نسخه های عجیب و غریب از باکی بارنز (سرباز زمستان) در دنیای کمیک!

نسخه های عجیب و غریب از باکی بارنز (سرباز زمستان) در دنیای کمیک دنیاهای موازی مالتی ورس bucky barnes وینتر سلجر سولجر

پس از معرفی کامل شخصیت Winter Soldier در این مقاله، حالا با ما باشید تا نسخه های دیگر این شخصیت در دنیاهای موازی مارول را بهتون معرفی کنیم!

 

10- باکی بارنز دنیای شماره 717

باکی بارنز دنیای شماره 717

این باکی بارنز عجیب در دنیای شماره 717 مارول می زیست که در دوران جنگ داخلی آمریکا جریان داشت. او یک فرمانده ارتش بی رحم و نژاد پرست بود که با استیو راجرز به مشکل برخورد و با وی جنگ کرد. او سپس گروه تروریستی «وایت اسکال» (White Skull) ها را تشکیل داد که طرفداران آن تا قرن بیستم زنده ماندند و به دشمنان جانشین کاپیتان آمریکا یعنی «ژنرال آمریکا» تبدیل شدند!

 

9- باکی بارنز آلتمیت

باکی بارنز آلتمیت

در دنیای کمیک های Ultimate، باکی بارنز رفیق استیو راجرز بود و به عنوان عکاس او را در ماموریت هایش در جنگ دوم جهانی همراهی میکرد. وقتی همه فکر میکردند استیو در جنگ کشته شده، با نامزد او به نام «گِیل» ازدواج کرد. بعدها وقتی استیو در قرن بیست و یکم احیا شد نزد او و گیل آمد تا باهاشون تجدید دیدار داشته باشه (استیو وقتی فهمید «رد اسکال» در واقع فرزند نامشروع خودش و گیل بوده بسیار سراسیمه و نامتعادل شد). در هر حال مشخص شد باکی به سرطان ریه دچار شده است.

 

8- باکی بارنز زامبی

باکی بارنز زامبی

در دنیای شماره 12591 شاهد بودیم که گروه موسوم به Invaders در جنگ جهانی دوم به زامبی تبدیل شدند که باکی هم از اعضای آنها بود. نازی ها سعی کردند آنها را به خدمت خود بگیرند. سپس «هاوارد اردکه» در دنیای اصلی تیمی به نام Ducky Dozen با حضور قهرمانان عصر طلایی مارول تشکیل داد تا با این زامبی های نازی مبارزه کنه زیرا ممکن بود که مالتی ورس را آلوده به ویروس زامبی ها کنند (عکسشون اینجاست). آنها موفق شدند در نهایت باکی و دیگر قهرمانان زامبی شده دنیای شماره 12591 را نابود کنند.

 

7- باکی بارنز میمونی

 باکی بارنز میمونی

دنیای شماره 8101 مارول میمون ها است و به جای اسپایدرمن، «اسپایدر میمون»(Spider-Monkey)    داشت! او در مقایسه با اسپایدرمن اصلی بی تجربه و مغرور تر بود و دغدغه های زیادی نداشت! او مشكلی هم با كشتن شخصیت های خبیث نداشت و شعارش این بود: "اگر شخصیت های خبیث نمیخواهند اصلاح شوند پس باید بمیرند"! به طور مثال میمون عنکبوتی با دستان خودش «دكتر اكتاویویس» را كشت! در هر حال یکی از شخصیت های این دنیا باکی بارنز است که اطلاعاتی ازش موجود نیست جز اینکه دوست و یاور کاپیتان آمریکای میمونی بود!

 

6- باکی بارنز اسبی

باکی بارنز اسبی

اسپایدرمن دنیای شماره 8311 مارول ، خوک عنکبوتی (Spider-Ham) نام دارد و در دنیایی كارتونی زندگی میكند (مثل دنیای «میكی ماوس» یا «دانلد داك»). عنكبوتی به نام پیتر در زيرزمین خوكی دانشمند به نام می پوركر زندگی میکرد! می پوركر سعی داشت پس از اختراع نخستین سشوار اتمی جهان، آرايشگاه هاي زنانه را دچار تحولی عظيم كند ولی دچار تشعشعات اتمی شد و در حالتی نامتعادل پیتر را گاز گرفت (!!) در نتیجه پیتر از حالت عنكبوتی خود خارج و درست مثل می پوركر به یك خوك تبدیل شد (!!!) منتهی او فهمید كه هنوز توانایی های عنكبوتی خود را دارد. سپس تصمیم گرفت با جرم و جنایت مبارزه كند و ... در این دنیا باکی بارنز به شکل اسبی که یک بازوی مصنوعی دارد به تصویر کشیده شده است! او همچنین از فراموشی رنج میبرد و نمیتواند اسم واقعی اش را به خاطر بیاورد!

 

5- باکی بارنز معاون کلانتر

باکی بارنز معاون کلانتر

در رویداد "جنگ های پنهان" شاهد تشکیل شدن دنیایی به نام "دره دووم" (Valley of Doom) بودیم که حال و هوای فیلم های وسترن را داشت! به طور مثال همانطور که در این مقاله گفته بودیم، اتو اکتاویوس بازوانی فلزی داشت که با آنها هفت تیرهایش را شلیک میکرد و یکی از چهار مزدوری بود که توسط شهردار ویلسون فیسک به شهر کوچک تایملی فرستاده شد تا حساب رد ولف و کلانتر راجرز را برسد! (سه مزدور دیگر عبارت بودند از بولزآی، الکترا و گریزلی. عکسشان اینجاست). گفته شد باکی بارنز معاون کلانتر راجرز بوده که وقتی با هم برای بررسی یک شورش رفتند، کشته شده است (فقط عکسش را روی دیوار دیدیم!).

 

4- باکی بارنز در دنیای شماره 807128

باکی بارنز در دنیای شماره 807128 

دنیای شماره 807128 مارول در واقع در دل داستان "پیرمردی به لوگان" و "پیرمردی به نام هاکای" جریان دارد که در اینجا و اینجا ترجمه شده اند. در این دنیا اکثر ابرقهرمانان مارول کشته شده اند و ابرشرورها کشور آمریکا را بین خود تقسیم کرده اند.  در این دنیا باکی در حالی که در هیبت کاپیتان آمریکا فرو رفته بود به دست «رد اسکال» کشته شد و سپس به صورت سرباز زمستان زنده اش کردند تا به او خدمت کند و وقتی بولزآی به رد اسکال خیانت کرد تا پیرمردی به نام هاکای را بکشد ، فرستاده شد تا باهاش مقابله کنه ولی کشته شد.

 

3- مامور بارنز

مامور بارنز

در رویداد House of M که در اینجا ترجمه شده و در دنیای شماره 58163 جریان داره، باکی یکی از مامورین دولتی بود که به همراه دو مامور دیگر به گنوشا فرستاده شد تا «مگنتو» و دیگر پیروان او را بکشد. درسته که تونست با خنجر ضربه ای مرگبار به «پرفسور اگزاویر» بزند ولی توسط مگنتو کشته شد.

 

2- باکی بارنز در دنیای شماره 15819

 باکی بارنز در دنیای شماره 15819

در این دنیا که در نتیجه اتفاقات رویداد "جنگ های پنهان" ایجاد شد، سرباز زمستان یکی از دانش آموزان مدرسه "ویکتور ون دووم برای جوانان با استعداد" بود که وقتی علیه خشونت و بی رحمی در این مدرسه شورش کرد، کشته شد.

 

1- ژنرال

 ژنرال

در دنیای شماره 10511 که در آینده جریان دارد ، شرکت "راکسان" سرانجام کاری کرده که همه ازش وحشت داشتند : خلق سربازانی به نام «دث لاک» برای فرمانروایی بر کره زمین! گروهی از ابرقهرمانان به یک دسته مقاومت تشکیل دادند تا با راکسان بجنگند و در نتیجه راکسان عده ای از سربازان خود را به سبک فیلم "ترمیناتور" به گذشته فرستاد تا این قهرمانان را در کودکی به قتل برساند. رهبر این سربازان، «ژنرال» نام داشت که در واقع همان باکی بارنز بود که به سرباز دث لاک تبدیل شده بود.

 

مهدی ترابی مهربانی

 All rights reserved © Spidey.ir 2021

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

15 حقیقت مهمی که باید درباره «سرباز زمستان» (WINTER SOLDIER) بدانید

نسخه های عجیب و غریب از فالکون در دنیای کمیک!

15 حقیقتی که باید درباره "فالکون" بدانید

15 حقیقتی که باید درباره کاپیتان آمریکا بدانید

10 حقیقت مهمی که طرفداران سریال فالکون و سرباز زمستان باید درمورد «جان واکر» (کاپیتان آمریکای جدید) بدانند

عرفی شخصیت های مکمل در کمیک های کاپیتان آمریکا

10 حقیقت مهمی که درباره «زیمو» (ZEMO) بدانید

10 جاسوس برتر دنیای کمیک بوک!

10 نبرد برتر کاپیتان آمریکا

10 اتفاق بدی که برای کاپیتان آمریکا افتاده است!

معرفی شخصیت: جانشینان کاپیتان آمریکا

15 ابرقهرمان برتری که خبیث شدند

10 کاور برتر "کاپیتان آمریکا" (CAPTAIN AMERICA)

15 دفعه ای که دی سی از ایده های داستانی مارول تقلید کرد

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

AmirhoseinJafari2005
#1 AmirhoseinJafari2005 1400-02-08 12:28
مقاله خوبی بود
خسته نباشید ;-)
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#2 AM SM BM SM 1400-02-08 12:49
سلام
ممنون بابت مقاله.
حالا کلا باید نصف نسخه های این باکی بد بخت بمیرن؟ کلا این بیچاره شانس نداره! اونایی هم که نمردن اکثرشون به خاک سیاه نشستن!
مورد شماره ۱۰ مشکل من رو با اسم رد اسکال حل کرد. آخه بهش میگن جمجمه سرخ چرا؟ خب چون جمجمه اش سرخه؟ خب جمجمه همه سرخه! :lol: البته واقعا اسم جالب و هراس انگیزی برای یک خبیثه. اما این دنیا نشون داد که جمجمه سفید هم وجود داره!
من فکر میکردم توی دنیای خوک عنکبوتی باکی با توجه به سنش یک لاکپشت غول پیکر باشه! اما خب اسب شد. شاید برای اینکه مثل اسب آدم میکشه! :lol:
مقاله نشون میده که دی سی و مارول توی سالهای اخیر چقدر روی دنیاهای موازی و حالت های مختلف وقت و انرژی گذاشتن.
واقعا هم موضوع عجیب و جالبیه.
با تشکر
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#3 Ehsan Spider 1400-02-08 12:58
سلام

خیلی ممنون از زحمات شما استاد عزیز
مقاله عالی و فوق‌العاده بود.

فکر می کنم جمع آوری اینا کار خیلی سختی بوده.
بازم دستتون درد نکنه. این باکی ها چقدر عجیب غریبن، مخصوصا مورد شماره یک. دقت کردید بیشترشون یکم حالت خبیثلنه یا ضد قهمانی دارن؟؟ این نشون میده سرباز زمستان حسابی پتانسیل خباثت باکی رو بالا برده.
نقل قول کردن
P.B.P
#4 P.B.P 1400-02-08 13:52
سلام ممنون از استاد ترابی
مقاله خیلی خوبی بود.
واقعا نسخه های عجیب و غریب و فوق العاده ای از سرباز زمستان در این مقاله وجود داشت،از مورد یک و شش خوشم آمد ،دستتون درد نکنه.
عالی بود.
ممنون.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید