شخصیت‌شناسی/ شبیه کدام شخصیت انیمیشن "مردعنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی" هستی؟

شخصیت‌شناسی/ شبیه کدام شخصیت انیمیشن "مردعنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی" هستی؟

فال‌گیری داریم چه فاااالگیری‌ای...

مقدمه: اواخر سال ۲۰۱۸ بود که انیمیشن سینمایی و شاهکار "مردعنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی" اکران شد و به معنای واقعی کلمه ترکوند! این انیمیشن که بین ارائه‌های MCUای از اسپایدی بر پرده‌ی سینما قرار گرفت، به معنای واقعی کلمه یک ادای احترام بود؛ یعنی اگه به من بگن این اثر رو توصیف کن، اون هم در مختصرترین حالت ممکن، قطعا جوابم "یک ادای احترام کامل" هست. نمی‌دونم دیگه چی مونده بود که این اثر از دنیای کمیک برای ادای احترام جا انداخته باشه! از سکانس به سکانس و پلان به پلان و فریم به فریمش گرفته که انگار کمیک متحرک بود، تا ادای احترام به استن‌لی و دیگر طراحان و تا وفاداری به شخصیت‌پردازی‌ها. شرایط به قدری موفقیت آمیز بود که هر مخاطبی خود را با یکی از شخصیت‌های اثر یکی می‌دید. خب از اون‌جایی که ما یه مدته افتادیم تو وادی فال‌گیری(!)، بعد از اینکه اینجا و اینجا شما رو با قهرمان/ویلن درونتون آشنا کردیم، حالا وقتشه که جداگانه در این مقاله بهتون نشون بدیم که شبیه کدوم شخصیت از این انیمیشن تحسین‌شده هستید؛ پس برید فنجون قهوه‌تون رو آماده کنید و بفرمایید فال!

 

- متولدین ماه فروردین (برج فلکی حمل/Aries) – پنی پارکر

متولدین ماه فروردین (برج فلکی حمل/Aries) – پنی پارکر

خب شما فروردینی‌های عزیز انسان‌هایی دارای ابتکار عمل، ذهنیتی مبتکرانه و فوق‌العاده شاد هستید و بسیار جاه‌طلب بوده و برای شخصیت خود ارزش قائلید. خب همین‌طور که دارید سرتون رو به نشونه‌ی رضایت از این ویژگی‌ها تکون می‌دید و یک لبخند ملیح هم رو لب‌هاتونه، باید بهتون بگم که شما خودِ خودِ پنی پارکر هستید!

خب پنی پارکر که از دنیای Neon Genesis Evangelion می‌آید، فوق‌العاده باهوش است و در گروه خودش مسئول تعمیر و فیکس‌کردن هارد درایو موسوم به "goober" بوده و خلاصه با هوش و ذکاوت و انگیزه‌اش کلی به بقیه حال داده! همچنین او با طراحی چهره‌ی مانگایی و انیمه‌وارش همواره سطح بالایی از شادابی و طراوت رو از خودش ساطع می‌کنه و باعث میشه این خوشحال بودنه خیلی بیشتر به چشم بیاد.

 

- متولدین ماه اردیبهشت (برج فلکی ثور/Taurus) – زن عمو می

متولدین ماه اردیبهشت (برج فلکی ثور/Taurus) – زن عمو می

اردیبهشتی‌ها سلام! خب به خدمتتون عارضم که همون طور که قبلا هم بهتون گفتیم، شما انسان‌هایی بسیار بسیار بردبار و شکیبا و صبور هستید و صد البته از افرادی هستید که خیلی سخت می‌شه نظرتون رو عوض کرد و اگر به یک تصمیمی برسید دیگه کار حضرت فیله که بخواد منصرفتون بکنه! خب با یک بررسی ساده باید بهتون بگم که شما حکم سیب از وسط نصف شده رو با زن عموی پیتر پارکر دارید!

خب زن عمو می در این اثر حکم سنگ‌بنای اصلی زندگی پیتر رو داره که به عنوان یک مربی برای او به ما نشون داده شد. مربی صبوری که با جدیت و استواری به شاگردش درس می‌ده! شاید از اسم این برج فلکی بیشتر به نظر بیاد که این برج مستحق یک ابرقهرمانه، اما خب با چیزی که ما دیدیم، قطعا هر قهرمانی آرزو داره یه زن عمو می تو زندگیش داشته باشه.

 

- متولدین ماه خرداد (برج فلکی جوزا /Gemini) – دکتر اختاپوس

متولدین ماه خرداد (برج فلکی جوزا /Gemini) – دکتر اختاپوس

خب سلامی دوباره به خردادی‌های عزیز! به خدمتتون عرض شود که شما همون‌طور که دیگه حفظ شدید!، انسان‌هایی هستید که خیلی دوست دارید در تصمیماتتون هوشتون رو هم دخیل کنید. از طرفی اهل زیر و رو کشی هم نیستید و دوست دارید وقتی با یکی حرف می‌زنید باهاش صادق باشید. اما خب یک دوگانگی در وجودتون هست که همیشه باهاش درگیرید. اما همیشه گرایش به نیمه روشن وجودتون دارید.

خب چه کسی بهتر از دکتر اختاپوس و شبیه‌تر از اون به شما؟! شخصیتی بسیار باهوش و دوچهره که همواره در صدد نابودی خانواده عنکبوتیه. راستی اینجا هم اشاره کرده بودم که چقدر باهوش و زیرکه!

 

- متولدین ماه تیر (برج فلکی سرطان /Cancer) – پراولر

- متولدین ماه تیر (برج فلکی سرطان /Cancer) – پراولر

تیری‌های عزیز! شما افرادی هستید که دارای تلاطمات و نوسانات اخلاقی شدیدی هستید و در تنگناهای احساسی زیادی قرار می‌گیرید و باید تصمیمات سختی بگیرید و حتی گاها می‌توانید احساسات خود را نیز تغییر دهید یا پنهان کنید. خب این خصیصه شاید بیشتر در مردها وجود داشته باشه و مشهود باشه. اما در کل شماها خیلی به برنامه‌ریزی علاقه دارید و سعی می‌کنید تو کارهای روزمره‌تون هم برنامه‌ریزی مدونی داشته باشید.

خب این خصائص خیلی به کاراکتر پراولر شباهت دارند! چون اون از طرفی پیش کینگ‌پین کار می‌کرد و از طرفی دیگه نسبت به برادرزاده‌ی خودش یعنی مایلز هم خیلی عشق می‌ورزید و احساس مسئولیت می‌کرد و همیشه هم سعی در برنامه‌ریزی در کارهاش داشت و خب البته که امیدوارم به عاقبت و سرنوشت اون دچار نشید...

 

- متولدین ماه مرداد (برج فلکی اسد /Leo) – خوک عنکبوتی

متولدین ماه مرداد (برج فلکی اسد /Leo) – خوک عنکبوتی

خب می‌تونم بگم تو این چند مقاله فال‌گیری، شما مردادی‌ها خیلی خوش باحالتون بوده و اینجا هم همین‌طوره! خب شما از نصیحت‌کردن به دیگران لذت می‌برید و همچنین خیلی حال می‌کنید وقتی کسی ازتون تعریف می‌کنه! کلا هم شماها به بخش دوم کلام حکیمانه‌ی "جز راست نباید گفت، هر راست نشاید گفت" اعتقادی ندارید و کلا هر راستی رو می‌گید! رو این حساب آدم‌های قابل اعتمادی هستید. خب باید فهمیده باشید که شبیه‌ترین اسپایدر ورسی به شما کسی نیست جز اسپایدر-هم! او در گفتار صریح و در مشاوره کارا بود و همواره به دیگر عنکبوتی‌ها کمک می‌کرد و فرد بسیار قابل اعتمادی بود.

 

- متولدین ماه شهریور (برج فلکی عذار /Virgo) – گوئن عنکبوتی

متولدین ماه شهریور (برج فلکی عذار /Virgo) – گوئن عنکبوتی

شهریوری‌ها انسان‌هایی فوق‌العاده سختکوش بوده و در کارهایی که می‌کنند بسیار دقیق و مستقل هستند. اونا حتی به افراد تنبل هم توجه می‌کنند و بسیار مهربان هستند اما در کل ترجیح می‌دهند که کارها رو خودشون به تنهایی انجام بدن و خیلی به کسی اعتماد نکنن. این توصیفات خیلی با قوس شخصیتس گوئن جور در میاد که ما دیدیم او بواسطه مرگ پیتر به حاشیه رونده شده بود و خب البته اول که همه به مایلز متلک می‌انداختند او هوای مایلز رو داشت ولی خب خیلی اهل اعتماد هم نبود و خیلی زیرزیرکی کار می‌کرد.

 

- متولدین ماه مهر (برج فلکی میزان /Libra) – مرد عنکبوتی مو طلایی

مرد عنکبوتی بلوند - مو طلایی

خب شما مهر ماهی‌ها هم خیلی به حل و فصل کردن معضلات اهمیت می‌دهید و انسان‌های خیلی متعادل و جویای تعادلی هستید. اما علت اصلی که شما هم‌طراز با خصوصیات شخصیتی مرد عنکبوتی بلوند شدید دقیقا همین تعادله! چون او دقیقا همون مردعنکبوتی‌ای بود که باید باشه! یعنی یک تعادل خیلی خوبی رو تونسته بود بین ابرقهرمان بودن و تعامل با مردم و خانواده بر قرار بکنه. او همچنین یک همسر دوست‌داشتنی بود که حتی تا لحظه‌ی مرگش هم دنبال مذاکره با کینگ‌پین بود و به فکر اون تعادله بود.

 

- متولدین ماه آبان (برج فلکی کژدم /Scorpio) – کینگ پین

 متولدین ماه آبان (برج فلکی کژدم /Scorpio) – کینگ پین

سلام بر آبانی‌های گل و گلاب! خب شما انسان‌هایی کاریزماتیک هستید و برقراری ارتباط با شما سخته! همچنین شما چشمتون شوره و پاش بیفته برخلاف ظاهرتون آدم‌های احساساتی‌ای هم هستید و مسائل را خیلی جدی می‌گیرید. شما همچنین دوست‌های بسیار وفاداری هستید که پاش بیفته به غایت وفاداری می‌رسید.

خب مصداق بارز این خصیصه کسی نیست جز کینگ‌پین، کسی که نه تنها با استفاده از تجهیزات بین بُعدی سعی در بازگرداندن خانواده‌اش داشت، بلکه همه‌ چیز خود را هم در این راه فدا کرد. و خب مثل شما، او هم نمی‌تونه شکست رو قبول کنه!

 

- متولدین ماه آذر (برج فلکی کماندار/Sagittarius) – مایلز مورالز

متولدین ماه آذر (برج فلکی کماندار/Sagittarius) – مایلز مورالز

خب آذری‌های عزیز، شما قلب صاف و ساده‌ای دارید و در اعتقاداتتون سرراست هستید. همچنین خیلی به خودتون مطمئن هستید و راحت ریسک می‌کنید.

خب شما به مایلز مورالز خیلی شبیه هستید؛ او که شخصیت اصلی داستان بود، ابتدا نامطمئن به‌نظر می‌رسید ولی خب تونست به خوبی با بقیه اعضا ارتباط برقرار کنه. خب با وجود عدم اعتماد به نفس ابتدایی‌اش، او تونست نهایتا خودش رو پیدا بکنه و لایق پوشیدن لباس مردعنکبوتی بشه که خب منجر به صحنه‌ی ماندگار پرش او از بالای آسمون خراش شد.

 

- متولدین ماه دی (برج فلکی جدی/Capricorn) – مرد عنکبوتی نوآر

متولدین ماه دی (برج فلکی جدی/Capricorn) – مرد عنکبوتی نوآر

خب به خاص‌ترین مورد لیست می‌رسیم (گفتم یه حالی هم به خودم و دی‌ماهی‌ها داده باشم)! متولدین دی‌ماه انسان‌هایی هوشمند هستند که هر گام خود را با فکر و دقت بر می‌دارند. آن‌ها انسان‌هایی مستقل بوده و اعتقاد دارند از تمامی فرصت‌هایی که نصیبشان می‌شود نهایت استفاده را می‌کنند. خب به عنوان یک کاراگاه کاربلد، این مورد راست کار خود جناب نوآره!

خب حضور جذاب و با جان‌مایه‌ی طنز او طراوت خاصی رو به اثر دمید. از مبارزش با Tombstone گرفته تا روبیک دزدی و... همه و همه بعلاوه‌ی اعتماد به نفس بالا در وجود نوآر پیدا می‌شه و این یعنی ایشون شبیه‌ترین به شما هستن.

 

- متولدین ماه بهمن (برج فلکی دلو/Aquarius) – مرد عنکبوتی 2099

متولدین ماه بهمن (برج فلکی دلو/Aquarius) – مرد عنکبوتی 2099

خب به شما بهمنی‌های باحال رسیدیم! شما آدم‌های بلند طبعی هستین که اجازه نمی‌دهید که گذشته و وقایع آن خود را به حال و آینده دیکته کند. شما آدم‌های تیزبینی هستید و با نگاه به گذشته‌ی خود می‌فهمید که هر انسانی باید در اعتقادات و تفکرات خود آزاد باشد.

خب این خصائص خیلی با با مردعنکبوتی ۲۰۹۹ جور در می‌آید. او که بعنوان یک آینده‌دیده به زمان حال اومده بود، هرگز از ماجراهای پیش اومده خبر نداشت و خب کسی رو هم قضاوت نکرد و با استفاده از اون ساعت مچی سعی در رفت‌وآمد بین بعدی داشت و بدون اهمیت به اتفاقات رخ‌داده‌شده سعی در ساخت سرنوشت خود داشت.

 

- متولدین ماه اسفند (برج فلکی حوت/Pisces) – اسپایدرمن

متولدین ماه اسفند (برج فلکی حوت/Pisces) – اسپایدرمن

خب طی این چند مقاله فکر می‌کنم بیش از همه به اسفندی‌ها حال داده باشه! اون‌ها که انسان‌های بسیار عاطفی و معنوی‌ای هستند، غالبا این اجازه رو می‌دهند که امور بوسیله‌ی اعتقادات اداره شوند. کلا هم خیلی اهل این نیستید که به خودتون سخت بگیرید.

خب شما بسیار به پیتر بی پارکر شبیه هستید. او هم فردی فوق‌العاده عاطفی بود که خیلی اهل مقاومت در زندگی نبود و خب سبک زندگی بدبینانه‌ای رو هم دارا بود. اما خب سرانجام او به پیشروی خود ادامه داده و تونست گلیم خودش رو از آب بکشه، درست مثل یک ماهی که راه آب رو نهایتا پیدا می‌کنه!

 

خب بگید ببینم چطور بود فال‌تون؟...

 

محمدعلی رضائی‌هنجنی

(MoAli)

All rights reserved © Spidey.ir 2020

منبع: سایت  CBR

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

شخصیت شناسی/شبیه کدام قهرمان دنیای سینمایی مارول هستی؟

شخصیت‌شناسی/ شبیه کدام عنکبوتی هستی؟

شخصیت‌شناسی/ شبیه کدام شخصیت انیمیشن "مردعنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی" هستی؟

شخصیت‌شناسی/ شبیه کدام یک از دشمنان مردعنکبوتی هستی؟

نقد انیمیشن سینمایی "اسپایدرمن: سفر به دنیای عنکبوتی" 

7 درسی که دی سی باید از انیمیشن "اسپایدرمن: سفر به دنیای عنکبوتی " یاد بگیرد

معرفی شخصیت های خبیث انیمیشن "اسپایدرمن: به درون دنیای عنکبوتی"

10 چیزی که انتظار داریم در انیمیشن " اسپایدرمن: به درون دنیای عنکبوتی 2" ببینیم!

رتبه بندی باهوش ترین شخصیت ها در دنیای سینمایی مارول (MCU)

10 انیمیشن ابرقهرمانی برتر تاریخ سینما

معرفی تمام مردان و زنان عنكبوتی – قسمت اول

معرفی تمام مردان و زنان عنكبوتی – قسمت دوم

15 حقیقتی که باید درباره مایلز مورالز (MILES MORALES) بدانید

 مارول ویژگی های شخصیتی پیتر پاركر/مرد عنكبوتی را منتشر كرد

بررسی تیپ شخصیتی دشمنان اسپایدرمن براساس آزمون "مایرز- بریگز" (MYERS-BRIGGS)

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

naymor
#1 naymor 1399-03-13 15:36
خب یه مقاله ی باحال دیگه به قلم استاد هنجنی!
واقعا این سری مقالات شخصیت شناسی خیلی فان و حال خوب کن هست. به شخصه اسفندیم و همش درست بود مثل دوتای قبلی دقیق و عالی بود. البته کاش نوآر میشدم :cry:

در مجموع خیلی باحالن این مقالات، باز هم برین...

دوباره ممنون :-*
نقل قول کردن
B.K.T
#2 B.K.T 1399-03-13 15:38
چه عجب بالاخره یه قرئه مثبت هم به نام ما بهمن ماهی های مغرور(بخوانید مظلوم) در اومد. 8)
نقل قول کردن
BAdeadpool
#3 BAdeadpool 1399-03-13 15:39
سلام دوباره یه مقاله فان دیگه :lol: دست شما درد نکنه در فال های قبلی همه ی موارد ذکر شده رو در خودم نمی دیدم ولی این یکی همه اش ویژگی های من بودن یدونه هم از ویژگی های ذکر شده نبود که توی من دیده نشه (فروردینی ام :lol: )
نقل قول کردن
Mr. MARVEL
#4 Mr. MARVEL 1399-03-13 15:39
سلام به تمامی کاربرای اسپایدی از جمله استاد محمد علی :lol:
من خودم به شخصه عااشق اسپایدی 2099 ولی برام اسپایدی نواور افتاد که هیچ مشکلی هم باهاش ندارم
نقل قول کردن
I am Ironman
#5 I am Ironman 1399-03-13 15:44
خب من شدم اسپایدرمن بلوند
از اون دنیا سلام :lol:
نقل قول کردن
marc-spector
#6 marc-spector 1399-03-13 15:50
خب خوووووک عنکبوتی شدم :oops:

کاش دی‌ای بودم....



به هر حال ممنون از استاد هنجنی

از اینا زیاد بنویسین مقالات جالبی هستند
نقل قول کردن
arian.akn
#7 arian.akn 1399-03-13 15:57
خب تنها چیزی که می تونم بگم بعد از تشکر از آقای هنجنی اینه که بالاخره مثل پیتر شدم :lol:
توی mcu که نشد ولی اینجا پیتر بی پارکر شدم
خصوصیاتم هم کپی برابر اصله پیتره
کلا حال مارو خوب کردید آقای هنجنی
نقل قول کردن
DAREDEVIL FAN
#8 DAREDEVIL FAN 1399-03-13 16:10
لعنتی من شدم زن عمو می :-|
نقل قول کردن
hadi1380
#9 hadi1380 1399-03-13 16:13
اوه خدااااااااااااا ااا آخه کینگ پین!!!
چرا آخه.یک بار بیوه ی سیاه در اومدم و یک بار هم الترون با این دوتا میشه به خودت روحیه بدی ولی آخه کینگ پین من با کجاش حال کنم. :-| :sad: :cry:
نقل قول کردن
AMP
#10 AMP 1399-03-13 16:35
ممنون از مقاله خوبتون وخسته نبتشید.
راست میگید ها من اقدر حال کردم از این که اسفندی هستم. :-)
توی فیلم دیده بودیم که این peter b. Parker که فکر کنم b مخفف بنجامین بود یه مقدار آدم تنبلی بود :-|
منم تا حدی تنبل هستم و احساسی هم خستم.
بعد یا سوال چرا برج فلکی کژدم رو همون عقرب نگفتید؟
سوال بعدی اینکه اون یکی مقاله هم که درمورد کل شخصیت های مارول بود چرا برج فلکی ثور رو همون ثور نگفتید؟
ممنون میشم اگه جواب بدید.
نقل قول کردن
Matingh
#11 Matingh 1399-03-13 16:40
هیچ وقت فرض نمیکردم زن عمو می باشم به قول 8# لعنتی :-|
نقل قول کردن
mahdik
#12 mahdik 1399-03-13 17:07
واقعا زن عمو می!!!
:-| :-x
نقل قول کردن
mhkh
#13 mhkh 1399-03-13 17:33
من هردو مقاله قبلی شدم شخصیت های مورد علاقم یعنی لوکی و تونی و الانم شدم دکتر اختاپوس که دوسش دارم :-)
نقل قول کردن
VENOMPOOL
#14 VENOMPOOL 1399-03-13 18:13
سلام به همه.

سه نفر شدن زن عمو می.یک نفر شد کینگ پین. چند نفر هم خوک عنکبوتی.....

من بدبخت بیچاره چی که شدم گوئن عنکبوتی :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

مقاله اول شدم مردعنکبوتی و مقاله دوم بارون زیمو....

ولی این وااااااااقعا زد حال بود.من به مردعنکبوتی نوار هم راضی بودم... :sigh:
منی که یه پسر خیلی باحالم.در ضمن یه کم هم شبیه ددپول...
اونوقت گوئن عنکبوتی... :-?

ولی در هر حال ممنون بابت این مقاله باحال و خوبتون .واقعا تحول احساسی بزرگی در من به وجود اومد.
بازهم از همه شما ممنونم چون همیشه عالی عمل کرده اید. :lol: :lol:
نقل قول کردن
BAdeadpool
#15 BAdeadpool 1399-03-13 19:00
من بدبخت که هر سه بار چیزی شدم که انتظارش رو نداشتم

اینجا هم پنی پارکر
#14
داداش گوعن عنکبوتی که خیلی هم خوبه محبوب هم هست ولی پنی پارکرو کجای دلم بزارم فقط ویژگی هامون یکی شد :-|
نقل قول کردن
Infinity
#16 Infinity 1399-03-13 19:02
ایول من میشم اسپایدرمن2099
لنتی عاشقشم :lol:
دومین اسپایدرمن محبوبم ;-)
اها یادم رفت
دم اقای رضائی هنجنی گرم عشقی ;-)
نقل قول کردن
Deathstroke the Terminator
#17 Deathstroke the Terminator 1399-03-13 19:13
اسپایدرهم :lol:
والا شباهت هم کم نیست
اون جمله رو درست اومدی یه مردادی همیشه حرف راست رو میزنه ، مهم نیست عواقبش چی باشه ;-)
حالا اگه بشه یه تیم یه مقاله بر اساس تیپ ها مختلف آزمون های روانشناسی کارکتر ها دسته بندی کنه و هر کسی با انجام اون آزمون ببینه بیشتر از لحاظ شخصیتی واقعا شبیه کدوم شخصیته هم جالب میشه. اگه یکی از نویسنده های محترم سایت بخوان این کار رو انجام بدن با کمال میل حاضر به همکاری باهاشون واسه نوشتن این مقاله هستم.
نقل قول کردن
slade wilson
#18 slade wilson 1399-03-13 20:46
شدم پیتر پارکر :-) ایول خدایی مقاله باحالی بود ممنون از استاد هنجنی
نقل قول کردن
Ultemate amir
#19 Ultemate amir 1399-03-13 21:13
ایول شدم خوک عنکبوتی 8) و واقعا بگم تو این فال گیری ها همه خصوصیات من توشون بود لامصب!!!!! :o
نقل قول کردن
Ultemate amir
#20 Ultemate amir 1399-03-13 21:16
حدس بزنید مامانم کدومه اسپایدرمن نوآر کل خصوصیاتشم توش بود !!!!!!! :o
نقل قول کردن
Captain-spidey
#21 Captain-spidey 1399-03-13 21:43
دستتون درد نکنه اقای هنجنی
پرچم مردادی ها بالاست 8)
فک کنم بیشترین ماه مرداد باشه
پرچم اسپایدر هم هم بالاست :o
واقعا شخصیت جالبی هست من دوست دارمش
و به عنوان هدیه هم به اقای هنجنی از جیبم یه چکش بزرگ در میارم بشون میدم
ولی من اخر اریجنش رو نفهمیدم
عنکبوتی که خوک رادیو اکتیو گازش زده :o
عنکبوت رادیو اکتیو که خوک رو گاز زده :o
خوکی که عنکبوتی رادیو اکتیو گاز زده :o
خوک رادیو اکتیو که که عنکبوت رو گاز زده :o
اخر کدوم؟؟؟
نقل قول کردن
SPIDERBAT
#22 SPIDERBAT 1399-03-13 22:36
سلام دمتون گرم
خیلی خوبه که هر از گاهی بعد از نقد های سخت در مقاله های تخصصی یه همچین مقاله های فانی رو داشته باشیم که از این دست مقاله ها خیلی خستگی من یکی رو که در میاره.
بالاخره بعد از دو تا فال رو مخ(وینتر سولدیر و والچر کفتر باز :o ) به یه چیز خوب رسیدم و کلی باهاش حال کردم.
بله فال من اسپایدی بود و در کمال تعجب دیدم که صد در صد خصوصیات نوشته شده برای من هست.
خیلی ازتون بخاطر این مقاله ممنونم استاد هنجنی(یادتونه که!قرار شد آقای هنجنی رو استاد هنجنی صدا کنیم چون کاملا درخور این لقب هستند :-* )امیدوارم با تشکر های ما خستگی از تن شما هم در برود.
نقل قول کردن
mani34521
#23 mani34521 1399-03-13 23:05
من یکی که مایلز شدم 8)
نقل قول کردن
Ultemate amir
#24 Ultemate amir 1399-03-13 23:29
به نقل از Captain-spidey:
دستتون درد نکنه اقای هنجنی
پرچم مردادی ها بالاست 8)
فک کنم بیشترین ماه مرداد باشه
پرچم اسپایدر هم هم بالاست :o
واقعا شخصیت جالبی هست من دوست دارمش
و به عنوان هدیه هم به اقای هنجنی از جیبم یه چکش بزرگ در میارم بشون میدم
ولی من اخر اریجنش رو نفهمیدم
عنکبوتی که خوک رادیو اکتیو گازش زده :o
عنکبوت رادیو اکتیو که خوک رو گاز زده :o
خوکی که عنکبوتی رادیو اکتیو گاز زده :o
خوک رادیو اکتیو که که عنکبوت رو گاز زده :o
اخر کدوم؟؟؟

spidey.ir/.../... به این مقاله مراجعه شود ;-)
نقل قول کردن
Amir78_King
#25 Amir78_King 1399-03-14 11:07
سلطان شخصیت شدم...
کینگ پین :-|
نمیدونم بقیه آبانی ها و آقای ترابی چه حالی دارن الان :-|
آلترون بلک ویدو کینگ پین
از حق نگذریم واقعا شبیهشون بودم
نقل قول کردن
امیر محمد گلکار
#26 امیر محمد گلکار 1399-03-14 15:27
مرد عنکبوتی مو طلایی آخه دیگه کجای فیلم بود که من ندیدم ما مهر ماهی ها باید باشیم مرد عنکبوتی مو طلایی واقعا بد شانسم.
نقل قول کردن
ironspider
#27 ironspider 1399-03-14 20:23
دستتون درد نکنه مقاله خیلی خوبی بود.

ولی داخل دو تا مقاله قبل شخصیت شناسی ماه خرداد همیشه بهترین شخصیت ها رو داشته توی خبیث ها لوکی و توی قهرمان ها آیرون من ولی توی این مقاله دکتر اختاپوس :sad: نه از نوع مردش از نوع زنش :oops: .
نقل قول کردن
ironspider
#28 ironspider 1399-03-14 20:24
به نقل از امیر محمد گلکار:
مرد عنکبوتی مو طلایی آخه دیگه کجای فیلم بود که من ندیدم ما مهر ماهی ها باید باشیم مرد عنکبوتی مو طلایی واقعا بد شانسم.

حداقل بهتر از دکتر اختاپوسه
نقل قول کردن
Ultemate amir
#29 Ultemate amir 1399-03-14 22:27
به نقل از امیر محمد گلکار:
مرد عنکبوتی مو طلایی آخه دیگه کجای فیلم بود که من ندیدم ما مهر ماهی ها باید باشیم مرد عنکبوتی مو طلایی واقعا بد شانسم.

مردعنکبوتی مو طلایی همون مردعنکبوتی آلتمیته که توی انیمیشن کشته شد و موهاش طلایی بود
نقل قول کردن
امیر محمد گلکار
#30 امیر محمد گلکار 1399-03-15 21:21
به نقل از Ultemate amir:
به نقل از امیر محمد گلکار:
مرد عنکبوتی مو طلایی آخه دیگه کجای فیلم بود که من ندیدم ما مهر ماهی ها باید باشیم مرد عنکبوتی مو طلایی واقعا بد شانسم.

مردعنکبوتی مو طلایی همون مردعنکبوتی آلتمیته که توی انیمیشن کشته شد و موهاش طلایی بود

ممنون از شما که جوابم رو دادین بنظرم مرد عنکبوتی نهایی بد نیست ولی خودم دوست داشتم مرد عنکبوتی 2099 باشم
نقل قول کردن
Marvel spidey
#31 Marvel spidey 1399-03-17 20:29
خیلی عالی بود آقای هنجنی من شدم پیتر پارکر خصوصیات خودم هم مثلشه ممنون از این مقاله جذاب 8)
نقل قول کردن
AMIRKASR
#32 AMIRKASR 1399-03-19 20:55
ممنون از سایت عالی شما من تازه عضو سایت شدم و امیدوارم
بتونم مفید باشم
خداایش دو تا مقاله قبل فقط به اسفندی ها ظلم شده بالاخره اسپایدی شدم 8)
نقل قول کردن
Ultimate spiderman2020
#33 Ultimate spiderman2020 1399-04-20 19:18
من که متولد مهر هستم
نقل قول کردن
amin Hajati
#34 amin Hajati 1400-11-29 22:33
زن عمو می :D
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید