10 تفاوت بین مرد عنکبوتی (تام هالند) و ونوم (تام هاردی) در دنیای سینما

10-تفاوت-بین-مرد-عنکبوتی-تام-هالند-و-ونوم-تام-هاردی-در-دنیای-سینما-اسپایدرمن-ونم-ادی-براک-spiderman-venom

در حال حاضر هم ونوم و هم اسپایدرمن در دنیای سینما برای خود صاحب فرنچایزهای موفقی هستند ولی از نظر شخصیت پردازی تفاوت های عمده ای با هم دارند که باعث جذابیت بیشتر آنها شده.

مقدمه: ونومِ تام هاردی و مرد عنکبوتیِ تام هالند شخصیت هایی کاملاً متفاوت هستند که در یونیورس های کاملاً متفاوتی زندگی میکنند. ادی براک یک خبرنگار است که میخواست مهارت های منحصر به فردی خود برای نمایان ساختن جنایات دیگران استفاده کند. متاسفانه، او عدالت را از طریق شیوه های غیراخلاقی مثل کشتن شرورها و یا حتی خیانت به کسانی که بهش اعتماد دارند اجرا میکند. او حتی پس از به دست آوردن سیمبیوت ونوم هم مشکلاتش حل نشد و برای سر و سامان دادن به زندگی داغون خودش مشکل داره. از سوی دیگر، مرد عنکبوتی شخصیتی هستش که براساس پارامترهای شخصیتی خودش انگار باید ناخودآگاه باید از قدرت هایش برای انجام کارهای خوب استفاده کنه و برای این منظور ابایی از به خطر انداختن جان خودش نداره. زندگی او پس از افشای اخیر هویت مخفی اش به دست میستریو بسیار پیچیده شد و در فیلم "راهی به خانه نیست" تجربیات و درس تلخی به دست آورد. از سوی دیگر ، تصمیمات ادی و ونوم و نگاهشون به زندگی کاملا در تضاد با پیتر پارکر و جهان بینی او قرار میگیرند و در این مقاله میخواهیم به دلایل آن بپردازیم.

 

10- آنها از آدم های کاملا متفاوتی نصیحت دریافت میکنند

پیتر پارکر - تونی استارک

ادی براک یک سیمبیوت فضایی دارد که مدام دارد در گوشش نجوا میکند. او به ادی نصیحت و بینش ارائه میکند در حالی که این نصیحت ها همیشه مورد استقبال قرار نمیگیرند یا نمیتوان گفت که نصیحت خوبی هستند. البته ادی از نامزد سابق خودش هم نصیحت دریافت میکند ولی چون ونوم مدام دارد در گوشش وِز وِز میکند واقعا برای ادی سخته روی حرفهای آنه تمرکز کند! از سوی دیگر، پیتر از نصیحت و توصیه های خوبی از سوی آدم های معتبر و قابل اعتماد تری همچون زن عمو می، تونی استارک و دکتر استرنج دریافت کرده و میکند و خوشبختانه هیچ کدام از مرشدین پیتر نمیخواهند کله اش را بکنند!

 

9- ادی اعتماد آنه به خودش را از دست داد در حالی که پیتر به دنبال منافع عزیزان خود است

ونوم

ادی براک سابقا یک خبرنگار تحقیقی بود. او نفرت خودش را نسبت به کارلتون دریک و "بنیاد حیات" مخفی نکرد زیرا اعتقاد داشت هر دوی آنها فاسد هستند. تا اینکه به ایمیل های نامزدش نگاهی انداخت فهمید که از بنیاد حیات به خاطر آزمایش روی انسان ها چندین شکایت حقوقی شده است. او با بی احتیاطی این مساله را در مصاحبه با دریک مطرح کرد و در نتیجه او و آنه هر دو اخراج شدند. آنه هم بلافاصله باهاش بهم زد. ولی پیتر عاشق خانواده و دوستانش است و درسته که تصمیمات و اقدامات احمقانه و خودخواهانه ای هم گرفته ولی هرگز به آنها خیانت نکرد. در پایان "اسپایدرمن: راهی به خانه نیست" او زیر قولش زد و حقیقت را برای ند و ام جی فاش نکرد ولی این نشانه ای از بلوغ تازه ای بود که بهش دست یافته بود زیرا مسئولیت پذیرتر شده بود و میخواست با این کار ازشون محافظت کنه. در واقع پس از از دست دادن زن عمو می، دیگر نمیخواست کسی دیگر را نیز به شکلی مشابه از دست بدهد.

 

8- پیتر قصد داشت شخصیت های شرور را نجات دهد ولی ادی شرورها را میکشد

ونوم

ادی و ونوم چندین شرور شامل کارنیج و رایوت و میزبانان آنها و همچنین برخی اراذل و اوباش را کشته است. علیرغم اینکه او نسبت به برخی از این مرگ ها ابراز تاسف کرده و حتی تلاش نموده تا ونوم را متقاعد کند به جای مغز انسان، از مغز مرغ استفاده کند (!) ولی در مبارزه با کارنیج بهش قول داد اجازه میده هر کی رو که میخواد بکشه! ولی پیتر به لطف زن عمو می میخواست تا جای ممکن به دیگران و حتی ابرشروران کمک کنه و مداواشون کنه و در نهایت نیز به هدفش رسید.

 

7- پیتر به بیگانه ها عادت داره ولی ادی نداره

پیتر کاملا به مفهوم بیگانه های فضایی عادت داره و الان حتی با مولتی ورس و ایده جهان های موازی هم آشنا شده در حالی که قبلا فکر میکرد به دلیل نیرنگ های میستریو این موضوع حقیقت نداره. او به لطف ماجراجویی هایی که در فیلم های "جنگ بینهایت" و "پایان بازی" شاهدش بودیم با تهدیدی بیگانه به نام ثانوس و ارتش او روبرو شده و سابقه سفر به فضا و سیارات دیگر رو داره. با این حال در صحنه پس از تیتراژ "راهی به خانه نیست" دیدیم که ادی براک علیرغم اینکه با یک بیگانه فضایی پیوند خورده و با بیگانه هایی مشابه مبارزه کرده ولی ثانوس برایش غیرقابل باور بود. به خاطر همین از اون گارسون در رستوران مدام سئوال میکرد تا در این باره بهش توضیح بده.

 

6- آنها دلایل متفاوتی برای مخفی کردن قدرت ها و هویت های خود دارند

نیاز ونوم برای خوردن آدما تا زنده بمونه چیزی نبود که ادی بهش افتخار کنه و اگر فاش بشه او قطعا به زندان میفته. از سوی دیگر پیتر تا زمان فاش شدن هویت خودش به دست میستریو دغدغه خاصی برای دستگیر شدن نداشت. اما وقتی این اتفاق افتاد زندگی اش کاملا بهم ریخت و در نتیجه بسیار نگران اطرافیان خودش شد. ولی ادی نگرانی از این بابت ندارد. در واقع میتوان اینطور نتیجه گرفت که دغدغه اصلی ادی این بود که قدرت ها و هویتش فاش نشود تا گند کاری ونوم برملا نشود ولی دغدغه همیشگی پیتر اینه که هویتش فاش نشه تا عزیزانش به خطر نیفتن.

 

5- زندگی ادی خیلی داغونه و به آینده خوش بین نیست ولی پیتر اینطور نیست

زندگی ادی از وقتی شغلش و آنه را از دست داد داغون بوده. او چندین ماه بی پول بود و در طی وقایع "ونوم: بگذارید کارنیج بیاید" آپارتمان او یک فاجعه تمام عیار بود. شنیدن اینکه آنه قراره با کسی دیگر ازدواج کنه نیز اصلا به مذاق او خوش نیامد و وقتی هم که در اون جزیره بود و احساس میشد که داره کم کم روی آرامش به خود میبینه ناگهان به دنیای جدید و غریبی تله پورت شد. این در حالیه که انتقال زندگی پیتر به فاز جدید (پس از فراموش شدن در ذهن جهانیان) خیلی راحت تر و بی دردسرتر صورت پذیرفت و دیدیم که او کاملا خوش بین است و داره درس میخونه و ... یعنی او میدونه که تصمیم درستی گرفته و از آینده استقبال میکنه ولی ادی اینطور نیست.

 

4- ادی قدرت هایش را دور میندازه ولی پیتر هرگز این کار رو نمیکنه

ادی در نتیجه جر و بحثی که با سیمبیوت در آپارتمان خودش انجام داد او را از دست داد و سیمبیوت رفت سراغ میزبانان دیگر. وقتی هم که ونوم در اون میهمانی سخنرانی کرد اشاره داشت که ادی از او و قدرتی که نصیبش شده شرمنده و ناراضی بوده. ولی پیتر اینطور نیست. او علاجی برای مداوای ابرشرورها پیدا کرد ولی آن را روی خودش تست نکرد. زیرا او از قدرت هایش برای نجات مردم استفاده میکنه ولی ادی علاقه ای به انجام این کار نداره و شکست دادن شروران برایش دردناکه.

 

3- پیتر با مردان عنکبوتی دیگر رابطه خوبی برقرار کرد ولی ونوم دل خوشی از سیمبیوت های دیگر نداره

ونوم از هم نوعان خودش خوشش نمیاد. آنها یا میخوان که او را بکشند یا اینکه او را ضعیف تر از خود میدانستند. ونوم حتی وقتی فهمید کارنیج یک سیمبیوت قرمز رنگ است نشانه ای از ترس بروز داد (زیرا آنها را قوی تر از خود میداند). این در حالیه که وقتی پیترِ MCU با مردان عنکبوتی دیگر از دنیاهای دیگر ملاقات میکنه رابطه خوبی باهاشون برقرار میکنه زیرا تجربیات خودشون را با او در میان میگذارند. آنها استعدادهای مشابهی دارند و با هم همکاری خوبی میکنند که به نجات شرورها منجر میشود. این تعامل باعث شد پیترِ تام هالند دچار تغییرات مثبتی بشه (متوقف کردن او هنگام کشتن گرین گابلین). این در حالیه که ونوم در نتیجه رویارویی با سیمبیوت های دیگر دچار چنین تحولات مثبتی نشد.

 

2- ادی و ونوم بازنده محسوب میشوند ولی پیتر (اغلب) مورد تحسین قرار میگیرد

ادی و ونوم جذب یکدیگر میشوند زیرا هر دو یه جورایی در جوامع خود یک بازنده یا loser محسوب میشوند. ادی شهرت خودش را نابود کرد و ونوم هم یکی از ضعیف ترین سیمبیوت هاست. ولی پیتر یک بازنده محسوب نمیشه زیرا بارها به نجات دنیا کمک کرده و اونقدر در کارش خوب عمل کرده که حتی تحسین دشمنانش را نیز در پی داشته. به همین دلیل آینده ادی روشن نیست ولی آینده پیتر روشن روشنه.

 

1- پیتر عزیزترین فرد زندگی خودش را از دست داد ولی ادی چنین تراژدی رو تجربه نکرده

تا جایی که تا اینجا به ما نشان داده اند، ادی هرگز در دنیای سینمایی خودش شاهد مرگ عزیزانش نبوده. البته یه شخصیت فرعی و جزئی در قسمت اول بود به نام ماریا که بی خانمان بود که کشته شد ولی اصلا نمیشه مقایسه اش کرد با ارتباط نزدیک پیتر و زن عمویش که برای او مثل مادر بود و پیتر مرگش را دید؛ مرگ کسی که بزرگش کرده بود، به دست کسی که سعی کرده بودند بهش کمک کنند. این باعث شد پیتر دیگر آن خوش بینی کورکورانه سابق خود را نداشته باشد و مجبورش کرد تا سریع تر رشد کند. ولی ادی چنین چیزی را تجربه نکرد و در نتیجه چنین رشد شخصیتی را نیز نداشته.

 

مهدی ترابی مهربانی

منبع: سایت CBR

All rights reserved © Spidey.ir 2023

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

نقد و بررسی فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

10 تفاوت بزرگ ونوم در دنیای کمیک و سینما

10 تفاوت مرد عنکبوتی در دنیای سینما با دنیای کمیک

10 حفره داستانی بزرگ در فیلم "ونوم 2: بگذارید کارنیج بیاید"

10 لحظه از مردعنکبوتی در MCU که نشان می‌دهد او بهترین است!

نقد و بررسی فیلم "ونوم 2: بگذارید کارنیج بیاید"

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات فیلم "ونوم: بگذارید کارنیج بیاید"

20 حقیقتی که باید درباره شخصیت ونوم (VENOM) بدانید

10 چیزی که ثابت میکند "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" بهترین فیلم فاز 4 دنیای سینمایی مارول است

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات فیلم " ونوم " (VENOM)

چرا تام هالند بهترین مرد عنکبوتی در دنیای سینما است

تجزیه و تحلیل دومین تریلر فیلم "ونوم 2: بگذارید کارنیج بیاید

10 لحظه از مردعنکبوتی در MCU که نشان می‌دهد او بهترین است!

رتبه بندی اقتباس های «ونوم» (VENOM) در دنیای سینما، انیمیشن، تلویزیون و بازی

مقالات مربوط به فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" 

بررسی و تحلیل اولین تریلر فیلم "ونوم: بگذارید کارنیج بیاید": لحظه‌های مهم و سوالات بزرگ

معرفی شخصیت های مکمل کمیک های «ونوم»

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

P.B.P
#1 P.B.P 1400-11-19 10:02
سلام ممنون از استاد ترابی عزیز،خسته نباشید.
نقل قول کردن
Spectacular-SpiderMan
#2 Spectacular-SpiderMan 1400-11-19 11:48
سلام بر اسپایدی ! و استاد عزیز و همه دوستان گرامی
بازهم یک مقاله زیبا که در سایت قرار میگیره تا حسابی مارو به خودش مشغول کنه و لذت ببریم.
اسپایدرمن ( پیتر پارکر ) به قطع برترین شخصیت مارول و پرطرفدار ترین ابرقهرمان جهانه( البته تو کمیک یکم فرق می‌کنه چون آقا جیمسون حسابی از خجالت درمون آورده و ماشاالله اینقدر از اسپایدی بد گفته و تلاش کرده تا بد. جلوه بده که اگه با همین. پشتکار تو یک جای دیگه ادامه میداد الآن یه. پا میلیاردر بود !) اسپایدی دوست داشتنی ما بهترینه و عمده راز موفقیتش همین شخصیت های مکمل و خبیث های عالیشه که باعث شدن اسپایدی یک ابرقهرمان برتر با ابرشروران برتر باشه و کلی داستان مهیج رو نویسندگان به ما ارائه بدن اما یکی از شخصیت های شرور ( البته الآن دیگه شرور نیست توی کمیک) برتر اسپایدی که اتفاقا خیلی هم مشهوره کسی نیست جز جناب ونوم!
ونوم از اون شخصیت هاییه که پتانسیل خیلی خوبی داره و خب از اولین حضورش توی دنیای کمیک تا همین امروز روبه تکامل بوده و شخصیتش با نویسندگانی که داشته تا حدودی تغییر می‌کرده تا اینکه نویسندگی کمیک های ونوم به آقای دانی کیتس رسید و این زمان زمان اوج کمیک های ونوم بود و در دوران ایشون ونوم به اوج خودش رسید و البته به یه قهرمان تبدیل شد!
جدا از شخصیت پردازی عجیب ونوم که شخصیتی پیچیده عجیب و منشاء جالبی داره از نظر شکل و قیافه هم در حد بسیار جذابی قرار داره و اون عضله ها و زبان و ویژگی های ظاهریش باعث میشه که حتی برای فردی که اصلا با ونوم و کمیک و.. ٱشنایی ندارد تبدیل بشه به یک شخصیت خفن و کلی باهاش کیف کنه و این همه حرف رو برای چی زدم ؟ که بگم این وسط جناب عمو سونی با خودش میگه : شخصیت توپیه بیا پولدار شویم ) و این آغازی بود بر ونوم در سینما
از اون طرف اسپایدی هم که دیگه واقعا توضیح نمی‌خواد برترین شخصیت مارول که محبوبیت نجومی داره و همین باعث شده که MCU این شخصیت رو از دست نده و یک سه گانه توپ ازش بده بیرون.
این آغازی بود بر آغاز دنیای سینمایی دو شخصیت محبوب اما نکته قابل تأمل اینه که تا به حال ما شاهد این بودیم که دنیای مارول و سونی دو داستان و شیوه کاملا مجزا از هم رو پیش گرفتن و این منجر شده که این دو شخصیت از هم دور باشن در دو دنیای مجزا خب به نظرم که این جدایی یه اسپایدی هیچ لطمه ای نمیزنه ولی به ونوم چرا. چونکه ونوم شخصیتی آمیخته با اسپایدیه و توی اولین ورود به سینما ونوم بدون اسپایدی کمی مورد داره ولی خب سونی خوب بلده پول دربیاره و خیلی خوب از ونوم پول ساخته بگذریم....
تام هالند و تام هاردی هردو از بهترین بازیگران نوع خودشون هستند و به خوبی تونستن نقش های خودشون رو بازی کنند و طرفداران خودشون رو پیدا کردن اما داریم در مورد دو شخصیت کاملا جدا حرف می‌زنیم که در خصوص روحیات و شرایط با هم زمین تا آسمون تفاوت دارن به قولی ادی براک کجا و پیتر پارکر کجا یا اسپایدرمن کجا و ونوم کجا این دو از همون اول او کمیک می خواستن سر به تن هم نباشه و کلی اختلاف شخصیتی با هم دیگه دارن، روحیات ونوم به عنوان یک سیمبیوت فضایی که با افراد زیادی پیوند خورده و اکثرا هم قاطی داشتن و باعث شده که خودش هم یکم عصبی بشه و میزبانش ادی که از همون اول حتی وقتی سیمبیوت در کار نبود کلی مشکل داشت و هر روز داشت با روزگار مچ می انداخت و کسی هم مثل عمو بن نداشت که راه و چاه رو نشونش بده در نتیجه ونوم ( ادی) دچار مشکلات روحی زیادی شده و همش میخواد مغز یکی رو بخوره از طرفی پیتر پارکر ما توی مارول از همون اول یه نوجوان آروم بوده و درسخوان همیشه هم دوست داشته به همه کمک کنه حتی به قیمت جون خودش همین داره به ما میگه ونوم تا اسپایدی زمین تا آسمان است.
اما این دو در چی تفاوت دارن
1نصیحت: نصیحت توی هر جامعه ای نقشی اساسی داره و در مورد پیتر یکم حساس تره ناسلامتی با اینکه اشاره زیادی به عمو بن نداشتیم اما پیتر با کمک عمو بن شده این و تازه کلی هم راهنما داشته که همه یه پا قهرمان بودن از تونی استارک باهوش و فداکار تا دکتر استرنج عجیب اما همه کاره و این افراد به پیتر درس مسئولیت و قهرمان بودن رو یاد دادن درست بر عکس ادی که همدمش شده ونوم و خودتون میدونید که ( کمال همنشین در من اثر کرد ) منتها همنشین ادی از اون مورد داراشع و به عنوان کسی که عشق مغز خوردنه فرد معقولی برای. نصیحت پدرانه نیست. اوه راستی آنه هم هست اما خب با وجود وز وزای ونوم ادی فیضی ازش نمیبره

2_ حماقت ها برای اطرافیان. : اشتباه بخشی از وجود پیتره اون اشتباه می‌کنه چون یکی مثل ماست اما وقتی پای عزیزانش در میون باشه حاضره هرکاری بکنه تا اونا در آسایش باشن و این به وضوح در پایان راهی به خانه نیست مشخص شد یه کلام پیتر با همه کله شقی هاش پای خانواده اش است اما ادی یکم زیادی بی احتیاطه و اگر بخواد بین تصمیم دلخواه خودش و تصمیم به نفع اطرافیانش یکی رو انتخاب بکنه خواهید دید که اونقدرا قابل اعتماد نیست..
3 چه کسی قاتل است؟ یادتونه تو راهی به خانه نیست پیتر دلش به حال شخصیت ها سوخت و ... در واقع تصمیماتی گرفت که بدجور ممکن بود نابودش کنه اما میخواست کار درست رو بکنه اما ونوم یکم زیادی ... ( خودتون میدونید ) و مثل کمیک هاش خیلی خسته و واقعا لقب ونوم محافظ مرگبار رو میشه بهش داد چون اگه بخواد می‌کشه همین ! اما پیتر آدم نمی‌کشه چه برسه به مغز خوری !!
4 جدا از شخصیت پیتر پارکر بدجور با بیگانه ها اخوی شده :-* و توی جنگ بینهایت و پایان بازی حسابی تجربه کسب کرد و آره اولش ترسید به قولی « خواهش میکنم تو من تخم نزار » :lol: اما عادت کرد در حالی که ادی بیشترین تجربش همین رفیق ونومه و قبول کنیم نمیتونه مانتیس رو تحمل کنه..
5زندان یا عزیزان مسئله این است : بله پیتر پارکر یک هویت مخفی داره ونوم هم همینطور اما چرا ؟ پیتر از همون اول فقط و فقط میخواست که عزیزانش در خطر نباشن به قولی اون نه نگران خود بلکه نگران دیگران بود اما ادی خب اون فقط میخواست که گندکاری های ونوم
گردنش نیفته
4خوشبین باش: ادی خیلی بدبخته ! یعنی کلا به زندگی امید نداره و باید مثل افراد بیچاره بهش امید بدی و اون مشکلات زیادی داره مثل آنه آپارتمانش و اخیرا هم یه تغییر بزرگ او زندگیش اما پیتر که شاه مشکلاته چی ؟ اون عزیز ترین کسش رو از دست داد و حالا باید با زندگی جدید سرکنه اینا اون قدر سختن که معلوم نبود ادی بود چه میکرد اما پیتر به زندگی ادامه میده اون هربار زمین بخوره بلند میشه چون قدرت زیاد مسیولیت زیاد میاره

3 ادی اصلا با رفیقش رابطه خوبی نداره و رفیقش قدرتشه پس ونوم بدجور رو اعصابشه اما پیتر نه اون همیشه سعی می‌کنه که از قدرت هاش بهترین استفاده رو بکنه حتی به قیمت درمان دیگران بدون امتحان رو خودش
2 این یه وضوح داره به داستان های بچه های آینده دار و اون شر و شوراش اشاره می‌کنه ادی رسماً امیدی نداره و از عالم و آدم طلبکاره اما پیتر یک قهرمانه و یه قهرمان همیشه یک قهرمانه

1 این مورد خیلی دردناکه ادی هیچ وقت هیچ کس رو تقریباً از دست نداده اما پیتر عزیز ترین کس خود رو پس شما رو با غم های خودش غرق می‌کنه این یعنی ملموس بودن

در نهایت باید نتیجه گرفت که پیتر و ادی یا هالند و هاردی هردو مشکلاتی دارن اما این پیتره که همیشه مثل یک قهرمان رفتار می‌کنه و این نشأت از ذات پاکش میگیره البته با ورود ونوم به داستان های سینمایی اسپایدی باید منتظر بود و دید که شخصیت او در نهایت به کجا میرسه و آیا ما شاهد تکاملش خواهیم بود ؟ ...
باتشکر از استاد بابت این مقاله زیبا
نقل قول کردن
mjkp
#3 mjkp 1400-11-19 12:41
سلام ممنون بابت مقاله ی عالی
مورد ۴ پیتر توبی مگوایر توی قسمت دو قدرتاش رو مدتی رها کرد که مشترکه با ادی براک ولی شما گفتید تام هالند
تام هالندم ممکنه توی فیلمای بعدی بخاطر آسیب های زیادی که دیده اینکار کنه شایدم قبل از به کمال رسیدنش یعنی توی انیمیشن مرد عنکبوتی که قراره ساخته بشه اینکار کنه
نقل قول کردن
P
#4 P 1402-06-23 10:43
سلام با همه این حرف ها که ادی فیلم های ضعیفی داشت و پیتر ام سی یو خیلی بهتر عملکرد من با حال و هوای ادی بیشتر حال می کنم .
نقل قول کردن
Vibranium Man
#5 Vibranium Man 1402-06-23 14:49
درباره ی مورد ۸ که "پیتر شرور ها را نجات می‌دهد ولی ادی آنها را میکشد" یاد اسپایدرمن برتر افتادم. اونجاهایی که به روح پیتر میگفت راهی برای بازگشت و سربه راه شدن ابرشرور ها نیست و فقط مرگ تمومش میکنه و...
حیف که تو راهی به خانه نیست داک آک به زمان خودش برگشت و مرد وگرنه شاید آینده شاهد اسپاک در دنیای سینما میبودیم...
نقل قول کردن
The Spectacular Burmun
#6 The Spectacular Burmun 1402-06-23 16:40
سلام به تمامی دوستان.موضوع جالبی انتخاب شده.اگر موضوع کمیک بود،پیتر و ادی در چند مورد کوتاه وجه اشتراک داشتن(مثلا پیوند خوردن با سیمبیوت و رفتار های بدی که داشتند)ولی برای سینما قضیه خیلی فرق میکنه.مثلا پیتر تام هالند تو فیلم اول خودش اصلا تجربه ای تلخ نداشت و فیلم کاملا حالت Fun و Joyfully خودش رو حفظ کرده بود.و بعد از Infinity War بزرگترین تراژدی هاش شکل گرفت.به ترتیب بخوایم بگیم:پودر شدن،مرگ تونی استارک،اعتماد اشتباه به میستریو،فاش شدن هویت مخفی،مرگ زن عمو می و پاک شدن حافظه مردم از وجود پیتر پارکر.و با اینکه ادی تراژدی نداشته ولی مشکل هم کم نداشته(اونم چه مشکلاتی)
کاملا مبحث قدرت ها موافقم.ادی مثل مایلز مورالز میمونه.یعنی قدرت خودش رو دوست نداره(با اینکه خیلی به کارش میاد)و پیتر هم بارها در کمیک و سینما گله داشته که چرا اینهمه بلا سرش اومده و منشا اش قدرت هاش هستش.ولی پیت هرگز قدرت خودشو دور نمیندازه(لباسشو شاید ولی قدرتش به اختیار خودش؟فکر نمیکنم)چون میدونه مردم بهش احتیاج دارن.و پیتر پارکر عادی تنها با هوش خودش میتونه کمک کنه.
در مورد بازنده و برنده هم خیلی موافقم.ادی یه آدم توسری خور و عقده ای هستش و کلا نمیتونه تو زندگی جایگاهی داشته باشه.ولی پیتر،درسته که خیلی مطرح نیست ولی تا سال ۲۰۱۹ عضو انتقام جویان بوده(و شک نکنید یکی از مهم ترین نقش ها در دو فیلم اونجرز داره) و همونطور که تو مقاله گفته شد،پیتر اغلب بخاطر کار هاس مورد تحسین قرار میگیره.
در مورد هویت مخفی هم باید بگم که به خوب دلیلی اشاره کردید.یعنی ادی براک رو داریم که میدونه اگر بفهمن ونوم پیشش مونده و آدم میکشه،میبرنش منطقه ۵۱ و اونجا هیچ کاری نمیتونه بکنه(به قولی به فکر منافع خودشه)ولی پیتر نگران نزدیکان خودش و عزیزانشه و میدونه دستگیر بشه چندان به مشکل نمیخوره ولی عزیزانش عذاب میکشن(پس به فکر منافع جمعی هستش)
پیتر تام هالند کاملا میتونه اعتماد دیگران رو جلب کنه.چون کلا شخصیتش به دل آدم میشینه و شما باهاش احساس راحتی میکنید(اگر بهتر بشناسیدش)ولی ادی،باتوجه به تاریخچه ای که داره سمت کسی نره بهتره.
خب،مورد دیگه ای پیدا نکردم که تایید کنم(برخی موارد رو در موارد دیگه تایید کردم)و در کل مقاله رو خیلی دوست داشتم.ک
این دو کاراکتر سینمایی بهترین گزینه برای مقایسه شدن بودن.در آخر هم تشکر میکنم از استاد ترابی بابت وقتی که گذاشتن و این مقاله رو ترجمه کردم.
نقل قول کردن
Benyamin79
#7 Benyamin79 1402-06-24 04:13
سلام خسته نباشین و ممنونم از سایت خوبتون و بابت اسپم هم شرمنده ولی من به تازگی فیلم فلشو نگاه کردم و ی چیزی درگیرم کرد اینکه سوپر گرل توی فیلم اصلا شبیه خودش تو کمیک نیست چه از لحاظ ظاهری و کاستوم و چه از نظر شخصیت پردازی فقط اینکه ظاهر سوپر گرلو دیدم یاد کاپیتان مارول افتادم به نظرتون دیسی شهصیت سوپرگرلو بیشتر شبیه کاپیتان مارول درست نکرده؟ یا من اشتباه متوجه شدم
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#8 AmirhoseinJafari2005 1402-06-24 18:36
سلام و عرض ادب...
مقاله عالی بود. خسته نباشید.
نقل قول کردن
ادریس نصراللهی
#9 ادریس نصراللهی 1402-06-24 23:48
والا از فیلم های ونوم که اصلا خوشم نمیاد و به نظرم کوچک ترین ارزشی از جهت هنری ندارن و فقط بخاطر محبوبيت بسیار زیاد ونوم و سری های جدید و جذاب کمیک هاشه که دارن خوب میفروشن
متاسفانه جمعیت بسیار زیادی از مخاطبین سینما فقط دنبال آثار به قول معروف * پاپکرنی * هستن و فقط میخوان سرگرم بشن و وقت خودشونو پر کنن و اهمیتی به ارزش هنری اثر نمیدن بخاطر همینم هست که این قبیل فیلم ها خوب میفروشن و در کمال تاسف گاهی آثار با ارزش هنری بالا با استقبال در حدی مواجه نمیشن
از نظر شخصی من بهترین راه اینه که اثری که کارگردان و سایر عوامل میسازن نه پاپکرنی بی منطق باشه و نه هنری خیلی خشک ، باید پلی بین این دو زده بشه تا اثر همه جوره موفق عمل کنه و شاهد هستیم که خیلی از آثار واقعا * موفق * از همین فرمول پیروی میکنن
در آخر بگم که شخصا از ونوم خوشم میاد ولی ادی براک هرگز جز کاراکتر های محبوبم نبوده
نقل قول کردن
Arshyya08
#10 Arshyya08 1402-06-25 23:48
بیشتر موارد نشون میدن که پیتر و شخصیت پردازیش چقدر عاقلانه تر و مثبت تر هست نسبت به ونوم
نقل قول کردن
The Spectacular Burmun
#11 The Spectacular Burmun 1402-06-26 13:21
آقای ترابی خیلی عذر میخوام،یه چندتا سوال از MCUو تام هالند برام پیش اومد گفتم اینجا بگم:
۱.الان اسپایدرمن تام هالند تو MCU هستش یا نه(چون خودتون هم خبر داده بودید که بعد از Far From Home تام از مارول جدا و به دنیای SSU میاد.ولی الان فیلم No Way Home رو که نگاه کنید تو فاز چهارم هستش و حتی عنوان مارول استودیوز هم روشه.خب،الان تکلیف چیه چون خداوکیلی گیج شدم)
۲.برخی مقالات هستن که خیلی دلم میخواد به روز رسانی بشن(مثلا برترین نبرد های فیلم های کمیک بوکی،رتبه بندی های فیلم های مارول و دی‌سی،برترین و بدترین کمیک های اسپایدی،برترین نبرد های اسپایدی و ... اینا رو سر فرصت به روز رسانی میکنید یا دیگه کلا نمیکنید؟)
۳.با توجه به وجود چهار اسپایدرمن،نظرتو ن رو درباره موارد زیر میگید:
برترین بازیگر اسپایدی
برترین نسخه اسپایدی
برترین دنیای اسپایدی
(نبرد و فیلم هم نمیخواد چون قبلا گفتید)
ممنون میشم اینارو بگید(ببخشید زیاد سوال کردم) :oops:
نقل قول کردن
Vibranium Man
#12 Vibranium Man 1402-06-26 22:23
به نقل از The Spectacular Burmun:
آقای ترابی خیلی عذر میخوام،یه چندتا سوال از MCUو تام هالند برام پیش اومد گفتم اینجا بگم:
۱.الان اسپایدرمن تام هالند تو MCU هستش یا نه(چون خودتون هم خبر داده بودید که بعد از Far From Home تام از مارول جدا و به دنیای SSU میاد.ولی الان فیلم No Way Home رو که نگاه کنید تو فاز چهارم هستش و حتی عنوان مارول استودیوز هم روشه.خب،الان تکلیف چیه چون خداوکیلی گیج شدم)
۲.برخی مقالات هستن که خیلی دلم میخواد به روز رسانی بشن(مثلا برترین نبرد های فیلم های کمیک بوکی،رتبه بندی های فیلم های مارول و دی‌سی،برترین و بدترین کمیک های اسپایدی،برترین نبرد های اسپایدی و ... اینا رو سر فرصت به روز رسانی میکنید یا دیگه کلا نمیکنید؟)
۳.با توجه به وجود چهار اسپایدرمن،نظرتون رو درباره موارد زیر میگید:
برترین بازیگر اسپایدی
برترین نسخه اسپایدی
برترین دنیای اسپایدی
(نبرد و فیلم هم نمیخواد چون قبلا گفتید)
ممنون میشم اینارو بگید(ببخشید زیاد سوال کردم) :oops:

سلام.
اول از همه هم از شما هم از آقای ترابی عذر میخوام که سوال تون رو بجای ایشون جواب میدم ولی فکر می کنم اگر چیزی رو بدونم ولی دانشم رو انتقال ندم درست نیست. :oops:
اون اخبار اون موقع پخش شده بود که بخاطر به تفاهم نرسیدن سونی و مارول اسپایدرمن تام هالند پس از دور ازخانه به دنیای اسپایدرمن سونی میره ولی توافق کردن که تو راهی به خانه نیست هم حضور داشته باشه . بعد از اینکه نو وی هوم اکران شد هم باز شایعه هایی بود که اسپایدیه تام هالند از MCU بره ولی موثق نبود و سونی و مارول برای یک سه گانه دیگه هم برای مرد عنکبوتی در mcu قرارداد بستن! و یه چیز دیگه! حدس می زنم ویلن های SSU در قالب شرور های یک دنیای موازی به فیلم های آینده مارول بیان ! اینجوری هم برای سونی سودمنده هم مارول و بعید نیست که هر دو طرف موافقت کنن .
و در نهایت ، آرزوی محالم اینه که مارول ، یا سونی رو بخره یا رایت سینمایی اسپایدرمن رو... :P
اونجوری مارول میتونه هر چقدر که خواست اقتباس از اسپایدرمن بسازه و طرفدارا هم تو حول و ولای روابط سونی و مارول نباشن...
نقل قول کردن
mtm
#13 mtm 1402-06-26 22:23
به نقل از The Spectacular Burmun:
آقای ترابی خیلی عذر میخوام،یه چندتا سوال از MCUو تام هالند برام پیش اومد گفتم اینجا بگم:
۱.الان اسپایدرمن تام هالند تو MCU هستش یا نه(چون خودتون هم خبر داده بودید که بعد از Far From Home تام از مارول جدا و به دنیای SSU میاد.ولی الان فیلم No Way Home رو که نگاه کنید تو فاز چهارم هستش و حتی عنوان مارول استودیوز هم روشه.خب،الان تکلیف چیه چون خداوکیلی گیج شدم)
۲.برخی مقالات هستن که خیلی دلم میخواد به روز رسانی بشن(مثلا برترین نبرد های فیلم های کمیک بوکی،رتبه بندی های فیلم های مارول و دی‌سی،برترین و بدترین کمیک های اسپایدی،برترین نبرد های اسپایدی و ... اینا رو سر فرصت به روز رسانی میکنید یا دیگه کلا نمیکنید؟)
۳.با توجه به وجود چهار اسپایدرمن،نظرتون رو درباره موارد زیر میگید:
برترین بازیگر اسپایدی
برترین نسخه اسپایدی
برترین دنیای اسپایدی
(نبرد و فیلم هم نمیخواد چون قبلا گفتید)
ممنون میشم اینارو بگید(ببخشید زیاد سوال کردم) :oops:

۱- بله الان صد در صد اسپایدرمن تام هالند در mcu هستش
۲- قطعا سر فرصت هر مقاله ای که نیاز باشه به روز بشه این کار رو براش انجام میدیم. ولی دو نکته است. یه سری از این مقالات توسط دیگر نویسندگان سایت نوشته شده اند و طبیعتا باید خودشون اقدام به به روز رسانی کنند. یه سری از مقالات مثل بهترین و بدترین داستان های اسپایدرمن رو من نیازی به آپدیت نمیبینم. البته برای ۱۰ داستان برتر مردعنکبوتی میتونید اون کمیک هایی که تحت عنوان "بهترین کمیک های مردعنکبوتی به زبان فارسی" تو سایت هست رو بهش اضافه کنید. یا مثلا به مقاله ۱۰ کمیک مهم اسپایدرمن میتونید "۱۰ کمیک مهم دهه گذشته مردعنکبوتی" که مقاله ش تو سایت هست رو اضافه کنید
۳- برترین بازیگر برام سخته. همه شون رو دوست دارم ولی اندرو گارفیلد رو واسه خاطر اون سخنرانی معروفش یه جورایی واسش احترام بیشتری قائلم
برترین نسخه اسپایدی قطعا نسخه کمیک دنیای اصلی هستش (البته قبول دارم که سالهاس اون رنگ و بوی سابق رو نداره) خارج از دنیای کمیک هم مشترکا نسخه spectacular spider-man و نسخه اسپایدرمن ps4
4- همونایی که بالا گفتم. البته از دنیاهای نوآر و سال ۱۶۰۲ هم خیلی خوشم میاد
نقل قول کردن
The Spectacular Burmun
#14 The Spectacular Burmun 1402-06-27 00:34
به نقل از mtm:
به نقل از The Spectacular Burmun:
آقای ترابی خیلی عذر میخوام،یه چندتا سوال از MCUو تام هالند برام پیش اومد گفتم اینجا بگم:
۱.الان اسپایدرمن تام هالند تو MCU هستش یا نه(چون خودتون هم خبر داده بودید که بعد از Far From Home تام از مارول جدا و به دنیای SSU میاد.ولی الان فیلم No Way Home رو که نگاه کنید تو فاز چهارم هستش و حتی عنوان مارول استودیوز هم روشه.خب،الان تکلیف چیه چون خداوکیلی گیج شدم)
۲.برخی مقالات هستن که خیلی دلم میخواد به روز رسانی بشن(مثلا برترین نبرد های فیلم های کمیک بوکی،رتبه بندی های فیلم های مارول و دی‌سی،برترین و بدترین کمیک های اسپایدی،برترین نبرد های اسپایدی و ... اینا رو سر فرصت به روز رسانی میکنید یا دیگه کلا نمیکنید؟)
۳.با توجه به وجود چهار اسپایدرمن،نظرتون رو درباره موارد زیر میگید:
برترین بازیگر اسپایدی
برترین نسخه اسپایدی
برترین دنیای اسپایدی
(نبرد و فیلم هم نمیخواد چون قبلا گفتید)
ممنون میشم اینارو بگید(ببخشید زیاد سوال کردم) :oops:

۱- بله الان صد در صد اسپایدرمن تام هالند در mcu هستش
۲- قطعا سر فرصت هر مقاله ای که نیاز باشه به روز بشه این کار رو براش انجام میدیم. ولی دو نکته است. یه سری از این مقالات توسط دیگر نویسندگان سایت نوشته شده اند و طبیعتا باید خودشون اقدام به به روز رسانی کنند. یه سری از مقالات مثل بهترین و بدترین داستان های اسپایدرمن رو من نیازی به آپدیت نمیبینم. البته برای ۱۰ داستان برتر مردعنکبوتی میتونید اون کمیک هایی که تحت عنوان "بهترین کمیک های مردعنکبوتی به زبان فارسی" تو سایت هست رو بهش اضافه کنید. یا مثلا به مقاله ۱۰ کمیک مهم اسپایدرمن میتونید "۱۰ کمیک مهم دهه گذشته مردعنکبوتی" که مقاله ش تو سایت هست رو اضافه کنید
۳- برترین بازیگر برام سخته. همه شون رو دوست دارم ولی اندرو گارفیلد رو واسه خاطر اون سخنرانی معروفش یه جورایی واسش احترام بیشتری قائلم
برترین نسخه اسپایدی قطعا نسخه کمیک دنیای اصلی هستش (البته قبول دارم که سالهاس اون رنگ و بوی سابق رو نداره) خارج از دنیای کمیک هم مشترکا نسخه spectacular spider-man و نسخه اسپایدرمن ps4
4- همونایی که بالا گفتم. البته از دنیاهای نوآر و سال ۱۶۰۲ هم خیلی خوشم میاد

خیلی ممنونم.
ممنون که پاسخ دادید چون خودمم تو ویکی پدیا یا سایت های معتبر تر میدیدم که نو وی هوم تو فاز چهارم هستش(خیالم راحت شد دیگه به آثار بعدی گند زده نمیشه)
بله بعضی مقالات واقعا سختن و هنوز هم جای فکر دارن(ولی از حق نگذریم رتبه دادن سخته.از همه اون سخت تره.خودم یه رتبه بندی کردم واسه ۱۵ بازیگر برتر کمیک بوکی.تا رتبه ۶ اوکی هستش.ولی بعد از اون کمی بی انصافی میشه.خودم راضی نیستم)
بله واقعا بازیگران درجه یکی این نقش رو بازی کردن.اما یادمه که تو نقد فیلم انت من گفتید اندرو گارفیلد برترینه.خب اون موقع سال ۱۳۹۴ بود و الان ۱۴۰۲.گفتم شاید فرق کرده باشه ولی ندای درونم هنوز میگه اندرو(و متاسفانه مغزم میگه تام :lol: )
نسخه Spectacular رو حدس میزدم چون مخالفتی ندارم که برترین نسخه اس.نسخه PS4 هم ایرادی نداره.شاهکاره.
دنیا رو بیشتر برای فیلم سوال کردم اما دیدم مسخره اس و خداروشکر شما واسه کمیک گفتید.کمی با ۲۰۹۹ شاید راحت کنار نیام ولی ۱۶۰۲ خداییش خیلی خوبه.
بازم ممنونم که پاسخ دادید :-)
نقل قول کردن
The Spectacular Burmun
#15 The Spectacular Burmun 1402-06-27 13:03
به نقل از mtm:
به نقل از The Spectacular Burmun:
آقای ترابی خیلی عذر میخوام،یه چندتا سوال از MCUو تام هالند برام پیش اومد گفتم اینجا بگم:
۱.الان اسپایدرمن تام هالند تو MCU هستش یا نه(چون خودتون هم خبر داده بودید که بعد از Far From Home تام از مارول جدا و به دنیای SSU میاد.ولی الان فیلم No Way Home رو که نگاه کنید تو فاز چهارم هستش و حتی عنوان مارول استودیوز هم روشه.خب،الان تکلیف چیه چون خداوکیلی گیج شدم)
۲.برخی مقالات هستن که خیلی دلم میخواد به روز رسانی بشن(مثلا برترین نبرد های فیلم های کمیک بوکی،رتبه بندی های فیلم های مارول و دی‌سی،برترین و بدترین کمیک های اسپایدی،برترین نبرد های اسپایدی و ... اینا رو سر فرصت به روز رسانی میکنید یا دیگه کلا نمیکنید؟)
۳.با توجه به وجود چهار اسپایدرمن،نظرتون رو درباره موارد زیر میگید:
برترین بازیگر اسپایدی
برترین نسخه اسپایدی
برترین دنیای اسپایدی
(نبرد و فیلم هم نمیخواد چون قبلا گفتید)
ممنون میشم اینارو بگید(ببخشید زیاد سوال کردم) :oops:

۱- بله الان صد در صد اسپایدرمن تام هالند در mcu هستش
۲- قطعا سر فرصت هر مقاله ای که نیاز باشه به روز بشه این کار رو براش انجام میدیم. ولی دو نکته است. یه سری از این مقالات توسط دیگر نویسندگان سایت نوشته شده اند و طبیعتا باید خودشون اقدام به به روز رسانی کنند. یه سری از مقالات مثل بهترین و بدترین داستان های اسپایدرمن رو من نیازی به آپدیت نمیبینم. البته برای ۱۰ داستان برتر مردعنکبوتی میتونید اون کمیک هایی که تحت عنوان "بهترین کمیک های مردعنکبوتی به زبان فارسی" تو سایت هست رو بهش اضافه کنید. یا مثلا به مقاله ۱۰ کمیک مهم اسپایدرمن میتونید "۱۰ کمیک مهم دهه گذشته مردعنکبوتی" که مقاله ش تو سایت هست رو اضافه کنید
۳- برترین بازیگر برام سخته. همه شون رو دوست دارم ولی اندرو گارفیلد رو واسه خاطر اون سخنرانی معروفش یه جورایی واسش احترام بیشتری قائلم
برترین نسخه اسپایدی قطعا نسخه کمیک دنیای اصلی هستش (البته قبول دارم که سالهاس اون رنگ و بوی سابق رو نداره) خارج از دنیای کمیک هم مشترکا نسخه spectacular spider-man و نسخه اسپایدرمن ps4
4- همونایی که بالا گفتم. البته از دنیاهای نوآر و سال ۱۶۰۲ هم خیلی خوشم میاد

ممنون از شما.
تقریبا با تمامی جواب ها موافقم.
اگر خودم بخوام برای سوال ۳ پاسخ بدم:
قلب:اندرو مغز:تام
نسخه Spectacular
دنیای ۱۶۰۲(راستش این سوال رو برای سینما پرسیدم دیدم چقدر مسخره گفتم خداروشکر شما واسه کمیک جواب دادید :lol: )
نقل قول کردن
The Spectacular Burmun
#16 The Spectacular Burmun 1402-06-27 13:07
به نقل از Vibranium Man:
به نقل از The Spectacular Burmun:
آقای ترابی خیلی عذر میخوام،یه چندتا سوال از MCUو تام هالند برام پیش اومد گفتم اینجا بگم:
۱.الان اسپایدرمن تام هالند تو MCU هستش یا نه(چون خودتون هم خبر داده بودید که بعد از Far From Home تام از مارول جدا و به دنیای SSU میاد.ولی الان فیلم No Way Home رو که نگاه کنید تو فاز چهارم هستش و حتی عنوان مارول استودیوز هم روشه.خب،الان تکلیف چیه چون خداوکیلی گیج شدم)
۲.برخی مقالات هستن که خیلی دلم میخواد به روز رسانی بشن(مثلا برترین نبرد های فیلم های کمیک بوکی،رتبه بندی های فیلم های مارول و دی‌سی،برترین و بدترین کمیک های اسپایدی،برترین نبرد های اسپایدی و ... اینا رو سر فرصت به روز رسانی میکنید یا دیگه کلا نمیکنید؟)
۳.با توجه به وجود چهار اسپایدرمن،نظرتون رو درباره موارد زیر میگید:
برترین بازیگر اسپایدی
برترین نسخه اسپایدی
برترین دنیای اسپایدی
(نبرد و فیلم هم نمیخواد چون قبلا گفتید)
ممنون میشم اینارو بگید(ببخشید زیاد سوال کردم) :oops:

سلام.
اول از همه هم از شما هم از آقای ترابی عذر میخوام که سوال تون رو بجای ایشون جواب میدم ولی فکر می کنم اگر چیزی رو بدونم ولی دانشم رو انتقال ندم درست نیست. :oops:
اون اخبار اون موقع پخش شده بود که بخاطر به تفاهم نرسیدن سونی و مارول اسپایدرمن تام هالند پس از دور ازخانه به دنیای اسپایدرمن سونی میره ولی توافق کردن که تو راهی به خانه نیست هم حضور داشته باشه . بعد از اینکه نو وی هوم اکران شد هم باز شایعه هایی بود که اسپایدیه تام هالند از MCU بره ولی موثق نبود و سونی و مارول برای یک سه گانه دیگه هم برای مرد عنکبوتی در mcu قرارداد بستن! و یه چیز دیگه! حدس می زنم ویلن های SSU در قالب شرور های یک دنیای موازی به فیلم های آینده مارول بیان ! اینجوری هم برای سونی سودمنده هم مارول و بعید نیست که هر دو طرف موافقت کنن .
و در نهایت ، آرزوی محالم اینه که مارول ، یا سونی رو بخره یا رایت سینمایی اسپایدرمن رو... :P
اونجوری مارول میتونه هر چقدر که خواست اقتباس از اسپایدرمن بسازه و طرفدارا هم تو حول و ولای روابط سونی و مارول نباشن...

دوست عزیز اصلا ایراد نداره.شما لااقل برای من ثابت شده اید حالا بقیه کاربران نظر خودشون رو دارن.
من هم خودم از این کارا کردم.یعنی یکی دیگه سوال کرده من جای استاد جواب دادم و قریب به ۹۰ درصد جواب ها نزدیک و درست به استاد بودن(هرچند دیگه گفتم زیاد نکنم پر رو نشم ;-) )
و جواب شما و آقای ترابی کامل و بدون ایراد بود.و منم به پاسخم رسیدم.
از شما و آقای ترابی هم تشکر میکنم :-)
نقل قول کردن
Vibranium Man
#17 Vibranium Man 1402-06-27 20:51
به نقل از The Spectacular Burmun:

دوست عزیز اصلا ایراد نداره.شما لااقل برای من ثابت شده اید حالا بقیه کاربران نظر خودشون رو دارن.
من هم خودم از این کارا کردم.یعنی یکی دیگه سوال کرده من جای استاد جواب دادم و قریب به ۹۰ درصد جواب ها نزدیک و درست به استاد بودن(هرچند دیگه گفتم زیاد نکنم پر رو نشم ;-) )
و جواب شما و آقای ترابی کامل و بدون ایراد بود.و منم به پاسخم رسیدم.
از شما و آقای ترابی هم تشکر میکنم :-)

لطف دارین :-)
من خودم هم به جمله : " تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف/ مگر اسباب بزرگی همه آماده کنی " اعتقاد کامل دارم ولی خب اگه آدم تلاش نکنه از کجا میتونه کم کم بفهمه که اسباب بزرگی (حالا نه در حد استاد ترابی ولی در حد خود طرف) رو آماده کرده و دانش مورد نیاز رو کسب کرده؟
و همینطور خوشحالم که کاربر دیگه ای هم مثل من فکر میکنه :lol: 8)
نقل قول کردن
The Spectacular Burmun
#18 The Spectacular Burmun 1402-06-27 23:52
به نقل از Vibranium Man:
به نقل از The Spectacular Burmun:

دوست عزیز اصلا ایراد نداره.شما لااقل برای من ثابت شده اید حالا بقیه کاربران نظر خودشون رو دارن.
من هم خودم از این کارا کردم.یعنی یکی دیگه سوال کرده من جای استاد جواب دادم و قریب به ۹۰ درصد جواب ها نزدیک و درست به استاد بودن(هرچند دیگه گفتم زیاد نکنم پر رو نشم ;-) )
و جواب شما و آقای ترابی کامل و بدون ایراد بود.و منم به پاسخم رسیدم.
از شما و آقای ترابی هم تشکر میکنم :-)

لطف دارین :-)
من خودم هم به جمله : " تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف/ مگر اسباب بزرگی همه آماده کنی " اعتقاد کامل دارم ولی خب اگه آدم تلاش نکنه از کجا میتونه کم کم بفهمه که اسباب بزرگی (حالا نه در حد استاد ترابی ولی در حد خود طرف) رو آماده کرده و دانش مورد نیاز رو کسب کرده؟
و همینطور خوشحالم که کاربر دیگه ای هم مثل من فکر میکنه :lol: 8)

دقیقا
اصلا حرف حساب جواب نداره.
من خودم با اینکار دوتا هدف دارم:یکی اینکه ببینم چقدر بلدم یا یادمه.دوم اینکه چقدر طرز فکرم شبیه الگوم هستش(اشاره به آقای ترابی)
در ضمن،نمیدونم خدا رو به من برگشته یا هرچی هست نمیدونم چرا بعضی از کاربر هایی که باهاشون تعامل داشتم یا بحث کردم مثل خودم فکر میکردن(عجب کاربرای خوبی هم بودن و هستن :-) )
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45