10 دلیل که در انتقامجویان 4 به «هاک آی» نیاز هست (همچنین 10 دلیل که به «رونین» نیاز هست)

10 دلیل که در انتقامجویان 4 به «هاک آی» نیاز هست (همچنین 10 دلیل که به «رونین» نیاز هست)

همیشه میگن تا زمانی که یه چیزی رو از دست ندی قدرشو نمیدونی. وقتی فیلم انتقام جویان جنگ بی نهایت اکران شد همه امید داشتن که «هاک آی» (شاهین چشم) حضور داشته باشه، اما در کمال تعجّب هیچ اثری از او نبود.

مقدمه: طی 10 سال ما شخصیت های مختلفی از جمله:باکی،ویژن،اسکارلت ویچ،پلنگ سیاه و خیلیای دیگه رو دیدیم که در جریان فیلم و طی بشکن ثانوس با دستکش بی نهایت همشون ناپدید شدن،امّا ما نمیدونیم که این وسط چه بر سر کلینت بارتون اومده. او قطعاً در انتقام جویان 4 حضور خواهد داشت،آیا تیر و کمان خودش رو با شمیر عوض خواهد کرد؟ آیا لباس (هاک آی)رو کنار خواهد گذاشت و لباس سیاه و طلایی رونین رو به تن خواهد کرد؟ آیا کنار هم تیمی های خودش مبارزه خواهد کرد یا شاهد بعد جدیدی از شخصیت او خواهیم بود؟ آیا Hawkeye   تیم انتقام جویان ساحل غربی رو تشکیل میده یا با دیدن ronin پیش زمینه ای به وجود میاد برای دیدن شخصیت هایMoon Knight   و Blade در دنیای سینمایی مارول؟

 

20- هاک آی: تیر و کمان در مقابل دستکش بینهایت

هاک آی: تیر و کمان در مقابل دستکش بینهایت

طرفداران فیلم آواتار 2009 قطعاً به یاد دارن که جنگجویان (Na’vi) بومی سیاره پاندورا چقدر سخت سربازان شرور زمینی را شکست دادن.با وجود اون همه تکنولوژی که در اختیار اداره توسعه منابع زمین قرار داشت.اما سر انجام اونها از تیر و کمان جنگجویان(Na'vi) شکست خوردند.صحبت از تیر و کمان شد...

تونی استارک با اون زره فوق پیشرفته، نتونست ثانوس رو زمین گیر کنه. دکتر استرنج با اون همه جادو، نتونست ثانوس رو متوقف کنه.حالا عالی نمیشه اگر که دستکش بی نهایت (قویترین سلاح در کل جهان) به وسیله یک شلیک عالی از کمان شاهین چشم شکست بخوره؟ شاید یک تیر باعث بیرون اومدن یک سنگ بینهایت از دستکش ثانوس بشه.

 

19- رونین: مرتبط کردن کلینت بارتون

در انتقامجویان:عصر آلتران، کلینت بارتون سخنرانی کوتاهی برای اسکارلت ویچ انجام داد،که اونو قانعش کنه تا با ربات های پرنده آلتران اطراف سکوویا (که خودش رو هوا شناور بود!!!) مبارزه کنه.در صحبتش،او اشاره کرد به خودش و گفت که اون فقط یه آدمه با یک تیر و کمان علیه دسته ای ربات. آیا طرفدارها کلینت رو دوست دارن یا (شاهین چشم) رو؟

پذیرفتن این مسئله که یه فرد معمولی با تیر و کمان در یک گروه با عضویت خدای رعدو برق و یک انسان که یک زره خیلی پیشرفته برتن میکنه،عضو هستش سخته.تبدیل شدن کلینت یه رونین (یک قهرمان که با هنر های رزمی و شمشیر مبارزه میکنه)میتواند اون رو بیش از پیش برای شروعی تازه در فاز 4 آماده کنه.

 

18- هاک آی:کمک به بازسازی s.h.i.e.l.d

سازمان شیلد

در فیلم کاپیتان آمریکا:سرباز زمستان، مشخص شد که شیلد در واقع تحت کنترل سازمان تروریستی هایدرا بوده،به این معنی که بخش مداخله،استقرار و تدارکات استراتژیک کشور باید منحل بشه.در سریال تلویزیونی ماموران شیلد نشان داده شد که چطور سازمان بعد از ماجراهای کاپیتان آمریکا در جنگ جهانی دوم تشکیل شد.حتماً میدونید که بعد از قضیه بکشن ثانوس ماریا هیل و نیک فیوری تبدیل به غبار شدند،ولی چه تعداد دیگر از اعضای شیلد نیز تبدیل به خاکستر شدند؟ شاهین چشم شاید یک انتقامجو باشه ولی در وحله اوّل در کنار بیوه سیاه یکی از اعضای شیلد به حساب میاد. ممکنه برای برگرداند سازمان روی پای خودش به کمک او نیاز باشد.

 

17- رونین:حفظ هویت او

رونین کمیک

در پایان فیلم نخست مرد آهنی در اون اتاق که خبر نگارها جمع شده بودند،تونی وارد شد(و بعد از اینکه به همه گفت راحت باشین و بشینید روی زمین!!)رو به دنیا کرد و هویت مرد آهنی رو فاش کرد. این کار او باعث شد که تمام مردم بدونن که در mcu هویت مخفی لنگ (در اینجا منظور اسکات لنگ نیست!!) میزنه. به استثناء مرد عنکبوتی(و احتمالاً مرد مورچه ای) هیچ کدام از قهرمانان اهمیّتی به اینکه دیگران هویت واقعی اونها رو بدونن نمیدن.در انتقامجویان جنگ بینهایت،فهمیدیم که اسکات لنگ و کلینت بارتون برای محافظت از خانواده هایشان حرفه ابرقهرمانی رو ترک کردن و بازنشسته شدند.اسکات با کمک هنک پیم و هوپ ون داین قادر به ادامه قهرمان بازیاش بود.اما کلینت برای ادامه حفاظت از خانوادش ممکنه که مجبور بشه صورت(جذاب!!)خودش رو با نقاب رونین بپوشاند.

 

16- هاک آی: سمبلی نمادین

قویترین قهرمانان زمین در لیست خودشان یک دانشمند دارند که میتواند تبدیل به قویترین موجود زمین بشه،همچنین یک خدای آذرخش دارند و یک ربات که حامل یک سنگ بینهایت بر روی پیشانیش است.سوال اینجاست:جای یک کماندار در یک همچین گروهی کجاست؟.او ممکنه مهم ترین جایگاه رو نسبت به بقیه داشته باشه:او یک فرد معمولیه.ما میتونیم ثور و هالک رو ببینیم،ولی آیا میتونیم مثل اونها بشیم؟این دلیلیه که ما به شاهین چشم نیاز داریم،فردی که خیلی تمرین کرده تا در کمانداری استاد بشه.او شخصیتیست دست یافتی.این قهرمان بنفش پوش انسانی ترین قهرمان گروهه به گونه ای که هرکدام از ما میتوانیم جای او باشیم،دیدن شاهین چشم برخلاف نینجایی ترسناک به نام رونین به مردم (همچنین تماشاگران) اجازه میدهد تا ارتباط بهتری با او برقرار کنند.

 

15- رونین: تیر وکمان کافی نیست

سپر کاپیتان آمریکا ممکنه سمبل باورهای آمریکایی باشه،ولی یک سپر تنها میتونه کارهای زیادی انجام بده.داریم درمورد شاهین چشم صحبت میکنیم،کسی که نماد کارهای خارق العاده ای است که یک انسان معمولی میتواند در جمعی از موجودات با قدرت های فرا بشری انجام دهد،ولی آیا نماد و سمبل، چیزیست که در نهایت بتواند ثانوس و دستکش بینهایت رو شکست دهد؟آیا مردی در لباسی بنفش و با سلاح های قدیمی میتواند جلوی تایتان دیوانه را بگیرد؟یا جنگجویی با لباس سیاه که از مخفی کاری و شبیخون به عنوان سلاح استفاده میکند؟.گرفتن دستکش بی نهایت از ثانوس با کمان آسان تر است یا با شمشیر؟

 

14- هاک آی: جبران گذشته

وقتی تریلر انتقام جویان:جنگ بینهایت منتشر شد،همه میپرسیدن:هاک آی و مرد مورچه ای کجان؟در مورد مرد مورچه ای و واسپ که جواب در پایان فیلم(ant-man and the wasp) مشخص شد ولی در مورد شاهین چشم خیلی بعیده که ما به این زودیا فیلم اختصاصی این شخصیت رو ببینیم، بنابر این ما برای پاسخ دادن به بخش اول سوال مشکل داریم.با فرض اینکه کلینت از بشکن ثانوس جون سالم به در برده باشه،امیدواریم که انتقام جویان 4 برای توجیح غیبت او در جنگ بینهایت کافی باشه. درفیلمنخستانتقامجویان او به تنهایی یک هلیکریر شیلد رو از کار انداخت ،ضمن اینکه در قضیه عصر التران هم تقریباً گلوله خورد.انتقام جویان 4 زمانی برای درخششته،شاهین چشم!

 

13- رونین: تکامل کلینت بارتون

رونین: تکامل کلینت بارتون

چه چیزی mcu رو خاص میکنه؟انگار قهرمانا واقعین بخاطر اینکه اونا دچار رشد و تغییر و تحول میشن،درست مثل آدما تو زندگی های واقعیشون.باکی از دستیار کاپیتان آمریکا بودن شروع کرد،بعد ها دچار تغییر و تحولات پیچیده شد و تبدیل شد به شخصیتی پیچیده به نام سرباز زمستان.جارویس از رابط کاربری استارک بودن شروع کرد و بعدها تبدیل شد به یکی از اعضای انتقام جویان که یه دوست دختر با قدرت های ماورایی داره.بنابر این چرا باید کلینت همچنان گیر کنه توی یکنواختی با اون تیر و کمانش؟چرا کلینت به عنوان شاهین چشم تکامل پیدا نکنه؟ خیلی ساده: به وسیله تبدیل شدن به یه نفر دیگه.کلینت دیگه لازم نیست از تیراندازی با کمانش درس بگیره و تبدیل شدن به رونین شخصاً بهش اجازه میده که تبدیل به نوعی متفاوت از قهرمان ها بشه.

 

12- هاک آی: نیاز هم تیمی ها به او

کمیک هاکای

ثور،مرد آهنی و هالک بعضی از قدرتمند ترین قهرمانان دنیای سینمایی مارول هستند،اما وقتی اونها در تیم انتقام جویان هستند، موضوع اینه که هیچ کدوم از اونها باهوش تر یا بهتر از اون یکی دیگه نیست،همه اونها داخل تیم به سادگی یکپارچه نیستند.وقتی اونها با هم کار میکنند،منابعشون،استعدادشون،قدرتشون و هوششون رو با هم ترکیب میکنند تا مجموعه ای ایجاد بشه که چشم اندازی دیدنیست.بنابراین شاید به پیکان (Hawkeye) نیازی نباشه،ولی به خود شاهین چشم نیازه.شاهین چشم فردیه که جرات مبارزه کنار ثور و مرد آهنی رو داره،و از دید هم تیمیهاش با اونها برابره.او با بیوه سیاه اختلافاتی داشته ولی با اینحال جون اون رو نجات داده.همچنین الهام بخش اسکارلت ویچ برای مبارزه هستش.هم تیمی هاش به شاهین چشمی و روحی که او با خودش به ارمغان میاره نیازدارند.

 

11- رونین: پر کردن جای خالی مبارزان

در انتقام جویان: جنگ بینهایت،(mcu)قهرمانان بزرگی رو از دست داد،ولی مهم تر از اون مبارزان بزرگی رو از دست داد.یکی از اولین کسایی که ناپدید شد سرباز زمستان بود،دستیار سابق کاپیتان آمریکا که تقریباً در مبارزه با دست خالی کاپتان رو شکست داد.(ماجرای فیلم سرباز زمستان)همچنین پلنگ سیاه ناپدید شد،درست مثل (درکس).همه مبارزان بزرگ (mcu) ناپدید شدند!.در کمیک ها رونین یکی از بهترین مبارزان هستش.با توجه به همه شخصیت هایی که ناپدید شدند،چیزی بیش از همه بهش نیاز داریم:کسیه که در هنرهای رزمی شگفت انگیزه و میتونه مقابل قانوس و سپاهش بایسته،یا کسی که میتونه پیکان شلیک کنه؟ انتقام جویان به رونین و مهارت های بینظیرش نیاز دارند! پیکانو بذار،شمشیرو بردار!

 

10- هاک آی: نیاز به تشکیل انتقام جویان ساحل غربی

کمیک west coast avengers

همچنان که انتقام جویان قوی ترین قهرمانان زمین هستند،نمیتونند در یک زمان دوجا حضور داشته باشن،که این دلیل اینه که گروه های مختلفی از انتقام جویان تشکیل شدند،مثل(uncanny avengers،secret avengersو حتی great lakes avengers).به هر روی ،ما به شاهین چشم نیاز داریم تا گروه انتقام جویان ساحل غربی رو تشکیل بده.انتقام جویان ساحل غربی یا (west coast avengers) اولین حضورش در سال 1984 بود و به دست hawkeye  تشکیل و رهبری می شد! این عالیه به خاطر اینکه مارول همیشه به فکر توسعه دادن فرانچایز های سینماییش بوده.تشکیل بخش ساحل غربی گروه انتقام جویان به وسیله شاهین چشم به عنوان رهبر اون میتونه یکی از پروژه های مخفی باشه که در فاز 4 راه اندازی خواهد شد.

 

9- رونین: معرفی و مقدمه ای برای مون نایت (شوالیه ماه)

به لطف نتفلیکس،مخاطبان شاهد سطح خیابانی فعالیت های ابر قهرمانان بودند.اگر بخوایم با التران مبارزه کنیم، مردآهنی و هالک رو خبر میکنیم. اگر بخوایم با اراذل و اوباشی که در همسایگی ما زندگی میکنن مبارزه کنیم،مجازات گر ، بیباک ، لوک کیج و چندتا اسم دیگه رو خبر میکنیم.کی میتونیم بالاخره شوالیه ماه رو به لیست اضافه کنیم؟با رونین یک قدم دیگه نزدیکتر میشیم!در دنیای التمیت ،رونین هویتی بود که شوالیه ماه برای نفوذ به سازمان جنایتکاری کینگ پین برای خودش انتخاب کرد.اگر هنک پیم میتونه هویت مرد مورچه ای رو به اسکات لنگ واگذار کنه،چرا کلینت هویت رونین رو به مارک اسپکتور واگذار نکنه؟ شوالیه ماه یکی از اون پروژه های فوق العاده و استفاده نشده ماروله که تا الآن تلاشی برای رفتن روی پرده نقره درموردش صورت نگرفته.

 

8- هاک آی: بالاخره، یک فیلم اختصاصی

فیلم هاکای

سال 2017 لیگ عدالت به مخاطبان یک گروه رو نشون داد ،سپس فیلم های انفرادی شخصیت ها مثل آکوامن که دسامبر 2018 اکران میشه و فلش که سال 2020 اکران میشه،رو در دستور کار قرار داد. مارول عکس این کار رو انجام داد یعنی ابتدا فیلم های اختصاصی شخصیت ها رو اکران کرد بعد اونها رو در قالب یک گروه در سال 2012 و در فیلم انتقام جویان جمع کرد. بیوه سیاه فیلم اختصاصی نداشته،ولی به زودی فیلم او هم در دستور کار قرار میگیره.امّا شاهین چشم چطور؟البته،او یک حضور کوتاه در فیلم نخست ثور داشت،اما مثل حضور بروس بنر در فیلم ثور:راگنوراک بلند نبود. اما الان شاهین چشم رو اول در انتقام جویان 4 میذاریم و بعد ایستگاه بعدی فیلم اختصاصی خودش خواهد بود!

 

7- رونین: مقدمه ای بر تهاجم مخفی

در صحنه پس از تیتراژ پایانی انتقام جویان: جنگ بینهایت، دیدیم که نیک فیوری درحال کمک گرفتن از یک منبع ناشناخته هستش:کاپیتان مارول. دقیق نمیدونیم که او کجاست،ولی میدونم که فیلم اختصاصیش در مارچ 2019 اکران میشه با همراهی اسکرال های تغییر شکل دهنده.این بدان معنیست که بیش از هر زمان دیگری به رونین نیاز داریم.در رویداد مارول در سال 2008 به نام تهاجم مخفی،فهمیدیم که چندین شخصیت مارول در واقع بیگانگانی حیله گر بودند.یکی از قهرمانانی که به دفع کردن تهاجم اسکرال ها کمک کرد که بود؟رونین!ممکنه رونین کلیدی باشه که نه تنها بتونه جلوی ثانوس رو بگیره،بلکه کاپیتان مارول رو در (mcu) معرفی کنه؟ برای اثبات این فرضیه به رونین نیاز داریم، نه شاهین چشم.

 

6- هاک آی: انتقام خانوادش

اگر دوست دارید بدونید که بعد از قضیه بشکن و در جریان جنگ بینهایت زنده میمونید یا ناپدید میشید پیشنهاد میکنم یه سر به این سایت باحال بزنید تا سرنوشت خودتونو بفهمید.شما،به همراه بقیه کهشان برای زنده موندن شانستون 50-50 هست.درست همونطور که جوکر در شوالیه تاریکی میگه،بی نظمی منصفانس.شانس همسر و فرزندان (hawkeye) برای تبدیل شدن به خاکستر در خانه امن خودشون چیه؟شانس اینکه خانواده بارتون جون سالم به در ببرن خیلی کمه، بیاید از یاد نبریم که برای چی به اون گروه معروف میگیم انتقام جویان.اگر اتفاقی برای خانواده بارتون بیفته،مخاطبان میخوان ببین که شاهین چشم انتقام اونها رو بگیره.

 

5- رونین: معرفی دوباره بلید

سال 2008 ،دنیای سینمایی مارول با فیلم مردآهنی آغاز شد.فیلم سرگرم کننده بود،اکشن فوق العاده ای داشت و به معنای واقعی کلمه از مردآهنی یک اسطوره ساخت و اون رو معروف تر از قبل کرد.به هر روی،یکی از اولین فیلم هایی که بر اساس شخصیت های مارول ساخته شد،فیلم بلید(تیغه) بود که سال 1998 و با بازی وسلی اسنایپس اکران شد.فیلم با درجه بزرگسالان(R) ساخته شد و تبدیل به یک موفقیت چشم گیر شد،به طوری که به دنبال آن 2 فیلم دیگر نیز اکران شد.مسلماً،تیغه یکی از بزرگترین عناصر موفقیّت فیلم های مارول بود، بنابر این چطور دوباره اون رو برگردونیم ومجدداً سر زبان ها بیندازیم؟خوشبختانه یکی از شانس هایی که داریم ازین قراره،رونین یکی از هویت هایی بود که بلید در گروه انتقام جویان در اختیار گرفت.از مهم ترین دلایل اینکه بارتون ممکنه در انتقام جویان 4رونین بشه ،این هستش که اون میتونه هویت خودش رو به دیگران واگذار کنه!

 

4- آخرین تجدید دیدار

 

آیا زنده موندن اعضای اوریجینال انتقام جویان که در فیلم نخست در سال 2012 با یکدیگر تیم رو تشکیل دادند پس از بشکن ثانوس در جنگ بینهایت تصادفی ست؟ممکنه انتقام جویان 4 آخرین باری باشه که ما کریس ایونز ،رابرت داونی و کریس همسوورث را به ترتیب در نقش های کاپیتان آمریکا،مرد آهنی و ثور میبینیم؟ اگر این آخرین باری باشه که اعضای اصلی انتقام جویان رو کنار یکدیگر میبینیم ، پس باید شاهین چشم رو هم برگردونیم ،تا با هم تیمی هایش یکبار دیگر دنیا رو نجات بدن. کی میدونه که در انتقام جویان 5 کی زره میپوشه یا سپر و پتک/تبر در دست میگیره؟بنابر این بذارید یکبار دیگر این آقایان به دور هم جمع بشن!

 

3- رونین: معرفی کیت بیشاپ

کیت بی شاپ

فیلم مرد مورچه ای در سال 2015 پل راد رو وارد (mcu) کرد،اما یک ایده درخشان رو برای مارول به ارمغان آورد:میراث قهرمانان.مرد مورچه ای اصلی هنک پیم بود،ولی این عنوان به اسکات لنگ واگذار شد.ایده ای که یک قهرمان مانند کاپیتان آمریکا یا مرد آهنی میتونه توسط فرد دیگه ای ایفای نقش بشه چیزیه که میتونه طول عمر فیلم های مارول رو زیاد کنه.با اینکه کریس ایونز ممکنه بعد از انتقام جویان 4 ، دیگه در قالب کاپیتان آمریکا ایفای نقش نکنه،امّا به این معنی نیست که فالکون یا باکی نمیتونند این نقش رو بازی کنن.در کمیک ها، کیت بیشاپ به لطف کلینت ،تبدیل به شاهین چشم شد.با تبدیل شدن کلینت به رونین در (mcu) ،ما همچنان میتونیم شاهین چشم رو داشته باشیم،اما اینبار این کیت بیشاپه که این هویت رو برای خودش انتخاب کرده.

 

2- هاک آی: نیاز به او برای تشکیل گروه تاندربولتس

 هاکای تاندربولتس

همونطور که توضیح دادم،برای تشکیل تیم انتقام جویان ساحل غربی به شاهین چشم نیازه،امّا او در کمیک مسئولیت رهبری یک گروه مهم دیگه رو هم بر عهده داشته.همونطور که مارول در سال 2014 با فیلم نگهبانان کهکشان دست به ریسکی بزرگ زد،ممکنه یکی از پروژه های فاز 4 مارول هم گروه (thunderbolts) باشه؟درکمیک ها،گروه (thunderbolts) درواقع گروهی بود که اعضای آن ابر خبیث هایی بودند که به طور مخفیانه خود را به عنوان ابر قهرمان جا زده بودند!که البته بعدها چهره واقعی آن ها آشکار شد ولی به طور رسمی زیر نظر دولت به فعالیت پرداختند و سعی کردند مشروعیت پیدا کنند(تقریباً مثل جوخه انتحار دیسی!!!تکرار میکنم تقریباً). دلیل اینکه بیل فاستر و شبح (ghost) در فیلم (ant-man and the wasp) حضور پیدا کردند میتونه همین باشه؟ برای کمک به تشکیل گروهی که شاهین چشم قراره اون رو در فاز 4 رهبری کنه؟

 

1- رونین: گولیاث چی میشه؟

گولیاث

تا به اینجای مقاله درباره این موضوع صحبت کردیم که کلینت بارتون باید در قالب شاهین چشم برگرده؟یا درقالب رونین؟،ولی فراموش نکنیم که او در کمیک ها صاحب هویت دیگری به نام جالوت(goliath) نیز شده (که اون هم قدرت های به درد بخوری داره!!).در قالب شاهین چشم قابلیت کمانداری خودش رو داره،در قالب رونین مهارت های رزمی خودش رو داره،ولی وقتی در قالب جالوت ظاهر بشه،خب!اون تبدیل میشه به دو برابر سایز خودش،البته به لطف ذرات پیم. هویت های بارتون با جالوت(که البته به طور خلاصه بیل فاستر در فیلم (ant-man and the wasp) ازش یاد کرد) تموم نمیشه.او در کمیک ها همچنین پس از اینکه گمان میرفت استیو راجرز فوت کرده(در جریان جنگ داخلی اول) در قالب کاپیتان آمریکا ظاهر شده بود.

کلینت با تبدیل شدن به رونین،میتونه سابقه غنی خودش در کمیک ها (در تبدیل شدن به شخصیت های دیگر)رو در سینما نیز به نمایش بگذاره.

 

Marc Spector

All rights reserved © Spidey.ir 2018

منبع: سایت CBR

(هر كسي بدون اجازه يا بدون ذكر نام نويسنده و منبع از اين مقاله يا ديگر مقالات سايت در وبلاگ يا سايت خود استفاده كند، مورد پيگرد قانوني قرار خواهد گرفت)

 

 مطالب مرتبط:

شماره آخر کمیک مون نایت (MOON KNIGHT) ترجمه شد + لینک دانلود

15 شخصیت برتر کمیک های ترسناک مارول

100 شخصیت برتر مارول – قسمت سوم

شایعه: هاکای هویت جدیدی را در انتقام جویان 4 برای خود انتخاب میکند!

خبرهای داغ و مهم درباره فیلم های آینده مارول

کمیک کان 2017: اسکرال ها برای فیلم کاپیتان مارول تایید شدند

داغ داغ! عکس های جدید از فیلم جنگ بینهایت 2 لو رفت!!

کمیک تیزبین (HAWKEYE) ترجمه شد

100 شخصیت برتر مارول: هاکای

10 کمیک برتر هاکای (Hawkeye)

معرفی اصلی ترین متحدان مرد عنكبوتی: هاکای (Hawkeye)

کمیک مشترک مرد عنکبوتی و هاکای ترجمه شد + لینک دانلود

نبرد بینظیر هاکای در اونجرز: قوی ترین قهرمانان دنیا

لحظات تاریخی در مارول: هاکای عضو گروه اونجرز میشود 

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

spideypool20
#1 spideypool20 1397-06-04 13:06
سلام باتشکر از مقاله واقعا نمیدونستم هاکای اگه بود میتونست چنین تاثیری بزاره
متاسفانه من قبلا فکر میکردم هاکای شخصیت بیخودی هست که فهمیدم کاملا دراشتباهم.
اگه هاکای دنبال انتقام از خانوادش باشه خیلی هیجانی میشه
این چند روزه کمیک هاشو مطالعه میکنم بیشتر پی بردم شخصیتی عالیه
نقل قول کردن
امیر رضا
#2 امیر رضا 1397-06-04 13:54
ممنون مقاله خوبی بود.
.
.مورد 18 بشکن رو تصحیح کنید.
.
.
.
.راستی قضیه سایته چی بود من زدم نوشت تو مردی :lol:
.
.
نقل قول کردن
spideypool
#3 spideypool 1397-06-04 14:02
خسته نباشید مقالتون خیلی عالی بود
فقط یه سوال قضیه ی بوداپست چیه؟
نقل قول کردن
saeidkhaphan
#4 saeidkhaphan 1397-06-04 14:04
سلام ممنون مقاله خوبی بود
فقط شماره 11 اشتباهی نوشتین سپاه قانوس به جای تانوس لطفا تصیح کنید
نقل قول کردن
spideypool
#5 spideypool 1397-06-04 14:05
فقط ببخشید یه سوال مگه عمو مختار برنگشته بودن پس چرا مدتیه نیستن؟
ببخشید بابت اسپم
نقل قول کردن
Marc Spector
#6 Marc Spector 1397-06-04 14:37
به نقل از spideypool:
خسته نباشید مقالتون خیلی عالی بود
فقط یه سوال قضیه ی بوداپست چیه؟

سپاس،راستش منم همونقدر اطلاع دارم که شما داری،یه ماموریت که هم توش بیوه سیاه بود هم hawkeye.ولی اگر بخوام نظر خودمو بگم فک کنم همون ماموریتی بود که بیوه سیاه وقتی با لوکی داشت حرف میزد (تو اون زندان مخصوص هالک)بهش اشاره کرد.یعنی شیلد کلینت بارتونو فرستاد که بیوه سیاه رو بکشه ولی بارتون نظرش عوض شد و سعی کرد قانعش کنه تا از مهارت هاش برای اهداف خوب استفاده کنه و بیاد عضو شیلد بشه.
البته حرف های بیوه سیاه یکم گیج کنندس اونجا چون لوکی میگه: ((بارتون همه چیز رو بهم گفت،دخترت ریکا،سائوپائولو ،آتش سوزی بیمارستان،دیونت خیلی بالا رفته،...))
ولی تو عصر التران فهمیدیم بخاطر برنامه redroom بیوه سیاه توانایی بچه دار شدن نداره.
نقل قول کردن
mehran spidey
#7 mehran spidey 1397-06-04 14:49
خیلی خوب بود ، جدا دوست دارم کلینت بارتون رو در قالب رونین توی انتقام جویان 4 ببینم ، کاپیتان با خاطر جنگ داخلی تغییر هویت داد ، پس امکان اینکه کلینت هم تغییر هویت بده خیلی زیاده !!!! و البته بیش تر از همه دوست دارم فیلم اختصاصی هاکای ساخته بشه و اوریجینش رو در MCU شاهد باشیم .....

ممنون بابت مقاله ;-)
نقل قول کردن
mehran spidey
#8 mehran spidey 1397-06-04 14:53
#6
به احتمال زیاد توی فیلم اختصاصی بلک ویدو بهش یه اشاره ای میشه ، شاید منظور لوکی از " دخترت " ، فردی باشه که بلک ویدو اون رو مثلا از red room نجات داده و اون رو به عنوان فرزند خودش انتخاب کرده ، البته اینا همش فرضیه هست و احتمال این که غلط باشه وجود داره ، اما خب چیکار کنیم ، مارول بلک ویدو رو مرموز نگه داشته دیگه .....
نقل قول کردن
spideypool20
#9 spideypool20 1397-06-04 15:05
منم مردم اقا یعنی چی شما توسط تانوس خراب شدید :o من روحم رف پیش اسپایدی و پودرشدگان :D
نقل قول کردن
Marc Spector
#10 Marc Spector 1397-06-04 15:06
به نقل از mehran spidey:
#6
به احتمال زیاد توی فیلم اختصاصی بلک ویدو بهش یه اشاره ای میشه ، شاید منظور لوکی از " دخترت " ، فردی باشه که بلک ویدو اون رو مثلا از red room نجات داده و اون رو به عنوان فرزند خودش انتخاب کرده ، البته اینا همش فرضیه هست و احتمال این که غلط باشه وجود داره ، اما خب چیکار کنیم ، مارول بلک ویدو رو مرموز نگه داشته دیگه .....

اره منم منظورم همین بود مشخص نیست چی به چیه وایسیم خود فیلم بیاد.
نقل قول کردن
Fazber
#11 Fazber 1397-06-04 17:13
در مورد بازسازی شیلد احتمالا این بازسازی رو نبینیم بجاش ببینیم که رونین شده رهبر موقت شیلد رفته ژاپن با بیوه سیاه که حالا با اون یاکوزا ها بجنگن وگرنه بی علت نرفته ژاپن رونین! قسمت سوم شواهد و مدارک درباره انتقام جویان 4 وجود داره!؟
نقل قول کردن
roham_shahi
#12 roham_shahi 1397-06-04 21:28
خسته نباشید. مقاله خوبی بود. فقط توی مورد 17 گفتین تونی استارک به همه گفت بشینین روی زمین و راحت باشید بعد هویتش رو فاش کرد. در صورتی که توی فیلم وقتی تونی از اسارت آزاد میشه و میاد پیش خبرنگارا بهشون میگه بشینین روی زمین. و در اخر فیلمه که هویتش رو فاش میکنه.
نقل قول کردن
Marc Spector
#13 Marc Spector 1397-06-04 22:01
به نقل از roham_shahi:
خسته نباشید. مقاله خوبی بود. فقط توی مورد 17 گفتین تونی استارک به همه گفت بشینین روی زمین و راحت باشید بعد هویتش رو فاش کرد. در صورتی که توی فیلم وقتی تونی از اسارت آزاد میشه و میاد پیش خبرنگارا بهشون میگه بشینین روی زمین. و در اخر فیلمه که هویتش رو فاش میکنه.

ممنون که گفتی،زمان زیادی میگذره و یادم نبود این نکته رو.
نقل قول کردن
hassan91
#14 hassan91 1397-06-04 22:13
وقتی هاک آی رو تو اونجرز ندیدم واقعا دلسرد شدم. ولی خوب دلیل قانع کننده ای داشتند. هاک آی تنها کسیه که بین انتقام جویان زن و بچه داره. چیزی که هیچ کدوم از اونجرز اون رو ندارن.
بنظرم بیشترین و محتمل ترین دلیل بازگشت کلینت بارتون همون محو شدن یک یا چند نفر از اعضای خانواده ش باشه از طرفی نیک فیوری و هیل هم محو شدن.
نقل قول کردن
Captain 2
#15 Captain 2 1397-06-05 05:43
فکر نمی کردم هاکای میتواند اینقدر در (mcu) مهم باشد.
بخاطر بازیگرش هم هست از بازیگر هاکای خوشم نمی آید اما در دنیای کمیک یکی از طرفداران او هستم.
نقل قول کردن
spideypool
#16 spideypool 1397-06-05 12:08
به نقل از Marc Spector:
به نقل از spideypool:
خسته نباشید مقالتون خیلی عالی بود
فقط یه سوال قضیه ی بوداپست چیه؟

سپاس،راستش منم همونقدر اطلاع دارم که شما داری،یه ماموریت که هم توش بیوه سیاه بود هم hawkeye.ولی اگر بخوام نظر خودمو بگم فک کنم همون ماموریتی بود که بیوه سیاه وقتی با لوکی داشت حرف میزد (تو اون زندان مخصوص هالک)بهش اشاره کرد.یعنی شیلد کلینت بارتونو فرستاد که بیوه سیاه رو بکشه ولی بارتون نظرش عوض شد و سعی کرد قانعش کنه تا از مهارت هاش برای اهداف خوب استفاده کنه و بیاد عضو شیلد بشه.
البته حرف های بیوه سیاه یکم گیج کنندس اونجا چون لوکی میگه: ((بارتون همه چیز رو بهم گفت،دخترت ریکا،سائوپائولو،آتش سوزی بیمارستان،دیونت خیلی بالا رفته،...))
ولی تو عصر التران فهمیدیم بخاطر برنامه redroom بیوه سیاه توانایی بچه دار شدن نداره.

مرسی
نقل قول کردن
spiderpunisher
#17 spiderpunisher 1397-06-05 20:00
مقاله ی قشنگی بود و خلاصه آخر کار این مارول معلوم نیست.
آقای ترابی و عمو مختار شما تست کردین سایت رو؟
من که مردم ولی امیدوارم زنده ماندگان بدون شما دو استاد نمونن. :cry:
نقل قول کردن
h2018.marvel
#18 h2018.marvel 1397-06-06 21:45
به نقل از spideypool20:
منم مردم اقا یعنی چی شما توسط تانوس خراب شدید :o من روحم رف پیش اسپایدی و پودرشدگان :D

نه ینی ازت چشم پوشی کرده...
منم نمردم :lol:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45