رتبه بندی 10 خشن ترین شرور مرد عنکبوتی

رتبه-بندی-10-خشن-ترین-شرور-مرد-عنکبوتی

همه شرورهای مارول کامیکس تشنه خون نیستند. با این حال، به نظر می رسد مرد عنکبوتی در زمینه قاتلان شرور که از خشونت لذت می برند، تخصص دارد.

مقدمه: زندگی مرد عنکبوتی هرگز آسان نبوده است، و شروران او فقط این را تشدید می کنند. دیوار خزنده با انواع شرور، از ابر دانشمند شیطانی گرفته تا گانگستر و قاتلان زنجیره ای مبارزه می کند. در حالی که همه آنها به استفاده از خشونت معروف هستند، برخی از دشمنان مرد عنکبوتی فراتر از حد میروند. این تبهکاران خطرناک ترین دشمنان وب اسلینگر هستند و نبردهای او علیه آنها همیشه برای قهرمان و غیرنظامیان شهر نیویورک بسیار خطرناک است. خشن ترین دشمنان مرد عنکبوتی در بین بدترین دشمنان موجود هستند. برخی باهوشند، برخی نه زیاد، اما همه آنها به زبان دوم خشونت مسلط هستند.

 

10- هامر هد (Hammerhead) با مشت آهنین بر بخش خود از دنیای تبهکاران حکومت می کند

هامرهد

مرد عنکبوتی در طول سال ها با انواع گانگسترها مبارزه کرده است. هامرهد یک مرد کتک کاری بود که پس از جراحت وحشتناکی که به سرش وارد شد، جمجمه‌اش تقویت شده بود. او با تثبیت فیلم‌های گانگستری دهه 1920، تصمیم گرفت تا مانند قهرمانان فیلم‌هایش، دنیای تبهکاران را فتح کند. برای هامر هد، این شامل ضربه زدن به چیزها با سر سخت سنگی و شلیک به هر چیز دیگری بود. هامرهد سال ها برای سهم خود از دنیای تبهکاری نیویورک مبارزه کرده است. مرد عنکبوتی بارها بر سر راه او ایستاده است و اوباش شرور هر بار که با هم می جنگند با ذوق به او حمله می کنند. هامر هد خطرناک ترین شرور مرد عنکبوتی نیست، اما مطمئناً خشن است.

 

9- تومستون (Tombstone) افراد زیادی را به قبر خود فرستاده است

تومستون

تومستون یکی دیگر از اوباش با قدرت های فوق العاده است. گانگستر تنومند آلبینو، قبل از به دست آوردن قدرت فوق العاده و پوست سخت به عنوان محافظ کینگ پین شروع به کار کرد و به همتایی برای مرد عنکبوتی تبدیل شد. وقتی این قاتل به دنبال دوست روزنامه اش رابی رابرتسون رفت، مرد عنکبوتی درگیر جنگ با شرور شد و از آن زمان تا کنون این دو رقیب یکدیگر بوده اند. تومستون راه خود را از نردبان دنیای تبهکاران نیویورک بالا می برد. او مردی خشن است و ترجیح می‌دهد کارهای کثیف خودش را انجام دهد حتی وقتی یک باند را اداره می‌کند. او بسیار خطرناک‌تر از آن چیزی است که معمولا تصور میشود و در طول سال‌ها بارها مرد عنکبوتی را به چالش کشیده است.

 

8- کینگ پین تجارت خشونت می کند

ویلسن فیسک

از نظر فنی، خود کینگ پین خیلی خشن نیست. هیچ کس با انجام کارهای کثیف خودش، سلطان جنایت نمی شود. با این حال، هر اقدام خشونت آمیزی که توسط کارمندانش انجام می شود به خاطر اوست. زندگی او در دنیای تبهکاران با خشونت تعریف شده است، با انجام اعمال وحشتناکی که باعث شد خودش را بالا بکشد و در نهایت تسلط خود را بر باندهای نیویورک و فراتر از آن تثبیت کرد. در حالی که کینگ پین مجبور نیست خیلی شخصاً درگیر شود، اما می‌تواند با بهترین‌های آن‌ها کنار بیاید. او کوهی از عضله است و حتی بدون داشتن قدرت های فوق العاده، مرد عنکبوتی را به چالش کشیده است. خشونت و کینگ پین دست به دست هم می دهند.

 

7- داپلگانگر (Doppelganger) یک هیولای وحشی بود

دپل گنگر

داپلگانگر (Doppelganger) در شماره 1 از کمیک Infinity War  که سال 1992 منتشر شد، خلق شد. او در واقع  نسخه كپی شده از اسپایدرمن بود كه توسط شخصیت پلیدی به نام ماگوس خلق و به كره زمین فرستاده شد تا با اسپایدرمن بجنگد. نیروهای او مثل نیروهای اسپایدرمن بود (او از نظر قدرت و زور بازو حتی از اسپایدرمن هم قوی تر بود) ولی قدرت تفكر نداشت و مثل یك حیوان درنده عمل میكرد  (به همین دلیل  معمولاً  دستورات دیگر دشمنان اسپایدرمن مثل «كارنیج» و ... را اجرا می نمود). داپل گانگر در رویداد معروف Maximum Carnage از یاران کارنیج و زن دیوانه ای به نام Shriek بود. او در پایان مورد خشم و غضب كارنیج قرار گرفت و توسط او كشته شد ولی بعدش دوباره برگشت.

 

6- شریک و کارنیج کاملا ساخته شدن برای هرج و مرج

کارنیج و شیریک

شریک و کارنیج در ریونکرافت با هم آشنا شدند. عاشق او شد و آن دو فرار کردند و خانواده قاتلان خود را گرد هم آوردند تا در داستان "حداکثر کارنیج" به نیویورک حمله کنند. شریک برای برنامه های کارنیج بسیار مهم بود. او نه تنها می‌توانست انفجارهای صوتی قدرتمندی را شلیک کند، بلکه باعث ایجاد هیستری در اطرافیانش می‌شود و باعث می‌شود که آنها به همنوعان خود حمله کنند. شریک برای ایجاد خشونت و درد زندگی کرد. با پیشرفت رابطه او با کارنیج، اوضاع بدتر شد. شریک به تنهایی به اندازه کافی بد بود، اما بودن با کارنیج او را به اعمال خشونت آمیز بزرگ تر سوق داد. او در این سال‌ها مرگبارتر از همیشه شده است.

 

5- لیزارد یک هیولا است

مارمولک چندین دهه است که با مرد عنکبوتی مبارزه می کند. دکتر کرت کانرز سعی کرد با ایجاد فرمولی شامل دی ان ای مارمولک بازوی گمشده خود را دوباره رشد دهد. این به طرز وحشتناکی نتیجه معکوس داشت، زیرا باعث شد که او به مارمولک تبدیل شود و تمام مهارهای انسانی خود را از دست بدهد و تبدیل به یک هیولای حیوانی شود. هر بار که او و مرد عنکبوتی با هم می جنگند، این یک ماجرای وحشیانه است زیرا مارمولک همه چیز در مورد خشونت است. مارمولک گاهی عقل انسانی دارد، اما جنبه حیوانی او همیشه کنترل را به دست می گیرد. کانرز هر زمان که در معرض فرمول لیزارد قرار می گیرد به موجودی هیولا تبدیل می شود، کسی که فراموش می کند مردی است که می خواهد به مردم کمک کند. مرد عنکبوتی همیشه توانسته است جلوی او را بگیرد، اما اغلب این یک چیز نزدیک است.

 

4- مورلان با کشتن دیگران زندگی می کند

مورلان

مرد عنکبوتی با بسیاری از تبهکاران وحشتناک روبرو می شود، اما تعداد کمی از آنها آسیبی را که مورلان به او وارد کرده است، وارد کرده اند. این شرور چندین بار مرد عنکبوتی را مورد ضرب و شتم شدید قرار داد و حتی در برخی از تایم لاین ها او را کشت. مورلان یکی از وارثان (خون‌آشام‌های تغذیه کننده از انرژی درونی عنکبوتی ها) است که در چند جهانی سفر می‌کنند و مردان و زنان عنکبوتی را شکار میکنند. او یک خبیث خون آشام مانند است و با خشونت و دردی که ایجاد می کند، پیشرفت می کند. اگر تمایل او به خشونت نبود، مورلان زنده نبود. هر فردی که از توتم عنکبوتی برخوردار است به اندازه مرد عنکبوتی قدرتمند نیست، اما این واقعیت که مورلان بارها بر دیوار خزنده ضربه زده است، نشان می دهد که او چقدر در هنرهای خشونت آمیز مهارت دارد.

 

3- کرایون برای شکار زندگی می کند

کرایون شکارچی

کرایون تعریف یک شرور باحال است. او یک سبیل تاب دار دارد، یک لباس شگفت انگیز، و او چیزی بیش از یک همتایی برای مرد عنکبوتی است. کل زندگی کرایون بر پایه خشونت بوده است. او شروع به تعقیب مرد عنکبوتی کرد، زیرا همه حیوانات جهان را کشته بود و می خواست یک چالش جدید داشته باشد. او مردی است که با شهوتش برای درگیری، برای شکار تعریف شده است. کرایون در اکثر سلاح ها استاد است، اما ترجیح می دهد از مشت یا چاقو استفاده کند. او به دنبال هر کسی خواهد رفت تا ثابت کند که بهترین است و با قهرمانانی مانند پلنگ سیاه مبارزه کرده است، همه در تلاش برای اثبات اینکه او بزرگترین شکارچی جهان است.

 

2- گرین گابلین یک شرور بی رحم است

مرد عنکبوتی و گرین گابلین در طول سال ها نبردهای حماسی داشته اند. نورمن آزبورن از آن دسته شرورهایی است که دوست دارد از هر نظر تسلط داشته باشد. نقشه های او مرد عنکبوتی را از نظر روحی و جسمی به چالش می کشد. او مستعد طغیان‌های خشونت‌آمیز است که وقتی «چهره» دیگرش را می‌پوشد و تبدیل به گرین گابلین می‌شود تشدید می‌شود. مرد عنکبوتی بارها مورد حمله قرار گرفته است. بدترین حملات گرین گابلین برای مرد عنکبوتی گران تمام شده است و همیشه به نبردهای وحشیانه بین این دو ختم شده است. گرین گابلین اعتقادی به انجام هیچ کاری در حد نصف ندارد. این چیزی است که او را در نبرد بسیار خطرناک می کند. او هیچ اهمیتی به آسیب های جانبی نمی دهد و وحشتناک ترین کارهایی را که می توان تصور کرد برای پیروزی انجام خواهد داد.

 

1- کارنیج زندگی می کند برای کشتن

کلتوس کسدی یک قاتل زنجیره ای بود، اما تبدیل شدن به کارنیج او را بسیار بدتر کرد. به دست آوردن یک سیمبیوت او را از قاتل زنجیره ای به سطحی فراتر از خشن رفت. حتی مرگ نیز نتوانسته است او را متوقف کند، زیرا کارنیج همیشه برمی گردد تا دنیای اطرافش را خراب کند. قتل عام کرنیج هر بار که ظاهر می شود به قیمت جان های بی شماری تمام می شود. سیمبیوت او، او را چنان خطرناک می کند که تقریباً غیرممکن است که مرد عنکبوتی او را به تنهایی شکست دهد. تنها لذت کارنیج در زندگی ،ذبح دیگران است. برخی از شرورها برای دنبال کردن اهداف خود می کشند اما قتل تنها هدف کارنیج است.

 

امیرحسین طاهری

(aht)

منبع: cbr

 All rights reserved © Spidey.ir 2022

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

رتبه بندی دشمنان مرد عنکبوتی براساس مهارت در مبارزه

20 مرد عنکبوتی دارک در دنیای کمیک!

قوی ترین حریفانی که مرد عنکبوتی تا به حال شکست داده است!

لحظات ماندگار در كمیك ‌های مرد عنکبوتی: پیتر پاركر به نیروهای كیهانی دست میابد!

10 شخصیت خبیث مارول که مرد عنکبوتی تا به حال باهاشون نجنگیده!

رتبه بندی 10 سلاح برتر دشمنان مرد عنکبوتی

رتبه‌بندی باهوش‌ترین دشمنان مردعنکبوتی

معرفی معروفترین دشمنان مرد عنکبوتی

رتبه بندی دشمنان مرد عنکبوتی در فیلم های سینمایی

10 دشمن برتر مرد عنکبوتی

10 مبارزه برتر دنیای کمیک بوک

10 دفعه ای که ابرقهرمانان کمیک بوکی دشمنان خود را لت و پار کردند!

10 دشمن مرد عنکبوتی که از کمیک ها ناپدید شدند!

برترین شخصیت های خبیث جدید مارول در 10 سال گذشته

با عجیب ترین دشمن مرد عنکبوتی آشنا شوید: "دیوار" (THE WALL) !

10 مبارزه برتر مرد عنكبوتی در دنیای كمیك – قسمت اول

10 مبارزه برتر مرد عنكبوتی در دنیای كمیك – قسمت دوم

15 دفعه ای که دشمنان مرد عنکبوتی گوشت انسان خوردند!

10 حقیقتی که باید درباره کارنیج (CARNAGE) بدانید

20 حقیقتی که باید درباره شخصیت ونوم (VENOM) بدانید

بیخود ترين دشمنان مرد عنكبوتی !

15 دشمن ترسناک و چندش آور مرد عنکبوتی!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

The Superman
#1 The Superman 1401-07-20 11:30
عجب مقاله
ممنون اقای طاهری
نقل قول کردن
aht
#2 aht 1401-07-20 12:06
دوستان عزیز درباره ی مقاله نظرتون رو بگید
ضمنا اگر اشکال تایپی دیدید گزارش کنید
نقل قول کردن
The Lizard
#3 The Lizard 1401-07-22 19:52
مقاله خوب بود ولی لیزارد باید اول میشد
نقل قول کردن
aht
#4 aht 1401-07-22 20:29
به نقل از The Lizard:
مقاله خوب بود ولی لیزارد باید اول میشد


یعنی شما لیزارد رو خشن تر از کارنیج میدونی... :-*
نقل قول کردن
Doc Ata
#5 Doc Ata 1401-07-23 14:09
سلام ظهر عالی متعالی!
شما یک غلط داشتید که در پایین ذکر کردم:
همه در تلاش برای اثبات اینکه او بزرگترین شکارچی جهان است
اشتباهه. همه که برای کریون تلاش نمیکنن که بزرگترین شکارچی جهان بشه :-*
و اینکه به نظرم شما دوبار کارنیج رو در رتبه بندی قرار دادید. یکی در رتبه ی 1 و یکی در رتبه 6 . به نظرم در شماره ی شش بهتره که کارنیجو حذف کنید تا فقط شیریک باشه.
و اینکه لیزارد رو در رتبه ی به عنوان مثال 7 قرار میدادید ، به خاطر اینکه کینگ پین یه رئیس مافیا است که با کمک مزدورانش ادم های زیادی رو میکشه.یا همین شیریک! تا حالا دیدین که توی کمیکی باشه، و توی کمیک حداقل چند نفر نَمیرند؟ برای همین باید کینگ پین و شیریک رو در رتبه ی بالاتری نسبت به لیزارد قرار میدادید
امیر حسین جان ببخشید طولانی شد من فقط خواستم همانطور که گفتید اشکالات تایپی و ... رو بگم :D
نقل قول کردن
The Lizard
#6 The Lizard 1401-07-23 17:09
به نقل از aht:
به نقل از The Lizard:
مقاله خوب بود ولی لیزارد باید اول میشد


یعنی شما لیزارد رو خشن تر از کارنیج میدونی... :-*

یعنی شما نمیدونی؟ :-*
نقل قول کردن
blaksummerz
#7 blaksummerz 1401-07-23 20:03
به نقل از The Lizard:
به نقل از aht:
به نقل از The Lizard:
مقاله خوب بود ولی لیزارد باید اول میشد


یعنی شما لیزارد رو خشن تر از کارنیج میدونی... :-*

یعنی شما نمیدونی؟ :-*

از نظر منطقی اگه بخوای بگی کارنیج از لیزارد خشن تره چون لیزارد بیشتر موقع ها اختیاری نداره و از روی خوی حیوانی خودش قتل انجام میده.ولی کلتوس کسدی و سیمبیوت کارنیج از لحظه لحظه ی خونخواری ها و آدم کشی هاشون لذت میبرن و این دلیل شماره ی یک بودن کارنیجه.در هر حال هر کس نظری داره :-)
نقل قول کردن
omid23
#8 omid23 1401-07-23 21:49
سلام مقاله عالی بود ممنون از امیرحسین طاهری عزیز
از نظر من هم نویسنده سایت cbr باید لیزارد رو نهایتا در رتبه ی ۷ یا ۸ قرار می داد
نقل قول کردن
aht
#9 aht 1401-07-24 07:42
به نقل از Doc Ata:
سلام ظهر عالی متعالی!
شما یک غلط داشتید که در پایین ذکر کردم:
همه در تلاش برای اثبات اینکه او بزرگترین شکارچی جهان است
اشتباهه. همه که برای کریون تلاش نمیکنن که بزرگترین شکارچی جهان بشه :-*
و اینکه به نظرم شما دوبار کارنیج رو در رتبه بندی قرار دادید. یکی در رتبه ی 1 و یکی در رتبه 6 . به نظرم در شماره ی شش بهتره که کارنیجو حذف کنید تا فقط شیریک باشه.
و اینکه لیزارد رو در رتبه ی به عنوان مثال 7 قرار میدادید ، به خاطر اینکه کینگ پین یه رئیس مافیا است که با کمک مزدورانش ادم های زیادی رو میکشه.یا همین شیریک! تا حالا دیدین که توی کمیکی باشه، و توی کمیک حداقل چند نفر نَمیرند؟ برای همین باید کینگ پین و شیریک رو در رتبه ی بالاتری نسبت به لیزارد قرار میدادید
امیر حسین جان ببخشید طولانی شد من فقط خواستم همانطور که گفتید اشکالات تایپی و ... رو بگم :D


سلام اتا
این مقاله کلا از سایت cbr.com گرفته شده و من کوچکترین
دستکاری هم در مقاله نکردم و ترجمه هم که کردم چند بار rewrite و بازنویسی کردم ولی دوباره مقاله رو تو cbr میبینم
فعلا که نت برام داخلی هستش...
در مورد اون شماره ۶ هم منظور نویسنده بیشتر درباره شریک بود تا کارنیج (عنوان شماره ۶ در سایتcbr کلا همین بود)
نقل قول کردن
aht
#10 aht 1401-07-24 07:48
به نقل از The Lizard:
به نقل از aht:
به نقل از The Lizard:
مقاله خوب بود ولی لیزارد باید اول میشد


یعنی شما لیزارد رو خشن تر از کارنیج میدونی... :-*

یعنی شما نمیدونی؟ :-*

سلام
اولا . هر نویسنده ای تو این سایت که مقاله مینویسه(چه ترجمه کنه و چه خودش ادیت و رایت رو انجام بده)مطمئن باش سواد کمیکی حداقل خوبی داره که تو سایت داره فعالیت میکنه
در ضمن من قبل از اینکه در این سایت بزرگ اسپایدی بیام مقاله بنویسم در تیم ققنوس بودم و الان اونجا هم هستم

دوما.جوابتون رو کاربر محترم سایت جناب علی موسوی(blaksumme rz)به طور مختصر دادن و امیدوارم قانع و ارضا شده باشید
نقل قول کردن
Doc Ata
#11 Doc Ata 1401-07-24 14:02
به نقل از aht:
به نقل از Doc Ata:
سلام ظهر عالی متعالی!
شما یک غلط داشتید که در پایین ذکر کردم:
همه در تلاش برای اثبات اینکه او بزرگترین شکارچی جهان است
اشتباهه. همه که برای کریون تلاش نمیکنن که بزرگترین شکارچی جهان بشه :-*
و اینکه به نظرم شما دوبار کارنیج رو در رتبه بندی قرار دادید. یکی در رتبه ی 1 و یکی در رتبه 6 . به نظرم در شماره ی شش بهتره که کارنیجو حذف کنید تا فقط شیریک باشه.
و اینکه لیزارد رو در رتبه ی به عنوان مثال 7 قرار میدادید ، به خاطر اینکه کینگ پین یه رئیس مافیا است که با کمک مزدورانش ادم های زیادی رو میکشه.یا همین شیریک! تا حالا دیدین که توی کمیکی باشه، و توی کمیک حداقل چند نفر نَمیرند؟ برای همین باید کینگ پین و شیریک رو در رتبه ی بالاتری نسبت به لیزارد قرار میدادید
امیر حسین جان ببخشید طولانی شد من فقط خواستم همانطور که گفتید اشکالات تایپی و ... رو بگم :D


سلام اتا
این مقاله کلا از سایت cbr.com گرفته شده و من کوچکترین
دستکاری هم در مقاله نکردم و ترجمه هم که کردم چند بار rewrite و بازنویسی کردم ولی دوباره مقاله رو تو cbr میبینم
فعلا که نت برام داخلی هستش...
در مورد اون شماره ۶ هم منظور نویسنده بیشتر درباره شریک بود تا کارنیج (عنوان شماره ۶ در سایتcbr کلا همین بود)

السلام و علیکم امیر حسین! :-)
راستش فکر کردم خودت نوشتی واسه ی همین این اشتباهو کردم :-? به هرحال مقاله ی خیلی خوبی بود و مرسی ازت و امیدوارم موفق باشی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید