10 حقیقتی که باید درباره «کاریون» (Carrion) بدانید

10 حقیقتی فکتس فکت حقایق دشمن مرد عنکبوتی fact اسپایدرمن کریون که باید درباره کاریون Carrion  بدانید

داریم به هالووین امسال نزدیک میشیم و به این مناسبت تصمیم گرفتم یکی از دشمنان کمتر شناخته شده ولی ترسناک و چندش آور مرد عنکبوتی را به طور کامل براتون معرفی کنم که تاریخچه بسیار عجیب و پیچیده ای هم دارد !

مقالات زیر را هم بخوانید:

10 حقیقتی که باید درباره «شغال» (THE JACKAL) بدانید

10 اتفاق مهمی که برای «بن رایلی» پس از بازگشت از مرگ رقم خورد!

 

1- کاریون اول

کاریون اول

کاریون اُریجینال را اولین بار در شماره 25 از کمیک Peter Parker, The Spectacular Spider-Man (منتشره در ماه دسامبر   1978) دیدیم (این یکی از اولین کمیک بوک های عمر من بود که به صورت فیزیکی خوندمش و به همین دلیل از همان دوران کودکی علاقه خاصی به شخصیت کاریون و همچنین داستان "سرگذشت کلون" که دهه 70 منتشر شد و اینجا ترجمه شده در من ایجاد گردید). او خبیثی بسیار مرموز بود و ظاهری ترسناک داشت. در اولین حضورش سراغ گروه تبهکاری معروف دنیای مارول یعنی «ماژیا» رفت و بهشون گفت که نقشه ای داره برای کشتن مرد عنکبوتی و به زودی سر مرد عنکبوتی رو بهشون تحویل میده! در کمال تعجب او از هویت مخفی اسپایدرمن باخبر بود و به جای اینکه به اسپایدرمن حمله کنه به پیتر پارکر حمله کرد و او را مقصر مرگ «گوئن استیسی» دانست! همین موضوع باعث شد تا خوانندگان خیلی از این کاراکتر مرموز استقبال کنند. آنها از خود میپرسیدند که کاریون کیست و از کجا میداند پیتر پارکر همان مرد عنکبوتی است و از کجا از رابطه بین پیتر و گوئن خبر دارد؟ این رمز و راز تا چند شماره ادامه یافت ...

 

2- هویت کاریون

هویت کاریون

سپس کاریون چندین بار سعی کرد تا پیتر پارکر/مرد عنکبوتی را بکشد تا اینکه او را دستگیر کرد و براش فاش نمود که در واقع کلونی از «پرفسور مایلز وارن» ملقب به «شغال» است! (برای آشنایی با پرفسور وارن، این مقاله را بخوانید). در واقع وارن این کلون را از روی خودش ساخته بود و داخل کپسولی قرار داده بود تا به بلوغ برسه (در مورد شماره 6 توضیح میدم که بعدها فاش شد مایلز برای چی این کلون رو خلق کرده بوده) ولی وارن در داستان "سرگذشت کلون" که اینجا به طور کامل ترجمه شده، کشته شد و در نتیجه نتوانست به کپسول سر بزنه و کلون خودش را به موقع از آن خارج کنه. بنابراین این کلون بدون مراقبت در کپسول باقی ماند و به طور مصنوعی دچار پیر شدن تسریع شده شد. ظاهر و هیبت او نیز  به شکل یک جسد زنده درآمد. سپس یکی از دانشجویان پرفسور وارن به طور اتفاقی کپسول را پیدا و آن را باز کرد و بدین شکل کاریون آزاد شد.

اریجین کاریون

بدین ترتیب دلیل تنفر او از پیتر  پارکر مشخص شد زیرا حافظه و خاطرات مایلز وارن را داشت و میدونید که وارن عاشق گوئن استیسی بود  و از هویت مخفی اسپایدرمن خبر داشت  و او را مقصر مرگ عشقش میدانست! در هر حال، وقتی کاریون پیتر پارکر را در آزمایشگاه قدیمی مایلز وارن اسیر کرده بود، سعی نمود او را با یک موجود آمیب شکل عظیم الجثه که از روی سلول های پیتر کلون شده بود به قتل برساند!

نرگ کاریون

ولی پیتر خودش را نجات داد و حین مبارزه در آزمایشگاه آتش سوزی شد و در نهایت آن موجود آمیب شکل، کاریون را خفه کرد و خودش هم در آتش سوخت.

مرگ دشمن اسپایدرمن

 

3- کاریون دوم

چندین سال گذشت و به نظر میرسید مارول به این نتیجه رسیده که داستان "سرگذشت کلون" بیش از حد پیچیده بوده و سعی کرد آن را تغییر بده. به طور مثال گفته شد که پرفسور مایلز وارن هرگز نتونسته بوده به فن آوری کامل کلون سازی دست پیدا کنه و حتی اون نسخه از کلون گوئن که دیده بودیم واقعا کلون نبوده و بلکه بازیگری بوده که به شکل گوئن درش آورده بوده و ... (!) البته همه اینها بعدا دوباره تکذیب و تایید شد که وارن خودش همه این کلون ها را درست کرده بوده ولی در هر حال در  دهه 80 میلادی مارول دوست نداشت به قضیه کلون سازی اشاره ای بشه. بنابراین مرد عنکبوتی از طریق شخصیتی به نام «تکامل دهنده عالی» (High Evolutionary) که در علم ژنتیک و ترکیب DNA انسان با حیوان سررشته داره (و گفته میشه قبلا  پرفسور مایلز وارن همکار یا شاگرد او بوده) ، فهمید که مایلز به جای کلون سازی در واقع ویروسی مدرن ساخته بوده که میتونسته نسخه های بدلی از آدم ها بسازه!!! سپس دیدیم که یکی از رقبای پیتر پارکر در علوم آزمایشگاهی  به نام «مالکوم مک براید» (Malcolm McBride) این ویروس را پیدا و تبدیلش کرد به نسخه دوم از کاریون! (این اتفاقات در شماره 149 از کمیک Spectacular Spider-Man که اواخر دهه 80 میلادی منتشر شد روی داد):

مک براید

کاریون دوم

این کاریون شبیه به کاریون اصلی بود و قدرت های او را داشت و دوباره به پیتر حمله کرد و او را مقصر مرگ گوئن میدانست!

سومین کاریون

ولی بعد از مدتی شخصیت مک براید تونست در ذهن و وجود خودش بر کاریون اصلی غلبه کنه و او دیگر خودش را کلون مایلز وارن نمیدانست.

 

4- اتحاد با هاب گابلین

  اتحاد با هاب گابلین

در شماره های 162 و 163 از کمیک Spectacular Spider-man شاهد نوعی اتحاد بین کاریون و هاب گابلین بودیم (البته اون موقع هالب گابلین به تسخیر یک اهریمن درآمده بود و دیمو گابلین نامیده میشد). اما در پایان داستان کاریون برای نجات مادرش (یعنی مادر مالکوم مک براید) در مقابل بمب های گابلین، جان خودش را فدا کرد و ظاهرا کشته شد.

 

5- حداکثر کارنیج

"حداکثر کارنیج" (Maximum Carnage) از داستان های معروف مرد عنکبوتی در دهه 90 میلادی است. در این داستان «کارنیج» به همراه معشوقه اش «شِریک» (Shriek) دست به هرج و مرج و کشتار در سطح شهر میزنند و مرد عنکبوتی مجبور به اتحاد با ونوم و برخی دیگر از ابرقهرمانان شهر میشه تا جلوی آنها را بگیره زیرا خبیث های دیگری مثل «داپل گانگر» و «دیمو گابلین» به کارنیج ملحق شده بودند.

حداکثر کارنیج (Maximum Carnage)

در کمال تعجب کاریون هم دوباره زنده شد و به آنها پیوست . ضمناً شریک به کاریون و بقیه به عنوان پسران خودش و کارنیج نگاه میکرد! در نهایت دار و دسته کارنیج شکست خوردند و به تیمارستان "راون کرافت" سپرده شدند. اما شریک فرار کرد و کاریون را هم با خودش برد. او سعی داشت تمام جنبه های زندگی مک براید را نابود کند. اما در خانه مادر مالکوم مک براید با اسپایدرمن روبرو شدند و مادر مالکوم سعی کرد به یاد پسرش بیاره که واقعا کیه.

سپس در لحظه ای عجیب و نادر برای شریک، او  به مالکوم ترحم کرد و او را از ویروس کاریون خلاص نمود و باعث شد دوباره به حالت اول خودش برگرده:

شیریک

  

6- کاریون سوم

پس از مرگ ظاهری شغال در انتهای داستان جنجالی "سرگذشت کلون" در اواسط دهه 90 میلادی شاهد بودیم که در داستانی به نام Spider-Man: Dead Man's Hand جسد او را به سازمان "شیلد" منتقل کردند تا رویش مطالعه کنند. در آنجا دکتری به نام «ویلیام آلن» (William Allen) دستورالعمل های ایمنی را نادیده گرفت و به نسخه قوی تری از ویروس کاریون مبتلا گشت!

کاریون سوم

این نسخه از کاریون را باید مرگبار ترین نامید و قدرت خاصی داشت که دیگران نداشتند (در بخش "قابلیت ها و توانایی های کاریون" بهش اشاره میکنم). او قصد داشت کل شهر را آلوده کنه و در نتیجه اسپایدرمن باهاش مقابله کرد. ضمنا در این داستان بود که اسپایدرمن فهمید کاریون اول واقعا کلونی از پرفسور مایلز وارن بوده ولی هدف از خلق آن این بوده که ویروسی را در خودش پرورش بده که بتونه بشریت را نابود کنه ولی زودتر از موعد از محفظه خودش آزاد شده بود و نتونسته بود ماموریت خودش رو به سرانجام برسونه!

تکامل دهنده عالی

در هر حال اسپایدرمن کاریون سوم را شکست داد و نزد «تکامل دهنده عالی» رفت تا شاید بتونه علاجی برای ویروس پیدا کنه ولی در نهایت این کار عملی نشد و ویلیام آلن را در حالت تعلیقی در شیلد نگه داشتند که البته بعدا موفق به فرار شد.

 

7- ویروس با ادراک

در شماره 1 از کمیک بوک Superior Spider-Man Team-Up (که اینجا ترجمه شده) شاهد نسخه جدیدی از کاریون بودیم که توسط «شغال» (مایلز وارن) ساخته شده بود و به صورت ویروسی بود که در شهر جولان میداد و از میزبانی به میزبانی دیگر خودش را منتقل میکرد. این کاریون وارد جسم شخصیت نیرومندی به نام «هایپریون» شد و کنترلش کرد و با اونجرز جنگید ولی در نهایت اسپایدرمن برتر شکستش داد.

مرد عنکبوتی برتر کاریون

هایپریون

او در پایان داستان نزد خالقش (شغال) برگشت و به کمک کلونی از مایلز وارن با اسپایدرمن برتر و اسکارلت اسپایدر (کِین) جنگید (داستانش اینجا و اینجا ترجمه شده است).

شغال کاریون

در طول داستان کاریون سعی کرد روی اسکارلت اسپایدر نفوذ پیدا کنه ولی موفق نشد.

کین کاریون

(روح خدای عنکبوتی به نام Other در وجود کین ظهور کرد و تونست کاریون رو نابود کنه).

 

8- فاجعه ای به نام زامبی های کاریون!

در رویداد "توطئه کلونی" که به طور کامل در اینجا ترجمه شده است، دیدیم که کین (از کلون های پیتر پارکر) به پیتر پارکر دنیای اصلی هشدار میدهد چون که به دنیاهای موازی دیگری سفر کرده و متوجه شده که اگر پیتر پارکر با پیشنهاد شغال جدید (بن رایلی) و کمپانی او به نام New U موافقت کند آن وقت فاجعه ای جهانی به وجود میاد که همه مردم دنیا را به زامبی تبدیل میکند!

سپس متوجه شدیم که این ویروس در وجود کلون های ساخته شده توسط شغال وجود دارد و اگر آزاد شود میتواند انسان های عادی را نیز آلوده و به زامبی تبدیل کند! اما در نهایت پیتر پارکر با استفاده از سیستم اضطراری تعبیه شده در دستبندهای عنکبوتی شرکت "صنایع پارکر" تونست سیگنال قدرتمندی بفرسته که جلوی این ویروس رو بگیره.

 

9- قدرت و توانایی ها

اولین کاریون بنیه و استقامت فوق بشری داشت و میتونست چگالی بدنش رو کاهش بده تا غیر قابل لمس بشه. او همچنین میتونست مواد اُرگانیک را با لمس کردن آنها تجزیه و به خاکستر تبدیل کنه. او همچنین قدرت تله پاتی و تله کنسیس (قابلیت جا به جایی اشیاء با ذهن) داشت و میتونست خودش را در هوا معلق نگه داره و نوعی حالت پرواز کردن داشته باشه. کاریون همچنین یک ماده شیمیایی به نام "خاک سرخ" (Red Dust) برای خودش درست کرده بود که میتونست باهاش قربانیان خود را بی هوش  یا ازش به عنوان اسیدی عمل کنه که گوشت بدنشان را دچار فروپاشی میکرد!

قدرت کاریون

مالکوم مک براید به عنوان کاریون دوم به قدرت های کاریون اول دسترسی داشت ولی به نظر میرسید نمیتونه به خوبی نسخه اریجینال ازشون استفاده کنه.

گفتم که ویلیام آلن به عنوان سومین کاریون مرگبارترین آنها بود و نوعی قابلیت جدید به نام "طاعون زامبی" (Zombie Plague) داشت که باهاش میتونست ذهن دیگران را به صورت آدم های مسخ شده که ازش اطاعت میکنند تحت کنترل خودش دربیاره.

زامبی مارول

و البته کاریون به انواع ویروسی که ادارک داره میتونه وارد بدن دیگران بشه و اگر به قدر کافی در آنجا بمونه به طور دائمی بهشون پیوند خواهد خورد و حتی میتونه دارای فُرم مستقل خودش هم بشه. در این صورت میتونه بخاری را تولید کنه که اگر آن را استنشاق کنید ذهنتون به کنترل او در میاد!

 

10- حضور در دیگر گونه های سرگرمی

 حضور در دیگر گونه های سرگرمی

خارج از دنیای کمیک کاریون تا به حال فقط در یک بازی ظاهر شده است! در واقع در دهه 90 میلادی نسخه «مالکوم مک براید» از کاریون در بازی خاطره انگیز Spider-Man and Venom: Maximum Carnage که اینجا معرفی شده است و برای کنسول های سگا جنسیس و سوپر نینتندو به بازار آمد، ظاهر شد. او از اعضای دار و دسته کارنیج بود که چند باری به عنوان غول آخر مرحله یا وسط مرحله (!) و به همراه دیگر خبیث ها سد راهتان میشد و باید شکستش میدادید.

 

 مهدی ترابی مهربانی

 

  All rights reserved © Spidey.ir 2020

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مقالات مرتبط:

10 حقیقتی که باید درباره «شغال» (THE JACKAL) بدانید

10 اتفاق مهمی که برای «بن رایلی» پس از بازگشت از مرگ رقم خورد!

15 دشمن ترسناک و چندش آور مرد عنکبوتی!

كمیك های مرد عنکبوتی: توطئه کلونی به زبان فارسی ( كامل + لینك دانلود مستقیم)

رتبه بندی 10 سلاح برتر دشمنان مرد عنکبوتی

"سرگذشت كلون" – قسمت اول: معرفی «شغال» (THE JACKAL)

"سرگذشت كلون" – قسمت دوم: چه كسی كلون است؟

قسمت آخر از داستان "سرگذشت كلون" (CLONE SAGA) ترجمه شد + لینك دانلود مستقیم!

"سرگذشت كلون" – قسمت سوم: معرفی كلون های اسپایدرمن!

زندگی، مرگ و بازگشت بن رایلی

معرفی معروفترین دشمنان مرد عنکبوتی

15 مرد عنکبوتی دارک در دنیای کمیک! 

زشت ترین قهرمانان دنیای کمیک!

20 كمیك برتر ترسناك (HORROR COMICS)

15 شخصیت برتر کمیک های ترسناک مارول

20 هیولای برتر مارول (TOP 20 MARVEL MONSTERS)

10 شخصیت برتر ژانر وحشت در کمیک های ابرقهرمانی

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Mohamadgg
#1 Mohamadgg 1399-08-01 16:17
مقاله عالی بود استاد ترابی
کاریون رو که دیدم یاد این ویروس لعنتی کرونا افتادم هردوشونم عجب سرسختایین!
نقل قول کردن
slade wilson
#2 slade wilson 1399-08-01 16:30
دیگه تشکر و خسته نباشید کلیشه ای شده بابا استاد از داره خیلی چیز ها بمهون یاد میده باید قدرشو دونست مثل یه مرد مهربان است که پول نمیگیره ولی چیز هوایی بمون یاد میده که خیلی ارزش دارن استاد ترابی درود بر شما ;-)
نقل قول کردن
Kia Iron Man
#3 Kia Iron Man 1399-08-01 17:17
خسته نباشید استاد
هیچوقت فکر نمیکردم برای کاریون مقاله بنویسید.متشکرم خیلی جالب بود.چند وقت پیش یه کمیک با ترجمه افتضاح خوندم و واقعا ارزش یه ترجمه خوب و درستو که شما بدون منت و رایگان در اختیار ما قرار میدینو فهمیدم.
نقل قول کردن
super spider
#4 super spider 1399-08-01 17:31
عالی بود راستی استاد چون سایت فعلا مقاله نویس نمیخواد ولی من یک مقاله درست کردم واسه خودم میتونم اونو به ایمیلتون ارسال کنم که شما اونو بزارین تو سایت؟ کاریون همونی نیست که گوشت انسان خورده و از دشمنان چندش مرد عنکبوتی بود؟
من عاشق این مقالاتم :-)
نقل قول کردن
mtm
#5 mtm 1399-08-01 19:18
به نقل از super spider:
عالی بود راستی استاد چون سایت فعلا مقاله نویس نمیخواد ولی من یک مقاله درست کردم واسه خودم میتونم اونو به ایمیلتون ارسال کنم که شما اونو بزارین تو سایت؟ کاریون همونی نیست که گوشت انسان خورده و از دشمنان چندش مرد عنکبوتی بود؟
من عاشق این مقالاتم :-)

کاریون جندش اوره ولی گوشت انسان یادم نیست خورده باشه
و البته 98 درصد کاربرای سایت ما دوست دارن نویسنده سایت ما باشن (نمیدونم چرا فکر میکنند توانایی ش رو دارن؟ :-* ) ولی در هر حال همونطور که در بخش مقررات سایت نوشته که زیر بخش نظرات درج شده، نه ما احتیاجی به مقاله نویس نداریم
"• در صورت نیاز به ادیتور یا مترجم يا مقاله جديد ، اطلاع رسانی انجام خواهد شد. از ارسال اسپم خودداری کنید."
نقل قول کردن
super spider
#6 super spider 1399-08-01 19:35
به نقل از mtm:
به نقل از super spider:
عالی بود راستی استاد چون سایت فعلا مقاله نویس نمیخواد ولی من یک مقاله درست کردم واسه خودم میتونم اونو به ایمیلتون ارسال کنم که شما اونو بزارین تو سایت؟ کاریون همونی نیست که گوشت انسان خورده و از دشمنان چندش مرد عنکبوتی بود؟
من عاشق این مقالاتم :-)

کاریون جندش اوره ولی گوشت انسان یادم نیست خورده باشه
و البته 98 درصد کاربرای سایت ما دوست دارن نویسنده سایت ما باشن (نمیدونم چرا فکر میکنند توانایی ش رو دارن؟ :-* ) ولی در هر حال همونطور که در بخش مقررات سایت نوشته که زیر بخش نظرات درج شده، نه ما احتیاجی به مقاله نویس نداریم
"• در صورت نیاز به ادیتور یا مترجم يا مقاله جديد ، اطلاع رسانی انجام خواهد شد. از ارسال اسپم خودداری کنید."


ممنون بابت پاسخ گویی فک کنم اون2%هم نویسندن :-*
نقل قول کردن
_ _
#7 _ _ 1399-08-01 19:37
سلام
عاقبت اون گوین تقلبیه اولین کلون مایلزوارن چیشد؟آیا تا به حال بهش اشاره ای نشده؟
ممنون میشم جواب بدید
نقل قول کردن
mtm
#8 mtm 1399-08-01 20:10
به نقل از marvel_comic:
سلام
عاقبت اون گوین تقلبیه اولین کلون مایلزوارن چیشد؟آیا تا به حال بهش اشاره ای نشده؟
ممنون میشم جواب بدید

زیاد بهش نپردازیم بهتره چون بعدا معلوم شد که همه چی جعلی بوده
تو دهه 80 گفتن که تکامل دهنده عالی روی کلون گوئن تحقیق کرده و فهمیده که کلون نبوده و در واقع بازیگری بوده به نام Joyce Delaney که شغال تبدیلش کرده بوده به کسی شبیه به گوئن! همچنین گفتن چیزی به نام کلون پیتر پارکر که با الان با نام بن رایلی میشناسیم وجود نداشته و او در واقع آنتونی سربا (دستیار مایلز وارن) بوده که شبیه به پیتر شده بوده! کاریون رو هم که گفتند کلون مایلز نبوده و یه ویروس بوده و ...
ولی بعدا تو دهه 90 میلادی که قضیه کلون ساگا پیش اومد و بن رایلی برگشت و پیتر بازنشسته شد و ... گفتن که تکامل دهنده عالی دروغ گفته و همه اینا کلون های ساخت مایلز وارن بوده اند!
در هر حال کلون گوئن با کلونی از مایلز وارن ازدواج کرد و در لندن شروع کرد به یک زندگی جدید که اونجا توسط یک کلون دیگر از گوئن استیسی به نام Abby-L کشته شد!!!
در هر حال به نظرم همون کلون ساگای دهه 70 میلادی که تو سایت ترجمه شده و یکی از بهترین و محبوب ترین داستان های منه و ادامه ش که با کلون اریجینال مایلز (کاریون) ادامه یافت فوق العاده بود و به نظرم باید همون طوری دست نخورده میموند ولی مارول تو دهه 90 واقعا گند زد بهش و یکی از بدترین و طولانی ترین و گیج کننده ترین دوره های اسپایدرمن رو رقم زد
نقل قول کردن
_ _
#9 _ _ 1399-08-01 20:51
به نقل از mtm:
به نقل از marvel_comic:
سلام
عاقبت اون گوین تقلبیه اولین کلون مایلزوارن چیشد؟آیا تا به حال بهش اشاره ای نشده؟
ممنون میشم جواب بدید

زیاد بهش نپردازیم بهتره چون بعدا معلوم شد که همه چی جعلی بوده
تو دهه 80 گفتن که تکامل دهنده عالی روی کلون گوئن تحقیق کرده و فهمیده که کلون نبوده و در واقع بازیگری بوده به نام Joyce Delaney که شغال تبدیلش کرده بوده به کسی شبیه به گوئن! همچنین گفتن چیزی به نام کلون پیتر پارکر که با الان با نام بن رایلی میشناسیم وجود نداشته و او در واقع آنتونی سربا (دستیار مایلز وارن) بوده که شبیه به پیتر شده بوده! کاریون رو هم که گفتند کلون مایلز نبوده و یه ویروس بوده و ...
ولی بعدا تو دهه 90 میلادی که قضیه کلون ساگا پیش اومد و بن رایلی برگشت و پیتر بازنشسته شد و ... گفتن که تکامل دهنده عالی دروغ گفته و همه اینا کلون های ساخت مایلز وارن بوده اند!
در هر حال کلون گوئن با کلونی از مایلز وارن ازدواج کرد و در لندن شروع کرد به یک زندگی جدید که اونجا توسط یک کلون دیگر از گوئن استیسی به نام Abby-L کشته شد!!!
در هر حال به نظرم همون کلون ساگای دهه 70 میلادی که تو سایت ترجمه شده و یکی از بهترین و محبوب ترین داستان های منه و ادامه ش که با کلون اریجینال مایلز (کاریون) ادامه یافت فوق العاده بود و به نظرم باید همون طوری دست نخورده میموند ولی مارول تو دهه 90 واقعا گند زد بهش و یکی از بدترین و طولانی ترین و گیج کننده ترین دوره های اسپایدرمن رو رقم زد

از اطلاعاتتون ممنون اما واقعا از این ایده ی مارول حالم بهم خورد اخه یعنی چی همشون الکی بوده یکی نبود بگه پس حداقل اون پایان خفن گوین و پیتر و گند نزنیم بهش یا اصلا قدرتای این یارو انتونی سربا که تونست با پیتر رو در رو بشه از کجا اومد؟و بدتر از همه اخه یعنی چی گوین ازدواج کرد توسط خودش مرد؟واقعا مارول بعضی وقتا فن مخصوصای عجیب غریبی میزنه اما خودم به شخصه کسی هستم که از گوین ارجینال و کلون هاش بیشتر از تمام شخصیت های مکمل و یا اصلی مرد عنکبوتی خوشم میاد و میدونم که با اون گوین کلون اولیه میتونست داستان های خیلی خوبی دربیاره اما حیف که اصلا به گوین اونجوری که باید اهمیت میدادن ندادن،نشونه بارزش داستان گناهان گذشته که اولین بار باهاش مواجه شدم سرمو کوبوندم دیوار
نقل قول کردن
slade wilson
#10 slade wilson 1399-08-01 20:55
به نقل از super spider:
عالی بود راستی استاد چون سایت فعلا مقاله نویس نمیخواد ولی من یک مقاله درست کردم واسه خودم میتونم اونو به ایمیلتون ارسال کنم که شما اونو بزارین تو سایت؟ کاریون همونی نیست که گوشت انسان خورده و از دشمنان چندش مرد عنکبوتی بود؟
من عاشق این مقالاتم :-)

مقاله نویسی همینطور که الکی نیست خیلی حوصله میخواد دانش کافی هم اینطور تازه ماشاالله این همه مقاله نویس خوب داریم دیگه درباره این موضوع حرف نزن اسپم میشه حیف مقاله به این خوبی توش اسپم بشه :sad:
نقل قول کردن
slade wilson
#11 slade wilson 1399-08-01 21:01
به نقل از mtm:
به نقل از super spider:
عالی بود راستی استاد چون سایت فعلا مقاله نویس نمیخواد ولی من یک مقاله درست کردم واسه خودم میتونم اونو به ایمیلتون ارسال کنم که شما اونو بزارین تو سایت؟ کاریون همونی نیست که گوشت انسان خورده و از دشمنان چندش مرد عنکبوتی بود؟
من عاشق این مقالاتم :-)

کاریون جندش اوره ولی گوشت انسان یادم نیست خورده باشه
و البته 98 درصد کاربرای سایت ما دوست دارن نویسنده سایت ما باشن (نمیدونم چرا فکر میکنند توانایی ش رو دارن؟ :-* ) ولی در هر حال همونطور که در بخش مقررات سایت نوشته که زیر بخش نظرات درج شده، نه ما احتیاجی به مقاله نویس نداریم
"• در صورت نیاز به ادیتور یا مترجم يا مقاله جديد ، اطلاع رسانی انجام خواهد شد. از ارسال اسپم خودداری کنید."

موافقم باهاتون استاد منم نمی‌دونم وقتی کسی چه بدونم درباره شخصیتی دانشی نداره میخواد مقاله نویس آخه ایها ناس مگه مقاله نویسی الکیه مگه به این اسونیهاست ببخشید یکم عصبی شدم گوش کنید هر کی وقت استاد ترابی الکی بگیره با من ترفه به جای اینا درباره مقاله زیباشون حرف بزنید
نقل قول کردن
Agent bishop
#12 Agent bishop 1399-08-01 22:16
حیف چنین خبیثی که نه تو بازی و نه تو فیلم و نه تو انیمیشن وحتی داخل خود کمیک به حق خودش نرسید
نقل قول کردن
hassan91
#13 hassan91 1399-08-01 23:07
عجب چیزی نه دیده بودمش نه میشناختمش :-*
این کلونهای شغالم عجب چیزی هستن، همه رو تبدیل به زامبی میکنن. (متوجه شدم خیلی عجب عجب میکنم (•ิ_•ิ)?)
کلا مقاله غیرمنتظره‌ای بود سوپرایز شدم :lol: :lol:
سرگذشتش هم جالبه عین مومیایی‌ها از مقبرش خارج شد و مچ طرف گرفت.
نقل قول کردن
Captain-spidey
#14 Captain-spidey 1399-08-02 00:00
استاد دستتون درد نکنه مقاله خیلی عالی بود
انصافا تمام اطلاعات رو تکمیل کردید از سیر تا پیاز شخصیت رو گگفتید
دمتون گرم که انقدر ضحمت میکشید واس ما و واس کمیک ایران خیلس فدایی دارید
انصافا من قدرت های کرین رو خوندم برگام ریخت اصلا فکر نمیکردم انقدر قوی باشه
بازم ممنون از شما
نقل قول کردن
porya
#15 porya 1399-08-02 03:31
سلام استاد خیلی ممنون این مقاله های ناب کمیکی رو با جون و دل میخونم.فقط یه سوال اینکه دقیقا چطوری شغال(مایلز وارن اصلی) ویروس داشت که ویلیام الن مبتلا شد؟و اینکه گفتین فرار کرد الان خبری ازش در کمیک هست؟
جالب هم اینکه اول کاریون رو کاملا گفتن یه کلون(ناقص) بود.بعد در دهه ۸۰ میلادی گفتن اصلا کلون نبوده و ویروس بوده.بعدش هم هر دو رو ترکیب کردن.بحرحال تاریخچه پیچیده ای داشت.(یه چندتا گیر دیگه هم داشتم ولی مهم نبودن ولش :roll: )
نقل قول کردن
mtm
#16 mtm 1399-08-02 09:06
به نقل از porya:
سلام استاد خیلی ممنون این مقاله های ناب کمیکی رو با جون و دل میخونم.فقط یه سوال اینکه دقیقا چطوری شغال(مایلز وارن اصلی) ویروس داشت که ویلیام الن مبتلا شد؟و اینکه گفتین فرار کرد الان خبری ازش در کمیک هست؟

خب توضیح علمی که نداره! میگفتن تو بدن کاریون ویروس هست. اونم داشت روش کار میکرد که ویروس بهش منتقل شد
آلن هم یه بار دیدیم در زندانی در "منطقه انرژی منفی" زندانی شده بود و خبیثی به نام Blaastar به آنجا حمله کرد و استار لرد از محافظین کهکشان باهاش جنگید و از کاریون هم کمک گرفت تا به نیروهای خودش سیگنال بفرسته
اونجا بود که کاریون آزاد شد
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#17 Mr. Doctor 1399-08-05 15:55
خسته نباشید استاد ترابی.ممنون از شما
واقعا این مقاله هم مثل همه ی مقاله های شما کلی اطلاعات بهم داد و تا قبل از این مقاله تقریبا هیچی از کاریون نمیدونستم.
ببخشید اینقدر دیر نظرمو گفتم؛نت نداشتم :P
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

دنیای ونومی

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

15

16

اسپایدرمن در تلویزیون

21

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

40

39

24

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

37