نگاهی به گیمپلی (Gameplay) بازی "انتقام جویان مارول"

نگاهی به گیمپلی (Gameplay) بازی "انتقام جویان مارول"

پس از بررسی بخش داستانی بازی اونجرز که در اینجا انجام شد حالا می‌ریم سراغ گیمپلی بازی!

بالاخره پس از مدت‌ها، استودیوی کریستال داینامیکز گیمپلی طولانی‌تری از مرحله‌ای غیر از مرحله اول بازی رو به نماش گذاشت که اینجا میتونید آن را تماشا کنید. گیمپلی به نمایش درامده بیشتر برروی شخصیت ثور تمرکز داره. گیمپلی ثور توی تریلر خیلی روان بنظر می‌رسه و شاهد کمبوهای بیشتری نسبت به اولین تریلر بازی هستیم. قابلیت پرواز کردن ثور (که به نظر توی لازی بدون چکش خودش هم می‌تونه پرواز کنه) خیلی خوب و روان بنظر میاد. در کل سیستم پرواز بازی خیلی خوب بنظر میاد و سیستم پرواز مردآهنی هم در تریلر اول یکی از نکات جذاب تریلر بود.

 

یکی از موارد جدید به نمایش درامده، نشون دادن قابلیت جاخالی دادن بود. یکی از ایراداتی که هواداران از سبستم مبارزات بازی می‌گرفتن، عدم وجود توانایی جاخالی دادن از ضربات بود. در اولین گیمپلی بای، شخصیت‌ها به راحتی توسط دشمنان ضربه می‌خوردن و بازیکن هیچ واکنشی نشون نمی‌داد.

اما بزرگترین ضعف بازی که از همون اول هم مورد بحث بود و در تریلر جدید هم مشهود هست، دشمنان بسیار ضعیف بازی هستند. دشمنای بازی اصلا چالشی ایجاد نمیکنن و توی تریلر مشاهده می‌کنیم که ثور به راحتی با یکی دو ضربه شکستشون می‌ده.

البته یه سری نوع مشخصی از دشمنا توی تریلر به نمایش درمیان که یه ذره دردسرساز هستند، اما در کل شاهد چالش خاصی توی سیستم مبارزات بازی نیستیم. البته با توجه به اینکه بازی در سبک RPG هستش، امیدوارم هرچی جلوتر می‌ریم، شاهد قوی‌تر شدن دشمنا و سخت‌تر شدن مراحل باشیم.


توی تریلر از چند قابلیت جدید برای شخصیت‌ها هم رونمایی می‌شه که جذاب بنظر می‌رسن. ثور می‌تونه با احضار بایفراست در مکان سفر کنه که البته بیشتر بنظر می‌رسه در محیط‌های محدود و بخش‌های خاصی از بازی شاهد این قابلیت باشیم.

 

بلک ویدو و کامالا خان هم می‌تونن با استفاده از قلاب و کش امدن دستش از بعضی جاهای خاص تاب بخورن.

 

در صحته‌ای کوتاه از یکی از تریلرهای بازی هم می‌بینیم که کامالا خان می‌تونه خودش رو کوچیک بکنه.

 

در یکی از ویدیوهای بازی هم شاهد بخش co-op بازی هستیم که جذاب بنظر میاد و بازی کردن در کنار دوستان کلا جذابه و خیلی‌ها می‌تونن از این قابلیت لذت ببرن مخصوصا بازی در قالب اونجرز.

 

در تریلر بازی شاهد بخش کوچکی از باس فایت با آبومینشین هستیم که بنظرم باس فایت‌های بازی بتونن چالش برانگیزتر باشن اونم بدلیل قابلیت‌های خاصی که دشمنای اونجرز دارن و مبارزه با آبومینیشن هم به تنهایی می‌تونه جذاب باشه اگه تکراری نباشه. همچنین بنظر میاد که نبردی هم بین آیرون من و هالک با زره هالک باستر صورت بگیره!

 

یکی از نکات جذاب دیگه تریلر هم Takedownهای دوتایی بین اعضای اونجرز هستش که در این ویدیو بین هالک و ثورعه. این کار می‌تونه خیلی جذاب باشه مخصوصا که در فیلم‌های اونجرز هم شاهد چنین چیزی بودیم و حتی این مورد در بازی‌های لگو هم مورد استفاده قرار گرفته.

 

از موارد باحال دیگه تریلر هم بازسازی هلی‌کریر و استخدام نیرو هستش. باید دید که این قابلیت تا چه میزان بر روی بازی تاثیر داره مخصوصا که شاهد چنین ویژگی در بازی معروفی چون Meta Gear Solid هم بودیم و تاثیر زیادی هم روی گیمپلی می‌ذاشت.

در نهایت بنظر می‌رسه که بازی اونجرز بزرگترین ضربه‌اش رو از گیمپلیش بخوره. داستان بازی بسیار جذاب بنظر میاد اما از طرف دیگه در گیمپلی بازی شاهد عمق کافی نیستیم و سبک بازی هم RPG هستش که سیستم مبارزات در این بازی‌ها بسیار مهمه و از طرفی هم با انتشار بازی 2 ماه و چند هفته بیشتر فاصله نداریم و بعید بنظر می‌رسه که شاهد تغییرات خاصی در نسخه نهایی باشیم.

مبین امیری

مهدی ترابی مهربانی

Amazing Spidey

 All rights reserved © Spidey.ir 2020

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

بررسی تریلر جدید داستانی به نمایش درآمده از بازی "انتقام جویان مارول"

تریلر ها و جزئیات بسیار زیادی در ویدئوهای جدید بازی "انتقام جویان" منتشر شد! (AVENGERS)

نقد و بررسی نخستین تریلر بازی MARVEL'S AVENGERS

قسمت آخر از کمیک مقدمه "بازی انتقام جویان" (MARVEL'S AVENGERS GAME) ترجمه شد + لینک دانلود

معرفی 20 تیم برتر انتقام جویان

قسمت آخر از کمیک "انتقام جویان: آخرین میزبان" ترجمه شد + لینک دانلود

کمیک انتقام جویان جدید (NEW AVENGERS) ترجمه شد + لینک دانلود

10 كمیك برتر انتقام جویان (AVENGERS) + لينك دانلود

15 رویداد برتر مارول 

رتبه بندی قوی ترین قهرمانان کیهانی مارول

معرفي نیروی های کیهانی در دنیای مارول

رتبه بندی قوی ترین ابرشرورهای مارول

کمیک "مرد عنکبوتی PS4: شهر در جنگ"  ترجمه شد + لینک دانلود

رتبه بندی قوی ترین اعضای گروه انتقام جویان

15 شخصیت خبیث برتر دنیای کیهانی مارول 

10 زن نیرومند دنیای کمیک بوک های ابرقهرمانی

رتبه بندی 15 سلاح قدرتمند دنیای کمیک

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Erfan nakhaee
#1 Erfan nakhaee 1399-04-10 11:10
سلام ممنون بابت بررسی تون من خیلی اهل گیم توی PS نیستم برای همین خیلی نمی توانم نظر تخصصی درباره ای گیم پلی بدم ولی من به این بازی خیلی امیدوارم چون اگه بتونه مثل بازی مردعنکبوتی PS4 باشه یا هم سطحش خیلی خوب می شه چون این می تونه آغازگر عصر مارول توی دنیای گیم باشه.
من امید وارم بازی مرد آهنی PS VR به این بازی مرتبط باشه
نقل قول کردن
Erfan nakhaee
#2 Erfan nakhaee 1399-04-10 11:14
راستی توی خط ۳ام به جای کمبود نوشتید کمبو
ممنون بابت بررسی خیلی خوب بود
نقل قول کردن
naymor
#3 naymor 1399-04-10 11:27
ممنون از اقای امیری
ولی راستش نمیدونم چرا اصلا گیمپلی بازی به چشمم نمیاد، خصوصا بعد از تجربه‌ی اسپایدرمن ps4
اصلا اینجا ساختار فیزیک‌اا خیلی تو ذوق میزنه و بعضی جاها حرکت لب‌ها درست با دیالوگ‌اا سینک نیست.
همه هم شبیه همند تقریبا، یعنی شما دقت کنی ته چهره‌ی تور و تونی و کپ و بروس یکیه!
خلاصه به اون دوستایی که تجربه اسپایدرمن رو دارن باید بگم خیلی انتظاراتشونو بالا نبرن. خصوصا اگه تازه دل‌اا۲ رو با اون سطح گرافیک رفته باشین. کلا اصلا کلاس کاری سونی فرق داره...
به نقل از Erfan nakhaee:
راستی توی خط ۳ام به جای کمبود نوشتید کمبو و خط بعد نوشتید پروار بجای پرواز
ممنون بابت بررسی خیلی خوب بود


دوست عزیز کمبود نیستش! کمبو هست( cambo) که به مبارزات و سبک بزن‌بزن کاراکترها اطلاق میشه

معلومه خیلی اهل گیم نیستیا ;-)
نقل قول کردن
Erfan nakhaee
#4 Erfan nakhaee 1399-04-10 12:10
دوست عزیز کمبود نیستش! کمبو هست( cambo) که به مبارزات و سبک بزن‌بزن کاراکترها اطلاق میشه

معلومه خیلی اهل گیم نیستیا ;-)

اره ببخشید اشتباه از من بود و من پول بازی رو ندارم چه برسه به کنسول
نقل قول کردن
Matingh
#5 Matingh 1399-04-10 13:05
سلام
ممنون آقای امیری بابت بررسی خوبتون.
به شخصه به داستان امیدوارم و فکر میکنم از کشش بالایی برخورداره و شخصیت های کاریزماتیکی هم داره البته نتونستم زیاد با کپ امریکا ارتباط برقرار کنم ، به نظرم باس فایت های جالبی میتونه داشته باشه مخصوصا همونطور که بهش اشاره شد هالک و آبومینیشن ؛ ولی به نظرم هرچند که تعداد شخصیت ها بالاست ،گرافیک کمی ضعیفه و جای بهتر بودن رو هم داره مخصوصا در نبرد های تن به تن و حداقل در گیم پلی خیلی چنگی به دلم نزد! :-*
نقل قول کردن
SPIDERBAT
#6 SPIDERBAT 1399-04-10 14:22
سلام
استاد واقعا توی این چند وقته برای این بازی سنگ تموم گذاشتید و من به شخصه ازتون خیلی ممنونم و اگر شما نبودید اطلاعات من درباره ی این بازی در حد صفر بود و بهتون خسته نباشید میگم.
نقل قول کردن
ali spidey 99
#7 ali spidey 99 1399-04-10 14:43
خیلی هم عالی.
دیگه از این بعد قراره کلی مقاله درباره ی این بازی داشته باشیم.به به :P
به نقل از naymor:
ممنون از اقای امیری
ولی راستش نمیدونم چرا اصلا گیمپلی بازی به چشمم نمیاد، خصوصا بعد از تجربه‌ی اسپایدرمن ps4
اصلا اینجا ساختار فیزیک‌اا خیلی تو ذوق میزنه و بعضی جاها حرکت لب‌ها درست با دیالوگ‌اا سینک نیست.
همه هم شبیه همند تقریبا، یعنی شما دقت کنی ته چهره‌ی تور و تونی و کپ و بروس یکیه!
خلاصه به اون دوستایی که تجربه اسپایدرمن رو دارن باید بگم خیلی انتظاراتشونو بالا نبرن. خصوصا اگه تازه دل‌اا۲ رو با اون سطح گرافیک رفته باشین. کلا اصلا کلاس کاری سونی فرق داره...
به نقل از Erfan nakhaee:
راستی توی خط ۳ام به جای کمبود نوشتید کمبو و خط بعد نوشتید پروار بجای پرواز
ممنون بابت بررسی خیلی خوب بود


دوست عزیز کمبود نیستش! کمبو هست( cambo) که به مبارزات و سبک بزن‌بزن کاراکترها اطلاق میشه

معلومه خیلی اهل گیم نیستیا ;-)

من هم همین نظر رو داشتم، ولی استاد ترابی به من یک نکته ی مهم گفت:
این بازی رو نباید با اسپایدرمن مقایسه کرد.به دو دلیل:
۱-این بازی کلی کاراکتر اصلی و فرعی داره ولی اسپایدرمن نصف کمتر این شخصیت ها رو داشت.
۲-برای این که باگ ها مشکلات کمتر بشه، باید هم یکم گیمپلیش رو پایین بیارن دیگه!
کلا این بازی خیلی پروژه ی عظیم تریه و نباید با بازی اسپایدرمن مقایسه بشه
نقل قول کردن
fighter spider 86
#8 fighter spider 86 1399-04-10 14:52
سلام خدمت همه عزیزان .
آقای امیری خوب گیمپلی بازی رو نقد کردی و حرف های دل منو هم گفتی .
همنطور که تو مقاله اشاره شد دشمنان اونقدر چالش براگیز نیست و با دوتا ضربه شکست می خورن . تو گیمپلی بازی دشمنان زیادی وجود داره و محیط بازی خیلی شلوغ و ادم نمیدونه کی به کیه . به نظرم اگه دشمنای بازی کم ولی چالش برانگیز بودن بهتر بود از دشمنای پهلوان پنبه ای . من که به شخصه از کمبو هالک و مرد اهنی خیلی خوشم اومد اما نمیدونم چرا کمبو ثور به دل ادم نمیشینه . ای کاش کمبو ابومینشین هم به قدری جالب باشه که وقتی با هالک رو به رو میشه ما یاد مبارزه هالک و ابومینشین در فیلم هالک شگفت انگیز بیوفتیم.
اقای امیری باز هم از نقد زیبای شما کمال تشکر را دارم .
نقل قول کردن
naymor
-1 #9 naymor 1399-04-10 15:46
#۷:
ولی با کمال احترام من قبول ندارم این توجیه رو! اتفاقا میشه مقایسه کرد! به عنوان کسی که بیش از یکبار کل بازی اسپایدرمن رو تموم کرده میگم، میشه مقایسه کرد‌. اسپایدی هم کم شخصیت نداشت، بله کاراکترهای قابل بازی شاید کمتر بود ولی باز این توجیه مناسبی برای کیفیت پایین گرافیکی نیست. این کیفیت در بهترین حالت برازنده‌ی بازی‌های نسل هفتمه!
واقعا اسلحه که رو سر سازنده‌ها نبود! میتونستن مقداری دیرتر بازی رو عرضه کنن. بالاخره داریم از اونجرز حرف میزنیم! کم کسایی نیستن. سمبل مارولن. آخه این چه کیفیتیه! یادمه اولین تریلر که اومد همه به قدری جا خورده بودن از کیفیت و گرافیک که هی به خودشون میگفتن: حالا روش کار میکنن درست میشه..."
ولی واقعا اااااییین؟!
هر چه قدر هم که از شوق گیمرها برای بازی کردن رل تونی و استیو و هالک و تور و ... برای اولین بار و با پشتوانه mcu بخوان استفاده کنن، باز گیمرها ریزبین هستن، خصوصا در روزگاری که اوضاع گیم جوریه که شما تو هر زیرشاخه چندین بازی با کیفیت داری!
ببینید اگه دنیای سینمایی مارول موفقه چون پارامترهاش رو داره، ولی قرار نیست تو بخوای تو ساخت بازی صرفا وام‌گیر موفقیت تو ی مدیوم دیگه باشی. از طرفی تو گیم، ما سگانه‌ی آرخامی رو داریم که آخرین شمارش یعنی شوالیه ارخام در زمان نسل هفتم عرضه شد ولی به قدری خوش ساخت و عجیب بود که تا انتشار اسپایدرمن، هیچ گیم هیرویی‌ای یارای پنجه انداختن باهاش رو نداشت. اون وقت بیای برای مخدطبی که هم از مخاطب سینما ریزبین‌تره و هم کلی نمونه موفق رو تجربه کرده، همچین اثری رو به لحاظ کیفی بسازی؟
شاید بهم بگید داری تند میری و اینکه هنوز بازی انتشار نشده و نباید قضاوتش کرد و... . ولی باید بگم هرکسی اگر گیمر باشه میتونه یه اثر رو با این حجم از گیمپلی و تریلر و تیزر منتشر شده، قضاوت کنه و پیشبینی کنه.
خلاصه که خیلی شیکارم بعنوان یه فن اونجرز دوست داشتم برای اولین بار و بعد این همه سال اقتباس گیمینگ درخوری رو شاهد میبودم. ببینین باز اسپایدرمن تا قبل پ‌اس۴، کلی بازی جذاب داشت واسه خودش به طوری که من حتی با یه بازی معمولیش مثل اسپایدرمن۳ کلی حال میکردم. ولی اونجرز قصشون فرق داره... اونا بار اولیه که به طور جدی وارد گیم شدن...

خلاصه که من چشمم اصلا اب نمیخوره به این بازی و فکر میکنم زمان انتشار نمره هم حرفم اثبات خواهد شد
نقل قول کردن
HS-Spider
#10 HS-Spider 1399-04-10 16:15
#9
با سلام
تقریبا با اکثریت حرف هاتون موافقم ولی اون آرخام نیست، آرکهام هستش :o :lol:
اینقدر آرخام شنیدم بهش حساسیت پیدا کردم.کلمه Arkham در زبان فارسی آرکهام ترجمه میشه و چون انگلیسی‌زبان با تلفظ "ه" در کنار "ک" یکم مشکل دارن، بهش میگن آرکام.
موفق باشید 8)
نقل قول کردن
s_spidey
#11 s_spidey 1399-04-10 16:29
سلام به همگی نظر شخصی من اینه دشمن ها نباید هم چالش بر انگیز باشن چون که اینطوری این سوال برامون پیش میاد که ثور که یک خداست چجوری نمیتونه چند تا ربات رو بزنه البته این مسئله فقط برای ثور هست و باید برای شخصیت هایی مثل بلک ویدو که یک انسان معمولیه فرق داشته باشه :-)
نقل قول کردن
mtm
#12 mtm 1399-04-10 17:06
به نقل از naymor:
#۷:
ولی با کمال احترام من قبول ندارم این توجیه رو! اتفاقا میشه مقایسه کرد! به عنوان کسی که بیش از یکبار کل بازی اسپایدرمن رو تموم کرده میگم، میشه مقایسه کرد‌. اسپایدی هم کم شخصیت نداشت، بله کاراکترهای قابل بازی شاید کمتر بود ولی باز این توجیه مناسبی برای کیفیت پایین گرافیکی نیست. این کیفیت در بهترین حالت برازنده‌ی بازی‌های نسل هفتمه!
واقعا اسلحه که رو سر سازنده‌ها نبود! میتونستن مقداری دیرتر بازی رو عرضه کنن. بالاخره داریم از اونجرز حرف میزنیم! کم کسایی نیستن. سمبل مارولن. آخه این چه کیفیتیه! یادمه اولین تریلر که اومد همه به قدری جا خورده بودن از کیفیت و گرافیک که هی به خودشون میگفتن: حالا روش کار میکنن درست میشه..."
ولی واقعا اااااییین؟!
هر چه قدر هم که از شوق گیمرها برای بازی کردن رل تونی و استیو و هالک و تور و ... برای اولین بار و با پشتوانه mcu بخوان استفاده کنن، باز گیمرها ریزبین هستن، خصوصا در روزگاری که اوضاع گیم جوریه که شما تو هر زیرشاخه چندین بازی با کیفیت داری!
ببینید اگه دنیای سینمایی مارول موفقه چون پارامترهاش رو داره، ولی قرار نیست تو بخوای تو ساخت بازی صرفا وام‌گیر موفقیت تو ی مدیوم دیگه باشی. از طرفی تو گیم، ما سگانه‌ی آرخامی رو داریم که آخرین شمارش یعنی شوالیه ارخام در زمان نسل هفتم عرضه شد ولی به قدری خوش ساخت و عجیب بود که تا انتشار اسپایدرمن، هیچ گیم هیرویی‌ای یارای پنجه انداختن باهاش رو نداشت. اون وقت بیای برای مخدطبی که هم از مخاطب سینما ریزبین‌تره و هم کلی نمونه موفق رو تجربه کرده، همچین اثری رو به لحاظ کیفی بسازی؟
شاید بهم بگید داری تند میری و اینکه هنوز بازی انتشار نشده و نباید قضاوتش کرد و... . ولی باید بگم هرکسی اگر گیمر باشه میتونه یه اثر رو با این حجم از گیمپلی و تریلر و تیزر منتشر شده، قضاوت کنه و پیشبینی کنه.
خلاصه که خیلی شیکارم بعنوان یه فن اونجرز دوست داشتم برای اولین بار و بعد این همه سال اقتباس گیمینگ درخوری رو شاهد میبودم. ببینین باز اسپایدرمن تا قبل پ‌اس۴، کلی بازی جذاب داشت واسه خودش به طوری که من حتی با یه بازی معمولیش مثل اسپایدرمن۳ کلی حال میکردم. ولی اونجرز قصشون فرق داره... اونا بار اولیه که به طور جدی وارد گیم شدن...

خلاصه که من چشمم اصلا اب نمیخوره به این بازی و فکر میکنم زمان انتشار نمره هم حرفم اثبات خواهد شد


دوست عزیزمون از بنده نقل قول کرد و بنده لازم میدونم تاکید کنم که قصدم توجیه نبود! بحث کاملا فنی و منطیقه . وقتی تعداد شخصیت بالا میره گرافیک هم پایین میاد . ضمن اینکه شما نباید درباره بازی فقط از روی گرافیک قضاوت کنی
برای کسی مثل من اول از همه داستان مهمه. بعدش هم گیم پلی و گرافیک در رده سوم اهمیت قرار میگیره. البته این بازی هم الان هم گرافیک پایینی نداره. ولی خب شما هم مثل بقیه که یه گیری تو کارای مارول پیدا میکنن و فقط به اون پیبه میکنند میتونی مدام درباره گرافیک نق بزنی و چشمت اب نخوره! :lol:
کسی هم "ارخام" میگه من به شخصه حالت تهوع بهم دست میده :lol: :lol:
نقل قول کردن
naymor
#13 naymor 1399-04-10 17:17
به نقل از mtm:
به نقل از naymor:
#۷:
ولی با کمال احترام من قبول ندارم این توجیه رو! اتفاقا میشه مقایسه کرد! به عنوان کسی که بیش از یکبار کل بازی اسپایدرمن رو تموم کرده میگم، میشه مقایسه کرد‌. اسپایدی هم کم شخصیت نداشت، بله کاراکترهای قابل بازی شاید کمتر بود ولی باز این توجیه مناسبی برای کیفیت پایین گرافیکی نیست. این کیفیت در بهترین حالت برازنده‌ی بازی‌های نسل هفتمه!
واقعا اسلحه که رو سر سازنده‌ها نبود! میتونستن مقداری دیرتر بازی رو عرضه کنن. بالاخره داریم از اونجرز حرف میزنیم! کم کسایی نیستن. سمبل مارولن. آخه این چه کیفیتیه! یادمه اولین تریلر که اومد همه به قدری جا خورده بودن از کیفیت و گرافیک که هی به خودشون میگفتن: حالا روش کار میکنن درست میشه..."
ولی واقعا اااااییین؟!
هر چه قدر هم که از شوق گیمرها برای بازی کردن رل تونی و استیو و هالک و تور و ... برای اولین بار و با پشتوانه mcu بخوان استفاده کنن، باز گیمرها ریزبین هستن، خصوصا در روزگاری که اوضاع گیم جوریه که شما تو هر زیرشاخه چندین بازی با کیفیت داری!
ببینید اگه دنیای سینمایی مارول موفقه چون پارامترهاش رو داره، ولی قرار نیست تو بخوای تو ساخت بازی صرفا وام‌گیر موفقیت تو ی مدیوم دیگه باشی. از طرفی تو گیم، ما سگانه‌ی آرخامی رو داریم که آخرین شمارش یعنی شوالیه ارخام در زمان نسل هفتم عرضه شد ولی به قدری خوش ساخت و عجیب بود که تا انتشار اسپایدرمن، هیچ گیم هیرویی‌ای یارای پنجه انداختن باهاش رو نداشت. اون وقت بیای برای مخدطبی که هم از مخاطب سینما ریزبین‌تره و هم کلی نمونه موفق رو تجربه کرده، همچین اثری رو به لحاظ کیفی بسازی؟
شاید بهم بگید داری تند میری و اینکه هنوز بازی انتشار نشده و نباید قضاوتش کرد و... . ولی باید بگم هرکسی اگر گیمر باشه میتونه یه اثر رو با این حجم از گیمپلی و تریلر و تیزر منتشر شده، قضاوت کنه و پیشبینی کنه.
خلاصه که خیلی شیکارم بعنوان یه فن اونجرز دوست داشتم برای اولین بار و بعد این همه سال اقتباس گیمینگ درخوری رو شاهد میبودم. ببینین باز اسپایدرمن تا قبل پ‌اس۴، کلی بازی جذاب داشت واسه خودش به طوری که من حتی با یه بازی معمولیش مثل اسپایدرمن۳ کلی حال میکردم. ولی اونجرز قصشون فرق داره... اونا بار اولیه که به طور جدی وارد گیم شدن...

خلاصه که من چشمم اصلا اب نمیخوره به این بازی و فکر میکنم زمان انتشار نمره هم حرفم اثبات خواهد شد


دوست عزیزمون از بنده نقل قول کرد و بنده لازم میدونم تاکید کنم که قصدم توجیه نبود! بحث کاملا فنی و منطیقه . وقتی تعداد شخصیت بالا میره گرافیک هم پایین میاد . ضمن اینکه شما نباید درباره بازی فقط از روی گرافیک قضاوت کنی
برای کسی مثل من اول از همه داستان مهمه. بعدش هم گیم پلی و گرافیک در رده سوم اهمیت قرار میگیره. البته این بازی هم الان هم گرافیک پایینی نداره. ولی خب شما هم مثل بقیه که یه گیری تو کارای مارول پیدا میکنن و فقط به اون پیبه میکنند میتونی مدام درباره گرافیک نق بزنی و چشمت اب نخوره! :lol:
کسی هم "ارخام" میگه من به شخصه حالت تهوع بهم دست میده :lol: :lol:


بله مچکر از لطف حضرتعالی///:
والا بنده فقط از روی گیمپلی حکم کلی ندادم بلکه صرفا به گیمپلی بعنوان یک عامل مهم در بازی اعتراض کردم. و خب باز چون حرفم مغایرت داشت بهم حمله شد و سبب تهوع شما شدم.
و نکته دیگه اینکه بازیهای زیادی هستن که شخصیتهای زیادی دارن و داشته اند و هرگز کیفیتشون جوری نبوده که تو ذوق بزنه
نقل قول کردن
naymor
#14 naymor 1399-04-10 17:18
به نقل از HS-Spider:
#9
با سلام
تقریبا با اکثریت حرف هاتون موافقم ولی اون آرخام نیست، آرکهام هستش :o :lol:
اینقدر آرخام شنیدم بهش حساسیت پیدا کردم.کلمه Arkham در زبان فارسی آرکهام ترجمه میشه و چون انگلیسی‌زبان با تلفظ "ه" در کنار "ک" یکم مشکل دارن، بهش میگن آرکام.
موفق باشید 8)

ممنون، راستش نمیدونستم و چون چنجا تلفظ خ رو از کنار هم قرارگرفتن kh شنیدم اینجا هم تعمیم دادم.
مثلا مثل sami khedira ، بازیکن سابق رئال، که خدیرا تلفظ میشه

به هر حال ممنون ;-)
نقل قول کردن
marc-spector
-1 #15 marc-spector 1399-04-10 17:30
#۹:
منم با حرفات موافقم و واقعا برام مهمه تو این روزا که بازی‌ها این حد کیفیت رو دارن، گروه ابرقهرمانی محبوبم بهترین شرایط رو داشته باشه


تازه بازیش جهان‌باز هم نیست، اااه :-|
البته حالا جهان بازیش با توجه به سبک بازی سخت میشد اجراش، ولی غیر ممکن نبود.
به هر حال کاش یه جوری سونی یا اینسومنیاک میساختن بازی رو...

خداااا، فرض کنین اینسومنیاک میساخت و دنیاش مشترک بود با اسپایدی...
نقل قول کردن
mtm
#16 mtm 1399-04-10 17:35
به نقل از naymor:


بله مچکر از لطف حضرتعالی///:

خواهش میکنم
نقل قول کردن
naymor
-1 #17 naymor 1399-04-10 17:43
به نقل از mtm:
به نقل از naymor:


بله مچکر از لطف حضرتعالی///:

خواهش میکنم

فقط یک سوال از حضرتعالی دارم

مثلا فرض کنید الان یک بازی از اسپایدرمن ساخته بشه که،داستانش خیلی خیلی عالیه، ولی کیفیتش چنگی به دل نمیزنه، حالا شما ایا به گرافیک بازی ایراد نمیگیرید چون صرفا داستانش خوبه؟ یا چون عاشق اسپایدی هستید و شخصیت محبوبتونه دوست دارید همه چی تموم باشه؟
چون ببینید امروز در عصر مدرن بازیسازی قرار داریم، مثلا زمانی که بازی دنیاهای از هم گسیخته منتشر شد، هنوز دنیای بازیهای ویدئویی این چنین پیشرفت نکرده بود که چشم‌ها به کیفیت‌های عالی عادت کرده باشن و لذا چون دنیاهای از هم گسیخته داستان بی‌نظیری داشت لذا همه عاشقش شدیم. ولی حرفم اینه که الان ماجرا فرق داره
ایا قبول ندارید این گزاره ها رو؟
نقل قول کردن
Amazing Spidey
+1 #18 Amazing Spidey 1399-04-10 18:17
#17
دوست عزیز شما مثکه نقد آقای ترابی از بازی اسپایدرمن ۲ برای پلی‌استیشن ۲ رو نخوندی
b2n.ir/527584
آقای ترابی تا قبل از بازی Spider-Man PS4 از بازی اسپایدرمن ۲ به عنوان بهترین بازی این شخصیت یاد می‌کرد اما این رو هم می‌گفت که گرافیک بازی تو زمان خودش به نسبت پایین بوده اما هیچوقت دلیل نمیشه این بازی یه بازی معرکه نباشه
و من فکر می‌کنم گرافیک بازی به اندازه کافی خوب هستش
اصلا گرافیک بازی با گرافیک بازی‌های نسل هفتم قابل قیاس نیست، خیلی بهتره
و در ضمن این رو هم بگم که آرکهام نایت در زمان نسل هفت منتشر نشد، بلکه دو سال بعد از به پایان امدن عمر نسل هفتم منتشر شد و خیلی طبیعیه که چنین بازی گرافیک زیادی داشته باشه
نقل قول کردن
mtm
#19 mtm 1399-04-10 18:44
به نقل از naymor:
به نقل از mtm:
به نقل از naymor:


بله مچکر از لطف حضرتعالی///:

خواهش میکنم

فقط یک سوال از حضرتعالی دارم

مثلا فرض کنید الان یک بازی از اسپایدرمن ساخته بشه که،داستانش خیلی خیلی عالیه، ولی کیفیتش چنگی به دل نمیزنه، حالا شما ایا به گرافیک بازی ایراد نمیگیرید چون صرفا داستانش خوبه؟ یا چون عاشق اسپایدی هستید و شخصیت محبوبتونه دوست دارید همه چی تموم باشه؟
چون ببینید امروز در عصر مدرن بازیسازی قرار داریم، مثلا زمانی که بازی دنیاهای از هم گسیخته منتشر شد، هنوز دنیای بازیهای ویدئویی این چنین پیشرفت نکرده بود که چشم‌ها به کیفیت‌های عالی عادت کرده باشن و لذا چون دنیاهای از هم گسیخته داستان بی‌نظیری داشت لذا همه عاشقش شدیم. ولی حرفم اینه که الان ماجرا فرق داره
ایا قبول ندارید این گزاره ها رو؟

دنیاهای از هم گسیخته گرافیک پایینی داشت؟
شما نظر منو خوب نخوندی ، گفتم گرافیک در الویت سوم منه . نگفتم اصلا الویت من نیست
نقل قول کردن
mtm
#20 mtm 1399-04-10 18:48
به نقل از marc-spector:
#۹:
منم با حرفات موافقم و واقعا برام مهمه تو این روزا که بازی‌ها این حد کیفیت رو دارن، گروه ابرقهرمانی محبوبم بهترین شرایط رو داشته باشه


تازه بازیش جهان‌باز هم نیست، اااه :-|
البته حالا جهان بازیش با توجه به سبک بازی سخت میشد اجراش، ولی غیر ممکن نبود.
به هر حال کاش یه جوری سونی یا اینسومنیاک میساختن بازی رو...

خداااا، فرض کنین اینسومنیاک میساخت و دنیاش مشترک بود با اسپایدی...

شما قطعا با حرفای ایشون موافق هستید چون در واقع یک نفر هستید که دارید با دو نام کاربری متفاوت نظر میدید (ای دی شما یکی هستش).
ما هم حالیمونه! و این برخلاف قوانین سایته و من شما دیگر آی دی های شما رو باید بن کنم برید آرخام بازی کنید ! (وای دوباره حالت تهوع بهم دست داد)
ولی یه چیزی باید بگم درباره نظرتون که گفته بودید "تازه بازیش جهان باز هم نیست" و اونم اینه که جهان باز بودن دلیل بر برتر بودن یک بازی نیست. کما اینکه شاهکار هایی مثل آنچارتد و لست آو آس هم محیط های بازی محدودی داشتند
نقل قول کردن
Deadp00L
#21 Deadp00L 1399-04-10 19:53
من که میگم زود قضاوت نکنیم چه بسا بازیایی بوده که تریلرش خفن بوده خودش به دردنخور و بالعکس ولی با این حال با اون دوستمون که گفت میتونن بازیو دیرتر بدن بیرون روش بیشتر کار کنن موافقم
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید