بدترین لباس های شخصیت های کمیک بوکی در سریال های تلویزیونی

بدترین لباس های شخصیت های کمیک بوکی در سریال های تلویزیونی

نوبتی هم باشه نوبت اینه که بریم سر وقت بدترین ها در سریال های ابرقهرمانی!

مقدمه: در این سالهای اخیر  سریال های ابرقهرمانی مثل قارچ در همه شبکه ها رشد کرده اند . اغلب اونا بودجه خوب و مناسبی ندارند و بنابراین در به تصویر کشیدن لباس یا افکت های ویژه مربوط به قدرت های شخصیت های کمیک بوکی ضعیف عمل میکنند. گاهی وقتها هم بودجه هست ولی خلاقیت نیست یا اینکه سازندگان میرن سراغ یه دیزاین بی ربط! اونقدر کاستوم بد در سریال های کمیک بوکی دیده ایم که واقعا انتخاب 10 تا از بدترین ها شاید خیلی سخت باشه ولی در این مقاله سعی میکنم این کار رو بکنم!

 

10- مارشن منهانتر (Martian Manhunter)

 مارشن منهانتر (Martian Manhunter)

وقتی شخصیت معروف و مهمی همچون «مارشن منهانتر» در سریال supergirl حضور یافت برای هواداران لحظه فوق العاده ای بود و خیلی ها گفتند نقطه اوج فصل اول را رقم زده. در ضمن این مساله نشون داد که سازندگان سریال سوپرگرل دستشون بازه و میتونند شخصیت های مختلفی را از گوشه و کنار عالم دی سی به سریال خودشون بیارن. ولی متاسفانه ظاهر و لباسش اصلا خوب نبود! شاید برخی بگن ظاهرش به دنیای کمیک وفادار بود ولی یک حالت کم هزینه و بی خود داشت که آدم رو یاد سریال های کم بودجه علمی تخیلی. دهه 90 میلادی می انداخت . به جای اینکه مارشن ما رو یاد مریخی ها بندازه، آدم رو میبرد به دل عروسک ها و ماپت های شرکت جیم هنسون (Jim Henson)! پوست سبز رنگ مارشن منهانتر یه کم زیادی تو چشم میزد ولی اون چشمان قرمزش بد نبود.

  

9- دایموند بک (Diamondback)

 دایموند بک (Diamondback)

برخی رو دیده ام که از نحوه حضور شخصیت «دایموند بک» در فصل 1 از سریال "لوک کیج" ناراضی بودند ولی من که ازش خوشم اومد. دیاموند بک از دشمنان اصلی لوک کیج در دنیای کمیکه (این مقاله را بخوانید) و باید قبول کرد لباسش ربطی به لباس او در دنیای کمیک نداشت! او در دنیای کمیک استاد کار با چاقو و زهر و سم هستش و ظاهرش هم آدم رو یاد مار میندازه. خب خداییش یه کم سخته همچین ظاهری رو دقیقا از روی دنیای کمیک کپی کرد و گذاشت تو یه سریال تلویزیونی ولی نتفلیکس و مارول میتونستند سعی خودشون رو بکنند ولی نکردند و در عوص لباسی تن این شخصیت خبیث کردند که هیچ ربطی به کاستومش در دنیای کمیک نداشت (البته خوبیش این بود که ربطش داده بودند به "صنایع همر" که راجع بهش اینجا توضیح داده بودم). در کل این لباس احمقانه به نظر میرسید و اجازه نمیداد دایموند بک را موقع مبارزه با لوک جدی بگیریم.

 

8- گردباد سرخ (Red Tornado)

 گردباد سرخ (Red Tornado)

«گردباد سرخ» یا «رد تورنادو» یک رُبات قدیمی و معروف و قهرمانه در دنیای دی سی که اینجا معرفی شده است. ایشون هم در سریال سوپرگرل شبکه CW حضور داشتنند . کلا این سریال کاستوم های بدی نداره (مخصوصا کاستوم خود سوپرگرل که عالیه) ولی گاهی اوقات سوتی زیاد میدن! نمونه بارزش هم لباس گردباد سرخ بود که به جای اینکه با دیدنش یاد یک رُبات بیفتیم، یاد یکی از خبیث های بی خود سریال "پاور رنجرز" میفتادیم که یه کاستوم ارزان قیمت تنش کردند! اپیزودی که او در آن حضور یافت خوب بود ولی لباسش اونقدر بد بود که نمیشد او را جدی گرفت

 

7- نوک (Nuke)

 نوک (Nuke)

«نوک» (با اسم واقعی «فرانک سیمپسون») یکی از دشمنان باحال کاپیتان آمریکا و بی باک در دنیای کمیک بوده (این مقاله را بخوانید) . او قرار بود ابرسرباز نسل خودش باشد ولی به قرص هایی که بهش نیرو میدادند اعتیاد پیدا کرد. صورتش رو در دنیای کمیک جوری رنگ میزنه که شبیه به پرچم کشور آمریکا به نظر برسه و ... این شخصیت در سریال "جسیکا جونز" حضور یافت (البته اسمش شده بود «ویل سیمپسون»). پس زمینه شخصیت او با دنیای کمیک همخوانی داشت  ولی ظاهرش؟ اصلا هیچ ربطی به دنیای کمیک نداشت! یعنی اصلا هیچ ربطی ! البته زدن تو فصل دوم کشتنش و شاید یه فصل دیگه دوام میاورد کاستوم تنش میکردن!

 

6- سوپرمن (Superman)

سوپرمن (Superman)

سریال "اسمال ویل" ده فصل به طول انجامید و آقای «تام ولینگ» نقش «کلارک کنت/سوپرمن» را در آن بازی میکرد ولی همواره از داشتن یک کاستوم واقعی ابرقهرمانی محروم بود. اما در فصل 9 و بنا به دلایلی که تا به امروز ناشناخته باقی مانده است ، لباسی بر تن او دیدیم که ما رو یاد لباس های فیلم "ماتریکس" انداخت!!! لباسی سیاه با یک بارانی بلند که اصلا هیچ قرابتی با سوپرمن نداشت. هواداران بهش لقب Neo Blur و Emo Blur داده اند (چون به طور مزخرفی سعی داشت دارک باشه). البته سابقه داشته سوپرمن لباس سیاه در دنیای کمیک داشته باشه ولی این کجا و آن کجا!

 

5- بلک بولت (Black Bolt)

بلک بولت (Black Bolt)

«بلک بولت» رهبر نا انسان ها (Inhumans) هستش که در این مقاله معرفی شده است. در دنیای کمیک لباسی داره که بیشتری سیاهه و بال هم بهش وصله ولی نمادین ترین بخش لباسش اینه که بالای سرش یه چیز سیگنال مانند و شبیه به چنگال قرار داره (به وسیله اون با بقیه ارتباط برقرار میکنه چون اگه زبان باز کنه باعث تخریب زیادی میشه!). مارول سالها بود که میخواست یک فیلم سینمایی از روی ناانسان ها بسازه ولی بخش سریال سازی مارول دست گذاشت روی اونا و سال 2017 سریال Inhumans ساخته شده که درسته بازیگران بدی نداشت ولی بدترین سریالی هستش که مارول ساخته! میشه یه مقاله کامل راجع به لباس های مزخرف شخصیت ها در این سریال نوشت ولی باید گفت که لباس بلک بولت از همه بدتر بود. نه از ماسک بلک بولت خبری بود و نه از بخش های نمادین لباسش.

 

4- هاک گرل و هاکمن (Hawkgirl & Hawkman)

هاک گرل و هاکمن (Hawkgirl & Hawkman)

کلا سریال های ابرقهرمانی دی سی در شبکه CW از نظر طراحی لباس بگیر و نگیر داره (تو انگلیسی میگن hit and miss)! یعنی بعضی وقتها خوب در میان و خیلی وقتها هم اصلا خوب نمیشن! لباس شخصیت های «هاک گرل» و «هاک من» در سریال ضعیف "افسانه های فردا" هم جزو گروه دوم هستن. درسته لباس چرمی تو سریال های CW خیلی متداول است ولی اون کلاه خود های کوتاه و رنگ قهوه ای تیره به کار رفته در لباس اونا باعث شده از جذبه این شخصیت ها کاسته بشه.

 

3- اتم (Atom)

 اتم (Atom)

تابلو ترین کپی برداری Arrowverse از فیلم های مارول به نحوه به تصویر کشیده شدن «ری پالمر» (اتم) برمیگرده. در سریال های "اروو" و "افسانه های فردا" ، اتم واقعا شبیه به آیرون منه! ری پالمری که در سریال های دی سی دیده ایم تقریبا کپی برابر اصل ایرون من است. این در حالیه که او در دنیای کمیک یک استاد دانشگاه بود که میتونست سایز خودش رو کوچیک کنه. او از مواد یک ستاره کوتوله سفید استفاده کرد تا کمربندی بسازه که بتونه به اندازه مورچه دربیاد. اما در Arrowverse ، ری پالمر شبیه به میلیاردر ابرقهرمان ماروله تا یک استاد دانشگاه کوچک شونده! البته ممکنه که مودب تر از تونی باشه ولی در اصل خود خودشه چون دقیقا مثل تونی صاحب یک شرکت چند میلیارد دلاری هستش که با لباسی فلزی قرمز رنگ به این ور و آن ور پرواز میکنه!

  

2- دث لاک (Deathlok)

 دث لاک (Deathlok)

«دث لاک» از شخصیت های خفن ماروله که اینجا معرفی کرده بودمش. قرار بود وقتی در سریال "مامورین شیلد" حضور پیدا میکنه یه تکون اساسی بهش بده (اون موقع از تعداد تماشاچی های این سریال کاسته شده بود) . بنابراین سازندگانش میخواستند با تزریق شخصیت های کمیک بوکی مارول جون تازه ای بهش بدن. مخصوصا دث لاک که قبلا در سینما یا تلویزیون دیده نشده بود. ولی خدا وکیلی لباسش اصلا خوب نبود. یک لباس بی خود و کلیشه ای و بی ربط! البته خداییش ساخت اون لباس و ظاهر دقیق دث لاک در دنیای کمیک میتونست به نوعی برای سازندگان سریالی که بودجه محدودی داره غیر ممکن باشه ولی آخه این؟ اصلا چه ربطی داشت؟!

 

1- جاستیس لیگ (The Justice League)

 جاستیس لیگ (The Justice League)

آره میدونم باورش خیلی سخته ولی اون چیزی که عکسش رو در بالا دیدید قراره جاستیس لیگ باشه! یعنی از چپ به راست: فلش، گرین اروو، سوپرمن، آکوامن و سایبورگ! این نسخه ای بود که بر و بچه های سریال "اسمال ویل" در شبکه CW تحویل بیننده ها دادند. در اینجا شاهد یک سری کاستوم افتضاح هستیم. فلش یه هودی سرشه، گرین اروو آدم رو یاد واسپ میندازه، سوپرمن شلوار جین به پا داره و کاپشن، آکوامن لباسش حتی ضد آب هم به نظر نمیاد (!) و سایبورگ هم شبیه به یک کاسپلیر شده که البته بودجه زیادی هم ته جیبش باقی نمونده!

 

 مهدی ترابی مهربانی

 All rights reserved © Spidey.ir 2019

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

بدترین لباس های شخصیت های خبیث در فیلم های کمیک بوکی

15 طرح مورد استفاده قرار نگرفته در فیلم های ابرقهرمانی که از خود فیلم بهتر بودند!

بهترین لباس های شخصیت های خبیث در فیلم های کمیک بوکی

15 تغییر ظاهر در دشمنان کلاسیک مرد عنکبوتی که باعث نارضایتی هواداران شد

بدترین لباس های ابرشروران (SUPERVILLAINS) در دنیای کمیک

10 شخصیت فیلم های ابرقهرمانی که لباسشون درست مثل کمیک ها هستش!

10 شخصیت فیلم های ابرقهرمانی که لباسشون اصلا مثل کمیک ها نیست!

10 لباس برتری كه جان رومیتا برای شخصیت های مارول خلق كرده است

10 لباس برتر ابرقهرمانان در دنیای کمیک بوک

برترین و بدترین لباس های ابرقهرمانان در سینما

رتبه بندی لباس های مرد عنکبوتی در دنیای سینما

10 تغییر لباس مهم در قهرمانان كمیك

15 ابرقهرمانی که اسم ضایع دارند!

10 ابرقهرمانی كه بدترین اریجین (ORIGIN) را دارند

15 لباسی که در فیلم های سینمایی مارول مورد استفاده قرار نگرفتند!

10 لباس برتر سریال های دی سی

بدترین لباس های ابرقهرمانان در دنیای کمیک

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

iliya_nezami
#1 iliya_nezami 1397-10-25 14:59
سلام مثل همیشه عالی. ولی واقعا اخری غیر قابل باوره اخه چطور ممکنه؟بیشترشم ک دست گله دیسیه
نقل قول کردن
spider.bat23
#2 spider.bat23 1397-10-25 15:10
واقعا جاستس لیگ خیلی خنده داره بود :D شبیه بچه ها بودن ولی به نظرم اتم لباسش بدک نیس ولی شبیه لباس ایرون منه
نقل قول کردن
AliReza.Ta
#3 AliReza.Ta 1397-10-25 18:41
مقاله ی عالی بود. توی شماره یک به نظر من سازنده های فیلم با همین بودجه کم هم می تونستن لباس های بهتر بسازن.واقعا خنده داره
نقل قول کردن
Spider stray
#4 Spider stray 1397-10-25 20:57
تریلر دور از خانه اومد پس چرا هیچی به هوچی؟ :sigh:
نقل قول کردن
Revan24
#5 Revan24 1397-10-25 23:53
باشماره 10 کاملا مخالفم و اتفاقا با اینکه لباس من هانتر کپی کمیک ها نبود اما لباسش خوب بود اصلا نباید تو این لیست باشه بجاش میتونستید از آیرون فیست استفاده کنید که یه لباس درست حسابی نداشت و بجز یه 2تا صحنه فلش بک چیز دیگه ای ندیدیم و خیلی مسخره بود
در مورد رد تورنیدو من اصلا ازش تو اروورس خوشم نیومد و خیلی بد بود کاستومش ...
نوک که اصلا هیچی انصافا یکی از شخصیت های حرو م شده ی نتفلیکس مارول همین بود
اسمال ویل سریالی بود که اگه ساخته نمیشد صنعت سریال های مدرن ابرقهرمانی اینی که الان هست نبود و تام ویلینگ فوق العاده بود تو این سریال اما انصافا کاستوماشون در بیشتر موارد افتضاح و چیپ و در بعضی موارد عالی بود..حداقل برای اون زمان...و توی بهترین ها حداقل چنتا کاستوم فوق العاده داره..
نا انسان ها...دسته گل مارول واقعا این سریال از بدترین فصل های اروورس و حتی از ایرون فیست هم بدتر بود...مارول واقعا پتانسیلشو تو خراب کردن نا انسان هایی که سال ها تو شیلد ازشون استفاده کرد به بهترین نحو نشون داد...مرسی واقعا مارول ...
هاک گرل و هاکمن هم لباساشون تو ذوق میزنه ا و اصلا مثل کمیک درخشان و دلپذیر نیستن
.
در مورد لجندز...اولا که لجندز هر فصل بهتر شد و از وقتی کنستانتین رو به سریال تزریق کردن دیگه سریال افتضاحی نیست و خوب شده. پس لطفا انقد دیگه نکوبیدش بعدشم اتم لباسش قرمز نیست و درسته که شخصیتش یه ذره مثل تونی استارکه ااما شما اصلا لباس atom rebirth رو دیدید؟؟
با ینکه اون رایان چوییه اما میشه گفت لباسش کاملا از رایان چویی الهام گرفته شده
.
دث لاک داستانش خوب بود اما حیف کاستوم درست حسابی نداشت
.
و بنظرم باید لباس رالف دیبنی تو سریال فلش هم به این لیست اضاف بشه
.
و لطفا یه لیست از بهترین کاستوم های سریال های ابرقهرمانی درست کنید...اون جذابتری میشه..ممنون از مقاله های خوبتون.
نقل قول کردن
Revan24
#6 Revan24 1397-10-26 00:06
به نقل از iliya_nezami:
سلام مثل همیشه عالی. ولی واقعا اخری غیر قابل باوره اخه چطور ممکنه؟بیشترشم ک دست گله دیسیه

اره.دیسی هم تو بدترین ها و هم تو بهترین ها بیشترین سهم رو داره....
دیسی شاید سریالش مثل بیشتر سریال های مارول با کیفیت نباشن اما تو زمینه کاستوم بهتر از مارول نباشه بدتر هم نبود
فلش کاستومای شخصیت ها واقعا خوبه...
تایتان ها اکثرا کاستوم های فوق العاده ای داشت..اگه اون قسمت اخر فصل رو حذف نمیکردن و بجاش اون قسمت مسخره با بتمن رو نمیزاشتن میتونستم بگم همیشون عالی بودن چون اگه \شت صحنه رو دیده باشین قسمت اخر کاستوم جدید داشتن همه...
بقیه سریالاش هم تک توک کاستوم فوق العاده دارن...اسمال ویل هم کاستوم فوق العاده داره...گاتهام هم بعضی کاستوم هاش خیلی خوبن....
.
نقل قول کردن
Revan24
#7 Revan24 1397-10-26 00:07
به نقل از AliReza.Ta:
مقاله ی عالی بود. توی شماره یک به نظر من سازنده های فیلم با همین بودجه کم هم می تونستن لباس های بهتر بسازن.واقعا خنده داره

سریال های عه بوق دیسی به مراتب کاستوم های بهتری از اسمال ویل داشتن... :lol:
نقل قول کردن
AmirM. IX9
#8 AmirM. IX9 1397-10-26 01:14
دت لاک اصلا شبیه سایبورگ ها نیست. بلک بولت هم فکر کنم میخواستن تو فصل2 به بعد ظاهرشو کمیکی تر کنند. جاستیس لیگ تو سریال اسمالویل هم لباساشون اصلی نیست، چون هنوز به اون ابرقهرمان واقعی تبدیل نشدن. مثلا کلارک کنت تو قسمت های آخر فصل10 تازه لباس سوپرمن پوشید. پس بقیه اعضا هم به مرور قرار بوده لباسشون کمیک بوکی بشه. یعنی بعد از مقبولیت سوپرمن نزد مردم و تشکیل گروه با بتمن. فصل11 اسمالویل به صورت کمیک موجوده.
نقل قول کردن
SPIDEY DED
#9 SPIDEY DED 1397-10-26 03:10
یه خبر فوق خفن دارم تریلر مردعنکبوتی اومدددددددددددد دد
نقل قول کردن
the Witcher
#10 the Witcher 1397-10-26 13:47
شبکه cw رو باید اسمش رو بزارن wc چون توالت سریال های ابرقهرمانیه
بودجه کم، سریال های آبکی، جلوه های ویژه بیخود، داستان های سطحی و البته کاستوم های آشغال
نقل قول کردن
the Witcher
#11 the Witcher 1397-10-26 13:48
من خودم وقتی لباس مارشن منهانتر رو دیدم واقعا حالم بهم خورد :-x
نقل قول کردن
The Lizard
#12 The Lizard 1397-10-26 13:50
اصلا دی سی معروفه به لباس های بیخود شخصیت هاش تو سریال های تلویزیونی :lol: خوب اقا جون بودجه ندارید برای چی سریال میسازید؟
نقل قول کردن
hassan91
#13 hassan91 1397-10-28 10:46
کاستوم های لات و لوتای محلمون از جاستیس لیگ بهتره :lol:
نقل قول کردن
moali
#14 moali 1397-11-23 19:37
بازم عالی مثل قبل
واقعا بلک بولت حالمو بهم زد چون خیلی افتضاح بود. از طرفی شخصیت محبوبمه
راستی آقای ترابی مقاله ای برای بهترین کاستوم های سریال ها هست آیا؟
نقل قول کردن
amin Hajati
#15 amin Hajati 1400-08-29 17:06
واقعا هیچ شباهتی ندارند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45