نسخه های عجیب و غریب از هاکای در دنیای کمیک!

شاهین‌چشم-نسخه-های-عجیب-و-غریب-از-هاکای-hawkeye-در-دنیای-کمیک-تیزبین-alternate-موازی-جهان-مولتی-ورس

پس ارائه فکت های مهم درباره شخصیت Hawkeye در این مقاله حالا نوبت به آن رسیده تا شما را با نسخه های مختلف او در جهان های موازی آشنا سازیم!

 

1- هاکای دنیای شماره 13584

هاکای دنیای شماره 13584

دنیای شماره 13584 مارول دنیای عجیبی است که در آن شهر نیویورک به عنوان آخرین بازمانده تمدن بشری شناخته میشود و بخش های مختلفی از شهر به دست قهرمانان اداره میشود. اسپایدرمن هم دچار جهش یافتگی شده و با تارهای مقاوم خود محله هِلزکیچن این شهر را از بقیه نقاط جدا و آن را به محلی امن برای خود و یارانش تبدیل کرده است (او همچنین گروه دارک اونجرز را نیز در آنجا زندانی کرده بود). هاکای هم جزو افراد مرد عنکبوتی در این دنیا بود.

 

2- هاکای دنیای آلتمیت

هاکای دنیای آلتمیت

در سری کمیک بوک های ultimate، هاکای از سوی نیک فیوری به تیم آلتمیتس دعوت شد تا به آن  ملحق بشه. آلتیمس نسخه ای از گروه اونجرز در این دنیا بود که در واقع نام یک برنامه دولتی بود که قهرمانان دارای قدرت های فوق بشری را گرد هم آورد. هاکای سابقه قتل غیرعمد داشت که بهش عفو داده بودند و برای اینکه لو نره ادعا میکرد یک قهرمان سابق المپیک در رشته تیراندازی است. سپس بلک ویدو که هم تیمی او بود خائن از آب درآمد و زن و بچه هاکای را کشت و باعث شد تا او از بلک ویدو انتقام بگیره و بکشتش. بعدا دیدیم که این اتفاقات باعث شده از نظر روحی و روانی بسیار عصبی و پریشان بشه و آرزوی مرگ بکنه.  درباره این نسخه هاکای باید گفت که نوعی قدرت فوق بشری داشت. چون روی چشمان او عمل جراحی خاصی شده بود تا بینایی اش به شدت ارتقا یابد. او همچنین میتونست مثل شخصیت «بولزآی» در دنیای اصلی مارول از همه اشیاء به عنوان سلاح  پرتابی استفاده کنه. همچنین این رو هم بدونید که ظاهر هاکای آلتمیت بسیار محبوب شد و از آن برای دنیای سینمای مارول (MCU) الهام گرفتند.

 

3- کَتس آی (Cat’s Eye)

 کَتس آی (Cat’s Eye)

در رویداد سال 2018 مارول به نام "جنگ های بینهایت" (که اینجا ترجمه شده است) شاهد بودیم که عالم برای مدتی مقطعی ادغام شد و شخصیت های مختلف با هم ترکیب شدند! هاکای هم با «هِل کت» ترکیب شد و Cat’s Eye به وجود آمد که شریک شخصیتی دیگری به نام «گرین ویدو» بود که از ترکیب بین بلک ویدو و شی – هالک به وجود آمده بود!

 

4- هاکای دنیای مانگایی

هاکای دنیای مانگایی

در دنیای شماره 2301 مارول که به دنیای مانگایی (Mangaverse) مشهور است، هاکای عضوی از اونجرز بود و لباسش هم ما را به یاد ظاهرش در دنیای آلتمیت می انداخت. او در حمله دکتر دووم به یک کنفرانس بین المللی کشته شد.

 

5- هاکای دنیای آمالگام

تقریبا در اواخر دهه 90 میلادی مارول و دی سی کمیک جذاب، موفق و پرفروشی به صورت مشترک چاپ کردند به نام Marvel Vs. Dc که خوشبختانه اینجا تو سایتمون ترجمه هم شده است. سپس به صورت انشعابی کمیک هایی چاپ شد تحت عنوان "آمالگام" که در آن شخصیت های مارول و دی سی با هم ترکیب شده بودند! (دنیای آمالگام در مارول، دنیای شماره 9602 نام داره). هاکای در دنیای آمالگام انگار نصف شده و در 2 شخصیت ترکیبی به کار رفته بود!  اولین آنها «کلینت آرچر» (Clint Archer) بود که از ترکیب هاکای و گرین اروو پدید آمده بود (او مهارت های خودش را در معبدی در تبت فرا گرفته بود):

هاکای دنیای آمالگام

و دومین آنها هم گولیات نام داشت که اسم واقعی اش الیور کوئین بود و به کمک هنک پیم تونسته بود هورمون بزرگ شدن جسمانی خودش را درست کنه!

گولبات

 

6- هاکای "عصر آپوکالیپس"

مشكلی كه معمولا با كمیك های مردان ایكس به وجود می آید این است كه خیلی وقت ها شخصیت های بیش از حد یا زمان ها و دنیاها و timeline های خیلی زیادی در انها به چشم میخورد كه باعث گیج شدن خواننده میشود. در این بین اما رویداد "عصر اپوكالیپس" (Age of Apocalypse) که در یك دنیای دیگر میگذرد و در واقع یك كراس اور عظیم بود كه در اواسط دهه 90 میلادی در بسیاری از كمیك های مربوط به مردان ایكس چاپ شد، فرق دارد. این داستان هم به نوعی درباره سفرهای زمانی است. جهش یافته ای به نام «لژیون» (Legion) كه قدرت های ذهنی دارد و فرزند نامشروع «پرفسور ایكس» است به گذشته سفر میكند تا مگنتو را بكشد ولی به طور تصادفی پدرش را میكشد (برای آشنایی با شخصیت لژیون، این مقاله را بخوانید). این تغییر در تاریخ باعث میشود تا آپوكالیپس كه از دشمنان بزرگ مردان ایكسه، زودتر از موعد مقرر ظهور و دنیا را تصاحب کند و در نتیجه "عصر اپوكالیپس" به وجود می آید. از اینجا به بعد دیگر دنیای ایكس من وارونه میشود. یعنی خبیث ها، قهرمان میشوند و قهرمان ها خبیث! چون در این دنیا به جای «پرفسور اگزاویر»، «مگنتو» گروه مردان ایکس رو شکل داده بود!!

هاکای "عصر آپوکالیپس"

در هر حال در این دنیا هاکای به اروپا نقل مکان کرده بود و یک خلبان شده بود که به دلیل دقتش در شلیک کردن به هاکای (به معنی "تیزبین" معروف شده بود). او ماموریت یافت تا تونی استارک را برای ماموریتی به "واکاندا" ببرد.

 

7- هاکای زامبی

هاکای زامبی

مارول کمیک بوک های زیادی منتشر کرده تحت عنوان "زامبی های مارول" که ما هم برخی از آنان را ترجمه کرده ایم (مثلا در اینجا و اینجا). هاکای یکی از نخستین قهرمانان مارول بود که وقتی ویروس زامبی ها به جان دنیایش افتاد زامبی شد (توسط نسخه زامبی شده از شخصیت «سنتری») و با دیگر اعضای زامبی شده اونجرز دست به طغیان و هرج و مرج زد. هاکای زامبی در مبارزه با مگنتو، سرش از بدنش جدا شد. 40 سال بعد سر او توسط نوه تی چالا (پلنگ سیاه) پیدا شد و به بدن رباتیک «واسپ» اهدا گردید در حالی که به نظر میرسید دیگر میل به خوردن گوشت دیگران ندارد ولی در نهایت به دست هالک نابود شد.

 

8- هاکای دنیای MC2

هاکای دنیای MC2

دنیای شماره 982 به دنیای MC2 شهرت داره و با داستان های دختر عنکبوتی (Spider-Girl) پایه گذاری شد. وقایع این دنیا در آینده رخ میده منتهی نه در آینده خیلی دور و شاهد هستیم که بسیاری از قهرمانان معروف مارول بازنشسته شده و فرزندان آنان جایشان را گرفته اند. یکی از این قهرمانان هاکای است که به دلیل نابینا شدن در جریان یک نبرد، بازنشسته شده ولی همچنان به آموزش قهرمانان جوان و بی تجربه ادامه میدهد.

 

9- پیرمردی به نام هاکای

پیرمردی به نام هاکای

یکی از داستان های برتر ولورین، "پیرمردی به نام لوگان" نام داره که اینجا ترجمه شده. وقایع این کمیک پنجاه سال بعد رخ میده و قهرمانان کشته شده اند و آمریکا هم به تسخیر ابرشروران درآمده که ایالت های مختلف را بین خودشون تقسیم کرده اند. در داستان با نسخه ای از هاکای روبرو شدیم که پیر و نابینا شده و از ولورین (که سالهاست به خاطر حادثه ای تراژیک خودش رو منزوی کرده) کمک میگیره تا محموله ای را به مقصدش برسانند. متوجه میشیم که این هاکای سه همسر سابق داشته که سومین آنها دختر پیتر پارکر به نام «تونیا» بوده و ازش دختری داره به نام «اشلی» که بعدا به زن عنکبوتی دنیای خودش تبدیل شد (این مقاله را بخوانید). سپس معلوم شد محموله ای که داشتن حمل میکردن بسته ای از سرم ابرسرباز بوده که هاکای میخواسته به یک گروه زیرزمینی مقاومت تحویل بده ولی برایشان تله گذاشته شده بود و در نهایت هاکای مرد. چندین سال بعد، مارول کمیک جدیدی منتشر کرد به نام "پیرمردی به نام هاکای" که به طور کامل در اینجا برایتان ترجمه اش کرده ایم . در این کمیک که داستانش پنج سال قبل از وقایع "پیرمردی به نام لوگان" روی میدهد، شاهد هستیم که هاکای داره رفته رفته بینایی خودش رو به طور کامل از دست میده ولی هدفش اینه که هم تیمی های سابق خودش در گروه «تاندربولتس» رو شکار کنه زیرا میخواد به خاطر خیانت آنها که منجر به کشته شدن اعضای اونجرز شد ازشون انتقام بگیره.

 

10- کمان بلند (Longbow)

 کمان بلند (Longbow)

دنیای شماره 398 در واقع دنیایی بود که توسط جادوی جادوگری خبیث به نام «مورگان لی فِی» (Morgan Le Fay) پدید آمد. در نتیجه این جادو دنیای اصلی مارول برای مدتی مقطعی به حالت قرون وسطی درآمد و اعضای اونجرز همچون شوالیه های درآمدند که به ملکه خدمت میکردند! هاکای در این دنیا به ظاهر شخصیتی به نام «کمان بلند» (Longbow) درآمد که شبیه به رابین هود بود! در نهایت اسکارلت ویچ به کمک دیگر اعضای اونجرز تونست دنیای اصلی مارول را به حالت اولش خودش برگردونه.

 

مهدی ترابی مهربانی

 All rights reserved © Spidey.ir 2021

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 لحظه برتر «هاکای» (HAWKEYE) در دنیای کمیک بوک

10 حقیقت مهمی که باید درباره هاک آی (HAWKEYE) بدانید

معرفی 10 دشمن برتر هاک آی (HAWKEYE)

10 دلیل که در انتقامجویان 4 به «هاک آی» نیاز هست (همچنین 10 دلیل که به «رونین» نیاز هست)

شماره آخر از کمیک "پیرمردی به نام هاکای"  ترجمه شد + لینک دانلود

کمیک تیزبین (HAWKEYE) ترجمه شد

100 شخصیت برتر مارول: هاکای

10 کمیک برتر هاکای (Hawkeye)

كامیك بوك فارسی: شماره آخر SECRET WARS OLD MAN LOGAN

معرفی اصلی ترین متحدان مرد عنكبوتی: هاکای (Hawkeye)

کمیک مشترک مرد عنکبوتی و هاکای ترجمه شد + لینک دانلود

نبرد بینظیر هاکای در اونجرز: قوی ترین قهرمانان دنیا

لحظات تاریخی در مارول: هاکای عضو گروه اونجرز میشود 

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Mr. Doctor
#1 Mr. Doctor 1399-11-12 17:22
خیلی ممنون از شما جناب ترابی،خسته نباشید
هاکای جزء قهرمانان محبوب منه و با این مقاله خیلی حال کردم
بنظرم دنیای شماره1 خیلی باحاله،چون من همیشه از فضاهای قرون وسطایی خوشم میومده :lol:
ممنون
نقل قول کردن
Doctor.who
#2 Doctor.who 1399-11-12 17:29
وای که چقدر منتظر این مقاله بودم آقای ترابی مهربانی چون عاشق هاکای هستم و نسخه‌های زیادی از او در کمیک دیده بودم.
دنیای۱۳۵۸۴ داستان جالبی نداشت برای هاکای و از این نسخه‌ی او لذت چندانی نداد. در دنیای آلتمیت طوری هاکای را خلق کردند که الهام بخش ظاهر این شخصیت در دنیای سینمایی مارول شد و افسانه ای را بار آورد :-)
کتسای جالب بود و شخصیت خوبی هم داشت.دنیای مانگایی جالب توجه نبود و یا کاش بیشتر از او می دیدم.
دو نسخه ی آملگام هم خوب بودند و در عصر آپوکالیپس. نسخه ی زامبی و mc2 هم جالب بودند و من دوست داشتم و پیرمردی به نام هاکای همانند پیرمردی به نام لوگان دردناک بود.
من از طرفداران بزرگ رابین هود هستم و چقدر خوشحالم که هاکای در سبک رابین هود وجود داشت و کاش بیشتر می ماند.
سپاس از شما.
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#3 AM SM BM SM 1399-11-12 18:07
سلام
ممنون بابت مقاله.
نسخه های جالبی بودند از هاکای مثلا دنیای آلتمیت، عصر آپوکالیپس و mc2.
دنیای "هاکای پیر مرد" که جای خودش رو داره و به عقیده خیلی ها بهترین داستان هاکای است.
دنیای عصر آپوکالیپس جالبه چون تم سفر در زمان داره و من خیلی دوستش دارم و اینکه به موضوع قدیمی ولی همیشه جالبی در سفر های زمانی میپردازه: اگر در زمان سفر کنی (بیشتر گذشته ) و کاری رو خلاف کاری که قبلا انجام داده بودی رو انجام بدی زمان به هم میریزه و اتفاقاتی غیر از اتفاقاتی که تو شاهدشون بودی( چه بد چه خوب ) اتفاق می افته. واقعا هر چقدر از این ایده استفاده بشه باز هم قدیمی نمیشه.
دنیای آلتمیت هم ظاهر خوبی داشت و هم اینکه هاکای خودش رو سرزنش میکنه و قبلا کار اشتباهی رو انجام داده جالب بود.
با تشکر از آقای ترابی که این روز ها واقعا زحمت فراوانی میکشند.
نقل قول کردن
asm
#4 asm 1399-11-12 19:52
واقعا داستان هاکای پیرمرد بسیار جذاب و جالب و خواندنی است . ;-)
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#5 Ehsan Spider 1399-11-12 21:10
به نقل از Doctor.who:
وای که چقدر منتظر این مقاله بودم آقای ترابی مهربانی چون عاشق هاکای هستم و نسخه‌های زیادی از او در کمیک دیده بودم.
دنیای۱۳۵۸۴ داستان جالبی نداشت برای هاکای و از این نسخه‌ی او لذت چندانی نداد. در دنیای آلتمیت طوری هاکای را خلق کردند که الهام بخش ظاهر این شخصیت در دنیای سینمایی مارول شد و افسانه ای را بار آورد :-)
کتسای جالب بود و شخصیت خوبی هم داشت.دنیای مانگایی جالب توجه نبود و یا کاش بیشتر از او می دیدم.
دو نسخه ی آملگام هم خوب بودند و در عصر آپوکالیپس. نسخه ی زامبی و mc2 هم جالب بودند و من دوست داشتم و پیرمردی به نام هاکای همانند پیرمردی به نام لوگان دردناک بود.
من از طرفداران بزرگ رابین هود هستم و چقدر خوشحالم که هاکای در سبک رابین هود وجود داشت و کاش بیشتر می ماند.
سپاس از شما.

سلام

وجود داشت؟؟ بیشتر میماند؟؟
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#6 Ehsan Spider 1399-11-12 21:20
سلام
دمتون گرم استاد مقاله عالی بود
به نظر من از یه کمان دار میشه بهترن و جذاب ترین ظاهر رو گرفت من با اینکه اصلا کمیکی از گرین آرو نخوندم فقط چن باری ظاهرشو دیدم خیلی جالب بود ولی من فکر میکنم این ظاهر جالب رو هاکای توی دنیای اصلی نداره برخلاف التیمیت که ظاهرش خیلی باحال و جذابه .
هاکای اسمش هم خیلی به محهارتش میاد
کلا شخصیت جالبی داره و طرفداران زیادی هم داره تیم اپ های خوبی هم با مرد عنکبوتی داشته .

مورد ۳ ، ۴ ، ۵ خیلی جالب بود اینارو ندیده بودم.

خیلی ممنون بابت این مقاله استاد عزیز
نقل قول کردن
mtm
#7 mtm 1399-11-12 23:00
به نقل از Ehsan Spider:
سلام
دمتون گرم استاد مقاله عالی بود
به نظر من از یه کمان دار میشه بهترن و جذاب ترین ظاهر رو گرفت من با اینکه اصلا کمیکی از گرین آرو نخوندم فقط چن باری ظاهرشو دیدم خیلی جالب بود ولی من فکر میکنم این ظاهر جالب رو هاکای توی دنیای اصلی نداره برخلاف التیمیت که ظاهرش خیلی باحال و جذابه .
هاکای اسمش هم خیلی به محهارتش میاد
کلا شخصیت جالبی داره و طرفداران زیادی هم داره تیم اپ های خوبی هم با مرد عنکبوتی داشته .

مورد ۳ ، ۴ ، ۵ خیلی جالب بود اینارو ندیده بودم.

خیلی ممنون بابت این مقاله استاد عزیز

اتفاقا ظاهر کلاسیک هاکای خیلی طرفدار داره. برعکس، گریت اروو که ظاهرش دقیقا ما رو یاد ارول فلین در نقش رابین هود میندازه!
نقل قول کردن
Iron Legend
#8 Iron Legend 1399-11-12 23:19
خیلی ممنون استاد
خیلی مقاله خوبیییییییی بود :-)
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#9 Ehsan Spider 1399-11-12 23:44
به نقل از mtm:
به نقل از Ehsan Spider:
سلام
دمتون گرم استاد مقاله عالی بود
به نظر من از یه کمان دار میشه بهترن و جذاب ترین ظاهر رو گرفت من با اینکه اصلا کمیکی از گرین آرو نخوندم فقط چن باری ظاهرشو دیدم خیلی جالب بود ولی من فکر میکنم این ظاهر جالب رو هاکای توی دنیای اصلی نداره برخلاف التیمیت که ظاهرش خیلی باحال و جذابه .
هاکای اسمش هم خیلی به محهارتش میاد
کلا شخصیت جالبی داره و طرفداران زیادی هم داره تیم اپ های خوبی هم با مرد عنکبوتی داشته .

مورد ۳ ، ۴ ، ۵ خیلی جالب بود اینارو ندیده بودم.

خیلی ممنون بابت این مقاله استاد عزیز

اتفاقا ظاهر کلاسیک هاکای خیلی طرفدار داره. برعکس، گریت اروو که ظاهرش دقیقا ما رو یاد ارول فلین در نقش رابین هود میندازه!



سلام
خیلی ممنون استاد که نظرم رو خوندید و جواب دادید
ظاهر هاکای توی mcu که با ظاهر کلاسیکش هم کم شباهت نداره بسیار جالب و خوبه.

بله درست اشاره بسیار دیقیقی بود من تا حالا به این فکر نکرده بودم ظاهر گرین آرو خیلی شبیه ارول فلین در نقش رابین هود هستش .

خیلی ممنون استاد
خیلی هم خوشحالم که اینجا هستم و از شما استادی کارکشته دارم یاد میگیرم.
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#10 AM SM BM SM 1399-11-13 00:04
به نقل از Ehsan Spider:

به نظر من از یه کمان دار میشه بهترن و جذاب ترین ظاهر رو گرفت من با اینکه اصلا کمیکی از گرین آرو نخوندم فقط چن باری ظاهرشو دیدم خیلی جالب بود ولی من فکر میکنم این ظاهر جالب رو هاکای توی دنیای اصلی نداره برخلاف التیمیت که ظاهرش خیلی باحال و جذابه

سلام
راستش به نظر من ظاهر هاکای واقعا بهتره و کمیک بوکیه. درسته که توی سینما جواب نمیده و مارول کار درستی کرد که عوضش کرد اما لباس گرین آرو توی سریال ارو هم خیلی شبیه نسخه کمیکش نبود.
اگر ظاهر هاکای رو دوست ندارید پس ظاهر ولورین هم نباید دوست داشته باشید درسته که توی واقعیت خیلی جور در نمیاد اما توی چار چوب اغراق آمیز کمیک بوک کاملا عالیه.
نقل قول کردن
Kia Iron Man
#11 Kia Iron Man 1399-11-13 01:07
هاکای شخصیت جالبیه و به نظرم هاکای از اون دسته شخصیت هاست که اگه در دست نویسنده ای پرتوان قرار بگیره میتونه داستان های خوبی داشته باشه چون فکر میکنم هنوز از تمام پتانسیلش استفاده نشده.
مقاله هم عالی بود موارد ۲،۳،۵،۷،۹ رو میشناختم.بدترین ایده برای ترکیب شدن با هاکای در دنیای آمالگام گرین ارو بود.بهتر بود یه شخصیت متفاوت انتخاب میکردند که مثل تیکه های پازل همدیگه رو کامل میکردند نه شخصیتی مشابه خودشو باهاش ترکیب کنند.این مشکل برای هالک هم پیش اومد.
به نقل از mtm:
به نقل از Ehsan Spider:
سلام
دمتون گرم استاد مقاله عالی بود
به نظر من از یه کمان دار میشه بهترن و جذاب ترین ظاهر رو گرفت من با اینکه اصلا کمیکی از گرین آرو نخوندم فقط چن باری ظاهرشو دیدم خیلی جالب بود ولی من فکر میکنم این ظاهر جالب رو هاکای توی دنیای اصلی نداره برخلاف التیمیت که ظاهرش خیلی باحال و جذابه .
هاکای اسمش هم خیلی به محهارتش میاد
کلا شخصیت جالبی داره و طرفداران زیادی هم داره تیم اپ های خوبی هم با مرد عنکبوتی داشته .

مورد ۳ ، ۴ ، ۵ خیلی جالب بود اینارو ندیده بودم.

خیلی ممنون بابت این مقاله استاد عزیز

اتفاقا ظاهر کلاسیک هاکای خیلی طرفدار داره. برعکس، گریت اروو که ظاهرش دقیقا ما رو یاد ارول فلین در نقش رابین هود میندازه!

هر کسی نظر خودشو داره و قابل اعتماده ولی من هم خیلی از ظاهر کلاسیک هاکای خوشم میاد،هم طراحی خوبی داره و هم رنگبندیش خیلی عالی و جذابه ولی چیزی که خیلی توی ذوق میزنه ماسکشه و البته اون حرف H رو پیشونیش :-*
شاید اون ماسک اون زمان جذابیتش بین طرفدارا مثل الان کم نباشه ولی قطعا هاکای به یه آپدیت نیاز داشت و لباس کنونی هاکای هم حتی بهتر از لباس کلاسیکشه ولی من همچنان خیلی از لباس کلاسیک هاکای خوشم میاد.
درباره گرین ارو به نظرم لباسش بیش از حد تقلیده،نمیگم لباس بدیه ولی تقریبا هیچ خلاقیتی توش نیست و عینا ما رو یاد لباس رابین هود میندازه.
نقل قول کردن
hmdh
#12 hmdh 1399-11-13 09:51
من هنوز نخوندمش
میدونم عالیه
نقل قول کردن
Doctor.who
#13 Doctor.who 1399-11-13 10:57
به نقل از Ehsan Spider:
به نقل از Doctor.who:
وای که چقدر منتظر این مقاله بودم آقای ترابی مهربانی چون عاشق هاکای هستم و نسخه‌های زیادی از او در کمیک دیده بودم.
دنیای۱۳۵۸۴ داستان جالبی نداشت برای هاکای و از این نسخه‌ی او لذت چندانی نداد. در دنیای آلتمیت طوری هاکای را خلق کردند که الهام بخش ظاهر این شخصیت در دنیای سینمایی مارول شد و افسانه ای را بار آورد :-)
کتسای جالب بود و شخصیت خوبی هم داشت.دنیای مانگایی جالب توجه نبود و یا کاش بیشتر از او می دیدم.
دو نسخه ی آملگام هم خوب بودند و در عصر آپوکالیپس. نسخه ی زامبی و mc2 هم جالب بودند و من دوست داشتم و پیرمردی به نام هاکای همانند پیرمردی به نام لوگان دردناک بود.
من از طرفداران بزرگ رابین هود هستم و چقدر خوشحالم که هاکای در سبک رابین هود وجود داشت و کاش بیشتر می ماند.
سپاس از شما.

سلام

وجود داشت؟؟ بیشتر میماند؟؟

بله از آن جا که در این دنیای رابین هودی هاکای به دنیای معمول بازگشت این شخصیت نیز یه حالت عادی برگشت و من می خواستم که بیشتر این نسخه از هاکای رو ببینم.
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#14 Ehsan Spider 1399-11-13 13:32
سلام
دمتون گرم همه دارن نظر هاشونو میگن راجب لباس هاکای
یه موج خوب و مفیدی رو راه انداختم با یه کامنت
دمتون گرم دارم ازتون یاد میگیرم

ظاهر هاکای خوبه ولی نمیتونه توی واقعیت اونطور که باید و شاید جذاب باشه واسه همینم مارول یه تغیراتی توی mcu داد

خلی ممنون
نقل قول کردن
hmdh
#15 hmdh 1399-11-13 16:57
عالی بود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید