نسخه های عجیب و غریب از «بلک ویدو» در دنیای کمیک!

نسخه های عجیب و غریب از  بلک ویدو black widow بیوه سیاه دنیاهای موازی مولتی ورس در دنیای کمیک!

پس از معرفی کامل ناتالیا آلیانوونا «ناتاشا رومانوف» رومانووا، ملقب به «بیوه سیاه» در این مقاله، حالا با ما باشید تا نسخه های دیگر این شخصیت در دنیاهای موازی مارول را بهتون معرفی کنیم!

 

10- بلک ویدو در دنیای سال 1602

بلک ویدو در دنیای سال 1602

"1602" نام کمیکی معرکه و باحال به قلم نویسنده برجسته دنیای کمیک یعنی «نیل گیمن» است که در انگلستان اوایل قرن 17 میلادی رخ میداد! در این دنیا ناتاشا یک جاسوس بود که لقب "خطرناک ترین زن اروپا" را به خود اختصاص داده بود. او ابتدا از متحدین متیو مورداک بود ولی بهش خیانت کرد و به سمت ویکتور ون دووم رفت و باهاش ارتباط رومانتیک برقرار کرد. در کمیک Marvel 1602: Fantastick Four دیدیم که ناتاشا همچنان با ویکتور است و کاپیتان کشتی پرنده اوست ولی وقتی با ویکتور جر و بحث کرد، ویکتور او را از کشتی خود به بیرون پرت کرد!

 

9- بلک ویدو در دنیای سال 1872

بلک ویدو در دنیای سال 1872

این نسخه از بلک ویدو در دنیای وسترن بود که مربوط به دنیای شماره 51920 مارول بود که در واقع در کمیک جالب و 4 قسمتی به نام 1872 که سال 2015 به مناسبت رویداد "جنگ های پنهان" منتشر شد، خلق شد. او بیوه ای بود که شوهرش به نام معاون کلانتر «باکی بارنز» به دست دار و دسته شهردار فیسک کشته شده بود. با این حال فیسک کاری کرده بود که ناتاشا فکر کند سرخ پوستان شوهرش را کشته اند، تا اینکه کلانتر راجرز حقیقت را بهش گفت. سپس وقتی کلانتر راجرز نیز به دست فیسک کشته شد ناتاشا با رِد ولف و دکتر بروس بنر متحد شد تا فیسک را نابود کنند.

  

8- بلک ویدو در دنیای "عصر آلترون"

بلک ویدو در دنیای "عصر آلترون"

در رویداد "عصر آلترون" (Age of Ultron) که سال 2013 منتشر شد ، بلک ویدو را دیدیم که پس از حمله آلترون روی صورتش زخم هایی وجود دارد، به طوریکه بخش راست صورتش از ریخت افتاده بود ولی دلیل این زخم ها مشخص نبود. سپس او را در حال ملاقات با «مون نایت» در یکی از پایگاه های قدیمی «نیک فیوری» دیدیم.

  

7- تسارینا (Tsarina)

تسارینا (Tsarina)

دنیای شماره 398 در واقع دنیایی بود که توسط جادوی جادوگری خبیث به نام «مورگان لی فِی» (Morgan Le Fay) پدید آمد. در نتیجه این جادو دنیای اصلی مارول برای مدتی مقطعی به حالت قرون وسطی درآمد و اعضای اونجرز همچون شوالیه های درآمدند که به ملکه خدمت میکردند! بلک ویدو در این دنیا به ظاهر جنگجویی به نام تسارینا» درآمد. در نهایت اسکارلت ویچ به کمک دیگر اعضای اونجرز تونست دنیای اصلی مارول را به حالت اولش خودش برگردونه.

 

6- بلک ویدوی دنیای ایکس  (Earth X Black Widow)

بلک ویدوی دنیای ایکس  (Earth X Black Widow) 

"دنیای ایکس" (Earth X) نام داستان و کمیک معروفی است که چند سال پیش توسط طراح برجسته «الکس راس» برای مارول خلق شد و در آن آینده ای را میبینیم که هر کسی دارای نیروی فوق بشری است (به خاطر یک ویروس). در این دنیا (که به دنیای شماره 9997 نیز مشهور است) ، بلک ویدو مامور شد تا نگهبان تکه های بدن ابرشروری به نام «مرد جذب کننده» (Absorbing Man) باشد تا به دست افراد خبیث نیفتد (مرد جذب کننده پیشتر انتقام جویان را کشته بود و به همین دلیل «ویژن» بدنش را تکه تکه کرده بود!). سپس فهمیدیدم که ناتاشا کشته شده و در قلمرو مردگان حضور دارد. در نهایت او از سوی «مار-ول» استخدام شد تا به ارتش نامیرایان او بپیوندد.

 

5- بلک ویدو در دنیای "خاندان ام"

بلک ویدو در دنیای "خاندان ام"

در رویداد House of M که در اینجا ترجمه شده و در دنیای شماره 58163 جریان داره، بلک ویدو را به عنوان یکی از اعضای سربازان اتحاد جماهیر شوروی دیدیم. ولی بعدش دیدیم که عضو گروه "اژدهایان سرخ" شانگ چی است و حتی عنوان شد که از اعضای شیلد هم هست!

 

4- بلک ویدوی دنیای مانگایی

بلک ویدوی دنیای مانگایی

دنیای شماره 2301 مارول دنیای مانگایی  (Marvel Mangaverse) نام داره و همانطور که مشخصه ویژگی های سبک مانگا در داستان ها و ظاهر شخصیت های مارول در آن رعایت شده است. بلک ویدو را در آرک داستانی موسوم به "صبح جدید" (New Dawn) دیدیم. در این داستان او به همراه خبیثی به نام The Executioner توسط «بارون موردو» استخدام میشوند تا «بروس بنر» را بدزدند. آنها موفق میشوند ولی در نهایت بروس به هالک تبدیل شد و زیردریایی که در آن بودند را نابود کرد و بنابراین به نظر رسید که ناتاشا کشته شده باشد.

 

3- بلک ویدوی زامبی

بلک ویدوی زامبی

در کمیک های "زامبی های مارول" (که اینجا و اینجا تو سایت ترجمه شده اند) با دنیایی دیگر آشنا میشویم كه توسط "چهار شگفت انگیز التمیت" مورد كاوش قرار میگیرد. در اين دنیا نسخه زامبی شده شخصیت های مارول حكومت  و از گوشت عده معدودی كه باقی مانده اند تغذیه میکنند. وقتی ویروس زامبی به دنیای شماره 2149 رسید باعث ابتلای بلک ویدو و باعث شد مثل بسیاری دیگر از اعضای مبتلا شده ی اونجرز به «موج سوار نقره ای» حمله کنند. ما این نسخه از ناتاشا را در کمیک Marvel Zombies vs. the Army of Darkness نیز دیدیم که داشت یک توله سگ را میخورد!

 

2- بلک ویدوی آلتمیت

بلک ویدوی آلتمیت

در دنیای کمیک های Ultimate، دیدیم که ناتاشا رومانوف از اعضای گروه اونجرز (که در این دنیا به Ultimates معروف هستند) میباشد. او از اعضای سابق سازمان جاسوسی شوروی سابق (کا.گ.ب) بود و شهرت داشت به کشتن همسران سابق خود! ابتدا از اعضای عملیات های سیاه گروه بود ولی با هجوم لشگر چیتاری به زمین به عضویت رسمی گروه اصلی درآمد. بدن او به طور ژنتیک یا سایبرنتیک ارتقا یافته بود و به همین دلیل در نبرد بسیار قابلیت های بیشتری از یک انسان معمولی داشت. سپس وارد رابطه عاشقانه ای با تونی استارک شد و وقتی پیشنهاد ازدواجش را قبول کرد تونی بهش یک زره ویژه هدیه داد ولی در نهایت به گروه خیانت و فاش کرد از آمریکا متنفر است! او سپس فاش کرد که مسئول قتل زن و بچه هاکای است و همچنین به دنیا لو داد که بروس بنر همان هالک است و حتی برای کاپیتان آمریکا پاپوش دوخت! در نهایت پس از آنکه جارویس را کشت و تونی را به گروگان گرفت به دست هاکای کشته شد تا انتقام خون خانواده اش را گرفته باشد.

  

1- بلک ویدو در دنیای شماره 23223

بلک ویدو در دنیای شماره 23223

در شماره 3 از کمیک What If? Age of Ultron با دنیایی آشنا شدیم که در آن ثور کشته شده و ناتاشا تونسته بود چکش او (میولنیر) را به دست بگیرد و جانشین او شود. او در غیاب ثور تونست حمله لشکر World-Serpent را دفع کند.

 

مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2021

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

نسخه های عجیب و غریب از شخصیت های کمیک بوکی

10 دشمن برتر «بلک ویدو» (BLACK WIDOW)

15 شرور برتر دنیای کمیک که قهرمان شدند: بیوه سیاه

10 حقیقت مهمی که باید درباره "بلک ویدو" (BLACK WIDOW) بدانید

معرفی 15 رهبر برتر هایدرا

100 شخصیت برتر مارول: بلک ویدو

معرفی 10 دشمن برتر "انتقام جویان" (THE AVENGERS)

10 ابرقهرمان برتر اهل روسیه

تحلیل و بررسی نخستین تیزر تریلر فیلم «بلک ویدو»

معرفی 25 سازمان مخفی برتر در دنیای کمیک

شماره پایانی از کمیک "مقدمه فیلم سینمایی بیوه سیاه" (BLACK WIDOW) ترجمه شد + لینک دانلود

15 حقیقت مهمی که باید درباره «سرباز زمستان» (WINTER SOLDIER) بدانید

10 مرگ جنجالی در دنیای کمیک بوک که هواداران را شاکی کرد!

اولین حضور بلک ویدو (BLACK WIDOW) در دنیای کمیک ترجمه شد + لینک دانلود

20 زوج بی ربط (!) در دنیای کمیک

5 مثلث عشقی برتر دنیای کمیک

10 شخصیت قدیمی کمیک بوک که هم نام کاراکترهای معروف مارول و دی سی هستند!

10 جاسوس برتر دنیای کمیک بوک!

10 حقیقت مهمی که باید درباره هاک آی (HAWKEYE) بدانید

10 تغییر لباس مهم در قهرمانان كمیك

10 لباس برتری كه جان رومیتا برای شخصیت های مارول خلق كرده است

15 جنجال بزرگ در فیلم های سینمایی مارول (MCU)

  

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

AM SM BM SM
#1 AM SM BM SM 1400-04-27 11:53
سلام
ممنون بابت مقاله.
این سری مقاله های نسخه های عجیب و غریب از شخصیت های کمیک بوکی باعث میشوند که بهتر نسخه های دنیاهای موازی یک شخصیت رو بشناسیم و برای همین این سری مقالات بسیار جالب و البته عجیب و غریب هستند! بلک ویدو (که اسمش رو تِرِیلی هم نمیکشه!) همینطوری هم در دنیای اصلی مارول (616) موجود عجیب و غریب و تا حدی غیر قابل اعتماد هست و گذشته عجیب و سیاهی داشت. پس اکثر نسخه های موازی او حداقل یکی از این موارد رو دارند. مثلا مورد ۹ که بلالایی که سر ناتاشا اومده رو نشون داد و البته به رابطه او با باکی بارنز (که در این دنیا منجر به ازدواج شد.) از دنیاهای موازی که شخصیت های اصلی مارول رو در حالت قالب اصلی اون دنیای قرار میدن خیلی خوشم میاد. مثلا همین کلانتر راجرز که همون استیو راجرز خودمونه!
بلک ویدو رویداد "خاندان ام" هم انگار از سازمان و این چیز ها خیلی خوشش میاد و دم به دقیقه عضو یک سازمان میشد! اما شاید بشه گفت بین بقیه موارد از نظر لباس بیشتر شبیه بلک ویدو دنیای اصلی مارول هست.
بدون شک لقب عوضی ترین ناتالیا آلیانونا ناتاشا رومانوف رومانووا/ بلک ویدو (تقلید از آقای ترابی رو حال کردید؟ :lol: ) میرسه به بلک ویدو دنیای ultimate. البته آدم که سرنوشتش رو میخونه یه خورده دلش خنک میشه ولی آخه این همه بی معرفتی؟ آخه چی کار جارویس بنده خدا داشتی آخه مگه آزاری داشت. پاپوش برای کاپیتان آمریکا؟ اما آخرش هاکای خوب حقش رو گذاشت کفه دستش. لباسش هم یه جور متفاوت و تقریبا جالب بود.
با تشکر.
نقل قول کردن
Pooyan mirzahosseini
#2 Pooyan mirzahosseini 1400-04-27 15:10
سلام و خسته نباشید مقاله خیلی خوبی بود از شخصیت بلک ویدو خوشم میاد اون یه جاسوس هست برای اینکه جاسوس ها در زمان های مختلف همیشه وجود داشتن و یه سری نسخه که مال زمان های متفاوت هستن میتونن جنبه های مختلف از شخصیت بلک ویدو و جاسوسی در اون زمان رو نشون بده برای همین از نسخه های مختلف شخصیت ها خوشم میاد چون جنبه های مختلفی از اونها رو در طول زمان و با اتفاقات مختلف نشون میدن بنظرم ثور شدن بیشتر به شخصیت هایی مثل استیو راجرز میخوره نه به جاسوس ها از نسخه ده خیلی خوشم اومد اول اینکه اون زمان و مکانی که درش هستن جون میده برای جاسوس بازی و کارآگاه بازی و اینا و از اینکه لقب خطرناک ترین زن اروپا بهش دادن خیلی جالب شد او جنبه جاسوسی که داره خیلی خوبه که به نوعی به طرف خودش خیانت می‌کنه و...
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#3 Ehsan Spider 1400-04-27 17:51
سلام

مقاله عالی بود استاد. واقعاً دست شما درد نکنه.

مورد ۲ به نظرم خیلی جالب بود. در واقع اون خبیث بود و خبیث موند. انتقا‌م‌جویان هم نتونستن درستش کنم. حدس میزنم یه ناتاشا رومانوف خبیث خیلی میتونه جنجال به پا کنه اونم اگه ناتاشای اصلی باشه.

من مورد شماره ۹ رو هم دوست داشتم. کلا حال و هوای وسترن بهم میسازه. اونم وقتی دیدم یکم کشت و کشتار براش اتفاق افتاده. حدس زدم می‌تونه عمیق تر از موارد دیگه توی مقاله باشه.

استاد به نظرم شماره 5 رو خیلی باحال ادیت کردید. حتی از نسخه اصلی خودش هم پر اوبهت تر شده. نمیدونم این دور زمونه چرا با اینجور طراحی ها از اوبهت خاص کاراکتر ها کم میکنن البته باز سد رحمت به این بیوه سیاه که حداقل میشه ادیتش کرد.



بازم دست شما درد نکنه
نقل قول کردن
هالک 2
#4 هالک 2 1400-04-27 20:22
سلام
فقط 1620 خیلی پتانسیل داره
کلا بلک ویدو پتانسیل داره ها ولی 1620.....نمی تونم چیزی بگم اون فوق‌العاده است
من یکی از آروزوهام نوشتن مقاله برای اسپایدی بود
ایا می تونم برسم بهش؟ :-? :-? :cry: :lol:
در کل مقاله خوبی بود تشکر!#
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

دنیای ونومی

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

15

16

اسپایدرمن در تلویزیون

21

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

40

39

24

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

37