10 شخصیتی که دوست داریم در سریال مون نایت حضور افتخاری (cameo) داشته باشند

10-شخصیتی-که-دوست-داریم-در-سریال-مون-نایت-حضور-افتخاری-cameo-داشته-باشند

این ها شخصیت ‌هایی هستند که دوست داریم درسریال مورد انتظار مون نایت کامئو داشته باشند.

مقدمه: در حال حاضر هر چی جلوتر میریم آثار مارولی بیشتری به مجموعه سریال های تلویزیونی دیزنی پلاس اضافه می‌شوند و بدین ترتیب شخصیت های کمتر شناخته شده دنیای کمیک به MCU راه می‌یابند. سریال بعدی مارول، سریال هیجان انگیز "مون نایت" هستش. طبق گزارش ها سریال مون نایت با بازی اسکار ایزاک در نقش کاراکتر اصلی، توی 30 ام مارس امسال که مصادف میشه با 10 فروردین شروع به پخش خواهد شد. همچنین گفته شده که این سریال قراره توی شش قسمت پخش بشه. توی این سریال، اسکار ایزاک در نقش قهرمانی خشن که دارای اختلال شخصیت چند گانه است و قدرت هاش رو هم از یک خدای مصری گرفته به هنرنمایی می‌پردازد. ایتن هاوک در مقابل اسکار ایزاک به عنوان آنتاگونیست اصلی بازی خواهد کرد همینطور می کلموی هم نقشی توی این سریال داره ولی نامعلوم. تریلرش رو اینجا با دوبله فارسی ببینید. شایعات زیادی پیرامون این سریال و تاثیرش بر آینده MCU وجود دارند (مثل تشکیل گروه پسران نیمه شب). اما گذشته از این شایعات، کاراکتر هایی هستند که مطمئنا ما خوشحال خواهیم شد اگه در این سریال، حضور افتخاری داشته باشند یا حداقل به اون ها اشاره بشه. بنابراین ما در این لیست به شخصیت های خواهیم پرداخت که حضور هرچند کوتاه اون ها در سریال مون نایت، ما رو هیجان زده خواهد کرد.

 

10- بلید (Blade)

بلید دی واکر

اترنالز مطمئنا از فیلم‌های محبوب مارول نیست اما قطعا صحنه پس از تیتراژ آن، یکی از نکات هیجان انگیز فیلم است. در این صحنه ما صدای ماهرشالا علی در نقش بلید رو می شنویم که از دین ویتمن درباره آمادگی او برای استفاده از شمشیر آبنوس سوال می‌کنه. اگرچه ما صورت او را ندیدیم اما به هر حال همه می دونیم که بلید به زودی به دنیای سینمایی مارول خواهد پیوست و آیا فوق‌العاده نیست که قبل از فیلم اختصاصی خودش اون رو در سریال مون نایت ببینیم؟ با توجه به تاریخچه مون نایت و بلید در دنیای کمیک و سابقه همکاری آنها در تیم پسران نیمه شب، دیدن این کامئو چندان دور از باور نیست.

 

9- بلک نایت (Black Knight)

بلک نایت

اشاره کوتاه به دین ویتمن ملقب به بلک نایت قطعاً چیز بدی برای سریال نخواهد بود. البته در دنیای کمیک بلک نایت و مون نایت تاریخچه زیادی با یکدیگر ندارند اما ویتمن و بلید هردو در کمیک های MI13 تحت فرماندهی کاپیتان بریتانیا فعالیت میکردند. همچنین به نظر میرسه که ارتباط بلید و بلک نایت در MCU بیشتر هم هست و به همین دلیل برخی طرفداران اعتقاد دارند که دین ویتمن با بازی کیت هرینگتون در سریال مون نایت حضور خواهد یافت و به بلک نایت تبدیل خواهد شد. البته این شخصیت اکنون در ابتدای راه خود در MCU است و احتمالا در آینده با به دست گرفتن شمشیر آبنوس، آماده نبرد با آریشم قاضی خواهد شد. ولی قطعا یک اشاره کوتاه به او در سریال مون نایت، می‌تونه جالب باشه.

 

8- دکتر استرنج (Doctor Strange)

از اونجایی که تهدید های ماورایی و خدایان باستانی در داستان سریال مون نایت دخیل خواهند بود، حضور دکتر استرنج هم میتونه امکان پذیر باشه. شاید احتمال این کامئو خیلی کم باشه ولی حضور جادوگر عالی رتبه همیشه هیجان انگیزه. فیلم دکتر استرنج در مولتی ورس جنون، اندکی بعد از سریال مون نایت اکران خواهد شد و بدون شک رویارویی مون نایت و استرنج جذاب خواهد بود. به علاوه ما در دنیای کمیک هم شاهد چنین تعاملی بودیم زیرا دکتر استرنج موسس اصلی گروه پسران نیمه شب بوده است.

 

7- وانگ (Wong)

وانگ

استرنج تنها جادوگری نیست که با پسران نیمه شب ارتباط داشته زیرا وانگ هم یکی از نسخه های این گروه را رهبری کرده است. در حال حاضر وانگ با دریافت لقب جادوگر اعظم وظایف بیشتری دارد و کامئو های او کم کم دارند به یک سنت تبدیل می‌شوند. با فرض اینکه استرنج به خاطر مسائل مولتی ورسی سرش خیلی شلوغ باشه، احتمال داره که وانگ به اتفاقات ماورایی سریال مون نایت رسیدگی کنه. در ضمن سریال های دیزنی پلاس سابقه داشته‌اند که از شخصیت های فرعی برای حضور افتخاری، استفاده کنند.

 

6- پانیشر (Punisher)

سریال پانیشر

پانیشر ضد قهرمان محبوبیه که با بازی «جان برنثال» صاحب یک سریال اختصاصی در نتفلیکس شد. حضور مت مورداک در فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست و حضور کینگ پین در سریال هاکای، حاکی از آن‌اند که پیوند های بین فیلم های MCU و سریال های نتفلیکس محکم تر خواهند شد. شایعات مربوط به بازگشت پانیشر سال هاست که وجود دارند و سریال مون نایت می‌تواند جای مناسبی برای این اتفاق باشد. اگرچه در دنیای کمیک پانیشر و مون نایت ارتباط چندانی با یکدیگر ندارند اما هردوی آنها قهرمانان دارکی هستند که برای اجرای عدالت دست به اعمال خشونت آمیزی می‌زنند. بعید میدونم کسی از دیدن پانیشر در سریال مون نایت شگفت زده و خوشحال نشه.

 

5- گوست رایدر (Ghost Rider)

گوست رایدر

یکی دیگه از شخصیت های محبوب مارول گوست رایدره که برای مدت کوتاهی در سریال ماموران شیلد حضور داشت. مسلما ما طرفداران مشتاق حضور بیشتر این شخصیت در MCU هستیم. به علاوه نقش بسیار مهم گوست رایدر در کمیک های پسران نیمه شب احتمال حضور اون رو بیشتر هم میکنه. در حال حاضر شایعاتی مبنی بر حضور کوتاه گوست رایدر در دنباله فیلم دکتر استرنج به گوش می‌رسند ک قطعا ما دوست داریم که شاهد یک کامئوی جذاب یا حداقل اشاره ای کوتاه به این شخصیت باشیم.

 

4- اسکارلت ویچ (Scarlet Witch)

اسکارلتویچ

با توجه به اینکه در سریال مون نایت با مسائل ماورایی سروکار داریم، حضور واندا هم خیلی عجیب نخواهد بود. چیزی که این احتمال رو تقویت میکنه ارتباط مون نایت و اسکارلت ویچ، با کتاب دارک هولد است. همانطور که قبلا در این مقاله گفتیم دارک هولد ممکنه که در سریال مون نایت نقش مهمی داشته باشه، چراکه مون نایت در اولین حضور در کمیک های مارول، برای شکار «گرگ نمای شبانه» (مردی که بر اثر طلسم های کتاب دارک هولد به یک گرگ نما تبدیل شده بود)‌ اجیر شد. بعد از وقایع سریال وانداویژن، دارک هولد به دست واندا افتاد. شاید مون نایت و واندا چندان به هم مرتبط نباشند اما مون نایت ممکنه به جستجوی دارک هولد بپردازه و در نهایت با واندا رو به رو بشه.

 

3- السا بلاد استون (Elsa Bloodstone)

السا بلاد استون (Elsa Bloodstone)

«السا بلاد استون» یک دختر جوان  شجاع است که هیولا شکار میکنه و شباهت های زیادی به شخصیت معروف سریال "بافی، شکارچی خون آشامان" داره ولی خالقین او گفته اند که حتی یک اپیزود از این سریال را هم ندیده اند! در هر حال او دختر شخصیت تقریبا نامیرایی به نام «یولیسس بلاد استون» است و در عمارت پدرش زندگی میکنه. السا از دوستان هیولای فرانکشتاین هم هست و همون طور که گفته شد شکارچی هیولاهاست . ضمن اینکه یک وبلاگی داره که مثل ویکی پدیا میمونه برای انواع هیولاها. السا در این وبلاگ انواع مختلف دیو، غول و جن و هیولا را معرفی و دسته بندی میکنه. در ضمن السا قدرت های فرابشری خودش را از سنگی به نام Bloodgem میگیره . همچنین خونش برای خون آشامان مثل سم میمونه و بنابراین خون آشامان ازش وحشت دارند. در آگوست سال 2013، السا به گروه ابرقهرمانان مونثی به نام Fearless Defenders پیوست که اعضایی همچون «ولکری»، «میستی نایت» و Clea (معشوقه دکتر استرنج) داشت. حضور یک کاراکتر کمتر شناخته شدهٔ دنیای کمیک برای اولین تجربه‌اش در لایواکشن، میتونه به نوع خودش جالب باشه. حضور افتخاری این شخصیت در سریال مون نایت میتونه برای آینده این کاراکتر در MCU زمینه چینی کنه.

 

2- آیرون فیست (Iron Fist)

ایرون فیست

آیرون فیست قهرمان دیگری‌ست که صاحب سریال تلویزیونی خودش در نتفلیکس شده بود. البته برخلاف سریال پانیشر، اکثرا از سریال آیرون فیست انتقاد کردند و قبلا در این مقاله از آن به عنوان یکی از بدترین سریال های کمیک بوکی یاد کردیم. اگرچه آیرون فیست بیشتر به شکل یک قهرمان نچسب و بی‌کاریزما به تصویر کشیده شد، اما سریال مون نایت میتونه سکوی پرتابی برای ریبوت این کاراکتر باشه. شاید آیرون فیست در ابتدا خیلی مورد توجه مخاطبان قرار نگرفت، اما بی‌شک این شخصیت لیاقت یک شانس دوباره رو داره. به علاوه فراموش نکنیم که او هم در کمیک های پسران نیمه شب حضور داشته.

 

1- موربیوس (Morbius)

جرد لتو

در ماه آوریل امسال موربیوس روی پرده سینماها خواهد رفت و این خون آشام زنده به لیست شخصیت های مارولی می‌پیوندد که در لایواکشن اقتباس شده‌اند. ضمنا جرد لتو در نقش اصلی فیلم حاضر خواهد شد. این فیلم بخشی از دنیای سینمایی اسپایدرمن سونی است که ارتباط مستقیمی با فیلم های ونوم دارد. بعد از فیلم نو وی هوم، جرد لتو و تام هالند برای ورود موربیوس به دنیای سینمایی مارول ابراز علاقه کردند. البته چنین اتفاقی تقریبا بعید به نظر میرسد اما با توجه به تاریخچه موربیوس با پسران نیمه شب، ممکن است که در سریال مون نایت به او اشاره شود.

 

کیارش یارویسی

(Kia Iron Man)

منبع: سایت CBR

All rights reserved © Spidey.ir 2022

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

شماره آخر کمیک مون نایت (MOON KNIGHT) ترجمه شد + لینک دانلود

100 شخصیت برتر مارول – قسمت سوم

 معرفی تمامی آثار مارول که در سال 2022 منتشر میشوند

15 شخصیت برتر کمیک های ترسناک مارول

10 چیزی که برای دیدنشان در فاز 4 دنیای سینمایی مارول هیجان داریم!

15 سلاح نیرومند که در دنیای سینمایی مارول مخفی شده اند!

10 حقیقت مهمی که طرفداران سریال وانداویژن باید درباره‌ی «دارک‌هولد» بدانند

10 حقیقت مهمی که باید درباره «بلید» (BLADE) بدانید

10 قهرمان برتر کمیک بوکی که رگ و ریشه شیطانی دارند!

10 حقیقت مهمی که باید درباره "موربیوس" (MORBIUS) بدانید

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

amin Hajati
#1 amin Hajati 1400-12-28 01:24
مقاله بسیار خوب بود اقای یارویسی (شما در سایت کولاک کردید با مقالات بی همتایتان)امیدوا رم سریال خوبی بشه چون بنظرم کاستوم مون نایت زیاد قشنگ نبود تو تریلر(ماسکش مثل بقیه لباسش سفید بود و سیاه نبود و چشماش به خاطر همین دلیل خیلی بد در اومده بود و داخل لباسش اون قدرت و ابهت نبود)
من که هیچ کدوم از سریال های نتفلیکس رو ندیدم و دنیای سینمایی مارول رو زیاد دنبال نکردم :D ولی امیدوارم سریال خوبی باشه و وقتی شروع کردم به دیدن mcu(یا ۱۴۰۰۱ با ۱۴۰۰۲ احتمالا میشه) از سریال لذت ببرم
نقل قول کردن
ArmanSpidery
#2 ArmanSpidery 1400-12-28 02:13
سلام و درود
یکی از کاراکتر هایی که دوست داشتم اون اوایل در جنگ بی نهایت ببینم گوست رایدر یا روح سوار بود که اگه اشتباه نکنم نقشش رو گابریل لونا در سری ماموران شیلد بازی کرده بود البته من و هم نسل های من بیشتر با همون بازی نیکلاس کیح می شناسيمش و تقابل وی با مون نایت خیلی میتونه جالب باشه
حضور دکتر استرنج و وانگ هم میتونه جذابیتی مضاعف به سریال ببخشه که بعید میدونم حضوری داشته باشند اما حضور اتان هاوک از دیگر نکات مثبتشه
نقل قول کردن
KCW88
#3 KCW88 1400-12-28 08:12
آقای یارویسی واقعا مقاله خیلی خوبی بود
از بین شخصیت هایی که شما انتخاب کردید بنظر من قراره بلید رو ببینیم چون چند بار شایعه شده بود
ولی جاهایی هم شایعه شده که بروس بنر با بازی مارک رافالو قراره حضور داشته باشه
پ.ن: واقعا به سریال نیاز دارم هرچی کمیک از مون نایت خوندم نفهمیدم :lol:
نقل قول کردن
Spider-Fan
#4 Spider-Fan 1400-12-28 16:19
به نقل از KCW88:
واقعا به سریال نیاز دارم هرچی کمیک از مون نایت خوندم نفهمیدم :lol:

منتظر مقالات مناسبتی سایت باشید... ;-)
نقل قول کردن
s.p.i
#5 s.p.i 1400-12-28 18:27
به نقل از Spider-Fan:
به نقل از KCW88:
واقعا به سریال نیاز دارم هرچی کمیک از مون نایت خوندم نفهمیدم :lol:

منتظر مقالات مناسبتی سایت باشید... ;-)

خیلی ممنون یادمه یکی از نویسنده های سایت به اسم آقای هنجنی میخاست مقالاتی در رابطه با مون نایت بنویسه راستش
من میخواست کمیک های این شخصیت شروع کنم به خوندن راستش یکی از مشکلاتی که اکثر کمیک فن ها دارن اون هم اینکه نمیدونند از کجا شروع کنند
ولی منتظر مقالات سایت هستم
نقل قول کردن
Spider-Fan
#6 Spider-Fan 1400-12-28 21:20
به نقل از s.p.i:
من میخواست کمیک های این شخصیت شروع کنم به خوندن راستش یکی از مشکلاتی که اکثر کمیک فن ها دارن اون هم اینکه نمیدونند از کجا شروع کنند

اگر قصد دارید کمیک‌های زبان اصلی رو بخونید و تسلط‌تون به زبان انگلیسی به قدری هست که توی خوندنِ کمیک مشکلی نداشته باشید، کافیه گوگل کنید "Moon Knight reading order" و طبق پیشنهاد یکی از سایت‌هایی که پیدا می‌کنید پیش برید.
ان‌شاءالله توی مقالۀ کمیک‌های برترِ مون نایت هم به چندتا از نقاط شروع مناسب اشاره می‌کنم.
نقل قول کردن
s.p.i
#7 s.p.i 1400-12-28 21:57
به نقل از Spider-Fan:
به نقل از s.p.i:
من میخواست کمیک های این شخصیت شروع کنم به خوندن راستش یکی از مشکلاتی که اکثر کمیک فن ها دارن اون هم اینکه نمیدونند از کجا شروع کنند

اگر قصد دارید کمیک‌های زبان اصلی رو بخونید و تسلط‌تون به زبان انگلیسی به قدری هست که توی خوندنِ کمیک مشکلی نداشته باشید، کافیه گوگل کنید "Moon Knight reading order" و طبق پیشنهاد یکی از سایت‌هایی که پیدا می‌کنید پیش برید.
ان‌شاءالله توی مقالۀ کمیک‌های برترِ مون نایت هم به چندتا از نقاط شروع مناسب اشاره می‌کنم.


خیلی ممنون
نقل قول کردن
KCW88
#8 KCW88 1400-12-28 22:32
به نقل از Spider-Fan:
به نقل از KCW88:
واقعا به سریال نیاز دارم هرچی کمیک از مون نایت خوندم نفهمیدم :lol:

منتظر مقالات مناسبتی سایت باشید... ;-)

ببخشید من الان پیامتون رو دیدم :oops:
مرسی برای مقالات حرفه ای منتطرم :roll:
نقل قول کردن
king venom
#9 king venom 1401-01-01 15:02
مقاله خیلی خوبی بود من به شخصه تقریبا مطمئنم که بلید با بازی مارشالا علی قراره کامئو داشته باشه و شاهد اولین حضورش باشیم!! با توجه به نقدا کیفیت این سریال خیلی بالاست و همه میگن توی چهار قسمت دیده شده بهترین سریال دیزنی/مارول تا الان هستش!!!
به نقل از amin Hajati:
مقاله بسیار خوب بود اقای یارویسی (شما در سایت کولاک کردید با مقالات بی همتایتان)امیدوارم سریال خوبی بشه چون بنظرم کاستوم مون نایت زیاد قشنگ نبود تو تریلر(ماسکش مثل بقیه لباسش سفید بود و سیاه نبود و چشماش به خاطر همین دلیل خیلی بد در اومده بود و داخل لباسش اون قدرت و ابهت نبود)
من که هیچ کدوم از سریال های نتفلیکس رو ندیدم و دنیای سینمایی مارول رو زیاد دنبال نکردم :D ولی امیدوارم سریال خوبی باشه و وقتی شروع کردم به دیدن mcu(یا ۱۴۰۰۱ با ۱۴۰۰۲ احتمالا میشه) از سریال لذت ببرم

من به نظرتون احترام میزارم ولی راستش من با شما با کمال احترام مخالفم و بنظرم کاستومش تو این سریال خیلی خلاقانه و خفن و ترسناک ساحته شده که هم به ارباطش با اساطیر مصر با ظاهر مومیایی شکلش اشاره داره هم دلیل اصلیش که از نظر ظاهری وجه شباهتی با بتمن نداسته باشه!!! چون تو کمیک علیرغم شخصیت پردازی کاملا متفاوتشون ظاهر و کاستومشون شبیه همه و به همین خاطر بعضیا میگن مون نایت از بتمن الهام گرفته!! حالا استودیو مارول جوری این کاستوم رو طراحی کرده که کسی که با کمیک هاش آشنایی نداره و اونو میبینه یه وقت به مون نایت نگه بتمن مارول یا کسی رو یاد بتمن نندازه!! درضمن ماسک مون نایت سال هاست که تو کمیک ها سفید درخشانه!!!
بعنوان پیشنهاد در باره سریال های مارول نتفلیکس بهت توصیه میکنم که فقط سریالای دردویل و جسیکا جونز و پانیشر رو ببینی! بقیش بی خوده!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

51

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

44