بررسی تریلر جدید داستانی به نمایش درآمده از بازی "انتقام جویان مارول"

بررسی تریلر جدید داستانی به نمایش درآمده از بازی "انتقام جویان مارول" marvel avengers game

شما که انتظار نداشتید spidey.ir برای این تریلر معرکه تحلیل ننویسه؟!

قبل از خواندن این مقاله ازتون دعوت میکنم اگر نقد و تحلیل سایت ما را از تریلر نخست این بازی نخوانده اید به اینجا بروید و دوباره برگردید اینجا تا کاملا در جریان بازی قرار بگیرید. ویدئوهای جدیدی که چند روز پیش برای این بازی منتشر شدند را نیز میتوانید در اینجا تماشا کنید.

اولش اجازه بدهید کمی توضیح بدهیم که پس از وقایع تلخی که در بررسی نخستین تریلر بازی به آن پرداختیم، چه شده است (اگر یادتون باشه در روز تشکر از گروه اونجرز به نام A-Day در شهر سان فرانسیسکو، شاهد یک حمله تروریستی توسط افراد تسک مستر بودیم که باعث شد کاپیتان امریکا کشته بشه و انفجاری در رآکتور تریجن رخ بده که غبار تریجن در سطح شهر پخش بشه که تعداد زیادی از مردم به نا انسان یا inhuman تبدیل بشوند).

 

ما در ویدئوی دیگری که توسط سازنده منتشر شده متوجه شدیم که پس از حادثه مذکور حملات سختی به اونجرز از سوی یک سناتور انجام میشه که این گروه را مسبب بدبختی میدونه و ادعا میشه که به دلیل این حادثه مردم دچار بیماری شدند و قدرت های فوق بشری پیدا کردند که باعث ایجاد هرج و مرج شد.

بعدش اعضای اونجرز مثل بروس بنر در دادگاه حاضر شدند و بروس بنر در پاسخ به سئوالات این سناتور اعلام کرد که اونجرز برای جامعه خطرناک و تهدید آمیز هستند (!) و به همین دلیل این گروه از هم پاشیده و منحل شد (پس میشه گفت بنر مقصر اصلی انحلال تیم انتقام جویان بوده).

سپس دانشمندی به نام جورج تارلتون شرکت A.I.M را تاسیس میکنه که هدفش اینه که با استفاده از علم و دانش و فن آوری مردم شهر را از شر ناانسان ها و قدرت هاشون نجات بده و رُبات های این شرکت به مردم دارند خدمت میکنند.

تارلتون هدفش اینه که مردم جهان را متقاعد کنه که نیروهای فوق بشری یک بیماری هستند که باید شفا داده شوند و ...

موداک (M.O.D.O.K)

و حالا بریم سراغ تریلر داستانی (Story Trailer) جدیدی که از این بازی منتشر شده (اینجا میتونید آن را تماشا کنید): 5 سال از وقایع سرنوشت ساز A-Day گذشته. اولش صدای موداک تارلتون را میشنویم که داره خاطره ای از گذشته خودش رو تعریف میکنه که چطور سعی کرده یک توله گرگ را در دوران کودکی اش با آموزش دادن یه سری قوانین رام کنه که موفق نبوده. او داره در داخل ماشین با کامالا خان (یکی از نا انسان های محبوب و معروف این سالهای مارول) صحبت میکنه . اجازه بدید برای اینکه گیچ نشوید من کمی به جلو بروم. یعنی جایی که ظاهر اولیه موداک (جورج تارلتون) را میبینیم:

دیگه حتما میدونید که موداک خبیث اصلی این بازیه یا شایدم یکی از خبیث های اصلی. او اینجا سرش بزرگ شده ولی هنوز به اون هیبت اصلی که ازش سراع داریم تبدیل نشده. اولا بهتون بگم که موداک در واقع همون دکتر جورج تارلتون هستش که در بالا بهش اشاره کردم. اینجا لازمه که اشاره ای کنم به کمیک مقدمه این بازی که در اینجا در سایت ما ترجمه شده است (گفته بودیم که این کمیک ها بسیار مهم هستند و خوندن شان براتون ضروریه!). ما در شماره مربوط به هالک این آقای تارلتون را دیده بودیم که از دانشمندان شیلد بود و با بروس بنر هم تعاملاتی داشت و البته معلوم بود که ازش خوشش نمیاد:

کمیک بازی اونجرز

او چند مدل شبیه سازی شده ساخته بود که به ادعای خودش میتونستند انرژی مولکولی را بزرگ کنند و از بروس بنر خواست نگاهی بهش بکنند که بروس مخالفت کرد چون قبلا بهش گفته این مدل ها پایدار نیستند. ولی تارلتون گوش نکرد و خودش رفت و مدل رو تست کرد:

ولی حادثه ای رخ داد که باعث به وجود آمدن هیولایی شد که هالک شکستش داد.

در پایان داستان هم تونی استارک را دیدیم که داره با تارلتون حرف میزنه و او سرش رو بسته چون صدمه دیده:

خب پس این کمیک نشان میده تارلتون قبلا عضو شیلد بوده و احتمالا تو همین حادثه ای که الان براتون گفتم سرش دچار حادثه شده و به قدرت های کنترل ذهنی دست یافته و به موداک تبدیل شده.

در ادامه تریلر وقتی کامالا از ماشین فرار میکنه یک خانمی در کنار موداک به چشم میخوره که مهمه و من بعدا دوباره بهش بر میگردم:

خب حالا که با راوی تریلر یعنی موداک آشنا شدید بیایید بریم به اول تریلر:ما سه نفر را شاهد هستیم که در محل ادای احترام به کاپیتان آمریکا که پس از کشته شدن او بنا شده، دیده میشوند که به سمت یک نفر دیگر میروند:

این سه نفر به این مرد حمله میکنند و اگر به تی شرت او دقت کنید متوجه میشوید که هوادار استیو راجر است و به همین دلیل مورد حمله قرار میگیرد:

دلیلش هم توضیح دادم چون بعد از اتفاقات A-Day ، بسیاری از مردم از اونجرز متنفر شده اند. در هر حال ما کامالا را میبینیم که سعی میکنه به اون هوادار کاپیتان آمریکا کمک کنه:

حالا سوال اینه که کامالا آنجا چیکار میکنه؟ ممکنه بگید که او هم آمده تا به استیو راجرز ادای احترام کنه ولی به نظرم او مشغول فرار از دست ربات های A.I.M بوده که از آنجا سر درمیاره چون ما بعدا در تریلر شاهد هستیم که کامالا از دستشون فرار میکنه و وقتی از روی دیوار میپره پایین و به محل مجسمه کاپیتان آمریکا میاد، انگار صدای آژیر پلیس رو میشنویم.

 

کامالا از قدرت های خودش استفاده میکنه و به نظرم اینجا اولین جایی است که قدرت های خودش را متوجه میشه چون خیلی تعجب کرده:

البته ممکنه قدرت هایش تا به حال در این مقیاس بروز نکرده بودن! در هر حال وقتی کامالا از این قدرت هاش استفاده میکنه ، پهپادهای A.I.M او را به عنوان یک نا انسان شناسایی میکنند:

و در حساب توئیتری سازنده بازی یعنی کریستال داینامیکس گفته شده بود که A.I.M این پهپادها را در اطراف مجسمه یادبود Cap گذاشته بوده تا اگر کسی دارای قدرت های فوق بشری به آنجا سر بزنه را شناسایی کنند. سپس ما شاهد تصاویری هستیم که نشان میدهند کامالا از دست ربات های A.I.M داره فرار میکنه (داخل فاضلاب شهری) و دست آخر وی را محاصره میکنند.

نکته قابل توجه اینه که پشت یکی از آنها نوشته شده "پلیس" و این نشون میده A.I.M به نیروهای پلیس هم رخنه کرده و از آنها برای دستگیری نا انسان ها استفاده میکنه!

ما باز هم توجه مون به حرف های تارلتون (موداک) جلب میشه که ادعا میکنه میخواد خسارات و ضررهایی که 5 سال پیش از سوی اونجرز به دنیا وارد شده را جبران کنه و دو تصویر را مشاهده میکنیم از فردی که پس از انتشار غبار تریجن به نا انسان تبدیل شده . انگار او منجمد و از کریستال پوشیده شده است:

تصویر دوم هم همون تصویر اوله که zoom out شده و اون فرد را در حالی که درون چیزی مثل پیله قرار داره نشون میده:

این به نظرم شبیه به دنیای کمیک است که وقتی انسان ها در معرض غبار تریجن قرار میگیرند و ژن نا انسان های آنها فعال میشه، نوعی پیله دورشان را فرا میگیره:

 

(البته همه نا انسان ها دارای این پیله نمیشوند). در هر حال این فردی که منجمد شده احتمالا داشته از پیله اش بیرون می آمده که A.I.M منجمدش کرده تا رویش مطالعه کنه.

سپس تصویری را مشاهده میکنیم که اونم احتمالا مربوط به 5 سال پیش و حادثه A-Day میشه که یک نفر را دارند با آمبولانس حمل میکنند ولی کسی  در میان مردم است که به این قضیه بی توجه است و داره روزنامه ای میخونه که خبر مرگ کاپیتان آمریکا را منتشر کرده:

او عینک دودی هم زده و یه جورایی مشکوک میزنه و انگار ظاهرش رو مخفی کرده و به نظرم خانم بلک ویدو هستش!

سپس میبینیم که A.I.M چگونه با نا انسان ها برخورد میکند: آنها را داخل قفس می اندازد و رویشان مطالعه میکند!

و به نظر میرسه قدرت های آنها وارد ربات هایی به نام آداپتوید (Adaptoid) که در سمت چپ مشاهده میشه منتقل و ذخیره میشوند.

ما قبلا هم در کمیک بوک های مارول ربات های آداپتوید را داشتیم که توسط گروه تروریستی A.I.M خلق شدند و انرژی خود را از مکعب کیهانی گرفتند. قوی ترین آنها «سوپر آداپتوید» نام دارد که در این مقاله معرفی شده است.

 قطعا آداپتوید ها در طول بازی بسیار دیده خواهند شد و با اعضای اونجرز هم نبرد میکنند (همانطور که در ویدئوی مربوط به گیم پلی شاهد بودیم یکی از آنها با ثور درگیر شده بود).

و حالا میرسیم به این خانم که خیلی مهمه و به نظرم اسمش هست مونیکا راپاکسینی (Monica Rappaccini). غصه نخورید چون وب سایت spidey.ir قبلا ایشون را در اینجا و به عنوان یکی از دشمنان هاکای معرفی کرده! (میبینید ما چقدر آرشیمون کامله؟!).

 و باز دوباره برمیگردیم به کمیک مقدمه اونجرز و اون شماره مربوط به هالک که این خانم در آنجا هم حضور داشت! او هم مثل تارلتون از دانشمندان شیلد بود و با بروس هم رابطه رومانتیک برقرار کرده بود:

پس نتیجه میگیریم هم تارلتون و هم مونیکا از مدتها قبل خود را به عنوان دانشمندان شیلد جا زده بودند و احتمالا دلیل نزدیکی بین مونیکا و بروس هم این بود که از هالک اطلاعات کسب کنه. و آنجا در تریلر که کامالا داره از فاضلاب بیرون میاد و اون خانمه بهش شوک میزنه هم همین مونیکا هستش چون لباسش و آستینش مثل اونه:

و مونیکا همون خانمی هستش که در ماشین کنار تارلتون نشسته بود و  داشتند با کامالا صحبت میکردند و بهتون گفتم بعدا دوباره بهش برمیگردم:

و البته ما در تریلر نخست هم تارلتون و مونیکا را در مراسم تجلیل از اونجرز و به عنوان دانشمندان شیلد دیده بودیم:

 

و دوباره برمیگردیم به اون صحنه که کامالا تو ماشینه و متوجه میشیم مربوط میشه به بعد از بیرون آمدن او از فاضلاب و دستگیر شدنش توسط مونیکا چون لباسش هنوز کثیفه:

ولی سوال اینه که تارلتون یا همون موداک چرا تو این صحنه از کامالا میخواد که باهاشون همکاری کنه در حالی که میتونه خیلی راحت مثل نا انسان های دیگر  بیهوش و اسیرش کنه. پس حتما یه چیز خاص تو وجود کامالا هست که بهش نیاز دارند. 

پس از فرار کردن کامالا از دست تارلتون و مونیکا او را در حال ورود به هلی کریر شیلد به نام «کایمرا» (Chimera) میبینیم که در جریان اتفاق A-Day آسیب دیده بود و در بازی قراره پایگاه قهرمانان داستان و گروه مقاومت باشه و در آنجا خودتون و تجهیزات خودتون رو آپگرید کنید و به ماموریت های مختلف بروید و ...

کامالا به آنجا میره تا اطلاعاتی را به بروس بنر تحویل بده که نشان میده برای اونجرز در آن روز پاپوش دوخته بودن:

 

و البته نکته جالب توجه در این صحنه اینه که بروس ریش داره! گفته میشه پس از A-Day ، بروس در 5 سال گذشته در قالب هالک بوده و ما تصاویری از هالک ریشو را دیده بودیم:

ولی معلوم نیست چرا او پس از 5 سال  از حالت هالکی خودش خارج شده و دوباره بروس بنر شده. 

 سپس کامالا و بنر به دیدن تونی استارک میروند و متوجه میشویم که تونی در این 5 سال کجا بوده است!

به نظر میرسه اینجا جایی مثل نیومکزیکو  است و مشخصه که تونی اوضاع اصلا خوبی نداره که در چنین جایی داره زندگی میکنه! و او اصلا از دیدن کامالا خوشش نمیاد (احتمالا چون همراه بروس بنر اومده اونجا!). ولی در نهایت تصمیم میگیره بنشینه و نگاهی به اطلاعاتی که آورده نگاهی بکنه. بین صحنه مواجه شدن تونی با کامالا و بررسی اطلاعات به نظر میرسه یک صحنه دیگر هم باید باشه که حذف شده:

و احتمال زیاد این صحنه حذف شده همان صحنه ای هستش که قبلا در کلیپ معرفی کامالا خان دیده بودیم منظورم اون کلیپی هستش که میتونید اینجا دانلودش کنید و در آن تونی به کامالا میگه که جزئیات حادثه A-Day را هزاران بار تو ذهن خودش مرور کرده و چیزی پیدا نکرده که نشون بده برای اونجرز پاپوش دوخته بودند.

خب برگردیم به تریلر ... روی صفحه مانیتور تونی چیزهایی میبینیم که نمیشه فهمید چی هستند:

ولی قبلا آنها را در یکی از کلیپ های مربوط به A.I.M دیده بودیم:

پس احتمالا تونی داشته به A.I.M نفوذ میکرده یا درباره شون تحقیق میکرده و ...

و روی لپ تاپ او هم طرح های زرهی از آیرون من را مشاهده میکنیم که نشان میده تونی هنوز کاملا از مرد آهنی بودن دست نکشیده:

و ویدئویی که کامالا به دست آورده ثابت میکنه جورج تارلتون (موداک) در موقع انفجار رآکتور تریجن همراه کاپیتان آمریکا بوده و قبل از انفجار درها را به روی او بسته:

حالا یا از اول برای این کار نقشه داشته یا اینکه پای خبیث بزرگتری از موداک در میان است و ما ازش خبر نداریم و او بوده که از تارلتون خواسته تا این کار رو بکنه.

 و سپس صحنه مربوط به جمع شدن دوباره اونجرز را میبینیم که پر از تنش است و مشخصه اعضا به هم اعتماد ندارند. در این میان ثور با تی شرتی ظاهر میشه که رویش نوشته دی. بلیک که اشاره داره به هویت دونالد بلیک که او در دنیای کمیک  و وقتی به کره زمین تبعید شد برای خودش انتخاب کرد:

و ثور مشخصه در 5 سال گذشته داشته کارهای داوطلبانه و خیرخواهانه میکرده که این تی شرت را بر تن داره چون در کلیپ های مربوط به گیم پلی بازی ما پشت این تی شرت را میبنیم که رویش نوشته Volunteer که تایید میکنه او مشغول کارهای داوطلبانه بوده:

در واقع او احتمالا پس از حادثه A-Day خودش را دیگر لایق چکش میولنیر نمیدانسته و آن را در کنار مجسمه یادبود کاپیتان آمریکا رها کرده بوده:

ولی حالا پس از 5 سال دوباره چکش را بر دست میگیره تا با A.I.M مبارزه کنه

و ما در پس زمینه چند نفر دیگر را میبینیم:

در کلیپی دیگر بنر میگفت که آنها نا انسان هستند:

پس معلومه نا انسان ها نیز در پایگاه کایمرا حضور دارند و به اونجرز کمک میکنند و حتی جناح های مختلفی از آنان در این پایگاه حضور دارند:

و این زره اولیه مرد آهنی است که بر تن تونی استارک میبینیم:

 

ولی چرا این زره را برتن داره؟ شاید چون زره های دیگرش را از دست داده؟ ولی ما میدانیم لباس ها و skin های مختلفی در طول بازی برای شخصیت ها وجود خواهند داشت که در طول صحنه های سینمایی (cut scenes) هم قابل رویت خواهند بود. پس شاید این زره فقط به عنوان یک skin قابل باز شدن (unlock able) در این تریلر استفاده شده و ربطی به محتوای این بخش از داستان بازی نداره.

و البته بلک ویدو هم لباس جدیدی داره:

پس از این صحنه دوباره جر و بحث تونی و بروس را شاهد هستیم که برمیگرده به همون صحبت هایی که بنر 5 سال پیش در دادگاه کرده بود و باعث انحلال اونجرز شد که منجر میشه به دعوای هالک و مرد آهنی:

و  بعد زره هالک باستر را مشاهده میکنیم که تونی احضار میکنه و باهاش به هالک مشت میزنه:

بعدش چند تا ربات A.I.M را در لوکیشنی میبینیم که تا حالا ندیده بودیم:

آیا اینحا فضا است؟ بعدشم کارخانه سایت آداپتویدها رو میبینیم و یک ربات دیگر که دو بازوی الکتریکی داره:

(مشخصه که در بازی قراره با انواع و اقسام این ربات ها روبرو شویم). درباره آداپتویدها باید بگم که تایید شده موداک با قدرت های ذهنی خودش میتونه آنها را کنترل کنه.

و این صحنه احتمالا مربوط به جایی میشه که اونجرز میخواهند یک سری زندانی ناانسان را از دست A.I.M نجات دهند:

نکته مهم اینه که آنها نوعی قلاده و دستبند دارند که احتمالا واسه اینه که نتونند از قدرت های خودشان استفاده کنند.

و اینجا احتمالا کامالا و هالک آمده اند تا یک سری نا انسان دیگر را نجات دهند چون یکی از آنها را در قفس میبینیم:

و هالک و کامالا هر دو تجهیزات استارک را بر دست دارند:

 

و این صحنه بهترین نگاه را به ظاهر شخصیت ابامینیشن (از دشمنان اصلی هالک که اینجا معرفی شده) را به ما نشان میدهد و خبر از باس فایتی هیجان انگیز بین او و هالک در بازی میدهد:

ولی قبلا در کلیپ دیگری شاهد حضور این شخصیت خبیث در نبردی دیگر با دیگر اعضای اونجرز بوده ایم:

پس ابامینیشن را قراره چندین بار در بازی زیارت کنیم!

در ادامه صحنه های اکشن دیگری را شاهد هستیم که تصویر زیر مهمه چون نشون میده اونجرز در کنار کوئین جت دارند میجنگند و یک نا انسان هم هست که باز هم نشون میده در طول بازی باید نا انسان ها را نجات بدهیم:

بعدش تونی استارک را در فضا میبینیم ولی از کجا معلومه در فضا هستش چون اونجا نوشته "اکسیژن":

و ما در تریلر قبلی تونی را در فضا دیده بودیم که با همین زره مشغول انجام ماموریتی درباره یک ماهواره بود:

پس این هم احتمالا مربوط به همون ماموریت میشه. و در میان صحنه های بعدی این یکی جالبه که کامالا را نشان میده که با استفاده از قدرت های خودش داره مثل اسپایدرمن تاب میخوره:

 

اینم با توجه به لوکیشنی که میبینیم احتمالا مربوط به همون ماموریت ثور میشه که در تریلر قبلی دیده بودیم و داشت سعی میکرد از سقوط هلی کریر جلوگیری کنه:

و این صحنه از هالک که بسیار هم زیبا است نشان میده او مبارزه سختی را پشت سر گذاشته:

و این صحنه هم بسیار میتونه مهم باشه:

کامالا لباس ساخته شده از سوی استارک را بر تن داره و جلوی یک چیز سنگین رو میگیره. نمیشه صد در صد مطمئن بود که این چیز دقیقا چیه. ولی فکر کنم مربوط به این صحنه میشه که در تریلر قبلی دیده بودیم و نوعی هیولای بزرگ را در حال بیرون آمدن از زیر زمین نشان میداد:

 

چرا اینطور فکر میکنم چون اونجا شانه این هیولا بنفش بود و چیزی که کامالا میگیره هم همین رنگه. ضمنا فکر کنم تونسته باشم هویت این هیولا را فهمیده باشم: سنتری مدل 459!

سنتری ربات عظیم الجثه ای بود که قرن ها پیش مثل نگهبان های عظیم الجثه از سوی نژاد کری ها به کره زمین فرستاده شدند (برای آشنایی با کری ها این مقاله را بخوانید) و هر جا سخن از نا انسان ها باشد پای کری ها نیز به میان می آید! ضمن اینکه روی دستی که کامالا خان زیرش را گرفته اشکال باستانی به چشم میخورد که احتمال اینکه متعلق به سنتری باشد را قوت میبخشد:

و در انتها جورج تارلتون را میبینیم که کاملا به هیبت موداک در آمده و به نظرم ظاهرش و صداش فوق العاده است:

ولی هنوز فکر میکنم موداک غول نهایی در بازی نیست و پای خبیثی بزرگ تر از او در میان است ولی اگر موداک خبیث اصلی باشه هم مشکلی نیست و به کریستال داینامیکس حق میدم چون دست روی گزینه ای عالی گذاشته که قبلا در دنیای سینمایی مارول دیده نشده.

خب این بود از تحلیل بنده که امیدوارم ازش لذت برده باشید. در مجموع بسیار از این تریلر لذت بردم چون برای من داستان از هر چیزی دیگری مهمتر است و مشخصه کریستال داینامیکس خیلی روی داستان خیلی کار کرده و مطمئن هستم پیچش ها و داستانک های بسیار بیشتری در این بازی در انتظار ما خواهد بود.

نظر شما چیست؟ چه نکته ای به ذهن شما رسید که از دیدن من پنهان مانده؟ در بخش نظرات در میان بگذارید!

و به زودی «مبین امیری» با بخش دوم این مقاله که به بررسی جنبه های فنی و گیم پلی اختصاص داره در خدمت شما خواهد بود ...

 

مهدی ترابی مهربانی

 All rights reserved © Spidey.ir 2020

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

تریلر ها و جزئیات بسیار زیادی در ویدئوهای جدید بازی "انتقام جویان" منتشر شد! (AVENGERS)

نقد و بررسی نخستین تریلر بازی MARVEL'S AVENGERS

قسمت آخر از کمیک مقدمه "بازی انتقام جویان" (MARVEL'S AVENGERS GAME) ترجمه شد + لینک دانلود

معرفی 20 تیم برتر انتقام جویان

قسمت آخر از کمیک "انتقام جویان: آخرین میزبان" ترجمه شد + لینک دانلود

کمیک انتقام جویان جدید (NEW AVENGERS) ترجمه شد + لینک دانلود

10 كمیك برتر انتقام جویان (AVENGERS) + لينك دانلود

15 رویداد برتر مارول 

رتبه بندی قوی ترین قهرمانان کیهانی مارول

معرفي نیروی های کیهانی در دنیای مارول

رتبه بندی قوی ترین ابرشرورهای مارول

کمیک "مرد عنکبوتی PS4: شهر در جنگ"  ترجمه شد + لینک دانلود

رتبه بندی قوی ترین اعضای گروه انتقام جویان

15 شخصیت خبیث برتر دنیای کیهانی مارول 

10 زن نیرومند دنیای کمیک بوک های ابرقهرمانی

رتبه بندی 15 سلاح قدرتمند دنیای کمیک

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

mtm
#1 mtm 1399-04-08 18:21
من خیلی وقت برای نوشتن این مقاله گذاشتم و دوست دارم بی نقص باشه
پس خواهش میکنم مثل همیشه با دقت بخونید و اگر جایی ایراد تایپی دیدید بگید تا درست بشه
نقل قول کردن
Captain-spidey
#2 Captain-spidey 1399-04-08 20:09
وای استاد عالی بود با اینکه به ازحتمال خیلی زیاد نمیتونم بازی کنم ولی بازم دارم گف میکنم
صد در صد قراره بازی خیلی خوبی بشه نقد و برسیتونم عالی بود واقعا شما استاتید مو رو از ماست میکشید بیرن
من خودم خیلی از ظاهر موداک خوشم اومد
پ.ن:من موقع خوندن کمیک این بازی در مورد هالک فک میکردم اونی که سرش بسته شده لیدر هست
نقل قول کردن
Marvel spidey
#3 Marvel spidey 1399-04-08 20:26
یک شاهکار دیگر از استاد بزرگ جناب آقای ترابی
نقل قول کردن
Marvel spidey
#4 Marvel spidey 1399-04-08 21:09
استاد یه سوال ممکنه پیتر پارکر تو این بازی باشه آخه شاید تو بازی اسپایدرمن 2 نباشه مارول میخواد بیارتش اینجا خیلی نظرتون برام مهمه
نقل قول کردن
Amazing Spidey
#5 Amazing Spidey 1399-04-08 22:05
دست شما دردنکنه آقای ترابی خیلی جامع و کامل
اگه من قرار بود کلشو بنویسم فکر کنم یک چهارمش میشد کلا :-* :lol:
کلا به داستان بازی خیلی امیدوارم ولی گیمپلیش نه زیاد
در کل من امیدوارم بازی خوبی بشه ولی خب استودیوی کریستال داینامیکز تجربش کلا ساخت بازی توم ریدر بوده که کار این استودیو رو خیلی سخت کرده
واقعا حیفه چنین بازی با چنین داستانی خراب کنه
#4
احتمال اینکه به مردعنکبوتی اشاره بشه هست
مخصوصا اینکه خبرنگاری که توی تریلر بازی هستش از دیلی بیوگل هستش
و بازی اسپایدرمن ۲ هم با پیتر پارکر قراره ساخته بشه
اونی که مایلز هست یه عنوان جداست
نقل قول کردن
Marvel spidey
#6 Marvel spidey 1399-04-08 23:16
به نظر خودم پیتر پارکر تو اورنجرزباشه بهتره آخه به نقل از Amazing Spidey:
دست شما دردنکنه آقای ترابی خیلی جامع و کامل
اگه من قرار بود کلشو بنویسم فکر کنم یک چهارمش میشد کلا :-* :lol:
کلا به داستان بازی خیلی امیدوارم ولی گیمپلیش نه زیاد
در کل من امیدوارم بازی خوبی بشه ولی خب استودیوی کریستال داینامیکز تجربش کلا ساخت بازی توم ریدر بوده که کار این استودیو رو خیلی سخت کرده
واقعا حیفه چنین بازی با چنین داستانی خراب کنه
#4
احتمال اینکه به مردعنکبوتی اشاره بشه هست
مخصوصا اینکه خبرنگاری که توی تریلر بازی هستش از دیلی بیوگل هستش
و بازی اسپایدرمن ۲ هم با پیتر پارکر قراره ساخته بشه
اونی که مایلز هست یه عنوان جداست

بنظر خودم پیتر توی اورنجرز باشه بهتره بازی اسپایدرمن 2 اگه رو محویت مایلز مورالز باشه بهتره چون شخصیت جوانی است و داستان قشنگی خواهد داشت دشمناش هم که عالین اگه هاب گابلین باشه و پراولر بازی قشنگی میشه پیتر توی اورنجرز بهتره چون با انتقام جویان است و تونی شاید در بازی بهش لباس جدید بده
نقل قول کردن
mtm
#7 mtm 1399-04-08 23:52
به نقل از Marvel spidey:
استاد یه سوال ممکنه پیتر پارکر تو این بازی باشه آخه شاید تو بازی اسپایدرمن 2 نباشه مارول میخواد بیارتش اینجا خیلی نظرتون برام مهمه

نه به هیج وجه اسپایدرمن یا پیتر پارکر تو این بازی نخواهد بود
سونی مرد عنکبوتی رو به هیچ وحه تو دنیای بازی اجازه نمیده در بازی های دیگه باشه مگر توافق عجیب و غریبی بین مارول و سونی تو این زمینه انجام بشه
سونی شرکت اینسامونیاک رو خریده واسه ساختن بازی های اختصاصی اسپایدرمن و اصلا اسپایدرمن سمبل سونی تو دنیای بازی شده و این شخصیت رو حاضر نیست اون رو به هیچ وجه با کمپانی دیگری شریک بشه
نقل قول کردن
ali spidey 99
#8 ali spidey 99 1399-04-09 00:53
اینجا معلوم میشه که چرا به استاد ترابی میگن 《استاد》.

این همه نکته تو یه تریلر پیدا کردن واقعا خیلی صبر و حوصله می خواد




ممنون
نقل قول کردن
Spectacular Spider Man
#9 Spectacular Spider Man 1399-04-09 11:17
سلام اقای ترابی.خسته نباشید. مقاله هم عالی بود.خیلی هایپ شدم برای اومدنش.ممون بابت تحلیل تریلر بازی.
نقل قول کردن
Matingh
#10 Matingh 1399-04-09 12:51
به به بهتر از این هم مگه داریم مگه میشه؟؟ این همه نکته در اوردن کار هر کسی نیست واقعا!!
تنها چیزی که میتونم بگم:برررگاااامم
نقل قول کردن
Uncle Stan lee
#11 Uncle Stan lee 1399-05-04 12:34
فوق العاده و کامل
فقط ای کاش اسپایدی هم توش بود :cry:
اینطور که معلومه قراره با یک بازی انقلابی در صنعت گیم روبرو بشیم
خسته نباشید اقای ترابی
داستان عالی به نظر میرسه
کیفیت عالی،گیم پلی(چیزی که تا الان به ما نشون دادن) عالی بود
فقط به نظرتون ناانسان ها هم در بازی قابل بازی هستن؟
نقل قول کردن
mtm
#12 mtm 1399-05-17 23:53
به نقل از Uncle Stan lee:
فوق العاده و کامل
فقط ای کاش اسپایدی هم توش بود :cry:

ارزوت برآورده شد ;-)
نقل قول کردن
AMIR.CROOZ
#13 AMIR.CROOZ 1399-05-27 11:00
به نقل از Uncle Stan lee:
فوق العاده و کامل
فقط ای کاش اسپایدی هم توش بود :cry:
اینطور که معلومه قراره با یک بازی انقلابی در صنعت گیم روبرو بشیم
خسته نباشید اقای ترابی
داستان عالی به نظر میرسه
کیفیت عالی،گیم پلی(چیزی که تا الان به ما نشون دادن) عالی بود
فقط به نظرتون ناانسان ها هم در بازی قابل بازی هستن؟

هست اما فقط توی پلی استیشن هست
نقل قول کردن
North-wolf
#14 North-wolf 1399-06-17 13:52
اسپویلر آلرت.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
واو کفم برید. چقدر عالی حدس زده بودید. مخصوصا ربات سنتری کری ها. واقعا دست مریزاد
نقل قول کردن
mtm
#15 mtm 1399-06-17 14:49
به نقل از North-wolf:
اسپویلر آلرت.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
واو کفم برید. چقدر عالی حدس زده بودید. مخصوصا ربات سنتری کری ها. واقعا دست مریزاد

8) 8) 8)
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

15

16

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45