10 حقیقت مهمی که باید درباره تاکسین (Toxin) بدانید

10-حقیقت-مهمی-که-باید-درباره-تاکسین-toxin-بدانید-فکت-حقایق-تاریخچه-نوه-ونوم-فرزند-کارنیج-پاتریک-مولیگان-مالیگان-توکسین-سیمبیوت

وقتشه که شما را با نوه ونوم یا بهتره بگیم با فرزند کارنیج آشنا کنیم!

مقدمه: هواداران مارول کامیکس همواره علاقه خاصی به عالم سیمبیوت ها داشته اند زیرا آنان قادر هستند هم خبیث باشند و هم قهرمان یا بهتره بگیم ضد قهرمان! یعنی هم میتونند نجات دهند و هم میتوانند مایه ترس و وحشت شوند. «ونوم» و «کارنیج «معروف ترین سیمبیوت های مارول هستند که قبلا در اینجا و اینجا معرفی شده اند ولی شاید ندانید که سیمبیوت سومی هم وجود داره «تاکسین» که کاملا باهاشون مرتبطه و ازشون قوی تره! در این مقاله قراره با فکت های حیاتی درباره این شخصیت آشنا شوید!

 

1- نحوه پیدایش سیمبیوت تاکسین

تاکسین - پسر کارنیج

درست مثل ونوم، کارنیج نیز صاحب بچه ای شد: یک سیمبیوت سوم از تبار سیمبیوت ونوم. کارنیج فقط و فقط حس نفرت و بدبینی نسبت به او داشت و حتی پیش از آنکه او را متولد سازد این حس رو بهش داشت زیرا اولاً میترسید که از خودش قوی تر باشد (اینجا گفته بودیم که هر نسل از سیمبوت ها از نسل قبلی قوی تر است) و هم اینکه چون میزبان سیمبیوت کارنیج، کلتوس کسدی بود از زایمان نفرت داشت. در عین حال، رقیب و پدر کارنیج یعنی ونوم، متوجه شد که کارنیج باردار است و سعی کرد با او درباره این سیمبیوت جدید صحبت کند. کارنیج در آن زمان دیگر مصمم گردیده بود تا فرزندش را به محض آنکه متولد شد، بکشد. ونوم هم نهایت سعی خود را میکرد تا از این سیمبیوت جدید محافظت کند زیرا هدفش این بود که با تربیت او ازش یار و شریک جدیدی برای خود بسازد. ونوم همچنین نگران بود که او به عنوان هزارمین نسل از تبار سیمبیوت های کلینتار (که طبیعتا از کارنیج قوی تر است) وحشی و دیوانه و در نتیجه به شخصیت خبیثی بدتر از کارنیج بدل شود.

 

2- میزبان تاکسین (پاتریک مولیگان)

میزبان تاکسین (پاتریک مولیگان)

پاتریک مولیگان (Patrick Mulligan) یکی از بهترین افسران پلیس شهر نیویورک بود، با این حال او مشکلات شخصی خاص خودش را داشت. در واقع استرس کاری او با این حقیقت که همسرش (جینا) باردار بود ، رویش تاثیر گذاشته بود. تا اینکه یک شب وقتی در حال انجام ماموریتی بود، با محلی برخورد کرد که در آنجا کارنیج داشت وضع حمل میکرد. همچنین این موضوع مصادف شده بود با درگیری ونوم با کارنیج (گفتیم که ونوم میخواست تا جلوی کشته شدن فرزند کارنیج توسط او را بگیرد). بنابراین کارنیج به میزبانی نیاز داشت تا سیمبیوت را فعلا از چشم ونوم پنهان سازد. در نتیجه سیمبیوت او با مولیگان پیوند خورد (همه این اتفاقات در کمیکی به نام Venom Vs. Carnage که از اینجا میتونید دانلودش کنید، رخ داد). کارنیج تصمیم گرفت قبل از اینکه پیوند آنها قوی شود و یا قدرت فوق بشری از خود بروز دهند، هر دو را نابود کند. ونوم هم همچنان امیدوار بود تا از این سیمبیوت تازه متولد شده به عنوان شریک او بهره بگیرد و با کارنیج جنگید تا از مولیگان و سیمبیوتش محافظت کند. نام آنها را نیز تاکسین گذاشت.

نحوه پیدایش سیمبیوت تاکسین 

 

3- ونوم و کارنیج علیه تاکسین با هم متحد شدند!

ونوم کارنیج تاکسین

اولش مولیگان متوجه نشد چه بر سرش آمده است. تا اینکه سیمبیوت تاکسین خیلی زود به قدر کافی به بلوغ رسید تا هم به شعور و تفکر دست یابد و هم اینکه در اطراف بدن مولیگان یک لباس (costume) سیمبیوتی ایجاد کند. سپس کارنیج به همسر مولیگان و فرزند آنها (ادوارد) در خانه شان حمله کرد و اینجا بود که مولیگان فهمید سیمبیوت هم برای خودش خطرناک است و هم برای خانواده اش. بعد از آن، ونوم متوجه شد که مولیگان علیرغم آنکه مرد بااخلاق و خوبی است اما ممکن است تحت نفوذ سیمبیوت تبدیل به موجودی خبیث شود. بنابراین او و کارنیج با هم توافقی مقطعی انجام دادند تا نابودش کنند!

 

4- اسپایدرمن بود که به یاری تاکسین آمد

اسپایدرمن به طور تقریبا تصادفی پایش به نبرد سه سیمبیوت کارنیج، ونوم و تاکسین باز شد و به تاکسین کمک کرد (گربه سیاه هم کمک کرد).

بعد از اینکه آنها حمله ونوم و کارنیج را دفع کردند، تاکسین با اسپایدرمن گفتگو کرد و بهش گفت که چه بر سرش آمده است. به لطف صحبت های اسپایدرمن و ذاتِ خوبِ خود مولیگان، او تصمیم گرفت در مقابل وسوسه های سیمبیوت مقاومت کرده و قدرت های آن در جهت کمک به مردم بهره بگیرد. او سپس همسر و فرزندش را ترک نمود و سعی کرد با زندگی جدید خودش وفق پیدا کند.

کمیک بوک toxin 

 

5- سری اختصاصی تاکسین

سری اختصاصی تاکسین

در سال 2005 و پس از آنکه اسپایدرمن به تیم New Avengers پیوست شاهد بودیم که مارول یک مینی سریز 6 قسمتی از تاکسین منتشر کرد که در آن او با ابرشرورهای مختلفی که از زندان "رَفت" فرار کرده بودند جنگید و به اسپایدرمن و اونجرز برای برگرداندن آنها به زندان کمک کرد (داستانش را در اینجا ترجمه کرده ایم). در این سری همچنین شاهد بودیم که مولیگان در نبرد دائمی با سیمبیوتش قرار دارد تا او را تحت کنترل خود در بیاورد (او و سیمبیوتش مدام در حال جر و بحث با هم بودند). در طول این مینی سریز او با امثال «کینگ کبرا»، اعضای گروه تخریب گر و همچنین تیغ مُشت (Razor Fist) مبارزه کرد.

 

6- اقدام به خودکشی

خودکشی تاکسین

یک بار وقتی زندگی با سیمبیوت برای مولیگان به شدت طاقت فرسا شد، سعی کرد با پرت کردن خودش جلوی قطار مترو دست به خودکشی بزند. اما سیمبیوت در لحظه آخر مداخله کرد و مولیگان را نجات داد. سپس مشخص شد که برخلاف سیمبیوت های ونوم و کارنیج، سیمبیوت تاکسین نمیتواند بدون میزبان زنده بماند و میزبان جدیدی پیدا کند.

 

7- تیغ مشت پدر مولیگان را به قتل رساند

پدر پاتریک مولیگان

اگرچه نسخه های مختلفی از شخصیت «تیغ مشت» یا «ریزِر فیست» در دنیای کمیک وجود داشته اما یک چیز یکسان است؛ او همیشه یکی از مرگبار ترین دشمنان شانگ چی بوده است. اولین ریزِر فیست یک قاتل بود که بعد از شکست خوردن از شانگ چی، سهواً توسط شلیک یک نگهبان به قتل رسید. دو نسخه بعدی توسط «دکتر دووم» خلق شدند. اگرچه این دو از یکدیگر مستقل بودند اما با نیرنگ سعی داشتند خود را یک نفر جا بزنند. ولی در هر حال هرکدام از آنها با ضربه های مشت سریع خود قابل شناسایی هستند. سرعت رعدآسای مشت های آنها نتیجه تمرین های رزمی طاقت فرسای آنها بوده. هرکدام نیز در اوج شرایط آمادگی بدنی قرار داشته اند. در آخر اینکه دست های آنها با تیغ های بزرگ فلزی جایگزین شده است!

کمیک توکسین

در هر حال در سری اختصاصی "تاکسین" شاهد بودیم که تیغ مشت، پدر مولیگان را به قتل رساند ولی تاکسین با نشان دادن ویژگی های قهرمانانه از خود، از قصاص خودداری کرد و تیغ مشت را به پلیس تحویل داد (اسپایدرمن هم شاهد این ماجرا بود و خیلی از حرکت تاکسین خوشش آمد و از آن به بعد به تاکسین به چشم یک متحد نگاه کرد. در واقع تاکسین اولین سیمبیوتی است که مرد عنکبوتی به عنوان یک دوست  رویش حساب کرد). 

سپس مولیگان با همسرش، جینا، در یک رستوران ملاقات و باهاش آشتی کرد و بهش توضیح داد که به دلیل پیوند با سیمبیوت تاکسین مجبور شده بوده خانواده اش را ترک کند.

همسر مولیگان

 

8- توافق بین مولیگان و سیمبیوت

تاکسین

پس از وقایعی که در مورد قبلی بهش اشاره شد، مولیگان و سیمبیوت به توافقی مسالمت آمیز دست یافتند: مولیگان میتواند کنترل سیمبیوت را طور کامل در دست داشته باشد به شرط آنکه هر شب دو ساعت بهش "زمان بازی" بدهد! البته در طول آن دو ساعت تاکسین حق نداشت دست به دزدی، آتش سوزی عمدی یا قتل بزند.

 

9- مرگ پاتریک مولیگان و پیوند خوردن سیمبیوت تاکسین با «اِدی بِراک»

بعد از اینکه برای مدتی از تاکسین در دنیای کمیک خبری نبود ناگهان سیمیوت را در یک آزمایشگاه زیرزمینی در شهر "لاس وگاس" دیدیم و معلوم شد مولیگان به دست خبیث نیرومندی به نام «بلک هارت» کشته شده است. «ارباب جنایت» (Crime Master) مزدور اصلی خودش یعنی «جک اولنترن» را فرستاد تا سیمبیوت تاکسین را برایش به دست آورد (ضمنا معلوم شد بلک هارت تکه ای از این سیمبیوت را برای خودش نگه داشته زیرا به "گوشت" یک بیگانه نیاز داشت تا جهنم را به زمین بیاورد).

ضمنا در آن زمان سیمبیوت ونوم از ادی براک جدا شده و به فلش تامپسون پیوند خورده و «مامور ونوم» پدید آمده بود. ادی براک هم برنامه داشت تا همه سیمبیوت ها را نابود کند و به دنبال مامور ونوم بود که توسط ارباب جنایت گیر افتاد و به زور سیمبیوت تاکسین را بهش پیوند زد و اینگونه تاکسین جدید به وجود آمد. این تاکسین به گروه «شش وحشی» ارباب جنایت پیوست که هدفشان کشتن مامور ونوم بود و در حین مبارزه به شدت در آتش سوخت (در این دوره سیمبیوت تاکسین روی ادی براک تسلط پیدا کرده و ظاهری هیولایی پیدا کرده بود و مصمم بود ونوم را بکشد).

مامور ونوم تاکسین

اما در نهایت ادی براک با مامور ونوم آشتی کرد. سپس تاکسین را در مینی سریز Carnage دیدیم که عضو جوخه ویژه ای شده بود که توسط «جان جیمسون» رهبری میشد و وظیفه اش مهار کارنیج بود. اینجا بود که دیدیم که ظاهر تاکسین هم عوض شده و با آن زره قرمز رنگ خود بیشتر به مامور ونوم شبیه شده بود:

تاکسین سیمبیوت

در نهایت ادی براک مجبور شد برای متوقف کردن کارنیج (که به کتاب نیرومند «دارک هولد» دسترسی پیدا کرده و به دنبال زنده کردن یکی از خدایان ارشد شیطانی به نام Chthon بود) سیمبیوت تاکسین را فدا کند. 

و اما اخیرا در شماره 3 از کمیک "پادشاه سیاه پوش: سیاره سیمبیوت ها" که اینجا ترجمه شده است شاهد بازگشت سیمبیوت تاکسین بودیم و فهمیدیم که به نوجوانی به نام «برن واترز» پیوند خورده است!

تاکسین جدید

جالب این که فاش شد پدر برن، یکی از محافظان (گاردزمن) شرکت الکمکس است که به تازگی علاقه خاصی به شکار موجودات و گونه های فراانسانی و به ویژه سیمبیوت ها پیدا کرده!

 

10- قدرت ها و قابلیت ها

قدرت های تاکسین

تاکسین از توانایی های ویژه دو سیمبیوت پیشین خود بهره مند است: میتونه به در و دیوار بچسبه (قابلیتی که از زمانی که مرد عنکبوتی سیمبیوت فضایی را بر تن داشت به او سرایت کرد)، میتونه ظاهرش رو تغییر بده و همچنین تار (webbing) نامحدود داره. زمانی که پاتریک مولیگان میزبان او بود، ظاهر تاکسین یا بهتره بگوییم کاستوم او از شکم به بالا قرمز و از شکم به پایین، سیاه بود. اما وقتی ادی براک میزبانش بود، بیشتر شبیه به ترکیبی از ونوم و کارنیج بود و کل بدنش قرمز بود. تاکسین همچنین میتونه با محیط اطراف ترکیب و غیر قابل شناسایی بشه (این توانایی را از پدربزرگش یعنی ونوم به ارث برده). میتونه اعضای بدنش رو به سلاح تبدیل کنه که این هم اولین بار در ونوم دیده شد. تاکسین همچنین به نظر میرسه مثل ونوم و کارنیج قابلیت خوب شدن سریع زخم دارد. ونوم و کارنیج قابلیت این را داشتند که سیمبیوت های دیگر و میزبانان آنها را ردیابی کنند ولی تاکسین میتونه با داشتن مشخصات هر کسی او را در شهر ردیابی کنه!

قدرت های toxin

برخلاف بسیاری از سیمبیوت ها ، تاکسین اولش سعی نکرد بر ذهن میزبان انسانی خودش غلبه کنه. او به جای این کار فکر میکنه و نظرش رو به میزبانش ارائه میده و معمولا هم رفتارهای بسیار نابالغ از خودش نشون میده و چند باری هم بابت رفتارش از مولیگان معذرت خواهی کرد. او همچنین مقاومت بیشتری در مقابل دو نقطه ضعف عمده سیمبیوت ها یعنی آتش و صوت شدید از خود نشان میدهد. اما تجربه نشان داده که از خشونت استقبال میکند و به قول معروف خیلی زود هنگام مبارزه جو گیر میشه! وقتی که آرام است تقریبا به اندازه یک مرد عنکبوتی در لباس کارنیج به نظر میرسد ولی وقتی خشمگین و عصبی میشود، جثه اش نیز بزرگ تر میشود و قدرتش افزایش میابد و دندان ها و پنجه هایش تیزتر و وحشی تر میشوند! همچنین وقتی ادی براک میزبان تاکسین شد، سیمبیوت دارای نوعی نیش سمی نیز شد!

 

مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2021

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

برترین شخصیت های خبیث جدید مارول در 10 سال گذشته

10 حقیقت مهمی که باید درباره سیمبیوت (SYMBIOTE) ها بدانید

کمیک "پادشاه سیاه پوش: سیارهٔ سیمبیوت‌ها" ترجمه شد + لینک دانلود

رویداد بزرگ ونوم در سال 2019 (کارنیج مطلق/ABSOLUTE CARNAGE) - کامل + لینک دانلود

نگاهی به پلیدترین و قهرمانانه ترین اعمالی که ونوم تا به حال انجام داده است!

10 حقیقتی که باید درباره کارنیج (CARNAGE) بدانید

10 میزبان سیمبیوت کارنیج به غیر از «کلتوس کسدی»!

15 قدرتی که کارنیج دارد ولی ونوم ندارد!

10 تا بدترین و وحشتناک ترین کارهایی که کلتوس کسدی/کارنیج تا به حال انجام داده است!

 کمیک "سرگذشت ونوم" (WEB OF VENOM) ترجمه شد + لینک دانلود

معرفی سیمبیوت «اسلیپر» (SLEEPER): هفتمین فرزند ونوم! 

معرفی تمام سیمبیوت (SYMBIOTE)ها در کمیک های مارول

داستان کمیک بوکی "دنیای ونومی" (VENOMVERSE) به زبان فارسی (کامل)

قسمت آخر از کمیک "کمپانی ونوم" (VENOM INC) ترجمه شد + لینک دانلود

 5 چیزی که همیشه در كمیك های کارنیج یافت میشود!

20 ضد قهرمان (ANTI-HERO) برتر در دنیای کمیک بوک

نگاهی به VENOM های مختلف کمیک های مرد عنکبوتی

10 تا از برترین، خشن ترین، عجیب ترین و باحال ترین مبارزات ونوم!

لینك دانلود كمیك ونوم – VENOM

20 حقیقتی که باید درباره شخصیت ونوم (VENOM) بدانید

75 لحظه ماندگار در كمیك های مارول – قسمت دوم

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

spidey avedecend
#1 spidey avedecend 1400-01-03 11:13
مثل همیشه عالی و یه ذره شو نخوندم ولی خیلی خسته نباشید عالی بود عیدتون هم مبارک
نقل قول کردن
mobin rz
#2 mobin rz 1400-01-03 11:16
سپاس آقای ترابی
اینکه قدرت چسپیدن به در و دیوار رو داره باعث شده یکم متفاوت باشه یعنی سم ریمی هم واسه همین این قدرت رو به ونوم داد؟
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#3 AM SM BM SM 1400-01-03 11:20
سلام
ممنون بابت مقاله.
چیز های خیلی زیادی درباره این شخصیت نمیدونستم اما این مقاله خیلی جامع بود کمک زیادی کرد. تاکسین هم اون طور که به نظر میاد قرار بوده یک چیزی باشه مثل ونوم. یعنی یک ضد قهرمان که بعضی وقت ها هم بر خلاف میل میزبانش از کنترل خارج میشه و دیگه جو میگیرتش!
معلومه ونوم هم دوست نداشت که تاکسین به یک موجود
خطرناک و وحشی تبدیل بشه. و البته حفره هایی هم که در زندگی پاتریک مولیگان وجود داره باعث میشه او هم مثل ادی براک با اینکه ذاتا آدم بدی نیست اما نتونه بعضی اوقات جلوی غریزه سیمبیوت رو بگیره. این موضوع در دو مورد وقتی که قاتل پدرش رو میبخشه و وقتی که میخواد خودکشی کنه خودش رو نشون میده. یعنی معلوم میشه که مولیگان آدم بدی نیست اما
بعضی وقت ها از زندگی خسته میشه و دوست داره بهش پایان بده.

با تشکر
نقل قول کردن
iron man Amir karimi
#4 iron man Amir karimi 1400-01-03 12:07
مقاله ای عالی مثل همیشه .
مقاله ی جالبی بود و منم به سیمبیوت ها علاقه خاصی دارم!
تاکسین یکی از برترین سیمبیوت ها هستش به نظر من . اوریجن خوبی هم داره . به نظر من یکی از نقص هاش ظاهرش که به نظرم ظاهر اولیش خیلی بهتر بود.
این مقاله یک چیز دیگه نشون میده اینکه میزبان چقدر روی سیمبیوت تاثیر داره ! یکی مثل براک که کمی خشم داشت و اولش ونوم یک ابر شرور درجه یک بود یا کارنیج که با کابوس کسدی پیوند که یک قاتل زنجیره ای! بود پیوند خورد و شد همینی که الان دارید مشاهده میکنید! و یکی مثل تاکسین که با یک افسر پلیس پیوند خورد که شد یک قهرمان
ممنون از استاد ترابی که دارن هر روز به اطلاعات کمیک بوکی ما اضافه می‌کنند
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#5 Mr. Doctor 1400-01-03 12:31
مثل همیشه عالی
خسته نباشید استاد ترابی
از اون سیمبیوت هاییه که اگه دست نااهلش بیوفته،میتونه از کارنیج هم خطرناکتر بشه
استاد ترابی،گفتید که ادی مجبور شد که تاکسین رو برای متوقف کردن کارنیج فدا کنه؛یعنی در حال حاضر تاکسین وجود نداره؟
ممنون از شما
نقل قول کردن
super spider
#6 super spider 1400-01-03 12:31
این مقاله هم عالی
دست اقای ترابی درد نکنه
من راستش تو ویکی پدیای ونوم یا کارنیج بود که یک چیزی درمورد تاکسین نوشتم :P
واقعا افرین به پاتریک مولیگان
چرا باید کارنیج عددش ۹۹۹باشه؟ :-|
من اینقدر بدشانسم که شماره یک سیمبوت وحشی باید مثل عدد خواننده مورد علاقم باشه؟ :cry:
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#7 AmirhoseinJafari2005 1400-01-03 12:46
مقاله عالی ای بود.... خسته نباشید آقای ترابی ;-)
نقل قول کردن
thor_fan
#8 thor_fan 1400-01-03 14:02
سلام خیلی از شما ممنونم استاد
مثل همیشه عالی بود
یه سوال داشتم
در مورد ۹ گفتید که ادی براک مجبور میشه تاکسین رو فدا کنه.
یعنی تاکسین الان مرده؟
نقل قول کردن
Agent bishop
#9 Agent bishop 1400-01-03 14:42
مرسی از مقاله من هیچ شناختی از تاکسین نداشتم .
استاد طراح کمیک هایی که تو مورد ۱ و ۲و ۳ نشون دادین کیه؟
نقل قول کردن
The Devil Of Hells Kitchen
#10 The Devil Of Hells Kitchen 1400-01-03 14:51
با تشکر از مقاله دیگه از بس مقاله در مورد سیمبیوت خوندیم سیمبیوت پدیا شدیم :D البته من توقع داشتم تاکسین قابلیتاش بیشتر باشه تشکر میکنم از آقای ترابی .
نقل قول کردن
mtm
#11 mtm 1400-01-03 14:54
#5 و #8: الان زنده است
همانطور که در انتهای مورد شماره 9 گفته شد الان به نوجوانی به نام برن واترز پیوند خورده
نقل قول کردن
mtm
#12 mtm 1400-01-03 14:59
به نقل از Agent bishop:

استاد طراح کمیک هایی که تو مورد ۱ و ۲و ۳ نشون دادین کیه؟

کلیتون کرین
نقل قول کردن
P.B.P
#13 P.B.P 1400-01-03 17:03
سلام خیلی ممنون از آقای ترابی
تاکسین واقعا فکر می کنم سیمبیوتی مهربون تر از ونوم و کارنیج به نظر می آید و از قدرت اجازه گرفتن از میزبانش هم خیلی خوشم می آید و نارحتم که الان مرده است ولی بالاخره زنده می شود در کل شخصیتی باحال و خوبی است (مولیگان و خودش)
ممنون.
نقل قول کردن
Agent bishop
#14 Agent bishop 1400-01-03 17:51
به نقل از mtm:
به نقل از Agent bishop:

استاد طراح کمیک هایی که تو مورد ۱ و ۲و ۳ نشون دادین کیه؟

کلیتون کرین

ممنون از اینکه پاسخ دادین .
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#15 Ehsan Spider 1400-01-03 19:23
خیلی ممنون استاد
مقاله عالی بود اطلاعات زیادی به دست اوردیم
من قبلا ارجین تاکسین رو خلاصه وار خونده بودم خود کمیک هارو نه ولی خلاصه وار از یه وبسایت خارجی خوندم برام جالب بود خوشحال شدم شما هم مقاله ای بهش اختصاص دادید.
تاکسین یه جور ویژگی هایی داره که از نظر من حتی پتانسیل اینو داره که از ونوم و کارنیج محبوب تر بشه درسته که ارجینش تکراریه ولی خصوصیات جالبی داره مثلا از میزبانش معذرت خواهی میکنه!!! فکر میکنه و پیشنهاد میده!!! به خشونت علاقه داره ولی میزبانشو مجبور نمیکنه!! شاید هم دلیل اینا اینه که میزبانش ادم خوبیه و همچین چیز هایی در ذهن نداشت که سیمبویت به واقعیت تبدیلشون کنه.
ولی از نظر من سیمبویت جذابی اومد کلا این سیمبویت ها خیلی جذاب و محبوبن و پایه و اساس کینگ این بلک هم که هستن.
ظاهر دومش هم که شبیه مامور ونوم بود جذاب تر از ظاهر اولش بود یه جوری میشه به ددپول، مامور ونوم ، اسپایدی تشبیهش کرد. کلا هر سیمبویتی ظاهر منحصر به فرد خودشو داشته باشه جذابه.

دستتون درد نکنه استاد انشاالله سالم و سرحال باشید خیلی ممنون از زحمات شما.
نقل قول کردن
MyyF.Spidey
#16 MyyF.Spidey 1400-01-03 20:34
مرسي جالب بود.
من تاكسين رو نمي شناختم :-* ولي حالا ديگه شناختمش. :oops:
نقل قول کردن
ARIYAN.KNIGHT
#17 ARIYAN.KNIGHT 1400-01-04 13:18
سلام؛
استاد خیلی ممنون درباره تاکسین مقاله نوشتید.
تاکسین خیلی شخصیت جذابیه و من طراحی شو بسیار تحسین میکنم.
واقعا یک همچین مقاله ای برای این شخصیت نیاز بود.
نقل قول کردن
thor_fan
#18 thor_fan 1400-01-04 22:11
به نقل از mtm:
#5 و #8: بله الان مرده
ولی گفته میشه قراره تو شماره ۳ از کمیک سیاره سیمبیوت ها برگرده

خیلی ممنونم
نقل قول کردن
Unknown
#19 Unknown 1400-01-08 17:02
بسیار ممنون از مقالتون.
تاکسین همیشه از سیمبیوت مورد علاقم بوده،خیلی خوشحالم که قراره برگرده.
امیدوارم امسال برای همه سال خوبی باشه.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

دنیای ونومی

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

15

16

اسپایدرمن در تلویزیون

21

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

40

39

24

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

37