10 انیمیشن ابرقهرمانی برتر تاریخ سینما

10 انیمیشن ابرقهرمانی برتر تاریخ سینما

این مقاله به مناسبت انتشار نسخه باکیفیت انیمیشن "سفر به دنیای عنکبوتی" دوباره در صفحه نخست سایت قرار میگیرد!

در این رتبه بندی تنها انیمیشن هایی حضور دارند که در سینماهای جهان به اکران در آمده اند. برای خواندن رتبه بندی بهترین انیمیشن های کمیک بوکی/ابرقهرمانی که به صورت ویدئویی یا سریال تلویزیونی ساخته شدند، این مقاله را بخوانید.

 

10- نسخه سینمایی دختران پاورپاف (The Powerpuff Girls Movie)

نسخه سینمایی دختران پاورپاف (The Powerpuff Girls Movie)

"دختران پاورپاف" نام یک سری انیمیشن های کوتاه است که در ابتدای دهه 90 میلادی توسط انیماتوری به نام «کریگ مک کارکن» برای شبکه کارتون نت وُرک خلق شدند. سه دختر ابرقهرمان و دارای قدرت های فوق بشری به نام های «بلاسم»، «بابلز» و «باتر کاپ» به همراه خالق و پدر آنها که دانشمندی به نام پرفسور «یوتونیوم» بود ، ستاره های این سریال بودند و   شهردار شهر "تاونز ویل" معمولا به آنها زنگ میزد و باعث میشد به جنگ تهدیدات و دشمنان شهر بروند. سال 2002 نسخه سینمایی آن عرضه شد که امتیازش در سایت "راتن تومیتوز" 63 از 100 میباشد. منتقدین غالبا بر این باور بودند که یک انیمیشن شاد و fun است ولی داستانش به قدر کافی مایه و پتانسیل برای یک اثر سینمایی را ندارد.

 

9- مگا مایند (Megamind)

مگا مایند (Megamind)

سال 2010 محصولی از شرکت "دریم ورکس" شاهد بودیم به نام "مگا مایند" که در آن بازیگران معروفی همچون «ویل فارل»، «جونا هیل»، «برد پیت» و «دیوید کراس» صدا پیشه بودند. موضوع و تم این انیمیشن ابرقهرمانی، ساده ولی بکر بود: چی میشه اگه یک ابرشرور بتونه به طور موفقیت آمیزی دشمن خودش رو شکست بده؟ بعدش شاهد هستیم که همین آقای ابرشرور به نوعی به قهرمان شهر تبدیل میشه. ایده داستان خیلی خوبه ولی شاید اجرای چندان درخشانی نداشته باشه. امتیازش در سایت راتن تومیتوز، 72 از 100 هستش و با بودجه ای 130 میلیون دلار بیش از 300 میلیون دلار در سطح جهان فروخت. شوخی های مگا مایند نسبتا ضعیفه و باعث میشه بعد از یک بار تماشا دیگر میل و رغبتی برای تماشایش نداشته باشید!

  

8- لاک پشت های نینجا (TMNT)

لاک پشت های نینجا (TMNT)

سال 2007 شاهد ساخته شدن یک نسخه سینمایی و رایانه ای از "لاک پشت های نینجا" ی محبوب بودیم. درسته که منتقدین زیاد تحویلش نگرفتند و به ضعف های داستانی و دیالوگ های متوسطش گیر دادن، ولی دو برابر بودجه خودش فروخت و به دنیای کمیک و انیمیشن های لاک پشت های نینجا وفادار بود و به نظرم خوب تونست هوادارانش رو راضی کنه. ولی داستانش ضعف هایی داره و خبیث جدیدی که ارائه میده هرگز نمیتونه جای خالی دشمن اصلی لاک پشت ها یعنی «شِرِدِر» رو پر کنه! منتهی نقطه قوت اصلی اینه که به روابط و اختلافات درونی بین خانواده لاک پشت های نینجا و شخصیت پردازی های متفاوت اونا میپردازه.

 

7- فیلم لگو بتمن (The Lego Batman Movie)

 فیلم لگو بتمن (The Lego Batman Movie)

پس از موفقیت انیمیشن تحسین شده The Lego Movie ، وارنر تصمیم گرفت از روی شخصیت بتمن هم انیمیشن سینمایی مشابه ای بسازد. این انیمیشن سال 2017 عرضه شد و به موفقیت مالی نسبتا خوبی هم دست یافت و در آن بتمن سعی میکنه برای متوقف کردن جدیدترین نقشه خبیث جوکر بر بزرگترین ترس خودش غلبه کنه. منتقدین و هواداران استقبال بسیار خوبی از این انیمیشن کردند و امتیازش را در سایت "متا کریتیک" به 75 از 100 رساندند. به عقیده آنها سبک انیمیشن، صدا پیشگی ها، موسیقی، سبک بصری و شوخی های این اثر فوق العاده بود. و البته مهم ترین دلیل استقبال از آن این بود که بعد از سالها اثری مفرح و fun را به علاقمندان سینما نشان داد!

 

6- تایتان‌های نوجوان به سینما می‌آیند! (Teen Titans Go! To the Movies)

تایتان‌های نوجوان به سینما می‌آیند! (Teen Titans Go! To the Movies)

این انیمیشن سینمایی همین امسال یعنی 2018 اومد و به موفقیت های خوبی دست یافت (البته در گیشه فروش خیلی موفق نبود ولی نسبت به بودجه اندکی که داشت تونست موفق عمل کنه). همانطور که از عنوانش مشخصه براساس سریال کارتونی و مجبوب "تایتان های نوجوان به پیش" که سالهاست داره پخش میشه ساخته شد و قصه جالبی هم داشت که مخصوصا برای کودکان و نوجوانان بسیار سرگرم کننده و fun بود. این انیمیشن سرشار از ارجاعات و نکات باحال میباشد که دیدنش قطعا حال هواداران کمیک بوکی را خوب میکند و اونقدر جسارت دارد که حتی با دیگر شخصیت های دی سی یا فیلم های این شرکت شوخی کند و عیب هایشان را بگوید. داستان هم که درباره تلاش های «رابین» برای تبدیل شدن به یک ستاره سینما هست به قدر کافی عمق و پیام دارد.

 

5- شش قهرمان بزرگ (Big Hero Six)

شش قهرمان بزرگ (Big Hero Six)

شاید خیلی های ندانند که کارتون موفق دیزنی در سال 2014 یعنی Big Hero Six از روی یکی از کمیک های مارول ساخته شده! (اینجا میتونید یکی از کاورهای این کمیک رو ببینید) این کمیک توسط «استیون سیگل» و «دانکن رولیو» خلق شد و داستان یک گروه ابرقهرمانی ژاپنی به نام Big Hero Six را روایت میکرد. بیمکس یک موجود مصنوعی بود که توسط بچه ای نابغه به نام هیرو (Hiro) ساخته شد تا به عنوان بادیگارد او عمل کند. بیمکس میتونست به شکل یک اژدهای جنگی دربیاد و هیرو رو نجات بده. البته این کمیک خیلی گمنام و ناشناخته است. تا اینکه دیزنی مارول رو خرید و از روی این کمیک یک انیمیشن بلند و معرکه ساخت (البته با تغییرات زیاد) . در نسخه دیزنی بیمکس یک دستیار پزشکی دوست داشتنی بود که توسط برادر بزرگتر هیرو ساخته شد که متاسفانه مرد. بعدش هیرو به بیمکس زره اضافه کرد و یک گروه ابرقهرمانی تشکیل داد . این انیمیشن به موفقیت های بسیار خوبی دست یافت و علاوه بر اینکه تونست دل منتقدین رو به دست بیاره به فروش بسیار خوبی هم دست یافت و جوایز متعددی هم برد که مهم ترین اونا جایزه اسکار برترین انیمیشن سال بود (البته اون سال رقبای سرسختی نداشت!). منتقدین عمدتا بر این باور بودند که بسیار سرگرم کننده است و ریتمی بسیار خوب دارد که میتواند هم برای بچه ها و هم برای بزرگسالان جالب باشد.

 

4- شگفت انگیزان 2 (The Incredibles 2)

دیزنی و پیکسار 14 سال هواداران را منتظر گذاشتند تا بالاخره سال 2018 ادامه شاهکار خود را عرضه کردند. و انصافا هم که ارزش این همه انتظار را داشت. "شگفت انگیزان 2" دقیقا همان چیزی بود که منتظرش بودیم. خود اقای «برد بیرد» به عنوان سازنده و مغز متفکر قسمت اول گفته بود منتظر بوده تا ایده و داستان جالبی به ذهنشان برسد تا قسمت دوم را بسازد. و انصافا از این نظر شما را نا امید نمیکند. داستان این بار بیشتر روی مادر خانواده شگفت انگیز یعنی «الستی گرل» تمرکز دارد ولی همه المان هایی که باعث موفقیت قسمت اول شد در قسمت دوم نیز حاضر هستند و بار دیگر شاهد تعاملات و دینامیک جذابی بین اعضای خانواده شگفت انگیز هستیم. خبیث داستان هم به قدر کافی مرموز است و جذابیت دارد ولی به پای قسمت اول نمیرسد. اما قطعا ستاره اصلی انیمیشن، «جَک جَک» است که خالق شیرین ترین و باحال ترین لحظات میشود.

 

3- بتمن: نقاب شبح (Batman: The Mask of the Phantasm)

 بتمن: نقاب شبح (Batman: The Mask of the Phantasm)

این انیمیشن که سال 1993 عرضه شد را خیلی از هواداران بتمن به عنوان بهترین اثر سینمایی ساخته شده از روی شخصیت محبوب خود میدانند. به نوعی میتوان گفت ادامه سریال تحسین شده "بتمن مجموعه کارتونی" است که توسط «بروس تیم» و «پل دینی» خلق شد. گفته میشه اولش قرار بوده به صورت ویدئویی عرضه بشه ولی وارنر تصمیم گرفت آن را به طور محدود در سینماها به نمایش دربیاره. داستان درباره بتمنه که سعی میکنه با عشق سابق خودش به نام «آندریا بیومانت» آشتی کنه ولی بعد با یک کسی که به طور بیرحمانه ای داره روسای خلافکاری شهر گاتهام را میکشه آشنا میشویم. در واقع داستان از روی کمیک بوک Batman: Year Two اقتباس شده است. منتهی در این کمیک شخصیت خبیث اصلی ، The Reaper نام داشت ولی در این انیمیشن از خبیث اریجینالی به نام «شبح» (Phantasm) استفاده شد. منتقدین و هواداران عاشق این انیمیشن شدند و صدا پیشگان آن را که در راس آن «مارک همیل» و «کوین کان روی» قرار داشتند، ستودند. لحن و حال و هوای نوآر گونه این انیمیشن بسیار شگفت انگیز است و بسیاری هنوز آن را بهترین اثری میدانند که توانسته عالی ترین سرگذشت (Origin) را از «جوکر» روایت کند. اما متاسفانه به دلایلی این انیمیشن در گیشه شکست خورد.

 

2- شگفت انگیزان (The Incredibles)

 شگفت انگیزان (The Incredibles)

سال 2004 دیزنی و پیکسار این شاهکار را به ما تحویل دادند که درسته از روی هیچ کمیک بوکی اقتباس نشده بود ولی المان های کمیک بوک های ابرقهرمانی را رعایت میکرد و به طور آشکار از کمیک بوک های "چهار شگفت انگیز" مارول الهام گرفته بود. یعنی بار دیگر با خانواده ای ابرقهرمان سر و کار داشتیم که سعی میکنند زندگی عادی داشته باشند و بین خودشون کلی مشکل و جر و بحث دارند ولی در نهایت در کنار هم هستند. قصه فوق العاده این انیمیشن وقتی به اوج خودش میرسه که سالها پس از بازنشته شدن پدر خانواده و ممنوعیت فعالیت ابرقهرمانان باید دوباره به عرصه برگرده و اتفاقات جالبی میفته. این انیمیشن شاید تنها اثری با تم ابرقهرمانی باشه که تونسته به امتیاز 90 از 100 در سایت سخت گیر "متاکریتیک" دست پیدا کنه. منتقدین همه چیز آن را مورد ستایش قرار دادند، از شوخ طبعی ناب گرفته تا صدا پیشگی ها و فیلمنامه و سبک انیمیشن. و البته معلومه که تونست جایزه اسکار بهترین انیمیشن بلند سال رو ببره. رقبای این اثر یعنی "شرک 2" و "قصه کوسه ای" اصلا در حد و اندازه این انیمیشن تحسین شده نبودند. جالبه که بدونید این کارتون اسکار بهترین صداگذاری را هم برد که برای اولین بار در طول تاریخ برای یک فیلم انیمیشن اتفاق افتاده. همچنین در رشته بهترین فیلمنامه اریجینال نیز کاندید شده بود (در تاریخ سینما فقط انیمیشن های "داستان اسباب بازی"، "شرک" و "یافتن نمو" در این رشته کاندید شده اند).

 

1- اسپایدرمن: سفر به دنیای عنکبوتی (Spider-Man: Into the Spider-Verse )

 اسپایدرمن: سفر به دنیای عنکبوتی (Spider-Man: Into the Spider-Verse )

اصلا شک نکنید که این بهترین انیمیشن سینمایی تاریخ است که تم ابرقهرمانی دارد و از روی کمیک بوک ساخته شده است. همانطور که در نقد خودم هم گفتم، از نظر سبک انیمیشن، کارگردانی ، صدا پیشگی ، صحنه های اکشن و تعقیب و گریز، وفاداری به تاریخ کمیک بوک های اسپایدرمن موارد فنی، جلوه های ویژه فیلمنامه و ... با اثری بی نظیر مواجه هستیم اما چیزی که باعث شده در این رتبه قرار بگیره اینه که به بهترین شکل ممکن ذات اسپایدرمن رو که رو به تصویر میکشه. این شخصیت (حالا چه اسمش باشه پیتر پارکر یا مایلز مورالز یا هر چیزی دیگر) اونقدر ملموس و قابل درکه که هر کسی میتونه باهاش همذات پنداری کنه و ما کاملا در این انیمیشن با چنین شخصیتی روبرو میشویم. "سفر به دنیای عنکبوتی" یک کمیک بوک زنده است. یک نعمت بزرگه که امسال سونی به ما داده، نعمتی که تک تک هواداران اسپایدرمن و همه هواداران کمیک بوک باید قدرش رو بدونند چون محاله دیگه نظیرش ساخته بشه. انیمیشنی است که تمام ثانیه هاش داره به امثال من و شما ادای احترام میکنه و اونم چه ادای احترام باشکوهی.

 

 مهدی ترابی مهربانی

   All rights reserved © Spidey.ir 2019

     (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

20 انیمیشن ابرقهرمانی برتر تاریخ

10 کارتون ابرقهرمانی که ناتمام ماندند

نقد انیمیشن سینمایی "اسپایدرمن: سفر به دنیای عنکبوتی"

15 نکته ای که باید درباره انیمیشن "شگفت انگیزان"  بدانید

10 فیلم کمیک بوکی/ ابرقهرمانی که موفق به کسب جایزه اسکار شده اند

15 انیمیشن تلویزیونی که وارد دنیای کمیک شدند

10 کارتون خاطره انگیز دهه 80 میلادی

10 کارتون ابرقهرمانی که هرگز پخش نشدند

10 کارتون دی سی که احتمالا نمیدونستید وجود دارند!

10 کارتون مارول که احتمالا نمیدونستید وجود دارند!

15 کارتون کمیک بوکی که احتمالا نمیدونستید وجود دارند!

تاریخچه انیمیشن های مرد عنکبوتی

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Frank castle
#1 Frank castle 1397-10-09 11:41
واقعا تصور اینکه کلمبیا پیکچرز انیمیشنی ساخته که از شگفت انگیزان قشنگ تر باشه برام سخته.واقعا جای تحسین داره کارشون همچین کیفیتی از یه انیمیشن رو خلق کردند.
مقاله خیلی خوبی بود ممنون
یسری انیمیشن هست من خیلی دوست دارم. حداقل سالی یبار میبینمشون برام خسته کننده نمیشه مثل:
Batman:Year one(2011)
Dark knight return part 2
Doctor Strange:The Sorcerer Supreme
از روایت اوریجین کاراکترها خیلی لذت میبرم مخصوصا اینکه یه داستان مفهومی و اموزنده پشتش باشه درست مثل دکتر استرنج. یه جای بود که دکتر استرنج موظف بود یک دیوار رو خراب کنه و Ancient One باهاش حرف میزنه.اون تیکه رو خیلی دوست داشتم.
قسمت دوم بازگشت شوالیه هم اونجایی که مردم کمک به هم میکنن تا محلشون رو نجات بدن خیلی اموزنده بود.
سال اول بتمن هم درسته یجورایی منبع اقتباسش با بتمن بگین یکی بود ولی خیلی لذت میبرم میبینمش.
نقل قول کردن
The Lizard
#2 The Lizard 1397-10-09 12:18
چه جالب. اتفاقا منم دیروز داشتم یه مقاله تو سایت cbr میخوندم راجع به 10 انییمیشن برتر کمیک بوکی که سفر به دنیای عنکبوتی رو در رتبه 1 گذاشته بود
llink.ir/9acz

عجب انیمیشنی ساخته این سونی لامصب
نقل قول کردن
mani s.h
#3 mani s.h 1397-10-09 13:23
ممنون بابت مقاله استاد و خسته نباشید واقعا چقدر سریع و دقیق ولی استاد خیلی خیلی خیلی معذرت میخوام و اصلا قصد اهانت ندارم و واقعا معذرت میخوام(به توان ۱۰۰) ولی
پسر جهنمی :شمشیر طوفان حقش نبود تو رتبه بندیتون باشه اون جذابیت داستانش (که منو یاد هفت خان رستم میندازه یعنی برای رسیدن به چیزی که میخواد با دیو هایی میجنگه) و برنده جایزه "امی" شدنش. حداقل مثل مگامایند حوصله سر بر نیست؟ نمیشد اونم قرار بدید؟
بازم معذرت میخوام واقعا معذرت میخوام ،شما صاحب اختیارهستید.
نقل قول کردن
comicfa
#4 comicfa 1397-10-09 13:37
مقاله عالی بود
یه مورد برای اصلاح: تو شماره‌ی ۵ لینک کاور قرار نگرفته
به نظرم جای monsters vs aliens تو لیست خالیه ولی به هر حال همین ۱۰ مورد عالین :lol:
نقل قول کردن
Miguel-OHara
#5 Miguel-OHara 1397-10-09 15:09
یک انیمه ی سینمایی به نام my hero academia هم هست که امسال اکران شد و ژانرشم ابرقهرمانی بود. اون میتونست تو لیست باشه. ایده های جالبی هم داشت توصیه میکنم هم سینماییش و هم سریالش رو ببینین. در ضمن مغز متفکر این انیمه طرفدار کمیک بوک بخصوص اسپایدرمنه و المان های کمیک بوکی تو این انیمه یافت میشه.( میشه گفت کمیکی ترین انیمه ای هست که دیدم)
نقل قول کردن
The Lizard
#6 The Lizard 1397-10-09 15:27
به نقل از steve ragers:
ولی استاد خیلی خیلی خیلی معذرت میخوام و اصلا قصد اهانت ندارم و واقعا معذرت میخوام(به توان ۱۰۰) ولی
پسر جهنمی :شمشیر طوفان حقش نبود تو رتبه بندیتون باشه اون جذابیت داستانش (که منو یاد هفت خان رستم میندازه یعنی برای رسیدن به چیزی که میخواد با دیو هایی میجنگه) و برنده جایزه "امی" شدنش. حداقل مثل مگامایند حوصله سر بر نیست؟ نمیشد اونم قرار بدید؟
بازم معذرت میخوام واقعا معذرت میخوام ،شما صاحب اختیارهستید.

دوست عزیز
استاد که گفت اینا انیمیشن های سینمایی هستند که تو سالن های سینما اکران شدند
اونی که شما گفتی که سینمایی نیست! ویدئوییه!
دقت کن عزیزم
برای ویدئویی / تلویزیونی ها برو اینجا
llink.ir/9ad8
نقل قول کردن
iliya_nezami
#7 iliya_nezami 1397-10-09 15:50
بازم مثل همیشه عالی استاد بسیار مشتکر از این مقاله خوبتون
نقل قول کردن
Richard Grayson
#8 Richard Grayson 1397-10-09 17:33
به نقل از Miguel-OHara:
یک انیمه ی سینمایی به نام my hero academia هم هست که امسال اکران شد و ژانرشم ابرقهرمانی بود. اون میتونست تو لیست باشه. ایده های جالبی هم داشت توصیه میکنم هم سینماییش و هم سریالش رو ببینین. در ضمن مغز متفکر این انیمه طرفدار کمیک بوک بخصوص اسپایدرمنه و المان های کمیک بوکی تو این انیمه یافت میشه.( میشه گفت کمیکی ترین انیمه ای هست که دیدم)

لیست فقط برای انیمیشن های سینمایی ـه . my hero academia انیمه سریالیه و از 2016 داره پخش میشه ، واسه همین تو این لیست قرار نمیگیره . اون نسخه سینماییش هم کلا چیز عادی ـه برا انیمه ها ، بعد اینکه سریالش میگیره نسخه سینمایی یا OVA هم ازش پخش میشه اما منشا همون انیمس که باز منشا اون مانگاشه.

justice league : flashpoint paradox هم انیمیشن خوبی بود ، نسبت به بقیه انیمیشن های اون موقع دی سی مثه بتمن و رابین و ... که خیلی بهتر بود .
نقل قول کردن
mani s.h
#9 mani s.h 1397-10-09 18:27
به نقل از The Lizard:
به نقل از steve ragers:
ولی استاد خیلی خیلی خیلی معذرت میخوام و اصلا قصد اهانت ندارم و واقعا معذرت میخوام(به توان ۱۰۰) ولی
پسر جهنمی :شمشیر طوفان حقش نبود تو رتبه بندیتون باشه اون جذابیت داستانش (که منو یاد هفت خان رستم میندازه یعنی برای رسیدن به چیزی که میخواد با دیو هایی میجنگه) و برنده جایزه "امی" شدنش. حداقل مثل مگامایند حوصله سر بر نیست؟ نمیشد اونم قرار بدید؟
بازم معذرت میخوام واقعا معذرت میخوام ،شما صاحب اختیارهستید.

دوست عزیز
اقتاد که گفت اینا انیمیشن های سینمایی هستند که تو سالن های سینما اکران شدند
اونی که شما گفتی که سینمایی نیست! ویدئوییه!
دقت کن عزیزم
برای ویدئویی / تلویزیونی ها برو اینجا
llink.ir/9ad8

شرمنده استاد ترابی عزیز
ممنون که مطلعم کردی اقای the lizard
نقل قول کردن
Red_Right_Hand
#10 Red_Right_Hand 1397-10-09 20:32
واقعاً جای تشکر داره از استاد ترابی که همچین لیستی رو درست کردند. :)
ولی حیف که این لیست برای انیمیشن های سینماییه ، وگرنه جای انیمیشن سریالی Generator Rex خالی بود :)
نقل قول کردن
mani s.h
#11 mani s.h 1397-10-09 20:47
استاد ترابی و اعضای محترم سایت.
یه درخواست دارم میخوام کلکسیون کاملی از اسپایدرمن جمع کنم یعنی هرچیزی که قابلیت فایل بودن رو داره مثل کمیک ها ویدئو های کوچک و سریال و.... انگلیسی و فارسی فرقی نداره فقط درخواست دارم این لیست رو به من بدین هر چیزی هم جایزه حتی ویدئو گیم پلی ممنون میشم اگر راهنماییم کنید چون واقعا خسته شدم از سردرگمی میخوام مثل استاد هر چیزی راجب مردعنکبوتی بدونم و نیازه حتی کوچکترین حضور یا اشاره درکل :
everything about spider-man
ممنون میشم که در کامل کردن آن به من کمک کنید.
نقل قول کردن
Kirsten dunst
#12 Kirsten dunst 1397-10-12 11:38
من خودم تو انیمیشن های قهرمانی سینما شگفت انگیزان یک رو بیشتر دوست دارم سریالی هم بخوام بگم TMNT 2003 رو دوست دارم.
نقل قول کردن
امیر محمد گلکار
#13 امیر محمد گلکار 1399-04-07 20:49
من ا از اینا شماره 9 8 7 6 5 4 2 1 وقت من قصد بی احترامی به کارتون شماره 6 ندارم ولی در این کارتون با استن لی شوخی کردن که من زیاد خوشم نیومد.
نقل قول کردن
SPIDERBAT
#14 SPIDERBAT 1399-04-07 22:21
به نقل از امیر محمد گلکار:
من ا از اینا شماره 9 8 7 6 5 4 2 1 وقت من قصد بی احترامی به کارتون شماره 6 ندارم ولی در این کارتون با استن لی شوخی کردن که من زیاد خوشم نیومد.

از این که نباید ناراحت شد بلکه باید خوشحال شد چون خود رقیب اصلی استن لی (دی سی) هم فهمیده که که استن لی خیلی معروف و محبوبه و از اون برای قشنگ تر شدن انیمیشنش استفاده کرده(حتی خیلی کوتاه) و این برای ما مارول فن ها مایه ی افتخار و سربلندیه.
نقل قول کردن
امیر محمد گلکار
#15 امیر محمد گلکار 1399-04-07 23:11
شما درست میگید اینجوری بهش نگاه نکرده بودم که استفاده از استن لی در این کارتون دی سی نشون میده که دی سی هم فهمیده که استن لی خیلی معروف و محبوبه :lol: .
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#16 AmirhoseinJafari2005 1399-10-20 16:15
مورد های ۷ ، ۴ ، ۳ ، ۲ و ۱ بینظیر بودن :-) به خصوص شگفت انگیران ;-)
نقل قول کردن
ادریس نصراللهی
-1 #17 ادریس نصراللهی 1402-06-15 16:10
انیمیشن لیگ ابرحیوانات خانگی چطور ؟
نمیشد تو لیست باشه ؟
حداقل از دوتای آخر بهتره نه ؟
نقل قول کردن
mtm
#18 mtm 1402-06-15 19:31
به نقل از ادریس نصراللهی:
انیمیشن لیگ ابرحیوانات خانگی چطور ؟
نمیشد تو لیست باشه ؟
حداقل از دوتای آخر بهتره نه ؟

نه
ارزش هیچ توضیح اضافه ای هم نداره
نقل قول کردن
Vibranium Man
#19 Vibranium Man 1402-06-15 20:58
فکر کنم مقاله باید بروزرسانی بشه و درمیان دنیای عنکبوتی هم اضافه بشه.
بی صبرانه منتظرم ببینم میتونه صدر رتبه بندی رو از فیلم اول بگیره یا نه...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45