10 حقیقتی که باید درباره سریال کارتونی "زن عنکبوتی" (Spider-Woman) بدانید

10-حقیقتی-که-باید-درباره-سریال-کارتونی-زن-عنکبوتی-spider-woman-بدانید-فکتس-جسیکا-درو-انیمیشن-اسپایدر-وومن-ومن

در ادامه ی مقالات Facts محور درباره سریال های کارتونی مردعنکبوتی میرسیم به انیمیشن Spider-Woman!

جسیکا درو ملقب به زن عنکبوتی همواره از محبوب ترین شخصیت های مونث مارول و یکی از اعضای مهم عناوین مربوط به خانواده عنکبوتی بوده است به طوری که در دهه 70 میلادی یک سریال انیمیشن اختصاصی از روی او ساخته شد! این مقاله به نکات جالبی که احتمالا درباره ی سریال مذکور نمیدانستید میپردازد. ازتون دعوت میکنم مقالات زیر را هم بخوانید:

10 حقیقت جالبی که باید درباره سریال کارتونی مردعنکبوتی در سال 1981 بدانید

20 حقیقتی که باید درباره سریال کارتونی "مرد عنکبوتی و دوستان شگفت انگیز او" بدانید

تمام حضورهای افتخاری مرد عنكبوتی در دنیای انیمیشن + لینك دانلود

10 حقیقتی که باید درباره سریال "مرد عنکبوتی خارق العاده" بدانید

10 تفاوت بزرگ سریال "مرد عنکبوتی: مجموعه کارتونی" با دنیای کمیک بوک

10 تا از بزرگترین تغییرات انیمیشن "مردعنکبوتی نامحدود" (SPIDER-MAN UNLIMITED) در مقایسه با دنیای کمیک

سوتی های سریال "مرد عنکبوتی: مجموعه کارتونی"

بهترین اپیزودهای انیمیشن "اسپایدرمن مجموعه کارتونی" براساس امتیاز سایت IMDB

 

1- سریال "زن عنکبوتی" در یک نگاه

 زن عنکبوتی صاحب سریال کارتونی اختصاصی خودش بوده است!

از سال 1979 تا 1980 شاهد پخش سریال کارتونی Spider-Woman از شبکه ABC آمریکا بودیم این سریال توسط شرکت انیمیشن سازی DePatie–Freleng Enterprises ساخته شد که عمده شهرت خود را به خاطر خلق کارتون های معروف "پلنگ صورتی" داشت. کلا فقط یک فصل 16 قسمتی از این سریال ساخته شد. تفاوت های زیادی هم بین كمیك بوك های زن عنكبوتی و این سریال بود و قدرت های «جسیکا درو» را زیاد تغییر داده بودند. در ضمن به نظر میرسید سازندگان اش خیلی سعی كردند تا اُریجین جسیكا درو را شبیه به اریجین مرد عنكبوتی كنند. شما ميتونيد كل سريال زن عنكبوتي را اينجا دانلود كنيد. دو شخصیت مکمل جِف و بیلی هم در این سریال بودند که سابقه حضور در داستان های کمیک بوکی زن عنکبوتی را نداشتند (جف همکار جسیکا بود و بیلی هم پسر نوجوانی بود که برادر یا خواهر زاده ی جسیکا بود).

دوستان زن عنکبوتی

ضمن اینکه در سریال جسیکا سردبیر مجله ای به نام Justice Magazine بود که در دنیای کمیک اینطور نبود. کلا همه چیز را سعی کرده بودند لایت و بچه گانه نشان دهند (این در حالیه که کمیک های اولیه زن عنکبوتی روی تم های سنگینی همچون طرد شدن از سوی جامعه تمرکز میکردند).

 

2- مردعنکبوتی در دو قسمت این سریال حضور داشت

جالبه که مرد عنكبوتی در دو اپیزود "اهرام وحشت" (Pyramids of Terror) و "كانگو اسپایدر" (The Kongo Spider) حضور یافت.

در "اهرام وحشت" ما میبینیم كه مرد عنكبوتی وارد ماجرایی در کشور مصر شده كه در آن در نهایت به كمك زن عنكبوتی (جسیكا درو) نیاز پیدا میكنه (خداییش مرد عنكبوتی در اهرام مصر چیکار میکرد و دنبال چی میگشت؟!). در این اپیزود یک نژاد مومیایی فضایی با سفینه هایی به شکل اهرام مصر به دنبال تسخیر کره زمین بودند و با اشعه های خود میتونستند مردم را به شکل مومیایی در بیاورند! کلا شخصیت پردازی مردعنکبوتی در این قسمت دقیق و جالب نبود و او دو بار نیاز پیدا میکنه که توسط زن عنکبوتی نجات پیدا کنه! (حتی راه حل غلبه بر مومیایی های فضایی را هم جسیکا پیدا میکنه، نه مردعنکبوتی!) همچنین جالبه که جسیکا یک بار از مردعنکبوتی به عنوان دوست قدیمی خودش یاد میکنه که نشون میده اونا قبلا هم با هم ملاقات داشته اند.

مردعنکبوتی در یک قسمت دیگر به نام The Knogo Spider حضور یافت که داستانش عمدتا در آفریقا جریان داشت و انگار از داستان فیلم کلاسیک "کینگ کونگ" الهام گرفته بود و در آن شاهد حمله ی یک عنکبوت غول آسا به مردم یک دهکده بودیم. جسیکا و دوستانش به آنجا میروند و متوجه میشیم که همه چیز مربوط به فیلمبرداری یک فیلم اکشن میشده و کارگردانش میخواد مردعنکبوتی و زن عنکبوتی رو اینجوری تو فیلم خودش وارد کنه تا حماسی ترین فیلم تاریخ رو بسازه! این قسمت هم خیلی بیخود بود و مردعنکبوتی و زن عنکبوتی به شدت از نظر قدرت و توانایی جسمانی ضعیف نشان داده شدند و یک بار هم در حالی که مردعنکبوتی را با طناب بسته بودنش و داشت از یک آبشار بزرگ سقوط میکرد توسط زن عنکبوتی نجات داده شد!

لباس زشت مردعنکبوتی شگفت انگیز

نکته قابل ذکر دیگر رنگ چشمان لباس مردعنکبوتی در این سریال بود که زرد بود و الان آدم را از این نظر به یاد لباس زشت اندرو گارفیلد تو فیلم "مردعنکبوتی شگفت انگیز" میندازه!

 

3- «پل سولز» در این سریال یک بار دیگر به جای مردعنکبوتی حرف زد

پل سولز مردعنکبوتی

صداپیشه ی مردعنکبوتی در این سریال آقای «پل سولز» بود. ایشون صداپیشه مرد عنكبوتی در اولین كارتون اختصاصی مرد عنكبوتی بود كه دهه 60 میلادی از تلویزیون پخش شد. ولی راستش رو بخواهید به نظر میومد صدای سولز در این انیمیشن فرق کرده بود!

 

4- حداقل در دو اپیزود به وضوح به "جنگ ستارگان" اشاره میشد!

مشخصه که کارتون "زن عنکبوتی" براساس شخصیت جسیکا درو ملقب به زن عنکبوتی در کمیک های مارول ساخته شد ولی متاسفانه سازندگان این سریال نیز همان اشتباه رایج در آن سالها را مرتکب شدند و به جای استفاده از شخصیت های خبیث کمیک های مارول، اکثرا  از یک سری خبیث کلیشه ای و اُریجینال استفاده کردند مثل بیگانه های فضابی که اکثرا تقلیدی بودند از کاراکترهای سریال ها و فیلم های محبوب آن دوران. مثلا در قسمت 12 از این سریال که اسمش "تهاجم سیاه چاله" بود با خبیثی روبرو شدیم به نام «گراویتون» (جالبه که در دنیای کمیک های مارول هم خبیثی به این نام داریم که از دشمنان اونجرزه ولی این گراویتون هیچ ربطی به اون گراویتون نداشت!). او رهبر نژاد فضایی متخاصمی بود که میخواست کره زمین رو بگیره. گراویتون خیلی به «دارث ویدر» (خبیث مشهور سری "جنگ ستارگان") شباهت داشت و حتی شمشیری داشت از انرژی که ما رو به یاد شمشیرهای نوری جدای ها مینداخت! زن عنکبوتی هم با استفاده از اشعه ی مخصوص خودش یک شمشیر مشابه ساخت و باهاش جنگید!

جنگ ستارگان - زن عنکبوتی

در یکی دیگر از قسمت ها به نام "جنایتی در زمان" شاهد تهاجم موجوداتی بودیم که بسیار شبیه به "ووکی" ها در جنگ ستارگان و به ویژه شخصیت معروف «چوباکا» بودند! خودتون ببینید:

چوباکا زن عنکبوتی

 

5- چند بار هویت مخفی زن عنکبوتی در این سریال لو رفت

هویت زن عنکبوتی

در چند قسمت شاهد بودیم که هویت مخفی جسیکا درو در قالب زن عنکبوتی لو رفت ولی در انتها دوباره همه چیز به حالت اولش برگشت. مثلا در یکی از اپیزودها، یک دانشمند دیوانه به نام دکتر «هیگل» تبدیل به مگسی عظیم الجثه شد و خودش را Fly نامید.

کارتون زن عنکبوتی

او تونست هویت مخفی زن عنکبوتی رو کشف کنه ولی وقتی به وضعیت اولیه خودش برگشت همه چیز را فراموش کرده بود! (جالبه که ما در دنیای کمیک یک خبیث مگس مانند داریم به نام  Human Fly که در اینجا معرفی شده ولی همانطور که انتظار میرفت سازندگان مجموعه بار دیگر از یک خبیث اریجینال ولی مشابه استفاده کردند!). در اپیزودی که «کینگ پین» در آن حضور داشت هم او موفق به کشف هویت زن عنکبوتی شد ولی جسیکا به کمک یک بدل روباتی از خودش تونست بقیه رو متقاعد که او و زن عنکبوتی دو فرد مجزا هستند. در ایپزود "جنایتی در زمان" هم جسیکا مجبور شد هویت مخفی خودش رو برای همکارانش فاش کنه تا بتونه مردم رو نجات بده ولی بعدش به چند ساعت قبل سفر زمانی انجام دادن و اینجوری هویت مخفی او دوباره برقرار شد!

 

6- یکی از شخصیت های مکمل مجموعه خیلی شبیه به پیتر پارکر بود!

جف هانت - زن عنکبوتی

درسته که اسپایدرمن در دو اپیزود از این سریال حضور یافت ولی هرگز او را بدون ماسک ندیدیم. در نتیجه هرگز پیتر پارکر دیده نشد و حتی اسمی از او برده نشد! ولی یکی از شخصیت های مجموعه به نام «جف هانت» (Jeff Hunt) که مختص سریال خلق شده بود، هم ظاهرش و هم تیپش عین پیتر پارکر بود و حتی یک دوربین دور گردنش مینداخت که شبیه به پیتر پارکر، عکاس دیلی بیوگل میشد! با این حال شخصتی پردازی او کاملا با پیتر پارکر فرق داشت. یعنی ذاتا آدم ترسویی بود ولی اصرار داشت جوری وانمود کنه که انگار خیلی شجاعه! نسبت به خانوم ها و قابلیت های آنها نیز دیدگاه چندان مثبتی نداشت!

 

7- سرگذشت و اُریجین زن عنکبوتی را در این سریال تغییر دادند

سرگذشت و اریجین زن عنکبوتی را در این سریال تغییر دادند

در دنیای کمیک سرگذشت جسیکا درو چندین بار دستخوش تغییراتی شده ولی به طور کلی گفته شده که پدرش دانشمندی بود که در کوه های وانداگور روی آزمایشات مرموزی کار میکرد و با محققی همکاری میکرد به نام «هربرت ادگار ویندهام» که بعداً به «تکامل دهنده عالی» تبدیل شد. آنها مقادیر زیادی اورانیوم در آن سرزمین پیدا کردند که باهاش تونستند منابع مالی برای ساختن یک موسسه تحقیقاتی را تامین کنند و در آنجا روی تکامل، ژنتیک و بازتولید سلولی کار کنند. تا اینکه جسیکا مریض شد (چون در معرض اورانیوم قرار گرفته بود) و پدرش مجبور شد برای نجات او از سُرُمی استفاده کنه از DNA عنکبوتیان ساخته شده بود (چون عنکبوتیان از سیستم ایمنی بالایی برخوردار هستند). و اینچنین او قدرت های عنکبوتی پیدا کرد. سپس سرگذشت او را به "هایدرا" و دوران بارداری مادرش ربط دادند و ... (برید و این مقاله رو بخونید تا به طور دقیق تری با سرگذشت جسیکا درو در دنیای کمیک آشنا بشوید). اما در این سریال یک عنکبوت سمی جسیکا را در کودکی نیش میزنه (در آزمایشگاه پدرش) و چون داشت میمرد، پدرش سرمی تحت عنوان Spider-Serum#34 را که هنوز تست نشده بود روی دخترش امتحان کرد که به طور معجزه آسایی جانش را نجات داد و قدرت های فوق بشری عنکبوت مانند بهش داد.

 

8- قدرت های زن عنکبوتی را نیز در این سریال تغییر دادند

کلا این سریال در مقایسه با دنیای کمیک تفاوت های زیادی داشت. مثلا شخصیت های مکمل دائمی سریال یعنی جف و بیلی و یا مجله Justice در دنیای کمیک وجود نداشت و جسیکا برای آن کار نمیکرد. اما تفاوت ها فقط در همین چیزها نبود و قدرت های زن عنکبوتی هم تغییرات زیادی کرده بودند. به طور مثال جسیکا بنظر میومد قدرت بازوی فرابشری نداره و گاهی اوقات حتی برای پاره کردن یک طناب معمولی که دورش پیچیده بود با مشکل مواجه میشد! حس عنکبوتی او هم فرق کرده بود و حالتی داشت که انگار میشد باهاش وقایع مختلف را دید! (نوعی تار عنکبوتی در یک پس زمینه سیاه رنگ برای نشان دادن حس عنکبوتی او به کار میرفت). مثلا در همان اپیزود اولی که مردعنکبوتی در آن حضور یافت، جسیکا در مصر بود ولی حس عنکبوتی بهش نشون داد که مردعنکبوتی در لندن تو دردسر افتاده!

حس زن عنکبوتی

و یا مثلا در ایپزود مربوط به "کینگ پین"، حس عنکبوتی به جسیکا نشون داد که کینگ پین داره پول های غیرقانونی جمع میکنه!!!

کلا انگار سازندگان سریال هر جوری عشقشون میکشید یا کارشون را راه مینداخت از حس عنکبوتی استفاده میکردن!

او در ضمن از کف دست یا نوک انگشتانش تار پرتاب میکرد و نیازی به وسیله ای مثل وب شوترهای مکانیکی اسپایدرمن نداشت.

تارهای زن عنکبوتی

وب لاین اسپایدر ومن

همچنین تارهای عنکبوتی زن عنکبوتی (که بهش web line گفته میشد) به اشکال مختلف پرتاب میشد (مثلا مارپیچ):

اشعه ی ونومی او هم در دنیای کمیک سبز رنگه ولی در این سریال سفید بود:

اشعه ونومی

همچنین جسیکا با چرخیدن به دور خودش میتونست لباسش رو عوض کنه و به حالت زن عنکبوتی دربیاد! (به نظر این ایده را از سریال تلویزیونی "زن شگفت انگیز" در دهه ی 70 میلادی گرفته بودند!!!).

اسپایدروومن

همچنین در دنیای کمیک، زن عنکبوتی با توجه به ویژگی های خاص لباسش میتونه برای مدتی محدود در هوا شناور باشه یا اصطلاحا "گلایدینگ" انجام بده ولی در این سریال او میتونست پرواز کنه!

پرواز زن عنکبوتی

در یکی دو قسمت هم با عنکبوت ها ارتباط ذهنی برقرار کرد. در یک قسمت هم نوعی "حباب عنکبوتی" ایجاد کرد که بهش کمک میکرد بدون لباس غواصی در زیر آب شنا کنه!

 

9- یک سریال مشابه هم هست به نام Web Woman

سریال web woman

دو سال قبل از پخش این سریال، یک انیمیشن تلویزیونی دیگر با موضوع و قهرمان مشابهی توسط استودیو Filmation ساخته شد تحت عنوان Web Woman. قهرمان اصلیش یک دانشمند سابق ناسا به نام «کِلی وِبستر» بود که یک روز جان یک بیگانه ی فضایی از سیاره ای که ساکنین آن حشره مانند بودند را نجات داد و او هم به نشانه ی قدردانی یک حلقه به کلی داد که بهش قدرت های کل سیاره حشره ای را میداد! گفته میشه اون موقع که Filmation تازه شروع به ساخت کرده بود (سال 1977) مارول هنوز شخصیت زن عنکبوتی را خلق نکرده بود ولی فهمید که همچین سریالی در دست ساخت قرار داره و قهرمانش خیلی شبیه به یک مردعنکبوتی مونثه! به همین دلیل خیلی عجله ای دست به کار شد که یک وقت کسی نام تجاری "زن عنکبوتی" رو تصاحب نکنه و در نتیجه جسیکا درو (زن عنکبوتی) را خلق کرد. گفته میشه پس از خلق شدن زن عنکبوتی بدست مارول، سازندگان این سریال مجبور شدن اسم و منشاء قهرمان خود را تغییر داده و عنوان سریال را نیز به Web Woman تغییر دهند.

 

10- تنها خبیث هایی که از دنیای کمیک های مارول در این سریال ظاهر شدند، «کینگ پین» و «دورمامو» بودند!

همانطور که گفته شد و درست مثل اکثر کارتون های ابرقهرمانی آن دوره، سازندگان این سریال هم ترجیح داده بودن به جای خبیث های کلاسیک و شناخته شده مارول، از ویلن های جدید و اریجینال کلیشه ای استفاده کنند. البته آنها از دو خبیث مارول استفاده کردند: ما کینگ پین را در این سریال دیدیم (در ایپزودی به نام "کینگ پین دوباره ضربه میزند").

سریال کارتونی زن عنکبوتی (1980-1979)

او ابتدا با زن عنکبوتی حین یک سرقت از بانک درگیر شد که باعث شد مقاله ای انتقاد آمیز در مجله ای که جسیکا درو در آن کار میکرد نوشته شود و این باعث شد تا کینگ پین تحریک شده و حملات بیشتری را ترتیب ببیند. او به دنبال یک اشعه نامرئی کننده بود و تونست اون رو پیدا و خودش و همکارانش رو هم نامرئی کنه و ... کینگ پین در این مجموعه به عنوان تبهکاری که در اوج تبحر و مهارت خود قرار دارد به تصویر کشیده نشد و انگار بیشتر میخواستند عادت های غذا خوردن او را به تصویر بکشند! (لامصب همش داشت یه چیزی میخورد!!!).

دورمامو - زن عنکبوتی

در اپیزودی به نام "قلمرو تاریکی" نیز شاهد حضور «دورمامو» بودیم که حتما میدونید از دشمنان اصلی «دکتر استرنج» به حساب میاد. البته ظاهر و انگیزه دورمامو خیلی تغییر کرده بود. او حاکم دنیای تاریکی بود که میخواست کره زمین را تسخیر کنه و برای این کار میخواست یک کسوف دائمی پدید بیاره تا زمین دیگر روشنایی نداشته باشه!

 

 مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2023

     (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

معرفی 10 دشمن برتر جسیکا درو (زن عنکبوتی)

شماره آخر از سری جدید کمیک بوک "زن عنکبوتی"ترجمه شد + لینک دانلود

10 حقیقت جالبی که باید درباره سریال کارتونی مردعنکبوتی در سال 1967 بدانید

رتبه بندی زنان و دختران عنکبوتی در کمیک بوک های مارول

10 حقیقت جالبی که باید درباره سریال کارتونی مردعنکبوتی در سال 1981 بدانید

20 حقیقتی که باید درباره سریال کارتونی "مرد عنکبوتی و دوستان شگفت انگیز او" بدانید

تمام حضورهای افتخاری مرد عنكبوتی در دنیای انیمیشن + لینك دانلود

10 حقیقتی که باید درباره سریال "مرد عنکبوتی خارق العاده" بدانید

10 تفاوت بزرگ سریال "مرد عنکبوتی: مجموعه کارتونی" با دنیای کمیک بوک

10 تا از بزرگترین تغییرات انیمیشن "مردعنکبوتی نامحدود" (SPIDER-MAN UNLIMITED) در مقایسه با دنیای کمیک

سوتی های سریال "مرد عنکبوتی: مجموعه کارتونی"

بهترین اپیزودهای انیمیشن "اسپایدرمن مجموعه کارتونی" براساس امتیاز سایت IMDB

10 حقیقت مهمی که باید درباره اسپایدر وومن (زن عنکبوتی) بدانید

آشنایی با «زن عنكبوتی»! (SPIDER-WOMAN)

شماره 2 كمیك Spider-Woman ترجمه شد + لینك دانلود مستقیم

شماره 1 كمیك زن عنكبوتی (Spider-Woman) ترجمه شد + لینك دانلود مستقیم

5 شخصیت مونث دنیای مرد عنكبوتی كه سونی برای فیلم اختصاصی در نظر دارد

شماره آخر از کمیک "تهاجم مخفی" (SECRET INVASION) ترجمه شد + لینک دانلود

معرفی تمام مردان و زنان عنكبوتی – قسمت اول

معرفی تمام مردان و زنان عنكبوتی – قسمت دوم

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

A.spidey
#1 A.spidey 1402-03-26 14:09
سلام بر همه دوستان عزیز.راستش من عضو جدید سایت هستم ولی از وقتی که خواندن یاد گرفتم (۹۸) با سایت همراه بودم. :lol:
.
.
.
مقاله عالی بود
بیشترشو از مقالات قبلی سایت میدونستم
مورد آخر منظور اینه که خبیث های کلاسیک برای این مجموعه خلق شدند؟
نقل قول کردن
mtm
#2 mtm 1402-03-26 14:58
به نقل از A.spidey:
سلام بر همه دوستان عزیز.راستش من عضو جدید سایت هستم ولی از وقتی که خواندن یاد گرفتم (۹۸) با سایت همراه بودم. :lol:
.
.
.
مقاله عالی بود
بیشترشو از مقالات قبلی سایت میدونستم
مورد آخر منظور اینه که خبیث های کلاسیک برای این مجموعه خلق شدند؟

خیلی خوش اومدی به سایت و خیلی خوشم اومد گفتی از وقتی خواندن یادگرفتی با سایت بودی. کلا چندین نسل با سایت اسپایدی همراه شدن و باهاش خاطره دارن :-* ;-)
منظور مورد آخر واضحه. یعنی اکثر خبیث های سریال اریجینال بودن و از کمیکای مارول گرفته نشده بودن
نقل قول کردن
A.spidey
#3 A.spidey 1402-03-26 15:12
به نقل از mtm:
به نقل از A.spidey:
سلام بر همه دوستان عزیز.راستش من عضو جدید سایت هستم ولی از وقتی که خواندن یاد گرفتم (۹۸) با سایت همراه بودم. :lol:
.
.
.
مقاله عالی بود
بیشترشو از مقالات قبلی سایت میدونستم
مورد آخر منظور اینه که خبیث های کلاسیک برای این مجموعه خلق شدند؟

خیلی خوش اومدی به سایت و خیلی خوشم اومد گفتی از وقتی خواندن یادگرفتی با سایت بودی. کلا چندین نسل با سایت اسپایدی همراه شدن و باهاش خاطره دارن :-* ;-)
منظور مورد آخر واضحه. یعنی اکثر خبیث های سریال اریجینال بودن و از کمیکای مارول گرفته نشده بودن

ممنون بابت توضیح
نقل قول کردن
Spider_bat
#4 Spider_bat 1402-03-27 08:06
مثل همیشه عالی :lol:
ممنون از آقای ترابی به خاطر مقاله ی عالیشون
تو مورد دوم پر پاراگراف سوم خط دهم به جای واژه ی جسمانی از واژه چسمانی استفاده شده
غلط خاص دیگه ای مشاهده نکردم
نقل قول کردن
mtm
#5 mtm 1402-03-28 06:23
به نقل از Spider_bat:

تو مورد دوم پر پاراگراف سوم خط دهم به جای واژه ی جسمانی از واژه چسمانی استفاده شده
غلط خاص دیگه ای مشاهده نکردم

مرسی که اطلاع دادی. درست شد
نقل قول کردن
RMB
#6 RMB 1402-04-20 12:41
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت اعضای سایت و تشکر از استاد ترابی برای این مقاله عالی. کلا تو سریالای کارتونی قدیم چه مردعنکبوتی چه زن عنکبوتی اکثر اوقات به منبع اصلی وفادار نبودند و نتیجش میشد کاراکترهای فرعی و دشمن های بیخود، مثل مورد 4. آخه چکاریه برین قدرت ها و شخصیت پردازی و... شخصیت اصلی رو عوض کنی و ازش سریال بسازی اونم وقتی خود شخصیت همه چیزش نه به اندازه الان خوب هست. باز خداروشکر که دیگه این سریال رو ادامه ندادن.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

 

27

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

13

51

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

44