بدترین لباس های شخصیت های خبیث در فیلم های کمیک بوکی

بدترن لباس های  ابرشروران در دنیای سینما

این مقاله را بخونید تا متوجه بشید کدوم سوپرویلن دارای لباس بدتری در دنیای سینما بوده!

مقدمه: هواداران دنیای کمیک نسبت به کاراکترهای مورد علاقه خودشون بسیار حساس هستند، مخصوصا وقتی صحبت از اقتباس های سینمایی به میان میاد. خاطره چندان خوبی هم از هالیوود ندارند چون بارها شده که در سینما گند خورده به شخصیت های مورد علاقشون، چه از نظر شخصیت پردازی و چه از نظر وفاداری به ظاهر و کاستوم! در این مقاله که از سایت screenrantگرفته شده، به 10 باری که هالیوود نتونست به خوبی لباس های ابرشروران کمیک بوکی را در دنیای سینما به تصویر بکشه پرداخته میشه. اگر هم میخواهید با بهترین لباس های ابرشروران در فیلم های کمیک بوکی آشنا شوید، بروید سراغ این مقاله.

  

10- سیبرتوث (Sabretooth)

سیبرتوث (Sabretooth)

در دنیای کمیک «سیبرتوث» دشمن اصلی ولورین به شمار میاد و اینجا هم معرفی شده است. ما برای دومین بار این شخصیت را در فیلم مزخرف "ریشه های مردان ایکس: ولورین" دیدیم (دقت کردین فیلم های بیخود دارای لباس های بی خود هم هستند؟!). انصافا خصوصیات رفتاری او با دنیای کمیک همخوانی داشت و همان شخصیت خون خوار و بی رحم را دیدیم ولی لباسش؟ اصلا به دنیای کمیک نمیخورد! حتی مدل موهای او هم فرق کرده بود. در دنیای کمیک هر وقت کسی سیبرتوث رو میبینه پا به فرار میزاره ولی در این فیلم هر کی او را میدید هیچ حسی بهش دست نمیداد!

 

9- جاگرنات (Juggernaut)

جاگرنات (Juggernaut)

سومین فیلم مردان ایکس شخصیت «جاگرناترا به ما نشون داد ولی خیلی ها از شخصیت پردازی او خوششان نیامد. دلایلی زیادی هست برای اینکه یک طرفدار کمیک از این شخصیت بدش بیاد. در هر حال جاگرنات از شخصیت های بسیار نیرومند دنیای کمیک های ماروله که لباس و قدرت های بسیار باحالی داره ولی هیچ کدوم از اونا در فیلم رعایت نشدند. مخصوصا اون کلاهخود باحال جاگرنات که منشا قدرت هایش نیز میباشد در فیلم به هدر رفته بود. بازیگری که برای این نقش انتخاب کردند (وینی جونز) اصلا به دردش نمیخورد.

 

8- مستر فریز (Mr. Freeze)

مستر فریز (Mr. Freeze)

راستش رو بخواهید «مستر فریز» در دنیای کمیک هرگز از دشمنان درجه یک بتمن نبود. تا این که در سریال تحسین شده "بتمن : مجموعه کارتونی" سرگذشت و اریجین جدیدی برای او نقل شد که باعث شد کاملا احیا بشه. یعنی گذشته او را بسیار تراژیک کردند و خباثت او را به مرگ همسرش ربط دادند و باعث شدند تا مخاطب باهاش ارتباط برقرار کنه. تا اینکه قرار شد در فاجعه ای به نام "بتمن و رابین" از این شخصیت خبیث استفاده بشه (کلا قراره اسم این فیلم رو زیاد در طول این مقاله بشنوید!). بدترین گزینه ممکن رو هم برای این نقش انتخاب کردند: نابازیگری به نام «آرنولد شوارتزنگر»! لباسش واقعا یک آشغال به تمام معنا بود که با نورهای روشن بیشتر شبیه به یکی از اسباب بازی های شرکت Hasbro شده بود!

 

7- دراکولا (Dracula)

دراکولا (Dracula)

همانطور که در این مقاله خواندید یکی از شخصیت های برجسته کمیک بوک های ترسناک مارول جناب «دراکولا» میباشد. ایشون ستاره کمیک های فوق العاده "مقبره دراکولا" (Tomb of Dracula) بودند که در دهه 70 میلادی مارول چاپ میکرد و بسیار هم عالی و خواندنی بودند. تا این که این شخصیت در سال 2004 و در فیلم بیخود "بلید 3" به کار رفت. اسمش رو به Drake تغییر داده بودند و به جای این که مثل شاه خون آشامان دنیای کمیک لباس پوشیده باشد شبیه به یک گانگستر صرب شده بود! البته ظاهر دراکولا در کمیک های جدید مارول فرق کرده و امروزی تر شده ولی لباس آقای Drake در فیلم حتی به لباس مدرن او نیز شباهتی نداشت. مثلا یک جا هم وقتی میخواست «بلید» رو بکشه یک جلیقه چرمی بدون آستین بر تن داشت. زرهش هم فقط گردن و یک بازویش را محافظت میکرد (در حالی که مشغول شمشیر بازی بود!).

 

6- بِین (Bane)

بِین (Bane)

"بتمن و رابین" به عقیده اکثر کارشناسان بدترین فیلم کمیک بوکی تاریخ سینماست. میگن در پشت صحنه هم خیلی اختلاف نظر بین سازندگان فیلم وجود داشته (این مقاله را بخوانید) لباس های شخصیت ها هم با کم ترین ذوق و سلیقه خلق شدند (از اون لباس مسخرهِ بتمن و رابین هر چی کمتر بگیم بهتره!). خیر سرش «بین» قراره از نظر فیزیکی و حتی ذهنی بسیار قوی و تهدید آمیز به نظر بیاد ولی او در فیلم "بتمن و رابین" همه چیز بود جز تهدید آمیز! از همه بدتر این بود که وارنر برای ایفای نقش از یکی از کشتی کج کارهای کمپانی WCW   به نام «رابرت سونسون» استفاده کرد! (این مقاله را بخوانید) تو فیلم هم که فقط غُر غُر و خُر خُر میکرد! و البته لباسش به شدت بیخود و مسخره بود، مخصوصا اون ماسکش!

 

5- پویزن آیوی (Poison Ivy)

پویزن آیوی (Poison Ivy)

«پویزن آیوی» یکی از دشمنان معروف بتمنه که متاسفانه او هم در افتضاحی به نام "بتمن و رابین" حضور داشت و به گند کشیده شد. در دنیای کمیک پوست او به خاطر فرآیندی به رنگ سبز درآمده اما در فیلم اومدن و یک لباس بسیار زشت سبز رنگ تن خانم «اما تورمان» کردند! رنگ موهاش هم درسته مثل کمیک ها قرمز بود ولی کاملا تابلو بود موهای خودش نیست و کلاه گیس به سر گذاشته! واقعا چطور تونستند خانم تورمان رو اینقدر زشت به تصویر بکشند؟!

 

4- ریدلر (Riddler)

 ریدلر (Riddler)

«ریدلر» یا معماگو از دشمنان کلاسیک بتمنه که در این مقاله معرفی شده است. یادمه اولش که «جیم کری» کبیر برای این نقش در فیلم "بتمن برای همیشه" انتخاب شد خیلی ذوق کردیم و او را انتخاب درستی میدانستیم. اون موقع آقای کری در اوج دوران حرفه ای خودش قرار داشت و وارنر که اولش «رابین ویلیامز» را برای این نقش انتخاب کرده بود به خاطر محبوبیت عجیب و غریب کری نظرش را عوض کرد. کری هم نقش آفرینی خیلی اغراق آمیزی داشت که الان واقعا لوس به نظر میاد. در هر حال لباسش هم خیلی به دنیای کمیک وفادار بود ولی مساله اینه که واقعا باید در این لباس تغییراتی ایجاد میکردند چون چیزی که در دنیای کمیک جواب میده در عالم سینما ممکنه مسخره به نظر بیاد! بیخود نیست کاسپلیرها به ندرت از این لباس استفاده میکنند!

 

3- نیو گابلین (New Goblin)

 نیو گابلین (New Goblin)

«سم ریمی» کبیر با سری فیلم های مرد عنکبوتی واقعا گل کاشت ولی خداییش از نظر انتخاب لباس برای گرین گابلین عملکرد خوبی نداشت. تو فیلم اول البته تقصیری نداشت و همانطور که در این مقاله هم گفتیم اولش میخواست یک لباس دیگه استفاده کنه و سونی گفت بیش از حد ترسناکه ولی در فیلم سوم چطور؟ او میتونست لباس به مراتب بهتری برای هری آزبورن که در این فیلم با نام "گابلین جدید" یا New Goblin شناخته میشه انتخاب کنه ولی رفت سراغ چیزی که اصلا ما رو یاد گابلین های دنیای کمیک های مرد عنکبوتی نمی انداخت! یعنی گلایدرش که کلا با یه snowboard یا هاورد برد عوض شده بود . اون ماسکش هم ما رو یاد اسکی بازها مینداخت! کاش ما هم مثل هری تو این فیلم دچار فراموشی میشدیم تا خاطره این لباس از سرمون بیرون میرفت!

 

2- بولزآی (Bullseye)

بولزآی (Bullseye)

«بولزآی» از دشمنان بزرگ «بی باک» و یکی از باحال ترین و خفن ترین خبیث های ماروله (این مقاله رو بخونید). او یکی از دشمنان اصلی بی باک در فیلم ناموفق او در سال 2003 بود که نقشش را «کالین فارل» بازی کرد. خب باید قبول کنیم که لباسش در دنیای کمیک جوریه که اگر بخواهیم عینا در دنیای سینمایی تکرار بشه خیلی مسخره درمیاد بنابراین مجبور بودن عوضش کنند. ولی آخه چرا کت بلند ساخته شده از پوست مار و لهجه ایرلندی بهش دادند؟! اون داغی که روی پیشانی او گذاشته بودند شاید روی کاغذ ایده جذاب و باحالی باشه ولی در طول فیلم باعث میشه که تماشاچی فکر کنه ظاهرش خیلی عجیب شده.

 

1- بلک هارت (Blackheart)

 بلک هارت (Blackheart)

«بلک هارت» در دنیای کمیک  یکی از تهدید آمیز ترین ویلن ها میباشد . او پسر «مفیستو» است که در دنیای مارول میشه گفت همون شیطانه. این در حالیه که بلک هارت حتی از پدرش هم خبیث تر شد. او یک دیو ترسناک عظیم الجثه است که چشمانی قرمز رنگ داره و از بدنش تیغ های تیز بیرون زده . در کل از پدرش خیلی هیبت ترسناک تری داره. ولی وقتی این شخصیت سال 2007 در فیلم "گوست رایدر" به کار رفت اصلا ترسناک و تهدید آمیز نبود. البته در دنیای کمیک به حالت انسانی هم درمیاد ولی اکثرا او را با ظاهر شیطانی خودش میشناسند اما در فیلم اکثر اوقات او را در حالت بی رمقِ انسانی خودش مشاهده میکنیم. ولی واقعا چرا؟! لباسشم که بی حال و کلیشه ای بود. دیالوگ هاش هم خیلی بیخود و سطحی !  وقتی هم با پدرش حرف میزد انگار یک نوجوان لوس و نُنُر بود که باباش اجازه نمیده شبهای جمعه ماشینش رو برداره با دوستاش بره تفریح!

 

 مهدی ترابی مهربانی

منبعسایت Screenrant

 All rights reserved © Spidey.ir 2019

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

15 طرح مورد استفاده قرار نگرفته در فیلم های ابرقهرمانی که از خود فیلم بهتر بودند!

بهترین لباس های شخصیت های خبیث در فیلم های کمیک بوکی

15 تغییر ظاهر در دشمنان کلاسیک مرد عنکبوتی که باعث نارضایتی هواداران شد

بدترین لباس های ابرشروران (SUPERVILLAINS) در دنیای کمیک

10 شخصیت فیلم های ابرقهرمانی که لباسشون درست مثل کمیک ها هستش!

10 شخصیت فیلم های ابرقهرمانی که لباسشون اصلا مثل کمیک ها نیست!

10 لباس برتری كه جان رومیتا برای شخصیت های مارول خلق كرده است

10 لباس برتر ابرقهرمانان در دنیای کمیک بوک

برترین و بدترین لباس های ابرقهرمانان در سینما

رتبه بندی لباس های مرد عنکبوتی در دنیای سینما

10 تغییر لباس مهم در قهرمانان كمیك

15 ابرقهرمانی که اسم ضایع دارند!

10 ابرقهرمانی كه بدترین اریجین (ORIGIN) را دارند

15 لباسی که در فیلم های سینمایی مارول مورد استفاده قرار نگرفتند!

10 لباس برتر سریال های دی سی

بدترین لباس های ابرقهرمانان در دنیای کمیک

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mtm
#1 mtm 1397-10-15 07:10
لطفا همچون همیشه با دقت این مقاله را مورد مطالعه قرار بدید و هر جایی غلط تایپی مشاهده کردید اطلاع بدید تا درست بشه
نقل قول کردن
Red_Right_Hand
#2 Red_Right_Hand 1397-10-15 07:15
با موارد ۱ و و ۷ و ۹ و ۱۰ بدجوری موافقم. حیف که مقاله واسه خبیثاست وگرنه کاش لباس الکترا توی فیلم ۲۰۰۵ نبرد پایانیش اضافه می کردید. لباسش بیخود نبود؟
نقل قول کردن
omiDeadpool
#3 omiDeadpool 1397-10-15 08:15
کلا دی سی دهه اصلا فیلم نمیساخت سنگین تر بود :lol:
نقل قول کردن
old man omid
#4 old man omid 1397-10-15 10:25
:-x :-x :-x
حالمون بهم خورد.
جاگرنات افتضاح بود! :-x
ولی لباس بین از فیلم فیلم شوالیه ی تاریکی برمیخیزد سرتر بود.اون ماسک رو داشت و یکم هم هیکلی(گولاخ)بود ولی خب تحدید به حساب نمیومد.
بلک هارت واقعا بد بود.
مستر فریز هم که نگو.
اصلا من دیگه حرفی ندارم
از ترجمه ممنونم اقای ترابی.
پ-ن:استاد ترابی میتونم یک سوال نسبتا شخصی بپرسم؟
نقل قول کردن
Cap.Venom
#5 Cap.Venom 1397-10-15 16:50
آقای ترابی با تشکر از مقاله خوبتون :-)
میخواستم بدونم باید چیکار کنیم تا یکی از مقاله نویس ها بشیم؟
نقل قول کردن
Uranus_until_ mercury
#6 Uranus_until_ mercury 1397-10-15 21:54
مقاله ی جالبی بود من خودم به شخصه از طرز نشون دادن جاگرنات بدم میاد اما تو ددپول انصافا بد نبود اما اقای ترابی اگه میشه یه مقاله ی اختصاصی در مورد مفیستو ٬ جهنم وهمینطور بهشت و مبارزه هاش بنویسین مثلا حتی با گالاکتوس هم جنگیده
در هر صورت عالی هستین خداقوت
نقل قول کردن
old man omid
#7 old man omid 1397-10-15 22:01
به نقل از Cap.Venom:
آقای ترابی با تشکر از مقاله خوبتون :-)
میخواستم بدونم باید چیکار کنیم تا یکی از مقاله نویس ها بشیم؟


در صورت نیاز به ادیتوز یا مقاله جدید،اطلاع رسنانی انجام خواهد شد. از ارسال اسپم خودداری کنید.
جسارتاً من جواب دادم چون استاد ترابی قبلا گفته بود و جزو قوانین سایت هست :-*
نقل قول کردن
hassan91
#8 hassan91 1397-10-16 00:57
چه لباسهایی!! آدم پشماش میریزه :lol: :lol:
فیلم سوم ریمی واقعا خیلی عجیبه هر چقدر شخصیت ونوم تو اون فیلم اشکال داشت ولی ظاهرش واقعا فوق العاده بود. از طرفی شخصیت هری آزبورن عالی بود ولی لباسش با شخصیت گابلین همخوانی نداشت.

باقی لباس ها هم که فاتحه

بتمن و رابین هم که تا ابد ننگی بر شخصیت بتمن خواهد بود متاسفانه
نقل قول کردن
mani s.h
#9 mani s.h 1397-10-16 06:52
خب چرا دروغ همش افتضاح هست ولی استاد سری بلید زیاادم مزخرف نبود البته قسمت سوم طوری بود که انگار بلید ۱۰ ساله از قسمت دوم میگذره(البته هیچ کدومش به برتری قسمت دوم گلر دل مورتو نیست)ولی زیادی کمدی و فحش کاری شده بود خبیث اصلی هم یعنی دراکولا خیلی ریلکس بود آما به نظر بیخود نبود فقط رایان ریندلوزی شده بود فیلم. :-*
نقل قول کردن
Team A
#10 Team A 1397-10-16 11:02
مقاله خیلی خوبی بود
خدا رو شکر که من هیچ کدام از این فیلم ها رو ندیدم البته به غیر از اسپایدرمن ۳ و مردان ایکس
من قبول دارم که کاستوم این خبیث ها واقعا بد طراحی شدن و بسیار ناامید کننده از اب درامدند ولی خداییش دیگه کاستوم هری ازبورن واقعا بی انصافی شده اون کاستوم شاید به کمیک های خود وفادار نباشد ولی در سینما خوب دراومد
شاید شما با نظر من موافق نباشید بگید که نه اصلا کاستوم خوبی نیست و البته حق هم دارید چون شما از قبل با این جور شخصیت ها اشنایی داشتید و به کاستوم و ظاهر ان ها عادت کرده بودید اما من زمانی که هفت سالم بود و این فیلم به اکران دراومد و من با شوق بسیار زیاد اون رو تماشا کردم اصلا برای من نشان دهنده این نبود که لباس واقعا بدیه خلاصه این که من که به این لباس راضی ام چون من قبلا اصلا اشناییتی با لباس نمادین ان ها نبودم ولی به لطف سایت شما تونستم با کمیک و فیلم وبازی و هر چیزی که کمیک بوکیه اشنا بشم .
نقل قول کردن
mtm
#11 mtm 1397-10-16 12:39
به نقل از old man omid:

پ-ن:استاد ترابی میتونم یک سوال نسبتا شخصی بپرسم؟

میتونی ولی اگه تشخیص دادم که زیادی شخصیه و جواب ندادم ناراحت نشو
نقل قول کردن
Agamotto
#12 Agamotto 1399-06-20 15:58
واقعا که فیلم بتمن و رابین تاریخ سینمایی کمیک بوک رو به فنا داد :D
نقل قول کردن
ironman
#13 ironman 1399-06-21 01:31
جاگرنات که واقعا خیلی بد به تصویر کشیدنش مخصوصا وقتی میخوره به دیوار و بیهوش میشه دیگه پا نمیشه تو ددپول تو بهتر بود خیلی بهتر
نیوگابلین هم فک کنم از سر اجبار مجبور شدن تو قسمت سه بزارنش خخخخخ چون لباسش خیلی سطحی بود
بین که کلا فاجعه بود
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#14 AmirhoseinJafari2005 1399-10-20 16:13
شماره ۸ ، ۷ ، ۵ و ۱ اصلا به کمیک ها شبیه نبودن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45