معرفی تمامی آثار مارول که در سال 2022 منتشر میشوند

معرفی-تمامی-آثار-مارول-که-در-سال-2022-منتشر-میشوند-فیلم-گیم-بازی-سریال-marvel

با ما در این مقاله همرام باشید تا به برسی آثار آینده مارول در سال 2022 بپردازیم.

مقدمه : همون‌طور که میدونید مارول استودیوز یکی از شاخ ها و و برترین ها در زمینه فیلم سازی بوده و از زمان شروع به کارش کلی شخصیت مهم و دوست داشتنی رو به چهره های اصلی سینمای جهان تبدیل کرده. خب سال 2021 تقریباً سال خوبی بود که با بازگشت مارول همراه شد و حالا که وارد 2022 شدیم مارول کلی کمیک بوک، بازی ویدیویی، سریال و فیلم در پیش رو دارد. با این حساب سال 2022 قطعا سال پرباری برای مارول خواهد بود و قراره کلی آثر خوب و مهم منتشر بشه. خب حالا مارول چه آثاری را برای سال 2022 در نظر داره؟ خب این مقاله برای پاسخ به همین سوال تدارک دیده شده. پس باما همراه باشید تا به معرفی آثار آینده مارول بپردازیم.

 

مون نایت (30 مارس)

مون نایت

طبق گزارش ها سریال مون نایت با بازی اسکار ایزاک در نقش کاراکتر اصلی، توی 30 ام مارس امسال که مصادف میشه با 10 فروردین شروع به پخش خواهد شد. همچنین گفته شده که این سریال قراره توی شش قسمت پخش بشه. توی این سریال، اسکار ایزاک در نقش قهرمانی خشن که دارای اختلال شخصیت چند گانه است و قدرت هاش رو هم از یک خدای مصری گرفته به هنرنمایی می‌پردازد. ایتن هاوک در مقابل اسکار ایزاک به عنوان آنتاگونیست اصلی بازی خواهد کرد همینطور می کلموی هم نقشی توی این سریال داره ولی نامعلوم. تریلرش رو اینجا با دوبله فارسی ببینید.

 

موربیوس (1 آوریل)

موربیوس (Morbius)

با اینکه این فیلم به اسم مارول نیست و در واقع رایت موربیوس دست سونی هستش، اما بالاخره این شخصیت مال مارول هستش و قراره وارد سینما بشه و جرد لتو در نقش این شخصیت در جدید ترین اسپین آف اسپایدرمن به هنرنمایی خواهد پرداخت. راستش با توجه با پیچیدگی های مولتیورس توی دنیای مارول و سونی، اصلا مشخص نیست که این فیلم توی کدوم دنیا اتفاق میوفته. دکتر مایکل موربیوس توی این فیلم از یک بیماری خونی نادر رنج می برد و در تلاش برای درمان بیماری خود به یک خون آشام تبدیل می شود. راستش سونی این اواخر ونوم دو رو هم اکران کرد ولی چنگی به دل نزد و نتونست هواداران رو راضی کنه، واسه همین شاید یکم نا امید باشیم از سونی و این فیلم برامون هایپ کننده نباشه. اما امیدوارم سونی این بار دیگه فیلمی در حد و اندازه کاراکتر های مارول تحویلمون بده و ما و شما رو راضی کنه.

 

دکتر استرنج در مولتیورس جنون (6 مه)

در ادامه وقایع وانداویژن و مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست، دکتر استرنج با بازی بندیکت کامبربچ به ماجراجویی مولتی ورسی با آمریکا چاوز با بازی خوچیتل گومز (Xochitl Gomez) و اسکارلت ویچ با بازی الیزابت اولسن میرد. ریچل مک آدامز به عنوان جراح عاشق دکی استرنج یعنی کریستین پالمر به همراه موردو و همکار دکتر استرنج یعنی وانگ بر خواهند گشت. این فیلم احتمالا پرفروش توسط سم ریمی کارگردان مرد عنکبوتی که خاطره زیادی ازش داریم، ساخته خواهد شد و گفته میشه که اولین فیلم واقعا ترسناک مارول استودیوز خواهد بود که به ریشه و تبحر استاد ریمی توی ژانر وحشت اشاره دارد!! با سورپرایزهای فراوان که احتمالاً دکتر استرنج 2 توی دلش داره، اما میشه گفت ادامه ای برای اسپایدرمن : راهی به خانه نیست خواهد بود.

 

ثور : عشق و تندر (8 جولای)

ثور 4

ثورِ کریس همسورث اولین قهرمان مارول خواهد شد که به چهارمین فیلم اختصاصی میرسد و تایکا وایتیتی (Taika Waititi) از راگناروک محبوب بازمی‌گردد تا ثور: عشق و تندر را کارگردانی کند. ناتالی پورتمن بالاخره عشق جذاب ثور یعنی جین فاستر را برمی گرداند، و ظاهراً او با استفاده از چکش ثور به یک قهرمان تبدیل می شود و لباس جدیدی شبیه به ثور خواهد داشت. پس از جریانات کهکشانی که توی انتقام جویان پایان بازی برای ثور رخ داد، نگهبانان کهکشان توی ثور 4 حضور خواهند داشت. دو بازیگر اسکار نیز قرار است اولین حضور خود را در mcu تجربه کنند. راسل کرو در نقش زئوس و کریستین بیل در نقش گور قصاب خدایان (Gorr the God Butcher). کلا به نظر میرسه فیلم خیلی جالب و باحالی از آب در بیاد و به شدت هواداران برای دیدن این فیلم هایپ هستند.

 

مردعنکبوتی : درمیان دنیای عنکبوتی – بخش اول (7 اکتبر)

مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی (بخش اول) نیمه اول دنباله مورد انتظار «مرد عنکبوتی : به درون دنیای عنکبوتی» است که شاهد بازگشت مایلز مورالز، گوئن استیسی و حجم عظیمی از عنکبوتی های مولتیورسی خواهیم بود. جزئیات داستان در حال حاضر خیلی کمه و اطلاعات زیادی در دسترس نیست، اما اولین تریلر انیمیشن، مرد عنکبوتی 2099 با صدای اسکار ایساک رو نشون داد که توی صحنه پس از تیتراژ انیمیشن اول هم ظاهر شده بود. پس از اینکه اولین انیمیشن برنده اسکار بهترین انیمیشن بلند در سال 2019 شد، سونی انتظارات رو از دنباله این انیمیشن به شدت بالا برد و مطمینم همتون الان واسه این دنباله هایپ هستید. پس منتظر بمونید که ایشالا با یه گرد و خاک دیگه از طرف سونی شاهد باشیم!

 

پلنگ سیاه : واکاندا تا ابد (11 نوامبر)

پلنگ سیاه : واکاندا تا ابد (۱۱ نوامبر)

مارول استودیوز بی شک سخت ترین کار خودش رو با «پلنگ سیاه : واکاندا فور اور» پیش رو خواهد داشت. با مرگ غم انگیز زنده یاد چاودیک بوزمن، مارول با مشکل بازیگر نقش پلنگ سیاه مواجه است، همینطور فشار فیلم اول پلنگ سیاه که فیلم خوبی از آب در آمد و هواداران انتظار یه فیلم خوبه دیگه رو برای پلنگ سیاه دارند. خب این فیلم پلنگ سیاه کلا نمیدونم چه بلایی تو سرش داره. علاوه بر مرگ چاودیک بوزمن (روحش شاد یادش گرامی) و فشار هایی که فیلم اول پلنگ سیاه داره وارد میکنه، این فیلم از مشکلات تولید زیادی رنج می‌بره، در حالی که فیلم‌برداری فیلم‌های مارول ها و مرد مورچه‌ای و زنبور که برای 2023 هست به پایان رسیده، خب با این حساب احتمالش هست که دنباله آن دچار تاخیر شده و این فیلم رو از لیست 2022 خارج کنه! با این وجود، یه نکته مثبت هم هست اونم اینکه بیشتر بازیگران محبوب قراره برگردند، همینطور انگاری قراره نقش شوری به سمت نقش اصلی تمایل پیدا کنه. فراتر از اون، واکاندا فور اور، دو شخصیت نمادین مارول رو معرفی خواهد کرد و قراره آیرون هارت با بازی دومنیک ترون و نیمور ولین حضور لایو اکشنی خودشون رو تجربه کنن.

 

هالک مونث (She-Hulk)

سریال شی هالک

شی هالک یک قهرمان جدید دیگر که وارد دنیای سینمایی مارول میشود. جنیفر والترز با هنرنمایی تاتیانا مازلانی، دختر عموی بروس بنر که پس از تزریق خون، تغییر شکل داده و به موجود هالک مانندی تبدیل میشود. این سریال باحال ده قسمتی شامل هنرنمایی کاراکتر هایی مثل هالک (مارک رافلو)، ابامنیشن (تیم راث) و اولین حضور آنتاگونیست یعنی تایتانیا با بازی جمیلا جمیل نیز خواهد بود. شایعات زیادی پیرامون این سریال هست ولی خلاصه اینکه مارل بالاخره تونسته با کاراکتر هایی که به فاکس داده بود فیلم بسازه و اونا رو وارد دنیای سینمایی مارول کنه میتونه اتفاق خوشایندی باشه.

 

میز مارول (تابستان 2022)

میز مارول

میز مارول یکی دیگه از ابرقهرمان های محبوب مارول است که قراره وارد دنیای سینمایی مارول بشه. ایمان ولانی بازیگری است که هنر نمایی در نقش میز مارول را بر عهده دارد و قرار است به عنوان یک دختر مسلمان پاکستانی-آمریکایی که فن گرل کاپیتان مارول بوده و خودش قدرت های عجیبی به دست می آورد. در حال حاضر، مارل استودیوز جزئیات زیادی از این سریال شش قسمتی رو فاش نکرده. اما چیزی که مشهوده اینه که قراره خانواده، دوستان، همکار، معشوق کاملا خان توی سریال حضور داشته باشند، همچنین رد دگر (Red Dagger) نیز توی این سریال حضور داره. خب قدرت های کامالا در کمیک های مارول حول تغییر شکل و کشش متمرکزه، اما به نظر میرسه که قدرت های نسخه سینمایی او متفاوت تر باشند.

 

من گروت هستم (I Am Groot )

من گروت هستم

یکی از محبوب ترین کاراکتر های دنیای سینمایی مارول و چه بسا کل سینما درخت سنگوی مارول یعنی گروت هستش. خب بالاخره وقتش بود که صاحب خط داستانی اختصاصی بشه و مارول حقش رو ضایع نکرد و این کاراکتر قراره توی 2022 در سریال اختصاصی خودش به هنرنمایی بپردازه. این سریال به بیبی گروت خواد پرداخت که او ظاهر جیقیلی (!کوچولو!) خوش، توی دردسر خواهد افتاد و چالش هایی پشت سر خواهد گذاشت. خب مارل هنوز تایید نکرده که آیا قراره ویل دیزل برای این سریال برگرده و در نقش گروت به هنرنمایی بپردازه یا نه. پس منتظر باشید تا ایشالا تایید بشه و ما یه شاهکار دیگه از مارول رو شاهد باشیم.

 

گرگینه در شب ( هالووین 2022)

گرگینه شبانه

«گرگینه در شب» اولین اثر ویژه مارول استودیوز برای هالووین خواهد بود که انتظار میره تولیدش از اوایل سال 2022 آغاز بشه تا بتونن توی هالووین منتشر کنن و شروع به پخش بشه. جزئیات رو تا بدین حال مخفی نگه داشتن و زیاد اطلاعات ندادن بیرون، اما گائل گارسیا برنال (Gael García Bernal) به عنوان بازیگر نقش اصلی در نقش خود گرگینه انتخاب شده است. طبق اطلاعات و اینا به نظر یکم سخته که این پروژه رو بتونن تا هالووین تموم کنن و همون‌طور که میدونید، تا چشم رو هم بزارید هالووین هم میاد پس احتمالش هست که پروژه تا سال 2023 تاخیر بخوره البته قطعی نیست.

 

چه میشود اگر...؟ فصل دوم (What If...?)

وات ایف سیزن 2

پس از اولین سریال انیمیشنی مارل استودیوز در سال 2021، «چه میشد اگر...؟» برای فصل دوم هم تایید شد و الان اقدامات مربوط به فصل دوم به خوبی در حال انجامه، به این معنی که خیلی احتمالش هست که این انیمیشن توی سال 2022 منتشر بشه، اما هنوز قطعی نشده. فصل بعدی شاهد بازگشت جفری رایت در نقش واچر، کاپیتان آمریکای نسخه هیلی اتول، و تعداد زیادی از کاراکتر های چند جهانی مارول خواهیم بود. مارول قبلاً تأیید کرده است که فصل دوم شامل اپیزودهایی با محوریت گامورا و مرد آهنی خواهد بود که اتفاقات کاپیتان آمریکا: سرباز زمستانی و حتی فیلم‌های فاز 4 رو در قالب «چه میشود اگر...؟» به نمایش خواهند گذاشت.

 

تهاجم مخفی (Secret Invasion)

سریال تهاجم مخفی در حال حاضر در لندن در حال فیلم‌برداری است که همین باعث میشه فکر کنیم که این اثر در مسیر درستی قرار داره و به احتمال زیاد شر وقت خودش که احتمالا اواخر سال 2022 هستش اکران میشه و همینطور زمینه رو برای اثری به نام مارویلز (The Marvels) برای سال 2023 سه آماده میکنه. ساموئل جکسون مجدداً در نقش نیک فیوری به هنرنمایی خواهد پرداخت همچنین اسکرال معروف با بازی بن مندلسون و ماریا هیل با بازی کوبی اسمالدز نیر بازخواهند گشت. همچنین اولیویا کلمن و امیلی کلارک نیز توی این سریال حضور خواهند داشت. این سریال در شش قسمت شامل اسکرال هایی خواهد بود که در دل زمین نفوذ میکنند. کلا موضوع این سریال جالب و هایپ آور هستش و همگی منتظر این سریال هستیم. خب با توجه به موضوع میتوان حدس زد که باید منتظر پیچش های اساسی و شوکه کننده توی این سریال باشیم.

 

نگهبانان کهکشان ویژه تعطیلات (پاییز 2022)

نگهبانان کهکشان ویژه تعطیلات (پاییز ۲۰۲۲)

مارول استودیوز برای پاییز برنامه مخصوصی چیده و قراره با نگهبانان کهکشان ویژه تعطیلات هممون رو شاد کنه، یه اثر دیگه با حضور نگهبانان کهکشان و به کارگردانی جیمز گان کبیر که با سری نگهبانان کهکشان توی mcu حسابی گرد و خاک کرده و شماری از محبوب ترین کاراکتر های سینمایی حال حاضر رو تحویل هواداران داده است. به همین دلیل انتظارات از گان به شدت بالاست و البته هواداران ایمان و اعتماد کامل بهش دارند. گان هم وعده معرفی یک شخصیت اصلی رو داده.

 

مون گرل و دویل دایناسور (تابستان 2022)

دویل دایناسور

از آنجایی که مارول داره سریال های خودش رو هم همچون فیلم‌ها توی دل هواداران جا میکنه و کم کم تثبیت میکنه، خب باید بگم یه سریال جدید و پر محتوای دیگه واسه سال 2022 در نظر گرفته شده که اسمش هست «دویل دایناسور و مون گرل» که در تابستان 2022 از دیزنی پلاس پخش خواهد شد. به نظر میرسه که بازیگران اصلی فرد تاتاسیور و دایموند وایت خواهند بود. داستان اصلی این سریال اقتباس یا شاید بهتره بگیم بر اساس کمیک شگفت انگیزی به همین نام است که در آن شخصیت اصلی یک دختر نابغه است که هنوز به دوره نوجوانی نرسیده و زندگی اش زمانی که یک دایناسور با رنگ قرمز از زمان ما قبل تاریخ به زمان حال میاد از این رو به اون رو میشه.

 

بازی مارولز میدنایت سانز (Marvel's Midnight Suns)

بازی مارولز میدنایت سانز (Marvel's Midnight Suns)

در نیمه آخر سال 2022، Marvel's Midnight Suns یک بازی تاکتیکی از شرکت فراکسیس گیمز و توسعه دهنده سری بازی های xcom خواهد بود. بازیکنان می‌توانند ابرقهرمان مورد علاقه خود را بسازند تا با انتقام‌جویان، مردان ایکس و غیره متحد شوند. همچنین به هنگامی که توانایی‌های جدید را باز می‌کنند جنبه‌های تاریک‌تر دنیای کمیک را کاوش کنند و به ماجرا جویی بپردازند و با شرور اصلی بازی یعنی لیلیت مبارزه کنند. به طور معمول، بازی های ابرقهرمانی ریشه در زمینه های اکشن و ماجراجویی دارند. با این حال، این اولین بازی مارول خواهد بود که به شدت بر تاکتیک ها و استراتژی تکیه می کند.

 

انتقام‌جویان مارول (Marvel's Avengers)

انتقام‌جویان مارول (Marvel's Avengers)

پس از انتشار جنجال در سال 2020، بازی انتقام‌جویان مارول با همکاری‌های شرکت اسکوئر انیکس به انتشار منظم محتوای جدید در سال 2021 ادامه داد و هاکای، پلنگ سیاه و مرد عنکبوتی نیز به قهرمانان این بازی پیوستند. با ورود به سال جدید، شرکت کریستال داینامیکس همین بازی رو در تمامی پلتفرم‌ها با قهرمانان، مناطق، ماموریت‌ها، و موارد دیگر به‌روزرسانی می‌کند. طبق شایعات اخیر، شی هالک با بازی کریزیا باجو آخرین قهرمانی خواهد بود که در سال 2022 به بازی خواهد پیوست.

 

برنامه های مارول برای آینده

برنامه های مارول برای آینده

مارول قرار است توی 2022 یک سال عظیم دیگه داشته باشه، اما هنوز چیزهای بیشتری در سال 2023 و بعد از آن وجود داره. بین دنباله‌هایی بیشتر برای فیلم ها و ادامه سریال ها در فصول دیگر، اسپین‌آف‌ها و شخصیت‌های جدیدی که در راه هستند، مارول هنوز هم با مردان ایکس و چهار شگفت‌انگیز در آینده‌ای نه چندان دور، مجدد گرد و خاک خواهد کرد. در بخش بازی‌های ویدیویی، مارل عنکبوتی 2 با بازی پیتر پارکر، مایلز مورالز ونوم همچنین یه بازی دیگه با محوریت ولورین رو هم در برنامه داره. در آخر هم باید خاطر نشان کرد که روز به روز مارول با سریال ها، فیلم ها، بازی ها و کمیک هایش، بیشتر مخ هواداران را میزند و روز یه روز به هواداران خود اضافه می‌کند. سال 2020 هم سال پر بار و مهمی برای مارول خواهد بود تا بیشتر محبوبیت خودش رو افزایش بده، اونهم بعد سال 2021 که خواه ناخواه تحت تاثیر بیماری کرونا قرار گرفت.

 

 احسان زینالی

Ehsan Spider

Ehsan Spider

All rights reserved © Spidey.ir 2022

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

رتبه بندی فیلم های کمیک بوکی/ابرقهرمانی سال 2021

10 چیزی که برای دیدنشان در فاز 4 دنیای سینمایی مارول هیجان داریم!

داغ داغ! کمیک کان 2019: فیلم ها و سریال های فاز 4 دنیای سینمایی مارول فاش شد!

تمام چیزی که تا به حال درباره انیمیشن "اسپایدرمن: سفر به درون عنکبوتی 2" میدانیم

داغ داغ! اولین نگاه به قسمت دوم انیمیشن "سفر به دنیای عنکبوتی" منتشر شد ! + اطلاعات تکمیلی

خبرهایی از فیلم های فاز 4 مارول!

خبرهای داغ و مهم درباره فیلم های آینده مارول

15 خبر و شایعه ای که درباره فاز 4 دنیای سینمایی مارول میدانیم!

20 فیلم بعدی مارول پس از انتقام جویان 4 چی هستند؟

15 فیلم برتری که برای دیدنشان در سال 2021 هیجان داریم

نقد و بررسی فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" 

نقد فیلم "جوخه خودکشی" (SUICIDE SQUAD)

نقد و بررسی فیلم "ونوم 2: بگذارید کارنیج بیاید"

نقد و بررسی فیلم «بیوه سیاه» (BLACK WIDOW)

رتبه بندی فیلم های دنیای سینمایی دی سی (DCEU)

50 فیلم ابرقهرمانی و کمیک بوکی برتر تاریخ سینما

رتبه بندی فیلم های دنیای سینمایی مارول (MCU)

رتبه‌بندی فیلم‌های ابرقهرمانی سال 2019

15 صحنه برتر فیلم های کمیک بوکی سال 2017

رتبه بندی فیلم های ابرقهرمانی سال 2018

10 صحنه فیلم های کمیک بوکی که ما را غافلگیر کردند!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

AM SM BM SM
#1 AM SM BM SM 1400-11-09 14:58
سلام
ممنون بابت مقاله.
سال ۲۰۲۱ برای مارول سال بدی نبود. چه از نظر فروش فیلم هاش که کل هالیوود رو در قبضه خودش گرفته و چه از نظر کیفیت آثارش که آثار زیبایی مثل "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"، سریال "لوکی"، سریال "چه میشد اگر...؟ و سریال وانداویژن رو داشت و میشه ۲۰۲۱ رو سال خوبی برای مارول دونست. اما به نظر میاد در سال ۲۰۲۲ قراره اونقدر آثار باحال و هیجان انگیز و ریز ودرشتی بیاد، که سال ۲۰۲۱ جلوش بچه بازی باشه! کلی اثر هیجان انگیز در این سال وجود داره که امیدواریم بیشترشون بتونند موفق باشند.
اولی که سریال مون نایت هست که من دوست دارم اقتباس خوبی از روی این شخصیت رو در این سریال ببینم. مون نایت از دارک ترین شخصیت های مارول هست که پتانسیل داشتن یک سریال مستقل رو واقعا داره. ضمن اینکه تریلر خوبی هم داشت و اسکار آیزاک بازیگر بسیار توانمندی هست. تنها نگرانیِ من اینه که دیزنی اجازه نده که این سریال به اندازهٔ کافی دارک باشه و جلوش رو بگیره که باعث مصنوعی شدن سریال میشه.
دربارهٔ موربیوس که راستش به نظرم این فیلم رو میشه دنباله ای بر فیلم های ونوم دونست، نه از نظر ارتباط شخصیت ها و خط داستانی، بلکه از نظر کیفیت آثارش که فکرکنم موربیوس هم دنباله روی سونی با فیلم های ونوم باشه. نه تنها تریلرهای این سریال تا به اینجا تنها کاری که میکردند نشون دادن ارجاعاتی به اسپایدرمن و فیلم های قبلی اون هست که نشون دهندهٔ اینه که دست خود فیلم خالیه، بلکه زمان فیلم هم مثل "ونوم: بگذارید کارنیج بیاید" کوتاه اعلام شده و البته موربیوس در حالت عادی شخصیتی نبود که بشه از روش فیلم مستقل ساخت و همهٔ این دلایل نشون دهندهٔ یک فیلم نه چندان جالب هست. ولی خب این دلایلی که آوردم از یک جهت خوب هم هستند، چون اگر فیلم برخلاف انتظارات بتونه بهتر ظاهر بشه، ما خیلی بیشتر از حالت معمول شگفت زده و خوشحال میشیم!
دکتر استرنج در مولتی ورس جنون که دیگه نیاز به صحبت نداره، هایپ از سر و روی این فیلم میباره! بازگشت سم ریمی کبیر به فیلم های ابرقهرمانی، گروه بازیگران جذاب، تریلر مشتاق کننده، زمینه چینی های مهمی که برای این فیلم صورت گرفته، خود شخصیت دکتر استرنج و فیلم اول او که بسیار جذاب و تماشایی بود و... همه و همه دست به دست هم دادند برای یک هدف: سخت کردن انتظار برای "دکتر استرنج در مولتی ورس جنون".
دربارهٔ ثور: عشق و تندر" هم که فعلا چیز خاصی نمیدونیم ولی تایکا وایتیتی که یکی از کارگردانان با استعداد مارول هست و فیلم زیبای "ثور: رگناروک" رو هم ساخته روی این فیلم کار میکنه، و این فیلم میتونه حال و روز ثور رو بعد از اتفاقات "انتقام‌جویان: پایان بازی" نشون بده. البته امیدوارم این فیلم مثل هاکای و بلک ویدو آخرش توزرد از آب درنیاد و هدفش فقط معرفی چند شخصیت برای آیندهٔ مارول نباشه.
مرد عنکبوتی: درمیان دنیای عنکبوتی هم که مثل دکتر استرنج ۲ اصلا نیاز به توضیح نداره. فقط کافیه نگاهی به اسم این فیلم به عنوان دنبالهٔ انیمیشن سفر به دنیای عنکبوتی بکنید تا توسط اون هیپنوتیزم بشید و به سمتش کشیده بشید. تیزری هم که از این فیلم منتشر شد خیلی جذاب بود و امیدواریم که فیلم خوبی باشه.
از اینجا به بعد لیست رو فعلا چیزخاصی نمیشه گفت چون اطلاعات زیادی ازشون منتشر نشده. البته راستش خیلی برای هالک مونث هایپ نیستم چون چیز خیلی جذب کننده ای فعلا برام نداره. فصل دوم "چه میشد اگر...؟" هم که میخواد به فاز چهارم مارول بپدرازه ممکنه در سال ۲۰۲۳ منتشر بشه تا سوژه های بیشتری داشته باشه و پتانسیل های خیلی بالایی داره. تهاجم مخفی هم که خیلی هایپ کننده است، هم یکی از بهترین منابع اقتباس مارول رو داره، هم بازیگران خیلی خوبی داره، هم میتونه به سریال متفاوتی تبدیل بشه. در بخش بازی ها هم که بازیِ میدنایت سانز که یک بازی استراتژی محسوب میشه هم فعلا باید دید که چی میشه چون من خیلی با بازی های استراتژی آشنا نیستم و خیلی از این سبک بازی نکردم اما خدایی ترکیب ابرقهرمانانی مثل ولورین، آیرون من، دکتر استرنج، گوست رایدر و... اصلا چاره ای جز خوب بودن نداره. بازیِ انتقام‌جویان مارول هم که دیگه من امیدم رو ازش بریدم. هرچی هم میخواد آپدیت و dlc و اینا بده، دیگه مهم نیست و این بازی برگشتنی نیست. آخه dlc محبوب ترین شخصیت مارول باید اینقدر داغون باشه؟ گرافیک عقب افتاده(حالا برای خود بازی میگفتیم شخصیت های قابل بازی زیادی داره ولی این دیگه چی؟)، گیم پلیِ حلزونی و حتی چیزهای ساده و پیش پا افتاده ای مثل تار زدن و راه رفتن اسپایدرمن که نگاه کردن بهش هم نمیتونه خوب باشه. آخه این چطور تار زدنه؟ بازی که خیر سرش سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ اومده، تار زدنش از بازی مرد عنکبوتی ۲ در ۲۰۰۴ کمتره و شاید بشه گفت در سطح مرد عنکبوتی ۱ هست! خیلی هم هیجان کمی داره. اما خدایی یه قابلیت خیلی خوب داره. قابلیت چسبیدن تارها به ابرها برای تارتنی! چون توی بازی برخلاف بازی اسپایدرمن اینسومنیاک حتما نیاز نیست تار شما به ساختمون یا جایی بخوره، چون تارها میتونند به ابرها هم بچسبند!
در آخر از آقا احسان عزیز بابت این مقاله تشکر میکنم.
نقل قول کردن
ali ghorbany
#2 ali ghorbany 1400-11-09 20:07
ایستراگ تریلر جدید مون نایت
اولین اشاره به دکتر دووم مثل اينکه مارول واقعا برای جنگ های پنهان برنامه داره
نقل قول کردن
s.p.i
#3 s.p.i 1400-11-09 22:36
سلام خیلی ممنونم از آقا احسان بابت مقاله
راستش سال ۲۰۲۱ سال بد برای مارول نبود ولی سال خوبی هم نبود آثار ضعیف مثل بلک ویدو و اترنالز داد و فیلم های قوی مثل مرد عنکبوتی ولی خب امیدوارم سال ۲۰۲۲ خوب عمل کنه
در مورد مون نایت راستش درجه سنیش یه خورد تو ذوق میزنه ولی نگرانیم اینکه دیزنی از مون نایت دلقک بسازه یه جا هایی از تریلر انگار دیزنی جوک وارد کرده بود حالا نمیدونم قرار چه جوری باشه فعلا سمت سریال نمیرم تا قسمت آخر بعد سمتش میرم متاسفانه سریال های مارول توی قسمت آخر زیاد خوب نمیشن
بدون شک منتظر دکتر استرنج مولتیورس جونون هستم ولی خب امیدوارم خوب باشه و سم ریمی نا امیدمون نکنه
در مورد ثور عشق و تندر چیزی ندیدم که راجبش نظر بدیم ولی
امیدورام لااقل با ثور خدا حافظی خوبی داشته باشیم
انیمیشن مرد عنکبوتی که بدون شک منتظرم فقط امیدوارم سونی به خاطر پول بیشتر مارو اذیت نکنه و درست انیمیشن بسازه
در مورد بقیه نمیشه نظر داد چون تریلر یا خبری آنچنانی راجبش نیومده البته در مورد پلنگ سیاه امیدوارم بدونن دارن چیکار میکنن
در مورد بازی مارول اونجرز که نا امید کننده بود و دیگه بهش امیدی نیست

تشکر و ممنون از آقا احسان
نقل قول کردن
s.p.i
#4 s.p.i 1400-11-10 00:21
در مورد فیلم موربیوس راستش زیاد بهش امیدی نیست در بهترین حالت شاید از ونوم بهتر بشه ولی خب امیدی بهش نیست سونی داره مدام گند میزنه به شخصیت های مرد عنکبوتی خیلی نمیشه بهش امید بست
در مورد شی هالک با توجه به کمیک و البته تریلر مشخص قرار شاهد شکسته شدن دیوار چهارم باشیم یه جورایی قرار سریال فان باشه
چه میشد اگه فصل اول خوب بود البته امیدوارم فصل دومش بهتر و عالی تر باشه
فقط نمیدونم نگرانی زیادی نسبت به پلنگ سیاه و دکتر استرنج دارم دکتر استرنج انگار خیلی شخصیت توش که امیدوارم تمرکز از روی دکتر استرنج برداشته نشه و پلنگ سیاه امیدوارم موفق بشه

تشکر
نقل قول کردن
AP-omega
#5 AP-omega 1400-11-10 08:43
من به شخصه خیلی منتظر ورود moon knight به mcu بودم. همیشه اون تلألو هاله سفید کاستومشو دوست داشتم.حیف تو تصویر انگار با کمیک فرق داره.
(دکتر دووم که بیاد من از خوشی دیوانه میشم. البته تو فالکن و وینترسولجر اسم یکی از همدستای کارلی، وون دووم بود.)
واسه موربیوس کمترین هیجانی ندارم و حرفی هم راجع بهش ندارم.
دکتر استرنج هم قطعاً با حضور واندا، (شاید) گروه ایلومیناتی، کارگردانی ریمی و ............... یک اثر خوب ماندگار خواهد شد.
ثور که عشقه ولی امیدوارم تازه تو اولین حضورش بعد اند گیم، نالایق نشه!
بقیشم باید ببینیم چی پیش میاد.
نقل قول کردن
s.p.i
#6 s.p.i 1401-01-14 14:01
راستش فیلم دکتر استرنج کمی نگرانم کرده نمیدونم چرا ولی زمان فیلم کم هست و البته میگن فیلم دچار ریشوت های فراوان شده همش دارم خدا خدا میکنم که فیلم خوبی بشه امیدوارم خوب باشه
نقل قول کردن
s.p.i
#7 s.p.i 1401-02-30 01:22
راستش من تریلر سریال شی هالک راستش زیاد نپسندید و نتونست من جذب کنه همنطور که قبلا گفتم مارول بعد از end game بدجوری افت کرده اين روندی که دیزنی مارول در پیش گرفتن آخرش به ضرر خودشون به هرحال از این فاز زیاد راضی نیستم ولی ببینیم چی میشه (فیلم اسپایدرمن نو وی هوم هم با اینکه فیلم خوبی ولی احساس می‌کرد ضعفهای داره شاید هم اشتباه میکنم ) نمیدونم اگه مارول داره کیفیت فدا میکنه و به کمیت اهمیت میده خوب نیست
نقل قول کردن
mtm
#8 mtm 1401-02-30 11:56
به نقل از s.p.i:
راستش من تریلر سریال شی هالک راستش زیاد نپسندید و نتونست من جذب کنه همنطور که قبلا گفتم مارول بعد از end game بدجوری افت کرده اين روندی که دیزنی مارول در پیش گرفتن آخرش به ضرر خودشون به هرحال از این فاز زیاد راضی نیستم ولی ببینیم چی میشه (فیلم اسپایدرمن نو وی هوم هم با اینکه فیلم خوبی ولی احساس می‌کرد ضعفهای داره شاید هم اشتباه میکنم ) نمیدونم اگه مارول داره کیفیت فدا میکنه و به کمیت اهمیت میده خوب نیست

اتفاقا برعکس . من که خیلی خوشم اومد. هم کمیک بوکی بود و هم اینکه تم خوبی داره: دختری ریز نقش و دچار مشکلات و عقده های روانی و روحی که ناگهان قدرت به دست میاره
خیلی از هواداران هم همین نظر رو دارن. البته از روی تریلر نمیشه قضاوت کرد ولی این سریال پتانسیل این رو داره که یه اثر باحال و فان بشه
نقل قول کردن
s.p.i
#9 s.p.i 1401-02-30 12:53
به نقل از mtm:
به نقل از s.p.i:
راستش من تریلر سریال شی هالک راستش زیاد نپسندید و نتونست من جذب کنه همنطور که قبلا گفتم مارول بعد از end game بدجوری افت کرده اين روندی که دیزنی مارول در پیش گرفتن آخرش به ضرر خودشون به هرحال از این فاز زیاد راضی نیستم ولی ببینیم چی میشه (فیلم اسپایدرمن نو وی هوم هم با اینکه فیلم خوبی ولی احساس می‌کرد ضعفهای داره شاید هم اشتباه میکنم ) نمیدونم اگه مارول داره کیفیت فدا میکنه و به کمیت اهمیت میده خوب نیست

اتفاقا برعکس . من که خیلی خوشم اومد. هم کمیک بوکی بود و هم اینکه تم خوبی داره: دختری ریز نقش و دچار مشکلات و عقده های روانی و روحی که ناگهان قدرت به دست میاره
خیلی از هواداران هم همین نظر رو دارن. البته از روی تریلر نمیشه قضاوت کرد ولی این سریال پتانسیل این رو داره که یه اثر باحال و فان بشه


البته آقای ترابی دیشب جذب نکرد بعد که یکی دوبار دیدمش نظر عوض شد البته من امیدوارم سریال خوبی باشه
نقل قول کردن
Hellblazer
#10 Hellblazer 1401-02-31 21:23
به نقل از mtm:
به نقل از s.p.i:
راستش من تریلر سریال شی هالک راستش زیاد نپسندید و نتونست من جذب کنه همنطور که قبلا گفتم مارول بعد از end game بدجوری افت کرده اين روندی که دیزنی مارول در پیش گرفتن آخرش به ضرر خودشون به هرحال از این فاز زیاد راضی نیستم ولی ببینیم چی میشه (فیلم اسپایدرمن نو وی هوم هم با اینکه فیلم خوبی ولی احساس می‌کرد ضعفهای داره شاید هم اشتباه میکنم ) نمیدونم اگه مارول داره کیفیت فدا میکنه و به کمیت اهمیت میده خوب نیست

اتفاقا برعکس . من که خیلی خوشم اومد. هم کمیک بوکی بود و هم اینکه تم خوبی داره: دختری ریز نقش و دچار مشکلات و عقده های روانی و روحی که ناگهان قدرت به دست میاره
خیلی از هواداران هم همین نظر رو دارن. البته از روی تریلر نمیشه قضاوت کرد ولی این سریال پتانسیل این رو داره که یه اثر باحال و فان بشه

استاد گذشته از حال و هوای کمدی و داستان و اینا، نظر شما درباره جلوه های بصری و جلوه های ویژه این چیه؟
چون راستش بعضی جاهاش برای من مصنوعی و خیلی آماتورانه اومد! که من نمونه‌ش رو در فیلم سوپرمن ۲ (۱۹۸۰) ریچارد لستر دیده بودم.
نقل قول کردن
mtm
#11 mtm 1401-02-31 22:51
به نقل از Hellblazer:
به نقل از mtm:
به نقل از s.p.i:
راستش من تریلر سریال شی هالک راستش زیاد نپسندید و نتونست من جذب کنه همنطور که قبلا گفتم مارول بعد از end game بدجوری افت کرده اين روندی که دیزنی مارول در پیش گرفتن آخرش به ضرر خودشون به هرحال از این فاز زیاد راضی نیستم ولی ببینیم چی میشه (فیلم اسپایدرمن نو وی هوم هم با اینکه فیلم خوبی ولی احساس می‌کرد ضعفهای داره شاید هم اشتباه میکنم ) نمیدونم اگه مارول داره کیفیت فدا میکنه و به کمیت اهمیت میده خوب نیست

اتفاقا برعکس . من که خیلی خوشم اومد. هم کمیک بوکی بود و هم اینکه تم خوبی داره: دختری ریز نقش و دچار مشکلات و عقده های روانی و روحی که ناگهان قدرت به دست میاره
خیلی از هواداران هم همین نظر رو دارن. البته از روی تریلر نمیشه قضاوت کرد ولی این سریال پتانسیل این رو داره که یه اثر باحال و فان بشه

استاد گذشته از حال و هوای کمدی و داستان و اینا، نظر شما درباره جلوه های بصری و جلوه های ویژه این چیه؟
چون راستش بعضی جاهاش برای من مصنوعی و خیلی آماتورانه اومد! که من نمونه‌ش رو در فیلم سوپرمن ۲ (۱۹۸۰) ریچارد لستر دیده بودم.

برای یه سریال که خیلی خوب بود. مخصوصا از سطح سریال های دی سی در CW
نقل قول کردن
s.p.i
#12 s.p.i 1401-03-05 13:55
تریلر ثور عشق و تندر دیدم تریلر خوبی بود ولی باید دید خود فیلم چطوری هست
گور هم به نوعی ترسناک بود به نظرم از هلا بهتره یه جایی هم بود انگار که سیمبویت بود شاید اشتباه میکنم
و البته روی رابطه‌ ثور و جین فاستر تمرکز میکنه فقط امیدوارم این فیلم مال ثور باشه نه شخص دیگه مثل بلک ویدو و یا سریال هاکای نشه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید