تهدید آمیز ترین زوج های خبیث دنیای کمیک

تهدید آمیز ترین زوج های خبیث دنیای کمیک

این مقاله به مناسبت روز ولنتاین تقدیم شما میشود!

در دنیای کمیک کلی زوج خبیث داریم ولی اینها از همه معروف تر و خطرناک تر هستند!

 

20- جوکر و هارلی کوئین (Joker & Harley Quinn)

 جوکر و هارلی کوئین (Joker and Harley Quinn)

بدون شک مشهورترین زوج ابر خبیث در دنیای مارول یا دی سی ، جوکر و هارلی کوئین هستند که با ترکیبی از جنون و شیمی خودشان را در دل هواداران کمیک باز کرده اند. درسته که رابطه آنها گاهی اوقات عجیب و ناسالم به نظر میاد ولی شاید دلیلش اینه که دو قاتل روانی اگر با هم زوج تشکیل بدهند قطعا اینطوری با هم رفتار خواهند کرد! عشق آنها وقتی شروع شد که دکتر هارلین کوئینزل وظیفه پیدا کرد به عنوان روانپزشک اختصاصی جوکر در تیمارستان آرکهام فعالیت کند. جوکر با چرب زبانی تونست بعد از مدتی کاری کنه که هارلین عاشقش بشه و در نهایت به دستیارش در جرم و جنایت بدل گشت. جالبه که هر دوی آنها از داشتن قدرت های فوق بشری بی بهره هستند ولی ذهن دیوانه و خلا اخلاقیات باعث شده بسیار خطرناک شوند.

 

19- کیلر کراک و ساحره (Croc & Enchantress)

کیلر کراک و ساحره (Croc and Enchantress)

احتمال اینکه آدم عاشق همکار خودش بشه خیلی زیاده مخصوصا اگه تو یه تیم ابرخبیث مثل "جوخه خودکشی" کار کنی! ولی بازم خیلی عجیب بود که کسی مثل کیلر کراک (که از دشمنان اصلی بتمن هم به حساب میاد) با کسی مثل ساحره رابطه رومانتیک برقرار کنه! مدتی بود که کم و بیش به رابطه بین اونا اشاره میشد تا اینکه هردوشون در بیمارستان Belle Reve بستری شدند و اونجا بود که شاهد ظهور و به اوج رسیدن رابطه اونا بودیم. ساحره یک جادوگر نیرومند است که میتونه تله پورت و هیپنوتیزم کنه و کراک هم گُنده و قویه و گوشت انسان هم خورده! چه زوج نازی!

  

18- کارنیج و شیریک (Carnage & Shriek)

کارنیج و شریک (Carnage and Shriek)

شما قطعا کارنیج رو میشناسید . همون سیمبیوت دیوانه ای که با قاتلی روانی به نام کلتوس کسدی پیوند خورده (اینجا رو بخونید). اما شاید با شخصیت «شیریک» (جیغ) زیاد آشنا نباشید. نام واقعی اش هست «فرانسیس لوئیز باریسون». او یكی از معدود دشمنان مونث داستان های اسپایدرمن است. كودكی بسیار سختی داشته و یک بیمار خطرناك روانی به شمار میرود و به همین دلیل اكثر مواقع در تیمارستان روانی "راون كرافت" (Ravencroft) نگهداری میشود. او میتواند از ارتعاشات صوتی برای حمله به دیگران استفاده كند. شیریک در ضمن قادر است ترس و خشم درونی دیگران را افزایش دهد و باعث شود تا اعمال خشنی انجام دهند. زوجی که با کارنیج تشکیل داده آدم رو به یاد هارلی کوئین و جوکر میندازه چون هر دو دیوانه هستند (جالبه که بدونید شیریک چند ماه زودتر از هارلی کوئین در دنیای کمیک خلق شد و احتمال داره که خالق هارلی کوئین او را از روی رابطه شیریک و کارنیج الهام گرفته باشه). در کمیک معروف maximum carnage شاهد بودیم که شیریک و کارنیج همچون مادر و پدر یک خانواده که اعضایش را خبیث های خطرناک و روانی تشکیل میدادند ، عمل میکنند!

 

17- ثانوس و هِلا (Thanos & Hela)

ثانوس و هِلا (Thanos and Hela)

اخیرا در کمیک بوک های Thor ایده جدیدی مطرح شد و رابطه عاشقانه ای بین ثانوس به عنوان تایتان دیوانه و هلا (ارباب قلمرو جهنم) به عنوان الهه هرج و مرج و مرگ بودیم. با توجه به شیفتگی ثانوس به مرگ و پوچ گرایی پس منطقی میتونه باشه اگر نتونه دل بانوی مرگ رو به دست بیاره پس بره سراغ هلا! در شماره 5 از کمیک The Unworthy Thor هواداران کمیک بوک دیدند که بوسه ای داغ بین آنها شکل گرفت. هلا تاج و تخت جهنم رو از دست داده بود و باید لیاقت خودش را به ثانوس اثبات میکرد (با کشتن دو تن از یاران ثانوس) و قطعا ثانوس از هرج و مرج طلبی هلا خوشش میاد!

 

16- بارونس و دسترو (Baroness & Destro)

 بارونس و دسترو (Baroness and Destro)

علاقمندان به دنیای انیمیشن حتما با "جی آی جو" (G.I. Joe) آشنا هستند که از روی سری اسباب بازی ها و اکشن فیگورهای معروف شرکت هاسبرو ساخته شده اند و البته فیلم هم براساس آنها تولید شده (این مقاله را بخوانید). اما مارول هم در دهه 80 میلادی کمیک بوک های موفقی از روی جی ای جو منتشر میکرد که دو شخصیت بارونس و دسترو هم در آنها خلق شدند. هر دوی آنها برای گروه تروریستی "کبرا" کار میکنند. بارونس یک جاسوسه پولدار است که درسته که قدرت فوق بشری نداره ولی به قدر زیادی نفوذ داره و در کار با سلاح و هنرهای رزمی هم استاده. دسترو هم در کار تجارت سلاح است و با کبرا هم کار کرده و بنابراین با بارونس زیاد رو در رو شده و احتمالا تنها کسی هستش که نیمه نرم و غیر خشن بارونس را تجربه کرده! اونا در نهایت با هم ازدواج و حتی تلاش کردند فرمانده کبرا را سرنگون کنند تا خودشون رئیس بشوند!

  

15- تاپ دلار و مایکا (Top Dollar & Myca)

تاپ دلار و مایکا (Top Dollar and Myca)

در این مقاله شخصیت اریک دریون ملقب به «کلاغ» (The Crow) را معرفی کرده بودیم. یک فیلم معروف هم در دهه 90 میلادی از رویش ساخته شده که فوق العاده است. دو شخصیت خبیث در داستان های کلاغ وجود داره که بسیار هم جذاب هستند. آنها خواهر و برادری ناتنی هستند به نام تاپ دلار و مایکا. تاپ دلار در واقع یکی از روسای جنایتکاری شهر دیترویت بود که دستور قتل اریک دریون (قبل از اینکه به کلاغ تبدیل بشه) و نامزدش رو صادر کرد و دشمن اصلی کلاغ به شمار میاد. تاپ دلار و مایکا یک زوج روان پریش هستند که رابطه نزدیک و مشمئز کننده ای هم با هم دارند و هیچ ابایی هم از خشونت مفرط و انجام هر نوع جنایتی ندارند و خیلی وقتها براشون مهم اینه که بهشون خوش بگذره تا اینکه پول به دست بیارن. یعنی گروهی را تشکیل داده اند که فقط دنبال عشق و حال هستند و به همین دلیله که دست به دزدی میزنند. تاپ دلار قدرت فوق بشری نداره ولی خوب با سلاح های مرگبار کار میکنه (مخصوصا با شمشیر). مایکا هم ادعا میکنه قدرت های ذهنی داره و میتونه آینده را ببینه. ولی خطرناک ترین چیز اونا عشقی است که بهم دارند چون حاضرند هر کاری بکنند تا ازش محافظت کنند!

 

14- شاه ساعت و دیسراپتر (Clock King & Disruptor)

شاه ساعت و دیسراپتر (Clock King and Disruptor)

بتمن یه خبیث قدیمی و بیخود داره به نام «کلاک کینگ» یا «شاه ساعت» که در شماره 20 از کمیک تایتان های نوجوان به یک نفر به نام آنجلیکا اسمیت لباس مخصوصی میده که قدرت هاش رو از اون میگیره و اسم خودش رو میذاره «دیسراپتر» (آنجلیکا زندگی فلاکت باری داشت و کلاک کینگ نجاتش میده). سپس کلاک کینگ میشه همه چیز این خانم! در نتیجه با هم یک زوج تشکیل میدهند (در حالی که اغلب کلاک کینگ هیچ اهمیتی به سلامتی و جان این خانم نمیداد!). کلاک کینگ اختلاف سنی زیادی هم با آنجلیکا داره ولی تونست از تنفر او نسبت به زنان دیگر استفاده کنه تا اغوایش کنه و باهاش رابطه ج.ن.س.ی برقرار کنه. در نهایت این رابطه نامناسب وقتی به پایان رسید که آنجلیکا از دستورات کلاک کینگ سرپیچی کرد و در نتیجه کلاک کینگ او را به قتل رساند!!!

   

13- پانچ و جووِلی (Punch & Jewelee)

 پانچ و جووِلی (Punch and Jewelee)

پانچ و جوولی یک زوج خبیث در دنیای دی سی هستند که به نظر میاد میتونند به جرگه دشمنان بتمن ملحق بشوند! آنها اولش با کاپیتان اتم (Captain Atom)    و نایت شید (Nightshade) مبارزه میکردند ولی بعدا به جوخه خودکشی پیوستند. اونا در واقع دلقک هستند و توسط جامعه ابرقهرمانان جدی گرفته نمیشوند. ولی نباید دست کم شون گرفت چون میتونند قاتلین خطرناکی باشند. در طول روز در تفریحگاه Coney Island به شغل عروسک گردانی مشغول هستند و شبها دزدی میکنند! پانچ چکمه هایی داره که بهش اجازه میده در هوا قدم برداره و سلاح های مرگباری هم با خودش حمل میکنه (اشعه های این سلاح ها باعث میشوند مثل عروسک های خیمه شب بازی بتونه بدن دیگران را کنترل کنه!). جوولی هم یک کیسه جواهر داره که باهاش بقیه رو هیپنوتیزم میکنه یا انرژی باهاشون شلیک میکنه!

 

12- لکس لوثر و پاراسایت (Lex Luthor & Parasite)

 لکس لوثر و پاراسایت (Lex Luthor and Parasite)

همه میدونند که لکس لوثر به عنوان بزرگترین دشمن سوپرمن به دنبال اینه که هرچی سوپرمن داره رو تصاحب کنه! پس بنابراین طبیعیه که بخواد عشق اصلی سوپرمن یعنی لوئیز لین را مال خودش بکنه! در داستان کمیک بوکی Til Death Do Us Part که توسط «جف لوب» نوشته شد، دیدیم که ازدواج لوئیز لین با کلارک کنت دچار مخاطره شده. لوئیز سعی میکنه رابطه ای عاشقانه با لکس لوثر شروع کنه . بعد معلوم میشه این لوئیز در واقع یک موجود بیگانه خبیث به نام پاراسایت هستش که میتونه خودش رو شبیه به دیگران دربیاره! پس ببینید عجب زوج خطرناکی تشکیل شد!

 

11- ژنرال زاد و اورسا (General Zod & Ursa)

ژنرال زاد و اورسا (General Zod and Ursa)

ژنرال زاد یکی از دشمنان اصلی سوپرمن در دنیای کمیک است (اینجا معرفی شده) . او هم مثل سوپرمن از کریپتون آمده و همنوع او محسوب میشه و قدرت های مشابه ای هم با سوپرمن داره. منتهی در فیلم تحسین شده "سوپرمن 2" شخصیتی جدیدی خلق شد به نام «اورسا» که با ژنرال زاد یک زوج نیرومند تشکیل داد و با هم به زمین یورش آوردند. بعدا در شماره 3 از کمیک JSA Classified   که سال 2005 منتشر شد این شخصیت را در دنیای کمیک های دی سی هم زیارت کردیم. اورسا هم یکی از اهالی کریپتون است و قدرت های مشابه ای با سوپرمن داره . در فیلم "سوپرمن 2" آنها به هم علاقه رومانتیک داشتند ولی در دنیای کمیک معلوم شد که پدر و مادر پسر کریپتونی هستند که کلارک کنت و لوئیز لین به فرزندی قبول کرده اند!

 

10- مرد جذب کننده و تایتانیا (Absorbing Man & Titania)

 مرد جذب کننده و تایتانیا (Absorbing Man and Titania)

یکی از معروف ترین زوج های خبیث مارول کامیکس مرد جذب کننده و تایتانیا هستند. عشق اونا ماندگاری خاصی هم داشته. مرد جذب کننده از دشمنان معروف ثور هستش (اینجا معرفی شده) و به نظرم همیشه یکی از باحال ترین خبیث های مارول بوده که قدرت های باحالی هم داره. تایتانیا هم اولش لاغر و ضعیف بود و از نوکران دکتر دووم به شمار می آمد ولی دکتر دووم بهش قدرت فیزیکی بالایی داد. اونا از خیلی نظرات با هم نقطه مشترک دارند و چند سال پس از آشنایی با هم ازدواج کردند و به یکی از مخوف ترین گروه های خبیث کل تاریخ دنیای کمیک یعنی "اربابان شرارت" ملحق شدند (این مقاله را بخوانید). اینکه یک زن و شوهر خبیث هستند باعث شده جذابیت خاصی داشته باشند.

 

9- هارلی کوئین و پویزن آیوی (Harley Quinn & Poison Ivy)

 هارلی کوئین و پویزن آیوی (Harley Quinn and Poison Ivy)

در ابتدای همین مقاله زوج جوکر و هارلی کوئین رو معرفی کردیم. ولی بدرفتاری جوکر با هارلی باعث شد تا او در نهایت از جوکر جدا بشه. یعنی چند سال اونقدر سختی در کنارش کشید که دیگر چیزی نمانده بود دست به خودکشی بزنه! بعدش با یکی دیگر از دشمنان معروف بتمن به نام «پویزن آیوی» رفاقت کرد. آیوی کلا از مردها دل خوشی نداره. نکته جالب این بود که چون آیوی قدرت های فوق بشری داشت و خبر هم داشت که چه زجری بابت بودن با جوکر کشیده، سعی کرد به خوبی از هارلی محافظت کنه. خیلی هم با هارلی مهربان بود و بهش احترام میذاشت. همه اینها باعث شد هارلی عاشق پویزن آیوی بشه و بعدشم جوکر دیگه نتونست هارلی رو برگردونه پیش خودش.

 

8- نیمور و اما فراست (Namor & Emma Frost)

 نیمور و اما فراست (Namor and Emma Frost)

نیمور مثل آکوامن میمونه و پادشاه آتلانتیس است و قدرت های زیرآبی داره (در واقع باید گفت آکوامن مثل نیمور میمونه چون نیمور زودتر از آکوامن خلق شد!). ولی فرقشون اینه که نیمور خیلی بداخلاق تر از آکوامنه و خیلی وقتها هم به عنوان شخصیت خبیث به تصویر کشیده میشه (مثلا اینجا گفتیم که از دشمنان پلنگ سیاه به شمار میاد). در داستان معروف Fear Itself شاهد بودیم که بین یکی از جهش یافته های بسیار قدرتمند مارول به نام «اما فراست» (که اینجا  معرفی شده) رابطه رومانتیکی برقرار شد. این رابطه بدون اطلاع سایکلاپس (که سابقه رابطه رومانتیک با اما فراست رو داره) شکل گرفت و درسته که گاهی پای قدرت های کنترل ذهن  برای حفظ این رابطه به میان آمده  ولی در کل  دوام خوبی داشته.

 

7- بِین و تالیا اَل غول (Bane & Tali al Ghul)

 بِین و تالیا ال غول (Bane and Tali al Ghul)

درسته که بسیاری از علاقمندان به دنیای کمیک تالیا ال غول را به عنوان یکی از معشوقه های بتمن محسوب میکنند (اونا حتی بچه دار هم شدند) ولی اخیرا رابطه ای بین او و یکی از دشمنان اصلی بتمن به نام بین در دنیای کمیک شاهد بودیم. در مجموع تالیا به عنوان دختر راس الغول جوری بزرگ و تربیت شد که جانشین پدرش شود و گروه لیگ قاتلین (League of Assassins) را رهبری کند. در هنرهای رزمی بسیار استاد است. بین هم نسخه های مختلفی داشته. به طور مثال اکثرا دیده ایم که با تزریق محلولی گیاهی به توان فوق بشری دست پیدا میکند و گاهی هم دیده شده مثل فیلم "شوالیه تاریکی برمیخیزد" قدرت خاصی ندارد و فقط بزرگ و قوی هیکل است. او هم یکی از گزینه های اصلی هدایت لیگ قاتلین بود و محافظ تالیا به شمار می آمد که به عشقش تبدیل شد.

  

6- بلک آدام و آیسیس (Black Adam & Isis)

بلک آدام و آیسیس (Black Adam and Isis)

«بلک آدام» دشمن اصلی شخصیت شزم است و یه جورایی به عنوان سلف او به حساب میاد که قدرت های مشابه با شزم هم داره و از مصر باستان نشات گرفته. او را معمولا به عنوان کسی که رابطه رومانتیک برقرار میکنه نمیشناسند. تا اینکه یکی از گروه های دشمن سوپرمن به نام Intergang یک برده به بلک آدام به عنوان هدیه میده. ولی بعدا معلوم میشه این برده تجسم الهه معروف مصریان به نام آیسیس بوده. درسته هر دوی آنها گاهی نشانه های از قهرمان بودن از خود بروز داده اند ولی معمولا وقتی در کنار هم هستند کارهای خبیث میکنند! آیسیس قدرت های جادویی زیادی داره و مثل بلک آدام میتونه پرواز کنه.

  

5- مگنتو و میستیک (Magneto & Mystique)

مگنتو و میستیک (Magneto and Mystique)

مگنتو دشمن اصلی مردان ایکس و یکی از برترین خبیث های دنیای کمیک است. البته سابقه داشته که برای مدتی نسبتا زیاد هم مثبت و قهرمان بشه. و جالبه که مگنتو در دنیای کمیک معمولا با شخصیت های مثبت رابطه رومانتیک داشته و مثلا با روگ ( این مقاله را بخوانید) یا با اسکارلت ویچ. اما در فیلم های "مردان ایکس" شاهد بوده ایم که بین او و  میستیک رابطه رومانتیک وجود دارد (برای آشنایی با میستیک این مقاله را بخوانید) دلیلش هم اینه که مگنتو به خوبی درد و رنج میستیک را درک میکند. مگنتو هرگز نمیخواد که میستیک خودِ واقعی اش را پنهان کند. او میخواهد که میستیک به آنچه که هست افتخار کند و این شالوده رابطه آنها را تشکیل داده است.

 

4- کراس بونز و سین (Crossbones & Sin)

سین

براک راملو ملقب به کراس بونز از مزدوران خطرناک دنیای کمیک های مارول است. گفته میشه توسط خبیثی برتر به نام «تسک مستر» تعلیم دیده. از دشمنان کاپیتان آمریکا به حساب میاد و از وقتی با یوهان اشمیت ( رِد اسکال ) دیدار کرد، تحت تاثیر او قرار گرفت و تبدیل به یکی از ماموران او با نام رمز «کراس بونز» شد. كراس بونز همیشه شیفته رد اسكال است و از دستورات او پیروی میكند. او ضمنا معشوقه دختر رد اسكال به نام «سین» است و آنها معمولا در كنار هم در حال خباثت دیده میشوند. درباره سین بگویم که نام کاملش «سینتیا اشمیت» (Sinthia Shmidt) است و همانطور که گفته شد دختر واقعی رد اسکال به حساب میاد. منتهی رد اسکال دلش پسر میخواست و بنابراین وقتی سینتیا به دنیا آمد بسیار عصبانی شد و دستور داد در بدترین شرایط و محیط بزرگش کنند. به همین دلیل روحیه بسیار خشن و بیرحمی داره. سپس به طور مصنوعی سنش را تسریع کردند تا در انجام عملیات ها به درد پدرش بخوره. او و کراس بونز یک زوج قاتل بسیار خطرناک و بی رحم هستند.

 

3- دکتر دووم و وایت کوئین (Dr. Doom & White Queen)

دکتر دووم و وایت کوئین (Dr. Doom and White Queen)

خیلی ها هستند که دکتر دووم را برترین خبیث تاریخ دنیای کمیک میدانند. حتما باهاش آشنا هستید و من نمیخوام درباره اش حرف تکراری بزنم (تو این مقاله معرفی شده است). جالب اینه که رابطه رومانتیک هم کم نداشته و با بسیاری از خبیث های مونث مارول در ارتباط بوده! یکی از اونا «اما فراست» بود که وقتی با اسم مستعار «ملکه سفید» بر گروهی خبیث به نام Hellfire Club ریاست میکرد، با دکتر دووم یک زوج تشکیل داد. در کل دکتر دووم درسته خیلی خبیثه ولی میتونه برای جنس مخالف جذاب باشه! درسته رابطه آنها بسیار کوتاه و موقتی بود ولی در همون مدت کوتاه هم زوج بسیار قدرتمندی تشکیل دادند.

 

2- آمورا و اِسکرج (Amora & Skurge)

آمورا و اِسکرج (Amora and Skurge)

آمورا ملقب به ساحره (Enchantress) از دشمنان اصلی و مهم ثور به حساب میاد. او از سن کم شروع کرد به یادگیری جادو و شاگرد «کارنیلا» (Karnilla) بود (کارنیلا ملکه و جادوگر قلمرو موسوم به Nornheim بود که با آزگارد مخالفت میکرد). وقتی کارنیلا از آزگارد تبعید شد ، آمورا خودش سعی کرد به بزرگترین جادوگر تبدیل بشه. او دیگر جادوگران را اغوا و سپس مجبورشان میکرد تا اسرار باستانی خود را بهش بگویند. نکته اصلی درباره شخصیت پردازی آمورا اینه که عاشق و دلباخته ثور هستش ولی ثور بهش محل نمیذاره! اما ساحره حاضره هر کاری بکنه تا دل ثور رو به دست بیاره حتی اگه مجبور باشه در این راه بکشتش! در ضمن او معمولا دستیاری داره به نام «اسکرج» (Skurge) ملقب به Executioner که همیشه یک تبر دستشه! نباید سر به سرش بگذارید چون اعصاب نداره. ضمن اینکه پدرش یکی از Storm Giant ها بود (آنها غول هایی بودند که در قلمرو "یوتون‌هایم" یا Jotunheim سکونت داشتند و برخلاف «غول های یخی» در مناطق معتدل کوهستانی میزیستند) اما مادر اسکرج از اهالی آزگارد بوده. بنابراین قدرت بازوی او از اهالی عادی آزگارد بیشتر است. سلاحی هم در دست داره به نام "تبر خونین" (Bloodaxe). این تبر نه تنها میتونه او را به جاهای مختلف تله پورت بکنه بلکه اونقدر قویه که میتونه خدایان را هم زخمی کنه. ضمن اینکه طلسمی روی این تبر هست که اگر هر کی به جز اسکرج ازش استفاده کنه دچار میل شدید برای کشتن و خونریزی میشه!  خلاصه اینکه آمورا و اسکرج یک تیم واقعا نیرومند و مخرب هستند!

 

1- ثانوس و بانوی مرگ (Thanos & Death)

ثانوس و بانوی مرگ (Thanos and Death)

ثانوس شخصیتی هستش که به لطف حضورش در دنیای سینمایی مارول الان بسیار شناخته شده شده و البته محبوب! میتونید اینجا و اینجا اطلاعات خوبی راجع بهش پیدا کنید. در دنیای سینما انگیزه او برای خباثت و نابودی نیمی از جمعیت عالم به خاطر اینه که در کل هستی تعادل به وجود بیاره اما در دنیای کمیک قضیه فرق داره چون ایشون به خاطر علاقه و شیفتگی به پوچ گرایی و مرگ و آخرت عاشق شخصیت به نام «مرگ» شد و به خاطر به دست آوردن دل او بود که نیمی از عالم را نابود کرد! مرگ یک شخصیت کیهانی بسیار نیرومند در عالم مارول است که اغلب در فرم یک زن ظاهر میشود. او همزمان با به وجود آمدن زمان و به همراه دیگر نیروهای کیهانی متولد شد. مرگ یک موجود نامیرا هستش و همیشه در عالم مارول حاضر خواهد بود. در واقع ثانوس برای راضی کردن مرگ هر کاری میکنه (مثلا "مکعب کیهانی" پیدا کرد تا کنترل عالم را در دست بگیره یا به دنبال سنگ ها و دستکش بینهایت رفت تا همه چیز رو باهاش نابود کنه و ....) . پس خودتون ببینید این زوج خبیث واقعا مسبب چه بدبختی ها و جنایت هایی شده اند یا خواهند شد.

 

 مهدی ترابی مهربانی

 

 All rights reserved © Spidey.ir 2019

منبع: سایت CBR

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

بدترین زوج های عاشق در فیلم های کمیک بوکی!

بهترین زوج های عاشق در فیلم های کمیک بوکی!

20 زوج عاشق برتر در دنیای کمیک

تمام عشق های پیتر پاركر!

اولین بار عشق های پیتر پاركر/ مرد عنكبوتی در كدام كمیك ها ظاهر شدند؟

5 مثلث عشقی برتر دنیای کمیک

رتبه بندی قوی ترین ابرشرورهای مارول

15 شخصیت خبیث برتر دنیای کیهانی مارول

بهترین زوج های عاشق در فیلم های کمیک بوکی!

15 صحنه غم انگیز، احساسی و ناراحت کننده در فیلم های کمیک بوکی

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Amir097
#1 Amir097 1397-11-16 16:37
مقاله جالبی بود من فقط مورد اول می دونستم.
این clock king قدرت خاصی داره؟ نکنه ساعتا کنترل میکنه؟ یا با ساعت ها حرف می زنه؟ :lol:
نقل قول کردن
best of the best
#2 best of the best 1397-11-16 16:46
مقاله عالی بود
و جالب بود که رابطه بین جوکر و هارلی کویین از رابطه بین کارنیج و شریک "الهام" گرفته شده
نقل قول کردن
moali
#3 moali 1397-11-16 18:16
جالب بود مقاله، دمتون گرم
فقط به نظرم حق تانوس و هلا رده بهتری بود، بالاخره زوجین که یکیشون نصف دنیا رو با یه بشکن پودر کرده، تهدیدآمیزتر از این؟!
نقل قول کردن
Abootaleb2PAC
#4 Abootaleb2PAC 1397-11-16 20:18
سلام. واقعا مقاله ی زیبایی بود. تیتر مقاله که کلی منو هایپ کرد. خود مقاله که بماند.
بی صبرانه منتظر پارت دوم مقاله ام اقای ترابی.
امیدوارم هر روز موفق تر از دیروز باشین استاد.
هم شما هم باقی ادمینا و صد البته Spidey.IR.
نقل قول کردن
ma._.jafari
#5 ma._.jafari 1397-11-17 00:03
خسته نباشید
آقا یه سوال بی ربط...کمیک ها fables هم تو سایت هست؟اگر هست واقعا ممنون میشم آدرس بدین یا اگر نیست منبع بدین
ممنون
نقل قول کردن
rocket racer
#6 rocket racer 1397-11-17 00:06
خدا وکیلی ارجین هارلی کویین یکی از مضخرف تریناس و توهینیه به تمام روانشناسان کهکشان حتی شاسگول تریناشون خیلیییی احمقانس احتمالا مدرک روانشناسیشو از دانشگاه ازاد کتول اباد گرفته
نقل قول کردن
hosien
#7 hosien 1397-11-18 11:14
استاد واقعا مقاله عالی نوشتید از تمامی زحماتتون تشکر میکنم
مورد 9 برام خیلی عجیب بود
استاد شرمنده بابت اسپم ولی یه درخواست داستم
آیا میشه کمیک های بیشتری از ددپول ترجمه کنید من واقعا عاشق ددپول هستم ولی شما دوتا کمیک بیشتر ازش نذاشتین
نقل قول کردن
moali
#8 moali 1397-11-18 11:31
سلام و خسته نباشید، دمتون گرم واقعا خیلی حال کردم با این مقاله به خصه خیلی حال کردم با شماره یکش.
استاد ترابی ببخشید بابت این اسپم ولی می خواستم بپرسم که قسمت دوم کمیک مقدمه اندگیم کی ترجمه میشه؟ چون خیلی وقته یکش ترجمه شده ولی دومیش هنوز نیومده.
بازم ممنون از مقالات عالیتون.
نقل قول کردن
rocket racer
#9 rocket racer 1397-11-18 13:29
ولی من یه ویدعو تو یوتویوب دیدم که ثانوس داش برا سیلور سرفر توضیح میداد که منابع زمین محدوده پس یعنی فیلم اونجر شبیه کمیکش بوده و فرق نداشته . یعنی درسته که عاشق مرگم بوده ثانوس ولی خب این تنها دلیلش نبوده
نقل قول کردن
mmh112
#10 mmh112 1397-11-18 16:13
ببخشید این حرف رو میزنم ولی یعنی هارلی کویین ه.م.ج.ن.س.گ.را هستش؟
نقل قول کردن
rocket racer
#11 rocket racer 1397-11-18 18:51
به نقل از mmh112:
ببخشید این حرف رو میزنم ولی یعنی هارلی کویین ه.م.ج.ن.س.گ.را هستش؟

چرا معزرت خواهی میکنی نمیفهمم. والا مثل اینکه یه مدت با ایوی رابطه داشته
نقل قول کردن
hassan91
#12 hassan91 1397-11-18 22:39
زوجهای خبیثی که بادوام تر هستند بهتر هستند ولی معمولا ما نمیتونم رابطه ی اونها رو مداوم فرض کنیم. در بین اینها رابطه ی ثانوس با بانوی مرگ و ساحره با اسکرج همیشه مداومه و تصورشون بدون هم غیر ممکنه.
به هر حال من یکی نمیتونم از رابطه ی جوکر و هارلی کویین سر در بیارم و همیشه سوال بوده برام که چطور یک زن روانشناس راضی به این رابطه میشه. واقعا برام جای سواله :-?
نقل قول کردن
punkspidey
#13 punkspidey 1397-11-20 20:46
ممنون بابت مقاله خوبتون.واقعا بهترین هستید تو زمینه کمیک خوشحالم که تونستم عضو کوچیکی بشم در جمع بزرگان
نقل قول کردن
spider flash
#14 spider flash 1399-07-16 18:19
مقاله ی جالب و اموزنده ای بود من فقط جوکر و هارلی کویین و تانوس و بانوی مرگ رو میدونستم
نقل قول کردن
mtm
#15 mtm 1399-07-16 18:47
به نقل از spider flash:
مقاله ی جالب و اموزنده ای بود من فقط تانوس و بانوی مرگ رو میشناختم ولی یه سوال چرا عکس اون زنه توی مورد ۸و۳ یکیه ولی اسمشون فرق داره؟ :o

خوب نخوندی متن رو. نوشته اما فراست ملقب به وایت کوئین
نقل قول کردن
spider flash
#16 spider flash 1399-07-16 19:33
به نقل از mtm:
به نقل از spider flash:
مقاله ی جالب و اموزنده ای بود من فقط تانوس و بانوی مرگ رو میشناختم ولی یه سوال چرا عکس اون زنه توی مورد ۸و۳ یکیه ولی اسمشون فرق داره؟ :o

خوب نخوندی متن رو. نوشته اما فراست ملقب به وایت کوئین

اوخ سوتی خیلی ناجوری دادم ببخشید :oops:
نقل قول کردن
alireza123456789
#17 alireza123456789 1399-11-26 12:36
سلام و خسته نباشید مقاله عالی بود و مورد های خفن زیادی هم داشت مثل نیمور و اما فراست.تانوس و هلا.بین و تالیا الغول و در کل مقاله عالی بود فقط حالا که گفتم هلا یه سوال اومد تو ذهنم میشه بگید منشا قدرت هلا چیه :lol:
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#18 Ehsan Spider 1399-11-26 14:23
سلام

خیلی ممنون استاد
این مقاله جز مقاله های قدیمی سایت من قبلا ندیدمش ولی خوشحالم اومده صفحه اول

خیلی ممنون مقاله خیلی خوبی بود.
نقل قول کردن
Doctor.who
#19 Doctor.who 1399-11-26 17:27
به نقل از mmh112:
ببخشید این حرف رو میزنم ولی یعنی هارلی کویین ه.م.ج.ن.س.گ.را هستش؟

ببینید این یک طرز فکر قدیمیه که بگی هستش با نیست. این جا مهم عشق به مناسبت روز ولنتاین و تهدید آمیز بودنشونه.
نقل قول کردن
Doctor.who
#20 Doctor.who 1399-11-26 17:31
خیلی جالب بود. از همه تهدید آمیز تر جوکر و هارلی کویین بودند (در دیسی) و تانوس و بانوی مرگ بودند (در مارول بودند)
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45