10 نبرد برتر مرد عنکبوتی با کارنیج (Spider-Man Vs Carnage)

10-نبرد-برتر-مرد-عنکبوتی-با-کارنیج-fights-کارنج-اسپایدرمن-مبارزات-مبارزه-جنگ-دعوا-spider-man-vs-carnage

کارنیج یکی از ترسناک ترین دشمنان مرد عنکبوتی است و به همین دلیل در سالهای گذشته مبارزات خوبی را با هم داشته اند و این مقاله نیز به مناسبت فیلم "ونوم 2" تقدیم شما میشود!

مقدمه: کارنیج بدون شک یکی از ترسناک ترین دشمنان مرد عنکبوتی است. او مرتکب اعمال شنیعی از قتل و خشونت شده است (این مقاله را بخوانید) و باعث شده تا دقیقاً به نقطه عکس مرد عنکبوتی تبدیل شود. بسیاری بر این باور هستند که کارنیج به دلیل جنون و طغیان های مرگبار و هرج و مرج طلبانه خود حکم جوکرِ مرد عنکبوتی را دارد! چیزی که کارنیج را حتی از جوکر ترسناک تر میکند، «قدرت فوق بشری» اوست. زیرا او بسیار از مرد عنکبوتی قوی تر است و این توانایی را داره که از پوست قرمز رنگ سیمبیوتی خودش سلاح های مرگبار تولید کنه. در طول تاریخ خود ، کارنیج نبردهای بزرگی با مرد عنکبوتی داشته که به 10 تای  آنها میپردازیم.

مقالات زیر را هم بخوانید:

ونوم علیه کارنیج: 10 نبرد بزرگ سیمبیوت پدر و پسر در دنیای کمیک!

10 تا از برترین، خشن ترین، عجیب ترین و باحال ترین مبارزات ونوم!

مارول: 10 حقیقتی که باید درباره رابطه «ونوم» و «کارنیج» در دنیای کمیک بدانید

15 قدرتی که کارنیج دارد ولی ونوم ندارد!

  

10- نبرد با کارنیج بدون قدرت!

نبرد با کارنیج بدون قدرت!

این نبرد بین اسپایدرمن و کارنیج نبود و در واقع بین اسپایدرمن و کلیتوس کسدی بود و درسته که مرد عنکبوتی فقط با یک مشت او را شکست داد ولی به یاد ماندنی شد و در یادها مانده است. این اتفاق در سال 2000 و شماره 13 از سری دوم کمیک های Peter Parker: Spider-Man رخ داد که توسط «هاوارد مکی» نوشته و «لی ویکس» هم آن را طراحی کرد. کلیتوس کسدی که از سیمبیوت کارنیج جدا شده بود شروع کرد به کشتن افسران پلیس. او در ضمن حسابی قاطی کرده بود و فکر میکرد هنوز سیمبیوت کارنیج در وجودش است و رنگ قرمز به بدنش مالید (یعنی هیچی بر تن نداشت جز رنگ قرمز!). تا اینکه مرد عنکبوتی سر رسید و همانطور که گفته شد تنها با یک مشت او را بی هوش کرد!

 

9- نبرد با رِد گابلین

رد گابلین

 "شکست جانانه" از برترین داستان های 10 سال اخیر مرد عنکبوتی به شمار میاد  که به طور کامل در اینجا ترجمه شده است. در این داستان شاهد پیچش بزرگ و عجیبی در نورمن آزبورن بودیم زیرا او که قدرت های فوق بشری گابلینی اش را از دست داده بود ، خودش را با سیمبیوت کارنیج پیوند زد و به هیولایی وحشتناک به نام «گابلین سرخ» تبدیل شد (این مقاله را بخوانید) . این مساله باعث شد غیر قابل پیش بینی تر از قبل هم بشه و دست به آلوده کردن نوه خودش (نورمی آزبورن) به سیمبیوت کارنیج بزنه! در شماره 800 از کمیک مرد عنکبوتی شگفت انگیز شاهد نبرد نهایی بودیم. این نبرد بسیار بزرگ و حماسی بود و باعث کشته شدن فلش تامپسون شد (او به آنتی ونوم جدید تبدیل شده بود) . اما نحوه مبارزه نهایی بین اسپایدرمن و رد گابلین باعث شده بسیار ماندگار و متفاوت بشه. در واقع پیتر همون کلکی رو بهش میزنه که علاء الدین در فیلم و انیمیشن خودش به «جعفر» (که به قدرت های چراغ جادو دست یافته بود) میزنه! یعنی بهش میگه اگر بتونه پیروز بشه کسی این پیروزی رو به اسم نورمن نمیزنه چون همه کارنیج رو پیروز اصلی میدان خواهند دانست! همین باعث میشه نورمن حسابی کفری بشه و سیمبیوت کارنیج رو رها کنه. پیتر هم سیمبیوت ونوم را که بر تن کرده بود رها میکنه. پس بار دیگر شاهد نبردی کلاسیک هستیم بین اسپایدرمن و گرین گابلین و در نهایت پیتر با به یادآوردن خاطره عزیزان خودش و درس هایی که بهش دادن بار دیگر بر او پیروز میشه ...

 

8- مرد عنکبوتی و بتمن علیه کارنیج و جوکر!

مرد عنکبوتی و بتمن علیه کارنیج و جوکر!

باید قبول کرد که خالقین شخصیت کارنیج از جوکر برای خلق کردن او بهره گرفته اند. بنابراین جای تعجبی ندارد که وقتی در سال 1995 مارول و دی سی نخستین کمیک مشترک اسپایدرمن و بتمن را چاپ کردند از جوکر و کارنیج به عنوان شخصیت های خبیث داستان استفاده شد! طراح این کمیک "مارک بگلی" بود که بهترین طراح کمیک های اسپایدرمن در دهه 90 میلادی به شمار می آید و سالها روی کمیک های Ultimate spider-Man کار کرد. در ضمن بگلی استاد طراحی بتمن هم به شمار میرود. به علاوه نحوه رنگ آمیزی (coloring) این کمیک بسیار زیبا انجام شد. داستان هم توسط آقای Dematties نوشته شد که سابقه کار روی کمیک های های بتمن و اسپایدرمن را دارد . در کل این داستان خیلی جالب معروفترین و محبوب ترین کاراکترهای دی سی و مارول یعنی بتمن و اسپایدرمن رو کنار هم قرار میداد. نویسنده کاملا به شخصیت های متفاوت قهرمانان داستان واقف بود و موفق شد رابطه قابل قبول و جالبی میان آنها برقرار کند. نکته جالب درباره این داستان اینه که خباثت کارنیج حتی برای جوکر هم غیر قابل تحمله! بنابراین وقتی کارنیج سعی میکنه بتمن رو بکشه، جوکر علیه اش میشه! شما میتونید این داستان تاریخی را اینجا با ترجمه فارسی بخونید. در داستان به نوعی شاهد هستیم که بتمن با کارنیج میجنگه و مرد عنکبوتی هم با جوکر ولی قبلش مرد عنکبوتی نبرد خوبی با کارنیج انجام میده که باعث میشه او دستگیر بشه. در هر حال تیم آپ بین اسپایدی و بتمن برای مبارزه با دو تن از مرگبارترین خبیثان عالم کمیک بسیار ماندگار بود.

 

7- نخستین نبرد

مبارزه مرد عنکبوتی کارنیج

سیمبیوت کارنیج که از سیمبیوت ونوم به دنیا آمد، به زودی با جریان خون قاتلی سریالی به نام «کلیتوس کسدی» پیوند خورد و هیولایی به نام کارنیج به وجود آمد. او پس از فرار از زندان گذرش به مرد عنکبوتی افتاد و معلوم شد که از مجموع قدرت های ونوم و اسپایدرمن نیز قوی تر است! بنابراین شکست دادن او برای مرد عنکبوتی تقریباً غیرممکن بود و او به راحتی از کارنیج شکست خورد. به همین دلیل او برای شکست دادنش مجبور شد به اتحادی ناخواسته با ونوم تن بدهد! ما این داستان را در اینجا برایتان ترجمه کرده ایم.

  

6- نبرد با کارنیج در داستان Carnage USA

کمیک کارنیج usa

یکی از مرگبارترین نبردهای بین مرد عنکبوتی و کارنیج را در واقع در داستان معروف Carnage USA شاهد بودیم. پس از آنکه تیمی از اونجرز شامل کاپیتان آمریکا، ولورین، هاکای، ثینگ و مرد عنکبوتی رد کسدی را تا شهر کوچکی زدند، معلوم شد قدرت جدیدی به دست آورده: تکه های او مردم شهر و حتی حیوانات را به تسخیر خود درآورده بودند! او سپس خیلی زود اعضای اونجرز را نیز تسخیر کرد، به جز مرد عنکبوتی! پس از نبردهای طولانی مرد عنکبوتی تونست این اونجرهای تسخیر شده و همچین خود کارنیج را شکست دهد. درسته که او از کمک "شیلد" و ونوم هم بهره مند شد ولی در نهایت یکی از بزرگترین نبردهای بین او و کارنیج رقم خورد.

  

5- نبرد با کارنیج در داستان "دنیای ونومی"

کمیک دنیای ونومی

"پویزن" (Poison) ها موجوداتی فرازمینی و بلورین هستند که در فُرم اصلی خود بسیار ضعیف هستند ولی میتونند با سیمبیوت ها ترکیب و به موجوداتی بسیار قوی تر تبدیل شوند. وقتی با یک سیمبیوت ترکیب میشوند، آنها به خاطرات، حافظه، قدرت و شکل ظاهری و خصوصیات میزبان سیمبیوت دست پیدا میکنند و سپس این میزبان به عنوان سوخت مورد نیاز برای فرآیند پیوند مصرف میشود! پویزن ها در داستان "دنیای ونومی" به کار رفته اند و هدفشون این بود که خودشون رو با قهرمانان مارول ترکیب کنند. این داستان به طور کامل در اینجا ترجمه شده و توصیه میشه آن را بخوانید. کارنیج در این داستان به پویزن ها ملحق شد و چیزی نمانده بود هم ونوم و هم مرد عنکبوتی را به قتل برساند. این داستان را در اینجا با ترجمه فارسی بخوانید.

  

4- نبرد با کارنیج کیهانی!

رد با کارنیج کیهانی!

شماره 430 کمیک "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" برای این حائز اهمیت است که در آن اسپایدرمن متوجه می شود که قهرمانانی که فکر می کرد در رویداد Onslaught جانشان را از دست داده اند در واقع زنده هستند. در همین کمیک، اسپایدرمن در حال مبارزه با کارنیج است و همزمان موج سوار نقره ای هم که در آن حوالی بود پیدایش می شود و ناگهان سیمبیوت کارنیج قاطی می کند (او بسیار ترسیده بود زیرا ظاهرا دنیایی که اجداد سیمبیوت متعلق به آن بودند پیشتر توسط «گالاکتوس» بلعیده شده بود!) و سیمبیوت کارنیج از کلتوس جدا می شود و با موج سوار نقره ای پیوند می خورد و تبدیل می شوند به Cosmic Carnage (کارنیج کیهانی!) درسته با عقل زیاد جور در نمیاد ولی واقعا صحنه شگفت انگیزی بود! و بعد از پایان نبردی فوق العاده بین او و مرد عنکبوتی در شماره بعدی، موج سوار نقره ای کارنیج را در زندانی اسیر کرد که تا مدتها در آن اسیر بود.

 

3- نبرد با کارنیج دنیای آلتمیت

نبرد با کارنیج دنیای آلتمیت

در دنیای کمیک بوک های آلتمیت، سیمبیوت ها به جای آنکه منشاء فضایی داشته باشند، در آزمایشگاه و توسط پدر «پیتر پارکر» و پدر «ادی براک» خلق شده اند. کارنیج وقتی ساخته شد که دکتر «کرت کانرز» (لیزارد) مقداری از خون پیتر و خون خودش را با لباس اریجینال ونوم ترکیب کرد. کارنیج دنیای التیمت تنها در یک شرایط می توانست زنده بماند و آن هم تغذیه کردن از مردم و DNA آنها بود (درست مثل یک خون آشام!) و در نهایت گوئن استیسی را نیز به همین روش کشت‌. مرد عنکبوتی نبرد سختی با این کارنیج داشت و در نهایت او را شکست داد و با انداختنش داخل یک دودکش آن را کشت! همچنین لازم به ذکره که وقتی گوئن دوباره زنده شد (داستانش در اینجا ترجمه شده است)، آیرون من توضیح داد که کارنیج یک کلون کامل و عالی از گوئن با تمام خاطراتش ساخته تا به عنوان میزبانش عمل کند. خوانندگان بعدا فهمیدند که در واقع این کلون توسط دستیار کرت کانرز (بن رایلی) و دکتر اختاپوس و با استفاده از DNA گوئن و کارنیج ساخته شده است.

 

2- نبرد با «دارک کارنیج»

دارک کارنیج، کارنیج تاریک،

"کارنیج مطلق" رویداد شگفت انگیزی بود که سال 2019 به بازار آمد و در آن کارنیج و یارانش به دنبال آن بودند تا با به دست آوردن کدکس (نمونه ژنتیکی) تمام کسانی که با سیمبیوت پیوند خورده بودند، خدای پلید و نیرومند سیمبیوت ها یعنی «کنال» را آزاد کرده و به جان عالم هستی بیندازد! در این رویداد که میتونید در اینجا آن را به طور کامل با ترجمه فارسی بخوانید، شاهد آفرینش نسخه ای بزرگتر و مرگبار تر از کارنیج بودیم به نام «دارک کارنیج» (Dark Carnage) که با سیمبیوت «گرندل» اساطیری پیوند خورده بود و قادر بود برای خودش ارتشی از کسانی که تحت کنترلش قرار داشتند ایجاد کند! او نبردهای جانانه ای را با ونوم، مرد عنکبوتی و مایلز مورالز انجام داد و درسته که دست آخر به دست ونوم کشته شد ولی به هدفش رسید ...!

 

1- نبرد با کارنیج و دار و دسته اش در داستان Maximum Carnage

کمیک maximum carnage

بعضی انسان ها هیچوقت اصلاح نمی شوند و نمونه بارز آن کلتوس کسدی است. هربار که روانشناسی قصد دارد تا به ذهن او نفوذ و او را معا‌لجه کند، با عواقب فاجعه باری مواجه میشویم! در داستان معروف Maximum Carnage، کارنیج دوباره خودش را آزاد می بیند و به دنبال کشتن آدم های بیشتری می گردد. یک دکتر التماسش می کند تا او را نکشد و به کارنیج می گوید که می تواند بهش کمک و در نهایت درمانش کند. کارنیج هم برای اینکه به آن دکتر نشان بدهد اشتباه می کند می گوید که قصد دارد تا تک تک افرادی که در آن تیمارستان هستند را بکشد. او سپس دست به انجام این کار می زند و به روشی وحشیانه همه را می کشد به امید آنکه که رفیقاش یعنی اسپایدرمن و ونوم ظاهر شوند و با او مبارزه کنند! و این اتفاق هم افتاد و در این داستان مرد عنکبوتی به همراه ونوم و برخی دیگر از قهرمانان مارول نبرد جانانه ای با کارنیج و دار و دسته اش متشکل از شیریک، داپل گانگر ، دیمو گابلین و کاریون انجام دادند که همچنان در ذهن خوانندگان باقی مانده.

 

 مهدی ترابی مهربانی

  All rights reserved © Spidey.ir 2021

    (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

کمیک "کارنیج نهایی" (ULTIMATE CARNAGE) ترجمه شد + لینک دانلود

سری جدید کمیک بوک های "کارنیج" (2023) ترجمه شد + لینک دانلود

10 حقیقت مهم درباره پسر کارنیج: تاکسین (TOXIN)

کمیک "کلون ساگای نهایی" ترجمه شد + لینک دانلود

رویداد بزرگ ونوم در سال 2019 (کارنیج مطلق/ABSOLUTE CARNAGE) - کامل + لینک دانلود

10 حقیقتی که باید درباره کارنیج (CARNAGE) بدانید

10 میزبان سیمبیوت کارنیج به غیر از «کلتوس کسدی»!

15 دشمن ترسناک و چندش آور مرد عنکبوتی!

10 حقیقت مهمی که باید درباره شخصیت شیریک (SHRIEK) بدانید

10 حقیقت مهمی که باید درباره خدای سیمبیوت ها، کِنال (KNULL) بدانید

 شماره آخر از کمیک "کارنیج مطلق: محافظین مرگبار" ترجمه شد + لینک دانلود

رویداد «کارنیج مطلق»  چطور آغاز شد؟

کمیک مشترک جوکر و کارنیج ترجمه شد! + لینک دانلود مستقیم

رویداد پادشاه سیاه پوش (KING IN BLACK) را با ترجمه فارسی بخوانید

 نخستین حضور «کارنیج» (CARNAGE) در دنیای کمیک ترجمه شد + لینک دانلود

15 قدرتی که کارنیج دارد ولی ونوم ندارد!

10 تا بدترین و وحشتناک ترین کارهایی که کلتوس کسدی/کارنیج تا به حال انجام داده است!

 کمیک "سرگذشت ونوم" (WEB OF VENOM) ترجمه شد + لینک دانلود

نویسنده کمیک بوک های VENOM به مرگ تهدید شد!

معرفی تمام سیمبیوت (SYMBIOTE)ها در کمیک های مارول

داستان کمیک بوکی "دنیای ونومی" (VENOMVERSE) به زبان فارسی (کامل)

قسمت آخر از کمیک "کمپانی ونوم" (VENOM INC) ترجمه شد + لینک دانلود

 5 چیزی که همیشه در كمیك های کارنیج یافت میشود!

20 ضد قهرمان (ANTI-HERO) برتر در دنیای کمیک بوک

نگاهی به VENOM های مختلف کمیک های مرد عنکبوتی

داستان کمیک بوکی "دنیای ونومی"  به زبان فارسی (کامل) + لینک دانلود

10 تا از برترین، خشن ترین، عجیب ترین و باحال ترین مبارزات ونوم!

لینك دانلود كمیك ونوم – VENOM

20 حقیقتی که باید درباره شخصیت ونوم (VENOM) بدانید

75 لحظه ماندگار در كمیك های مارول – قسمت دوم

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Ghost Rider
#1 Ghost Rider 1400-07-10 09:29
ماشالا :eek: رفرش میکنیم مقاله جدید میاد :-)
من واقعا عاشق کرکتر کارنیجم و به نظرم انقدر معروف و خفن شده که فورتنایت با بیشتر از نیم میلیارد نفر پلیر به عنوان یه بازی شاد کارنیج به اون دارکی رو میاره تو بتل پسش!من که کلا این سیزن تو فکر لول آپم :-* حس میکنم کامنتام داره با گیم قاطی میشه معذرت میخوام اگه بده :sad:
نقل قول کردن
Ghost Rider
#2 Ghost Rider 1400-07-10 09:42
استاد لینک دوبله فارسی سانسور شده ونوم 2 میدین؟ماشالا همه فیکن :sad:
نقل قول کردن
master spider
#3 master spider 1400-07-10 10:14
به نقل از Ghost Rider:
استاد لینک دوبله فارسی سانسور شده ونوم 2 میدین؟ماشالا همه فیکن :sad:

ونوم 2 همین دیروز اکران شد. :-)
و تا 45 یا حتی 3 ماه آینده نمیاد ایران.
چجوری دنبال دوبله فارسی هستید؟ :-*
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#4 AM SM BM SM 1400-07-10 11:38
سلام
ممنون بابت مقاله.
درسته که کارنیج از نظر شخصیت پردازی خیلی عمق و پیچیدگی خاصی نداره و حضور او بعضی وقت ها اضافه به نظر میاد و تاثیر خاصی هم بر شخصیت پیتر پارکر نداشته اما دلیل نمیشه که نبرد های باحال و حیرت انگیز نداشته باشه! اصلا عمده جذابیت کارنیج و ونوم و اکثر موجودات سیمبیوتی دیگه، جذابیت های بصری فوق‌العاده اونا هست که میشه باهاشون کلی نبرد عالی ترتیب دید و حداقل از ظاهرشون لذت برد! برای همین ونوم و کارنیج اینقدر مخصوصا بین نوجوانان و تا حدی کودکان کوچکتد معروف و محبوب هستند (شما نگاه کنید دو تا فیلمی که ونوم توش بود یعنی "مرد عنکبوتی ۳" و "ونوم" با اینکه هر دو فیلم های ضعیفی بودند اما خیلی عالی فروختند!) چون درسته که شخصیت جالبی ندارند اما اون جذابیت های بصری و انگل مانند (!) ونوم و کارنیج و البته اون ظاهر باحال و دیوانه وار اونا باعث میشه که هر چقدر هم از دست حضور اضافه شون توی کمیک های اسپایدرمن شاکی باشی، نتونی تسلیم و محو ظاهرشون نشی! (من خودم هم بچه بودم عاشق "مرد عنکبوتی ۳" و سیمبیوت بودم!) برای همین اونا پتانسیل بسیار بالایی برای مبارزه های جالب دارند. خب ما دو تا موجود سیمبیوتی معروف رو داریم یعنی ونوم و کارنیج. درسته که اونا به ظاهر یک توهین قدرت دارند اما دلیل نمیشه سبک مبارزه شون هم مثل هم باشند. در واقع با اینکه ونوم تاکتیکی تر، استراتژیک تر و با تمرکز تر از کارنیج مبارزه میکنه اما در عوض کارنیج یک موجود دیوانه و بدون استراتژی هست که هر چقدر این دیوانگی باعث میشه که جلوگیری از او سخت بشه به همون اندازه هم نبود تاکتیک خاصی در مبارزه از او باعث میشه ضعف هایی داشته باشه. اما مورد خاص دیگه درباره کارنیج اینه که او کلی قدرت داره مثلا اینکه پیچک های او بسیار طولانی تر هستند و البته او میتونه دستانش رو هم به سلاح های سرد خطرناکی تبدیل کنه! (یاد "تی ۱۰۰۰" ترمیناتور افتادم!)



و البته این دیوانگی کارنیج هم کار آدم رو سخت میکنه! یعنی اون هرکاری از دستش بر میاد و میتونه بزنه آدم رو صاف کنه! یعنی شما دیوانگی چند برابر جوکر رو به علاوه قدرت بسیار زیادی بکنید! این باعث میشه که کارنیج حتی از جوکر هم تحدید آمیز تر باشه. (در حالی که به نظرم یکی از ضعف های ویلنی مثل کارنیج نداشتن قدرت یا سبک مبارزه خاصی هست که باعث میشه هرچقدر هوش زیادی داشته باشه، در میدون مبارزه خیلی حریف قابلی نیست!) برای همین تعداد نسبتا خوبی از مبارزه های او با اسپایدرمن در دنیای کمیک وجود داره. به عنوان مثال داستان "حداکثر کارنیج" که یکی از بدترین داستان های اسپایدرمن هست مثال بارزی یکی کمیک کشدار و متکی به ظاهر و به قول معروف "کمیک دهه نودی" هست! یعنی مثل خیلی از کمیک های دیگر این دوره داستان هیچ گونه عمق و جذابیت خاصی نداره اما از نظر بصری کمیک غوغا میکنه و داستان هم اونقدر کشدار هست که کلافه تون کنه! اما به جاش طراحی ها سعی میکنند این ضعف رو جبران کنند و نبرد های باحالی رو نشون بدن. برای همین کمیکی که توی لیست بدترین های اسپایدی هست اینجا به دلیل ظاهر و اکشن های باحالش اینجا رتبه اول رو گرفته! برای همین اگر یک داستان با ظاهر خوب میخواید این کمیک میتونه بد نباشه اما اگر اینطوری نیست و داستان خوب مد نظرتونه به چشم هاتون اجازه دیدن این کمیک رو ندید!
با تشکر.
نقل قول کردن
masiha_87
#5 masiha_87 1400-07-10 12:27
سلام و درود فراوان خدمت تمام فعالان سایت!
به نظرم که این بیچاره کاملا حق داره اینقدر تشنه ی خون ریزی باشه. وقتی اولین میزبانت یه روان پریش دیوانه باشه که هم از لحاظ فیزیکی و هم روحی بهش پیوند بخوری معلومه تهش چی میشه! کلا از کارنیج خوشم میاد؛ هیچ کدوم از اعمالش برای انسان ها خوشایند نیست ولی یه چیز هایی از زندگی میخواد که مردم عادی درکش نمیکنن و به همین دلیله که بعضیا فک میکنن کارنیج تا این حد غیر قابل تحمله!
سپاس مجدد بابت نوشتن مقاله :-) !
نقل قول کردن
Sarah
#6 Sarah 1400-07-10 12:44
به نقل از Ghost Rider:
استاد لینک دوبله فارسی سانسور شده ونوم 2 میدین؟ماشالا همه فیکن :sad:

آخ آخ من دارم . فقط حیف که سانسور نشده اس :lol:
نقل قول کردن
Ilia koohbor
#7 Ilia koohbor 1400-07-10 13:21
به نقل از Ghost Rider:
استاد لینک دوبله فارسی سانسور شده ونوم 2 میدین؟ماشالا همه فیکن :sad:

درود عزیز
ونوم تازه اومده کیفیت پرده ایش هم بزور گیر میاد(هرچند که خیلی داغونه) ولی در حال حاضر فقط کیفیت پرده ای و پایینش موجوده! :-*
اگرم خواستی ببینی کافیه اسمش رو جستجو کنی،ماشالا یه عالمه سایت هست که به یه روز نکشیده فیلمو میزارن! :lol:
نقل قول کردن
Ilia koohbor
#8 Ilia koohbor 1400-07-10 13:34
درود به همه
یه تشکر ویژه بابت نوشتن این مقاله! ;-)
اما خواستم یه انتقاد کنم،به نظرم نبرد مردعنکبوتی با ردگابلین باید رتبه بهتری می داشت،چون رد گابلین ترکیبی بود از دوتا از سرسخت ترین و قوی ترین دشمنان مردعنکبوتی!
یعنی خباثت شخصیت گرین گابلین،به همراه قدرت ، بی رحمی و کشتار کارنیج.
درسته توی کمیکی که اومد،نبردشون خیلی طولانی نبود و بطور غیر مستقیم بود،ولی بازم گرین گابلین هر جا که باشه و هرگونه نبردی با مردعنکبوتی داشته باشه،اون نبرد شاهکار میشه.
در هر حال خیلی ممنون که وقت ارزشمندتون رو گذاشتید و این مقاله رو نوشتید. :-)
نقل قول کردن
amirebrahimbay
#9 amirebrahimbay 1400-07-10 14:05
به نقل از Sarah:
به نقل از Ghost Rider:
استاد لینک دوبله فارسی سانسور شده ونوم 2 میدین؟ماشالا همه فیکن :sad:

آخ آخ من دارم . فقط حیف که سانسور نشده اس :lol:


امان از سانسور های بی جهت صدا و سیما!
نقل قول کردن
Sarah
#10 Sarah 1400-07-10 14:19
به نقل از amirebrahimbay:
به نقل از Sarah:
به نقل از Ghost Rider:
استاد لینک دوبله فارسی سانسور شده ونوم 2 میدین؟ماشالا همه فیکن :sad:

آخ آخ من دارم . فقط حیف که سانسور نشده اس :lol:


امان از سانسور های بی جهت صدا و سیما!

:lol:
نقل قول کردن
Sarah
#11 Sarah 1400-07-10 14:20
به نقل از Ilia koohbor:
درود به همه
یه تشکر ویژه بابت نوشتن این مقاله! ;-)
اما خواستم یه انتقاد کنم،به نظرم نبرد مردعنکبوتی با ردگابلین باید رتبه بهتری می داشت،چون رد گابلین ترکیبی بود از دوتا از سرسخت ترین و قوی ترین دشمنان مردعنکبوتی!
یعنی خباثت شخصیت گرین گابلین،به همراه قدرت ، بی رحمی و کشتار کارنیج.
درسته توی کمیکی که اومد،نبردشون خیلی طولانی نبود و بطور غیر مستقیم بود،ولی بازم گرین گابلین هر جا که باشه و هرگونه نبردی با مردعنکبوتی داشته باشه،اون نبرد شاهکار میشه.
در هر حال خیلی ممنون که وقت ارزشمندتون رو گذاشتید و این مقاله رو نوشتید. :-)

من فکر کنم چون این نبرد در واقع با نورمن آزبورن بود و پای کلتوس کسدی در میان نبود این رتبه نصیبش شد. ضمن اینکه همانطور که ذکر شد در پایان این نبرد ما شاهد یک نبرد تن به تن بین اسپایدرمن و نورمن بودیم و سیمبیوت کارنیجی در کار نبود
نقل قول کردن
Sarah
#12 Sarah 1400-07-10 14:23
به نقل از Sarah:
به نقل از amirebrahimbay:
به نقل از Sarah:
به نقل از Ghost Rider:
استاد لینک دوبله فارسی سانسور شده ونوم 2 میدین؟ماشالا همه فیکن :sad:

آخ آخ من دارم . فقط حیف که سانسور نشده اس :lol:


امان از سانسور های بی جهت صدا و سیما!

:lol:

یه کامنت گزاشتم برات تو صفحه کمیک های سیلک . برو بخون ;-)
نقل قول کردن
amirebrahimbay
#13 amirebrahimbay 1400-07-10 14:35
به نقل از Sarah:
به نقل از Sarah:
به نقل از amirebrahimbay:
به نقل از Sarah:
به نقل از Ghost Rider:
استاد لینک دوبله فارسی سانسور شده ونوم 2 میدین؟ماشالا همه فیکن :sad:

آخ آخ من دارم . فقط حیف که سانسور نشده اس :lol:


امان از سانسور های بی جهت صدا و سیما!

:lol:

یه کامنت گزاشتم برات تو صفحه کمیک های سیلک . برو بخون ;-)

حتما راستی رویداد جدید کارنیج که ادیتش با منه رو حتما بخونید امروز روز کارنیجه و چه بهتر از اینکه یه کمیک جدید از کارنیج رو هم مطالعه کنید
نقل قول کردن
Sarah
#14 Sarah 1400-07-10 15:06
به نقل از amirebrahimbay:
به نقل از Sarah:
به نقل از Sarah:
به نقل از amirebrahimbay:
به نقل از Sarah:
به نقل از Ghost Rider:
استاد لینک دوبله فارسی سانسور شده ونوم 2 میدین؟ماشالا همه فیکن :sad:

آخ آخ من دارم . فقط حیف که سانسور نشده اس :lol:


امان از سانسور های بی جهت صدا و سیما!

:lol:

یه کامنت گزاشتم برات تو صفحه کمیک های سیلک . برو بخون ;-)

حتما راستی رویداد جدید کارنیج که ادیتش با منه رو حتما بخونید امروز روز کارنیجه و چه بهتر از اینکه یه کمیک جدید از کارنیج رو هم مطالعه کنید

ایول. رویداد کارنیج با ادیت شما چه شود ;-)
نقل قول کردن
AS-Spider
#15 AS-Spider 1400-07-10 15:11
سلام مقاله خیلی خوبه چون در مورد یکی از قویترین دشمنای اسپایدیه ینی کارنیج
بشخصه خودم کمیکای شماره ۸ و ۲ رو خوندم و واقعا لذت بردم ولی بعلت حجم بالای کمیکا نسبتا کم دانلود میکنم.
اولین رویارویی و کارنیج مکزیموم و نبرد جانانه واقعا خیلی سطح بالان.
استاد شما فیلمای شانگ چی و ونوم ۲ رو با کیفیت پرده دیدید یا منتظر با کیفیتش هستید؟
در مورد مردعنکبوتی راهی به خانه نیست چطور عمل میکنید؟
چون اونم شنیدم ۴۵ روز بعد از اکران با کیفیتش میاد.
نقل قول کردن
mtm
#16 mtm 1400-07-10 15:47
به نقل از AS-Spider:

استاد شما فیلمای شانگ چی و ونوم ۲ رو با کیفیت پرده دیدید یا منتظر با کیفیتش هستید؟
در مورد مردعنکبوتی راهی به خانه نیست چطور عمل میکنید؟
چون اونم شنیدم ۴۵ روز بعد از اکران با کیفیتش میاد.

شانگ چی رو‌که قطعا صبر میکنم تا بلوری
ولی ونوم ۲ رو شاید پرده ای ببینم
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#17 AM SM BM SM 1400-07-10 17:51
به نقل از Ilia koohbor:
درود به همه
یه تشکر ویژه بابت نوشتن این مقاله! ;-)
اما خواستم یه انتقاد کنم،به نظرم نبرد مردعنکبوتی با ردگابلین باید رتبه بهتری می داشت،چون رد گابلین ترکیبی بود از دوتا از سرسخت ترین و قوی ترین دشمنان مردعنکبوتی!
یعنی خباثت شخصیت گرین گابلین،به همراه قدرت ، بی رحمی و کشتار کارنیج.

سلام
اگر عنوان مقاله رو بخونید نوشته "۱۰ نبرد برتر مرد عنکبوتی با کارنیج". یعنی اینکه رد گابلین بین بقیه موارد لیست نمیتونه رتبه بالاتری داشته باشه چون در اصل اون کارنیج نیست و یه جورایی اولویت ها با کارنیج اصله! اما به خاطر اینکه با سیمبیوت ترکیب شده در این مقاله حضور داره.بعدش هم نبرد مرد عنکبوتی با رد گابلین درسته که خیلی تنش آمیز بود اما دیگه بعدش و اون بخش اصلی و مهمش نبرد اسپایدرمن با گرین گابلین هست.
به نقل از mtm:
به نقل از AS-Spider:

استاد شما فیلمای شانگ چی و ونوم ۲ رو با کیفیت پرده دیدید یا منتظر با کیفیتش هستید؟
در مورد مردعنکبوتی راهی به خانه نیست چطور عمل میکنید؟
چون اونم شنیدم ۴۵ روز بعد از اکران با کیفیتش میاد.

شانگ چی رو‌که قطعا صبر میکنم تا بلوری
ولی ونوم ۲ رو شاید پرده ای ببینم

:cry: :cry:
من که چاره ای برای صبر تا اومدن بلوری ندارم. چون کسی که نمیاد نسخه پرده ای رو زیرنویس کنه! در واقع درباره ونوم ۲ تا قبل از لو رفتن صحنه پس از تیتراژ، این فیلم برام ارزش خاصی نداشت. یه جورایی از فرسنگ ها معلوم بود که سونی خیلی توی روندش تغییر خاصی ایجاد نکرده و به احتمال زیاد این همون فیلم قبلی و یا شاید بدتر باشه! اما از وقتی این شایعات درباره ارتباط این فیلم با mcu منتشر شد و صحنه پس از تیتراژ این فیلم لو رفت، دیگه برام ارزش پیدا کرد چون ممکنه توی اتفاقات فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" تاثیر داشته باشه. شاید اصلا دلیل کوتاه بودن ونوم ۲ هم همین باشه! یعنی ونوم ۲ قراره یک داستان "ونوم علیه کارنیج: طلوع سیمبیوت" ( :lol: قضیه رو گرفتید دیگه؟!) باشه و ادامه داستان مربوط میشه به "مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست". (البته این باز هم دلیل خیلی خوبی نمیشه آخه تماشاچی سینما میره یه فیلم کامل و درست حسابی ببینه. قبلی که دو ساعت بود که هیچی نبود این یکی چی میخواد بشه خدا میدونه! البته راستش شاید این وقت کم باعث بشه که اگر فیلم خیلی بد بود قبل از اینکه خیلی حوصلمون سر بره، تموم بشه و در وقت گرانبهای ما هم صرفه جویی کنه!) اصلا با این همه شایعه و خبر بعید نیست "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" حتی با این وضعیت کرونا، پرفروش ترین فیلم اسپایدرمن باشه و فروش عالی رو بگذرونه.
نقل قول کردن
AS-Spider
#18 AS-Spider 1400-07-10 19:34
به نقل از mtm:
به نقل از AS-Spider:

استاد شما فیلمای شانگ چی و ونوم ۲ رو با کیفیت پرده دیدید یا منتظر با کیفیتش هستید؟
در مورد مردعنکبوتی راهی به خانه نیست چطور عمل میکنید؟
چون اونم شنیدم ۴۵ روز بعد از اکران با کیفیتش میاد.

شانگ چی رو‌که قطعا صبر میکنم تا بلوری
ولی ونوم ۲ رو شاید پرده ای ببینم

دوست من امروز با کیفیت پرده ای دیده بود گف فیلم تایمش همش ۸۵ دیقس ولی گف دیزاین کارنیج خوب بوده توی فیلم
نقل قول کردن
mtm
#19 mtm 1400-07-10 20:03
به نقل از AS-Spider:
به نقل از mtm:
به نقل از AS-Spider:

استاد شما فیلمای شانگ چی و ونوم ۲ رو با کیفیت پرده دیدید یا منتظر با کیفیتش هستید؟
در مورد مردعنکبوتی راهی به خانه نیست چطور عمل میکنید؟
چون اونم شنیدم ۴۵ روز بعد از اکران با کیفیتش میاد.

شانگ چی رو‌که قطعا صبر میکنم تا بلوری
ولی ونوم ۲ رو شاید پرده ای ببینم

دوست من امروز با کیفیت پرده ای دیده بود گف فیلم تایمش همش ۸۵ دیقس ولی گف دیزاین کارنیج خوب بوده توی فیلم

اره خب دیزاینش تو تریلرها هم معلوم بود :-*
نقل قول کردن
over drive
#20 over drive 1400-07-10 20:08
سلام به همگی من عضو جدید سایت هستم :lol:

ماشاالله به این سایت که برای هر فیلم کمیک بوکی جدیدی که میاد کلی مقاله راجبش میاد

من به شخصه اولین حضور کارنیج رو دوست داشتم چون اسپایدرمن داشت با شخصیتی قوی مبارزه می کرد که هیچ شناختی ازش نداشت
نقل قول کردن
Amir ko
#21 Amir ko 1400-07-10 20:56
سلام، درس و مشق ها یه مدت نمیزاشت به سایت سر بزنم ولی نوبتی هم باشه نوبت سر زدن به سایت همیشه فعال اسپایدیه :lol:
خب در مورد مقاله که واقعا عالی بود و با تشکر از استاد ترابی بابت این مقاله.
و در مورد فیلم ونوم ۲ هم تنها دلیلی که الان برای دیدنش دارم اینه که احتمال اینکه ربط هایی به فیلم راهی به خانه نیست داشته باشه خیلی زیاده وگرنه فکر کنم فیلم مثل قسمت اول باشه یا حتی بدتر!
شانگ چی هم خیلی بهش امیدوارم و منتظرم تا با بهترین کیفیت بیاد که در اسرع وقت ببینمش.
باز هم تشکر میکنم از استاد ترابی بابت این مقاله عالی.
نقل قول کردن
mtm
#22 mtm 1400-07-10 21:01
به نقل از AM SM BM SM:
به نقل از Ilia koohbor:
درود به همه
یه تشکر ویژه بابت نوشتن این مقاله! ;-)
اما خواستم یه انتقاد کنم،به نظرم نبرد مردعنکبوتی با ردگابلین باید رتبه بهتری می داشت،چون رد گابلین ترکیبی بود از دوتا از سرسخت ترین و قوی ترین دشمنان مردعنکبوتی!
یعنی خباثت شخصیت گرین گابلین،به همراه قدرت ، بی رحمی و کشتار کارنیج.

سلام
اگر عنوان مقاله رو بخونید نوشته "۱۰ نبرد برتر مرد عنکبوتی با کارنیج". یعنی اینکه رد گابلین بین بقیه موارد لیست نمیتونه رتبه بالاتری داشته باشه چون در اصل اون کارنیج نیست و یه جورایی اولویت ها با کارنیج اصله! اما به خاطر اینکه با سیمبیوت ترکیب شده در این مقاله حضور داره.بعدش هم نبرد مرد عنکبوتی با رد گابلین درسته که خیلی تنش آمیز بود اما دیگه بعدش و اون بخش اصلی و مهمش نبرد اسپایدرمن با گرین گابلین هست.
به نقل از mtm:
به نقل از AS-Spider:

استاد شما فیلمای شانگ چی و ونوم ۲ رو با کیفیت پرده دیدید یا منتظر با کیفیتش هستید؟
در مورد مردعنکبوتی راهی به خانه نیست چطور عمل میکنید؟
چون اونم شنیدم ۴۵ روز بعد از اکران با کیفیتش میاد.

شانگ چی رو‌که قطعا صبر میکنم تا بلوری
ولی ونوم ۲ رو شاید پرده ای ببینم

:cry: :cry:
من که چاره ای برای صبر تا اومدن بلوری ندارم. چون کسی که نمیاد نسخه پرده ای رو زیرنویس کنه! در واقع درباره ونوم ۲ تا قبل از لو رفتن صحنه پس از تیتراژ، این فیلم برام ارزش خاصی نداشت. یه جورایی از فرسنگ ها معلوم بود که سونی خیلی توی روندش تغییر خاصی ایجاد نکرده و به احتمال زیاد این همون فیلم قبلی و یا شاید بدتر باشه! اما از وقتی این شایعات درباره ارتباط این فیلم با mcu منتشر شد و صحنه پس از تیتراژ این فیلم لو رفت، دیگه برام ارزش پیدا کرد چون ممکنه توی اتفاقات فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" تاثیر داشته باشه. شاید اصلا دلیل کوتاه بودن ونوم ۲ هم همین باشه! یعنی ونوم ۲ قراره یک داستان "ونوم علیه کارنیج: طلوع سیمبیوت" ( :lol: قضیه رو گرفتید دیگه؟!) باشه و ادامه داستان مربوط میشه به "مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست". (البته این باز هم دلیل خیلی خوبی نمیشه آخه تماشاچی سینما میره یه فیلم کامل و درست حسابی ببینه. قبلی که دو ساعت بود که هیچی نبود این یکی چی میخواد بشه خدا میدونه! البته راستش شاید این وقت کم باعث بشه که اگر فیلم خیلی بد بود قبل از اینکه خیلی حوصلمون سر بره، تموم بشه و در وقت گرانبهای ما هم صرفه جویی کنه!) اصلا با این همه شایعه و خبر بعید نیست "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" حتی با این وضعیت کرونا، پرفروش ترین فیلم اسپایدرمن باشه و فروش عالی رو بگذرونه.

یادش بخیر
یه زمانی پرده ای دیدن هم لطفی داشت
کیفی داشت
ارباب حلقه ها رو پرده ای دیدم. ولی کیفیتش خوب بود صداش خوب بود
مومیایی 2 و ماموریت غیر ممکن 2 رو هم پرده ای رو نوار VHS دیدم و خاطرات زیادی ازش دارم . خیلی فیلم های دیگه همینطور بود. هری پاتر 1 و ... لامصب یه مزه دیگه ای داشت. کیفیت بلوری و این قرتی بازی ها نبود که!
نقل قول کردن
Ghost Rider
#23 Ghost Rider 1400-07-10 23:15
به نقل از Sarah:
به نقل از Ghost Rider:
استاد لینک دوبله فارسی سانسور شده ونوم 2 میدین؟ماشالا همه فیکن :sad:

آخ آخ من دارم . فقط حیف که سانسور نشده اس :lol:

چه بهتر خب :D
شوخی میکنم یکمشو دیدم گفتم صبر کنم بلوری دوبله بیاد
نقل قول کردن
Ghost Rider
#24 Ghost Rider 1400-07-10 23:17
حس خوبی داره رو پروفایل هر کی کلیک میکنم جدید تر از خودمه :lol: یه روز قبل از اینکه 1400 بشه اومدم تو سایت دیگه کاربر سال پیش حساب میشم :D
نقل قول کردن
Ghost Rider
#25 Ghost Rider 1400-07-10 23:22
به نقل از AM SM BM SM:
سلام
ممنون بابت مقاله.
درسته که کارنیج از نظر شخصیت پردازی خیلی عمق و پیچیدگی خاصی نداره و حضور او بعضی وقت ها اضافه به نظر میاد و تاثیر خاصی هم بر شخصیت پیتر پارکر نداشته اما دلیل نمیشه که نبرد های باحال و حیرت انگیز نداشته باشه! اصلا عمده جذابیت کارنیج و ونوم و اکثر موجودات سیمبیوتی دیگه، جذابیت های بصری فوق‌العاده اونا هست که میشه باهاشون کلی نبرد عالی ترتیب دید و حداقل از ظاهرشون لذت برد! برای همین ونوم و کارنیج اینقدر مخصوصا بین نوجوانان و تا حدی کودکان کوچکتد معروف و محبوب هستند (شما نگاه کنید دو تا فیلمی که ونوم توش بود یعنی "مرد عنکبوتی ۳" و "ونوم" با اینکه هر دو فیلم های ضعیفی بودند اما خیلی عالی فروختند!) چون درسته که شخصیت جالبی ندارند اما اون جذابیت های بصری و انگل مانند (!) ونوم و کارنیج و البته اون ظاهر باحال و دیوانه وار اونا باعث میشه که هر چقدر هم از دست حضور اضافه شون توی کمیک های اسپایدرمن شاکی باشی، نتونی تسلیم و محو ظاهرشون نشی! (من خودم هم بچه بودم عاشق "مرد عنکبوتی ۳" و سیمبیوت بودم!) برای همین اونا پتانسیل بسیار بالایی برای مبارزه های جالب دارند. خب ما دو تا موجود سیمبیوتی معروف رو داریم یعنی ونوم و کارنیج. درسته که اونا به ظاهر یک توهین قدرت دارند اما دلیل نمیشه سبک مبارزه شون هم مثل هم باشند. در واقع با اینکه ونوم تاکتیکی تر، استراتژیک تر و با تمرکز تر از کارنیج مبارزه میکنه اما در عوض کارنیج یک موجود دیوانه و بدون استراتژی هست که هر چقدر این دیوانگی باعث میشه که جلوگیری از او سخت بشه به همون اندازه هم نبود تاکتیک خاصی در مبارزه از او باعث میشه ضعف هایی داشته باشه. اما مورد خاص دیگه درباره کارنیج اینه که او کلی قدرت داره مثلا اینکه پیچک های او بسیار طولانی تر هستند و البته او میتونه دستانش رو هم به سلاح های سرد خطرناکی تبدیل کنه! (یاد "تی ۱۰۰۰" ترمیناتور افتادم!)

spidey.ir/.../carnage.gif

و البته این دیوانگی کارنیج هم کار آدم رو سخت میکنه! یعنی اون هرکاری از دستش بر میاد و میتونه بزنه آدم رو صاف کنه! یعنی شما دیوانگی چند برابر جوکر رو به علاوه قدرت بسیار زیادی بکنید! این باعث میشه که کارنیج حتی از جوکر هم تحدید آمیز تر باشه. (در حالی که به نظرم یکی از ضعف های ویلنی مثل کارنیج نداشتن قدرت یا سبک مبارزه خاصی هست که باعث میشه هرچقدر هوش زیادی داشته باشه، در میدون مبارزه خیلی حریف قابلی نیست!) برای همین تعداد نسبتا خوبی از مبارزه های او با اسپایدرمن در دنیای کمیک وجود داره. به عنوان مثال داستان "حداکثر کارنیج" که یکی از بدترین داستان های اسپایدرمن هست مثال بارزی یکی کمیک کشدار و متکی به ظاهر و به قول معروف "کمیک دهه نودی" هست! یعنی مثل خیلی از کمیک های دیگر این دوره داستان هیچ گونه عمق و جذابیت خاصی نداره اما از نظر بصری کمیک غوغا میکنه و داستان هم اونقدر کشدار هست که کلافه تون کنه! اما به جاش طراحی ها سعی میکنند این ضعف رو جبران کنند و نبرد های باحالی رو نشون بدن. برای همین کمیکی که توی لیست بدترین های اسپایدی هست اینجا به دلیل ظاهر و اکشن های باحالش اینجا رتبه اول رو گرفته! برای همین اگر یک داستان با ظاهر خوب میخواید این کمیک میتونه بد نباشه اما اگر اینطوری نیست و داستان خوب مد نظرتونه به چشم هاتون اجازه دیدن این کمیک رو ندید!
با تشکر.

lkآدم کم میاره کامنت شمارو میبینه یادمه اولا اومده بودم کامنتات در حد 2 خط بود چند ماه دیگه کامنتات از خود مقاله طولانی تر میشه ها شیطون :D :D :D راستی فضای سایت خیلی دوستانه شده :D امروز به خودم گفتم پسر مگه چند دقیقه میخوای بیای تو سایت یه مقاله بخونی؟1 ساعت از روز حوصلت سر میره بیا برگرد...این شد که برگشتم
نقل قول کردن
amirebrahimbay
#26 amirebrahimbay 1400-07-10 23:38
به نقل از over drive:
سلام به همگی من عضو جدید سایت هستم :lol:

ماشاالله به این سایت که برای هر فیلم کمیک بوکی جدیدی که میاد کلی مقاله راجبش میاد

من به شخصه اولین حضور کارنیج رو دوست داشتم چون اسپایدرمن داشت با شخصیتی قوی مبارزه می کرد که هیچ شناختی ازش نداشت


خدا بخواد من امشب نگاه میکنم فیلم رو ببینم چطوره
البته با قسمت های اسپویل شده ازش مهمترین قسمت های فیلم رو میدونیم ولی برم ببینم نسبت به قسمت اول بهتر شده یا نه
البته توی نمرات منتشر شده نشون میدن پیشرفت کرده ولی ...
برم ببینم :-?
نقل قول کردن
amirebrahimbay
#27 amirebrahimbay 1400-07-11 00:27
به نقل از Ghost Rider:
حس خوبی داره رو پروفایل هر کی کلیک میکنم جدید تر از خودمه :lol: یه روز قبل از اینکه 1400 بشه اومدم تو سایت دیگه کاربر سال پیش حساب میشم :D

آقا تبریک!
تبریک به تو!
تبریک به من!
تبریک به همه!
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#28 AM SM BM SM 1400-07-11 01:28
#22
هرگز نمیتونم درک کنم که چه حسی توی اون لحظات داشتید چون که مال اون دوره نیستم. :sad: یادمه فیلم های کمیک بوکی هم که درباره نسخه پرده ایشون گفتید "مردان ایکس ۱" و "مرد عنکبوتی ۱" بود! خدایی دارم تصور میکنم فکر کن یکی از بزرگترین هواداران اسپایدرمن در ایران و جهان باشی و نوار نسخه پرده ای اولین فیلم شخصیت مورد علاقه ات بعد از یک روز اکران برسه دستت! وای حتی فکر اینکه اون لحظه چه حسی داشتید رو هم نمیتونم بکنم! (دو تا کمیک که سفارش داده بودم هر روز انتظار رو میشمردم! راه میرفتم مثلا میگفتم امروز، روز پنجمه، چند روز دیگه میاد! خانواده رو کلافه کردم. وقتی کمیک ها رسیدند دستم کپ کردم و تا چند دقیقه فقط نگاشون میکردم! حالا فکر کنید شما با اولین فیلم اسپایدرمن و البته مردان ایکس چقدر حال کردید!)
یه چیز دیگه هم بگم توی کامنتی که دادم و پرانتزی باز کردم و گفتم به نظرم نقطه ضعف یک ویلن اینه که هر چقدر هم هوششون زیاد باشه ولی تو مبارزه کاره ای نیستند، منظورم جوکر بود که اشتباهی نوشتم کارنیج.
#25
:lol:
به نقل از amirebrahimbay:
به نقل از over drive:
سلام به همگی من عضو جدید سایت هستم :lol:

ماشاالله به این سایت که برای هر فیلم کمیک بوکی جدیدی که میاد کلی مقاله راجبش میاد

من به شخصه اولین حضور کارنیج رو دوست داشتم چون اسپایدرمن داشت با شخصیتی قوی مبارزه می کرد که هیچ شناختی ازش نداشت


خدا بخواد من امشب نگاه میکنم فیلم رو ببینم چطوره
البته با قسمت های اسپویل شده ازش مهمترین قسمت های فیلم رو میدونیم ولی برم ببینم نسبت به قسمت اول بهتر شده یا نه
البته توی نمرات منتشر شده نشون میدن پیشرفت کرده ولی ...
برم ببینم :-?

راستش رو بخواید اگر بخوام از الان نظرم رو بدم به نظرم احتمالش هست که این فیلم از فیلم اول بهتر باشه. ممکنه که با حضور کارنیج بشه سرگرم کننده تر از فیلم اول باشه (البته اگر سعی در بهبود اکشن ها داشته باشند نه اینکه مثل همون فیلم اول باشه) اما من فکر نمیکنم پیشرفت خاصی داشته باشه. یعنی مثلا مثل فیلم اول بازی های خوبی داشته باشه و سرگرم کننده تر از اون اما پیشرفت خاصی در داستانگویی نداشته باشه. تریلر های این فیلم هم خیلی امیدوار کننده نبودند و توی نقد ها اصلا کسی درباره کارنیج حرفی نمیزنه که یعنی احتمالا اون به راحتی فراموش میشه! راستش احتمال این رو میدم که این فیلم از اولی بدتر باشه اما اینکه پیشرفت درست و حسابی و چشمگیری رو داشته باشه، راستش نه زیاد.
نقل قول کردن
Ilia koohbor
#29 Ilia koohbor 1400-07-11 09:28
به نقل از Amir ko:
سلام، درس و مشق ها یه مدت نمیزاشت به سایت سر بزنم ولی نوبتی هم باشه نوبت سر زدن به سایت همیشه فعال اسپایدیه :lol:
خب در مورد مقاله که واقعا عالی بود و با تشکر از استاد ترابی بابت این مقاله.
و در مورد فیلم ونوم ۲ هم تنها دلیلی که الان برای دیدنش دارم اینه که احتمال اینکه ربط هایی به فیلم راهی به خانه نیست داشته باشه خیلی زیاده وگرنه فکر کنم فیلم مثل قسمت اول باشه یا حتی بدتر!
شانگ چی هم خیلی بهش امیدوارم و منتظرم تا با بهترین کیفیت بیاد که در اسرع وقت ببینمش.
باز هم تشکر میکنم از استاد ترابی بابت این مقاله عالی.

درود
راستش تا دیروز نمره اش از قسمت یک بیشتر بود اما چندان نظر منتقد هارو جلب نکرده ظاهرا چون نقدهای خیلی مثبتی ازش نشده تا الان
بعضیا نوشتن خیلی فیلم احمقانه ایه بعضیا نوشتن فیلم متوسطیه :o
ولی به نظر من این فیلم بیشتر قصد آشنایی داره چون ممکنه در آینده نه چندان دور ونوم رو در ام سی یو ببینیم. :-*
و در ضمن من نسخه پردشو دانلود کردم،و یک نگاه 30 ثانیه ای کردم فقط ببینم شایعه ها حقیقت داشته یا خیر ،
و چندان به نظر عالی نمی رسید.ولی جا داره بگم که شخصیت پردازی کارنیج نسبتا خوب بود و دستکم نبرد خوبی رو احتمالا قراره ببینیم :lol:
نقل قول کردن
Ilya202020
#30 Ilya202020 1400-07-11 09:55
مقاله که توپ بود ولی این فیلم احتمالا اهداف والا(دور از خانه ) داره
نقل قول کردن
P.B.P
#31 P.B.P 1400-07-11 18:43
سلام ممنون از استاد ترابی عزیز،خسته نباشید.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45