5 تئوری هواداران دربارۀ اسپایدرمن‌های توبی مگوایر و اندرو گارفیلد پس از فیلم مردعنکبوتی: راهی به خانه نیست

10-چیزی-که-درباره-مرد-عنکبوتی-توبی-مگوآیر-و-اندرو-گارفیلد-در-فیلم-راهی-به-خانه-نیست-فهمیدیم-no-way-home

وجود اسپایدرمن های قبلی در فیلم "مردعنکبوتی: راهی به خانه نیست" منجر به این شد که حسابی خاطراتمان زنده شوند؛ ولی بد نیست از خودمان بپرسیم چه اتفاقاتی در این غیبت طولانی افتاده است؟

 

هشدار: این مطلب حاوی اسپویلر است و داستان فیلم "راهی به خانه نیست" را لو میدهد.

  

مقدمه: فیلم "مردعنکبوتی: راهی به خانه نیست" توانست با عملکرد فوق العاده‌اش در گیشه، به پر فروش ترین فیلم سال 2021 بدل گردد. با این حال، یکی از بزرگترین راز های موفقیت این فیلم در حضور اسپایدرمن های قدیمی با نقش آفرینی شاهکار توبی مگوایر و اندرو گارفیلد بود؛ تمام کاراکتر های نوستالژیک نقشی موثر در ریتم داستان فیلم داشتند. نکته اینجاست که انگار راه فرنچایز های قبلی همچنان ادامه دارد. بدون شک مولتی ورس (Multiverse)، بهانه ی قابل توجهی بود که بتوان این حجم از شخصیت های مختلف را وارد جهان سینمایی مارول (MCU) کرد. سوال اینجاست که با گذر زمان، چه اتفاقاتی در دنیاهای سری سم ریمی و دنیای امیزینگ مارک وب افتاده است؟ دیروز خبری منتشر شد که طبق آن توبی مگوآیر و اندرو گارفیلد از فیلمنامه نویسان این فیلم درخواست کرده اند تا جای ممکن اطلاعات خاصی درباره اینکه چه بر سر شخصیت های آنها در سالهای گذشته آمده، فاش نکنند! با این حال ما با دقت به صحنه ها و دیالوگ های فیلم "راهی به خانه نیست" متوجه موارد زیر شده ایم!

 

برای دانلود فیلم راهی به خانه نیست با زیرنویس فارسی به اینجا و برای خواندن نقد سایت اسپایدی به اینجا بروید.

 

مقالات زیر را هم بخوانید:

15 سئوال بی پاسخ مانده درباره دنیای مرد عنکبوتیِ توبی مگوآیر و اندرو گارفیلد

10 چیزی که احتمالا قرار بود در فیلم "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 3" ببینیم!

10 حقیقتی که باید درباره فیلم کنسل شده "مرد عنکبوتی 4" بدانید

 

5- مردعنکبوتی توبی مگوایر و تکنولوژی نانو

مرد عنکبوتی نانو

نورمن آزبورن یکی از خبیث های درجه ی یک و دشمن رتبه اول اسپایدی است. در فیلم  مردعنکبوتی 1، نورمن به دنبال نوشتن مقاله هایی در رابطه با تکنولوژی نانو بود. اسپایدرمن توبی مگوایر مو به مو آنها را مطالعه کرد ولی در نهایت هیچ استفاده ای از آنها نبرد! وقتی دکتر اختاپوس ماند و شرکت آزکورپ، باید متوجه میشد که این تکنولوژی توسط پیتر مورد بررسی قرار گرفته است. با این حساب در نبرد اول او بالای پل علیه اسپایدرمن تام هالند، طبیعی است که نتواند توبی و تام را از هم تشخیص دهد! پس نتیجه میگیریم اسپایدرمن توبی بیش از حد درمورد این تکنولوژی باخبر و حتی ممکن است در حال درست کردن کاستوم آیرون اسپایدر اوریجینال در دنیای خودش بوده که دکتر نتوانسته او را تشخیص دهد!

 

4- اسپایدرمن اندرو گارفیلد هیچ گاه با ام جی دنیای خودش آشنا نشده!

اندرو گارفیلد مری جین واتسون

لغو قسمت سوم فیلم امیزینگ اسپایدرمن یا همان مردعنکبوتی شگفت انگیز 3، منجر به این شد که ما هیچ گاه اقتباسی از مری جین واتسون در این فرنچایز نبینیم. با این حال قرار بود که مری جین در قسمت دوم حضور داشته باشه اما به دلیل حذف صحنه ها و سکانس های مختلف از این فیلم، ما هیچ گاه متوجه سرنوشتش نشدیم. در فیلم "اسپایدرمن: نوی وی هوم"، مدت نسبتا قابل توجهی از مرگ گوئن طبق حرف های اسپایدی اندرو گارفیلد گذشته است. ماجرا اینجاست که با این منطق، باید داستان قسمت سوم فیلم امیزینگ اسپایدرمن دور از چشم طرفداران روی داده باشد؛ ولی اندرو اصلا ام جی را در دنیای سینمایی مارول نمیشناسد و حتی نام آن را نشنیده (به هرحال MJ مخفف میشل جونز است و اگر مری جینی در دنیای امیزینگ وجود داشته باشد، اندرو باید آن نام مخفف شده را شناسایی کند) پس اگر تمام مدارک را کنار هم قرار دهیم، در میابیم که هیچ کدام از اتفاقاتی که قرار بود در امیزینگ 3 رخ دهند، به کل پاک شده!

 

 3-رابطه ی اسپایدرمن توبی با ام جیِ کریستین دانست!

کیرستین دانست - توبی مگوایر

فاجعه ی اسپایدرمن 3 منجر به این شد که رابطه ی پیتر با ام جی حسابی شکراب شود. در پایان فیلم نیز میتوان اینگونه برداشت کرد که ام جی کریستین دانست از پیتر پارکر توبی فاصله بگیرد و او را ترک کند. این در حالی است که توبی در آزمایشگاه و طی مکالمه با اسپایدی اندرو در رابطه با دوست دخترش (ام جی) میگوید: "من بیخیال نشدم... یکم زمان برد اما در نهایت ردیف شد! من و ام جی... البته ام جی خودم!" میتوان نتیجه گرفت که این دو کبوتر عاشق سرانجام به یکدیگر رسیده اند که توبی هنوز بعد از این همه سال درمورد مری جین حرف میزند. با این حال، ما هیچ حلقه ای در دستان توبی نمیبینیم!!! این میتواند چند حالت دارد:

- حلقه در mcu گم شده (این بیشتر بهانه به نظر میرسد)!

- حرف های توبی این مفهوم را میرساند که او و ام جی در نهایت باهم آشتی کردند ولی باهم نیستند!

یا اتفاقی برای ام جی افتاده است! البته احتمالات بیشتری نیز وجود دارند ولی گزینه ی دوم، متحمل تر به نظر میرسند. با این حال حرف های توبی مانند یک معما برای کمیک فن ها عمل کرده! به شخصه فکر میکنم این دو با توجه به صحبت توبی، به هم رسیده اند اما خبری از حلقه نیست!

 

2- اندرو گارفیلد دبیر؟؟؟؟!!!!

3- اندرو گارفیلد دبیر؟؟؟؟!!!!

این یک ایستراگ بسیار عجیب بود که پس از زور زدن های فراوان توانستم پیدایش کنم! البته حدس میزنم!

در سکانس آزمایشگاه دبیرستان پیتر تام هالند، تنها کسی که روپوش آزمایشگاهی میپوشد، پیتر اندرو گارفیلد است. از طرف دیگر روی آزمایشات او برای درمان دکتر کانرز ملقب به لیزارد (نوع برداشتن وسایل، آن روپوش، راحتی شیمی و...) بیش از اندازه زوم میشود در حدی که انگار تنها پیتر پارکر این فیلم، اندرو گارفیلد است! این میتواند ایستراگی باشد در رابطه با شغل معلمی پیتر در دنیای کمیک (در واقع معلم شیمی و علوم و فیزیک و کلا مسائل میان اینها بود. این مقاله را بخوانید). پیتر اندرو از دغدغه های زیادش حرف میزند. حال اگر بیاییم با منطق قسمت دوم سری امیزینگ پیش برویم، در میابیم که تنها مشکلات او به جز زمینه ی ابرقهرمانی، حقوق کم جیمسون و بی پولی اش بود (تقریبا مانند کمیک ها). همچنین اندرو از دشمنانش هیچ حرفی نمیزند به این دلیل که هر دو ویلن جدی ای که با آن ها رو به رو شده، "گرین گابلین"، "الکترو" و "لیزارد" بوده اند (یعنی همان ویلن های قبلی!) با توجه به زوم کردن بیش از اندازه بر روی آزمایشات شیمی اندرو، میتوان نتیجه گرفت او در دنیای خودش معلم این زمینه است! از مدارک دیگر میتوان به این اشاره کرد که پای بعد های موازی در زمان معلم بودن پیتر در کمیک هایش حسابی باز شد (این اتفاق در آرک "تولد مبارک" افتاد. میتوانید آن را با ترجمه و کیفیت عالی از اینجا دانلود کنید). پس با در نظر گرفتن تمام جوانب، این ایستراگ چندان هم دور از ذهن جلوه نمیکند!

 

1- در نهایت چه اتفاقی افتاد؟

سه مرد عنکبوتی

شاید برای بعضی ها سوال باشد که در نهایت چه بلایی سر توبی و اندرو و دنیاهای آنها آمد؟ پیتر تام هالند با به هم ریختن طلسم دکتر استرنج، باعث ورود شخصیت های مختلف به MCU شد. یعنی دقیقا از همان زمانی که این کاراکتر ها از دنیاهایشان خارج شدند، خط زمانی جدیدی تشکیل شد که در آن، این کاراکتر ها نمرده اند بلکه منتقل شده اند! پس از درمان و بازگرداندن خبیث ها، آنها در بفد موازی جدیدی ساکن شدند زیرا به دلیل ایجاد تغییر در تایم لاینشان، آن دنیاهای قبلی نیز نسخه ای موازی به حساب می‌آیند. توبی مگوایر و اندرو گارفیلد به دنیاهای خودشان در یک تایم لاین مختلف رفته اند که در آن خبیث ها درمان شده اند! پس با این حساب ورود اندرو به دنیای سونی ورس کاملا طبیعی است! ایجاد تغییر و ایجاد پارادوکس پدر بزرگ در مولتی ورس، بدین معنی است که هر کاراکتری میتواند از این به بعد در هر جایی از این دو تام لاین حضور داشته باشند (پارادوکس پدر بزرگ یعنی امکان دارد کسی که از زمان یا بعدی موازی حذف میشود، به نوع دیگری بتواند متولد شود! یعنی حذف یک کاراکتر از یک دنیا، دلیل بر نابودی قطعی آن نیست)! همچنین مجله ی فوربس از طریق کمپانی سونی، رسما ورود اندرو گارفیلد را به دنیای مارول محور سونی تایید کرده است.

 

خب نظر شما درمورد مقاله چیست؟ شما چه چیزهای دیگری درباره این دو بزرگوار کشف کردید؟ فرضیه های خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

مسیحا محمدی

(masiha87)

All rights reserved © Spidey.ir 2020

     (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

نقد و بررسی فیلم "مرد عنکبوتی به خانه نیست" (SPIDER-MAN: NO WAY HOME)

15 سئوال بی پاسخ مانده درباره دنیای مرد عنکبوتیِ توبی مگوآیر و اندرو گارفیلد

10 حقیقتی که باید درباره فیلم کنسل شده "مرد عنکبوتی 4" بدانید

10 تاثیر فیلم های مرد عنکبوتی ساخته سم ریمی بر روی دنیای سینمایی مارول

10 چیزی که احتمالا قرار بود در فیلم "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 3" ببینیم!

50 صحنه برتر فیلم های مرد عنكبوتی- قسمت دوم

50 صحنه برتر در فیلم های سینمایی مرد عنکبوتی - قسمت اول

10 سوالی که پس از دیدن "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" برایمان پیش آمد

10 اسپویل بزرگ فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست

7 نقطه قوت و 1 نقطه ضعف فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

15 صحنه در دنیای سینمایی مارول که مستقیما از کمیک بوک گرفته شدند!

15 لحظه برتر و به‌ یادماندنی مردعنکبوتی در MCU

10 ایستراگ برتر "مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2"

پایان واقعي مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2 فاش شد!

نقد و بررسی فیلم مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز 2

طرح های بکار گرفته نشده در فیلم "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2"

چرا «مری جین» از "مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2" حذف شد؟ (خطر فاش شدن داستان)

صحنه های حذف شده از سری فیلم های "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" + لینک دانلود مستقیم

تمامی صحنه های حذف شده از "مردعنکبوتی : دور از خانه" منتشر شد

10 چیزی که میخواهیم در قسمت سوم فیلم "مرد عنکبوتی" در MCU ببینیم!

10 لحظه از مردعنکبوتی در MCU که نشان می‌دهد او بهترین است!

رتبه بندی دشمنان مرد عنکبوتی در فیلم های سینمایی

برترین مبارزات مردعنکبوتی در عالم سینما

نفس گیر ترین مبارزات مردعنکبوتی در سگانه‌ی "سم ریمی"

10 چیزی كه از فیلمنامه " مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2" حذف شد!

صحنه های حذف شده «مری جین» در "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2" + لينك دانلود

سونی چه بلایی سر "مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2" آورده؟

10 لحظه برتر فیلم “انتقام جویان: جنگ بی نهایت” (AVENGERS INFINITY WAR)

ایستر اِگ (EASTER EGG) ها و اشارات فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه"

10 صحنه برتر و تاثیرگذار فیلم "انتقام جویان: پایان بازی" (AVENGERS: ENDGAME)

نقد و بررسی فیلم های سینمایی مرد عنكبوتی

رتبه بندی بازیگران فیلم های سینمایی مرد عنکبوتی

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

AM SM BM SM
#1 AM SM BM SM 1400-10-10 02:06
سلام
ممنون بابت مقاله.
امروز هم روز پرکاری برای سایت اسپایدی بود و حسابی مقاله و یه دونه کمیک ترجمه شده داشتیم. به هر حال همهٔ ما بعد از دیدن فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" خیلی دربارهٔ پیتر پارکر های توبی مگوآیر و اندرو گارفیلد کنجکاو شدیم که بدونیم بعد از اینکه ما باهاشون خداحافظی کردیم و داستان هاشون رو دیدیم، چه اتفاقی براش افتاده؟ این موردی هست که خیلی ها دنبال جواب هایی هستند براش و فرضیه چینی میکنند. البته که فعلا نمیشه به این سوالات جواب قطعی داد و شاید هم هیچ وقت نشه اما به هر حال بد نیست که یه خورده فرضیه بافی دربارهٔ اتفاقاتی که برای اونا افتاد، بکنیم. و حالا بریم ببینیم چه تئوری های جالبی دربارشون وجود داره.
۵ راستش نظر خاصی ندارم ولی تئوری جالبی به نظر میاد که البته از نظر دکتر اختاپوس روی اون پل کسی که شبیه اسپایدرمن لباس پوشیده همون اسپایدرمن خودش هست دیگه، بیچاره که از این مسخره بازی های مولتی ورسی خبر نداشت.
مورد ۴ هم نکته جالبی هست که آیا ممکنه هنوز پیترِ اندرو با ام جی آشنا نشده. البته اون خودش گفته که بعد از مرگ گوئن و کارهای پیتر پارکری دیگه نمیتونه سراغ این کارها بره ولی خب این دلیل نمیشه که هنوز کلا با مری جین آشنا نشده! شاید هم نخواسته کلا چیزی بگه که "آره، منم یه ام جی دارم! چه باحال که خدا توی سبد هممون یه ام جی گذاشته!" (اگر منم یه نسخه موازی از خودم رو ببینم ازش میپرسم حاجی تو هم کمیک فن هستی؟ اگر جوابش منفی بود، به شات گان متوسل میشم! :lol: آقا شما مثلا میتونید یه نسخه موازی از استاد ترابی رو تصور کنید که کمیک و انیمیشن رو مال بچه ها میدونه و اصلا از این چیزها خوشش نمیاد؟! وای، چقدر ترسناک! یا نسخه موازی از عمو مختاری که هم عمه و شوهر عمه داره، هم خیلی هم با ادب هست و هیچ وقت با لحن بدی با کسی صحبت نمیکنه! فکر کنم با فکر کردن به این آخری ویندوزم سوخت! :lol: )
من فکر کنم حلقه توبی دست گربه سیاه باشه. میدونید دیگه گربه سیاه خیلی حسوده، احتمالا حلقه رو برداشته تا بین پیتر و ام جی دعوا بشه و اونا از هم جدا بشن!! :lol: ولی از شوخی گذشته اینکه توبی و ام جی به هم رسیده باشند و هنوز به مرحله حلقه نرسیده باشند قابل درکه و البته از اون ور هزار راه بعضا مسخره و معمولی(برای یک قهرمان معمولی، مثل آدم های معمولی!) وجود داره که یه بلایی سر این حلقه اومده(مثلا افتاده توی چاه!).
مورد ۲ خیلی جالب بود و واقعا دیدن یه مرد عنکبوتی معلم روی پردهٔ سینما واقعا زیباست. اونم مرد عنکبوتی اندرو گارفیلد که رنج های زیادی رو تحمل کرده و میتونه الگوی خوبی برای دانش آموزانش باشه. اما راستش فکر نمیکنم که اینطور باشه که پیترِ اندرو فقط به دلیل پوشیدن روپوش سفید و توجه زیاد روی اون معلم باشه. ممکنه اینطور باشه(به هر حال برای همه شون ممکنه چون این اتفاق در دنیای کمیک افتاده) اما نه، به این دلیل فکر نکنم.
مورد ۱ هم که توی فیلم ما یک چیز کلی ازش دیدیم و اینجا هم نکات جالبی توی مقاله درباره اینکه در پایان چه اتفاقی افتاد گفته شد. و این موارد مولتی ورسی میتونند خیلی جالب و گیج کننده باشند. بعدش حتما باید به مغز خودتون یه آرامشی بدید.
با تشکر و تبریک بابت این مقاله از آقای محمدی.
نقل قول کردن
masiha_87
#2 masiha_87 1400-10-10 10:12
وااااااووووو! یعنی من هیچی ندارم بگم! بالاخره به یکی از آرزو های چندین و چند سالم رسیدم اونم نوشتن یک مقاله برای سایت فوق العاده ی spidey.ir بود! خیلی خیلی ازتون ممنونم که بهم اعتماد کردید و مقاله رو به این سرعت انتشار دادید! من واقعا الان دست و پاهام دارن میلرزن نمیدونم چی بگم! یه حس عجیبی دارم واقعا! یعنی فرض کن به عنوان ادیتور پیام بدی ولی بعدش بگن واسمون مقاله بنویس خیلیییییییی برام موفقیت عظیمی بود! الان یه محله رو شام میدم :lol:
دیگه هیچی نمیگم واقعا دست استاد ترابی رو میبوسم و یه تشکر ویژه از مسئول رسیدگی به ایمیل ها (واقعا تو این دو روز برای نوشتن مقاله هوامو داشت)
خب دیگه بسه خودمو جمع میکنم!
عزیزان دل من خودم هم بعد از ۳ بار پاک نویسی یک سری اشتباهات تایپی پیدا کردم حتما اگه پیدا کردید بگید مرسی!
نقل قول کردن
Cap_tain
#3 Cap_tain 1400-10-10 10:34
سلام دستتون درد نکنه عالی بود!

واقعا حضور دوتا اسپایدرمن قدیمی و پاسخ به سوالاتی که پس از فیلماشون به وجود آمده بود جالب بود!
من شخصا بی اندازه مشتاقم دوباره اندرو گارفیلد به این نقش برگرده!
نقل قول کردن
Armanmir
#4 Armanmir 1400-10-10 11:47
سلام
تئوری های جالبی بودن.
دس خوش.
نقل قول کردن
masiha_87
#5 masiha_87 1400-10-10 13:12
سلام مجدد
از نظراتتون سپاسگزارم
ممنون
نقل قول کردن
Spider-Fan
#6 Spider-Fan 1400-10-10 13:39
خسته نباشید.
نقل قول کردن
Agent bishop
#7 Agent bishop 1400-10-10 14:45
مقاله رو خوندم و از قلمت خوشم اومد
نقل قول کردن
Spider_bat
#8 Spider_bat 1400-10-10 15:45
ممنون بابت مقاله آقای مسیحا خسته نباشید به شخصه خیلی از مورد ۲ خوشم اومد و به نظرم جالب میشه این اتفاق بیوفته چون اندرو گارفیلد واقعا پتانسیل این رو داره و به نظرم به خاطر سیاست های سونی کاملا تلف شد البته لازم به ذکره که احتمال زیاد tasm3 ساخته میشه ولی قطعی نیست :sigh:
نقل قول کردن
M.R.S
#9 M.R.S 1400-10-10 23:01
ممنون بابت مقاله
کاش توبی مگوایر هم به دنیای سونی بیاد یه فیلمی بسازن که ما واقعا مردعنکبوتی ۳ رو فراموش کنیم
اندرو و توبی بیان دیگر همه چی کامل میشه
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#10 Ehsan Spider 1400-10-11 09:42
ممنون پسر
مقاله جالبی بود، خسته نباشی

اولین کارتم تبریک میگم نگارشت زیباست
نقل قول کردن
masiha_87
#11 masiha_87 1400-10-11 11:52
1#:
سلام
در رابطه با نظرت درمورد گزینه ی ۴، خب ببین اندرو گفت "گوئن، ام جی دنیای من بود". از این جهت بود که گفتم اندرو هنوز با مری جین خودش آشنا نشده.
راستی تشکر میکنم بابت کامنت

8#:
ممنون
ساخت TASM 3 تایید شده. اکثر خبرگزاری های معتبر روش کار کردن.

10#:
مرسی از توجهتون آقای زینالی نظر لطفتونه
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#12 AM SM BM SM 1400-10-11 12:30
به نقل از masiha_87:
1#:
سلام
در رابطه با نظرت درمورد گزینه ی ۴، خب ببین اندرو گفت "گوئن، ام جی دنیای من بود". از این جهت بود که گفتم اندرو هنوز با مری جین خودش آشنا نشده.
راستی تشکر میکنم بابت کامنت

درسته، اینم حرفیه. ولی همونطور که ما یه ام جی داریم که اسمش مری جین نیست، میتونیم یه مری جین هم داشته باشیم که هنوز ام جی صداش نکردند! البته با توجه به چیزهایی که توی فیلم دیدیم این تئوری که اندرو مری جین رو ندیده میتونه درست باشه.
نقل قول کردن
محراب شیردل
#13 محراب شیردل 1400-10-11 22:54
سلام مقاله خوبی بود
خطر اسپویل فیلم
.
.
من فقط یک سوال دارم مگه اول فیلم دکتر استرنج نگفت تمام کسایی که اسم پیتر پارکرو میدونن یا به عبارتی دیگه میدونن مردعنکبوتی پیتره دارن وارد این جهان میشن؟
.
پس مکس دیلن چطوری اومد به این جهان بابا اون حتی نمیدونست پیتر کیه و اصن از هویت مردعنکبوتی خبر دار نشد؟
نقل قول کردن
mtm
#14 mtm 1400-10-12 00:13
به نقل از محراب شیردل:
سلام مقاله خوبی بود
خطر اسپویل فیلم
.
.
من فقط یک سوال دارم مگه اول فیلم دکتر استرنج نگفت تمام کسایی که اسم پیتر پارکرو میدونن یا به عبارتی دیگه میدونن مردعنکبوتی پیتره دارن وارد این جهان میشن؟
.
پس مکس دیلن چطوری اومد به این جهان بابا اون حتی نمیدونست پیتر کیه و اصن از هویت مردعنکبوتی خبر دار نشد؟

مورد شماره 8 این مقاله:
b2n.ir/n47155

توصیه میکنم از این به بعد مقالات سایتو خوب بخونی تا باز دوباره برات ابهام ایجاد نشه مغزت درگیر بشه اذیت بشی
نقل قول کردن
محراب شیردل
#15 محراب شیردل 1400-10-13 00:30
به نقل از mtm:
به نقل از محراب شیردل:
سلام مقاله خوبی بود
خطر اسپویل فیلم
.
.
من فقط یک سوال دارم مگه اول فیلم دکتر استرنج نگفت تمام کسایی که اسم پیتر پارکرو میدونن یا به عبارتی دیگه میدونن مردعنکبوتی پیتره دارن وارد این جهان میشن؟
.
پس مکس دیلن چطوری اومد به این جهان بابا اون حتی نمیدونست پیتر کیه و اصن از هویت مردعنکبوتی خبر دار نشد؟

مورد شماره 8 این مقاله:
b2n.ir/n47155

توصیه میکنم از این به بعد مقالات سایتو خوب بخونی تا باز دوباره برات ابهام ایجاد نشه مغزت درگیر بشه اذیت بشی

درسته استاد ببخشید من این مقاله رو نخونده بودم اصلا به چشمم نخورده ولی خب شما دارین میگین دیگه گون مردعنکبوتی رو پیتر صدا زده ولی فامیلشو که نگفته مگه فقط یک پیتر وجود داره تو شهر به این بزرگی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

32

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

008

009

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

48

45

17