سونی، لطفاً "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 3" را نساز!

سونی-لطفاً-مرد-عنکبوتی-شگفت-انگیز-3-را-نساز

عجب تیتر جنجالی زدم، نه؟ این روزا حتی تام هالندم میخواد قسمت سوم مردعنکبوتی شگفت انگیز ساخته بشه ولی من نمیخوام!

جدی میگم. واقعا نمیخوام. و البته اینو به عنوان کسی میگم که عاشق نقش آفرینی اندرو گارفیلد در قالب پیتر پارکر/مردعنکبوتیه و اونو بهترین میدونه. اما استون هم عالی بود و دیگه رو دستش نمیاد. مشکل من با نحوه ی شخصیت پردازی هری آزبورن (با بازی دین دیهان) تو این سریه و اینکه باعث شدن چطور رفتار کنه (با در نظر گرفتن این نکته حیاتی درباره هری آزبورن که او همیشه از "روان‌گسیختگی" در رنج بوده و قربانی "بدرفتاری" شده است). اگر فیلم "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 3" ساخته شود، یعنی به طور طبیعی قراره خطوط داستانی قسمت دوم از سر گرفته بشن و این یعنی روز از نو و روزی از نو! چون این شخصیت پردازی کاملا غلطه.

هری ازبورن

در دنیای کمیک بوک، روان‌گسیختگی هری آزبورن از سوء مصرف نوعی مواد روانگردان به نام LSD شروع شد (روان‌گسیختگی، اسکیزوفرنی یا شیزوفرنی که به انگلیسی Schizophrenia نامیده میشود یک اختلال روانی است که با دوره‌های مداوم یا عودکننده روان‌پریشانه مشخص می‌شود. علائم اصلی شامل توهم، هذیان و اختلال تفکر است. علائم دیگر عبارتند از کناره‌گیری اجتماعی، کاهش ابراز عواطف و بی‌تفاوتی. علائم معمولاً به تدریج بروز پیدا می‌کنند، در اوایل بزرگسالی شروع می‌شوند و در بسیاری از موارد هرگز به‌طور کامل برطرف نمی‌شوند).

البته گاهی اوقات هم گفته شده که به عوامل ژنتیکی هری هم مربوط بوده است. پدر هری یعنی نورمن آزبورن (که به نظرم باید جایزه ی بدترین پدر دنیای کمیک رو دریافت کنه) وقتی داشت بزرگ میشد او را در معرض انواع و اقسام بدرفتاری ها و تحقیر ها قرار داد. نادیده گرفتن، خشونت، خوار کردن و ... همه از شگردهای نورمن در تربیت فرزندش بودند (پدر نورمن هم همین رفتار را باهاش داشته. این مقاله را بخوانید). و خود نورمن هم دارای اسکیزوفرنی است و البته گرین گابلین هم هست و به قدر زیادی دچار عقده ها و توهمات خودبزرگ بینی هم هست چون بسیار قدرتمند، ثروتمند و بانفوذه و ... در حقیقت، مساله ی اسکیزوفرنی نورمن تا به حال دستمایه چندین داستان جالب در دنیای کمیک قرار گرفته است. ولی او برخلاف پسرش درون گرا تر است و بیرحمی و خشونت خودش رو عیان تر بروز میدهد. به عبارتی دیگر، نورمن یک شخصیت جذاب و گیرا است ولی در نهایت نمیتونه نماد و سمبل خوبی برای آدم های دارای مشکلات روحی روانی قلمداد بشه چون به قدر کافی مکار، حیله گر و با سیاست است که خیلی ها نمیتونند جنبه های زیرین شخصیتی او را ببینند یا متوجه ش بشوند.

ولی برای من هری اینطوریه. یعنی او مظهر مشکلات روحی و عقده های درونیه و داستان های برترش هم حول و حوش همین مساله می چرخند (در حالی که داستان های برتر گرین گابلین لزوما درباره روان‌گسیختگی او نیستند). درسته که او از سوی پدرش با بی مهری مفرط روبرو شد ولی همواره او را دوست داشت. همچنین او همواره رفقای صمیمی خودش یعنی پیتر، ام جی، گوئن و لیز را دوست داشت و البته پسرش، نورمی، را.

او وقتی به گرین گابلین دوم تبدیل شد که در توهمات خودش پدرش را دید که تحریکش کرد این کار رو انجام بده. ولی او اصلا در گرین گابلین بودن تخصص و مهارت نداشت. در واقع، در طول این مدت کسی را نکشت. البته سوءتفاهم نشه چون او نوعی دشمن برای مردعنکبوتی شده بود و به اطرافیانش صدمه زد ولی به قول معروف کشتن در خون و ذاتش نبود، چه برسه به اینکه یکی از عزیزان یا رفیق صمیمی خودش رو بکشه. و اینجاست که من حسابی از شیوه ی به تصویر کشیده شدن او در "مردعنکبوتی شگفت انگیز 2" شاکی میشم! چون خود پیتر هم یک بار به درستی چنین گفت: "هری خبیث نبود، بیمار بود".

و این یکی از دلایلی است که من همیشه طرفدار داستان های مردعنکبوتی بوده ام چون هری نمونه بارز کسیه که درسته که مشکلات روحی – روانی داره ولی آدم خوبیه. در حالی که در داستان های اکثر قهرمانان، ویلن ها و شخصیت های خبیث کسانی هستند که به خاطر مشکلات مشابه خبیث شده اند و بر خباثت خود اصرار می ورزند ولی هری اینطور نبوده و هرگز حس نکردیم که از خباثت لذت میبره. بله درسته که او مشکل داشت و پرخاش میکرد و با اطرافیانش دعوا میکرد و پسر خودش رو با کاراش میترسوند ولی همه اینها برای شخصیتش جواب میداد و دوستانش علیرغم همه ی این مشکلات دوستش داشتند و بهش اهمیت میدادند.

به خاطر همینه که در شماره 200 از کمیک Spectacular Spider-Man (اینجا ترجمه شده)، هری قبل از مرگ خودش به مری جین اطمینان میده که هرگز بهش صدمه نخواهد زد و به خاطر همینه که وقتی مردعنکبوتی بیهوش جلویش افتاده بود تصمیم گرفت او را نکشه و نجاتش بده.

به خاطر همینه که چند وقت پیش حتی کلونِ هری هم جونش رو فدا کرد برای محافظت از پیتر پارکر و پدرش (او مثل فیلم "مرد عنکبوتی 3" با گلایدر و سلاح گابلینی به کمک پیتر پارکر وقتی که داشت با دوقلوهای کیندرد مبارزه میکرد رفت ولی توسط آنها کشته شد. این مقاله را بخوانید).

کنیدرد هری ازبورن مرگ

مرگ هری لیمن

و به خاطر همینه که در "مردعنکبوتی 3" شاید بهترین لحظه ی فیلم جایی باشه که میاد تا به دوستش در نجات مری جین کمک کنه و آخرش هم جانش را فدای آنها میکنه.

اما شما در "مردعنکبوتی شگفت انگیز 2" هرگز چنین چیزهایی را مشاهده نمیکنید. به مشکلات روحی و تربیتی او اشاره نمیشه. او مثل یک بچه ی لوس و پولدار به تصویر کشیده میشه که فقط میخواد جون خودش رو نجات بده و چون مردعنکبوتی راضی نمیشه نمونه خونش رو بهش بده، ازش متنفر میشه.

هری و پیتر

به عبارتی دیگر، او همچون نسخه ی جوان تر از نورمن آزبورن به تصویر کشیده شده و درست مثل نورمن در دنیای کمیک، اوست که باعث مرگ گوئن استیسی میشود! اما همونطور که سعی کردم در پاراگراف های قبلی بگم، هری با نورمن فرق داره. درسته هردوشون از روان‌گسیختگی رنج میبرن ولی هری آدم خبیثی نیست اما در فیلم "مردعنکبوتی شگفت انگیز 2" او خبیثه و بیرحم! البته هری آزبورن هم وقتی در دنیای کمیک به گرین گابلین شماره 2 تبدیل شد دست به کارهای خبیثی زد تا به پیتر صدمه بزنه (مثلا از روی والدین او، رُبات ساخت) ولی هرگز تا این حد پیش نرفت که عشق عزیزش رو بکشه! همچنین این عمل باعث میشه دیگه شانسی برای جبران و بازگشت هری به  صراط مستقیم در قسمت دوم باقی نمونه. 

هری ازبورن گرین گابلین

البته شاید برخی بگویند که اون فرمولی که هری به خودش تزریق کرد باعث شد تا دیوانه و خبیث بشه و ... ولی بازم این یعنی ایشون شد نسخه ی دیگری از نورمن آزبورن! و حتی اگر دلایلی بیشتر و موجه تر برای خباثت او میاوردن (که نمیارن) بازم چیزی تغییر نمیکرد چون ایشون اونی نیست که باید باشه و این هرگز اجازه نداده از "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2" خوشم بیاد یا بخوام ادامه ش ساخته بشه. همچنین، شلوغ بودن قسمت دوم و تعدد شخصیت ها و خطوط داستانی باعث شد که ما از پس زمینه ی بین پیتر و هری باخبر نشویم و دوستی و صمیمیتی که سابقا بین آنها وجود داشته را حس نکنیم و واقعا باید از سازندگان فیلم پرسید چرا شخصیت اینچنین مهم را در قسمت اول معرفی نکردند.

پیتر و هری

ضمن اینکه یادمون نره او قبل از تزریق فرمول هم با خبیثی به نام الکترو همکاری کرد و در انتهای فیلم هم در "راون کرافت" با اون آقا مرموزه ملاقات کرد تا پروژه ویژه ای رو با هم شروع کنند که منظورشون همون درست کردن گروه "شش خبیث" بود.

هری راون کرافت

البته نمیخوام بگم این فیلم فاجعه بود یا دین دیهان نقشش رو بد بازی کرد ولی افسوس میخورم که چرا شخصیتی اینچنین پیچیده و جذاب اینقدر تک بعدی به تصویر کشیده شد. هری آزبورن کسیه که علیرغم همه ی مشکلات و عقده ها اما آخرش همیشه آدم خوبیه و با اعمالش اینو ثابت میکنه اما هری آزبورنِ سری فیلم های مردعنکبوتی شگفت انگیز اینطور نبود. و شما مطمئن باشید اگر قسمت سومی در کار باشه اوضاع بدتر میشه و جناب هری آزبورن را در قامت یک خبیث تمام عیار که موسس و رهبر شش خبیث هستش ظاهر خواهد شد و این دیگه واقعا برام تهوع آوره!

 

نظر شما چیست؟

 

سونیا ساداتی فر

All rights reserved © Spidey.ir 2023

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط با این مقاله:

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات فیلم "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" 

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات فیلم "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2" 

آیا مردعنکبوتی شگفت انگیز 3 ساخته خواهد شد؟

15 حقیقت مهمی که باید درباره «هری آزبورن» (HARRY OSBORN) بدانید

درخواست طرفداران مرد عنكبوتی از سونی!

10 چیزی که احتمالا قرار بود در فیلم "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 3" ببینیم!

10 ایستراگ برتر "مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2"

پایان واقعي مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2 فاش شد!

نقد و بررسی فیلم مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز 2

جزئیات جدید از فیلم "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 3" و "شش خبیث"

طرح های بکار گرفته نشده در فیلم "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2"

چرا «مری جین» از "مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2" حذف شد؟ (خطر فاش شدن داستان)

صحنه های حذف شده از سری فیلم های "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" + لینک دانلود مستقیم

آیا نورمن ازبورن واقعاً در "مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2" میمیرد؟

چرا سونی اندرو گارفیلد را کنار گذاشت؟

10 چیزی كه از فیلمنامه " مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2" حذف شد!

سونی چه بلایی سر "مرد عنكبوتی شگفت انگیز 2" آورده؟

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Scarlet Speedster
#1 Scarlet Speedster 1401-11-20 13:27
سلام
اجازه بدید کمی مخالفت کنم... سال 2014 همه چیز فرق میکرد. اون موقع مرد عنکبوتی تام هالندی نبود که بخواد توی داستان های بزرگ و حتی فرازمینی مارول شرکت کنه و مارول داشت پروژه های سنگین و پر-ابرقهرمان خودش رو می بست. قطعاً سود وحشتناک زیاد و فروش بالایی که فیلم های مارول داشتند سونی حریص و طعمکار (به ویژه اون آوی آراد پول دوست) رو تحریک کرده بود که از اسپایدرمن هم چنین قهرمانی بسازه. پس از مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2 کارشو شروع کرد و انقدر شخصیت و خطوط داستانی ریخت توی فیلم که خیلی از چیز ها به حاشیه رفت (مثل همین رابطه پیتر و هری که خودتون اشاره کردید) قرار بود با مرد عنکبوتی شگفت انگیز 3 هم همین کارو کنه که خوشبختانه تیرش به سنگ خورد. سونی میخواست صرفاً یه مبارزه بزرگ و پر خسارت بین مرد عنکبوتی شش خبیث بسازه تا مخاطبا رو بکشوپه به سالن سینما و کلی پول به جیب بزنه. این وسط اشتباه بزرگی که داشت این بود که از هری آزبورن واسه این کار استفاده کرد و در رابطه با شخصیت پردازی غلط هرب با کلیه حرف های شما موافقم...
اما دیگه گذشت... تموم شد اون دوره و قطعا تام هالند و اسپایدرمنش کلی برای سونی سود داشتند و نقطه اوج این ماجرا هم که فیلم nvh با سه تا اسپایدرمن بود. حرف من اینه که الان اوضاع با سال 2014 فرق کرده. سونی یه اسپایدرمن تام هالند رو داره که نسبت به ادامه راهش تو mcu اطمینان داریم؛ پس میتونه یه اسپایدرمن اونجا داشته باشه و اینجا هم هوادارای سری tasm رو به ارزوی دیرینه شون برسونه. اما نه با مدیریت خود سونی... اینو من حتی توی سایت های خارجی و پست های اینستاگرامی هم دیدم که خیل عظیمی از طرفدارا مدیریت کوین فایگی رو برای این فیلم میخوان. خود اندرو گارفیلد هم‌ گفته که فقط در صورتی حاضره برگرده که یه داستان و فیلمنامه عالی وجود داشته باشه. پس بهترین حالت اینه که کوین فایگی خودش سکان هدایت فیلمو به دست بگیره و این داستانی که نصفه باقی مونده رو به اتمام رسونده. همیشه با خودم خیال پردازی میکنم که قسمت سوم چطوری میتونه باشه. چه ایده های بگری که میتونن توی قسمت سوم ازش استفاده کنن:
تصور کنید که پیتر پارکر هنوز از غم مرگ گوئن استیسی در نیومده و به قول خودش "دیگه جلوی مشت های خودشو نمیگیره"! این وسط سیمبیوت هم اضافه شه به داستان و ما به مراتب شخصیت خشن تری از پیتر ببینیم که داره خشم و عقده های تمام این سال های خودشو خالی میکنه (کاربرد سیمبیوت در اینجا قطعاً از فیلم مرد عنکبوتی 3 دراماتیک تر خواهد بود) سونی هم باید شش خبیثو بیخیال بشه و بزاره ونوم انتاگونیست این فیلم باشه، حالا لزوماً نه ادی براک!
این وسط هری رو هم میشه درست کرد به طوری که به خودش بیاد و بفهمه چه بلایی سر زندگی بهترین دوستش اورده و بره به کمکش.
مری جین رو هم خواهیم داشت که به پیت کمک میکنه با مرگ گوئن کنار بیاد. و در نهایت این رو تصور کنید که در انتهای فیلم پیتر بابت همه چیز از گوئن عذرخواهی میکنه و بعدشم همراه مری جین از قبرستان بیرون میاد. فیلم هم با یه موسیقی ملایم (مثل همون تم گوئن استیسی تو قسمت دوم) به اتمام میرسه.
خدایی نمیتونم همه اینا رو ببینم و بگم که نمیخوام قسمت سوم ساخته بشه...
نقل قول کردن
Doc Ata
#2 Doc Ata 1401-11-20 16:10
مقاله اش تیتر جنجالی ای داشت و مطالبش هم همینطور. چون با این حال هنوز خیلی ها می خوان قسمت سوم با بازی اندرو گارفیلد ساخته بشه،حتی به قیمت اینکه هویت هری زیر سوال بره و نهایتش میگن این اخرشم قرار بو دیگه شرور باشه چه فرقی می کنه به اون صورت باشه یا اینجوری.
امکانش خداروشکر خیلی کمه که مردعنکبوتی شگفت انگیز 3 ساخته بشه چون مارول می خواد شش تا خبیثو برای فیلم مردعنکبوتی تام هالند استفاده کنه نه برای فیلم مردعنکبوتی اندرو گارفیلد.
نقل قول کردن
hassan91
#3 hassan91 1401-11-20 18:53
تیتر مقاله دقیقا حرف دل من هم بود. هری آزبورن مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ یه فاجعه بود. هری آزبورن این فیلم مثل شهاب سنگ وارد فیلم شد. سعی کرده بودن با بیماری ارثی هری خصومتی شخصی بین اونها ایجاد کنن که اصلا ایده شون نگرفت. ما در واقع یه نسخه لیزاردی از هری و گرین گابلین دیدیم. بعدش هم اگر گابلین بودن هری رو بپذیریم، یکی از جذابیتهای مهم گرین گابلین هویت دوگانه داشتنشه که تو این فیلم به کلی اونو نادیده گرفتن. بین هری و پیتر هم که رابطه خاصی ندیدیم یا اصلا فرصت نشد. کشتن گوئن هم بماند. رابطه ی بین پیتر و هری سری سم ریمی از نقاط قوت اون سری بود که هر قسمت درخشانتر از قبل میشد ولی رابطه ی پیتر و هری مارک وب رو نمیشه نجاتش داد. اگرم قرار باشه مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۳ ساخته باشه بهتره از یک ویلنی استفاده کنن که قبلا استفاده نشده. البته این کارم به نظر میاد که شدنی نیس از اونجا که شرکت آزکورپ جزو لاینفک این سری بود!
نقل قول کردن
مسلم
#4 مسلم 1402-04-04 10:21
ببخشید ولی مگه یادتون نیست که توی نو وی هوم چه اتفاقی افتاد همه پیتر پارکر رو فراموش کردند پس توی دنیای اندرو گارفیلد هم همین اتفاق افتاده و ممکنه هری هم عوض شده باشه در ضمن اگه یادتون باشه مارک وب هم گفته بود قرار بود نورمن رو زنده کنه پس اگه ساخته می‌شد شش خبیث با مرد عنکبوتی می جنگید قطعا به کمک لازم داشت پس هری و گربه سیاه هم کمکش می آمدند و همون طور که می‌دانید تا مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۴ هم تایید شده بود به هر حال مرد عنکبوتی شگفت انگیز 3 خیلی‌ ایده خفنیه
نقل قول کردن
mehdie
#5 mehdie 1402-04-04 14:42
چرا نسازه؟ با این 6 خبیث درب داغونی که داره سر هم میکنه: ونوم. والچر mcu. کریون . قطعا یک نوع گابلین. 6 هم نمیدونم.

والا خوبه که . میشینیم میخندیم :)
.
نقل قول کردن
بارمان بزرگی
#6 بارمان بزرگی 1402-04-04 15:21
به نقل از Scarlet Speedster:
سلام
اجازه بدید کمی مخالفت کنم... سال 2014 همه چیز فرق میکرد. اون موقع مرد عنکبوتی تام هالندی نبود که بخواد توی داستان های بزرگ و حتی فرازمینی مارول شرکت کنه و مارول داشت پروژه های سنگین و پر-ابرقهرمان خودش رو می بست. قطعاً سود وحشتناک زیاد و فروش بالایی که فیلم های مارول داشتند سونی حریص و طعمکار (به ویژه اون آوی آراد پول دوست) رو تحریک کرده بود که از اسپایدرمن هم چنین قهرمانی بسازه. پس از مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2 کارشو شروع کرد و انقدر شخصیت و خطوط داستانی ریخت توی فیلم که خیلی از چیز ها به حاشیه رفت (مثل همین رابطه پیتر و هری که خودتون اشاره کردید) قرار بود با مرد عنکبوتی شگفت انگیز 3 هم همین کارو کنه که خوشبختانه تیرش به سنگ خورد. سونی میخواست صرفاً یه مبارزه بزرگ و پر خسارت بین مرد عنکبوتی شش خبیث بسازه تا مخاطبا رو بکشوپه به سالن سینما و کلی پول به جیب بزنه. این وسط اشتباه بزرگی که داشت این بود که از هری آزبورن واسه این کار استفاده کرد و در رابطه با شخصیت پردازی غلط هرب با کلیه حرف های شما موافقم...
اما دیگه گذشت... تموم شد اون دوره و قطعا تام هالند و اسپایدرمنش کلی برای سونی سود داشتند و نقطه اوج این ماجرا هم که فیلم nvh با سه تا اسپایدرمن بود. حرف من اینه که الان اوضاع با سال 2014 فرق کرده. سونی یه اسپایدرمن تام هالند رو داره که نسبت به ادامه راهش تو mcu اطمینان داریم؛ پس میتونه یه اسپایدرمن اونجا داشته باشه و اینجا هم هوادارای سری tasm رو به ارزوی دیرینه شون برسونه. اما نه با مدیریت خود سونی... اینو من حتی توی سایت های خارجی و پست های اینستاگرامی هم دیدم که خیل عظیمی از طرفدارا مدیریت کوین فایگی رو برای این فیلم میخوان. خود اندرو گارفیلد هم‌ گفته که فقط در صورتی حاضره برگرده که یه داستان و فیلمنامه عالی وجود داشته باشه. پس بهترین حالت اینه که کوین فایگی خودش سکان هدایت فیلمو به دست بگیره و این داستانی که نصفه باقی مونده رو به اتمام رسونده. همیشه با خودم خیال پردازی میکنم که قسمت سوم چطوری میتونه باشه. چه ایده های بگری که میتونن توی قسمت سوم ازش استفاده کنن:
تصور کنید که پیتر پارکر هنوز از غم مرگ گوئن استیسی در نیومده و به قول خودش "دیگه جلوی مشت های خودشو نمیگیره"! این وسط سیمبیوت هم اضافه شه به داستان و ما به مراتب شخصیت خشن تری از پیتر ببینیم که داره خشم و عقده های تمام این سال های خودشو خالی میکنه (کاربرد سیمبیوت در اینجا قطعاً از فیلم مرد عنکبوتی 3 دراماتیک تر خواهد بود) سونی هم باید شش خبیثو بیخیال بشه و بزاره ونوم انتاگونیست این فیلم باشه، حالا لزوماً نه ادی براک!
این وسط هری رو هم میشه درست کرد به طوری که به خودش بیاد و بفهمه چه بلایی سر زندگی بهترین دوستش اورده و بره به کمکش.
مری جین رو هم خواهیم داشت که به پیت کمک میکنه با مرگ گوئن کنار بیاد. و در نهایت این رو تصور کنید که در انتهای فیلم پیتر بابت همه چیز از گوئن عذرخواهی میکنه و بعدشم همراه مری جین از قبرستان بیرون میاد. فیلم هم با یه موسیقی ملایم (مثل همون تم گوئن استیسی تو قسمت دوم) به اتمام میرسه.
خدایی نمیتونم همه اینا رو ببینم و بگم که نمیخوام قسمت سوم ساخته بشه...

حرف شما و خانم ساداتی فر متین اما عمرا سونی سکان هدایتTASM3رو به«کوین فایگی»بده.ضمن اینکه احتمال برگشت«مارک وب»یا«اما استون»به اندازه اندرو گارفیلد نیست چون اندرو این نقش رو با جون و دل بازی میکرد.نمیگم عملکرد اونا بده اما با شکستی که TASM2 تجربه کرد احتمال بازگشت اونا کم میشه.حتی اگر برگردن اون سونی و اوی اراد حریص به این سادگی فایگی رو نمیکنن مسئول کل.چون خودشون سال ۲۰۱۹ با جدا کردن«دور از خانه»از MCU و گند زدن به فرنچایزSSU«با سری فیلم های ونوم و موربیوس»گفتن که دیگه نمیخوان با فایگی و بچه ها همکاری داشته باشن(به قول خودشون همه چیز یاد گرفتن اما از آخر اول شدن)در هر صورت من دلم لک میزنه برای اینکه دوباره اندرو گارفیلد رو در قالب اسپایدرمن ببینم اما یه فیلم عظیم دیگه مثل«راهی به خانه نیست»باید ساخته بشه تا اندرو باشه و به موفقیت برسه.
نقل قول کردن
Amirali 23
#7 Amirali 23 1402-04-04 21:15
از نظر من کلا سونی گند میزنه تو بعضی فیلمای قهرمانی ، موربیوس هم نمونش ، ونوم ۲ هم مالی نبود
نقل قول کردن
Arshiya
#8 Arshiya 1402-04-04 21:41
با خیال راحت شما میتونید سر به بالین بزارید
با دونستن اینکه صد سال سیاه این فیلم ساخته نمیشه
بعضیا هم اگر خیلی دوس دارن ساخته بشه ،( البته بعضیا که نه خیلیا میخوان ) فقط بخاطر این که بعد از حضور در نو وی هوم
تشنه دیدن اندرو گارفیلد در قامت مردعنکبوتی هستن
فکر به این نمیکنن که قراره سونی گند بزنه به تمام شخصیت ها و اوریجینزاشون ( میبخشید همچین نظرات تخصصی نمیدما) تمام عمرم توی کانال مانالا و این ور اون ور حرف میزدیم راجب این چیزا
نقل قول کردن
Midnight son
+1 #9 Midnight son 1402-04-04 22:18
مقاله جالبی بود و کاملا باهاش موافق ام
توی اکثر انیمیشن ها و کمیک ها ما شاهد این هستیم که هری دوست صمیمی پیتر بوده و هیچ شباهتی از نظر اخلاقی به پدرش نداره چون واقعا قلب مهربونی داره ولی در مقابل ما نورمن رو داریم که توی این اسپنسر مشخص شد روح پسر اش رو فروخته و توی انیمیشن مرد عنکبوتی نهایی(بگذریم که انیمیشن آن چنان عمیق و جالبی نبود ولی) دیدیم نورمن که به گابلین تبدیل شده بود پیتر رو دزدید و اون رو پسرم صدا میزنه،البته جلو چشم هری ام گفت پسر ام رو میبرم و در حالی که انتظار میرفت هری رو ببره پیتر رو برد.
تمام خباثت هری ام ناشی از این بود که پدرش کشته شد و پدر چه خوب چه بد عزیزه و هری ام تبدیل به گابلین شد تا انتقام اون رو بگیره.
اما توی این سری انگار هری به جای نورمن! همون طور که حاضره دوست های خودش رو قربانی کنه تا به هدف اش برسه
این دلایل همون جور که خانم ساداتی فر نوشته اند از زمان قسمت دوم قدی تر ام شده اونم به خاطر اینکه اثبات شد کلون هری ام ارزش زیادی برای اطرافیان اش قائله چه برسه به خودش.
به شخصه فکر میکنم دردناک ترین مرگ برای پیتر بعد از مرگ گوئن مرگ هری بود هم برای اینکه مثل گوئن بودن بازگشت بود و هم اینکه پیتر دوبار مرگ هری رو دید یکی هری واقعی توی اون پنل به یاد ماندنی و هم اون کلون چون فکر میکرد اون هری واقعیه
نقل قول کردن
ArmanSpidery
#10 ArmanSpidery 1402-04-04 22:32
سلام و عرض ادب
شرمنده بابت این کلیپ نسبتا بی ربط ولی اگر جناب ترابی راضی باشن این کلیپ جالب و کوتاه از دوبلاژ فیلم راهی به خانه نیست رو برای دوستان میگذارم که تماشا کنند :
namavid.com/.../...
نقل قول کردن
Amirhosein12
#11 Amirhosein12 1402-04-05 01:30
سلام دوستان ، به نظرم سونی اگه می‌خواست مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۳ رو بسازه تا الان ساخته بود ! الان قطعا بخاطر پول بیشتری که تام هالند براش به جیب میزنه ، مرد عنکبوتی تام هالند رو ادامه میده !
نقل قول کردن
روح عمو مختار
+1 #12 روح عمو مختار 1402-04-05 05:29
همتون دارین اشتب میزنین
یونی از گوه کره میگیره اون وقت امیزینگ ۳ نسازه؟ و جرا تا حالا نساخته؟ چون نمیتونه. چون اجازه نداره. طبق قراردادش با مارول در آن واحد فقط یه مردعنکبوتی در دنیای سینما میتونه وجود داشته باشه که اونم الان مردعنکبوتی ام سی یو (تام هالند( هستش. واسه همینه نتونسته از اسپایدرمن حتی به صورت کامئو تو موربیوس و ونوم ها استفاده کنه. اگه اجازه داشت واسه فروش بیشترم که شده تا الان صدبار اینکارو کرده بود
نقل قول کردن
Sobhan1422
#13 Sobhan1422 1402-04-05 10:53
واقعا نمیدونم چه اصراریه که حتما باید یه شخصیت کاملا از کمیکش اقتباس بشه ، یعنی اینقدر سخته براتون یه نسخه دیگه از هری رو ببینید؟ اگه هری دقیقا مث هریه توبی بود راضی میشدید؟ یکبار این رو دیدیم و تکرارش مسخره بنظر میاد ،البته یسری ضعف ها توی به تصویر کشیدن رابطه هری و پیتر وجود داشت اما نه اینکه به کل شخصیت پردازیش رو بی پایه و اساس بدونید ، هری کسی بود به مرگ نزدیک بود و باید هرکاری برای زنده موندنش میکرد و معلومه که باید از مرد عنکبوتی یا هرکسی که میتونست بهش کمک کنه و نکرد دلخور باشه، در اخر اینم بگم که چه دوست داشته باشید چه نداشته باشید قسمت سوم ساخته میشه و نشونه های زیادی هم وجود داره که یکی از اون ها اینه کریون راینو و موربیوسی که دیدیم هر سه از طریق جهش ژنتیکی تبدیل به اینی شدن که هستن و هر سه ویلن اسپایدی اندرو از طریق جهش ژنتیکی ویلن شدن ، دکتر کانرز از طریق مارمولک ،الکترو مارماهی و هری هم ...
نقل قول کردن
mtm
#14 mtm 1402-04-05 11:06
به نقل از Sobhan1422:
واقعا نمیدونم چه اصراریه که حتما باید یه شخصیت کاملا از کمیکش اقتباس بشه ، یعنی اینقدر سخته براتون یه نسخه دیگه از هری رو ببینید؟ اگه هری دقیقا مث هریه توبی بود راضی میشدید؟ یکبار این رو دیدیم و تکرارش مسخره بنظر میاد ،البته یسری ضعف ها توی به تصویر کشیدن رابطه هری و پیتر وجود داشت اما نه اینکه به کل شخصیت پردازیش رو بی پایه و اساس بدونید ، هری کسی بود به مرگ نزدیک بود و باید هرکاری برای زنده موندنش میکرد و معلومه که باید از مرد عنکبوتی یا هرکسی که میتونست بهش کمک کنه و نکرد دلخور باشه، در اخر اینم بگم که چه دوست داشته باشید چه نداشته باشید قسمت سوم ساخته میشه و نشونه های زیادی هم وجود داره که یکی از اون ها اینه کریون راینو و موربیوسی که دیدیم هر سه از طریق جهش ژنتیکی تبدیل به اینی شدن که هستن و هر سه ویلن اسپایدی اندرو از طریق جهش ژنتیکی ویلن شدن ، دکتر کانرز از طریق مارمولک ،الکترو مارماهی و هری هم ...

اصراری نیست که یه شخصیت کاملا از کمیک اقتباس بشه . میشه یه تغییراتی توش دادو مثلا ظاهرش رو. یاد انگیزه هاش رو. ولی وقتی ذاتش رو 180 درجه عوض کنی اون وقت واقعا چی؟ مثلا بیای از آلفرد پنی ورث که یار و یاور و خدمتکار و محرم راز بتمن و بروس وین بوده یک خبیث خونخوار بسازی که مثلا بزنه زن بروس وین رو بکشه. ها؟ بنظرت دیگه اون میتونه یک "اقتباس" باشه؟
ضمن اینکه این مقاله تیترش حالت تزئینی داره و تو این سایت هیچ کس نیست که نخواد این فیلم ساخته بشه. این مقاله رو هم نوعی تلاش برای بررسی و واکاوی یک شخصیت در قسمت بدون. همین و بس
نقل قول کردن
Sobhan1422
#15 Sobhan1422 1402-04-05 12:01
به نقل از mtm:
به نقل از Sobhan1422:
واقعا نمیدونم چه اصراریه که حتما باید یه شخصیت کاملا از کمیکش اقتباس بشه ، یعنی اینقدر سخته براتون یه نسخه دیگه از هری رو ببینید؟ اگه هری دقیقا مث هریه توبی بود راضی میشدید؟ یکبار این رو دیدیم و تکرارش مسخره بنظر میاد ،البته یسری ضعف ها توی به تصویر کشیدن رابطه هری و پیتر وجود داشت اما نه اینکه به کل شخصیت پردازیش رو بی پایه و اساس بدونید ، هری کسی بود به مرگ نزدیک بود و باید هرکاری برای زنده موندنش میکرد و معلومه که باید از مرد عنکبوتی یا هرکسی که میتونست بهش کمک کنه و نکرد دلخور باشه، در اخر اینم بگم که چه دوست داشته باشید چه نداشته باشید قسمت سوم ساخته میشه و نشونه های زیادی هم وجود داره که یکی از اون ها اینه کریون راینو و موربیوسی که دیدیم هر سه از طریق جهش ژنتیکی تبدیل به اینی شدن که هستن و هر سه ویلن اسپایدی اندرو از طریق جهش ژنتیکی ویلن شدن ، دکتر کانرز از طریق مارمولک ،الکترو مارماهی و هری هم ...

اصراری نیست که یه شخصیت کاملا از کمیک اقتباس بشه . میشه یه تغییراتی توش دادو مثلا ظاهرش رو. یاد انگیزه هاش رو. ولی وقتی ذاتش رو 180 درجه عوض کنی اون وقت واقعا چی؟ مثلا بیای از آلفرد پنی ورث که یار و یاور و خدمتکار و محرم راز بتمن و بروس وین بوده یک خبیث خونخوار بسازی که مثلا بزنه زن بروس وین رو بکشه. ها؟ بنظرت دیگه اون میتونه یک "اقتباس" باشه؟
ضمن اینکه این مقاله تیترش حالت تزئینی داره و تو این سایت هیچ کس نیست که نخواد این فیلم ساخته بشه. این مقاله رو هم نوعی تلاش برای بررسی و واکاوی یک شخصیت در قسمت بدون. همین و بس


یبار نوشتم ولی هرکاری کردم ارسال نشد و دوباره مینوسیم
هری توی این فیلم نیاز به کمک داشت و در حال مردن بود و از اسپایدرمن کمک میخواست درحالی که پیتر اولویت های دیگه ای داشت و اهمیت این موضوع رو برای هری درک نکرد و اگه قرار باشه ایرادی بگیریم از شخصیت پردازی ها باید از پیتر بگیریم نه هری ( البته اینم میشه گذاشت به پای این که پیتر هنوز مسئولیت پذیری رو درک نکرده باشه) هری وقتی میبینه تنها راه زنده موندنش کمک گرفتن از اسپایدرمنه و اونم کمکش نمیکنه و ناامیدش میکنه ازش متنفر میشه که کاملا منطقیه و اینکه هری توی نیروگاه اونم زمانی که تبدیل به گابلین شده فهمید اسپایدرمن همون دوستش پیتره و اونجا بازم خود واقعیش نبود اما اگر اسیبی هم به پیتر میزد که زد حق داشت، پای مرگ و زندگیش وسط بود و پیتر اهمیتی بهش نداد
اگر بنا بر نقد باشه بیشتر باید خود پیتر نقد بشه که بالا تر گفتم میتونه از عدم مسئولیت پذیریش بوده باشه
نقل قول کردن
mtm
#16 mtm 1402-04-05 12:19
به نقل از Sobhan1422:
به نقل از mtm:
به نقل از Sobhan1422:
واقعا نمیدونم چه اصراریه که حتما باید یه شخصیت کاملا از کمیکش اقتباس بشه ، یعنی اینقدر سخته براتون یه نسخه دیگه از هری رو ببینید؟ اگه هری دقیقا مث هریه توبی بود راضی میشدید؟ یکبار این رو دیدیم و تکرارش مسخره بنظر میاد ،البته یسری ضعف ها توی به تصویر کشیدن رابطه هری و پیتر وجود داشت اما نه اینکه به کل شخصیت پردازیش رو بی پایه و اساس بدونید ، هری کسی بود به مرگ نزدیک بود و باید هرکاری برای زنده موندنش میکرد و معلومه که باید از مرد عنکبوتی یا هرکسی که میتونست بهش کمک کنه و نکرد دلخور باشه، در اخر اینم بگم که چه دوست داشته باشید چه نداشته باشید قسمت سوم ساخته میشه و نشونه های زیادی هم وجود داره که یکی از اون ها اینه کریون راینو و موربیوسی که دیدیم هر سه از طریق جهش ژنتیکی تبدیل به اینی شدن که هستن و هر سه ویلن اسپایدی اندرو از طریق جهش ژنتیکی ویلن شدن ، دکتر کانرز از طریق مارمولک ،الکترو مارماهی و هری هم ...

اصراری نیست که یه شخصیت کاملا از کمیک اقتباس بشه . میشه یه تغییراتی توش دادو مثلا ظاهرش رو. یاد انگیزه هاش رو. ولی وقتی ذاتش رو 180 درجه عوض کنی اون وقت واقعا چی؟ مثلا بیای از آلفرد پنی ورث که یار و یاور و خدمتکار و محرم راز بتمن و بروس وین بوده یک خبیث خونخوار بسازی که مثلا بزنه زن بروس وین رو بکشه. ها؟ بنظرت دیگه اون میتونه یک "اقتباس" باشه؟
ضمن اینکه این مقاله تیترش حالت تزئینی داره و تو این سایت هیچ کس نیست که نخواد این فیلم ساخته بشه. این مقاله رو هم نوعی تلاش برای بررسی و واکاوی یک شخصیت در قسمت بدون. همین و بس


یبار نوشتم ولی هرکاری کردم ارسال نشد و دوباره مینوسیم
هری توی این فیلم نیاز به کمک داشت و در حال مردن بود و از اسپایدرمن کمک میخواست درحالی که پیتر اولویت های دیگه ای داشت و اهمیت این موضوع رو برای هری درک نکرد و اگه قرار باشه ایرادی بگیریم از شخصیت پردازی ها باید از پیتر بگیریم نه هری ( البته اینم میشه گذاشت به پای این که پیتر هنوز مسئولیت پذیری رو درک نکرده باشه) هری وقتی میبینه تنها راه زنده موندنش کمک گرفتن از اسپایدرمنه و اونم کمکش نمیکنه و ناامیدش میکنه ازش متنفر میشه که کاملا منطقیه و اینکه هری توی نیروگاه اونم زمانی که تبدیل به گابلین شده فهمید اسپایدرمن همون دوستش پیتره و اونجا بازم خود واقعیش نبود اما اگر اسیبی هم به پیتر میزد که زد حق داشت، پای مرگ و زندگیش وسط بود و پیتر اهمیتی بهش نداد
اگر بنا بر نقد باشه بیشتر باید خود پیتر نقد بشه که بالا تر گفتم میتونه از عدم مسئولیت پذیریش بوده باشه

حالا من یه سئوال میپرسم. چرا از پیشینه کدورت و کینه بین نورمن و پدر پیتر استفاده نکردن تا نورمن پس از تبدیل شدن به گابلین بخواد از پیتر انتقام بگیره و گوئن رو بکشه؟ شاید بگید میخواستن تنوع ایجاد کنن ولی این نورمن میتونست کاملا متفاوت از قبلی باشه. یعنی انگیزه هاش فرق داره. یا حتی سر نجات پسرش هری از بیماری. اینجوری هم به کمیک وفادار میموندن هم به قدر کافی تنوع داشت.
ضمن اینکه یه نویسنده خلاق به راحتی میتونه هم تنوع ایجاد کنه و هم به ذات کمیک بوک وفادار باشه. اینی که بیان هری رو مریض کنن و بعدش دشمن کنن و بعدش قاتل گوئن که هنر نمیخواد! هر کسی به ذهنش میرسه.
ضمن اینکه یادمون نره پیتر تو دنیای کمیک هم سابقه بی اعتنایی به هری رو داشته و این مربوط میشه به ذاتش که یک انسان جایز الخطاست
b2n.ir/z94382
من شما رو ارجاع میدم به کارتون spectacular spider-man
قضیه ی معما باقی موندن هویت گابلین بارها و بارها در دنیای کمیک تکرار شده. ولی دیدید چطور خلاقانه و متنوع اومدن همین معما رو روایت کردن و به تصویر کشیدن؟ بعضی جاها واقعا فکر میکردی هری گابلینه ولی آخرش نورمن بود. به این میگن یک فیلمنامه معرکه
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#17 AM SM BM SM 1402-04-05 13:15
#16
یه جورایی مثل فیلم جاودان "درخشش" از استنلی کوبریک (یا درواقع تمام اقتباس‌های ایشون) که اون اصل قضیه و جنون یک مرد که در کتاب هم بود رو بهش رسید منتها از راهی متفاوت‌تر و سطحی گسترده‌تر و ماندگارتر‌. البته فرق این فیلم با اسپایدرمن اینه که اسپایدی نماد مهم‌تریه و برای همین اقتباسش هم حساس‌تره.
نقل قول کردن
Kkkkk
#18 Kkkkk 1402-04-05 15:29
سلام من به تازگی عضو سایت خوبتون شدم.
نقل قول کردن
Arshyya08
#19 Arshyya08 1402-04-05 16:24
هری تو مردعنکبوتی شگفت انگیز 2 خیلی خوب بود تو قسمت سوم بنظرم اگه زن عمو می رو هم با کمک شش خبیث بکشه خیلی خوب میشه.
شوخی کردم جدی نگیرید. ولی واقعا اگه قسمت سومو بسازن میخوان با هری چیکار کنن؟ بنظرم اگه آدم خوبی بشه و برگرده و رابطه ش با پیتر خوب بشه جور در نمیاد چون پیتر نمی‌تونه اونو بخاطر قتلی که کرده ببخشه.
اگر هم به خباثتش ادامه بده که بازم به شخصیت هری کمیک خیانت شده.
بنظرم یا باید بمیره یا باید بره زندان براهمیشه.
نقل قول کردن
Sobhan1422
#20 Sobhan1422 1402-04-05 18:46
به نقل از mtm:
به نقل از Sobhan1422:
به نقل از mtm:
به نقل از Sobhan1422:
واقعا نمیدونم چه اصراریه که حتما باید یه شخصیت کاملا از کمیکش اقتباس بشه ، یعنی اینقدر سخته براتون یه نسخه دیگه از هری رو ببینید؟ اگه هری دقیقا مث هریه توبی بود راضی میشدید؟ یکبار این رو دیدیم و تکرارش مسخره بنظر میاد ،البته یسری ضعف ها توی به تصویر کشیدن رابطه هری و پیتر وجود داشت اما نه اینکه به کل شخصیت پردازیش رو بی پایه و اساس بدونید ، هری کسی بود به مرگ نزدیک بود و باید هرکاری برای زنده موندنش میکرد و معلومه که باید از مرد عنکبوتی یا هرکسی که میتونست بهش کمک کنه و نکرد دلخور باشه، در اخر اینم بگم که چه دوست داشته باشید چه نداشته باشید قسمت سوم ساخته میشه و نشونه های زیادی هم وجود داره که یکی از اون ها اینه کریون راینو و موربیوسی که دیدیم هر سه از طریق جهش ژنتیکی تبدیل به اینی شدن که هستن و هر سه ویلن اسپایدی اندرو از طریق جهش ژنتیکی ویلن شدن ، دکتر کانرز از طریق مارمولک ،الکترو مارماهی و هری هم ...

اصراری نیست که یه شخصیت کاملا از کمیک اقتباس بشه . میشه یه تغییراتی توش دادو مثلا ظاهرش رو. یاد انگیزه هاش رو. ولی وقتی ذاتش رو 180 درجه عوض کنی اون وقت واقعا چی؟ مثلا بیای از آلفرد پنی ورث که یار و یاور و خدمتکار و محرم راز بتمن و بروس وین بوده یک خبیث خونخوار بسازی که مثلا بزنه زن بروس وین رو بکشه. ها؟ بنظرت دیگه اون میتونه یک "اقتباس" باشه؟
ضمن اینکه این مقاله تیترش حالت تزئینی داره و تو این سایت هیچ کس نیست که نخواد این فیلم ساخته بشه. این مقاله رو هم نوعی تلاش برای بررسی و واکاوی یک شخصیت در قسمت بدون. همین و بس


یبار نوشتم ولی هرکاری کردم ارسال نشد و دوباره مینوسیم
هری توی این فیلم نیاز به کمک داشت و در حال مردن بود و از اسپایدرمن کمک میخواست درحالی که پیتر اولویت های دیگه ای داشت و اهمیت این موضوع رو برای هری درک نکرد و اگه قرار باشه ایرادی بگیریم از شخصیت پردازی ها باید از پیتر بگیریم نه هری ( البته اینم میشه گذاشت به پای این که پیتر هنوز مسئولیت پذیری رو درک نکرده باشه) هری وقتی میبینه تنها راه زنده موندنش کمک گرفتن از اسپایدرمنه و اونم کمکش نمیکنه و ناامیدش میکنه ازش متنفر میشه که کاملا منطقیه و اینکه هری توی نیروگاه اونم زمانی که تبدیل به گابلین شده فهمید اسپایدرمن همون دوستش پیتره و اونجا بازم خود واقعیش نبود اما اگر اسیبی هم به پیتر میزد که زد حق داشت، پای مرگ و زندگیش وسط بود و پیتر اهمیتی بهش نداد
اگر بنا بر نقد باشه بیشتر باید خود پیتر نقد بشه که بالا تر گفتم میتونه از عدم مسئولیت پذیریش بوده باشه

حالا من یه سئوال میپرسم. چرا از پیشینه کدورت و کینه بین نورمن و پدر پیتر استفاده نکردن تا نورمن پس از تبدیل شدن به گابلین بخواد از پیتر انتقام بگیره و گوئن رو بکشه؟ شاید بگید میخواستن تنوع ایجاد کنن ولی این نورمن میتونست کاملا متفاوت از قبلی باشه. یعنی انگیزه هاش فرق داره. یا حتی سر نجات پسرش هری از بیماری. اینجوری هم به کمیک وفادار میموندن هم به قدر کافی تنوع داشت.
ضمن اینکه یه نویسنده خلاق به راحتی میتونه هم تنوع ایجاد کنه و هم به ذات کمیک بوک وفادار باشه. اینی که بیان هری رو مریض کنن و بعدش دشمن کنن و بعدش قاتل گوئن که هنر نمیخواد! هر کسی به ذهنش میرسه.
ضمن اینکه یادمون نره پیتر تو دنیای کمیک هم سابقه بی اعتنایی به هری رو داشته و این مربوط میشه به ذاتش که یک انسان جایز الخطاست
b2n.ir/z94382
من شما رو ارجاع میدم به کارتون spectacular spider-man
قضیه ی معما باقی موندن هویت گابلین بارها و بارها در دنیای کمیک تکرار شده. ولی دیدید چطور خلاقانه و متنوع اومدن همین معما رو روایت کردن و به تصویر کشیدن؟ بعضی جاها واقعا فکر میکردی هری گابلینه ولی آخرش نورمن بود. به این میگن یک فیلمنامه معرکه


اولا قرار نیست من به همه سوالات این فیلم جواب بدم و صرفا بیشتر ایراداتی که بهش گرفته میشه رو سلیقه ای میبینم ، این جور ایرادات رو به اکثر فیلمای ابر قهرمانی میشه گرفت فقط مال امیزینگ دو بیش از حد بولد شد

دوما اینکه هری برای انتقام از اسپایدرمن بخاطر ناامید کردنش رفت سمت نیروگاه برق نه اینکه مستقیما به قصد کشتن گوعن رفته باشه و وقتی فهمید اسپایدرمن همون دوستش پیتره تصمیم گرفت به گوعن اسیب بزنه

سوما اینکه سونی برنامش برای فیلمای بعدی این بود که نورمن برگرده و اگر قرار بود با همین فیلم دوم فرانچایز اندرو تموم بشه خب قطعا از نورمن استفاده میکردن

امیزینگ دو واس من مث ته دیگ ماکارونی ای بود که فقط سیب زمینی کم داشت واس شما انگار کل غذا سوخت چون انتظار داشتید یه هری دیگه مث جیمز فرانکو ببینید
نقل قول کردن
ساسان
#21 ساسان 1402-04-05 18:49
بنظر من میتونن اینطوری بسازن که بخاطر اتفاقات نو وی هوم و تغییراتی که تو دنیای اندرو اتفاق افتاد این دنیا تبدیل به دنیای الان سونی(ونوم و موربیوس و..)شده باشه و لازم نیست داستان امیزینگ ۲ رو ادامه بدن اینطوری سونی واسه ۶ خبیثی که داره میسازه هم بالاخره اسپایدرمن پیدا میکنن
نقل قول کردن
mtm
#22 mtm 1402-04-05 19:24
#20:
نه قربان. همین مقدار توضیح که ارائه فرمودید کفایت میکنه. ممنون. فقط اینکه کسی جیمز فرانکو جدید نمیخواست. یه عالمه توضیح دادم که چه کار لازم بود انجام بشه. ولی خب ظاهرا موثر واقع نشد شما بنظرم همان ته دیگ ماکارونی رو بچسب ایشالا سیب زمینی هم میاد. فقط موندم چرا سونی و هواداران و هیشکی از ته دیگش راضی نبودن که دوباره ریبوت شد! یا خیلی سفت بوده یا شایدم زیادی چرب و چیلی . رودلشون کرد!
نقل قول کردن
Sobhan1422
#23 Sobhan1422 1402-04-05 19:25
به نقل از ساسان:
بنظر من میتونن اینطوری بسازن که بخاطر اتفاقات نو وی هوم و تغییراتی که تو دنیای اندرو اتفاق افتاد این دنیا تبدیل به دنیای الان سونی(ونوم و موربیوس و..)شده باشه و لازم نیست داستان امیزینگ ۲ رو ادامه بدن اینطوری سونی واسه ۶ خبیثی که داره میسازه هم بالاخره اسپایدرمن پیدا میکنن


ونوم و موربیوس و کریون و راینو هر چهار تا به همراه والچر الان توی دنیای اندرو حضور دارن فقط رسمی شدن این قضیه رو گذاشتن واس یه سوپرایز و بمب مارکتینگ
نقل قول کردن
Sobhan1422
#24 Sobhan1422 1402-04-05 20:31
به نقل از mtm:
#20:
نه قربان. همین مقدار توضیح که ارائه فرمودید کفایت میکنه. ممنون. فقط اینکه کسی جیمز فرانکو جدید نمیخواست. یه عالمه توضیح دادم که چه کار لازم بود انجام بشه. ولی خب ظاهرا موثر واقع نشد شما بنظرم همان ته دیگ ماکارونی رو بچسب ایشالا سیب زمینی هم میاد. فقط موندم چرا سونی و هواداران و هیشکی از ته دیگش راضی نبودن که دوباره ریبوت شد! یا خیلی سفت بوده یا شایدم زیادی چرب و چیلی . رودلشون کرد!

عوامل زیادی باعث شد که ریبوت بشه و فقط و فقط شخصیت پردازی هری ازبورن دلیل ریبوت نبود ، خب امیزینگ دو بهترین رابطه عاشقانه پیترپارکر و پارتنرش رو داشت بهترین موسیقی رو داشت بهترین جلوه ویژه رو داشت و فقط تدوینش مشکل داشت که اینم مقصر خود سونی بود نه بازیگرا و نه مارک وب
حتی تریلری هم که پخش کردن توی شکست فیلم تاثیرگذار بود
عملا داستان رو اسپویل کردن جلو جلو

شک ندارم سونی پشیمونه از اینکه دنیای اندرو رو ادامه نداد و دنیای واحد خودشو شکل نداد تا الان مجبور بشه بدون اسپایدی فیلم بسازه
نقل قول کردن
mtm
#25 mtm 1402-04-05 21:45
#24:
موسیقی امیزینگ هزار برابر از امیزینگ ۲ بهتر بود
و البته مشکل اصلی فیلم این بود که تبدیل شدن پیتر پارکر به مرد عنکبوتی دیگه "تصادفی" نبود
b2n.ir/s48766
البته شما الان میای میگی چرا همه چی باید مثل کمیک باشه!
الکترو ویلن خوبی نبود. فیلم از تعدد خبیث ها لطمه خورد و البته از جاه طلبی سونی برای ساختن یک یونیورس سینمایی که کلی چیز تو داستان زورچپون کرد
ولی لحظات خوب هم داشت. رابطه پیتر و گوئن خو ب بود. ظاهر گابلین بد نبود. جلوه های ویژه خوب بود. ابتدا و پایان فیلم رو هن دوست داشتم
b2n.ir/q30768
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

51

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

44