بدترین لباس های ابرقهرمانان در دنیای سینما

بدترین لباس های ابرقهرمانان در دنیای سینما

اینها از نظر ما بدترین کاستوم هایی هستند که در فیلم های ابرقهرمانی دیده شده اند.

 

10-  لباس کاپیتان آمریکا در فیلم "انتقام جویان"

لباس کاپیتان آمریکا در فیلم "انتقام جویان"

لباس به روز شده کاپیتان آمریکا برای قرن 21 بی شک یکی از معدود ضعف های فیلم انتقام جویان جاس ویدون است . لباسی بدون جزییات و یا ظاهری خاص که در میان آن همه قهرمان با لباس های رنگارنگ چشم ببیننده را آزار میداد و ببیننده را از صحنه های اکشن نا امید میکرد.

 

9- لباس مرد عنکبوتی در فیلم "اسپایدرمن شگفت انگیز"

لباس مرد عنکبوتی در فیلم "اسپایدرمن شگفت انگیز"

از همان ابتدا مشخص بود که «مارک وب» سعی خواهد کرد تا جایی که ممکن است سری فیلم های "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" را از سه گانه «سام ریمی» دور کند ( برای مثال نحوه تبدیل شدن پیتر پارکر به مرد عنکبوتی تغییراتی کرده بود و  اون جمله معروف اسپایدرمن یعنی "قدرت زیاد مسئولیت زیاد به همراه دارد"، در فیلم نبود). و البته لباس مرد عنکبوتی هم که کاملا عوض شده بود. لباسی زشت و بد قواره که در آن نماد عنکبوت دراز شده بود ، چشمی ریز و زرد رنگ و ... بدترین بخش لباس هم قسمت پایین شکم بود چون اون نوار حالت کمربند رو نداشت انگار به چیز خیلی مهم و حیاتی تو لباس کم بود! لباسی زشت و بد قواره که در آن نماد عنکبوت دراز شده بود ، چشمی ریز و زرد رنگ و ... این لباس به هیچ وجه مورد پسند هواداران قرار نگرفت ( عمه جی جونا جیمسون هم از این بهتر لباس طراحی میکرد(!

 

8- لباس سایبورگ در فیلم "جاستیس لیگ"

لباس سایبورگ در فیلم "جاستیس لیگ" 

واقعا وارنر کی میخواد از اشتباهات خودش درس بگیره؟ مگه همون لباس تمام CGI گرین لنترن نبود که هنوزم داره مسخره میشه؟ پس چرا دوباره همون اشتباه رو برای سایبورگ هم تو فیلم "جاستیس لیگ" مرتکب شد؟ جالبه که یک سال قبل از اینکه فیلم اکران بشه تو جشنواره کمیک کان تبلیغش رو نشون دادند و هواداران حسابی شاکی شدند. بعدش زک اسنایدر (کارگردان فیلم) گفت : "نه! نگران نباشید. جلوه های ویژه هنوز تکمیل نشده". ولی سال بعد که فیلم اکران شد معلوم شد هیچ فرقی نکرده. بیچاره «ری فیشر» که چقدر سعی کرد بازی خوبی از خودش به نمایش بذاره ولی حریف این لباس نشد!

 

7- لباس بی باک در فیلم Daredevil

لباس بی باک - دردویل

فیلم  "بی باک" که در سال 2003 و با بازی بن افلک در نقش قهرمان داستان ساخته شد پر از اشکالات و ایراداتی بود که کاملا با کمیک های کلاسیک این شخصیت در تضاد بود علاوه بر این بازی افلک نیز در نقش مت مورداک بسیار ضعیف بود به شکلی که میشد کتابی رو مخصوص اشکالات افلک در این نقش نوشت . تمام این اشکالات یک طرف و لباس مزخرفی که برای جناب دردویل طراحی شده بود یک طرف . بد سلیقگی در طراحی لباس و تضاد لباس با لباس کمیک ها یکی از نقاط ضعف این فیلم محسوب میشد.

 

6- لباس مردان ایکس در فیلم X-Men

 لباس مردان ایکس در فیلم X-Men

فیلم مردان ایکس 1 و 2 بسیار خوش ساخت و پر بودند از شخصیت پردازی های عالی ، داستان منسجم و نقش آفرینی های خوب ولی یکی از معدود چیز هایی که در فیلم به شدت روی اعصاب بیننده بود لباس بد و نا متناسب شخصصیت ها بود که با بی سلیقگی تمام طراحی شده بود و از نقاط ضعف فیلم به شمار می آمد . واقعا چه اصراری بود به داشتن یونیفرم های متحد الشکل و ماتریکس مانند برای همه کاراکترها.  البته این یونیفرم در فیلم هایی بعدی و به ویژه  x-men first class بهتر   شد.

 

5- لباس "استیل" 

لباس "استیل"

"استیل" فیلم افتضاحی بود که سال 1997 و براساس یکی از سوپرهیروهای گمنام دی سی ساخته شد. کارگردانش «کنت جانسون» بود و بازیگرش هم «شکیل اونیل» (آره، همون بسکتبالیسته!) خیلی ها میگن یکی از بدترین فیلم های کمیک بوکیه. با منبع اصلی هم تفاوت های زیادی داره. ضمن اینکه او در کمیک بوک های سوپرمن خلق شد و از متحدین او به حساب میاد ولی سوپرمن هیچ حضوری در فیلم نداره. به علاوه ، شخصیت های خبیث و مکمل هم مختص فیلم خلق شد. شخصیت اصلی فیلم «جان هنری ایرونز» نام داره که وقتی دوستش به نام «اسپارکی» به طور تصادفی توسط شخصیت خبیثی فلج میشه شغلش رو ترک میکنه. بعدش با اسپارکی یک لباس زرهی برای خودش درست میکنه و به قهرمانی به نام Steel تبدیل میشه. همانطور که گفته شد این یکی از بدترین های سینماست و امتیازش در سایت راتن تومیتوز ، 12 از 100 هستش! نقش آفرینی های مزخرفی هم داره. ولی از همه بدتر لباس استیل هستش. سازندگان فیلم تصمیم گرفتند اون شنل قرمز رنگ دنیای کمیک بوک رو مورد استفاده قرار ندهند . یا مثلا اون سمبل سوپرمن رو و حتی اون ماسک کامل رو! در نتیجه لباس استیل شبیه به لباس مرد حلبی تو فیلم "جادوگر شهر آز" شد!

 

4- لباس گرین لنترن در فیلم اختصاصی خودش

لباس گرین لنترن در فیلم اختصاصی خودش

نمیدونم ایده کدوم ابله ای بود که یک لباس کاملا ساخته شده توسط رایانه (CGI) درست کنه ولی هر کی بود با این ایده اش حسابی گند زد به فیلم "گرین لنترن"! (البته این فیلم به خودی خود هم فیلم گندی بود!). اونقدر این لباس رو مسخره کردن که خود رایان رینولدز (بازیگر نقش گرین لنترن) در فیلم ددپول هم بهش تیکه انداخت! نتیجه این شد که لباس گرین لنترن به شدت مصنوعی به نظر رسید و آدم باورش نمیشه چنین افکت های کارتونی برای لباس شخصیت اصلی در فیلمی که دست کم 200 میلیون دلار بودجه داشته، به کار رفته باشه.

 

3- لباس ددپول در فیلم ولورین

لباس ددپول در فیلم ولورین

فیلم "ددپول" که (2016) عرضه شد از هر نظر به شخصیت ددپول وفادار بود، از لباس گرفته تا شخصیت پردازی و ... (لباس ددپول هم تو این مقاله جزو بهترین هاست). اما این اولین باری نبود که ددپول را در یک فیلم سینمایی میدیدیم چون در سال 2009 فیلم ضعیف "ریشه های مردان ایکس: ولورین" هم عرضه شد که در آن ددپول حضور داشت ولی از هیچ نظر اون ددپولی که ما انتظار داشتیم نبود! مخصوصا از نظر ظاهر و لباس! این ددپول اصلا حرف نمیزد، شلوار کشی پایش بود، از دستانش شمشیر بیرون میومد، دهانش را بسته بودند و یک علامت های عجیبی رویش بود! واقعا شخصیت ددپول رو تو این فیلم قصابی کردن رفت پی کارش!

 

2- لباس زن گربه ای در فیلم اختصاصی خودش

لباس زن گربه ای در فیلم اختصاصی خودش

به خدا شرمنده شما هستیم که نمیتونیم این لباس رو تمام و کمال نشون شما بدیم (آخه مورد داره!). ولی کلا براتون بگم فیلم "زن گربه ای" سال 2004 به کل این شخصیت رو نابود کرد و هر چی جایزه در رشته بدترین ها بود رو به خودش اختصاص داد. لباس زن گربه ای کاملا بی ربط، زشت و غیر جذاب بود. بیشتر شبیه به زیرپوش زنانه بود ! و اینکه چرا و چطور شد که هل بری برای نقش زن گربه ای انتخاب شد یکی از بزرگترین رموز تاریخ هالیووده. اخه او که قبلا یک نقش قابل قبول به نام استورم رو بازی کرده و اسکار هم گرفته بود. پس چطور حاضر شد در چنین فیلم ضعیفی که خیلی ها میگن بدترین فیلم کمیک بوکی تاریخه، حاضر بشه؟ خیلی ها میگن بری اونقدر بد بود که خاطره خوش نقش آفرینی میشل فایفر کبیر را در فیلم "بازگشت بتمن" براشون نابود کرده. این فیلم همه چیزش فاجعه بود از داستانش گرفته تا جلوه های ویژه و لباس زن گربه ای!

 

1-  لباس بتمن در فیلم "بتمن و رابین"

لباس بتمن  و رابین

شاهکار بتمن و رابین (!!!!!) که مایه شرم تمام هواداران بتمن است لباسی از بتمن ، رابین و بتگرل  طراحی کرد که ببیننده را از دیدن فیلم مایوس میکرد و ببننده خدا خدا میکرد که بتمن لباسش را در بیاورد و بروس وین شود . بتمن و رابین ، فیلم بتمنی بود که جهان را با نوک سینه بتمن و بسیاری از کابوس های دیگر آشنا کرد بدون شک هدف وارنر از طراحی همچین لباسی تولید اسباب بازی و در آمد از این طریق بود. 

قربانعلی

 

 All rights reserved © Spidey.ir 2019

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

بدترین لباس های شخصیت های کمیک بوکی در سریال های تلویزیونی

بدترین لباس های شخصیت های خبیث در فیلم های کمیک بوکی

15 طرح مورد استفاده قرار نگرفته در فیلم های ابرقهرمانی که از خود فیلم بهتر بودند!

بهترین لباس های شخصیت های خبیث در فیلم های کمیک بوکی

15 تغییر ظاهر در دشمنان کلاسیک مرد عنکبوتی که باعث نارضایتی هواداران شد

بدترین لباس های ابرشروران (SUPERVILLAINS) در دنیای کمیک

10 شخصیت فیلم های ابرقهرمانی که لباسشون درست مثل کمیک ها هستش!

10 شخصیت فیلم های ابرقهرمانی که لباسشون اصلا مثل کمیک ها نیست!

10 لباس برتری كه جان رومیتا برای شخصیت های مارول خلق كرده است

10 لباس برتر ابرقهرمانان در دنیای کمیک بوک

برترین و بدترین لباس های ابرقهرمانان در سینما

رتبه بندی لباس های مرد عنکبوتی در دنیای سینما

10 تغییر لباس مهم در قهرمانان كمیك

15 ابرقهرمانی که اسم ضایع دارند!

10 ابرقهرمانی كه بدترین اریجین (ORIGIN) را دارند

15 لباسی که در فیلم های سینمایی مارول مورد استفاده قرار نگرفتند!

10 لباس برتر سریال های دی سی

بدترین لباس های ابرقهرمانان در دنیای کمیک

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

علی محمد حسینی
#1 علی محمد حسینی 1397-11-23 16:56
خیلی مقاله خوب و مفیدی بود ولی در بعضی قسمت ها خیلی از و تاب داشت برای مثال لباس اسپایدرمن در فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز.
ولی در کل عالی بود
نقل قول کردن
porya
#2 porya 1397-11-23 17:25
خیلی ممنون مقاله جالبی بود اقای.... یا خانوم.......
ببخشید نویسنده مقاله کیه؟ چون ننوشته بالا.
نقل قول کردن
hassan91
#3 hassan91 1397-11-23 21:57
وارنر چرا همش هم خودشو و هم طرافدارها رو هم قهرمانهاشو بدین شکل خراب میکنه، واقعا این چه لباسیه که واسه بتمن و رابین طراحی کردن. فیلم و لباس همه رو باهم بالا میارن.
نقل قول کردن
spiderpunisher
#4 spiderpunisher 1397-11-24 14:34
من عاشق این مقالات بدترین هام، یه طنز سیاه خاصی دارن.
فقط ببخشید میشه از این به بعد مقالاتی که دوباره رو صفحه قرار گرفتن و قدیمین رو بگین تکراریه چون آدم قاطی میکنه کدون رو قبلا خونده و کدوم جدیده :-?
نقل قول کردن
علی محمد حسینی
#5 علی محمد حسینی 1397-11-25 00:11
به نظر من کلا یک مقاله راجع به بدترین ها برای فیلم بتمن و رابین بنویسید و در آن به تمام جنبه های این فیلم بپردازید چون فکر کنم توی هر مقاله بدترین ها که من خواندم یک عنوان به این فیلم اختصاص داده شده است :cry:
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#6 AmirhoseinJafari2005 1399-10-06 13:07
خداییش برای کاپیتان آمریکا هیچ ایرادی نداشت... ولی بتمن و رابین مزخرف
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید