شماره 52 از سری جدید کامیک بوک "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" ترجمه شد (همون 853 سابق!)

شماره 52 از سری جدید کامیک بوک "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" ترجمه شد (همون 853 سابق!)

و بلاخره پس از بیش از دو سال انتظار شاهد مبارزه بین مرد عنکبوتی و کیندرد در این شماره خواهید بود. خودتان را آماده کنید برای بزرگترین صحنه شوکه کننده سال 2020!

خبیثی به نام «کیندرد» بالاخره ضربه زد. او «سین‌ایتر» را به زندگی بازگرداند تا جنایت‌کاران را، از جمله «نورمن آزبورن» ملقب به «گرین گابلین»، از گناهان‌شان «تطهیر» کند. سپس کیندرد تمام گناهانِ جمع‌آوری‌شده را به سمت دوستانِ عنکبوتی پیتر فرستاد و آن‌ها را به نسخه‌هایی شیطانی از خودشان بدل ساخت و در حال حاضر از آن‌ها برای به آشوب کشاندن شهر نیویورک استفاده می‌کندپیتر پس از این‌که نتوانست از کمک دکتر استرنج بهره‌مند شود، رفت تا به تنهایی با کیندرد مقابله کند.

 

ضمنا حتما آرک قبلی یعنی "خیزش گناهان" را در اینجا به طور کامل بخوانید.

 

The Amazing Spider-Man # 52 (853)

شماره 852 مرد عنکبوتی - کمیک

مترجم: محمد صالح حیدری

ناظر ترجمه: مهدی ترابی مهربانی

ادیتور ، گرافیست و طراح کاور: امیر حسین رجبی

لینک دانلود مستقیم

لینک دانلود غیر مستقیم

لینک دانلود غیر مستقیم (مدیا فایر)

 

نظر خودتون رو درباره داستان و طراحی های این کمیک با ما در بخش نظرات در میان بذارید.

برای خوندن دیگر کمیک هایی که ترجمه کرده ایم اینجا را کلیک کنید.

 

مطالب مرتبط: 

چگونه در كامپیوتر یا سیستم اندروید كمیك بخوانیم؟

سری کمیک های اسپایدرمن شگفت انگیز با ترجمه فارسی

از رویداد جدید اسپایدرمن رونمایی شد: «آخرین بقایا» (LAST REMAINS)

10 حقیقتی که باید دربارهٔ «کیندرد» (KINDRED)، خبیث جدید کمیک‌بوک‌های اسپایدرمن، بدانید

خبیث جدید کمیک بوک های مرد عنکبوتی شگفت انگیز کیست؟

رویداد جدید مرد عنکبوتی با عنوان خیزش گناهان (SINS RISING) - کامل + لینک دانلود

کمیک مقدمه "مرد عنکبوتی شگفت انگیز: خیزش گناهان" ترجمه شد + لینک دانلود

10 حقیقتی که باید دربارۀ «سین‌ایتر» (SIN-EATER) بدانید

10 حقیقت مهمی که باید دربارۀ تیمارستان "راون‌کرافت" (RAVENCROFT INSTITUTE) بدانید

شماره آخر از کمیک "تیمارستان راون کرافت" ترجمه شد + لینک دانلود

قسمت آخر از کمیک "اسپایدرمن: مرگ جین دی ولف" ترجمه شد + لینک دانلود مستقیم

از رویداد جدید اسپایدرمن رونمایی شد: «آخرین بقایا» (LAST REMAINS)

چه كسانی از هویت مخفی مرد عنكبوتی با خبر هستند؟ 

معرفی شخصیت های مكمل كمیك های مرد عنكبوتی

15 دشمن ترسناک و چندش آور مرد عنکبوتی: سین ایتر

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Agent spidey
#1 Agent spidey 1399-08-28 17:29
واقعا پایان شوکه کننده ای داشت ولی به نظرم اسپنسر دیگه شورش رو داره در میاره آخه مرد حسابی این آرک کیندرد رو دو سال کش دادی الان هم که رسیدی قطره چکانی میری جلو باید شماره بعد انگیزه های کیندرد معلوم بشه و این که قضیه هری چرا بعد ران دن اسلات شخصیتش عوض شده و اینکه این هری همون هریه یا نه ، اصلا قضیه این دو تا فرق داره و اون یکی هری کلونه یا نه ؟
نقل قول کردن
Captain-spidey
+1 #2 Captain-spidey 1399-08-28 18:12
عجب...
عجب...
عجب...
(خدایی برگ برام نموند تایپم نمیاد :lol: )
خیلی هیلی غیر قابل پیش بینی و سریع اتفاق افتاد واقعا کف کردم دست نیک اسپنسر درد نکنه و همچنین شما خیلی کمیک جذابی بود خیلی لذت بردم ممنونم که با این کیفیت و سرعت دارید کمیک هارو ترجمه و ادیت میکنید
واقعا یه سری جاها از کمیک خیلی داغونم کرد وسط نبرد های سین ایتر(همون کیندرد دیگه عادت کردیم بگیم سین ایتر :-| )
و مردعنکبوتی کیندرد یه جمله خیلی قشنگ گفت اینکه تو هر بلایی که سرت میاد تقصیر خودت هرچی فک کردم دیدم واقعا درست میگه هر مشکلی که سره راه پیتر میاد تقصیر خودش و نکته همینه اینکه اون انتخاب کرده که در عوض مسئولیتی که داره این دردسر هارو تحمل کنه و دیدیم که اون حتی برای این هدف مقدص و والا حاظر شد جون خودش رو هم بده :cry:
یکی دیگه از نکات خیلی زیبای کمیک اون صحنه فدا کردن خود پیتر بود که واقعا فک نمیکردم همچین کاری کنه یعنی واقعا معمولا ویلن های داستان این کار رو نمیکنن و میخوان پیتر رو زجر بدن(نمونش بابای کیندرد :-* ) ولی کیندرد مستقیم پیتر رو کشت لامصب و احتمالا در قسمت بعد شاهد نبر در دنیای مرگ خواهیم بود یعنی از زمین بازیه پیتر(که زمین باشه) داریم میریم به زمین بازیه کیندرد(چه واویلایی بشه)
طراحی هم خیلی زیبا بود واقعا نصف فضای داستان به این طرحی زیبا و فوقلعاده بود اون صحنه ایستادن عنکبوت روبه‌روی هزارپا خیلی باحال بود اصن دیدم رو به داستان عوض کرد
ترجمه هم واقعا عالی بود دستتون درد نکنه مثل همیشه عالی و فوقالعاده هم از اقای ترابی هم از اقای حیدری تشکر میکنم
ادیت ام که اخه از رجب قرقی چیزی جز فوق‌العاده دیده بودیم؟!
نمره به داستان :۱۱:|
نمره به طراحی :۱۰ :|
نمره به ترجمه :۱۱
نمره به ادیت :۱۱ :|
بازم ممنونم ازتون
میگم اساتید بزرگوار نظری در مورد داستان ندارن خیلی دوست دارم بدونم نظر اقای ترابی در مورد کمیک چی بود
نقل قول کردن
Mohamadgg
#3 Mohamadgg 1399-08-28 18:17
والا من متن مقاله رو خوندم شوکه شدم
بریم ببینیم اسپنسر چه اشی برامون پخته!
نقل قول کردن
Mohamadgg
#4 Mohamadgg 1399-08-28 18:39
هشدار اسپویل
.
.
.
.
.
.
.
.
Death of the spiderman
خدایی دیوونه شدم
بدحور دیوونه شدم
واقعا بعد این سری باید ده دشمن برتر مردعنکبوتی اپدیت بشه
خیلی ترسناک بود
شماره بعد:پیتر پارکر در جهنم
نقل قول کردن
Hail Comic Book
+1 #5 Hail Comic Book 1399-08-28 19:31
سلام به تمام کاربران سایت اسپایدی
نقد من به این کمیک :
(هشدار اسپویل)






بومممم!
اسپایدی مرد!!!
به این میگن یک مرگ خوب!نه مثل شماره 700 با اون وضعیت داغون.تو این شماره خیلی خوب مرد به نظرم یعنی خودشو فدا کرد تا بقیه زنده بمونن (البته من میگم به احتمال 99% زنده میشه در اینده)
من به این نکته که تو نقد های قبلیم هم گفتم دوباره اشاره میکنم:اسپنسر طوری داستان رو پیش میبره که اخر هر شماره یک اتفاقی میفته که حتما خواننده شماره بعدیو بخونه.و این کار رو بدون ضربه به کیفیت داستان انجام میده!
نکته اصلی موفقیت این ران میدونید چیه؟
اینکه حتی اسپنسر بعضی از داستاناش شاهکار نباشن باز هم معرکن.چرا؟چونکه اسپایدی رو برده سمت دوره کلاسیکش و من به نظرم بهترین دوران همون موقع بود یعنی قبل دهه 90
برا همین انیمیشن spectacular spider man
رو همه دوسش دارن .چون اون هم اسپایدی رو برده بود تو بهترین دوران خودش و به شخصیت پردازیش هم وفادار بود(در کل این فرمول به نظرم برای همه شخصیت ها جواب میده!)
ولی باز هم طراحی ها منو جذب نکرد.مخصوصا مبارزه پیتر با کیندرد ولی خب نسبت به این که این کمیک ها تند تند درست میشن طراحی خوبه.
شخصیت پردازی اسپایدی هم هیچ مشکلی نداره دقیقا همون کاری رو میکنه که یک هوادار اسپایدی انتظار داره.یعنی میمیره بقیه جون سالم به در ببرن.(فک کنم همینطوری پیش بره پیتر رکورد گینس معامله با ادم بدا رو بزنه :lol: )
اون تیکه ای هم که کیندرد گردن اسپایدی رو میشکنه اون snap به نظرم اشاره ای به مرگ گوین استیسی بود .

در کل اگر این رویداد رو نخوندید حتما بخونید چون معرکست.اینو میگم چون از بس نکته منفی کم داره نقدای من کوتاه میشن .
در کل شاید تنها راه خراب شدن این ران اینه که هویت کیندرد هری ازبورن نباشه و گوین باشه که احتمالش در حد 0 هست. من بیشتر از همه مشتاق ملاقات کیندرد و مری جین هستم و نورمن هستم .
نمره به داستان 10/10
طراحی 8 از 10

حالا چند تا سوال میخوام مطرح کنم دوستان اگر خواستن بیان راجبش بجث کنیم.
1- گناهان که از بین رفتن.تکلیف سین ایتر چی میشه؟
2-کیندرد و پیتر کجا رفتن؟تو جلد شماره بعد انگار پیتر رفته یجا مثل جهنم ولی عجیب نیست پیتر بره جهنم؟
3-ایا شماره 52lr ترجمه شده؟
4-به نظرتون این بهترین ران بعد ران استنلی و استیو دیکتو برای اسپایدر من نیست؟یا شاید بهترین ران اسپایدی؟
نقل قول کردن
_ _
#6 _ _ 1399-08-28 19:41
الان دهنم برای سرعت ترجمه باز مونده
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#7 Mr. Doctor 1399-08-28 19:45
وای خدا وای خدا وای خدا وای خدا وای خدا
هایپم برای هر شماره بشدت بالاست،مخصوصا این شماره.تشکر میکنم از تیم ترجمه و ادیت این سری کمیک؛خسته نباشید
برم بخونمش ;-)
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#8 Mr. Doctor 1399-08-28 20:02
:cry: :cry: :cry: :cry:
خیلی سریع و شلیکی مرگ پیتر اتفاق افتاد،یه لحظه گردن خودمم درد گرفت :sad: :sad:
من منتظر بودم که کیندرد یکم با پیتر صحبت کنه و دق دلش رو خالی کنه بعد بره سراغ کشتن اسپایدی.
بسیار بسیار منتظر قسمت بعدی و بعدیشم؛به امید موفقیت پیتر(مثل همیشه)
ممنون از سایت اسپایدی بخاطر این سرعت ادیت و ترجمه فوق العاده.
نقل قول کردن
Mohsèn II
#9 Mohsèn II 1399-08-28 21:10
خیلی ممنون بابت ترجمه کنیک دستتون درد نکنه
به نقل از Hail Comic Book:
سلام به تمام کاربران سایت اسپایدی
نقد من به این کمیک :
(هشدار اسپویل)






بومممم!
اسپایدی مرد!!!
به این میگن یک مرگ خوب!نه مثل شماره 700 با اون وضعیت داغون.تو این شماره خیلی خوب مرد به نظرم یعنی خودشو فدا کرد تا بقیه زنده بمونن (البته من میگم به احتمال 99% زنده میشه در اینده)
من به این نکته که تو نقد های قبلیم هم گفتم دوباره اشاره میکنم:اسپنسر طوری داستان رو پیش میبره که اخر هر شماره یک اتفاقی میفته که حتما خواننده شماره بعدیو بخونه.و این کار رو بدون ضربه به کیفیت داستان انجام میده!
نکته اصلی موفقیت این ران میدونید چیه؟
اینکه حتی اسپنسر بعضی از داستاناش شاهکار نباشن باز هم معرکن.چرا؟چونکه اسپایدی رو برده سمت دوره کلاسیکش و من به نظرم بهترین دوران همون موقع بود یعنی قبل دهه 90
برا همین انیمیشن spectacular spider man
رو همه دوسش دارن .چون اون هم اسپایدی رو برده بود تو بهترین دوران خودش و به شخصیت پردازیش هم وفادار بود(در کل این فرمول به نظرم برای همه شخصیت ها جواب میده!)
ولی باز هم طراحی ها منو جذب نکرد.مخصوصا مبارزه پیتر با کیندرد ولی خب نسبت به این که این کمیک ها تند تند درست میشن طراحی خوبه.
شخصیت پردازی اسپایدی هم هیچ مشکلی نداره دقیقا همون کاری رو میکنه که یک هوادار اسپایدی انتظار داره.یعنی میمیره بقیه جون سالم به در ببرن.(فک کنم همینطوری پیش بره پیتر رکورد گینس معامله با ادم بدا رو بزنه :lol: )
اون تیکه ای هم که کیندرد گردن اسپایدی رو میشکنه اون snap به نظرم اشاره ای به مرگ گوین استیسی بود .

در کل اگر این رویداد رو نخوندید حتما بخونید چون معرکست.اینو میگم چون از بس نکته منفی کم داره نقدای من کوتاه میشن .
در کل شاید تنها راه خراب شدن این ران اینه که هویت کیندرد هری ازبورن نباشه و گوین باشه که احتمالش در حد 0 هست. من بیشتر از همه مشتاق ملاقات کیندرد و مری جین هستم و نورمن هستم .
نمره به داستان 10/10
طراحی 8 از 10

حالا چند تا سوال میخوام مطرح کنم دوستان اگر خواستن بیان راجبش بجث کنیم.
1- گناهان که از بین رفتن.تکلیف سین ایتر چی میشه؟
2-کیندرد و پیتر کجا رفتن؟تو جلد شماره بعد انگار پیتر رفته یجا مثل جهنم ولی عجیب نیست پیتر بره جهنم؟
3-ایا شماره 52lr ترجمه شده؟
4-به نظرتون این بهترین ران بعد ران استنلی و استیو دیکتو برای اسپایدر من نیست؟یا شاید بهترین ران اسپایدی؟

مرگ اسپایدی واقعا تو این شماره خوب بود بر خلاف ملکه عنکبوتی و مرگ های دیگش بالاخره یه مرگ درخور نصیبش شد
به نظرم طراحی ها خیلی خوبن و ایرادی ندارن
راجع به تئوری هاتون هم به نظرم این که پیتر تو جهنم یا برزخ بعد از مرگ رفته باشه محتمله میتونه تاثیر معامله پیتر با مفتیسو باشه
من خودم شخصا یه تئوری دارم به نظرم چون مفتیسو الان مرده پس شاید کیندرد یه مقام بهتری تو جهنم پیدا کنه و تعدید برانگیزیش بیشتر بشه
نقل قول کردن
Spider-Fan
#10 Spider-Fan 1399-08-28 21:20
#5:
ممنون بابت نظرتون.
شمارۀ ۵۲.LR و ۵۳ (که امروز منتشر شد) ان‌شاءالله به زودی تقدیم‌تون می‌شه.
دربارۀ سؤال آخرتون، ران اسپنسر عالیه، امّا به جای خودش.
هر چند هنوز برای قضاوت زوده و احتمالاً حالا حالاها کار اسپنسر ادامه داشته باشه در امیزینگ، به نظرم خیلی اغراق‌آمیزه ادعاتون و فکر نمی‌کنم خودِ اسپنسر هم موافق باشه باهاش! چون بعد از ران استن لی با استیو دیتکو و بعد جان رومیتای پدر، ران‌های شاخصی از نویسنده‌های بزرگی مثل پیتر دیوید و راجر استرن و JMS رو داریم که به نظرم برتری دارن به ران اسپنسر (تا این‌جا) و حتی می‌شه گفت منبع الهام‌ش بودن.
امّا اسپنسر تا این‌جا، واقعاً خدمت کرده به اسپایدرمن و اگه بتونه این OMD رو هم جمع کنه، اسمش در کنار همین افراد به عنوان یکی از بهترین نویسنده‌های تاریخ اسپایدی ثبت می‌شه...
نقل قول کردن
Anti_Carnage
#11 Anti_Carnage 1399-08-28 21:34
اسپوییییییییل











اونجا که از پنجره پرت شد احتمالا تو ذهنش پرت شده و مرگشم سرآغازیه واسه اون پیش درامدی که تو کانال گذاشتین که مثل OMD میشه (یعنی نمرده) مرگشم خیلی آبکی بود اگه قرار بود مرگ اصلی باشه (که نیست) در کل بوووووووووم :-|
نقل قول کردن
Anti_Carnage
#12 Anti_Carnage 1399-08-28 21:37
البته بگم مرگش خوب بود ولی چیزی نبود که بره و دیگه بر نگرده واسه چن وقت . درحدی که مثلا همین آرک باشه عالیه
نقل قول کردن
Hail Comic Book
#13 Hail Comic Book 1399-08-28 21:38
شرمنده من یک اشتباه لپی انجام دادم کامنت قبلیم رو نیارید رو سایت لطفا

#9
یک سوال مفستیو تو کدوم کمیک مرده؟مگه نا میرا نبود؟

#10
در کل منظورم این بود که جزو برترین نویسنده ها هست یک مقدار اغراق کردم تو متنم :lol:
نقل قول کردن
black goblin
#14 black goblin 1399-08-28 21:53
سلام من تازه به سایت اسپایدی ملحق شدم.
از نظر من اسپنسر عالی هست و داره هر لحظه داستان را جذاب تر می کنه چون من ذوق زده شدم که ادامه اش را بخوانم.
از آقای ترابی و حیدری و قرقی ممنونم.
ترجمه و ادیتشان حرف ندارد.
از نظر من کیندرد راه حل بزرگترین گند مارول است.
فقط ببخشید یک سوال داشتم؟
1_نقش میستریو توی این بازی کیندرد چی بود؟
2_سین ایتر چه بلایی سرش آمد و چرا می خواست برود سراغ مورلان؟
3_واقعا اسپایدی مرد؟
4_مری جین توی کدوم کمیک بوده که نوشته بازیگر فیلمی بوده که کارگردانش میستریو بوده؟
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#15 Mr. Doctor 1399-08-28 22:14
به نقل از black goblin:

4_مری جین توی کدوم کمیک بوده که نوشته بازیگر فیلمی بوده که کارگردانش میستریو بوده؟

توی کمیک مری جین شگفت انگیز که اتفاقا سایت اسپایدی با بهترین کیفیت و دقت ترجمه ش کرده
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#16 Mr. Doctor 1399-08-28 22:15
استاد ترابی نظر شما در مورد این ایونت و مخصوصا این شما(مرگ پیتر)چیه؟؟ممنون میشم نظرتون رو بفرمایید
نقل قول کردن
Mohsèn II
#17 Mohsèn II 1399-08-28 22:15
به نقل از black goblin:
سلام من تازه به سایت اسپایدی ملحق شدم.
از نظر من اسپنسر عالی هست و داره هر لحظه داستان را جذاب تر می کنه چون من ذوق زده شدم که ادامه اش را بخوانم.
از آقای ترابی و حیدری و قرقی ممنونم.
ترجمه و ادیتشان حرف ندارد.
از نظر من کیندرد راه حل بزرگترین گند مارول است.
فقط ببخشید یک سوال داشتم؟
1_نقش میستریو توی این بازی کیندرد چی بود؟
2_سین ایتر چه بلایی سرش آمد و چرا می خواست برود سراغ مورلان؟
3_واقعا اسپایدی مرد؟
4_مری جین توی کدوم کمیک بوده که نوشته بازیگر فیلمی بوده که کارگردانش میستریو بوده؟

1. معلوم نیس
۲. تو شماره بعدی میبینی نمیخوام اسپویل کنم
۳‌.احتمال زیاد مرگش فقط مربوط به این ارک باشه و در ادامه زنده میشه
۴.مری جین شگفت انگیز تو سایت ترجمه شده
نقل قول کردن
Mohsèn II
#18 Mohsèn II 1399-08-28 22:18
به نقل از Hail Comic Book:
شرمنده من یک اشتباه لپی انجام دادم کامنت قبلیم رو نیارید رو سایت لطفا

#9
یک سوال مفستیو تو کدوم کمیک مرده؟مگه نا میرا نبود؟

#10
در کل منظورم این بود که جزو برترین نویسنده ها هست یک مقدار اغراق کردم تو متنم :lol:

اره اخیرا مرده تو کمیک های اونجرز فک کنم توسط مون نایت که تحت کنترل خونشو بود
نقل قول کردن
Mahdiarvenom
#19 Mahdiarvenom 1399-08-28 22:52
با سلام
واقعا من آنقدر محو داستان بودم تا شروع کردم تموم شد حسابی خورد تو ذوقم، راستش فکر می کردم اگه اسپایدی با کیندرد روبرو بشه اصلا کار به مشت و لگد پرت کردن نرسه همونجا کیندرد از اون کار ها عجیب غریبش می کنه پیتر شکست می خوره ولی اون مشت اولی حسابی دلمو خنک کرد (البته درسته بعدش کلی کتک خورد ولی مهم مشت اوله).
لامصب این اسپنسر از همون شروع ارک خیزش گناهان تو همه ی شماره ها صفحه آخر یه جور می زاره که آدم نتونه واقعا از شماره بعدی دست بکشه، واقعا نقطه قوت هست.
در باره‌ی مرگ پیتر هم چون قبلا تو کانال تلگرام تون پیش نمایش شماره43 رو دیده بودم می دونم چه طور میشه بعد مرگ و واقعا حیف نمی تونم از اون پیش بینی های درجه یکم که همشون تو در دیوار رو خدمتتون ارائه کنم.
با تشکر از شما بابت این کمیک عالی
نقل قول کردن
Spidey and Dark knight
#20 Spidey and Dark knight 1399-08-28 22:52
سلام و عرض خسته نباشید واقعا دستتون درد نکنه برای ادیت و ترجمه
در ادامه متن دارای اسپویل هست :








باحال بود فقط به نظر من شاید اگر کیندرد هنگام کشتن پیتر یک چندتا دیالوگ تاثیر گذار می گفت مثل شماره ی ۷۰۰ و مکالمه ی پیتر و دکتر اختاپوس (با این که خود داستانش واقعا بد بود :-x )
بهتر می شد ولی واقعا دستتون دردنکنه برای ادیت و ترجمه
نقل قول کردن
salah12345
#21 salah12345 1399-08-28 23:01
سلام واقعا داستان خوبی بود. یه سوال دا رم مگه هری ازبورن تو رویداد گابلین سرخ زنده نبود .ممنون میشم جواب بدین ممنون میشم
نقل قول کردن
hassan91
#22 hassan91 1399-08-29 18:23
با عرض خسته نباشید خدمت مترجم و ادیتور بابت ترجمه و ادیت این کمیک.

بالاخره بعد دو سال به قول فرنگیا به punchline داستان نزدیک شدیم. راستش این انتظاره رو نیک اسپنسر با استادی تمام دو سال نگه داشت. بالاخره کیندرد و اسپایدی رو در رو در مقابل هم قرار گرفتند. یکی از جملاتی که بین پیتر و کیندرد رد و بدل شد خیلی جالب بود. اینکه مهم نیست من کی هستم مهم اینه که من به چی تبدیل شدم. حالا تو قسمت بعدی احتمالا پیتر با چیزهایی که هری آزبورن تو اون دنیا مواجه شده، پیتر هم مواجه خواهد شد و از سرگذشت کیندرد با خبر خواهیم شد. البته مرگ پیتر اون چیزی نبود که بخوابیم ببینیم. شوکه کننده بود.
نقل قول کردن
mtm
#23 mtm 1399-08-29 20:19
به نقل از Mr. Doctor:
استاد ترابی نظر شما در مورد این ایونت و مخصوصا این شما(مرگ پیتر)چیه؟؟ممنون میشم نظرتون رو بفرمایید

من منتظر پایان داستانم... بعدش نظرمو میدم
نقل قول کردن
Agent spidey
#24 Agent spidey 1399-08-29 20:34
به نقل از mtm:
به نقل از Mr. Doctor:
استاد ترابی نظر شما در مورد این ایونت و مخصوصا این شما(مرگ پیتر)چیه؟؟ممنون میشم نظرتون رو بفرمایید

من منتظر پایان داستانم... بعدش نظرمو میدم

آقای ترابی قبول دارید که این آرک کند ترین آرک اسپنسر هستش در حالی که هیجان انگیز ترینشون هم هست واقعا درگیر کننده ترین آرکی هستش که از وقتی سایت شروع به ترجمه کمیک دیدم ولی با این که حدود دو شماره اصلی مونده ولی اون افشاگری بزرگ درمورد اتفاقات نیفتاده یعنی اسپنسر میخواد همه چیز رو به آخر موکول کنه؟
نقل قول کردن
mtm
#25 mtm 1399-08-29 20:44
به نقل از Agent spidey:
به نقل از mtm:
به نقل از Mr. Doctor:
استاد ترابی نظر شما در مورد این ایونت و مخصوصا این شما(مرگ پیتر)چیه؟؟ممنون میشم نظرتون رو بفرمایید

من منتظر پایان داستانم... بعدش نظرمو میدم

آقای ترابی قبول دارید که این آرک کند ترین آرک اسپنسر هستش در حالی که هیجان انگیز ترینشون هم هست واقعا درگیر کننده ترین آرکی هستش که از وقتی سایت شروع به ترجمه کمیک دیدم ولی با این که حدود دو شماره اصلی مونده ولی اون افشاگری بزرگ درمورد اتفاقات نیفتاده یعنی اسپنسر میخواد همه چیز رو به آخر موکول کنه؟

آره موافقم ولی به نظر دو قسمت بیشتر مونده، نه؟
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#26 Mr. Doctor 1399-08-29 20:49
به نقل از mtm:
به نقل از Mr. Doctor:
استاد ترابی نظر شما در مورد این ایونت و مخصوصا این شما(مرگ پیتر)چیه؟؟ممنون میشم نظرتون رو بفرمایید

من منتظر پایان داستانم... بعدش نظرمو میدم

خیلی ممنون که توجه کردین استاد.
امیدوارم پایان داستان درخور نام اسپایدرمن باشه و البته گندکاریOMD رو پاک کنه.
نقل قول کردن
mtm
#27 mtm 1399-08-29 20:58
به نقل از Mr. Doctor:
به نقل از mtm:
به نقل از Mr. Doctor:
استاد ترابی نظر شما در مورد این ایونت و مخصوصا این شما(مرگ پیتر)چیه؟؟ممنون میشم نظرتون رو بفرمایید

من منتظر پایان داستانم... بعدش نظرمو میدم

خیلی ممنون که توجه کردین استاد.
امیدوارم پایان داستان درخور نام اسپایدرمن باشه و البته گندکاریOMD رو پاک کنه.

یه چیزی که مهمه اینه که اسپنسر کاری کرده که فقط باید با یه پایان بندی معرکه همراه باشه. یعنی ایشون دست رو شخصیتی گذاشته مثل هری که به نوعی خودش رو انداخته تو هچل
یعنی میخوام بگم یه وزنه خیلی سنگین برداشته در حالی که میتونست یه شخصیت دیگه رو به عنوان هویت کیندرد معرفی کنه و خیلی هم کارش راحت تر باشه
همین هم مایه امید منه. چون میدونم قطعا یه برنامه و داستان معرکه داره که رفته سراغ همچین شخصیتی
انشاله دلم روشنه اسپنسر میخواد به طور دلپذیری ما رو سورپرایز کنه
و البته اسپنسر کسیه که اون رویداد سخت و بدقلق "امپراتوری مخفی" که با اون پیچش جنجالی کاپیتان آمریکای هایدرایی شروع شد به سرانجام مطلوب و قانع کننده ای رسوند
پس من بهش اعتماد دارم ...
نقل قول کردن
Agent spidey
#28 Agent spidey 1399-08-29 21:14
به نقل از mtm:
به نقل از Agent spidey:
به نقل از mtm:
به نقل از Mr. Doctor:
استاد ترابی نظر شما در مورد این ایونت و مخصوصا این شما(مرگ پیتر)چیه؟؟ممنون میشم نظرتون رو بفرمایید

من منتظر پایان داستانم... بعدش نظرمو میدم

آقای ترابی قبول دارید که این آرک کند ترین آرک اسپنسر هستش در حالی که هیجان انگیز ترینشون هم هست واقعا درگیر کننده ترین آرکی هستش که از وقتی سایت شروع به ترجمه کمیک دیدم ولی با این که حدود دو شماره اصلی مونده ولی اون افشاگری بزرگ درمورد اتفاقات نیفتاده یعنی اسپنسر میخواد همه چیز رو به آخر موکول کنه؟

آره موافقم ولی به نظر دو قسمت بیشتر مونده، نه؟

طبق چک لیسیتی که تو کمیک گذاشتید به غیر از شماره ۵۳ شماره ۵۴ میاد و اونایی که پسوند LR داره شماره های ۵۳ و ۵۴ و ۵۵ هستش یعنی ۵۵LR قبل از ۵۵ میاد؟یه کم عجیبه
نقل قول کردن
Spider-Fan
#29 Spider-Fan 1399-08-29 22:05
#28:
اون اشتباه تایپی بوده.
ممنون که اطلاع دادید.
اصلاح می‌شه در شماره‌های بعدی.
نقل قول کردن
_ _
#30 _ _ 1399-08-29 22:08
من فکر کنم به omd ربط نداشته باشه اما با این وجود احتمالش هست
من بخاطر این میگم چون اگه میخواستن omd رو جمع کنن حداقل پیتر یه تعاملی با عمه می تویه کمیک باید داشته باشه مگه اینکه من خبر از یه قافلگیری در کمیک این اواخر نداشته باشم به هر حال اگه این مرگ خفن و ربطش بدن با فسق قرار داد omd یه دنیا ممنونشونم
نقل قول کردن
Hail Comic Book
#31 Hail Comic Book 1399-08-29 23:45
#30
من مطمینم به omd مربوطه چون در حال حاضر تو همه ی کمیک های اسپایدی یک اشاره به omd هست.
ولی راستش درست میگید یجورایی.اگر قراره کل وقایع omd از بین بره پس زن عمو می هم میمیره و این در حالیه که حضور زن عمو می جدیدا کمرنگ بوده یا اصلا نبوده پس 3 تا احتمال وجود داره.
1- ازدواج پیتر و مری جین بدون مرگ زن عمو می برگرده.
2-زن عمو می بمیره(اگر مسخره بمیره که ارک نابود میشه!) و ازدواج پیتر و مری جین هم برگرده.
3-ازدواج پیتر و مری جین کلا بر نگرده
#11
ای کاش یک توضیحی میدادید که چرا به نظرتون ابکی بود مرگش.البته شاید منظورتون از ابکی سریع و غیر قابل پیشبینی بود.
#27
فکر نکنم داستان پایان بندی بدی داشته باشه.اسپنسر به نظر از شماره 1 تا اخر داستان رو میدونسته میخواد چیکار کنه.و تا الان اتفاقات جنجالی مثل پرت کردن نورمن جلو سین ایتر توسط اسپایدی رو منطقی جلوه داده(کلا اسپنسر تو زمینه کار های جنجالی بدون نابود کردن شخصیت پردازی تخصص داره)
نکته اصلی اینه که اسپنسر مشخصه خودش هوادار اسپایدرمن هست و به خوبی میشناستش.وگرنه انقد روی درست کردن شخصیت پردازی ها تمرکز نمیکرد.کسی هم که هوادار واقعی شخصیتی باشه که داره از روش چیزی درست میکنه سعیش رو میکنه تا چیزی خوب بسازه.اسپنسر هم داره همین کارو میکنه.
نقل قول کردن
master spider
#32 master spider 1399-08-30 02:53
به نقل از Spidey and Dark knight:
سلام و عرض خسته نباشید واقعا دستتون درد نکنه برای ادیت و ترجمه
در ادامه متن دارای اسپویل هست :








باحال بود فقط به نظر من شاید اگر کیندرد هنگام کشتن پیتر یک چندتا دیالوگ تاثیر گذار می گفت مثل شماره ی ۷۰۰ و مکالمه ی پیتر و دکتر اختاپوس (با این که خود داستانش واقعا بد بود :-x )
بهتر می شد ولی واقعا دستتون دردنکنه برای ادیت و ترجمه

چند نکته:
۱) واقعا نمیدونم چرا فکر میکنین مردعنکبوتی مرده؟!
آخه مارول پر سود ترین شخصیتش رو به همین سادگی می کشه؟!
اون جملات تاثیر گذار در شماره ۷۰۰ اسپایدی بخاطر این بود که مارول برنامه داشت که پیتر پارکر رو بکشه و برای همیشه دکتر اختاپوس جای اون رو بگیره که همه میدونستن بیش از چند شماره طول نمیکشه.
۲) باتوجه به اینکه مرگ پیتر و مردعنکبوتی شدن دکتر اختاپوس خیلی طول نکشید و درواقع جزئی از تجربه های مردعنکبوتی شد بنابراین بیاید اینکه اون داستان، داستان بدی بود رو فراموش کنیم و بیایم به عنوان یک تجربه دیگه برای پیتر بهش نگاه کنیم اونوقت داستان خفنی هم میشه. اون مقاله ای هم که در سایت هست و احتمالا همه خوندیم قبل از این بوده که مشخص بشه داستان مردعنکبوتی برتر تنها ۳۰ شماره بیشتر نیست و کاملا هم در زمان خودش مقاله درستی بوده چون مارول داشته گند می زده به محبوب ترین شخصیت خودش که خب خداروشکر با تلاش طرفداران منحل شد پس با توجه به اینکه مرگ پیتر موقتی بوده به نظرم شماره ۷۰۰ میتونه یک داستان زیبا از اسپایدرمن باشه پس بیاین نیمه پر لیوان رو ببینین.
۳)جملات حماسی قبل مرگ معمولا باید تعداد صفحاتش بالای ۳۰، ۴۰ صفحه باشه نه اینکه داستان کلا ۲۲ صفحه داشته باشه.
اتفاقات داستان کاملا سریع پیش رفتن بنابراین یه سخنرانی طولانی و جملات احساسی خیلی مسخرش میکرد و بنظرم مرگ موقتی اسپایدی به این صورت خیلی هم مناسب بود.
نقل قول کردن
salah12345
-1 #33 salah12345 1399-08-30 22:13
سلامی دوباره یه سوال اصلا کسی با دیدن مورلان تعجب نکردن مگه مورلان نمرده بود
نقل قول کردن
mtm
#34 mtm 1399-08-30 23:51
به نقل از salah12345:
سلامی دوباره یه سوال اصلا کسی با دیدن مورلان تعجب نکردن مگه مورلان نمرده بود

نه. برای چی کسی باید تعجب کنه؟ کی گفت مورلان مرد یا بچه شد؟
مورلان تو شماره 313 از کمیک spectacular spiderman که تو سایت ترجمه شده شکست خورد و به دست پلیس نیویورک افتاد (کمیکش تو سایت ترجمه شده)
cutt.ly/ehe5WVG
بعدش تو شماره آخر قیامت عنکبوتی وقتی برادر و خواهر های مورلان را بچه کردند پیتر به مایلز گفت به پلیس اطلاع میدن تا مورلان رو بیارن تا او را هم بچه کنند ولی ندیدیم که بچه بشه و الان معلوم شد فرار کرده بوده و در فاضلاب های نیویورک پرسه میزده و با خوردن عنکبوت ها زندگی میکرده
نقل قول کردن
TiniT
#35 TiniT 1399-09-01 19:45
واقعا نمی تونم برای قسمت بعد صبر کنم!
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#36 Mr. Doctor 1399-09-02 13:24
به نقل از mtm:
به نقل از Mr. Doctor:
به نقل از mtm:
به نقل از Mr. Doctor:
استاد ترابی نظر شما در مورد این ایونت و مخصوصا این شما(مرگ پیتر)چیه؟؟ممنون میشم نظرتون رو بفرمایید

من منتظر پایان داستانم... بعدش نظرمو میدم

خیلی ممنون که توجه کردین استاد.
امیدوارم پایان داستان درخور نام اسپایدرمن باشه و البته گندکاریOMD رو پاک کنه.

یه چیزی که مهمه اینه که اسپنسر کاری کرده که فقط باید با یه پایان بندی معرکه همراه باشه. یعنی ایشون دست رو شخصیتی گذاشته مثل هری که به نوعی خودش رو انداخته تو هچل
یعنی میخوام بگم یه وزنه خیلی سنگین برداشته در حالی که میتونست یه شخصیت دیگه رو به عنوان هویت کیندرد معرفی کنه و خیلی هم کارش راحت تر باشه
همین هم مایه امید منه. چون میدونم قطعا یه برنامه و داستان معرکه داره که رفته سراغ همچین شخصیتی
انشاله دلم روشنه اسپنسر میخواد به طور دلپذیری ما رو سورپرایز کنه
و البته اسپنسر کسیه که اون رویداد سخت و بدقلق "امپراتوری مخفی" که با اون پیچش جنجالی کاپیتان آمریکای هایدرایی شروع شد به سرانجام مطلوب و قانع کننده ای رسوند
پس من بهش اعتماد دارم ...

درسته،اسپنسر واقعا نویسنده توانایی هست،و اگه نقشه و برنامه ای برای پایان این رویداد نداشت،هری رو به عنوان کیندرد انتخاب نمیکرد.
ممنون از شما که توضیح دادین استاد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

 

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

14

18

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

38

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

30

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

008

009

39

24

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

48

37