هر آنچه باید درباره بازی "مرد عنکبوتی: مایلز مورالز" بدانید!

هر آنچه باید درباره بازی "مرد عنکبوتی: مایلز مورالز" بدانید!

از این به بعد هرگونه اطلاعات جدیدی درباره این بازی منتشر بشه در این صفحه قرار داده میشه!

 

مقدمه:   Marvel's Spider-Man: Miles Morales یک بازی اکشن ماجراجویی است که توسط شرکت اینسومنیاک گیمز (Insomniac Games) در حال ساخته شدن است و توسط سونی اینتراکتیو انترتینمنت و به طور انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. این بازی براساس ابرقهرمان مارول کامیکس به نام «مایلز مورالز» ساخته میشود و دومین بازی در یونیورس  Marvel's Spider-Man است که سال 2018 برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه شد. گفته میشود در سه ماهه چهارم سال 2020 عرضه خواهد شد.

  

- داستان بازی

داستان بازی مردعنکبوتی ps5

داستان بازی از Marvel's Spider-Man ادامه پیدا میکند. در واقع از آخرین بخش DLC تحت عنوان "شهری که هرگز نمیخوابد" و به مبارزه سیلور سیبل و مرد عنکبوتی با کله چکشیِ رباتیک اختصاص داشت و در صحنه پس از تیتراژ آن شاهد بودیم که پس از اصرارهای فراوان مایلز مورالز، پیتر پارکر تصمیم میگیرد به او راه و رسم ابرقهرمان بودن را یاد دهد، یک سال گذشته است و حالا مایلز کاملا در قالب یک ابرقهرمان که از محله اش (هارلم) دفاع میکند جا افتاده است. در شهر جنگی بین دار و دسته های یک کمپانی بزرگ انرژی و سپاهیان گروهی خلافکار که به فن آوری های پیشرفته دسترسی دارند در گرفته و مایلز خودش را درگیر این جنگ میکند. پیتر هم به او گفته که باید مثل پدرش باشد و مسیر دفاع از شهر در مقابل بدی ها را طی کند.

 

- این یک بازی مستقل است!

اسپایدرمن مایلز مورالز پی اس ۵

ابتدا آقای سایمون راتر نایب رئیس سونی اعلام کرد که "اسپایدرمن: مایلز مورالز" یک بسته تکمیلی یا Expansion است  که بازی قبلی را ارتقا میدهد. با این حال اینسومنیاک گیمز خیلی سریع صحبت های او را اصلاح کرد و گفت این پروژه یک بازی مستقل (stand-alone) از قسمت اول است  که ماجراجویی بعدی در عالم Marvel's Spider-Man است و یک آرک داستانی کامل و مجزا برای خودش را دارد. برایان هورتون مدیر نوآوری اینسومنیاک گیمز درباره داستان بازی گفته که بسیار مهم، احساسی، عاطفی و همچنین بخشی ضروری از یونیورس بازی Marvel’s Spider-Man خواهد بود".

  

- طول و اندازه بازی

لاست لگاسی - مردعنکبوتی

برایان هورتون مدیر نوآوری اینسومنیاک گیمز گفته اندازه و گستردگی این بازی از قسمت قبلی کوچک تره و آن را از این نظر با بازی "آنچارتد: میراث گمشده" (Uncharted: The Lost Legacy)  مقایسه کرده. او همچنین گفته بازی از نظر زمانی هم مثل "آنچارتد: میراث گمشده" خواهد بود. "آنچارتد: میراث گمشده" نصف بازی اصلی خودش زمان میبرد پس نتیجه میگیریم بازی "مرد عنکبوتی: مایلز مورالز" چیزی بین 7 تا 10 ساعت زمان میبرد تا داستان اصلی را تکمیل کنید ولی با احتساب ماموریت های فرعی و نکات دیگر باید دو برابر برایش زمان بگذارید.

 

- چرا این بازی داره برای PS5 میاد؟

حقیقتش اینه سونی خیلی دلش میخواست حتما به مناسبت راه اندازی  کنسول جدید پلی استیشن 5 یک بازی از اسپایدرمن که به سمبل این شرکت تبدیل شده هم عرضه کنه. و چه بازی بهتر از دنباله بازی معرکه و موفق و تحسین شدهٔ اسپایدرمن PS4"؟ اما قطعا اینسومنیاک گیمز نمیتونسته در کمتر از دو سال بیاد و یک دنباله تمام عیار برای بازی قبلی بسازه چون وقتش رو نداشته . بنابراین اومده سراغ ساخت این بازی که جمع و جور تره و حالت 1.5 رو داره. یعنی بین قسمت 1 و 2 جریان داره و اینجوری سونی هم تونسته یک عنوان که توش اسم اسپایدرمن هست برای مراسم انتشار کنسول جدیدش داشته باشه!

 

- سبک بازی و نوع مبارزه

مبارزات نامرئی بازی اسپایدرمن مایلز ps5

برایان هورتون مدیر نوآوری اینسومنیاک گیمز تایید کرده مایلز مورالز سبک مبارزه خاص خودش و همچنین کامبوهای خاص خودش را خواهد داشت و از دو قدرت منحصر به فرد او یعنی اشعه ونومی (venom blast) و نامرئی شدن در این بازی استفاده میشود تا از پیتر پارکر متمایز شود (برای آشنایی با این دو قابلیت ، این مقاله را بخوانید). همچنین قراره از خبیث های جدید، مکان های جدید و ماموریت های منحصر به فرد نسبت به بازی قبلی استفاده بشه.

 

- پیتر پارکر کجاست؟

پیتر پارکر در بازی مردعنکبوتی مایلز پلی استیشن ۵

برخلاف شایعات که میگفتند پیتر پارکر در این بازی مرده است (!)، اما برایان هورتون تایید کرده که او صحیح و سالم است و احتمالا در بازی به صورت کوتاهی او را خواهیم دید.

 

 - قابلیت های فنی بازی چیست؟

رهگیری پرتوی بازی مردعنکبوتی مایلز

گفته شده این بازی از فن آوری  Ray Tracing (رهگیری پرتو) استفاده خواهد کرد (Ray Tracing در واقع یک روش نوین و بسیار پیشرفته برای رندر کردن سایه‌ ها، نورپردازی‌ و بازتاب‌ها درون یک صحنه است). البته اصل و اساس این فناوری جدید نبوده و بسیاری از فیلمسازان و انیمیشن سازان در گذشته با استفاده از این تکنیک رندر، صحنه‌های زیبا و سینمایی بسیاری را خلق کرده‌اند. نکته جدید برای فناوری Ray Tracing که در سخت افزار کنسول PS5 به کار رفته است، حضور Real Time آن درون بازی‌های ویدیویی این کنسول است که تا به حال دیده نشده است. بدین ترتیب نورپردازی، بازتاب‌ها و سایه‌ها می‌ توانند خیلی بهتر و واقع گرایانه‌ تر به نظر برسند. الگوریتمی که پیشتر از آن گفتیم، به این صورت کار می‌کند که زمانی که نور به هر سطحی برخورد می‌کند، تعامل و تاثیر آن را دقیقا به همان صورتی که چشم انسان آن را می‌بیند، محاسبه کرده و سایه‌ها و بازتاب‌ها را به تبعیت از آن، نمایش می‌دهد. بازی همچنین   تقریبا صفحه لودینگ نخواهد داشت و از تکنولوژی‌های جدید نسل بعد همچون تکنولوژی صدای سه بعدی استفاده خواهد کرد.

 

- احتمالا شخصیت پراولر در بازی حاضر خواهد بود

پراولر مردعنکبوتی ps5

شخصیت پراولر (Prowler) را در اینجا توضیح داده ایم.  در دنیای اصلی کمیک بوک های مرد عنکبوتی او خلافکاری به نام هابی براون بود که البته آدم خوبی شده و به اسپایدرمن هم بارها کمک کرده اما در دنیای کمیک بوک های آلتمیت (که مایلز مورالز اولش اونجا خلق شد) او عموی مایلز بود و اسمش هم هست «آرون دیوس» که خلافکاره و همونطور که در اینجا نیز گفته شد، از وقتی مایلز وارد دنیای اصلی مارول شده او هم از دشمنان مایلز به حساب میاد و حتی گروه شش خبیث خاص خودش رو هم داره. پراولر در انیمیشن تحسین شده "سفر به دنیای عنکبوتی" هم حاضر بود و عموی مایلز بود و برای کینگ پین کار میکرد. او در این انیمیشن تم و یا تجیهزاتی با رنگ بنفش داشت و اما در تیزری که از بازی منتشر شده و اینجا میتونید آن را تماشا کنید ما خلافکارانی با تجهیزاتی به همین رنگ میبینیم:

پراولر - مردعنکبوتی ps5

ولی مهم تر اینکه در جایی که مایلز دارد ماشین ها را تعقیب میکند انگار یک نفر با تجهیزات و اشعه بنفش و پرواز کنان از دست او فرار میکند  که احتمالا خود پروالر است!

پراولر در حال پرواز!

 

- شبح؟

شبح اسپایدرمن ps5

در پایان DLC های بازی قبلی مرد عنکبوتی دیگر کاملا مشخص شد سروان یوری واتانبی با اقدام به قتل کله چکشی به یک مجری یاغی قانون تبدیل میشود. در دنیای کمیک هم او به همچین شخصیتی به نام شبح (Wraith) تبدیل شده (اینجا را بخوانید). در بخشی از تیزر به نمایش درآمده از بازی مایلز مورالز هم ما خانمی را مشاهده میکنیم که با تجهیزات بنفش قصد حمله به مایلز را دارد. صورت او را مشاهده نمیکنیم ولی نوع راه رفتنش ما را به یاد یوری واتانابی می اندازد!

 

 

نظر شما چیست؟

 

مهدی ترابی مهربانی

   All rights reserved © Spidey.ir 2020

     (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

مطالب مرتبط:

بازی مردعنکبوتی 2 : مایلز مورالز انحصاری PS5 معرفی شد + تیزر!

15 حقیقتی که باید درباره مایلز مورالز (MILES MORALES) بدانید

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات جدیدترین بازی مردعنکبوتی (MARVEL’S SPIDER-MAN PS4)

10 صدا پیشه برتر بازی مردعنکبوتی PS4

10 پیش بینی برای قسمت دوم بازی اسپایدرمن PS4

رتبه بندی باس فایت (BOSS FIGHT) های بازی اسپایدرمن PS4

معرفی تمامی لباس های بازی مردعنکبوتی (MARVEL’S SPIDER-MAN)

نقد و بررسی جدیدترین بازی مردعنکبوتی

آیا DLC های بازی اسپایدرمن PS4 ارزش بازی کردن را دارند؟

بازی " SPIDER-MAN " پرفروش ترین بازی ماه سپتامبر لقب گرفت !

مرد عنکبوتی PS4 رکورد سریع ترین فروش سال را شکست!

بازی اسپایدرمن PS4 برنده دو جایزه شد!

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات جدیدترین بازی مردعنکبوتی (MARVEL’S SPIDER-MAN PS4)

نقد و بررسی جدیدترین بازی مردعنکبوتی

عکس های منتشر شده از دشمن مرموز و مخفی جدیدترین بازی مردعنکبوتی (SPIDER-MAN PS4)

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

ali spidey 99
#1 ali spidey 99 1399-03-31 14:07
دست شما درد نکنه استاد ترابی
واقعا کدوم سایتی میاد این همه اطلاعات مفید درباره ی یک بازی به اعضای سایتش بده؟



من که خیلی خوشحال شدم وقتی شنیدم این بازی قراره منتشر بشه.

و خیلی ناراحت شدم که فهمیدم این بازی به صورت انحصاری واسه ی PS5 هستش.آخه با این قیمت PS5که نمیشه بازی کرد :cry:

ولی امیدوارم حداقل بازی خوبی دربیاد و پیتر هم به صورت کامئو حضور داشته باشه.


فقط استاد من یه سوال دارم.
این بازی در دنیای اصلی جریان داره یا دنیای التیمیت؟بخاطر حضور مایلز پرسیدم.(چون اون هم اولش در دنیای التیمیت بود)
نقل قول کردن
The Lawyer
#2 The Lawyer 1399-03-31 14:17
دستتون درد نکنه بابت این مقاله
راستیتش این نظر رو موقع ای که اسپایدرمن ps5 معرفی شد داده بودم
تریلر های امسال سونی هم مثله سال های پیش قشنگ و راضی کننده و هایپ کننده بودن مثله رزدینت ایول 8 یا هورایزن 2 یا معرفی ps5
ولی معرفی این بازی مثله معرفی مردعنکبوتی ps4 زیاد بهم مزه نداد و زیاد هیجان زدم نکرد ( خودم هنوز بازیش نکردم ) و خوب اینطور که معلومه حالت uncharted lost legacy رو داره
ولی چیزی که تو این تریلر خیلی منو جذب کرد اون منظره آفتاب و اون حالت برفیش و حالت نئون مانندش بود یه جوری حال و هوای infamous second son رو داشت
امیدوارم اون کاستوم های کمیکیش رو بیارن مثله لباس کیهانیش که تو قیامت عنکبوتی بود یا اون لباس کارنیجی در داستان کارنیج مطلق یا لباس انیمیشن دنیای عنکبوتی رو بیارن
#1 کلا تو یه دنیای دیگست
اگه داستان spider geddon رو بخونی متوجه می شی نه مال دنیای اصلیه نه دنیای آلتیمیت و خود بازی یه دنیاست برای خودش
نقل قول کردن
mani34521
#3 mani34521 1399-03-31 14:46
ای کاش برای همه کنسول ها میومد چرا فقط PS5 :-? همه که پول ندارن این کنسول رو بخرن ولی بازم در کل با این مقاله حال کردم استاد دم شما گرم :-) :-) :-)
نقل قول کردن
mtm
#4 mtm 1399-03-31 14:54
به نقل از The Lawyer:

تریلر های امسال سونی هم مثله سال های پیش قشنگ و راضی کننده و هایپ کننده بودن مثله رزدینت ایول 8 یا هورایزن 2 یا معرفی ps5
ولی معرفی این بازی مثله معرفی مردعنکبوتی ps4 زیاد بهم مزه نداد و زیاد هیجان زدم نکرد

به ما هم زیاد حال نداد چون ضد حال خوردیم! ما دنبال یک تیزر اساسی از قسمت دوم اسپایدرمن بودیم ولی این نصیبمون شد! دلیلش هم گفته شد که سونی میخواسته حتما امسال یه اسپایدرمن همزمان با انتشار از کنسول جدیدش داشته باشه و خب اینسامنیاک نمیتونسته به این زودی این کار رو بکنه
پس به ناچار این بازی رو ساخته
ولی من دلم به حرف فیل لرد (مغز متفکر انیمیشن سفر به دنیای عنکبوتی) گرمه که گفته بود این بازی داستانی فوق العاده داره
در مجموع ساخته شدن این بازی خیلی بهتر از ساخته نشدنش هستش چون قطعا اثر ضعیفی نخواهد بود
ولی امیدوارک اینسامونیاک به طور همزمان کار روی قسمت دوم واقعی بازی اسپایدرمن ps4 رو هم شروع کرده باشه
نقل قول کردن
Erfan nakhaee
#5 Erfan nakhaee 1399-03-31 15:03
واو :eek:
چه سرعتی :eek:
خب اگه این هم مثل اسپایدرمن بشه عالیه :D
هم مایلز رو داریم هم از خود واقعی بازی پیتر رو فقط خدا می دونه کی میاد فقط خدا کنه ps5 ارزون باشه تا 500 دلار باشه خوبه
نقل قول کردن
HS-Spider
#6 HS-Spider 1399-03-31 15:14
#4
استاد تایید شده که همزمان روی این بازی و قسمت دوم Marvel's Spider-Man شروع به کار شده!
به نظر من خیلی هم بد نشد چون میتونن نسخه دوم رو با صبر و حوصله بیرون بدن و نقطه ضعف های کم اهمیت نسخه اول رو پوشش بدن !
نقل قول کردن
Ultemate amir
#7 Ultemate amir 1399-03-31 15:47
خیلی ممنون که این اطلاعاتو با ما به اشتراک گذاشتین . ولی الان دارم غصه میخورم که چرا نمیتونم این بازیو بکنم :cry: :cry: :cry: . و اون فردی که شمشیر و تجهیزات بنفش داشت تو تیزر دیدم که مو هم داشت مو هاش هم بنفش بود ولی حالا موندم خطای دید بود یا درست دیدم :sigh:
نقل قول کردن
Ultemate amir
#8 Ultemate amir 1399-03-31 15:50
به نقل از Erfan nakhaee:
واو :eek:
چه سرعتی :eek:
خب اگه این هم مثل اسپایدرمن بشه عالیه :D
هم مایلز رو داریم هم از خود واقعی بازی پیتر رو فقط خدا می دونه کی میاد فقط خدا کنه ps5 ارزون باشه تا 500 دلار باشه خوبه

به نقل از Erfan nakhaee:
واو :eek:
چه سرعتی :eek:
خب اگه این هم مثل اسپایدرمن بشه عالیه :D
هم مایلز رو داریم هم از خود واقعی بازی پیتر رو فقط خدا می دونه کی میاد فقط خدا کنه ps5 ارزون باشه تا 500 دلار باشه خوبه

داداش یک سایت دیگه رسمی کردن که ps5 دو ترابایتی 760 دلاره !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!! :o :o
نقل قول کردن
Matingh
#9 Matingh 1399-03-31 16:05
به به چه مقاله ای قطعا بازی خوبی از آب در میاد حیف که پول ندارم ps5 بخرم :-| :o
نو که میاد به بازار کهنه میشه دل آزار :-*
من برم هیچکی تنها نمیشه بغض ابری برام وا نمیشه :lol:
نظر ps4 درمورد ps5
نقل قول کردن
hadi1380
#10 hadi1380 1399-03-31 16:27
به نظرم هممون باید خوشحال باشیم این همه سال بازی مرد عنکبوتی با محوریت پیتر پارکر رو بازی کردیم بزار یه سال هم با مایلز بازی کنیم.ولی خوشبختانه که باید خدا رو شکر کرد دارن روی قسمت دوم بازی مرد عنکبوتی هم کار میکنن و هم باید برای بازی مایلز مورالز خوشحال باشیم و هم برای قسمت دوم مرد عنکبوتی که با صبر و حوصله ساخته بشه.و شاهکاری بشه در حد قسمت اول.استاد خیلی زحمت کشیدید بابت این مقاله و من که یه جورایی این مقاله رو خوندم خیالم از بابت مایلز مورالز راحته و هم قسمت دوم مردعنکبوتی.
نقل قول کردن
fighter spider 86
#11 fighter spider 86 1399-03-31 16:59
سلام دوستان عزیز . استاد کاری کردین که هر چه قدر از این مقاله و سایت تعریف کنم بازم کمه ( اصلا قابل وصف نیست ) .
به نظرم این بازی خوب شد که ساخته شد چون که می تونه زمینه رو برای بازی marvel's spider man 2 آماده کنه تا تو بازی به چیز های مهم تری بپردازن ( اخه اگه اینطور نمیشد زمان قابل توجهی برای زمینه سازی صرف میشد . درست مثل قسمت اول دید که چقدر وقت طرف شد تا ما بدونیم مارتین لی همون مستر نگاتیوه ).

همینطور میتونن نکات فنی و گرافیکی رو که در این بازی که ازش استفاده کردن رو بهتر کنند ( اینطوری فکر کنیم که این بازی یه جور موش ازمایشگاهی که داره این فناوری رو برای marvel's spider man 2 اماده میکنه )

فکر کنم پیتر مشغول زندگی شخصیشه چون تو اخر بازی دیدم که پیتر و مری جین دوباره باهم دوست شدن پس پیتر داره به زندگیش سر و سامان میده . یا شایدم خودشو کشیده کنار تا مایلز رو امتحان کنه و ببینه چند مرده حلاجه .

ای کاش این بازی و بازی مرد عنکبوتی 2 برای ps4 هم ساخته بشه (اخه مرد حسابی تو اصلا ps4 داری . هنوز میگه ای کاش برای ps4 ساخته بشه ) چون اصلا یه قرون هم نداریم که این بازی رو بخریم چه برسه به کنسولش :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
ازم از شما ممنونم استاد
نقل قول کردن
hadi1380
#12 hadi1380 1399-03-31 17:31
#11
بله درست میفرمایید مرد عنکبوتی با مری جین دوباره رابطه برقرار کرد ولی اگه دقت کنید تو dlc های جدید که اومد مرد عنکبوتی باز هم دردسر ها و قهرمان بازی های خودش رو با سیلور سیبل و گربه سیاه و کله چکشی .....داره.با توجه به اینکه با مری جین هم بود.پس نتیجه میگیریم که پیتر نمیتونه به زندگیش برسه چون هزار تا دردسر داره و .....اینا. چون پیتر معمولا در دنیای کمیک بیش تر درگیر کار های قهرمانیش هست تا زندگی شخصیش.و اینم باید بگم که در بازی مایلز مورالز هم انقدر سرش با مسائل قهرمانیش گرمه که نمیتونه به مایلز کمک کنه (البته این یه حدسه) :lol:
نقل قول کردن
fighter spider 86
#13 fighter spider 86 1399-03-31 17:54
به نقل از hadi1380:
#11
بله درست میفرمایید مرد عنکبوتی با مری جین دوباره رابطه برقرار کرد ولی اگه دقت کنید تو dlc های جدید که اومد مرد عنکبوتی باز هم دردسر ها و قهرمان بازی های خودش رو با سیلور سیبل و گربه سیاه و کله چکشی .....داره.با توجه به اینکه با مری جین هم بود.پس نتیجه میگیریم که پیتر نمیتونه به زندگیش برسه چون هزار تا دردسر داره و .....اینا. چون پیتر معمولا در دنیای کمیک بیش تر درگیر کار های قهرمانیش هست تا زندگی شخصیش.و اینم باید بگم که در بازی مایلز مورالز هم انقدر سرش با مسائل قهرمانیش گرمه که نمیتونه به مایلز کمک کنه (البته این یه حدسه) :lol:

خب درسته این یه حدس بود که شاید پیتر داره به زندگیش میرسه (اما همونطور که گفتید همسایه مهربون محله ما انقدر مشکلات ابر قهرمانی داره که زندگیش هیچ وقت درست نمیشه :lol: :lol: :lol: :lol: ) .

ولی در اخر بازی دیدم که پیتر داره مایلز راه و رسم قهرمان شدن رو یاد میده پس یه جورایی میتونیم بگیم که پیتر مرشد اونه پس چه پیتر سرش با مشکلات ابر قهرمانی شلوغ باشه یا نه مجبوره که هواسش به مایلز باشه ( چون حس مسئولیت پذیری پیتر مجبورش میکنه )
نقل قول کردن
hadi1380
#14 hadi1380 1399-03-31 18:48
#12
خب بله اینم هست راست میگید.بالاخره مایلز یه مرشد میخواد دیگه.من که بی صبرانه منتظر بازی مایلز مورالز هستم.و مطمئنم بازی شگفت انگیزی خواهد بود و همینطور بی صبرانه منتظرم تا مرد عنکبوتی 2 رو هم فقط و فقط یه تریلر ازش ببینم.
نقل قول کردن
امیرحسین حاجی باقر نجار
#15 امیرحسین حاجی باقر نجار 1399-03-31 19:33
فقط میتونم بگم ( بی نقص) ;-)
نقل قول کردن
Ultemate amir
#16 Ultemate amir 1399-03-31 19:41
به نقل از Matingh:
به به چه مقاله ای قطعا بازی خوبی از آب در میاد حیف که پول ندارم ps5 بخرم :-| :o
نو که میاد به بازار کهنه میشه دل آزار :-*
من برم هیچکی تنها نمیشه بغض ابری برام وا نمیشه :lol:
نظر ps4 درمورد ps5

:D :D داداش برای من که اصلا وا نمیشه :cry:
نقل قول کردن
Milesspider2020
#17 Milesspider2020 1399-03-31 19:48
سلام
خیلی ممنون بابت این مقاله زیبا و کامل خیلی چیزها از نظر من پنهان بود تو این تیزر که استاد برام روشنشون کردن
خیلی احساس خوبی نسبت به این بازی دارم چون واقعا شخصیت مایلزو دوست دارم و از اینم خوشحالم که چقدر سایت اسپایدی طرفدارمایلز داره
واقعا بیصبرانه منتظر بازیشم یه خوشحالی هم دارم که اصلا نمیتونم ابرازش کنم
نقل قول کردن
Blak panther
#18 Blak panther 1399-03-31 22:22
مقاله بسیار جالبی بود.
نقل قول کردن
The Lawyer
#19 The Lawyer 1399-04-01 10:28
#4
بله حرفتون رو قبول دارم یه جورایی حرف دل خودم هم بود
یه متنی خونده بودم واقعا جالب بود : چند روزی شایعاتی درباره بازی و فیلم پخش می شه منتظر می مونیم تا بالاخره اخبار تایید شده و تاریخ انتشار و تیزر و تریلرش میاد بعد منتظر می مونیم تا خود بازی و فیلم بیاد بعد می بینیم تاخیر خورد بعد باز منتظر می مونیم تا روز انتشار برسه و وقتی هم بازی می کنیم یا فیلم می بینیم می گیم اونی بود که واقعا می خواستم یا می گیم اون چیزی که می خواستیم نبود
حالا من یک چیزی رو راجع به بازی های سونی قبول دارم اینه که تاخیراش ارزش دارن و چیزی که باعث می شه بازی های انحصاری سونی ارزش داشته باشن بخش تک نفره و داستان های بازیه که واقعا روش کار می کنن
اسپایدرمن 2 هم به نظرم اگه طولش می دن ارزش داره چون واقعا دارن روش کار می کنن حالا ویژگی های جدید چی می خوان اضافه کنن زیاد برام مهم نیست اون داستانش خیلی برام ارزش داره شاید فعلا شرایطش نباشه نسخه اول رو تجربه کنم ولی بالاخره تجربش می کنم و هنوز خودمو نگه می دارم ببینم داستانش از چه قراره و در حالت فتومود اسکرین شات بگیرم :lol:
من یکی اصلا انتظار نداشتم یعنی تقریبا همه انتظار نداشتن بازی ای از مایلز مورالز ساخته بشه یعنی انقدر که منتظر اسپایدرمن 1 (game of the year) و 2 هستم برای این بازی زیاد هیجان ندارم و منتظر نیستم دست خودمم نیست سر بازی ریمیک رزیدنت ایول 2 و 3 هم هیجان داشتم هم منتظر بودم ولی شماره 8 زیاد براش منتظر نیستم و هیجان ندارم
نقل قول کردن
Marvel spidey
#20 Marvel spidey 1399-04-08 21:20
عجب مقاله بود استاد ترابی عزیز من که از این بازی خیلی خوشم میاد مایلز هم قراره بترکونه چه می‌کنه این اسپایدی بهترین سایت کمیک
نقل قول کردن
Marvel spidey
#21 Marvel spidey 1399-04-09 20:20
استاد ترابی سلام ببخشید یه ایمیل زدم میشه جواب بدین چاکرتونم :-)
نقل قول کردن
Amir aryavand
#22 Amir aryavand 1399-07-24 20:56
برای پی اس فور هم هست
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید