10 حقیقتی که باید درباره ثانوس (Thanos) و خانواده اش بدانید

10 حقیقتی که باید درباره ثانوس و خانواده اش بدانید

با خوندن این مقاله میتونید کلی اطلاعات درباره خبیث اصلی دنیای سینمایی مارول کسب کنید!

مقدمه: ما در وب سایت خودمون بارها به ثانوس و تاریخچه او در مقالات متعددی اشاره کرده ایم. به طور مثال در این مقاله یا این مقاله. ضمنا تقریبا همه آن چیزی که باید درباره ثانوس، هدفش و قدرت های او بدونید در کمیک تاریخی "دستکش بینهایت" یافت میشه و ما این کمیک را در اینجا براتون ترجمه کرده ایم. اما با این حال به مناسبت حضور پر صلابت او در فیلم "جنگ بینهایت" و "پایان بازی" واقعا مناسب دیدیم در این مقاله به برخی از نکات و حقایقی که شاید تا به حال درباره این شخصیت نمیدانستید، اشاره کنیم. امیدوارم مورد پسند و توجه شما قرار گیرد.

نکته مهم: از آنجایی که ثانوس از نژاد "ابدی ها" (Eternals) است، توصیه میشود حتما مقالات زیر را نیز بخوانید:

معرفی 20 عضو "اترنالز" (ETERNALS)

20 حقیقت مهمی که باید درباره‌ی "ابدی‌ها" (ETERNALS) بدانید

 

10- ثانوس قبلا یک هلی کوپتر داشته!!!

- ثانوس قبلا یک هلی کوپتر داشته!!!

خب این که بیشتر یه جور شوخیه ولی در هر حال باید بدونید که سال 1979 و در شماره 39 از کمیک کم اهمیتی به نام  Spidey Super Stories (که برای کودکان چاپ میشد تا بهشون در خواندن و نوشتن کمک بشه)، داستانی چاپ شد که در آن ثانوس با هلی کوپتر خودش به نیویورک آمد!!! اسم هلی کوپتر خودش رو هم گذاشته بود "ثانوس کاپتر" (Thanoscopter)! در این داستان او دنبال مکعب کیهانی میگرده و برای گرفتن اون با یک پسر بچه هم دعوا میکنه!!!آخرش هم پلیس ثانوس رو دستگیر میکنه و با خودش میبره!

ثانوس - مرد عنکبوتی

درسته که این قضیه رو کسی دیگه جدی نمیگیره (چون داستان های این کمیک جزو دنیای اصلی مارول نیست) ولی به ما نشون میده که ثانوس تا مدتها خبیث زیاد مهمی در دنیای مارول به شمار نمی آمد. در واقع او با رویداد معرکه ای به نام "دستکش بینهایت" (که در اینجا ترجمه شده) مطرح و تبدیل شد به دشمن بزرگ تمام قهرمانان بزرگ مارول. این رو هم بدونید که اولین بار در شماره 55 از كمیك Iron Man (فوریه 1973) خلق شد و بنابراین هدف این بود که دشمن آیرون من باشه!

ثانوس مرد آهنی

ولی بعد از مدتی یک تهدید کیهانی بسیار بزرگ برای عالم مارول شد.

 

9- ثانوس مادرش را کشته !

ثانوس مادرش را کشته است!

همانطور که در این مقاله گفته شد، ثانوس در سیاره "تایتان" به دنیا آمده و از نژاد ‌"ابدی ها" (Eternals) است ( "ابدی ها" نژادی هستند كه 5 میلیون سال قبل توسط موجوداتی به نام Celestials و در نتیجه آزمایش روی گونه های اولیه نژاد بشری به وجود آمدند) نكته جالب این است كه ثانوس در خودش ژن موجوداتی دیگر به نام Deviants را نیز دارد (Deviants از همان نژادی هستند كه "ابدی ها" از آن به وجود آمده اند) به همین خاطر است كه از همان بدو تولد ظاهرش با دیگر ‌"ابدی ها" فرق داشت و مادرش (به نام Sui-San) حتی سعی كرد او را بكشد (برای آشنایی با پدر و مادر ثانوس، این مقاله را بخوانید). یعنی او برخلاف "ابدی ها" که ظاهری زیبا دارند، زشت و ترسناک بود! ثانوس در دوران مدرسه پسر آرام و صلح طلبی بود ولی در دوران بلوغ به شدت به ایده های پوچ گرایی علاقمند شد و در نتیجه دلباخته شخصیتی به نام «مرگ» (Death) شد. او هر كاری را میكرد تا دل «مرگ» را به دست بیاورد . بنابراین میتوان گفت كه ثانوس زندگی اش را وقف مرگ كرده است! به همین خاطر هم بود که مادرش را گرفت، شکنجه اش کرد و سپس با بیرحمی  او را به قتل رساند تا وفاداری خودش رو به بانوی مرگ ثابت کنه!

 

8- رابطه عاشقانه بین «گامورا» و «نووا»

 رابطه عاشقانه بین «گامورا» و «نووا»

«گامورا» (Gamora) به همراه خواهرش «نبیولا» (Nebula) دخترانی هستند که ثانوس به فرزندی قبول کرده و همواره تلاش داشت ازشون قاتلین بیرحمی بسازه. در دنیای سینمایی مارول دیده ایم که گامورا با دیگر عضو گروه "نگهبانان کهکشان" یعنی «استار لرد» رابطه رومانتیک داره. اما در دنیای کمیک گامورا با «ریچارد رایدر» ملقب به «نووا» (Nova) همچین رابطه ای داشته (اینجا راجع به نووا توضیح داده شده است) . در رویداد Annihilation شاهد شروع این رابطه بودیم. اما بعدش گامورا به ویروسی مبتلا شد که باعث شد سعی کنه نووا رو بکشه. همین رابطه اونا رو خراب کرد. بعدشم که نووا جون خودش رو فدا کرد تا جلوی ثانوس رو بگیرن .

خب حالا که بحث گامورا هستش باید بگم در شماره 9 از کمیک Warlock and the Infinity Watch   معلوم شد که ثانوس عید کریسمس رو برای گامورا جشن میگرفته!!!

ثانوس - کریسمس 

 

7- ثانوس یک برادر و یک پسر داره!

در طول سالها شاهد بوده ایم که به مرور اعضای خانواده ثانوس برملا شده اند. مثلا معلوم شد که مادر و پدرش به ترتیب Mentor و Sui-San نام داشته اند. سپس فاش شد که برادری هم دارد به نام «آراس» (Eros) که برخلاف ثانوس یک قهرمان به شمار میاد و عضو گروه اونجرز هم بوده!

برادر ثانوس - اراس

آراس از نژاد "ابدی ها" (Eternals) میباشد و بارها رو در روی برادرش قرار گرفته. در گروه اونجرز بهش لقب «استار فاکس» (Starfox) داده اند. او بسیار خانم باز (!) است و قدرتی دارد که باعث میشه خانم ها بهش میل جنسی پیدا کنند! جالبه که بدونید یک بار «الترون» به عنوان دشمن شماره یک اونجرز (که در اینجا معرفی شده) موفق شد سیاره "تایتان" (زادگاه ثانوس و برادرش) رو به یک ویروس روباتیک مبتلا کنه ولی آراس به کمک اونجرز تونست الترون را شکست بده.

و حالا نوبت میرسه به پسر ثانوس به نام «ثِین» (Thane) !

پسر ثانوس

مادرش را کسی نمیشناسد ولی میدانیم که از نژاد "نا انسان ها" (Inhumans) بوده است! بنابراین ثین را نمیتوان  یک ابدی خالص نامید و برای همین در لیست 20 تایی این مقاله قرار نگرفته. گفته میشه سالها پیش ثانوس داشت با قبیله ای از نا انسان ها نبرد میکرد که زنی را از میان آنها با خودش برد و وقتی زن برگشت حامله بود! تا اینکه این زن پسر ثانوس را به دنیا آورد. سپس  ثانوس را  در زمان حال دیدیم که در عالم هستی به دنبال پسرش است و به موجودات مختلف حمله میکند و ازشان میخواهد در ازای نابود نکردن سیاره شان ، سر پسرهای بین 16 تا 22 ساله سیاره خود را برایش بیاورند! اما معلوم شد پسرش در سیاره زمین است و در میان نا انسان ها زندگی میکند. بدین ترتیب ثانوس به زمین حمله کرد ولی ثین در نهایت توانست پدرش را شکست دهد و سپس «ایبانی ماو» (از اعضای فرقه سیاه ثانوس) او را تعلیم داد تا به فردی ترسناک تر از ثانوس تبدیل شود و خودش را حاکم عالم بداند!

پسر ثانوس

ثین بعدا خودش را به نیروی فونیکس مجهز کرد و دوباره با پدرش جنگید ولی این دفعه ثانوس شکستش داد و به"معدن خدا" (God Quarry) تبعیدش کرد! ( معدن خدا در دنیای مارول قدمت زیادی داره و روی لبۀ جهان هستی واقع شده است. ظاهراً یک جور قبرستان خدایان باستان است که توسط سه جادوگر قدرتمند به اسم the coven محافظت می‌شه. و چون اجساد زیادی از خدایان باستانی درش انباشته میشود به معدن خدا معروف شده است. این مکان جدیداً تبدیل به جایی شده که کسی که در جست‌وجوی قدرت است به آن مراجعه میکند. به این‌ صورت که روح‌شان قضاوت شده و اگه پذیرفته بشوند، قدرت‌های درون معدن خدا را دریافت میکنند وگرنه تا ابد در آن گرفتار میشن).

ثین - پسر ثانوس

در هر حال، ثین بسیار نیرومند است چون ترکیبی از ژن های ابدی ها و نا انسان ها را دارد. او قدرتی دارد به نام "تماس مرگ" (Death Touch) که اگر با دست چپ خود به هر چیزی دست بزند میمرد! دستش راستش هم قدرتی دارد که اگر باهاش کسی را لمس کند به حالتی موسوم به "مرگ زنده" میروند! وقتی به داخل "گرداب سیاه" (Black Vortex) که توسط یک سلستیال ایجاد شده بود رفت، پتانسیل کیهانی او آزاد شد و بسیار بسیار نیرومند تر از قبل شد.

 

6- در دنیای کمیک هم فرقه سیاه به واکاندا حمله کرده است!

 در دنیای کمیک هم فرقه سیاه به واکاندا حمله کرده است!

"فرقه سیاه" نامی است که به گروهی اطلاق میشه که جزو دستیاران و فرماندهان  ثانوس هستند. ما قبلا در این مقاله این گروه رو معرفی کرده ایم و من دیگه نمیخوام تک تک اعضا رو معرفی تکرار کنم. اما جالبه که در رویداد Infinity که سال 2013 منتشر شد، ثانوس که به  دنبال پسر خودش میگشت ، اعضای فرقه سیاه رو به بخش های مختلف زمین فرستاد تا او رو پیدا کنند. این دقیقا شبیه به سناریوی فیلم "جنگ بینهایت" هستش (پس میبینید که این فیلم چقدر به دنیای کمیک وفادار بوده!). یکی از اعضای قوی هیکل فرقه سیاه اسمش هست کوتوله سیاه یا Black Dwarf (البته در فیلم جنگ بینهایت اسم او شده، Cull Obsidian). ثانوس او را به واکاندا فرستاد تا آنجا را نابود کنه. ولی «پلنگ سیاه» در نهایت شکستش داد. کوتوله سیاه نزد ثانوس برگشت و باعث شد خیلی عصبانی بشه. در واقع ثانوس اونقدر از شکست خوردن او ناراحت شد که از فرقه سیاه تبعیدش کرد! البته ثانوس بعدا بهش یک شانس مجدد داد ولی کوتوله سیاه باز هم از زمینی ها شکست خورد!

 

5- سلاح ها و اسرار فرقه سیاه!

 سلاح های عجیب فرقه سیاه!

ما در تریلرها و فیلم "جنگ بینهایت" شاهد مبارزه ای بین کاپیتان آمریکا (استیو راجرز) و گروهش با دو عضو ارشد گروه فرقه سیاه به نام «پروکسیما مید نایت» و «کوروس گلایو» بودیم. در یکی از صحنه های ماندگار فیلم  دیدیم که استیو چطور نیزه پروکسیما میدنایت رو در هوا گرفت. اما در دنیای کمیک این نیزه بسیار قدرت بیشتری داره. یعنی به محض اینکه کسی باهاش تماس برقرار کنه، میمیره! چون زهر رویش هست و البته انرژی خاصی هم داره. این نیزه اونقدر قویه که یک بار وقتی علیه هالک ازش استفاده کرد، باعث شد تا به هیبت بروس بنر برگرده! راستی تا یادم نرفته این رو هم بهتون بگم که اخیرا «هلا» (از دشمنان ثور که در فیلم "رگناورک" به خواهر ثور تبدیل شده بود) برای اینکه خودش رو به معشوقه جدید ثانوس تبدیل کنه، سعی کرد چکش ثور (میولنیر) رو به عنوان یک هدیه براش ببره و در ضمن پروکسیما میدنایت رو هم کشت! (او این کار را در مقابل دیدگان ثانوس انجام داد!)

هلا - ثانوس

عکس hela

 

و اما «کوروس گلایو»  که  یک شمشیر داس مانند بسیار قوی داره که میتونه او را دوباره زنده بکنه. بارها هم این کار رو کرده.

کوروس گلایو

جالبه که این شمشیر میتونه اتم های او را جذب کنه و بنابراین تا زمانی که این اتم ها جذب شمشیر او بشن میتونه برگرده. ضمن اینکه میتونه هر چیزی رو بشکافه. در فیلم "جنگ بینهایت" هم دیدیم که وقتی باهاش به «ویژن» ضربه زد باعث شد تا قدرت "غیر لمس ناپذیری" (intangibility) ویژن از بین بره!

لازم به ذکره که ثانوس اخیرا مدتی در دنیای مارول غیبش زد و در غیبت او، «کوروس گلایو» از فرصت استفاده کرد تا رهبر فرقه سیاه بشه و برای خودش امپراتوری جدیدی تشکیل بده. اونا یک مقر جدید هم برای خودشون تاسیس کردند. تا اینکه ثانوس برگشت و خیلی هم عصبانی بود چون کوروس گلایو سعی کرده بود جای او را بگیره. ثانوس اون شمشیر  ویژه کوروس گلایو (که باعث میشه هر وقت میمیره دوباره زنده بشه)، را خرد کرد! کوروس گلایو هم که خیلی ترسیده بود از بقایای شمشیر استفاده کرد تا خودکشی کنه!

 

یک نکته مهم دیگر هم درباره فرقه سیاه است که به نظرم حتما باید بدونید. «نیمور» (شاهزاده آتلانتیس) شخصیت قدیمی مارول هستش که اینجا معرفی شده است. او از اعضای گروه " ایلومیناتی"  (Illuminati) در دنیای مارول بود. ایلومیناتی در واقع گروهی مخفی از قوی ترین و تاثیرگذارترین قهرمانان مارول هستش که دور هم جمع شده بودند تا درباره اینکه چطور از کره زمین در مقابل تهدیدات بزرگ و فرازمینی دفاع کنند، با هم مشورت کنند. به غیر از نیمور دیگر اعضای اصلی این گروه عبارت بودند از: دکتر استرنج، بلک بولت ، آیرون من، پرفسور اگزاویر و رید ریچاردز (عکس این گروه رو میتونید اینجا ببینید). اما بعدا نیمور به خاطر اینکه دنیایی را نابود کرده بود تا کره زمین رو نجات بده، از ایلومیناتی اخراج شد و تصمیم گرفت  گروه جدیدی رو شکل بده. گروه او تشکیل شده بود از ثانوس، ماکسیموس (برادر بلک بولت)، میکر (رید ریچاردز دنیای شماره 1610 مارول)، پروکسیما میدنایت، ترکس (دستیار سابق گالاکتوس) و کوروس گلایو. اونا گروه خودشون رو نسخه جدیدی از "گروه توطئه گر" (The Cabal) میدونستند (این گروه اینجا معرفی شده است) و میخواستند  برای جلوگیری از برخورد دیگر دنیاها به کره زمین، نابودشون کنند!

گروه توطئه گر 

ولی بعد از مدتی این گروه از هم پاشید چون ثانوس به شدت دنبال این بود که قدرت و نفوذ بیشتری داشته باشه و نمیتونست ریاست نیمور رو تحمل کنه. بعدش البته نیمور این گروه رو ترک کرد تا دوباره به ایلومیناتی ملحق بشه ولی اونجا مورد حمله بلک بولت و پلنگ سیاه قرار گرفت.

 

4- ثانوس از قهرمانان مارول کلون درست کرده!

ثانوس از قهرمانان مارول کلون درست کرده!

ثانوس تقریبا تا الان با همه قهرمانان مارول درگیر شده است و در نهایت بارها هم شکست خورده (چون یه نقطه ضعف داره به نام غرور و تکبر!) ولی این رو یادتون باشه که بدون مطالعه درباره قهرمانانی که قراره باهاشون روبرو بشه وارد میدان نبرد نمیشه. به طور مثال سال 2002 و در کمیک The Infinity Abyss معلوم شد که با استفاده از DNA شخصیت های مارول تونسته ازشون کلون بسازه! او این کار رو کرده بود تا بتونه نقاط ضعف و قوت اونا رو شناسایی کنه. او از روی ایرون من، دکتر استرنج و گالاکتوس کلون ساخت.

 

3- ثانوس از روی «دارک ساید» خلق نشده!

 ثانوس از روی «دارک ساید» ساخته نشده!

درسته که الان همه میگن که خالق ثانوس یعنی «جیم استارلین» ، از خبیث معروف دی سی یعنی «دارک ساید» (که جزو New Gods میباشد و توسط «جک کربی» خلق شده) الهام گرفته و تشابهات زیادی بین آنها موجود است ولی جالبه که بدونید خود آقای استارلین بارها گفته که اولش ثانوس را از روی یکی دیگر از شخصیت های New Gods به نام «متران» (Metron) الهام گرفته! (جالبه که ثانوس هم مثل متران  روی صندلی معلق در هوا مینشینه!) و البته جالب تر اینه که خود شخصیت متران هم براساس شخصیت «واچر» (Watcher) مارول خلق شده! چون متران هم همیشه ادعا میکنه در نزاع ها بی طرفه و فقط نظاره گر عالم است و میخواد بر دانش خود افزوده کنه!

  

2- «دختر سنجابی» ثانوس را شکست داده است!

دختر سنجابی» ثانوس را شکست داده است!

«دختر سنجابی» (Squirrel Girl) شخصیتی هستش که راستش ما نمیدونیم تو سالهای اخیر چرا اینقدر مطرح شده و مارول داره بهش بها میده! قبلا در این مقاله راجع بهش توضیحاتی داده شده. قدرت های خاصی هم نداره و بیشتر داستان هاش هم حالت کمدی و غیر جدی دارند. یک بار هم «دکتر دووم» رو شکست داده! (این عکس رو ببینید). اما سال 2005 و در کمیک GLX-MAS #1 داستان هجو آمیزی را شاهد بودیم که در آن دختر سنجابی به صورت Off-panel (یعنی به شکلی که خوانندگان ندیدند ) تونسته ثانوس رو شکست بده!!! جالبه که «واچر» هم میاد و تایید میکنه که این خود ثانوس واقعیه که شکست خورده!

 

1- «درکس» خلق شد تا ثانوس را بکشه!

درکس» خلق شد تا ثانوس را بکشه!

همانطور که در این مقاله هم گفته شده، «درکس» ملقب به "درکس نابودگر" (Drax The Destroyer) اولش شخصیت گمنامی بود که الان به لطف فیلم های "نگهبانان کهکشان" معروف شده. اریجین و سرگذشت او هم در دنیای سینمایی با دنیای کمیک فرق داره. در واقع او در دنیای کمیک یک انسان بود به نام «آرتور داگلاس» که خودروی او به خاطر یکی از سفینه های ثانوس از مسیر خارج شد . این حادثه آرتور و خانواده اش را به کشتن داد. سپس پدر ثانوس به نام «منتور» (Mentor) با همکاری «کرونوس»، روح آرتور را وارد جسم جدیدی کرد و بهش ماموریت داد تا ثانوس رو بکشه! بنابراین درکس از اولش فقط یک هدف داشته: کشتن ثانوس!

 

مهدی ترابی مهربانی

 All rights reserved © Spidey.ir 2018

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

معرفی 20 عضو "اترنالز" (ETERNALS)

20 حقیقت مهمی که باید درباره‌ی "ابدی‌ها" (ETERNALS) بدانید

معرفی ثانوس

شماره آخر كمیك "دستكش بینهایت" (THE INFINITY GAUNTLET) ترجمه شد + لینك دانلود مستقیم

15 شخصیت گمنام دنیای کمیک که به شهرت دست یافتند!

معرفی 10 دشمن برتر "انتقام جویان" (THE AVENGERS)

5 رویارویی برتر مرد عنکبوتی و ثانوس (THANOS)

15 شخصیتی که می توانند بر سلستیال ها غلبه کنند

معرفي نیروی های کیهانی در دنیای مارول

15 شخصیت خبیث برتر دنیای کیهانی مارول

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

git-man
#1 git-man 1397-02-09 18:26
جالب بود.
جالب‌تر این‌بود که فهمیدم (یعنی کاملاً فهمیدم، قبلش یه مقداری می‌دونستم!) که کمیک‌بوک‌ها با اتفاقات واقعی دنیا ارتباط زیادی دارن و افرادی که این‌ها رو می‌نویسن و طراحی می‌کنن هم در این اتفاقات مختلف نقش دارن.
مثلاً همین ایلومیناتی که دقیقاً در دنیای واقعی هم هست.
یا کابال (گرفته شده از کابالا) هم وجود داره!
کافیه توی گوگل و ... جست‌و‌جو کنین!
تشکل‌های مخفی و سرّی از سمت یهودی‌ها که برمبنای نژادبرتر بودن شکل گرفتن. (ارث واقعی زمین برای فرزندان ابراهیم (ع) که به اسماعیل داده شده (که منجی هم از نسل اسماعیل هست) ولی یهودی‌ها به خاطر تعصباتشون نسبت به اسحاق -بنی‌اسرائیل- خواستن اینجوری فکر کنن که نژاد برتر هستن و در این راه هم مخالفانشون رو که اکثراً پیامبر بودن کُشتن!)

کمیک‌ها عین داستان‌ها و رمّان‌ها و ... از روی مبانی دینی و اعتقادی نوشته می‌شن.
نقل قول کردن
tab
#2 tab 1397-02-09 18:48
مقاله شگفت انگیز بود.منتظر بقیه مقالاتی که قراره به مناسبت انتقامجویان 3قرار بگیره هستم.
نقل قول کردن
wolvenom
#3 wolvenom 1397-02-09 18:49
مقاله جالبی بود
در خط ششم مورد هفت عضو رو عوض نوشتید
راستی اقای ترابی میخواستم بدونم که سایت زیرنویس فارسی فیلم اونجرز رو ارائه میده?
نقل قول کردن
mtm
#4 mtm 1397-02-09 18:57
به نقل از wolvenom:
مقاله جالبی بود
در خط ششم مورد هفت عضو رو عوض نوشتید
راستی اقای ترابی میخواستم بدونم که سایت زیرنویس فارسی فیلم اونجرز رو ارائه میده?

ممنون که گفتی . اصلاح شد
درباره زیرنویس من که خودم فرصت ترجمه کردنش رو ندارم
ولی اگه مترجمین سایت ترجمه اش کنند حاضرم ترجمه رو ویرایش کنم
و فعلا هم که از مترجمین کسی داوطلب نشده!
منم که خدایی خودتون میبینید چقدر سرم شلوغه
نقل قول کردن
mtm
#5 mtm 1397-02-09 19:02
اقا امار بازدید کننده های سایت رو دارید؟ :eek:


1329 نفر انلاین!
تا بترکه چشم حسودا
نقل قول کردن
wolvenom
#6 wolvenom 1397-02-09 19:03
به نقل از mtm:
به نقل از wolvenom:
مقاله جالبی بود
در خط ششم مورد هفت عضو رو عوض نوشتید
راستی اقای ترابی میخواستم بدونم که سایت زیرنویس فارسی فیلم اونجرز رو ارائه میده?

ممنون که گفتی . اصلاح شد
درباره زیرنویس من که خودم فرصت ترجمه کردنش رو ندارم
ولی اگه مترجمین سایت ترجمه اش کنند حاضرم ترجمه رو ویرایش کنم
و فعلا هم که از مترجمین کسی داوطلب نشده!
منم که خدایی خودتون میبینید چقدر سرم شلوغه

ممنون از زحماتتون
نقل قول کردن
ghasem
#7 ghasem 1397-02-09 19:13
تا بترکه چشم حسودا
:lol: من خودم هر چند دقیقه به سایت یک سر می زنم مثل خونه دوم آدم می مونه
نقل قول کردن
AliReza.Ta
#8 AliReza.Ta 1397-02-09 19:44
ویلین های قبلی MCU به طور مستقیم آدم نمی کشتن اما این تایتان دیوانه هیچ باکی از آدم کشتن نداره و با دستای خودش آدم می کشه
نقل قول کردن
saeidkhaphan
#9 saeidkhaphan 1397-02-09 19:52
اقای ترابی بزن به تخته چشم نخوریم
نقل قول کردن
tab
#10 tab 1397-02-09 19:59
چه بازدیدی زیادی.به امید 2000 نفر
نقل قول کردن
parker
#11 parker 1397-02-09 21:24
اقا من یادمه یه بار تا 8000 تا رفتیم ! کی بود ؟
پ.ن: میگم مرحمت بفرمایید و ایمیل سایت رو چک کنید لطفا :-*
نقل قول کردن
mehran spidey
#12 mehran spidey 1397-02-09 22:53
مقاله بسیار خوبی بود من از این دسته مقالاتی که به مناسبت اکران فیلم ها نوشته می شن به شدت استقبال می کنم ;-) راستش ثانوس هم شخصیت باحالی داره ها تا به حال فکر نمی کردم که این قدر شخصیت جذابی باشه راستی یه سوال اگه ثانوس از نژاد ابدی ها هستش یعنی این که کلا نمیمیره ؟ یا مثلا توسط نژاد بالاتر از خودش فقط کشته میشه ؟
نقل قول کردن
hassan91
#13 hassan91 1397-02-10 00:14
مورد اولی ینی دهمی خیلی مضحک و خنده دار بود :D و خنده دارتر از اون دستگیر شدنش توسط پلیسا بود. واقعا شخصیتی مثل ثانوس خیلی بالا و پایین داشته تا شده ثانوس فعلی. اولین حضورش هم که جالب بود.

شکست خوردن ثانوس توسط دختر سنجابی واقعا غیر قابل هضمه. واقعا باور نکردنیه! میشه اینو شوخی نویسندگان کمیک پر نظر گرفت :)

یکی از تلخ ترین اتفاقات تاریخ کمیک کشته شدن مادر توسط ثانوسه. اونم تو ۱۲ سالگی. این نشون میده که چقده این خبیث وحشتناک و ترسناکه. با کسی هم شوخی نداره.

ساختن کلن توسط ثانوس :o

امیدوارم درکس هم تو عالم سینما به اندازه ی کمیک مو دماغ ثانوس بشه.

بی نهایت تشکر بابت مقاله
نقل قول کردن
captain
#14 captain 1397-02-10 06:31
خب با توجه به رویداد جنگ بینهایت باید یک چیزهایی دیده بشن خب تانوس هم یک زمانی از یه جایی شروع کرد و به اینجا رسید جوری که الان میشه گفت چند میلیارد آدم منتظر دیدن فیلم جنگ بینهایت هستن
خیلی خوب بود مثل همیشه ممنون از شما
نقل قول کردن
Marc Spector
#15 Marc Spector 1397-02-10 21:13
مورد 7: من فکر میکردم نیروی فونیکس فقط روی نژاد x تاثیر میذاره ولی نمیدونستم روی نا انسان ها هم تاثیر میذاره؟!
5:استاد از نظر دستوری لمس ناپذیری درسته دیگه نیازی نبود غیر به عنوان پیشوند قرار بگیره.
سوال بعدی اینکه استاد اون شخصی که تو مورد 5 کنار ثانوس تو گروه توطعه گر نشسته کی هستش؟
کوروس گلایو الان در کمیک ها مرده؟یعنی به مناسبت فیلم هم اون رو برنگردوندند؟
سپاس،خسته هم نباشید.
نقل قول کردن
a.v.s
#16 a.v.s 1397-02-11 00:14
به نقل از Marc Spector:
مورد 7: من فکر میکردم نیروی فونیکس فقط روی نژاد x تاثیر میذاره ولی نمیدونستم روی نا انسان ها هم تاثیر میذاره؟!
5:استاد از نظر دستوری لمس ناپذیری درسته دیگه نیازی نبود غیر به عنوان پیشوند قرار بگیره.
سوال بعدی اینکه استاد اون شخصی که تو مورد 5 کنار ثانوس تو گروه توطعه گر نشسته کی هستش؟
کوروس گلایو الان در کمیک ها مرده؟یعنی به مناسبت فیلم هم اون رو برنگردوندند؟
سپاس،خسته هم نباشید.

کوروس گلایو در حال حاضر در کمیک ها زنده است!
شخصی هم که کنار ثانوس نشسته، Terrax The Tamer (ترکس معلم) نام داره که خود آقای ترابی هم در همان مورد به ایشان اشاره کردند.
نقل قول کردن
امیر محمد گلکار
#17 امیر محمد گلکار 1399-03-21 14:11
ممنون ار سایت اسپایدی برای این مقاله :lol: .
نقل قول کردن
Amir aryavand
#18 Amir aryavand 1399-06-03 15:26
سلام این مقاله هم به سیار عالی خیلی ممنون
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#19 AmirhoseinJafari2005 1399-10-27 19:26
جالب بود :-)
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید