10 اسپویل بزرگ فیلم "دکتر استرنج در مولتی ورس جنون"

10-اسپویل-بزرگ-فیلم-دکتر-استرنج-در-مولتی-ورس-جنون-چندجهانی-دیوانگی-غافلگیری-اسپویلر-spoiler-شوکه-کننده

"دکتر استرنج 2" اولین فیلم مارول استودیوز است که به طور کامل وارد ایده مولتی ورس می شود و در آن شاهد سفر به دنیاهای دیگر هستیم و به همین دلیل یه عالمه پیچش و غافلگیری دارد!

هشدار! این مقاله داستان فیلم "دکتر استرنج 2" را لو میدهد!

 

- هیچ اثری از ددپول، مرد آهنی یا اسپایدرمن در این فیلم نیست!

ددپول تام کروز دکتر استرنج 2

قبل از اکران "دکتر استرنج 2" شایعات زیادی بود مبنی بر اینکه شاید شخصیت هایی مثل ددپول، آیرون من (از دنیایی موازی با بازی تام کروز) و یا مرد عنکبوتی (با بازی توبی مگوآیر) و ... در این فیلم حضوری افتخاری خواهند داشت ولی هیچ کدام از این شایعات واقعیت نداشت و این شخصیت ها هیچ کدامشون در فیلم نیستند و به جز اشاره ای گذرا به مرد عنکبوتیِ تام هالند در دیالوگ بین دکتر استرنج و آمریکا چاوز، به بقیه قهرمانان معروف مارول حتی اشاره هم نمیشه!

 

10- واندا ماکسیموف خبیث اصلی فیلم است

واندا ماکسیموف خبیث اصلی فیلم است

در انتهای سریال دیدنی "واندا ویژن" دیدیم که واندا ماکسیموف دارد از کتاب خبیث و مرموز "دارک هولد" استفاده میکند و صدای فرزندانش را در امتداد مولتی ورس می شنود. این نشون میداد که او همچنان درگیر قضیه بچه هایش است. اما تریلرهای فیلم "دکتر استرنج 2" جوری بودند که انگار او قراره به استرنج برای مقابله با نیرویی شیطانی کمک کنه چون دیدیم که استرنج میره سراغش و ازش میخواد دوباره یک اونجر باشه. ضمن اینکه دیوها و شیاطین زیادی هم دیده بودیم که به نظر میرسید دنبال شخصیت آمریکا چاوز هستند و ارتباطی با واندا ندارند. بنابراین برامون بسیار شوکه کننده بود که فهمیدیم چون واندا مدتیه که دارک هولد رو مورد استفاده قرار میده، رویش تاثیر مخربی گذاشته و باعث شده تا خبیث بشه! بله او خبیث اصلی داستانه و خودش بوده که اون هیولاها رو دنبال آمریکا چاوز فرستاده تا قدرت هایش را بدزده و باهاشون بتونه در میان دنیاهای موازی سفر کنه تا به بچه هایش برسه. در واقع، شیفتگی وسواس گونه او برای این منظور و البته تاثیرات دارک هولد او را به خبیث اصلی داستان تبدیل کرده اند. به همین دلیل دست به اعمال وحشتناکی مثل به خاک و خون کشیدن جادوگران در "کامار تاج" و کشتن اعضای ایلومیناتی زد (مورد شماره 7 از همین مقاله را بخوانید).

 

9- از ایلومیناتی در MCU رونمایی میشود و رهبران مردان ایکس و چهار شگفت انگیز نیز عضو آن هستند!

مردان ایکس و چهار شگفت انگیز در MCU معرفی میشوند

وقتی استرنج و چاوز و به دنیای شماره 838 میرن با گروه "ایلومیناتی" در آنجا ملاقات میکنند (در واقع به تشخیص اونا دستگیر میشن). ایلومیناتی در دنیای کمیک تشکیل شده از قوی ترین و تاثیرگذارترین قهرمانان مارول. در دنیای 838 اعضایش عبارتند از بلک بولت (رهبر ناانسان ها که نقشش رو آقای انسون مونت بازی میکنه که قبلا این نقش رو در سریال "نا انسان ها" بازی کرده بود)، کاپیتان مارول (که در این دنیا به جای کارول دانورز، دوست سیاه پوستش یعنی ماریا رمبو به کاپیتان مارول تبدیل شده)، کاپیتان کارتر (که همون پگی کارتر هستش با بازی هایلی اتول که به کاپیتان آمریکا در این دنیا تبدیل شده و قبلا چنین نسخه ای را در سریال "وات ایف ...؟" دیده بودیم)، پرفسور اگزاویر (رهبر ایکس من که نقشش رو مثل همیشه پاتریک استوارت بازی میکنه، رید ریچاردز (رهبر گروه چهار شگفت انگیز که همانطور که هواداران میخواستند و شایعه شده بود نقشش رو جان کرازینسکی بازی میکنه) و البته کارل موردو که مثل دفعه قبل نقشش رو چیویتل اجیوفور بازی میکنه که پس از مرگ دکتر استرنج این دنیا به عنوان جادوگر اعظم شناخته میشه. هواداران خوشحال شدند بالاخره پس از خریده شدن فاکس به دست دیزنی، پای چهار شگفت انگیز و مردان ایکس به MCU باز شد. ولی باید دید آنها در دنیای اصلی چطور حاضر میشوند. و سئوال دیگر این است که آیا همین بازیگران نقش آنها را بازی میکنند یا بازیگرانی جدید؟ چون آنها نوعی واریانت بودند. پس ممکنه در دنیای اصلی ظاهری متفاوت داشته باشند و بازیگران دیگری نقش آنها را بازی کنند.

 

8- دکتر استرنج دنیای شماره 838 به دست ایلومیناتی کشته شده

دکتر استرنج دنیای شماره 838 به دست ایلومیناتی کشته شده

وقتی دکتر استرنح به دنیای شماره 838 میره میفهمه که نسخه موازی او در این دنیا مثل یک قهرمان مرده (در حالی که داشته از دنیای خودش علیه ثانوس دفاع میکرده). برایش مجسمه یادبود و موزه درست کرده اند. ولی به زودی معلوم میشه اینا همش دروغه. زیرا او برای متوقف کردن ثانوس روی به دارک هولد آورده بوده. او همچنین اعتقاد داشته کلید شکست دادن ثانوس در مولتی ورس است اما اینطور نبود. او همچنین اعتراف کرد که Dream-walking  یا "رویا نوردی" انجام میداده (یعنی خودش را در جسم نسخه های موازی خودش قرار میداده). درسته که در نهایت کمک کرد تا ثانوس را شکست دهند (با یافتن کتاب ویشانتی) ولی کارهایش باعث شد تا دنیایی دیگر نابود شود (به طور غیرعمدی باعث به وجود اومدن نوعی برخورد بین دو دنیا شده بوده که بهش در دنیای مارول incursion میگویند). بنابراین اعضای ایلومیناتی تصمیم گرفتند علیرغم میل باطنی خود او را اعدام کنند. و البته خود استرنج نسخه 838 هم به کشته شدن راضی بود. پس در صحنه ای فلش بکی دیدیم که بلک بولت با قدرت تکلم خودش او را نابود کرد!

 

7- واندا اعضای ایلومیناتی را قتل عام میکنه

ایلومیناتی در mcu

واندای خبیث، با استفاده از قدرت های کتاب دارک هولد قادر میشه تا جسم و ذهن واندای دنیای شماره 838 رو به تسخیر خودش دربیاره ( گفتیم که به این کار اصطلاحاً ، رویا نوردی یا dream-walking میگویند). بدین ترتیب او با حمله به مقر ایلومیناتی به نبرد با آنها پرداخت و همشون رو کشت (همه به جز موردو).

به ویژه نحوه قتل رید ریچاردز و بلک بولت خیلی فجیع بود! (برخی هواداران میگویند که اعضای ایلومیناتی خیلی بی خود و سریع کشته شدند که شاید واقعا حق دارند ولی به نظر میرسه سازندگان فیلم سعی داشتند قدرت های عظیم واندا را نشان بدهند و او را بسان تهدیدی عظیم به تصویر بکشند).

 

6- هر دو کتاب ویشانتی و دارک هولد نابود می شوند

در طول فیلم اینطور گفته میشه که "کتاب ویشانتی" تنها چیزیه که میتونه جلوی قدرت های دارک هولد رو بگیره و آنها به نوعی نقطه مقابل یکدیگر هستند.

کتاب ویشانتی

هر دوی این کتاب ها از دنیای کمیک گرفته شده اند و در MCU  هم دارک هولد به شیطانی به نام «کثان» که اولین اهریمن عالمه، ربط داره و توسط او خلق شده است در ابتدای فیلم هم میبینیم که اون نسخه موازی از دکتر استرنج (که موهای دُم اسبی داره و به دکتر استرنج "مدافع" یا دیفندر معروفه!) سخت داره با آمریکا چاوز  دنبال کتاب ویشانتی میگرده (در حالی که موجودی شیطانی داره تعقیبشون میکنه) چون با این کتاب میتونن قدرت های چاوز رو کنترل کنند. دکتر استرنج دنیای اصلی وقتی به دنیای شماره 838   میره، پروفسور چارلز اگزاویر بهش میگه که دکتر استرنج دنیاشون این کتاب را در محلی مخفی کرده. در نتیجه او به دنبال کتاب میره تا باهاش بتونه واندا رو شکست بده چون این کتاب میتونه هر آنچه که یک جادوگر نیاز داره تا باهاش دشمنش رو بکشه رو بهش بده (واندا اون موقع تونسته بود ذهن خودش رو وارد جسم واندای دنیای شماره 838 بکنه و پس از به قتل رسوندن اعضای ایلومیناتی، در تعقیب دکتر استرنج و چاوز بود). استرنج به کتاب ویشانتی میرسه ولی واندا اون رو نابود میکنه!

نابودی ویشانتی

همچنین واندا وقتی در انتهای فیلم متوجه کارهای خبیثانه خودش میشه و به خودش میاد، تمام نسخه های دارک هولد را در مولتی ورس نابود میکنه! (آیتم شماره 4 همین مقاله رو بخونید).

دارک هولد نابودی

بنابراین هر دوی این کتاب ها الان در MCU نابود شده اند و باید دید که در آینده سرنوشت جادو در دنیای سینمایی مارول چه خواهد شد!

 

5- دکتر استرنج زامبی همون دکتر استرنج دیفندر است!

دکتر استرنج زامبی همون دکتر استرنج دیفندر است!

دکتر استرنج زامبی را در تریلرهای فیلم دیده بودیم و خیلی ها از خود میپرسیدن که او واقعا کیست و چه نقشی در داستان دارد؟ خیلی ها هم عقیده داشتن او خبیث اصلی داستان است ولی اینها همه اش غلط بودند! در واقع او جسد همان دکتر استرنج دیفندر است که در مورد شماره ... بهش اشاره کردم (همانی که در ابتدای فیلم با چاوز داشت از دست شیطان فرار میکرد و توسط او کشته شد). چاوز جسد او را به استرنج و وانگ نشان میده تا حرف هایش را باور کنند. سپس استرنج جسدش را در میان آجرهای بالای پشت بام یک خانه خاک کرد. اما در انتهای فیلم، وقتی استرنج دنیای اصلی به همراه نسخه واریانت خانم پالمر در دنیای استرنج خبیث به سر میبرد، با استفاده از دارک هولد تونست dream-walking انجام بده و جسد اون استرنج رو از خاک بیرون بیاره که همون دکتر استرنج زامبی بود که در تریلرها دیده بودیم! سپس وارد جسمش شد و به کوهستان وانداگور بردش تا با واندا بجنگه. او برای این کار از ارواج خبیثه هم کمک گرفت. در انتها او در کنار واندا در وانداگور نابود شد. ولی ارواح خبیث همچنان در وجود استرنج اصلی باقی مانده بودند (وانگ در پایان فیلم درکامار تاج ازش پرسید سالمی؟ ولی از جواب دادن طفره رفت!). و اون چشم سوم رو پیشونیش از آثار همین بود (درباره چشم سوم در آیتم شماره 2 توضیح داده ایم).

 

4- واندا قلعه دارک هولد در کوهستان وانداگور را ویران میکند و خودش نیز کشته میشود

در نبرد پایانی و در حالی که واندا (اسکارلت ویچ) دارد قدرت های آمریکا چاوز را میگیرد، دکتر استرنج هم از طریق جسمی که تسخیر کرده (یعنی جسم نسخه زامبی شده) تصمیم میگیرد به جای گرفتن قدرت‌های چاوز، او را تشویق کند و بهش روحیه بده تا با تمرکز روی قدرت هایش با واندا بجنگه (به چاوز میگه که به خودش و قدرت هاش اعتماد کنه و اینکه هر دفعه که پورتال باز کرده دقیقا به جایی بوده که باید بهش میرفتن). چاوز هم این کار رو میکنه و با باز کردن پورتالی، واندا را به خانه همتای خودش در دنیای 838 میفرستد (البته دقیقا گفته نشد که همان دنیای 838 است ولی از روی ظاهر و دکوراسیون میشد اینطور حدس زد). او در آنجا می بیند که فرزندانش ازش ترس دارند (چون به مادرشون حمله میکنه). پس سعی میکنه آرومشون کنه و بهشون میگه که یک "هیولا" نیست که به دیگران آسیب بزنه.

واندا مکسیمف

اینجاست که واندا به خودش میاد و از فساد دارک هولد خلاصی پیدا میکنه و متوجه میشه که دست به چه جنایاتی زده.

او قلعه دارک هولد را ویران و همانطور که پیشتر در آیتم شماره 6 بهش اشاره شد، نسخه های این کتاب شیطانی را در مولتی ورس از بین میبره تا دیگر کسی باهاش وسوسه نشه (چاوز با پورتالی که باز میکنه خودش و وانگ را قبل از این اتفاقات از آنجا خارج میکنه).

مرگ اسکارلت ویچ

در نهایت واندا خودش هم مثل نسخه زامبی شده استرنج در زیر آوار میمیره.

ولی آیا او واقعا مرده؟!

 

3- آمریکا چاوز در دنیای اصلی مارول باقی میمونه و در کامار تاج آموزش میبینه

امریکا پاوز در کامار تاج

در انتهای فیلم آمریکا چاوز را می بینیم که در دنیای اصلی یعنی MCU باقی میمونه و داره در کامار تاج و تحت نظر وانگ و دیگر اساتید هنرهای عرفانی آموزش می بینه تا بتونه قدرت های خودش را کنترل کنه (او هم مثل استیون استرنج در فیلم نخست بنظر میرسه اولش استعداد خاصی در این زمینه نداشته باشه!). او از استرنج خداحافظی میکنه و بهش میگه که خوشحاله از این دنیا سردرآورده و مشخصه با استرنج دوست شده.  استرنج آنجا را به مقصد نیویورک ترک میکنه و چاوز هم در کامار تاج باقی میمونه تا آموزش هایش تکمیل بشه.

یانگ اونجرز

اما به نظر نمیاد که او زیاد در آنجا بمونه چون گفته میشه مارول پروژه "اونجرز جوان" (Young Avengers) را در دست تولید داره و احتمالا شخصیت هایی مثل کیت بی شاپ (که در سریال "هاکای" او را دیدیم) و کامالا خان (قراره در سریال خودش به نام "میز مارول حضور داشته باشه)، آیرون هارت و دیگر قهرمانان نوجوان مارول در کنار آمریکا چاوز تیم جدیدی را تشکیل خواهند داد. و البته همانطور که در اینجا گفته بودیم، آمریکا چاوز اولش قرار بود در فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" هم حضور پیدا کنه ولی با جا به جا شدن تاریخ اکرانش با "دکتر استرنج 2"، این امر منتفی شد.

 

2- دکتر استرنج آخرش یه چشم سوم درمیاره!

دکتر استرنج آخرش یه چشم سوم درمیاره!

تریلرهای "دکتر استرنج 2" جوری بودند که آدم فکر میکرد آدم بد اصلی فیلم، "استرنج خبیث" یا "سینیستر استرنج" (Sinister Strange) است که یک چشم سوم روی پیشانی خودش داشت. اولش هواداران فکر کردند که اون همان استرنج انیمیشن "وات ایف ...؟" است ولی اشتباه میکردند. در هر حال، در طول فیلم استرنج دنیای اصلی به همراه نسخه دنیای شماره 838 از کریستین پالمر به دنیای استرنج خبیث انداخته میشوند. او به دلیل استفاده از دارک هولد، دارای چشم سوم شده است (اشاره میشه که احتمالا به خاطر به دست آوردن کریستین پالمر دست به این کار زده) و با دکتر استرنج دنیای اصلی نبرد میکنه که ازش شکست میخوره. سپس استرنج اصلی مجبور میشه برای متوقف کردن واندا، خودش نیز از دارک هولد استفاده کنه. اولش به نظر میاد که او توسط این کتاب فاسد نشده ولی اشتباه میکنیم زیرا در صحنه پایانی فیلم و در کمال تعجب، زمانی که داره در خیابان راه میره و همه چیز گل و بلبل به نظر میاد ناگهان از درد زانو میزنه و چشم سومی روی پیشانی اش ظاهر میشه!

 

1- از شخصیت «کلیا» با بازی «شارلیز ترون» در صحنه اول پس از تیتراژ رونمایی میشه!

کلیا - شارلیز ترون مارول

"دکتر استرنج 2" ، دو صحنه پس از تیتراژ داره که اولی مهم تره (دومی درباره همون شخصیت اغذیه فروش اعصاب خُرد کنی هستش به نام «پیتزا پاپا» که یار همیشگی سم ریمی یعنی «بروس کمبل» نقشش رو بازی میکنه و در اون میبینیم که پس از سه هفته، طلسمی که استرنج رویش اجرا کرده بود از بین میره و دست از زدن خودش برمیداره!!!). ما می بینیم که دکتر استرنج دنیای اصلی داره در خیابان قدم میزنه که ناگهان خانومی با موهای طلایی و لباس بنفش در پشت سرش ظاهر میشه و اسمش رو صدا میزنه. او ساحره ای به نام «کلیا» (Clea) هستش که از شخصیت بسیار مهم دنیای کمیک های دکتر استرنجه و معشوقه اصلی او محسوب میشه (در این مقاله راجع بهش توضیح داده شده).

همسر دکتر استرنج

نقش کلیا را خانم شارلیز ترون بازی میکنه که هواداران مارول سالها بود بی صبرانه برای اضافه شدنش به MCU انتظار می کشیدند. کلیا در حالی که با انرژی دستانش نوعی خنجر درست کرده به سمت استرنج حمله ور میشه و بهش میگه: "تو یک برخورد بین دنیاها (incursion) ایجاد کردی و ما باید درستش کنیم"! بعد با اون خنجر یک پورتال باز میکنه که از میان آن بُعدی عجیب نمایان میشه:

سپس بهش میگه: "نکنه میترسی؟". استرنج هم در پاسخ میگه: "حتی یه ذره" و شنلش رو بر تن میکنه و اون چشم سوم روی پیشانی اش دوباره ظاهر میشه و با هم به درون پورتال می روند!

این نشون میده دفعه بعدی که دکتر استرنج در دنیای سینما حضور پیدا کنه، باید به همراه کلیا از بروز فاجعه ای مشابه با فاجعه ای که استرنج دنیای 838 ایجاد کرده بود (و باعث مرگ یک دنیا شد)، جلوگیری کنه.

 

مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2022

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 طلسم جادویی برتر دکتر استرنج در فیلم های مارول

لینک دانلود نسخهٔ پرده ای فیلم "دکتر استرنج ۲ در چندجهانی دیوانگی"

شرح 20 دقیقه ابتدایی فیلم "دکتر استرنج 2: مالتی ورس جنون" به نمایش درآمده در جشنواره "سینما کان"

ایستراگ (EASTER EGG) های فیلم دکتر استرنج

تحلیل و بررسی تریلر "دکتر استرنج در مولتی ورس جنون" + نکات و ایستراگ ها

15 حقیقتی که احتمالاً درباره دکتر استرنج نمیدانستید!

18 شایعه و خبر درباره شخصیت هایی که در فیلم «دکتر استرنج در مولتی‌ورس جنون» حضور خواهند داشت

20 لحظه ی شوکه کننده در سریال «چه می‌شود اگر» (WHAT IF)

10 نسخه عجیب و غریب از دکتر استرنج در دنیای کمیک!

تاریخچه کامل دکتر استرنج در دنیای کمیک

معرفی وسایل و ابزارآلات جادویی دکتر استرنج

معرفی شخصیت های مکمل کمیک های دکتر استرنج

تاریخچه کامل دکتر استرنج در دنیای کمیک

 10 دشمن برتر دکتر استرنج 

کمیک اریجین دکتر استرنج ترجمه شد + لینک دانلود مستقیم

کمیک گمشده دکتر استرنج ترجمه شد! + لینک دانلود

معرفی دکتر استرنج

شماره آخر كمیك "دکتر استرنج: سوگند"  ترجمه شد + لينك دانلود مستقيم

10 كمیك برتر «دكتر استرنج» (Dr. Strange)

10 ابرقهرمانی كه بهترین اریجین (Origin) را دارند + ویدئو

معرفی متحدین مرد عنکبوتی: دکتر استرنج

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mtm
#1 mtm 1401-02-19 00:46
مقاله خیلی سختی بود چون سعی کردم جزئیاتش خیلی دقیق باشه و مجبور شدم بخش هایی از فیلم رو بارها تماشا کنم.
مثل همیشه تنها راه تشکر کردن از نویسنده اینه که مقاله ش رو با دقت بخونید و هرجایی که ایراد تایپی میبینید تذکر بدید تا درست بشه
نقل قول کردن
RETEPILA
#2 RETEPILA 1401-02-19 12:01
تشکر از آقای ترابی
از لحظه اول که فیلمو دیدم مدام در حال تئوری بافتن بودم که البته همش غلط شد
مثلا شخصا باورم بر این بود که احتمالا برای اینکه استرنج دوباره جادوگر اعظم بشه احتمالا وانگ در طی نبرد نهایی فیلم کشته میشه
یا مثلا آیرون من تام کروز رو به عنوان نسخه موازی خواهیم دید که البته میشد توی گروه ایلومیناتی هم باشه ولی از لحاظ قدرت و شباهت ظاهری بخوایم بگیم کاپیتان مارول رمبو رو جایگزین کردن
کشته شدن اعضای ایلومیناتی هم در نوع خودش واقعا عجیب بود و چنین انتظاری نمیرفت و صدالبته حضور جناب جان کراسینسکی که واقعا عالی و دور از انتظار بود
در کل فیلم خوبی بود و حداقل از انتظار من یکی به عنوان یه طرفدار ساده، به نسبت بالاتر بود البته ایده آل هم نیست درهرحال حضور استاد سم ریمی رو گرامی میداریم
نقل قول کردن
stranger616
#3 stranger616 1401-02-19 14:53
تشکر از استاد برای این مقاله
من به شخصه خودم حدس میزدم که به احتمال بالایی ددپول و لوکی توی فیلم حضور نداشته باشن ولی به خاطر شایعات حضور ایلومیناتی و یکی از آخرین تیزر های فیلم که حضور گروه ایلومیناتی به طور رسمی اعلام شد یه کور سوی امیدی به حضور آیرون من تام کروز داشتم اما توقع حضور رید ریچاردز رو اصلا نداشتم و وقتی که دیدم توی فیلم حضور داره حسابی خر کیف شدم :lol:
منم مثل اکثر فن ها فکر میکردم که سینیستر استرنج خبیث اصلی فیلمه چون تریلر ها خیلی روش مانور داده بودن. حضور کلیا, ماجرای ارتباط دیفندر استرنج و استرنج زامبی و بقیه مورد ها هم برام دور از انتظار بود و باید بگم که مارول هوشمندانه صحنه های تریلر ها رو انتخاب کرده بود به طوری که حدس زدن داستان و پلات های جزیی تقریبا ممکن نبود
( فقط این جور که من الان یادم میاد صحنه ای توی تریلر بود که یه کلاغ رو نشون میداد ولی ما هیچ جای فیلم کلاغی ندیدیم.. توی بررسی تریلر اول شما اشاره کردین که این کلاغ ممکنه نماد مرگ باشه و اینکه یکی از شخصیتهای اصلی ممکنه بمیره که دیدیم چه اتفاقی افتاد... :sad: )
نقل قول کردن
amin Hajati
#4 amin Hajati 1401-02-19 15:45
من که فیلم رو ندیدم ولی سر تیتر ها رو خوندم و بنظرم استرنج قراره در ادامه ام سی یو خبیث بشه! به دلیل چشم سوم قرمز و رفتن تو یه پرتاب عجیب با یه زن عجیب.
و اقای ترابی عکس جدید مبارک و چرا دوباره با عکس قدیمی کامنت گذاشتین؟ قراره عکس مقاله و کامنت فرق کنه؟ یه هر حال مبارک باشه این سومین عکسی هست که در اخر مقاله ی شما دیدم (دومی عکس رنگی قبلی بود و رنگ ها پر رنگ تر از اینی که تو مقاله هست بود)اون عکس رو میشه در پایان مقاله ی :رتبه بندی 10 نسخه نیرومند از مردعنکبوتی. دید
مقاله عالی بود امیدوارم فیلم هم مثل این مقاله عالی باشه
نقل قول کردن
HosseinK
#5 HosseinK 1401-02-20 00:13
وقتی اسم فیلم multiverse of madness باشه. همه دوسدارن کلی کامئو و تئوری خفن ببینن. از حضور لوکی تا ددپول و پیچدگی زیادی برای داستان.
فیلم قبلی دقیقا طبق پیشبینی ها بود و برای این فیلم هرچی خبر میومد بخاطر سوپرایزهای مردعنکبوتی همه باورمیکردن. همین هم باعث شد خیلیا بعد دیدن فیلم شاکی بشن (اگه این فیلم قبل مردعنکبوتی اکران می شد خیلی نظرات مثبت تری از طرف هوادارا کسب میکرد).
نقل قول کردن
KCW88
#6 KCW88 1401-02-20 17:36
مرسی آقای ترابی و ببخشید یک سوال
من فیلمو دیدم و راضی بودم ولی اگه یادتون باشه تو مقر ایلومیناتی دکتر پالمر گفت دنیای دکتر استرنج خودمون ۶۱۶ هست
و توی مرد عنکبوتی دور از خانه هم مستریو گفت مرد عنکبوتی تو دنیای ۶۱۶ هست
ممکنه ارتباطی داشته باشن!!!!!!؟
نقل قول کردن
mtm
#7 mtm 1401-02-21 00:02
به نقل از KCW88:
مرسی آقای ترابی و ببخشید یک سوال
من فیلمو دیدم و راضی بودم ولی اگه یادتون باشه تو مقر ایلومیناتی دکتر پالمر گفت دنیای دکتر استرنج خودمون ۶۱۶ هست
و توی مرد عنکبوتی دور از خانه هم مستریو گفت مرد عنکبوتی تو دنیای ۶۱۶ هست
ممکنه ارتباطی داشته باشن!!!!!!؟

616 دنیای اصلیه مارول در دنیای کمیکه پس طبیعیه که تو mcu هم بهش بگن ۶۱۶ چون دنیای اصلی سینمایی شخصیت های ماروله
نقل قول کردن
KCW88
#8 KCW88 1401-02-21 00:38
به نقل از mtm:
به نقل از KCW88:
مرسی آقای ترابی و ببخشید یک سوال
من فیلمو دیدم و راضی بودم ولی اگه یادتون باشه تو مقر ایلومیناتی دکتر پالمر گفت دنیای دکتر استرنج خودمون ۶۱۶ هست
و توی مرد عنکبوتی دور از خانه هم مستریو گفت مرد عنکبوتی تو دنیای ۶۱۶ هست
ممکنه ارتباطی داشته باشن!!!!!!؟

616 دنیای اصلیه مارول در دنیای کمیکه پس طبیعیه که تو mcu هم بهش بگن ۶۱۶ چون دنیای اصلی سینمایی شخصیت های ماروله

ام بله درست میگید ولی بیشتر منظورم روی مستریو بود که به طور اتفاقی اینطوری گفت
نقل قول کردن
mtm
#9 mtm 1401-02-21 01:39
به نقل از KCW88:
به نقل از mtm:
به نقل از KCW88:
مرسی آقای ترابی و ببخشید یک سوال
من فیلمو دیدم و راضی بودم ولی اگه یادتون باشه تو مقر ایلومیناتی دکتر پالمر گفت دنیای دکتر استرنج خودمون ۶۱۶ هست
و توی مرد عنکبوتی دور از خانه هم مستریو گفت مرد عنکبوتی تو دنیای ۶۱۶ هست
ممکنه ارتباطی داشته باشن!!!!!!؟

616 دنیای اصلیه مارول در دنیای کمیکه پس طبیعیه که تو mcu هم بهش بگن ۶۱۶ چون دنیای اصلی سینمایی شخصیت های ماروله

ام بله درست میگید ولی بیشتر منظورم روی مستریو بود که به طور اتفاقی اینطوری گفت

آره عجیبه . فک کنم به دنیای ۸۳۸ هم اشاره کرد، درسته؟
نقل قول کردن
KCW88
#10 KCW88 1401-02-21 21:27
به نقل از mtm:
به نقل از KCW88:
به نقل از mtm:
به نقل از KCW88:
مرسی آقای ترابی و ببخشید یک سوال
من فیلمو دیدم و راضی بودم ولی اگه یادتون باشه تو مقر ایلومیناتی دکتر پالمر گفت دنیای دکتر استرنج خودمون ۶۱۶ هست
و توی مرد عنکبوتی دور از خانه هم مستریو گفت مرد عنکبوتی تو دنیای ۶۱۶ هست
ممکنه ارتباطی داشته باشن!!!!!!؟

616 دنیای اصلیه مارول در دنیای کمیکه پس طبیعیه که تو mcu هم بهش بگن ۶۱۶ چون دنیای اصلی سینمایی شخصیت های ماروله

ام بله درست میگید ولی بیشتر منظورم روی مستریو بود که به طور اتفاقی اینطوری گفت

آره عجیبه . فک کنم به دنیای ۸۳۸ هم اشاره کرد، درسته؟

راستش مطمئن نبودم الان رفتم فیلم رو دیدم صحنه اش رو و به دنیای ۸۳۳ اشاره کرد
مرسی به حرفم توجه کردید
نقل قول کردن
mtm
#11 mtm 1401-02-21 21:58
به نقل از KCW88:
به نقل از mtm:
به نقل از KCW88:
به نقل از mtm:
به نقل از KCW88:
مرسی آقای ترابی و ببخشید یک سوال
من فیلمو دیدم و راضی بودم ولی اگه یادتون باشه تو مقر ایلومیناتی دکتر پالمر گفت دنیای دکتر استرنج خودمون ۶۱۶ هست
و توی مرد عنکبوتی دور از خانه هم مستریو گفت مرد عنکبوتی تو دنیای ۶۱۶ هست
ممکنه ارتباطی داشته باشن!!!!!!؟

616 دنیای اصلیه مارول در دنیای کمیکه پس طبیعیه که تو mcu هم بهش بگن ۶۱۶ چون دنیای اصلی سینمایی شخصیت های ماروله

ام بله درست میگید ولی بیشتر منظورم روی مستریو بود که به طور اتفاقی اینطوری گفت

آره عجیبه . فک کنم به دنیای ۸۳۸ هم اشاره کرد، درسته؟

راستش مطمئن نبودم الان رفتم فیلم رو دیدم صحنه اش رو و به دنیای ۸۳۳ اشاره کرد
مرسی به حرفم توجه کردید

من به همه حرفا توجه میکنم ولی بعضی ها ترجیح میدم به برخی نظرات واکنش نشون ندم
در هر حال،
از انجائیکه میستریو اصلا ربطی به دنیاهای موازی نداشت واقعا عجیب نیس که به چنین دنیاهایی با این شماره ها اشاره کرده که بعدا در این فیلم مورد اشاره قرار گرفتن؟
نقل قول کردن
KCW88
#12 KCW88 1401-02-21 22:46
به نقل از mtm:
به نقل از KCW88:
به نقل از mtm:
به نقل از KCW88:
به نقل از mtm:
به نقل از KCW88:
مرسی آقای ترابی و ببخشید یک سوال
من فیلمو دیدم و راضی بودم ولی اگه یادتون باشه تو مقر ایلومیناتی دکتر پالمر گفت دنیای دکتر استرنج خودمون ۶۱۶ هست
و توی مرد عنکبوتی دور از خانه هم مستریو گفت مرد عنکبوتی تو دنیای ۶۱۶ هست
ممکنه ارتباطی داشته باشن!!!!!!؟

616 دنیای اصلیه مارول در دنیای کمیکه پس طبیعیه که تو mcu هم بهش بگن ۶۱۶ چون دنیای اصلی سینمایی شخصیت های ماروله

ام بله درست میگید ولی بیشتر منظورم روی مستریو بود که به طور اتفاقی اینطوری گفت

آره عجیبه . فک کنم به دنیای ۸۳۸ هم اشاره کرد، درسته؟

راستش مطمئن نبودم الان رفتم فیلم رو دیدم صحنه اش رو و به دنیای ۸۳۳ اشاره کرد
مرسی به حرفم توجه کردید

من به همه حرفا توجه میکنم ولی بعضی ها ترجیح میدم به برخی نظرات واکنش نشون ندم
در هر حال،
از انجائیکه میستریو اصلا ربطی به دنیاهای موازی نداشت واقعا عجیب نیس که به چنین دنیاهایی با این شماره ها اشاره کرده که بعدا در این فیلم مورد اشاره قرار گرفتن؟

بله درسته واقعا منم نمیدونم چرا
ولی از مستریو هیچکاری بعید نیست هر چیزی ممکنه
و حالا این تئوری واقعا شورش رو در آوردن ولی ممکنه مثل کمیک پای مفیستو وسط باشه
یعنی منظورم این هست که مستریو واقعا از یک جهان دیگه بوده
مثل بقیه خبیث ها به دست مرد عنکبوتی که احتمال میدم توبی باشه کشته شده
و در اون دنیا با مفیستو توافق کرده باشه که یک زندگی دوباره داشته باشه
نقل قول کردن
master spider
#13 master spider 1401-02-22 00:16
به نقل از KCW88:
به نقل از mtm:
به نقل از KCW88:
به نقل از mtm:
به نقل از KCW88:
به نقل از mtm:
به نقل از KCW88:
مرسی آقای ترابی و ببخشید یک سوال
من فیلمو دیدم و راضی بودم ولی اگه یادتون باشه تو مقر ایلومیناتی دکتر پالمر گفت دنیای دکتر استرنج خودمون ۶۱۶ هست
و توی مرد عنکبوتی دور از خانه هم مستریو گفت مرد عنکبوتی تو دنیای ۶۱۶ هست
ممکنه ارتباطی داشته باشن!!!!!!؟

616 دنیای اصلیه مارول در دنیای کمیکه پس طبیعیه که تو mcu هم بهش بگن ۶۱۶ چون دنیای اصلی سینمایی شخصیت های ماروله

ام بله درست میگید ولی بیشتر منظورم روی مستریو بود که به طور اتفاقی اینطوری گفت

آره عجیبه . فک کنم به دنیای ۸۳۸ هم اشاره کرد، درسته؟

راستش مطمئن نبودم الان رفتم فیلم رو دیدم صحنه اش رو و به دنیای ۸۳۳ اشاره کرد
مرسی به حرفم توجه کردید

من به همه حرفا توجه میکنم ولی بعضی ها ترجیح میدم به برخی نظرات واکنش نشون ندم
در هر حال،
از انجائیکه میستریو اصلا ربطی به دنیاهای موازی نداشت واقعا عجیب نیس که به چنین دنیاهایی با این شماره ها اشاره کرده که بعدا در این فیلم مورد اشاره قرار گرفتن؟

بله درسته واقعا منم نمیدونم چرا
ولی از مستریو هیچکاری بعید نیست هر چیزی ممکنه
و حالا این تئوری واقعا شورش رو در آوردن ولی ممکنه مثل کمیک پای مفیستو وسط باشه
یعنی منظورم این هست که مستریو واقعا از یک جهان دیگه بوده
مثل بقیه خبیث ها به دست مرد عنکبوتی که احتمال میدم توبی باشه کشته شده
و در اون دنیا با مفیستو توافق کرده باشه که یک زندگی دوباره داشته باشه

بنظرم این فرضیه دیگه خیلی مسخره میشه.
چون تمام اهداف میستریو زیر سوال میره.
نمونش در داخل کمیک که در آخر ران اسپنسر مشخص شد که تمام کارها و ظلم هایی که در غالب گرین گابلین کرده همش بخاطر مفیستو بوده که یک فاجعه به تمام معنا بود و به این راحتی هم نمیشه جمعش کرد چون تو اوریجین کامل :-* کردن!
اینم مثل اون بدجور خراب میکنه. مطمئنا فایگی با همچین ایده ای موافقت نمیکنه.
نقل قول کردن
best of the best
#14 best of the best 1401-02-22 01:10
#12 و #۱۳:
عجب خر تو خری شد :lol:
نقل قول کردن
KCW88
#15 KCW88 1401-02-22 12:01
به نقل از master spider:
به نقل از KCW88:
به نقل از mtm:
به نقل از KCW88:
به نقل از mtm:
به نقل از KCW88:
به نقل از mtm:
به نقل از KCW88:
مرسی آقای ترابی و ببخشید یک سوال
من فیلمو دیدم و راضی بودم ولی اگه یادتون باشه تو مقر ایلومیناتی دکتر پالمر گفت دنیای دکتر استرنج خودمون ۶۱۶ هست
و توی مرد عنکبوتی دور از خانه هم مستریو گفت مرد عنکبوتی تو دنیای ۶۱۶ هست
ممکنه ارتباطی داشته باشن!!!!!!؟

616 دنیای اصلیه مارول در دنیای کمیکه پس طبیعیه که تو mcu هم بهش بگن ۶۱۶ چون دنیای اصلی سینمایی شخصیت های ماروله

ام بله درست میگید ولی بیشتر منظورم روی مستریو بود که به طور اتفاقی اینطوری گفت

آره عجیبه . فک کنم به دنیای ۸۳۸ هم اشاره کرد، درسته؟

راستش مطمئن نبودم الان رفتم فیلم رو دیدم صحنه اش رو و به دنیای ۸۳۳ اشاره کرد
مرسی به حرفم توجه کردید

من به همه حرفا توجه میکنم ولی بعضی ها ترجیح میدم به برخی نظرات واکنش نشون ندم
در هر حال،
از انجائیکه میستریو اصلا ربطی به دنیاهای موازی نداشت واقعا عجیب نیس که به چنین دنیاهایی با این شماره ها اشاره کرده که بعدا در این فیلم مورد اشاره قرار گرفتن؟

بله درسته واقعا منم نمیدونم چرا
ولی از مستریو هیچکاری بعید نیست هر چیزی ممکنه
و حالا این تئوری واقعا شورش رو در آوردن ولی ممکنه مثل کمیک پای مفیستو وسط باشه
یعنی منظورم این هست که مستریو واقعا از یک جهان دیگه بوده
مثل بقیه خبیث ها به دست مرد عنکبوتی که احتمال میدم توبی باشه کشته شده
و در اون دنیا با مفیستو توافق کرده باشه که یک زندگی دوباره داشته باشه

بنظرم این فرضیه دیگه خیلی مسخره میشه.
چون تمام اهداف میستریو زیر سوال میره.
نمونش در داخل کمیک که در آخر ران اسپنسر مشخص شد که تمام کارها و ظلم هایی که در غالب گرین گابلین کرده همش بخاطر مفیستو بوده که یک فاجعه به تمام معنا بود و به این راحتی هم نمیشه جمعش کرد چون تو اوریجین کامل :-* کردن!
اینم مثل اون بدجور خراب میکنه. مطمئنا فایگی با همچین ایده ای موافقت نمیکنه.

بله درست میگید
خودمم قبول دارم خیلی مسخره میشد :oops:
نقل قول کردن
s.p.i
#16 s.p.i 1401-02-30 01:42
یه چیزی که در رابطه با این نسخه از رید ریچارد توجه منو جلب کرد سنش بود که انگار پدر هست
و البته این دنیا هم ایرون من نداشت و معلومه که رید ریچارد اون ربات هارو ساخته
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید