام
ممنون از شما بابت این مقاله ی زیبا
در طول سال های زیاد کاستوم های بسیاااااااار زیبایی برای مایلز درست شده که قبول دارم این ها بهترین هاشون بودن.
من خودم لباس انیگما رو از همه بیشتر دوست داشتم.
ممنون از اسپایدی که اگر نبود هیچکدام از این ها نبود.
نقل قول کردن
iron-punk
#4 iron-punk 1399-05-15 16:41
واقعا مقاله ی عالی بود اصلا فکر نمیکردم مایلز مورالز انقدر لباس داشته باشه غیر از مورد 3و4 که به لطف کمیک هایی که شما ترجمه میکنین از بفیشون خبر نداشتم
یه سوال توی بازی اسپایدرمن ایعاد از هم گسیخته تمام اسپایدر من ها حتی نواور و 2099 هم لباس کاپیتان یونیورس داشتن و همشون هم اولین حضور با این لباس رو کمیک micronauts زده بود لطفا میشه داستان این کمیک رو توی یکی از مقالاتتون بگین خیلی برام جالب بود
نقل قول کردن
Captain-spidey
#5 Captain-spidey 1399-05-15 17:08
ممنونم واقعا آقای امیر علی مقالتون عالی بود لباس شاد و اسپایدی خیلی لباس خوبی هست ولی من از لباس وارونه خیلی خوشم اومد
نقل قول کردن
goblin hunter
#6 goblin hunter 1399-05-15 18:02
[quote name="mani34521 "]مقاله خوبی بود خیلی دوست دارم بدونم این لباس ها تو این بازی هست یا نه (البته ممکنه لباس های اضافه هم تو اون بازی ساخته بشه)[/quoمن هم همين طور :P
نقل قول کردن
ali spidey 99
#7 ali spidey 99 1399-05-15 19:05
سلام.
دستتون درد نکنه.
لباس های جالبی بودن ولی من خیلی احتمال نمیدم لباس مایلز مورهامس تو بازی باشه.
چون اصلا انسان نیست.
و اینکه یکم عجیبه که همچین لباسی تو بازی باشه. چون ممکنه بازیکن یکم گیج بشه.

شماره ی ۶ هم احتمالش خیلی کمه.
چون حضور سیمبیوت خودش یه داستان جدا می خواد.
بخاطر همین تو بازی spiderman ps4 هم لباس سیمبیوتی نبود(با اینکه بسیار زیبا و نمادینه)
و حالا کارنیج که دیگه هیچی.
چون برای کارنیج اول باید ونوم بیاد و سیمبیوت و ....
ولی بقیه ی لباس ها جالب میشه اگر تو بازی باشن.
بازم ممنون بابت مقاله
نقل قول کردن
Amir-Ali-2020
#8 Amir-Ali-2020 1399-05-15 19:37
سلام بچه ها
امیر علی هستم
امیدوارم از اولین مقاله من توی این سایت لذت برده باشید
لطفا نظرات بیشتری درباره مقاله من بدهید
ممنونم ;-)
نقل قول کردن
slade wilson
#9 slade wilson 1399-05-15 20:19
به نقل از Amir-Ali-2020:
سلام بچه ها
امیر علی هستم
امیدوارم از اولین مقاله من توی این سایت لذت برده باشید
لطفا نظرات بیشتری درباره مقاله من بدهید
ممنونم ;-)
سلام امیر علی جان اولین مقالت خیلی علی بود وکلی اطلاعات مهم به من یاد داد پسر تو خیلی خوبی امیدوارم همیشه موفق باشی بازم تشکر بابت مقاله خوبت واقعا شما اطلاعات خیلی خوبی داری ;-)
نقل قول کردن
Amir-Ali-2020
#10 Amir-Ali-2020 1399-05-15 20:24
به نقل از slade wilson:
به نقل از Amir-Ali-2020:
سلام بچه ها
امیر علی هستم
امیدوارم از اولین مقاله من توی این سایت لذت برده باشید
لطفا نظرات بیشتری درباره مقاله من بدهید
ممنونم ;-)
سلام امیر علی جان اولین مقالت خیلی علی بود وکلی اطلاعات مهم به من یاد داد پسر تو خیلی خوبی امیدوارم همیشه موفق باشی بازم تشکر بابت مقاله خوبت واقعا شما اطلاعات خیلی خوبی داری ;-)

ممنون از نظرت
نقل قول کردن
goblin hunter
#11 goblin hunter 1399-05-15 21:06
اره مقهله ي خيلي خوبي بود :lol:
نقل قول کردن
Milesspider2020
#12 Milesspider2020 1399-05-15 22:21
باسلام
بازم از اون مقاله هایی که خیلی دوستشون دارم
واقعا تمامی این لباس ها ارزش اینو دارن که تو بازی باشن
سایت اسپایدی در ترجمه و ادیت کمیکها فوق العاده است
کاش کمیک های مورد یک یعنی شادو اسپایدر و مایلز مورهامس هم ترجمه بشن
آقا امیرعلی کارت معرکه بود واقعا مقالات مایلز تو سایت میدرخشن ایشالا بازم از این مقالات بیشتر و گسترده تر تو سایت ببینیم
نقل قول کردن
Amir-Ali-2020
#13 Amir-Ali-2020 1399-05-15 22:45
به نقل از Milesspider2020:
باسلام
بازم از اون مقاله هایی که خیلی دوستشون دارم
واقعا تمامی این لباس ها ارزش اینو دارن که تو بازی باشن
سایت اسپایدی در ترجمه و ادیت کمیکها فوق العاده است
کاش کمیک های مورد یک یعنی شادو اسپایدر و مایلز مورهامس هم ترجمه بشن
آقا امیرعلی کارت معرکه بود واقعا مقالات مایلز تو سایت میدرخشن ایشالا بازم از این مقالات بیشتر و گسترده تر تو سایت ببینیم

خیلی ممنون دوست خوبم. هر وقت مقاله مایلز میخواستید من در خدمتم
نقل قول کردن
spiderman2099
#14 spiderman2099 1399-05-15 23:40
افرین امیر علی کارت حرف نداشت از همین الان ایندتو تو سایت میبینم که روزی ۳ تا مقاله ی خفن تحویلمون میدی مرسی بابت مقاله
نقل قول کردن
21th Captain Marvel
#15 21th Captain Marvel 1399-05-18 18:37
سلام.
بله، اگه توی بازی از این لباس ها استفاده بشه، بازیِ خیلی معرکه ای میشه.
من فقط از لباس های مورد ۲ و ۱ خوشم اومد. ترجیح شخصیم هم اینِکه لباس خوک عنکبوتی توش نباشه، چون زیاد ازش خوشم نمیاد (حیف که نمیتونم بازی رو بازی کنم). دم آقای نویسنده هم گرم.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید