لینك دانلود كارتون های مرد عنكبوتی

لینک دانلود کارتون مرد عنکبوتی

آپديت: لينك دانلود  قسمت های 1 تا 11   از فصل اول جدیدترین سريال  مرد عنکبوتی (2021) اضافه شد.


 مردعنکبوتی: مجموعه کارتونی

فصل اول تا پنج:

لينك دانلود

 

مردعنکبوتی 1967

قسمت 1-الف ، قسمت 1ب، قسمت 2-الف، قسمت 2-ب، قسمت 3، قسمت 4-الف، قسمت 4-ب، قسمت 5-الف، قسمت 5-ب، قسمت 6-الف، قسمت 6-ب، قسمت 7-الف، قسمت 7-ب، قسمت 8، قسمت 9-الف، قسمت 9-ب، قسمت 10-الف، قسمت 10-ب، قسمت 11-الف، قسمت 11-ب، قسمت 12-الف، قسمت 12-ب، قسمت 13-الف، قسمت 13-ب، قسمت 14-الف، قسمت 14-ب، قسمت 15-الف، قسمت 15-ب، قسمت 16-الف، قسمت 16-ب، قسمت 17-الف، قسمت 17-ب، قسمت 18-الف، قسمت 18-ب، قسمت 19-الف، قسمت 19-ب، قسمت 20-الف، قسمت 20-ب، قسمت 21، قسمت 22، قسمت 23، قسمت 24، قسمت 25، قسمت 26، قسمت 27، قسمت 28، قسمت 29، قسمت 30، قسمت 31، قسمت 32، قسمت 33، قسمت 34، قسمت 35، قسمت 36، قسمت 37، قسمت 38، قسمت 39، قسمت 40-الف، قسمت 40-ب، قسمت 41-الف، قسمت 41-ب، قسمت 42-الف، قسمت 42-ب، قسمت 43-الف، قسمت 43-ب، قسمت 44-الف، قسمت 44-ب، قسمت 45-الف، قسمت 45-ب، قسمت 46، قسمت 47، قسمت 48-الف، قسمت 48-ب، قسمت 49، قسمت 50، قسمت 51، قسمت 52

 

زن عنکبوتی (Spider-Woman)

کارتون زن عنکبوتی

قسمت 1، قسمت 2، قسمت 3، قسمت 4، قسمت 5، قسمت 6، قسمت 7، قسمت 8، قسمت 9، قسمت 10، قسمت 11، قسمت 12، قسمت 13، قسمت 14، قسمت 15، قسمت 16

 

مردعنکبوتی و دوستان شگفت انگیز او (Spider-Man and His Amazing Friends)

انیمیشن مرد عنکبوتی و دوستان شگفت انگیز او

قسمت 1، قسمت 2، قسمت 3، قسمت 4، قسمت 5، قسمت 6، قسمت 7، قسمت 8، قسمت 9، قسمت 10، قسمت 11، قسمت 12، قسمت 13، قسمت 14، قسمت 15، قسمت 16، قسمت 17، قسمت 18، قسمت 19، قسمت 20، قسمت 21، قسمت 22، قسمت 23، قسمت 24

 

مردعنکبوتی 1981

قسمت 1، قسمت 2، قسمت 3، قسمت 4، قسمت 5، قسمت 6، قسمت 7، قسمت 8، قسمت 9، قسمت 10، قسمت 11، قسمت 12، قسمت 13، قسمت 14، قسمت 15، قسمت 16، قسمت 17، قسمت 18، قسمت 19، قسمت 20، قسمت 21، قسمت 22، قسمت 23، قسمت 24، قسمت 25، قسمت 26

 

مرد عنكبوتی نامحدود (Spider-Man Unlimited)

قسمت 1، قسمت 2، قسمت 3، قسمت 4، قسمت 5، قسمت 6، قسمت 7، قسمت 8، قسمت 9، قسمت 10، قسمت 11، قسمت 12، قسمت 13

 

 اسپايدرمن: مجموعه كارتوني جديد (Spider-Man The New Animated Series)

قسمت 1، قسمت 2، قسمت 3، قسمت 4، قسمت 5، قسمت 6، قسمت 7، قسمت 8، قسمت 9، قسمت 10، قسمت 11، قسمت 12، قسمت 13

 

 

مرد عنكبوتي فوق العاده (Spectacular Spider-Man)

کارتون مرد عنکبوتی  فوق العاده

قسمت 1، قسمت 2، قسمت 3، قسمت 4، قسمت 5، قسمت 6، قسمت 7، قسمت 8، قسمت 9، قسمت 10، قسمت 11، قسمت 12، قسمت 13، قسمت 14، قسمت 15، قسمت 16، قسمت 17، قسمت 18، قسمت 19، قسمت 20، قسمت 21، قسمت 22، قسمت 23، قسمت 24، قسمت 25، قسمت 26

 

مرد عنكبوتی نهايی (Ultimate Spider-Man)

كارتون مرد عنكبوتي نهايي - ultimate spiderman

لينك دانلود فصل اول تا چهارم

 

 

مرد عنكبوتی 2017 (Marvel's Spider-Man)

 مرد عنكبوتي 2017 (Marvel's Spider-Man)

لينك دانلود فصل اول

 لينك دانلود فصل دوم

 لينك دانلود فصل سوم

 

اسپایدی و دوستان شگفت انگیز او (Spidey and His Amazing Friends)

 اسپایدی و دوستان شگفت انگیزش

لينك دانلود

 

قسمت های جدید به محض انتشار در سایت قرار داده میشوند ....

 

مطالب مرتبط:

چرا كارتون مرد عنكبوتی خارق العاده از بتمن مجموعه كارتونی بهتر است

تاریخچه انیمیشن های مرد عنکبوتی

تمام حضورهای افتخاری مرد عنكبوتی در دنیای انیمیشن + لینك دانلود

لینك دانلود كارتون های مرد عنكبوتی

نگاهی به اپیزودهای "دنیای عنكبوتی" در كارتون ULTIMATE SPIDER-MAN: WEB WARRIORS + لینك دانلود

زیرنویس فارسی کارتون جدید مرد عنکبوتی (2017) + لینک دانلود مستقیم

5 انتقاد از کارتون جدید مرد عنکبوتی

زیرنویس فارسی تمام قسمت های كارتون SPECTACULAR SPIDER-MAN + لینك دانلود مستقیم

آشنايي با صداپيشگان انيميشن‌های اسپايدرمن

10 ایراد اساسی سریال "اسپایدرمن نهایی" (ULTIMATE SPIDER-MAN)

نماهنگی فوق العاده از بهترین کارتون اسپایدرمن!

معرفی ترانه تاریخی مرد عنکبوتی + لینک دانلود صوت و ویدئو

انیمیشن زیبا با حضور مرد عنکبوتی، ایرون من و هالک! + لینک دانلود

مستندی درباره سریال كارتونی "مرد عنكبوتی و دوستان شگفت انگیز او" + لینك دانلود

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

s.p.i
#271 s.p.i 1400-05-31 02:26
#۲۶۹ حرف بتمن نولان شد فروش فیلم جوکر باعث توهم بیشتر و خوشی میزنه زیر دلشون مطمئنم وارنر فقط روی بتمن و دنیاش سرمایه گذاری میکنه و خب فقط بتمن و و دنیاش که خیلی محبوب و پولسازه حتی تو دی سی
بگذریم شب خوش
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#272 AM SM BM SM 1400-05-31 02:41
به نقل از mtm:
#269:
آقا من امشب بیخوابی زده به سرم بعد مدتها یه کم قلم فرسایی کردم. کامنتم رو هم طولانی تر کردم
ببینم تا صبح چند خط دیگه بهش اضافه میکنم :lol:
به قول یارو "نشا... شب درازه"!

"شب دراز است و قلندر بیدار!"
همونطور که گفتم هرچی بنویسید ما بیشتر یاد میگیریم.
و در واقع این یک حقیقته. شخصیت های درجه یک مارول هم بیشتر هستند هم بهتر. الان یک مثال میزنم. شما هاکای رو در ذهن داشته باشید. در بین شخصیت های برتر مارول بین ۱۰ تا نیست و درجه دو محسوب میشه. حالا بیاید این شخص رو با آکوآمن و واندر وومن مقایسه کنید! کدومشون بهتره؟ کدوم داستان های جذاب بیشتری داره؟ در واقع درجه دو های مارول از بعضی درجه یک های دی سی بهترند و درجه یک کمیک محسوب میشوند! درسته که وارنر اشتباهات زیادی داره. درسته که وقتی دی سی در دستان پر توانی باشه میتونه بهار ظاهر بشه. اما عمرا به مارول برسه! دی سی چند تا شخصیت درجه یک داره؟ ۶تا؟ ۷ تا؟ تازه همونجوری که گفتم بعضی هاشون خیلی هم درجه یک نیستند. اما مارول فقط دنیای مردان ایکسش کل دی سی رو چه از نظر فروش، چه تعداد شخصیت های بهتر، چه غنای داستانی میذاره جیب چپش! من خودم با دی سی شروع کردم. با دوز کمتر عشق دارکی شروع کردم و الان میگم که سوپرمن و فلش و گرین لنترن رو خیلی دوست دارم و بتمن هم داستان های خوب زیاد داشته. اما باور کنید دیگه بقیه شخصیت های دی سی یا اکثرا یک بار مصرف هستند یا به درد نخور! فکر کردید چرا جیمز گان از شخصیت های کم اهمیت استفاده کرد و اونا رو اینقدر تغییر داد در حدی که فقط اسمشون به دنیای کمیک میخوره؟ چون شخصیت های دی سی در دنیای کمیک به اون حد نیستند.
ولی جالبه که از کجا به کجا رسیدیم! از کارتون اسپایدی به برتری فاحش مارول نسبت به دی سی! :lol:
نقل قول کردن
Spider-Damian
#273 Spider-Damian 1400-05-31 07:26
به نقل از mtm:
به نقل از AM SM BM SM:
چقدر خوشحال میشدم اگر مارول از این پتانسیلی که داره توی زمینه انیمیشن استفاده کنه. من به شخصه با انیمیشن های پارادوکس فلشپوینت و مرگ سوپرمن (البته قسمت اولش ) از دی سی خیلی حال کردم خب باعث افسوس هست که مارول نمیره سراغ این قضیه. (که البته قبلا هم مارول خیلی روی اوج بود.)
به نقل از AM SM BM SM:
چقدر خوشحال میشدم اگر مارول از این پتانسیلی که داره توی زمینه انیمیشن استفاده کنه. من به شخصه با انیمیشن های پارادوکس فلشپوینت و مرگ سوپرمن (البته قسمت اولش ) از دی سی خیلی حال کردم خب باعث افسوس هست که مارول نمیره سراغ این قضیه. (که البته قبلا هم مارول خیلی روی اوج بود.)

مقصر مارول نیست. در واقع این دیزنیه که دوست داره نوع به تصویر کشیده شدن قهرمانان مارول تو دنیای انیمیشن چیزی باشه که برای شبکه ای مثل دیزنی اکس دی مناسبه . یعنی نمیخواد مخاطب مثلا یه نوع پیتر تو دیزنی اکس دی هر هفته ببینه وبعد یه انیمیشن بلند از روی شوالیه های مارول با لحن دارک و بزرگسالانه تر هم بده بیرون که تناقض ایجاد کنه. متوجه منظورم میشید؟ برند دیزنی و دلیل اصلی اینکه نامبر وان دنیای سرگرمی شده اینه برای کل "خانواده" فیلم میسازه و محصولاتش رو شما واقعا بدون هیچ مشکلی با خانواده میبینی (من که ازش راضی ام و شما هم وقتی یه شب در به در دنبال یه فیلم بگردی که با کل خانواده بخوای تماشا کنی به جان دیزنی دعا میکنی) ولی مثلا شما میتونی انیمیشن هالووین طولانی رو با پسر 8 ساله ت ببینی؟ قطعا نه
تو این زمینه دی سی بهتر عمل میکنه چون اونم وارنر فهمیده که اگر قراره از هژمونی دیزنی تا حد بیرون بیاد باید یه چیز "متفاوت" از مارول و دیزنی عرضه کنه و اینجاست که فلسفه دی سی و وارنر هم مشخص میشه (و مثلا چرا جوخه انتحار گان باید بی دلیل درجه R بگیره). در حالیه که شاید براتون جالب باشه نسل من همیشه دی سی رو لایت و مارول رو جدی تر میدونست چون واقعا اینطور بود ولی از یه برهه ای دی سی چون واقعا توان رقابت با محبوبیت عظیم شخصیت های مارول رو نداشت به ذهنش رسید که بیاد و برای یه قشر خاص و محدود تر خودشو مناسب عرضه کنه. دلیل اینکه هوادارای دی سی علیرغم تعداد کمترشون اما vocal تر و پرشور تر به نظر میان و داد و هوار بیشتر میزنن هم همینه . چون خودشون رو متفاوت از بقیه میدونن و اینجاست که ریشه "مارول برای بچه هاست " روشن میشه. ولی در اصل مارول برای کل خانواده است (یعنی دیزنی اینطوری اصرار داره) ولی دی سی برای یک قشر خاص که معمولا یک سری نوجوون هستن که تازه پشت لبشون سبز شده و هورمون هاشون هم فعال شده (!) و خوی یاغی گری هم درشون ظهور کرده و میخوان قد علم کنن و در نتیجه جذب اون ظاهر "متفاوت" و "خاص" و "خفن" دی سی میشن. در حالی که مارول بود که در اصل متفاوت بود و استن لی و همکاراش خودشون رو از دی سی کلیشه ای در دهه 60 میلادی متمایز کردن . مارول هم به قدر کافی دارک و جدی و خفن بوده و هنوز هم تو منبع اصلی یعنی کمیک بوک اینطوره ولی صاحبش برای اینکه برندش ضربه نخوره دوست داره این شخصیت ها رو اینطور عرضه کنه. اینم بگم که من هیچ وقت مارول و دی سی رو در یه حد نمیدونم. چه دوستان خوششون بیاد یا بدشون از نظر من مارول خیلی بالاتره چون ذات شخصیت هاش ملموس تر و اصلا فُرمت شخصیت هاش جذاب تره از دیسی. بارها و بارها هم با دلیل و مدرک اینو ثابت کردم و اصلا ثابت کردن نمیخواد چون مشخصه دیگه میزان محبوبیت و .... اینی که میگن وارنر بلد نیست از شخصیت های دی سی استفاده کنه و گرنه مثل mcu موفق میشد کاملا غلطه. درسته وارنر سو مدیریت داشته ولی در بهترین حالت به حد وسط mcu هم نمیرسن چون بی تعارف شخصیت هاشون در حد مارول نیستن. بابا مارولی ها اونقدر قوی ان که چند تا استودیو داشتن تا همین اواخر ازشون نون میخوردن (فاکس و پارامونت و یونیورسال و ...) سونی ول کن اسپایدرمن نیست. فاکس چارچنگولی چسبیده بود به اکس من و چهار شگفت انگیز و دردویل و گوست رایدر. یونیورسال هنوزم رایت هالکو آزاد نکرده مارول بتونه فیلم اختصاصی ازش بسازه. خود مارول استودیوز با یک سری شخصیت نه چندان درجه یک تونست mcu رو بسازه ولی وارنر همیشه همه شخصیت ها دست خودش بوده ولی ...
پس اینکه میگن اقا زک اسنایدر خراب کرد یا وارنر فلان کرد آره درسته ولی همه ماجرا نیست. متاسفانه یه سری ها فکر میکنن شخصیت های دو کمپانی در یه سطحن و دست یه آدم کاربلد بیفتن قطعا موفق میشن ولی این غلطه. آقا جان شما وقتی شخصیتی داری یا فرنچایزی داری که بعد 3 تا فیلم و 50 سال کمیک هنوز سرپاست این یعنی شخصیت قابل اتکا نه اینکه یه مینی سریز 12 قسمتی از شخصیتی مثل مستر میریکال بزنی که کلی هم جایزه ببره و لی بعدش چی؟ آیا تونستی یه سری آنگوینگ بزنی که حداقل 10 سال کمیکش ادامه پیدا کنه؟ نه داداش! چون دی سی ایده محور شده (همون چیزی که بالا گفتم) یه نویسنده میاد یه ایده خفن ولی یک بار مصرف به دهنش میرسه . دی سی هم قبول میکنه حتی به قیمت اینکه با شخصیته همخوانی نداشته باشه. یه مینی سریز 6 قسمتی ازش میاد بیرون و همه به به و چه چه میکنن و پز میدن که بیا ببین چقدر ما عمیق هستیم و شما چقدر بچه گانه هستید و ...! ولی یکی نیست بهشون بگه داداش این مستر میرکال الان کجاست؟ (حالا این بدبخت میرکال رو من برای نمونه عرض میکنم) اگه شخصیتش کشش و عمق داشت که باید یه فرنچایز با دوام از توش در می آوردن . و متاسفانه همین روش تو سینما هم هست چون میگن همینم غنیمته و بزار یه سودی به جیب بزنیم که البته در برابر سود فرنچایز برتر تاریخ سینما یعنی mcu که تهش میشه پایان بازی و پرفروش ترین فیلم تاریخ خیلی ناچیزه (تازه از بغلش هم کلی اسپین آف پرفروش و سریال دیزنی پلاس میزنه بیرون!) یکی مثل جیمز گان میاد و یه "ایده " خفن ولی یک بار مصرف داره و یه فیلم تک قسمتی و تمام! چون خودشون هم میدونن پتانسیلشون همینه (البته به جز سوپرمن و بتمن و تا حدی هم فلش و گرین لنترن) واقعا جوخه خودکشی چقدر دنیا سازی کرد و چقدر برای قسمت های بعدی سرمایه گذاری کرد؟ تونست یه "فرنچایز" تمام عیار باشه که برای دیدن قسمت بعدیش نتونی صبر کنی؟ و اینجوریه که مشخص میشه وارنر چرا جوکر و پرندگان شکاری و جوخه انتحاری رو ساخته (بر مبنای همین ایده یک بار مصرف ) و اصرار داره در اینده هم امثال بلک ادام و بلو بیتل و ... بسازه
شما وقتی شخصیتت موفقه که کل خانواده رو جذب کنه ، نه فقط یه قشر سنی محدود و اینجوریه که فیلم های مارول رو حداقل سه نفر با هم میرن تماشا میکنن (پدر و مادر و بچه شون) و فیلم های دی سی هم فقط پدر خانواده ! و اینجوری مارول دستکم سه تا بلیت‌میفروشه و دیسی یه دونه و در نتیجه دیزنی هر سال میشه موفق ترین استودیوی سال و دیسی هم هر سال ریبوت میشه و اریجین عوض میکنه!
و اینا همش نظر من که میتونید قبولش کنید یا خیر همین حرفاست الان تقریبا 10 ساله بعضی رو آتیش میزنه چون حقیقت تلخه متاسفانه چون هنوز اندر خم "نسخه زک اسنایدر از جاستیس لیگ" هستن که در بهترین حالت چیزی در حدود یه اپیزود لوکی تو دیزنی پلاس بیننده داشت! یعنی اینه ته آرزوشون و "کسانی که دنیاشون کوچیکه قطعا خودشون رو پادشاه دنیا میدونن" (عجب ضرب المثلی اختراع کردم!)
(چقدر حرف زدم. ولی خب احتمالا کو گوش شنوا!)




سلام
حرفاتون کاملن منطقی و به جا بود ... اصن به همین دلیل بود که دی سی برای فیلم های جدیدش به جای این که بیاد از شخصیت های جدید که شناخته شده هم هستند استفاده کنه، رفته با یه اسکی مجلسی از مارول ;-) سراغ مالتی ورس و تایم لاین و شخصیت شماره یکش یعنی بتمن ( هم تو فیلم خودش و هم تو فیلم اختصاصی فلش ) در حالی که میتونست بره سراغ کسایی مثل سایبورگ یا گرین آرو و ی خیلی های دیگه که شخصیت های تاپ اش هستن :-) . یه بخشی هم برمیگرده به خود دی سی که پتانسیل شخصیت ها رو جوری له میکنه که فقط باید بشینیم و بگیم " شیر مادر و نان پدر حلالت"
در هر حال منتظر اومدن فیلم های جدید مارول و لذت بردن از اونا هستیم :P و امیدواریم دیسی حداقل بتونه یه دونه ( فقط یه دونه :cry: :-* ) اقتباس خوب از شخصیت هایی مثل کنستانتین و تین تایتانز بکنه تا حسرت به دل از دنیا نریم.
نقل قول کردن
Agent bishop
#274 Agent bishop 1400-05-31 08:21
به نقل از mtm:
به نقل از AM SM BM SM:
چقدر خوشحال میشدم اگر مارول از این پتانسیلی که داره توی زمینه انیمیشن استفاده کنه. من به شخصه با انیمیشن های پارادوکس فلشپوینت و مرگ سوپرمن (البته قسمت اولش ) از دی سی خیلی حال کردم خب باعث افسوس هست که مارول نمیره سراغ این قضیه. (که البته قبلا هم مارول خیلی روی اوج بود.)

به نقل از AM SM BM SM:
چقدر خوشحال میشدم اگر مارول از این پتانسیلی که داره توی زمینه انیمیشن استفاده کنه. من به شخصه با انیمیشن های پارادوکس فلشپوینت و مرگ سوپرمن (البته قسمت اولش ) از دی سی خیلی حال کردم خب باعث افسوس هست که مارول نمیره سراغ این قضیه. (که البته قبلا هم مارول خیلی روی اوج بود.)

مقصر مارول نیست. در واقع این دیزنیه که دوست داره نوع به تصویر کشیده شدن قهرمانان مارول تو دنیای انیمیشن چیزی باشه که برای شبکه ای مثل دیزنی اکس دی مناسبه . یعنی نمیخواد مخاطب مثلا یه نوع پیتر تو دیزنی اکس دی هر هفته ببینه وبعد یه انیمیشن بلند از روی شوالیه های مارول با لحن دارک و بزرگسالانه تر هم بده بیرون که تناقض ایجاد کنه. متوجه منظورم میشید؟ برند دیزنی و دلیل اصلی اینکه نامبر وان دنیای سرگرمی شده اینه برای کل "خانواده" فیلم میسازه و محصولاتش رو شما واقعا بدون هیچ مشکلی با خانواده میبینی (من که ازش راضی ام و شما هم وقتی یه شب در به در دنبال یه فیلم بگردی که با کل خانواده بخوای تماشا کنی به جان دیزنی دعا میکنی) ولی مثلا شما میتونی انیمیشن هالووین طولانی رو با پسر 8 ساله ت ببینی؟ قطعا نه
تو این زمینه دی سی بهتر عمل میکنه چون اونم وارنر فهمیده که اگر قراره از هژمونی دیزنی تا حد بیرون بیاد باید یه چیز "متفاوت" از مارول و دیزنی عرضه کنه و اینجاست که فلسفه دی سی و وارنر هم مشخص میشه (و مثلا چرا جوخه انتحار گان باید بی دلیل درجه R بگیره). در حالیه که شاید براتون جالب باشه نسل من همیشه دی سی رو لایت و مارول رو جدی تر میدونست چون واقعا اینطور بود ولی از یه برهه ای دی سی چون واقعا توان رقابت با محبوبیت عظیم شخصیت های مارول رو نداشت به ذهنش رسید که بیاد و برای یه قشر خاص و محدود تر خودشو مناسب عرضه کنه. دلیل اینکه هوادارای دی سی علیرغم تعداد کمترشون اما vocal تر و پرشور تر به نظر میان و داد و هوار بیشتر میزنن هم همینه . چون خودشون رو متفاوت از بقیه میدونن و اینجاست که ریشه "مارول برای بچه هاست " روشن میشه. ولی در اصل مارول برای کل خانواده است (یعنی دیزنی اینطوری اصرار داره) ولی دی سی برای یک قشر خاص که معمولا یک سری نوجوون هستن که تازه پشت لبشون سبز شده و هورمون هاشون هم فعال شده (!) و خوی یاغی گری هم درشون ظهور کرده و میخوان قد علم کنن و در نتیجه جذب اون ظاهر "متفاوت" و "خاص" و "خفن" دی سی میشن. در حالی که مارول بود که در اصل متفاوت بود و استن لی و همکاراش خودشون رو از دی سی کلیشه ای در دهه 60 میلادی متمایز کردن . مارول هم به قدر کافی دارک و جدی و خفن بوده و هنوز هم تو منبع اصلی یعنی کمیک بوک اینطوره ولی صاحبش برای اینکه برندش ضربه نخوره دوست داره این شخصیت ها رو اینطور عرضه کنه. اینم بگم که من هیچ وقت مارول و دی سی رو در یه حد نمیدونم. چه دوستان خوششون بیاد یا بدشون از نظر من مارول خیلی بالاتره چون ذات شخصیت هاش ملموس تر و اصلا فُرمت شخصیت هاش جذاب تره از دیسی. بارها و بارها هم با دلیل و مدرک اینو ثابت کردم و اصلا ثابت کردن نمیخواد چون مشخصه دیگه میزان محبوبیت و .... اینی که میگن وارنر بلد نیست از شخصیت های دی سی استفاده کنه و گرنه مثل mcu موفق میشد کاملا غلطه. درسته وارنر سو مدیریت داشته ولی در بهترین حالت به حد وسط mcu هم نمیرسن چون بی تعارف شخصیت هاشون در حد مارول نیستن. بابا مارولی ها اونقدر قوی ان که چند تا استودیو داشتن تا همین اواخر ازشون نون میخوردن (فاکس و پارامونت و یونیورسال و ...) سونی ول کن اسپایدرمن نیست. فاکس چارچنگولی چسبیده بود به اکس من و چهار شگفت انگیز و دردویل و گوست رایدر. یونیورسال هنوزم رایت هالکو آزاد نکرده مارول بتونه فیلم اختصاصی ازش بسازه. خود مارول استودیوز با یک سری شخصیت نه چندان درجه یک تونست mcu رو بسازه ولی وارنر همیشه همه شخصیت ها دست خودش بوده ولی ...
پس اینکه میگن اقا زک اسنایدر خراب کرد یا وارنر فلان کرد آره درسته ولی همه ماجرا نیست. متاسفانه یه سری ها فکر میکنن شخصیت های دو کمپانی در یه سطحن و دست یه آدم کاربلد بیفتن قطعا موفق میشن ولی این غلطه. آقا جان شما وقتی شخصیتی داری یا فرنچایزی داری که بعد 3 تا فیلم و 50 سال کمیک هنوز سرپاست این یعنی شخصیت قابل اتکا نه اینکه یه مینی سریز 12 قسمتی از شخصیتی مثل مستر میریکال بزنی که کلی هم جایزه ببره و لی بعدش چی؟ آیا تونستی یه سری آنگوینگ بزنی که حداقل 10 سال کمیکش ادامه پیدا کنه؟ نه داداش! چون دی سی ایده محور شده (همون چیزی که بالا گفتم) یه نویسنده میاد یه ایده خفن ولی یک بار مصرف به دهنش میرسه . دی سی هم قبول میکنه حتی به قیمت اینکه با شخصیته همخوانی نداشته باشه. یه مینی سریز 6 قسمتی ازش میاد بیرون و همه به به و چه چه میکنن و پز میدن که بیا ببین چقدر ما عمیق هستیم و شما چقدر بچه گانه هستید و ...! ولی یکی نیست بهشون بگه داداش این مستر میرکال الان کجاست؟ (حالا این بدبخت میرکال رو من برای نمونه عرض میکنم) اگه شخصیتش کشش و عمق داشت که باید یه فرنچایز با دوام از توش در می آوردن . و متاسفانه همین روش تو سینما هم هست چون میگن همینم غنیمته و بزار یه سودی به جیب بزنیم که البته در برابر سود فرنچایز برتر تاریخ سینما یعنی mcu که تهش میشه پایان بازی و پرفروش ترین فیلم تاریخ خیلی ناچیزه (تازه از بغلش هم کلی اسپین آف پرفروش و سریال دیزنی پلاس میزنه بیرون!) یکی مثل جیمز گان میاد و یه "ایده " خفن ولی یک بار مصرف داره و یه فیلم تک قسمتی و تمام! چون خودشون هم میدونن پتانسیلشون همینه (البته به جز سوپرمن و بتمن و تا حدی هم فلش و گرین لنترن) واقعا جوخه خودکشی چقدر دنیا سازی کرد و چقدر برای قسمت های بعدی سرمایه گذاری کرد؟ تونست یه "فرنچایز" تمام عیار باشه که برای دیدن قسمت بعدیش نتونی صبر کنی؟ و اینجوریه که مشخص میشه وارنر چرا جوکر و پرندگان شکاری و جوخه انتحاری رو ساخته (بر مبنای همین ایده یک بار مصرف ) و اصرار داره در اینده هم امثال بلک ادام و بلو بیتل و ... بسازه
شما وقتی شخصیتت موفقه که کل خانواده رو جذب کنه ، نه فقط یه قشر سنی محدود و اینجوریه که فیلم های مارول رو حداقل سه نفر با هم میرن تماشا میکنن (پدر و مادر و بچه شون) و فیلم های دی سی هم فقط پدر خانواده ! و اینجوری مارول دستکم سه تا بلیت‌میفروشه و دیسی یه دونه و در نتیجه دیزنی هر سال میشه موفق ترین استودیوی سال و دیسی هم هر سال ریبوت میشه و اریجین عوض میکنه!
و اینا همش نظر من که میتونید قبولش کنید یا خیر همین حرفاست الان تقریبا 10 ساله بعضی رو آتیش میزنه چون حقیقت تلخه متاسفانه چون هنوز اندر خم "نسخه زک اسنایدر از جاستیس لیگ" هستن که در بهترین حالت چیزی در حدود یه اپیزود لوکی تو دیزنی پلاس بیننده داشت! یعنی اینه ته آرزوشون و "کسانی که دنیاشون کوچیکه قطعا خودشون رو پادشاه دنیا میدونن" (عجب ضرب المثلی اختراع کردم!)
(چقدر حرف زدم. ولی خب احتمالا کو گوش شنوا!)


حرفتان رو قبول دارم آقای ترابی دی‌سی واقعا به جز سوپرمن ، بتمن و خانوادش ، گرین لنترن، فلش ، آکوامن ، شزم و چند تا ابرقهرمان خیابانی نمی‌تواند از بقیه شخصیت ها به عنوان یک سری چند قسمتی فیلم یا بازی یا حتی سریال کارتونی به صورت تکی استفاده کنه چون یا پتانسیل کافی ندارند یا پتانسیل دارند دشمن و شخصیت مکمل خوب ندارند یا محیطی که داخلش هستند جوری هست که کشش داستانی بالایی ندارد و دلایل دیگر برای مثال شخصیتی مثل واندروومن فقط چند تا انیمیشن از خودش داره که از روی داستان های برترش ساختن ولی من سریال کارتونی یا سری بازی از واندروومن سراغ ندارم . این مورد شخصیت ها از نظر من فقط به عنوان گروه می‌توانند توی سینما جواب بدن و موفق باشند چون غیر از اون بعد از یکی یا دو قسمت فیلم دیگه هیچ چیز جدیدی نمی‌مونه که بشه از این شخصیت ها استفاده کرد چون کششون همینقدر هست .
نقل قول کردن
AS-Spider
#275 AS-Spider 1400-05-31 10:11
سلام استاد انیمیشن قبلی اسپایدی تموم شد؟ چون گفته بودن فصل چهار هم میاد؟؟؟؟
نقل قول کردن
Amir-Ali-2020
#276 Amir-Ali-2020 1400-05-31 11:05
به نقل از mtm:
به نقل از AM SM BM SM:
چقدر خوشحال میشدم اگر مارول از این پتانسیلی که داره توی زمینه انیمیشن استفاده کنه. من به شخصه با انیمیشن های پارادوکس فلشپوینت و مرگ سوپرمن (البته قسمت اولش ) از دی سی خیلی حال کردم خب باعث افسوس هست که مارول نمیره سراغ این قضیه. (که البته قبلا هم مارول خیلی روی اوج بود.)

مقصر مارول نیست. در واقع این دیزنیه که دوست داره نوع به تصویر کشیده شدن قهرمانان مارول تو دنیای انیمیشن چیزی باشه که برای شبکه ای مثل دیزنی اکس دی مناسبه . یعنی نمیخواد مخاطب مثلا یه نوع پیتر تو دیزنی اکس دی هر هفته ببینه وبعد یه انیمیشن بلند از روی شوالیه های مارول با لحن دارک و بزرگسالانه تر هم بده بیرون که تناقض ایجاد کنه. متوجه منظورم میشید؟ برند دیزنی و دلیل اصلی اینکه نامبر وان دنیای سرگرمی شده اینه برای کل "خانواده" فیلم میسازه و محصولاتش رو شما واقعا بدون هیچ مشکلی با خانواده میبینی (من که ازش راضی ام و شما هم وقتی یه شب در به در دنبال یه فیلم بگردی که با کل خانواده بخوای تماشا کنی به جان دیزنی دعا میکنی) ولی مثلا شما میتونی انیمیشن هالووین طولانی رو با پسر 8 ساله ت ببینی؟ قطعا نه
تو این زمینه دی سی بهتر عمل میکنه چون اونم وارنر فهمیده که اگر قراره از هژمونی دیزنی تا حد بیرون بیاد باید یه چیز "متفاوت" از مارول و دیزنی عرضه کنه و اینجاست که فلسفه دی سی و وارنر هم مشخص میشه (و مثلا چرا جوخه انتحار گان باید بی دلیل درجه R بگیره). در حالیه که شاید براتون جالب باشه نسل من همیشه دی سی رو لایت و مارول رو جدی تر میدونست چون واقعا اینطور بود ولی از یه برهه ای دی سی چون واقعا توان رقابت با محبوبیت عظیم شخصیت های مارول رو نداشت به ذهنش رسید که بیاد و برای یه قشر خاص و محدود تر خودشو مناسب عرضه کنه. دلیل اینکه هوادارای دی سی علیرغم تعداد کمترشون اما vocal تر و پرشور تر به نظر میان و داد و هوار بیشتر میزنن هم همینه . چون خودشون رو متفاوت از بقیه میدونن و اینجاست که ریشه "مارول برای بچه هاست " روشن میشه. ولی در اصل مارول برای کل خانواده است (یعنی دیزنی اینطوری اصرار داره) ولی دی سی برای یک قشر خاص که معمولا یک سری نوجوون هستن که تازه پشت لبشون سبز شده و هورمون هاشون هم فعال شده (!) و خوی یاغی گری هم درشون ظهور کرده و میخوان قد علم کنن و در نتیجه جذب اون ظاهر "متفاوت" و "خاص" و "خفن" دی سی میشن. در حالی که مارول بود که در اصل متفاوت بود و استن لی و همکاراش خودشون رو از دی سی کلیشه ای در دهه 60 میلادی متمایز کردن . مارول هم به قدر کافی دارک و جدی و خفن بوده و هنوز هم تو منبع اصلی یعنی کمیک بوک اینطوره ولی صاحبش برای اینکه برندش ضربه نخوره دوست داره این شخصیت ها رو اینطور عرضه کنه. اینم بگم که من هیچ وقت مارول و دی سی رو در یه حد نمیدونم. چه دوستان خوششون بیاد یا بدشون از نظر من مارول خیلی بالاتره چون ذات شخصیت هاش ملموس تر و اصلا فُرمت شخصیت هاش جذاب تره از دیسی. بارها و بارها هم با دلیل و مدرک اینو ثابت کردم و اصلا ثابت کردن نمیخواد چون مشخصه دیگه میزان محبوبیت و .... اینی که میگن وارنر بلد نیست از شخصیت های دی سی استفاده کنه و گرنه مثل mcu موفق میشد کاملا غلطه. درسته وارنر سو مدیریت داشته ولی در بهترین حالت به حد وسط mcu هم نمیرسن چون بی تعارف شخصیت هاشون در حد مارول نیستن. بابا مارولی ها اونقدر قوی ان که چند تا استودیو داشتن تا همین اواخر ازشون نون میخوردن (فاکس و پارامونت و یونیورسال و ...) سونی ول کن اسپایدرمن نیست. فاکس چارچنگولی چسبیده بود به اکس من و چهار شگفت انگیز و دردویل و گوست رایدر. یونیورسال هنوزم رایت هالکو آزاد نکرده مارول بتونه فیلم اختصاصی ازش بسازه. خود مارول استودیوز با یک سری شخصیت نه چندان درجه یک تونست mcu رو بسازه ولی وارنر همیشه همه شخصیت ها دست خودش بوده ولی ...
پس اینکه میگن اقا زک اسنایدر خراب کرد یا وارنر فلان کرد آره درسته ولی همه ماجرا نیست. متاسفانه یه سری ها فکر میکنن شخصیت های دو کمپانی در یه سطحن و دست یه آدم کاربلد بیفتن قطعا موفق میشن ولی این غلطه. آقا جان شما وقتی شخصیتی داری یا فرنچایزی داری که بعد 3 تا فیلم و 50 سال کمیک هنوز سرپاست این یعنی شخصیت قابل اتکا نه اینکه یه مینی سریز 12 قسمتی از شخصیتی مثل مستر میریکال بزنی که کلی هم جایزه ببره و لی بعدش چی؟ آیا تونستی یه سری آنگوینگ بزنی که حداقل 10 سال کمیکش ادامه پیدا کنه؟ نه داداش! چون دی سی ایده محور شده (همون چیزی که بالا گفتم) یه نویسنده میاد یه ایده خفن ولی یک بار مصرف به دهنش میرسه . دی سی هم قبول میکنه حتی به قیمت اینکه با شخصیته همخوانی نداشته باشه. یه مینی سریز 6 قسمتی ازش میاد بیرون و همه به به و چه چه میکنن و پز میدن که بیا ببین چقدر ما عمیق هستیم و شما چقدر بچه گانه هستید و ...! ولی یکی نیست بهشون بگه داداش این مستر میرکال الان کجاست؟ (حالا این بدبخت میرکال رو من برای نمونه عرض میکنم) اگه شخصیتش کشش و عمق داشت که باید یه فرنچایز با دوام از توش در می آوردن . و متاسفانه همین روش تو سینما هم هست چون میگن همینم غنیمته و بزار یه سودی به جیب بزنیم که البته در برابر سود فرنچایز برتر تاریخ سینما یعنی mcu که تهش میشه پایان بازی و پرفروش ترین فیلم تاریخ خیلی ناچیزه (تازه از بغلش هم کلی اسپین آف پرفروش و سریال دیزنی پلاس میزنه بیرون!) یکی مثل جیمز گان میاد و یه "ایده " خفن ولی یک بار مصرف داره و یه فیلم تک قسمتی و تمام! چون خودشون هم میدونن پتانسیلشون همینه (البته به جز سوپرمن و بتمن و تا حدی هم فلش و گرین لنترن) واقعا جوخه خودکشی چقدر دنیا سازی کرد و چقدر برای قسمت های بعدی سرمایه گذاری کرد؟ تونست یه "فرنچایز" تمام عیار باشه که برای دیدن قسمت بعدیش نتونی صبر کنی؟ و اینجوریه که مشخص میشه وارنر چرا جوکر و پرندگان شکاری و جوخه انتحاری رو ساخته (بر مبنای همین ایده یک بار مصرف ) و اصرار داره در اینده هم امثال بلک ادام و بلو بیتل و ... بسازه
شما وقتی شخصیتت موفقه که کل خانواده رو جذب کنه ، نه فقط یه قشر سنی محدود و اینجوریه که فیلم های مارول رو حداقل سه نفر با هم میرن تماشا میکنن (پدر و مادر و بچه شون) و فیلم های دی سی هم فقط پدر خانواده ! و اینجوری مارول دستکم سه تا بلیت‌میفروشه و دیسی یه دونه و در نتیجه دیزنی هر سال میشه موفق ترین استودیوی سال و دیسی هم هر سال ریبوت میشه و اریجین عوض میکنه!
و اینا همش نظر من که میتونید قبولش کنید یا خیر همین حرفاست الان تقریبا 10 ساله بعضی رو آتیش میزنه چون حقیقت تلخه متاسفانه چون هنوز اندر خم "نسخه زک اسنایدر از جاستیس لیگ" هستن که در بهترین حالت چیزی در حدود یه اپیزود لوکی تو دیزنی پلاس بیننده داشت! یعنی اینه ته آرزوشون و "کسانی که دنیاشون کوچیکه قطعا خودشون رو پادشاه دنیا میدونن" (عجب ضرب المثلی اختراع کردم!)
(چقدر حرف زدم. ولی خب احتمالا کو گوش شنوا!)

بهترین کامنت سایت ؟ نه. بهترین و دقیق ترین کامنت تاریخ دنیای کمیک بوک!
نقل قول کردن
Amir-Ali-2020
#277 Amir-Ali-2020 1400-05-31 11:06
به نقل از AS-Spider:
سلام استاد انیمیشن قبلی اسپایدی تموم شد؟ چون گفته بودن فصل چهار هم میاد؟؟؟؟

نه کنسل نشده
فعلا که چیزی نگفتن
نقل قول کردن
s.p.i
#278 s.p.i 1400-05-31 11:11
به نقل از mtm:
به نقل از AM SM BM SM:
چقدر خوشحال میشدم اگر مارول از این پتانسیلی که داره توی زمینه انیمیشن استفاده کنه. من به شخصه با انیمیشن های پارادوکس فلشپوینت و مرگ سوپرمن (البته قسمت اولش ) از دی سی خیلی حال کردم خب باعث افسوس هست که مارول نمیره سراغ این قضیه. (که البته قبلا هم مارول خیلی روی اوج بود.)

مقصر مارول نیست. در واقع این دیزنیه که دوست داره نوع به تصویر کشیده شدن قهرمانان مارول تو دنیای انیمیشن چیزی باشه که برای شبکه ای مثل دیزنی اکس دی مناسبه . یعنی نمیخواد مخاطب مثلا یه نوع پیتر تو دیزنی اکس دی هر هفته ببینه وبعد یه انیمیشن بلند از روی شوالیه های مارول با لحن دارک و بزرگسالانه تر هم بده بیرون که تناقض ایجاد کنه. متوجه منظورم میشید؟ برند دیزنی و دلیل اصلی اینکه نامبر وان دنیای سرگرمی شده اینه برای کل "خانواده" فیلم میسازه و محصولاتش رو شما واقعا بدون هیچ مشکلی با خانواده میبینی (من که ازش راضی ام ) ولی مثلا شما میتونی انیمیشن هالووین طولانی رو با پسر 8 ساله ت ببینی؟ قطعا نه
تو این زمینه دی سی بهتر عمل میکنه چون اونم وارنر فهمیده که اگر قراره از هژمونی دیزنی تا حد بیرون بیاد باید یه چیز "متفاوت" از مارول و دیزنی عرضه کنه و اینجاست که فلسفه دی سی و وارنر هم مشخص میشه (و مثلا چرا جوخه انتحار گان باید بی دلیل درجه R بگیره). در حالیه که شاید براتون جالب باشه نسل من همیشه دی سی رو لایت و مارول رو جدی تر میدونست چون واقعا اینطور بود ولی از یه برهه ای دی سی چون واقعا توان رقابت با محبوبیت عظیم شخصیت های مارول رو نداشت به ذهنش رسید که بیاد و برای یه قشر خاص و محدود تر خودشو مناسب عرضه کنه. دلیل اینکه هوادارای دی سی علیرغم تعداد کمترشون اما vocal تر و پرشور تر هستن هم همینه . چون خودشون رو متفاوت از بقیه میدونن و اینجاست که ریشه "مارول برای بچه هاست " روشن میشه. ولی در اصل مارول برای کل خانواده است (یعنی دیزنی اینطوری اصرار داره) ولی دی سی برای یک قشر خاص که معمولا یک سری نوجوون هستن که تازه پشت لبشون سبز شده و هورمون هاشون هم فعال شده (!) و خوی یاغی گری هم درشون ظهور کرده و میخوان قد علم کنن و در نتیجه جذب اون ظاهر "متفاوت" و "خاص" و "خفن" دی سی میشن. در حالی که مارول بود که در اصل متفاوت بود و استن لی و همکاراش خودشون رو از دی سی کلیشه ای در دهه 60 میلادی متمایز کردن . مارول هم به قدر کافی دارک و جدی و خفن بوده و هنوز هم تو منبع اصلی یعنی کمیک بوک اینطوره ولی صاحبش برای اینکه برندش ضربه نخوره دوست داره این شخصیت ها رو اینطور عرضه کنه. اینم بگم که من هیچ وقت مارول و دی سی رو در یه حد نمیدونم. چه دوستان خوششون بیاد یا بدشون از نظر من مارول خیلی بالاتره چون ذات شخصیت هاش ملموس تر و اصلا فُرمت شخصیت هاش جذاب تره از دیسی. بارها و بارها هم با دلیل و مدرک اینو ثابت کردم و اصلا ثابت کردن نمیخواد چون مشخصه دیگه میزان محبوبیت و .... اینی که میگن وارنر بلد نیست از شخصیت های دی سی استفاده کنه و گرنه مثل mcu موفق میشد کاملا غلطه. درسته وارنر سو مدیریت داشته ولی در بهترین حالت به حد وسط mcu هم نمیرسن چون بی تعارف شخصیت هاشون در حد مارول نیستن. بابا مارولی ها اونقدر قوی ان که چند تا استودیو داشتن تا همین اواخر ازشون نون میخوردن (فاکس و پارامونت و یونیورسال و ...) سونی ول کن اسپایدرمن نیست. فاکس چارچنگولی چسبیده بود به اکس من و چهار شگفت انگیز و دردویل و گوست رایدر. یونیورسال هنوزم رایت هالکو آزاد نکرده مارول بتونه فیلم اختصاصی ازش بسازه. خود مارول استودیوز با یک سری شخصیت نه چندان درجه یک تونست mcu رو بسازه ولی وارنر همیشه همه شخصیت ها دست خودش بوده ولی ...
پس اینکه میگن اقا زک اسنایدر خراب کرد یا وارنر فلان کرد آره درسته ولی همه ماجرا نیست. متاسفانه یه سری ها فکر میکنن شخصیت های دو کمپانی در یه سطحن و دست یه آدم کاربلد بیفتن قطعا موفق میشن ولی این غلطه. آقا جان شما وقتی شخصیتی داری یا فرنچایزی داری که بعد 3 تا فیلم و 50 سال کمیک هنوز سرپاست این یعنی شخصیت قابل اتکا نه اینکه یه مینی سریز 12 قسمتی از شخصیتی مثل مستر میریکال بزنی که کلی هم جایزه ببره و لی بعدش چی؟ آیا تونستی یه سری آنگوینگ بزنی که حداقل 10 سال کمیکش ادامه پیدا کنه؟ نه داداش! چون دی سی ایده محور شده (همون چیزی که بالا گفتم) یه نویسنده میاد یه ایده خفن به دهنش میرسه . دی سی هم قبول میکنه حتی به قیمت اینکه با شخصیته همخوانی نداشته باشه. یه مینی سریز 6 قسمتی ازش میاد بیرون و همه به به و چه چه میکنن و پز میدن که بیا ببین چقدر ما عمیق هستیم و شما چقدر بچه گانه هستید و ...! ولی یکی نیست بهشون بگه داداش این مستر میرکال الان کجاست؟ (حالا این بدبخت میرکال رو من برای نمونه عرض میکنم) اگه شخصیتش کشش و عمق داشت که باید یه فرنچایز با دوام از توش در می آوردن . و متاسفانه همین روش تو سینما هم هست چون میگن همینم غنیمته و بزار یه سودی به جیب بزنیم که البته در برابر سود فرنچایز برتر تاریخ سینما یعنی mcu که تهش میشه پایان بازی و پرفروش ترین فیلم تاریخ خیلی ناچیزه (تازه از بغلش هم کلی اسپین آف پرفروش و سریال دیزنی پلاس میزنه بیرون!) یکی مثل جیمز گان میاد و یه "ایده " خفن داره و یه فیلم تک قسمتی و تمام! چون خودشون هم میدونن پتانسیلشون همینه (البته به جز سوپرمن و بتمن و تا حدی هم فلش و گرین لنترن) واقعا جوخه خودکشی چقدر دنیا سازی کرد و چقدر برای قسمت های بعدی سرمایه گذاری کرد؟ تونست یه "فرنچایز" تمام عیار باشه که برای دیدن قسمت بعدیش نتونی صبر کنی؟
و اینا همش نظر من که میتونید قبولش کنید یا خیر همین حرفاست الان تقریبا 10 ساله بعضی رو آتیش میزنه چون حقیقت تلخه متاسفانه چون هنوز اندر خم "نسخه زک اسنایدر از جاستیس لیگ" هستن که در بهترین حالت چیزی در حدود یه اپیزود لوکی تو دیزنی پلاس بیننده داشت! یعنی اینه ته آرزوشون و "کسانی که دنیاشون کوچیکه قطعا خودشون رو پادشاه دنیا میدونن" (عجب ضرب المثلی اختراع کردم!)
(چقدر حرف زدم. ولی خب احتمالا کو گوش شنوا!)



بهترین کامنت و بله بارها و بارها دلیل برتری مارول و دیسی تو کامنتاتون گفتید و البته یه مشت طرفدار دیسی فقط دوتا کار می‌کنند بحث فلان شخصیتشون قبل از خلق شدن مارول و شخصیت دارک بودن والا فقط یه بتمن که دارک اون که هر کی ندونه بتمن دارک نبود و جوکر از صدقه سری هیث لجر محبوب و معروف شد
دارک ساید دیسی خوش شانس بود که جک کربی اومد به دیسی
بگذریم معلوم دیزنی نمیخاد فقط برای یک قشر خاص محصول بسازه و میخاد برای کل خانواده بسازه
دیسی هنوز درگیر بتمن و سوپرمن توشون گیر کرده
این که یه مشت بچه میگن مارول همش تقلید میکنه نشون میده هواداری دیسی برتری طرف مقابل نمیبینند و جالبه فکر می‌کنند خودشون خالق این شخصیت ها بودن
ثانوس و دارکساید که هنوز دارن روش مانور میدن ولی الان ثانوس اونقدر محبوب شده که دارک ساید حالا حالا ها بهش نمیرسه ولی عیبی نداره هواداری دیسی هرچقدر میخاند بگن فلانی قبل از فلانی خلق شده ولی اصلا مهم نیست چون حتی اگه تقلید کرده باشه مارول خیلی بهتر از دیسی عمل کرده
دی سی فقط سوپرمن و بتمن و واندرومن و آوکموامن و گرین لنتر و جوکر و داکساید داره
ولی مارول یه عالمه شخصیت پر پتانسیل و عالی داره

بالا برن پایین بیان مارول همیشه محبوب تر و بهتر هست چون شخصیت های بهتری داره چون رریبدوتنکرده و شخصیت هاش مثل خدایان به تصویر کشیده نشدن


این بهترین کامنت و درست ترین حرف بود
نقل قول کردن
Spider-Damian
#279 Spider-Damian 1400-05-31 12:25
به نقل از AS-Spider:
سلام استاد انیمیشن قبلی اسپایدی تموم شد؟ چون گفته بودن فصل چهار هم میاد؟؟؟؟

سلام
تا جایی که من میونم هنوز تصمیم نگرفتن که فصل 4 بدن بیرون یا کنسل کنن.
این احتمال هم هست که یه سری جدید رو شروع کنن.
نقل قول کردن
s.p.i
#280 s.p.i 1400-06-06 00:58
سلام
ببخشید اسپم محسوب میشه ولی نمیدونستم کجا مطرح کنم میخواستم بدون سریال مون نایت کی اکران میشه
نقل قول کردن
s.p.i
#281 s.p.i 1400-07-01 19:34
این انیمیشن دیدم راستش میشه گفت تنها نکته مثبت این که خیلی کوتاه و سریع تموم میشه از شخصیت های مثل هالک و کاملا خان هم استفاده میبره

تشکر
نقل قول کردن
amin Hajati
#282 amin Hajati 1400-08-14 14:51
خیلی خوب بود
نقل قول کردن
Ilya202020
#283 Ilya202020 1400-10-07 15:33
ببخشید بابت اسپم دکتر استرینج انیمیشن سریالی دار]؟
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#284 AM SM BM SM 1400-10-07 21:45
به نقل از Ilya202020:
ببخشید بابت اسپم دکتر استرینج انیمیشن سریالی دار]؟

انیمیشن سریالی رو راستش نمیدونم ولی یه انیمیشن بلند داره به عنوان "دکتر استرنج: جادوگر اعظم" (Doctor Strange: The Sorcerer Supreme که سال ۲۰۰۷ منتشر شد که میتونید توی مورد ۱۷ این مقاله اطلاعات خوبی ازش کسب کنید.
spidey.ir/.../...
البته فکر کنم دکتر استرنج در این انیمیشن های جدید مارول که با دیزنی داره، باشه.
نقل قول کردن
Ilya202020
#285 Ilya202020 1400-10-08 12:47
جسارتا بعضیلینک های انیمیشن spentacular spider man خرابن و خطا 404 میدن لطفا درستش کنین
نقل قول کردن
mtm
#286 mtm 1400-10-08 12:52
به نقل از Ilya202020:
جسارتا بعضیلینک های انیمیشن spentacular spider man خرابن و خطا 404 میدن لطفا درستش کنین

چک کردیم .همشون درستن
نقل قول کردن
Ilya202020
#287 Ilya202020 1400-10-10 15:40
به نقل از mtm:
به نقل از Ilya202020:
جسارتا بعضیلینک های انیمیشن spentacular spider man خرابن و خطا 404 میدن لطفا درستش کنین

چک کردیم .همشون درستن

امورز دوباره لینکو برسی کردم سالم بود نمیدونم چرا اونموقع کار نکردن با عرض معذرت جهت گرفتن وقتتون
نقل قول کردن
amin Hajati
#288 amin Hajati 1400-12-09 00:13
درود کارتون مارول اسپایدرمن داخل قسمت شش فصل سه تمام شد یا فصل چهار ساخته میشود؟
نقل قول کردن
Hellblazer
#289 Hellblazer 1401-03-25 21:57
به نقل از mtm:
به نقل از fbs:
اقای ترابی یه سوال بهتری صداپیشه اسپایدرمن و گرین گابلین از نظر شما کیا هستن

گرین گابلین هم که فقط استاد «استیو بلام»
این بشر خارق العاده است

استیو بلام صداپیشه ساب زیرو و رپتایل و باراکا؟
لعنتی!
Goddamn his sound is beautiful!
واجب شد برم گرین گابلین‌ش رو ببینم حتما.
نقل قول کردن
Hellblazer
#290 Hellblazer 1401-03-25 22:01
بسیار تشکر می‌کنم.
من ۵ فصل «مرد عنکبوتی: مجموعه کارتونی» رو از وبسایت شما دانلود کردم، ممنون.
نقل قول کردن
amin Hajati
#291 amin Hajati 1402-01-13 00:40
قسمت ها حذفیات که نداره؟
نقل قول کردن
the phantom
#292 the phantom 1402-01-13 02:27
به نقل از amin Hajati:
قسمت ها حذفیات که نداره؟

نه
نقل قول کردن
amin Hajati
#293 amin Hajati 1402-01-18 16:54
درود ممنون برای قرار دادن لینک دانلود انیمیشن ها به صورت رایگان . من داشتم قسمت 31 انیمیشن 1967 را میدم قسمت نصفه است یه وسط شروع میشود(10 دقیقه ی اخر قسمت است و 10 دقیقه ی قبلش نبود )
نقل قول کردن
Janet
#294 Janet 1402-04-20 13:42
Hi! I've been reading your site for a while now and finally got the bravery to
go ahead and give you a shout out from Dallas Texas!
Just wanted to say keep up the great job!
نقل قول کردن
Mamaliali
#295 Mamaliali 1402-05-02 11:40
سلام کارتون ها سانسور شده هستن؟
نقل قول کردن
mtm
#296 mtm 1402-05-02 15:05
به نقل از Mamaliali:
سلام کارتون ها سانسور شده هستن؟

کارتون های اسپایدرمن سانسور نیاز ندارن
نقل قول کردن
مانتانا
#297 مانتانا 1402-12-27 17:41
یادش بخیر یه زمانی هم بود که کارتون های اسپایدرمن همه عالی و تماشایی بودن ولی جدیدا رو اصلا نمیشه تماشا کرد ( باز مرد عنکبوتی نهایی یکم فان بود ) خدا کنه این کارتون جدیده که داره میاد بتونه حداقلن ما رو سرگرم کنه
نقل قول کردن
Sina3
#298 Sina3 1402-12-27 23:56
به نقل از مانتانا:
یادش بخیر یه زمانی هم بود که کارتون های اسپایدرمن همه عالی و تماشایی بودن ولی جدیدا رو اصلا نمیشه تماشا کرد ( باز مرد عنکبوتی نهایی یکم فان بود ) خدا کنه این کارتون جدیده که داره میاد بتونه حداقلن ما رو سرگرم کنه

دقیقا داری درست میگی از وقتی دیزنی و مارول حق ساختن کارتون های مرد عنکبوتی رو گرفتن به جزء فصل ۳ و ۴ مرد عنکبوتی نهایی دیگه نتونستن اثر خوب و تماشایی درست کنن این مرد عنکبوتی مارول که انقدر رفته بود تو تکنولوژی و داستان های خسته کننده و تغییرات بیخود تو کرکتر ها که ادم میدیدش خوابش میبرد این کارتون جدیده هم که بیشتر یه توهین بود به کاراکتر اسپایدرمن ( البته برای بچه ها ساخته شده و نباید زیاد جدی گرفتش ) خلاصه که دیگه امیدی ندارم به سریال هایی که مارول و دیزنی برای اسپایدی میسازن ولی این جدیده که داره میاد رو یکم بهش امید دارم
نقل قول کردن
مانتانا
#299 مانتانا 1402-12-28 19:25
به نقل از Sina3:
به نقل از مانتانا:
یادش بخیر یه زمانی هم بود که کارتون های اسپایدرمن همه عالی و تماشایی بودن ولی جدیدا رو اصلا نمیشه تماشا کرد ( باز مرد عنکبوتی نهایی یکم فان بود ) خدا کنه این کارتون جدیده که داره میاد بتونه حداقلن ما رو سرگرم کنه

دقیقا داری درست میگی از وقتی دیزنی و مارول حق ساختن کارتون های مرد عنکبوتی رو گرفتن به جزء فصل ۳ و ۴ مرد عنکبوتی نهایی دیگه نتونستن اثر خوب و تماشایی درست کنن این مرد عنکبوتی مارول که انقدر رفته بود تو تکنولوژی و داستان های خسته کننده و تغییرات بیخود تو کرکتر ها که ادم میدیدش خوابش میبرد این کارتون جدیده هم که بیشتر یه توهین بود به کاراکتر اسپایدرمن ( البته برای بچه ها ساخته شده و نباید زیاد جدی گرفتش ) خلاصه که دیگه امیدی ندارم به سریال هایی که مارول و دیزنی برای اسپایدی میسازن ولی این جدیده که داره میاد رو یکم بهش امید دارم

حق میگی من حاضرم بشینم ۱۰ بار کارتون مرد عنکبوتی ۱۹۶۷ ببینم تا دوباره برم سراغ کارتون مرد عنکبوتی مارول با این جدیده که برای بچه ها ساخته شده دیگه ابهت شخصیت مرد عنکبوتی از بین رفتش با این مسخره بازی ها مرد عنکبوتی درسته شخصیت شوخ و پر حرفی هستش ولی نه تا این حد که تو کارتون مارول مرد عنکبوتی داره یه سره حرف میزنه و میره رو مخ آدم
امید وارم یه چیزی بیاد درحد کارتون مرد عنکبوتی مجموعه کارتونی و مرد عنکبوتی خارق العاده
نقل قول کردن
mtm
#300 mtm 1402-12-29 02:22
به نقل از مانتانا:
به نقل از Sina3:
به نقل از مانتانا:
یادش بخیر یه زمانی هم بود که کارتون های اسپایدرمن همه عالی و تماشایی بودن ولی جدیدا رو اصلا نمیشه تماشا کرد ( باز مرد عنکبوتی نهایی یکم فان بود ) خدا کنه این کارتون جدیده که داره میاد بتونه حداقلن ما رو سرگرم کنه

دقیقا داری درست میگی از وقتی دیزنی و مارول حق ساختن کارتون های مرد عنکبوتی رو گرفتن به جزء فصل ۳ و ۴ مرد عنکبوتی نهایی دیگه نتونستن اثر خوب و تماشایی درست کنن این مرد عنکبوتی مارول که انقدر رفته بود تو تکنولوژی و داستان های خسته کننده و تغییرات بیخود تو کرکتر ها که ادم میدیدش خوابش میبرد این کارتون جدیده هم که بیشتر یه توهین بود به کاراکتر اسپایدرمن ( البته برای بچه ها ساخته شده و نباید زیاد جدی گرفتش ) خلاصه که دیگه امیدی ندارم به سریال هایی که مارول و دیزنی برای اسپایدی میسازن ولی این جدیده که داره میاد رو یکم بهش امید دارم

حق میگی من حاضرم بشینم ۱۰ بار کارتون مرد عنکبوتی ۱۹۶۷ ببینم تا دوباره برم سراغ کارتون مرد عنکبوتی مارول با این جدیده که برای بچه ها ساخته شده دیگه ابهت شخصیت مرد عنکبوتی از بین رفتش با این مسخره بازی ها مرد عنکبوتی درسته شخصیت شوخ و پر حرفی هستش ولی نه تا این حد که تو کارتون مارول مرد عنکبوتی داره یه سره حرف میزنه و میره رو مخ آدم
امید وارم یه چیزی بیاد درحد کارتون مرد عنکبوتی مجموعه کارتونی و مرد عنکبوتی خارق العاده

اینکه برای بچه ها سریال بسازن از ابهت شخصیت کم نمیکنه
مخاطب کم سن و سال مختصات خاص خودشو داره و هیچ ایرادی نداره که شما برای همه ی رده های سنی سریال بسازی
بتمن و سوپرمن و دیگر شخصیت ها هم همینطورن و بارها سریال های کودکانه مختص کودکان ازشون ساخته شده
نقل قول کردن
آقا رضا
#301 آقا رضا 1402-12-29 03:58
به نقل از mtm:
به نقل از مانتانا:
به نقل از Sina3:
به نقل از مانتانا:
یادش بخیر یه زمانی هم بود که کارتون های اسپایدرمن همه عالی و تماشایی بودن ولی جدیدا رو اصلا نمیشه تماشا کرد ( باز مرد عنکبوتی نهایی یکم فان بود ) خدا کنه این کارتون جدیده که داره میاد بتونه حداقلن ما رو سرگرم کنه

دقیقا داری درست میگی از وقتی دیزنی و مارول حق ساختن کارتون های مرد عنکبوتی رو گرفتن به جزء فصل ۳ و ۴ مرد عنکبوتی نهایی دیگه نتونستن اثر خوب و تماشایی درست کنن این مرد عنکبوتی مارول که انقدر رفته بود تو تکنولوژی و داستان های خسته کننده و تغییرات بیخود تو کرکتر ها که ادم میدیدش خوابش میبرد این کارتون جدیده هم که بیشتر یه توهین بود به کاراکتر اسپایدرمن ( البته برای بچه ها ساخته شده و نباید زیاد جدی گرفتش ) خلاصه که دیگه امیدی ندارم به سریال هایی که مارول و دیزنی برای اسپایدی میسازن ولی این جدیده که داره میاد رو یکم بهش امید دارم

حق میگی من حاضرم بشینم ۱۰ بار کارتون مرد عنکبوتی ۱۹۶۷ ببینم تا دوباره برم سراغ کارتون مرد عنکبوتی مارول با این جدیده که برای بچه ها ساخته شده دیگه ابهت شخصیت مرد عنکبوتی از بین رفتش با این مسخره بازی ها مرد عنکبوتی درسته شخصیت شوخ و پر حرفی هستش ولی نه تا این حد که تو کارتون مارول مرد عنکبوتی داره یه سره حرف میزنه و میره رو مخ آدم
امید وارم یه چیزی بیاد درحد کارتون مرد عنکبوتی مجموعه کارتونی و مرد عنکبوتی خارق العاده

اینکه برای بچه ها سریال بسازن از ابهت شخصیت کم نمیکنه
مخاطب کم سن و سال مختصات خاص خودشو داره و هیچ ایرادی نداره که شما برای همه ی رده های سنی سریال بسازی
بتمن و سوپرمن و دیگر شخصیت ها هم همینطورن و بارها سریال های کودکانه مختص کودکان ازشون ساخته شده

پس کی یه کارتون بزرگسالانه برای اسپایدرمن میسازن تا جایی که من میدونم تنها کارتون های بزرگسالانه اسپایدرمن همون کارتون مرد عنکبوتی مجموعه انیمیشنی ۲۰۰۳ و کارتون مرد عنکبوتی مجموعه کارتونی ۱۹۹۴ بودن :cry:
نقل قول کردن
mtm
#302 mtm 1402-12-29 13:56
به نقل از آقا رضا:
به نقل از mtm:
به نقل از مانتانا:
به نقل از Sina3:
به نقل از مانتانا:
یادش بخیر یه زمانی هم بود که کارتون های اسپایدرمن همه عالی و تماشایی بودن ولی جدیدا رو اصلا نمیشه تماشا کرد ( باز مرد عنکبوتی نهایی یکم فان بود ) خدا کنه این کارتون جدیده که داره میاد بتونه حداقلن ما رو سرگرم کنه

دقیقا داری درست میگی از وقتی دیزنی و مارول حق ساختن کارتون های مرد عنکبوتی رو گرفتن به جزء فصل ۳ و ۴ مرد عنکبوتی نهایی دیگه نتونستن اثر خوب و تماشایی درست کنن این مرد عنکبوتی مارول که انقدر رفته بود تو تکنولوژی و داستان های خسته کننده و تغییرات بیخود تو کرکتر ها که ادم میدیدش خوابش میبرد این کارتون جدیده هم که بیشتر یه توهین بود به کاراکتر اسپایدرمن ( البته برای بچه ها ساخته شده و نباید زیاد جدی گرفتش ) خلاصه که دیگه امیدی ندارم به سریال هایی که مارول و دیزنی برای اسپایدی میسازن ولی این جدیده که داره میاد رو یکم بهش امید دارم

حق میگی من حاضرم بشینم ۱۰ بار کارتون مرد عنکبوتی ۱۹۶۷ ببینم تا دوباره برم سراغ کارتون مرد عنکبوتی مارول با این جدیده که برای بچه ها ساخته شده دیگه ابهت شخصیت مرد عنکبوتی از بین رفتش با این مسخره بازی ها مرد عنکبوتی درسته شخصیت شوخ و پر حرفی هستش ولی نه تا این حد که تو کارتون مارول مرد عنکبوتی داره یه سره حرف میزنه و میره رو مخ آدم
امید وارم یه چیزی بیاد درحد کارتون مرد عنکبوتی مجموعه کارتونی و مرد عنکبوتی خارق العاده

اینکه برای بچه ها سریال بسازن از ابهت شخصیت کم نمیکنه
مخاطب کم سن و سال مختصات خاص خودشو داره و هیچ ایرادی نداره که شما برای همه ی رده های سنی سریال بسازی
بتمن و سوپرمن و دیگر شخصیت ها هم همینطورن و بارها سریال های کودکانه مختص کودکان ازشون ساخته شده

پس کی یه کارتون بزرگسالانه برای اسپایدرمن میسازن تا جایی که من میدونم تنها کارتون های بزرگسالانه اسپایدرمن همون کارتون مرد عنکبوتی مجموعه انیمیشنی ۲۰۰۳ و کارتون مرد عنکبوتی مجموعه کارتونی ۱۹۹۴ بودن :cry:

مرد عنکبوتی همه ی کارتوناش برای بزرگسالان بوده به جز این سری آخر که واسه کودکان ساختن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید