زشت ترین قهرمانان دنیای کمیک!

زشت ترین قهرمانان دنیای کمیک!

این ها شخصیت هایی هستند که هر روز از نگاه کردن به آیینه خجالت میکشند!

در دنیای کمیک که همه نمیتوانند مثل نایتوینگ یا بتمن بچه خوشگل باشند. این ها شخصیت هایی هستند که هر روز از نگاه کردن به آیینه خجالت میکشند پس بیاین بریم سراغشون ببینیم چطور این هیکل و قیافه را برای خودشون درست کردند.

 

15- ددپول (Deadpool)

ددپول (Deadpool)

فرد بذله گو و فحاش مارول یکی از زشت ترین شخصیت های کمیک بوک است. در واقع ظاهر زشت ددپول یکی از ویژگی های اصلی او است.راستش او یک فرد معمولی بود که بخاطر درمان سرطان اش در یک آزمایش شرکت کرد و دارای قدرت های فرابشری شد و توانست سرطانش را درمان کند.ولی هر چیزی یک بهایی دارد.بهای این قدرت های جدید صورت زیبایش بود که تبدیل شده به .... خب خودتون توی تصویر بالا میبیند.بعد از این اتفاق هم میگن که دیوونه شد و ماسک بر صورت زد تا کسی صورتش را نبیند(حقم دارد!).خلاصه الان هم که خیلی معروفه و قراره فیلم دومش هم تا چند ماه دیگه اکران بشود.به امید موفقیت فیلم دومش مثل فیلم اولش.

 

14- مگوت (Maggott)

 مگوت (Maggott)

مگوت یک جهش یافته است و بخاطر قدرتش به این وضع افتاده بخاطر همین دل خوشی از قدرت هاش ندارد.شاید باورتون نشه ولی او حتی دستگاه گوارش هم نداره! مگوت چیزهایی کرم مانند بر دو سر شونه اش دارد که هرچیزی که سر راهشان باشد را میخورند(یک جورایی از ضحاک الهام گرفته است).او مدل موی عجیبی هم دارد که نشات گرفته از جهش اش است (مثل ولورین). او دارای پوستی آبی رنگ است و گفته میشه بدترین شخصیت مردان ایکس است که هیچ وقت جذابیتی برای خوانندگان نداشته. ولی خدایی میتونید تصور کنید که دارید کنارش غذا میخورید؟!

 

13- جان زشته (Ugly John)

 جان زشته (Ugly John)

«جان زشت» هم یک جهش یافته است که بخاطر قدرت هایش به این وضع در آمده.در واقع اسم اصلی او استیو است و دوستانش بهش میگن جان زشت (لقب اش است)جان جزو زشت ترین قهرمانان کمیک است بخاطر این که او سه سر دارد!!!!بله سه سر.ان هم کنارهم و چسبیده به هم.در واقع او خیلی بدشانس است چون ژن جهش یافته به بعضی ها قدرت ذهن خوانی یا پرواز میدهد ولی به او فقط دو تا سر اضافی داده است! در حال حاضر هم در دنیای کمیک مرده است.داستان مرگش هم جالبه بزارید براتون بگم:او به همراه مردان ایکس در حال مبارزه با سنتینل ها بود که بشدت مجروح میشود.  در نتیجه سایکلاپس برای این که او زجر نکشد با اشعه اش او را میکشد (مثل یک حیوان).

 

12- انتقام جوی سمی (Toxic Avenger)

- انتقام جوی سمی (Toxic Avenger)

همانطور که اینجا گفتیم انتقام جوی سمی یک فیلم در سبک ابرقهرمانی است که بعدها از رویش کمیک بوک هم چاپ شد. او در واقع یکی از حال بهم زن ترین قیافه های کمیکی را دارد.اگه شک دارید تصویر بالا را نگاه کنید. قبل از این که به این حال در بیاد اسمش ملوین بود.او یک بچه ی لاغر مردنی و درس خوان بود که همیشه مورد آزار و اذیت قرار میگرفت.حالا حدس بزنین چطور قدرت هاش را گرفت؟ او داشت زباله ای سمی را جارو میزد که قدرت های فرابشری بدست می آورد.همان طور که بالا گفتم هر چیزی یک بهایی دارد و بهای این قدرت ها هم همین تصویر بالا است که میبینید.انگار که او در حال آب شدن است و چشمانش دارن از صورتش کنده میشوند.او در واقع یک قهرمان است ولی شکل اش مانند یک ابرخبیث زشت است. در واقع میشه گفت جزو بدشانس ترین قهرمانان کمیک است.

 

11- اِسپان (Spawn)

 اسپان (Spawn)

داستان ظاهر بد اسپان با معامله کردن او با شیطان شروع میشود. او قبل از معامله با شیطان یک سرباز عالی به نام ال سیمونس بود که دوستانش به او خیانت و به طرز وحشیانه ای او را میکشند. بعد از این که کشته شد بخاطر کشتن غیر نظامی ها در دوران سربازی اش به جهنم فرستاده میشود.در آن جا با شیطان توافق میکند که او را به زندگی برگرداند.البته که اگر با شیطان معامله کنی چیز خوبی گیرت نمیاد.وقتی که به دنیای فانی ها برمیگردد و وقتی به خود نگاه میکند همان تصویری که شما آن بالا میبینید را میبیند. او قبل از این که بمیرد فردی خوش قیافه و جذاب بود که همسری زیبا داشت درست مثل خودش.حالا تصور کنید  که چقدر قیافه ی جدیدش براش ناراحت کننده و آزاردهنده بوده است.ولی حداقل مثل ددپول یک ماسک و لباس زیبا دارد که چهره ی زشتش را می پوشاند.

 

10- ثینگ  (The Thing)

 ثینگ  (The Thing)

بن گریم بیچاره ! تنها چیزی که میخواست این بود که به دوستش کمک کند تا به فضا برود.از کجا میدونست که تحت تاثیر اشعه کیهانی قرار میگیرد و به یک مرد سنگی نارنجی عظیم الجثه تبدیل میشود؟! حالا ناراحت کننده تر این است که این اشعه کیهانی به جانی،سو و رید قدرت های عالی داد بدون تغیر چهره یا عوارض جانبی و فقط بن گریم بود که به این وضع دچار شد. ثینگ بر خلاف چهره اش قلبی بزرگ و بخشنده دارد،او یک قهرمان واقعی است که هر کاری برای صلاح مردم انجام میدهد.خیلی بده که همه از او میترسند. تنها چیزی که او میخواد این است که یک زندگی عادی داشته باشد.بهترین دوستش رید ریچاردز همواره به او قول داده تا او را به حالت عادی برگرداند(که ناموفق بود).متاسفانه او محکوم به این است که مثل یک هیولا بر روی زمین راه برود ولی همچنان به عنوان یکی از بهترین و دوست داشتنی ترین قهرمانان مارول در دل همه جا باز کرده است. و این تضاد هستش که باعث محبوبیت او شده است.

 

9- اسکین (Skin)

 اسکین (Skin)

خیلی از قهرمانان هستند که قدرت کش آمدن دارند که معروف ترینشان آقای شگفت انگیز و میز مارول هستند و همه ی ان ها قیافه و هیکل خوبی دارند ولی در مورد آنجلو اسپینوزا این قضیه فرق میکند.او این قدر خوش شانس نبود و پس از بدست آوردن قدرت هایش به شکل تصویر بالا در آمد.در واقع او یک جهش یافته است که توانایی کش دادن اعضای بدن خود را دارد. او دارای پوستی بنفش و زمخت است که همیشه از بدنش آویزان است و مانند شمع اب شده بنظر میرسد.در واقع او جزو جهش یافته هایی است که بعد از اینکه جهش شان کامل شد ظاهر انسانی خود را از دست میدهند.همه جهش یافته ها که نمیتوانند خوشگل و جذاب باشند.

 

8- پسر جهنمی  (Hellboy)

 پسر جهنمی  (Hellboy)

آدم های زیادی نیستند که به یک دیو جهنمی نگاه کنند و بگویند چقدر جذابه. این مشکلی که پسر جهنمی باید تا آخر عمر باهاش کنار بیاد (برای اشنایی با این شخصیت این مقاله رو بخونید). او هر چقدر هم تلاش کند یک دیو جهنمی بزرگ پوست قرمز است که بیشتر از اینکه مردم را نجات بده آن ها را می ترساند. هل بوی حتی دارای دم و شاخ است که او را  ترسناکتر میکند و مهم تر از همه او یک دست سنگی بزرگ دارد که او را ترسناک تر از همیشه میکند.پس نتیجه میگیریم که لقب پسر جهنمی برازنده ی این شخصیت است!

 

7- سوامپ تینگ (Swamp Thing)

 سوامپ تینگ (Swamp Thing)

گل ها میتوانند زیبا باشند و موقعی که میخواهی به عشقت کادو بدهی برایش گل میخری.درسته؟حالا اگه کل بدنت با گل و گیاه پر شده بود زیاد رمانتیک بنظر نمیرسیدی.سوامپ تینگ دانشمندی به نام الک هالند بود که پس از انفجار آزمایشگاه اش به مرداب می افتد و تبدیل به هیولای مردابی میشود که همه ما عاشق اش هستیم. هیچ کس نیست که به یک هیولای سبز بزرگ مردابی نگاه کند و بگوید که چقدر جذاب است. درسته؟درسته که ظاهر سوامپ تینگ زشته ولی قلبی بزرگ و زیبا در داخل بدن زشت اش دارد که همه را عاشق خودش میکند.

 

6- جونا هکس  (Jonah Hex)

 جونا هکس  (Jonah Hex)

قطعا جونا هکس زشت ترین ادم این لیست نیست. او بر خلاف اسپان کل بدنش نسوخته یا مثل انتقام جوی سمی حالتی ذوب شدنی ندارد.او فقط نصف صورتش را از دست داده است. به هرحال او توی این لیست است بخاطر اینکه نصف صورتش خیلی بد نابود شده است و باعث ترس بیننده میشود.جدا از قیافه ترسناکش،شخصیتی ترسناکی نیز دارد که مثل بتمن نه شوخی میکند و نه میخندد. تقصیر خودش هم نبوده که همچین صورت ترسناکی دارد. او توی یکی از نبردهایش این اتفاق برایش می افتد ولی این را بدانید انتقام صورتش را از فردی که این بلا را سرش آورده میگیرد.یک فیلم هم از روی این شخصیت ساخته شد که جاش برولین نقش این شخصیت را بازی کرد.حتی کسی به جذابی جاش برولین هم نتوانست تا او را شخصیتی جذاب جلوه دهد.

 

5- بیتا ری بیل  (Beta Ray Bill)

بیتا ری بیل  (Beta Ray Bill)

ثور یکی از جذاب ترین قهرمانان مارول است و این مسئله حتی بیتا ری بیل را بیشتر زشت جلوه میدهد. بیتا ری بیل شخصیتی است که توانست چکش ثور را بلند و او را شکست دهد. اودین هم بخاطر اینکه جون پسرش را نگرفت برایش یک چکش ساخت (این مقاله رو بخونید) بیتا ری بیل یک فضایی است که صورت اش مانند یک اسب است! البته این تقصیر خودش نیست و کلا نژادش این شکلی هستند.ولی خدایی نژادی زشت هستند. ولی یادمون نره که بیتا ری بیل یک قهرمان است و جزو معدود کسانی است که لیاقت بلند کردن چکش ثور را دارند. متاسفانه موقعی که لباس و شلوار و کلاه ثور را هم میپوشد زشت تر میشود.ولی قیافه اش چیزی از شخصیت اش کم نمیکند.

 

4- الاغ چهره (Arseface)

 آرس فیس  (Arseface)

غم انگیز ترین فرد در این لیست Eugene Root ملقب به آسفیس (الاغ چهره) است.او یک خواننده بود که یکی از همکارانش خودش را منفجر کرد و باعث شد تا Eugene Root تبدیل به آرسفیس شود. بعد از این اتفاق نیز زندگی اش نابود شد و انقدر از زندگی نا امید میشود که دست به خودکشی زد.متاسفانه یا خوشبختانه نتوانست در این امر موفق شود و مجبور شد زندگی اش را ادامه دهد. در مورد قیافه اش هم توضیحی نمیدهم چون بنظرم همین تصویر بالا برای شما کافی باشد.

 

3- روح سوار (Ghost Rider)

روح سوار

آره میدونم که یکم تقلب میشه اگر او را در این لیست قرار بدهیم ولی خداییش میشه به عکس بالا نگاه کرد و او را در لیست قرار نداد؟درست است که میتواند قدرت هایش را کنترل کند و دوباره تبدیل به انسان شود ولی واقعا قیافه اش ترسناکه. البته باید گفت که خیلی به قیافه اش شناخته میشه و قیافه اش یکی از ویژگی هایش به حساب می آید. و از هرکی بپرسید روح سوار چه شکلی همه بهتون میگن استخوانی است شعله ور.خیلی باحاله ولی در عوض زشت هم است.تازه وقتی سوار بر موتور آتشین اش میشود نیز ترسناک تر و زشت تر بنظر میرسد و باعث میشود که گناه کاران یک شب راحت نداشته باشند.خیر سرش قدرت هایش را از شیطان گرفته و باید ترسناک بنظر برسد.

 

2- اتریگن دیو (Etrigan the Demon)

 اتریگن دیو (Etrigan the Demon)

اتریگن همون مشکل پسر جهنمی را دارد.او هم یک دیو است و شبیه به یکی از کابوس های شبانه ای است که ما در خواب میبینیم او دارای شاخ،نیش،گوش ترسناک،پنجه و چشم های قرمز درخشان است.همه این ویژگی های باعث شده است تا او تبدیل به یک دیو ترسناک و زشت شود. و اصلا هم شبیه کسی نیست که شما دلتان بخواهد عکس اش را بر روی دیوارتان بزنید.پسر جهنمی  از اتریگن کم می آورد چون واقعا اتریگن یک سر و گردن ترسناک تر و زشت تر از پسر جهنمی است.حالا خوب است که در بیشتر مواقع در جسم یک انسان زندانی است وگرنه باعث ترس همه میشد.

 

1- بیک  (Beak)

بیک  (Beak)

بیک یک جهش یافته است که بواسطه ی جهش اش به یک انسان پرنده تبدیل شده است.میشود گفت که او بدشانس ترین فرد در این لیست است چون تمام ویژگی های بد یک پرنده را دارد جدا از اینکه یک ویژگی خوب بدست بیاورد.او درست نمیتواند پرواز کند و دارای زشت ترین صورتی است که شما میتوانید برای یک پرنده مدنظر داشته باشید.بیشتر اعضای بدن اش هم مانند پرنده ها است و باعث زشت تر شدن او میشود.برخلاف ظاهر زشت و حال بهم زننده اش  یک قهرمان خوب و خوش قلب است درست مثل ثینگ. درست است که ظاهر زشت باعث میشود مردم از او بترسند یا او را عجیب الخلقه صدا کنند ولی این چیزها جلوی او را نمیگیرد تا یک قهرمان باشد و مردم را نجات دهد.

 

امیر حسین سخائی

nightspider

All rights reserved © Spidey.ir 2018

(هر كسي بدون اجازه يا بدون ذكر نام نويسنده و منبع از اين مقاله يا ديگر مقالات سايت در وبلاگ يا سايت خود استفاده كند، مورد پيگرد قانوني قرار خواهد گرفت)

 

مقالات مشابه:

10 شخصیت برتر مارول که قدرت‌ های چندش‌ آور دارند

زشت ترین شخصیت های خبیث دنیای کمیک!

15 دشمن ترسناک و چندش آور مرد عنکبوتی!

15 دفعه ای که دشمنان مرد عنکبوتی گوشت انسان خوردند!

آیا ونوم واقعا مغز انسان میخورد؟!

15 مرد عنکبوتی دارک در دنیای کمیک! 

زشت ترین قهرمانان دنیای کمیک!

20 كمیك برتر ترسناك 

15 شخصیت برتر کمیک های ترسناک مارول

20 هیولای برتر مارول 

كميك فارسی:  زامبی های مارول علیه التران 

 كمیك "زامبی های مارول"ترجمه شد 

10 شخصیت برتر ژانر وحشت در کمیک های ابرقهرمانی

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

black sadri
#1 black sadri 1396-12-13 15:17
بدون شرح :oops: :-* :-x
نقل قول کردن
Bowman
#2 Bowman 1396-12-13 18:06
ددپول از همه خوشگل تره
نقل قول کردن
Keyser Söze
#3 Keyser Söze 1396-12-13 18:09
ُسلام دوستان کاربر جدیدم بنظرم ثینگ و گوست رایدر اونقدرا زشت نیستن من فکر میکنم گوست رایدر اون اوایل زشت بوده بعدا خفن شده
نقل قول کردن
Bowman
#4 Bowman 1396-12-13 19:03
به نقل از Keyser Söze:
ُسلام دوستان کاربر جدیدم بنظرم ثینگ و گوست رایدر اونقدرا زشت نیستن من فکر میکنم گوست رایدر اون اوایل زشت بوده بعدا خفن شده

این مقاله کلا زشتی رو رتبه بندی کرده. حالا چه زشت چندش آور :-x یا چه زشت ترسناک مثل اتریگن یا همون گوست رایدر که شما میگی
نقل قول کردن
Dead ghost
#5 Dead ghost 1396-12-13 22:28
هیچ وقت نباید نا امید شد همین ددپول با این قیافش بازم بیشتر اوقات در حال عیاشی هستش :lol:
نقل قول کردن
hassan91
#6 hassan91 1396-12-14 00:28
چه ژست زشتی دارین اینا :D
از شوخی گذشته خیلی سخته که با همچین قیافه های زشتی کار خوب انجام داد یا کارهای قهرمانانه انجام داد. ثینگ واقعا دوست داشتنیه. اون سه کله چه کاری ازش برمیاد :eek: :eek:
نقل قول کردن
Frank castle
#7 Frank castle 1396-12-14 08:31
فکر میکردم کیلوواگ هم توی لیست باشه .:-*
مقاله خوبی بود مرسی
نقل قول کردن
Unknown
#8 Unknown 1396-12-15 19:06
وااو عجب مقالی واقعا جالب بود
من نمیدونم چرا از شخصیت هایی با اینجور قیافه هاخیلی حال میکنم :lol: ولی اصلا باورم نشد که گوست رایدر تو این لیست هست البته شایدم تعجبی نداشته باشه
نقل قول کردن
Ice Man
+1 #9 Ice Man 1396-12-18 04:39
ممنون واسه مقاله
15-ددپول بیچاره هیچوقت نمیتونه از شر این قیافش خلاص بشه انگار اگه این ریختی نباشه دیگه ددپول نیست ولی با لباسی که واسه خودش ساخته باعث شده تا اصلا قیافش یادمون بره
14-تو ایکس من که ظاهر عجیب و غریب پره اما خوشبختانه هم درک میکنن و با هم کنار میان ولی این دیگه خیلی ناجوره
13-بیشتر عجیب و غریبه تا زشت کلا شخصیت بی خودیه حداقل میتونستن یه ویژگی جالب بهش بدن
12-شبیه هالک یا دشمناشه ولی مثل ژله میمونه بیشتر کلا هرچقدر تونستن زشتش کردن
11-هر وقت شیطان کسی رو از مرگ برمیگردونه یه ظاهر شیطانی بهش میده حالا بعضیا مثل گوست رایدر میتونن به حالت انسانی برگردن اما بعضیا هم مثل اسپان بد شانسن ولی اسپان خیلی زیاد دارک و خفن یا ماوراییه یعنی از گوست رایدر و مون نایت و...خیلی بیشتر واسه همین اگه ظاهر انسانی داشت اصلا جالب نمیشد
10-هیولای سنگی شدن یه چیزه زشت و ترسناک شدن یه چیزه دیگه ثینگ یه قلب بزرگ و مهربون و روحیه قهرمانی با یه ظاهر هیولا مانند داره و باعث شده که با وجود ظاهرش یکی از محبوب ترین ابرقهرمان های مارول بشه طراحی بی نظیرش باعث شده تا اصلا زشت و ترسناک به نظر نیاد
9-خب دیگه همیشه جهش یافته ها ظاهرشون خوب نمیشه..ولی فکر کنم رید ریچاردز بتونه با یه محلولی چیزی بهش کمک کنه
8-پسر جهنمی یه شیطانه که پیش آدما بزرگ شده و زندگی میکنه معلومه ظاهرش زشته دیگه
7-هیولای مرداب...سوامپ ثینگ یکی از ناجور ترین و زشت ترین ظاهر ها رو داره من که هیچ وقت نمیتونم به ظاهرش عادت کنم (مثل ثینگ و هل بوی و...)
6-جونا هکس صورتش هم زشت هم ترسناک و هم خاصه مثل دو چهره تو دشمنای بتمن البته اون شروره اما به هر حال نصف صورتشون داغونه و شخصیتشون باعث میشه تا ترسناک تر هم بشن
5-بیتا ری بیل توی کمیک ها خیلی زشته بخاطر پوزشه که شبیه اسبه فکر کنم اگه یه روز تو mcu حضور پیدا کنه ظاهرش رو بهتر کنن
4-قیافه های اینجوری که کمیک زیاده ولی فرقش اینه که همیشه ابرشرورن
3-ترسناک تر و البته زشت تر از یه نفر با جمجمه آتشین نداریم مخصوصا گوست رایدر ها با کار هایی که میکنن مگه میشه ازشون نترسید!
2-این دیوم خیلی زشت و ترسناکه البته فکر نکنم دیوا خودشون معمولا مشکلی داشته باشن ولی خب اگه بخوای قهرمان باشی خیلی سخته
1-واقعا خیلی ناجور و ترسناکه ژن جهش یافته هم دردسریه واسه خودش...مخصوصا که کمتر کسی فکر میکنه که همچین کسایی قهرمان یا فرد خوبی باشه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید