10 قدرتی که ونوم دارد ولی کارنیج ندارد!

10 قدرتی که ونوم دارد ولی کارنیج ندارد!

قبلاً در اینجا به قدرت هایی که کارنیج دارد ولی ونوم ندارد پرداخته بودیم و حالا به مناسبت انتشار بازی اسپایدرمن 2 وقتشه که بریم سراغ قدرت هایی که ونوم دارد ولی کارنیج ندارد!

مقدمه: در میان تمامی گونه های فضایی در عالم مارول، احتمالاً هیچ کدام به اندازه نژاد "کلینتار" که ما آنها را با نام «سیمبیوت» میشناسیم جذاب تر نباشند. آنها مثل لکه هایی بدون شکل هستند که روی احساسات میزبانان خود تاثیر میگذارند، میزبانانی که که بهشون نیاز دارند برای بقا و سفر کردن. معروف ترین میزبانان سیمبیوت در تاریخ کمیک، ونوم و فرزند او کارنیج هستند. ونوم ابتدا خودش را به اسپایدرمن پیوند زد و تمام قدرت های او را بدست آورد و البته قدرت های خاص خودش را نیز دارد. از اون موقع تا به حال میزبانان متعددی میزبان این سیمبیوت بوده اند ولی هیچ کدام مشهور تر یا مهم تر از ادی براک نبوده اند. از سوی دیگر، کارنیج نیز خودش را به کلتوس کسدی چسباند که آشوب طلب ترین و روانی ترین قاتل سریالی مارول بوده است. درسته که هر دوی آنها سیمبیوت هایی هستند که قدرت و توانایی هایشان اساسا بر پایه قدرت های مرد عنکبوتی بنا نهاده شده است ولی هر کدام قدرت های منحصر به فردی دارند که باعث میشود از دیگری متمایز شوند. دلیل این مساله این است که هر دوی آنها سبک زندگی متفاوتی داشته اند که بهشون اجازه داده ماجراهای خاص خودشان را داشته باشند که همواره در نهایت پیش براک و کسدی برگشته اند. پیشتر در این مقاله به قابلیت های منحصر به فرد کارنیج اشاره کرده بودیم که ونوم فاقد آنهاست و حالا وقتشه عکس اون مقاله را داشته باشیم! 

مقالات زیر هم فراموش نشود:

15 قدرتی که کارنیج دارد ولی ونوم ندارد!

10 حقیقت مهمی که باید درباره سیمبیوت (SYMBIOTE) ها بدانید

20 حقیقتی که باید درباره شخصیت ونوم (VENOM) بدانید

10 حقیقتی که باید درباره کارنیج (CARNAGE) بدانید

 

10- تغییر دادن بیوشیمی بدن میزبان خود + دستکاری حافظه

سرطان ونوم ادی براک

در اواسط دهه اول قرن بیست و یکم رابطه بین ادی براک و سیمبیوت ونوم دچار تلاطمات زیادی شده بود چون سیمبیوت داشت خونخوار تر میشد و شروع کرد به مجبور کردن ادی به ارتکاب برخی اعمال شنیع از روی گرسنگی! ادی در نتیجه شروع کرد به گذراندن وقت بیشتری جدا از سیمبیوت زیرا به نظرش سیمبیوت داشت دیوانه میشد. سیمبیوت هم برای گرفتن انتقام از ادی ، بیوشیمی (bio-chemistry) او را تغییر داد تا بهش سرطان بده! البته مشخص شد سیمبیوت عمدا اقدام کرده به دستکاری خاطرات و بیوشیمی ادی تا کاری کنه که مثلاً او واقعاً باور کنه یک عموی داشته که به خاطر ابتلا به سرطان فوت کرده ... سیمبیوت این کار رو کرد تا ادی همیشه خودش را نیازمند به سیمبیوت بدونه و ترکش نکنه. ولی تمامی این دستکاری ها و تغییرات بیوشیمی باعث شد ادی واقعا سرطان مغزی بگیره او سپس ادی را به مقصد میزبانی جدید ترک کرد ولی در نهایت دوباره نزد ادی برگشت. ادی هم بعدا وقتی به آنتی ونوم تبدیل شد ، سرطانش به نظر رسید که خوب شده.

  

9- تله پاتی (دورآگاهی)

تله پاتی

سیمبیوت ونوم به ادی براک اجازه میده تا حدی در مقابل کسی که قدرت های تله پاتیک داره مصون باشه. یعنی وقتی با سیمبیوت پیوند داره به سختی میشه ذهنش رو تحت کنترل درآورد یا آن را خواند. خود سیمبیوت هم میتونه وقتی قطعاتی ازش جدا شوند باهاشون ارتباط برقرار کنه. قدرت های تله پاتیک سیمبیوت ونوم همچنین به دیگر اعضای گونه اش نیز تسری پیدا میکند و این موضوع براک را قادر میکند تا با دیگر سیمبیوت ها حتی در سیاره های دیگر نیز ارتباط بگیرد. خود براک و سیمبیوت هم ارتباط ذهنی با هم دارند و هر چقدر هم که از هم دور باشند میتونند یکدیگر را پیدا کنند.

 

8- ادراک فرا حسی

ادراک فرا حسی

ادراک فرا حسی (Extrasensory perception) یا حس ششم یا چشم سوم نیز نامیده می‌شود، یک شبه علم است که شامل ادعای دریافت اطلاعاتی است که از طریق حواس فیزیکی شناخته شده، (حواس پنجگانه) به دست نمی‌آید، اما با ذهن احساس می‌شود. این توانایی در ونوم وجود دارد و به نوعی معادل "حس عنکبوتی" اسپایدرمن است. یعنی به ونوم این قابلیت رو میده که خطرات را قبل از وقوع حس کنه و جالبه که بدونید گفته میشه 10 برابر از حس عنکبوتی موثر تر و سریع تر عمل میکنه! یعنی به براک اخطار داده تا از چیزهایی جاخالی دهد که برای اسپایدرمن بیش از حد سریع هستند یا اینکه اگر چیزی از نظر محیطی یا حتی جادویی برایش خطر داشته باشد بهش هشدار میدهد. و البته این رو هم بدونید که کارنیج در برابر ادراک خارج حسی ونوم مصون است!

 

7- دندان های سمی

مرد شنی ونوم

یکی از طراحی های مشهور ونوم مربوط به کاوری میشود که در آن یک مایع لجز سبز رنگ دارد از دو طرف دهانش بیرون می آید. درسته شاید فکر کنید طراح خواسته با این کار ونوم را شبیه به هیولای بیگانه در سری فیلم های Aliens به تصویر بکشد ولی حقیقتش آن است که سیمبیوت ونوم نوعی زهر از خودش تولید میکند که از دندان هایش ترشح میشود. به خاطر همینه که وقتی یک بار مرد شنی را گاز گرفت او تقریبا فلج شد و دیگر نتوانست خودش را بازیابی کند (مورد شماره 6 از این مقاله را بخوانید).

  

6- انتقال انرژی

انرژی ونوم

این قابلیتی هستش که به ندرت در دنیای کمیک نشان داده میشه یا نشان داده شده ولی باید بدانید که ونوم (و یکی سری دیگر از سیمبیوت ها) قادر هستند مثل کاپیتان مارول که از مشت خودش انرژی شلیک میکند، دست به انتقال انرژی بزند! ونوم حتی میتواند بین موجودات زنده نیز انرژی منتقل کند، یعنی انرژی درونی یک نفر را به فرد دیگری انتقال دهد یا انرژی را از یک شیء به شیء دیگر منتقل کند. در واقع کارنیج یکی از معدود سیمبیوت هایی است که نمیتواند انرژی را انتقال دهد ولی میتواند مثل یک خون آشام انرژی درونی (جان) یک موجود زنده را ازش بگیرد.

 

5- ارتباط کیهانی

ارتباط کیهانی

یک مهارت منحصر به فرد که تعداد کمی از سیمبیوت ها دارند را بهش پیوند با کیهان یا ارتباط کیهانی (Cosmic Communion) میگویند. این یعنی اینکه ونوم میتونه با عالم حرف بزنه! او زمانی به این توانایی دست یافت که به دیدار سیاره سیمبیوت ها رفت و خشم او از وجودش بیرون رفت (در دوره ای که فلش تامپسون به سیمبیوت ونوم پیوند خورده بود) و باعث شد تا در کیهان سفر کنه و به یاری کسانی که به کمک یا نجات داده شدن نیاز دارند بره. ضمن اینکه وقتی عضو "نگهبانان کهکشان" بود هم بسیار به کار آمد.

 

4- شکل انسانی (Humanoid Form)

 شکل انسانی (Humanoid Form)

یکی دیگر از قابلیت هایی که وقتی سیمبیوت ونوم با فلش تامپسون پیوند داشت و از خشم و عواطف منفی پاک شد (چیزی که کارنیج عمرا به دستش بیاره!) ، این بود که به طور موقتی خودش رو از میزبانش جدا کرده تا بتونه در شکلی انسانی برای خودش راه بره و هویت داشته باشه! گفته میشه اگر سیمبیوتی با کنال (خدای سیمیوت ها) تماس پیدا کنه هم میتونه برای مدتی نامحدود دارای شکلی انسانی بشه. البته در این مقاله گفتیم که کارنیج در دنیای آلتمیت هم میتونه بدون میزبان، شکلی انسانی داشته باشه.

 

3- قادر بودن به تغذیه و نگهداری از خود

قادر بودن به تغذیه و نگهداری خود

همانطور که گفته شد سیمبیوت ونوم (و یک تعداد معدودی از دیگر سیمبیوت ها) میتوانند به طور مستقلی از یک میزبان زندگی کنند و به شکل انسانی درآیند. سیمبیوت ها اُرگانیسم های انگل گونه هستند ، پس چطور میتوانند بدون تغذیه از یک میزبان به حیات خود ادامه دهند؟ واقعیتش اینه که ونوم میتونه اگه لازم باشه بدون میزبان هم به حیات ادامه بده و مثلا از آب و غذا تغذیه کنه. سیمبیوت های کمی هستند که قادر به چنین کاری هستند و یکی از راه هایی که بشه بهش دست یافت اینه که در تماس با کنال قرار بگیری و از دستش فرار کنی!

 

2- قابلیت پیوند با اشیا غیر ارگانیک و تحت کنترل درآوردن آنها!

ماشین ونوم

در شماره 35 از سری دوم کمیک های Venom، فلش تامپسون میزبان سیمبیوت بود ، ونوم کنترل یک ماشین رو گرفت و با استفاده از آن یک دیوار را داغون کرد! (فلش اون موقع داشت دنبال یک سری خلافکار میکرد). فلش اسم این ماشین رو "ونوم موبیل" (Venom Mobile) گذاشته بود!! این مساله نشون میده سیمبیوت ونوم میتونه حتی با اشیا غیر ارگانیک هم پیوند بخوره و کنترلشون رو به دست بگیره. خوشبختانه کارنیج تا به حال اینچنین قابلیتی رو از خودش بروز نداده!

 

1- حرف زدن! 

حرف زدن ونوم

یک قابلیت منحصر به فرد دیگر ونوم که هواداران اغلب آن را فراموش میکنند این است که بدون میزبان و به صورت فیزیکی صحبت کند. ولی کارنیج متکی به میزبان است و تنها از طریق افکار میزبان خود میتواند صحبت کند ولی سیمبیوت ونوم میاد و هر چی دلش میخواد میگه!

 

مهدی ترابی مهربانی

منبع: سایت CBR

All rights reserved © Spidey.ir 2023

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

20 حقیقتی که باید درباره شخصیت ونوم (VENOM) بدانید

10 حقیقت مهمی که باید درباره سیمبیوت (SYMBIOTE) ها بدانید

رویداد پادشاه سیاه پوش (KING IN BLACK) را با ترجمه فارسی بخوانید

10 حقیقت مهمی که باید درباره خدای سیمبیوت ها، کِنال (KNULL) بدانید

رویداد بزرگ ونوم در سال 2019 (کارنیج مطلق/ABSOLUTE CARNAGE) - کامل + لینک دانلود

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات فیلم " ونوم " (VENOM)

20 ضد قهرمان (ANTI-HERO) برتر در دنیای کمیک بوک

نگاهی به پلیدترین و قهرمانانه ترین اعمالی که ونوم تا به حال انجام داده است!

10 حقیقتی که باید درباره کارنیج (CARNAGE) بدانید

10 میزبان سیمبیوت کارنیج به غیر از «کلتوس کسدی»!

رویداد «کارنیج مطلق»  چطور آغاز شد؟

15 قدرتی که کارنیج دارد ولی ونوم ندارد!

10 تا بدترین و وحشتناک ترین کارهایی که کلتوس کسدی/کارنیج تا به حال انجام داده است!

 کمیک "سرگذشت ونوم" (WEB OF VENOM) ترجمه شد + لینک دانلود

معرفی سیمبیوت «اسلیپر» (SLEEPER): هفتمین فرزند ونوم! 

معرفی تمام سیمبیوت (SYMBIOTE)ها در کمیک های مارول

داستان کمیک بوکی "دنیای ونومی" (VENOMVERSE) به زبان فارسی (کامل)

قسمت آخر از کمیک "کمپانی ونوم" (VENOM INC) ترجمه شد + لینک دانلود

 5 چیزی که همیشه در كمیك های کارنیج یافت میشود!

20 ضد قهرمان (ANTI-HERO) برتر در دنیای کمیک بوک

نگاهی به VENOM های مختلف کمیک های مرد عنکبوتی

10 تا از برترین، خشن ترین، عجیب ترین و باحال ترین مبارزات ونوم!

لینك دانلود كمیك ونوم – VENOM

20 حقیقتی که باید درباره شخصیت ونوم (VENOM) بدانید

75 لحظه ماندگار در كمیك های مارول – قسمت دوم

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

AM SM BM SM
#1 AM SM BM SM 1400-07-14 12:01
سلام
ممنون بابت مقاله.
سیمبیوت ها موجودات مرموزی در دنیای مارول هستند که توی هر کمیک مطمئن باشید که توی اکثر کمیک هایی که حضور دارند راز های جدیدی درباره اونا فاش میشه. این موجودات با ظاهر جذاب و انگل مانند قدرت های منحصر به فردی هم دارند که بعضا ممکنه خطرناک و ترسناک باشند و بعضا هم در صحنه های اکشن حسابی به کار میزبانشون میان. بدون شک معروف ترین و محبوب ترین موجود سیمبیوتی در کمیک های مارول ونوم هست. این سیمبیوت با میزبان هایی پیوند خورده مثل پیتر پارکر، فلش تامپسون، مک کارگن، در بعضی اقتباس ها هری آزبورن، اما رفیق شفیق او و مهم ترین میزبانش بدون شک ادی براک هست. سیمبیوت قدرت هایی رو در اختیار براک میذاره که اون رو قوی تر و تحدید آمیز تر از قبل کنه. شاید به ظاهر سیمبیوت فقط بتونه زور بازوی اون رو زیاد کنه اما در واقع قدرت های دیگه ای هم داره که امثال کارنیج و بقیه موجودات سیمبیوتی از وجودشون محروم باشند. بعضی هاشون مثل حرف زدن شاید خیلی به چشم نیان اما در واقع برای موجودی حراف مثل سیمبیوت خیلی هم مهم هستند! یا ارتباط او با اشیا غیر ارگانیک که باعث میشه با هرچیزی پیوند بخوره، خطرناک باشه. اینکه او داشته حافظه براک رو تغییر میداده نشون میده که او برای رسیدن به اهدافش هرکاری میکنه. حتی زجر دادن میزبانش!
با تشکر.
نقل قول کردن
Ghost Rider
#2 Ghost Rider 1400-07-14 12:10
من دیگه رسما داشتم ایمانمو به ونوم از دست میدادم :cry: واقعا چیزایی که ونوم داره ولی کارنیج نداره خیلی بهتره ولی هر کار نیم کارنیج ده ها و صد ها برابر قدرتمند تر از ونومه :-* کارنیج عملا شکست ناپذیره ولی ونوم اگر خیلی بهش فشار بیاد یا هر چیز دیگه ای مثل آتیش و صدا خیلیی به مدت طولانی تحت فشار قرارش بده نابود میشه اما کارنیج سال ها توی آتیش هیچیزیش نمیشه یا کارنیجو فرو کنی تو بلندگو و قدرتمند ترین بلند گو از جنس سپر کاپیتان آمریکا محافظش باشه و کارنیج نتونه ازش بیاد بیرون و اون بلند گو بلند ترین صدای دنیارو هم پخش کنه بازم کارنیج زنده میمونه خداروشکر کارنیج واقعی نیست چون اگه واقعی بود نسل انسان رو منقرض میکرد :D البته هممون میدونم همچینم تخیلی نیست اینهمه سیاره وجود داره خدارو چه دیدی ;-)
نقل قول کردن
pouya1386
#3 pouya1386 1400-07-14 12:11
استاد ترابی واقعا عالی بود منکه واقعا فکرش هم نمی‌کردم ونوم این همه قابلیت داره واقعا عالی بود
ممنون از تمام تیم وبسایت اسپایدی :D
نقل قول کردن
masiha_87
#4 masiha_87 1400-07-14 13:16
سلام سلام سلام!
خیلی عالی بود استاد؛ وقتی متوجه شدم بعد از مدت ها این مقاله نوشته شده، با خودم گفتم: "آخی! بالاخره!!" گزینه ی ۱ رو تا به حال بهش دقت نکرده بودم؛ میدونستم ولی اصلا یادم نمیفتاد. فکر میکنم گزینه ی ۲ رو در کمیک دنیای ونومی هم دیدیم که به موتور گوست رایدر پیوند خورد و یه هیولای چهار (شایدم دو چرخ) خلق کرد!!ظاهر سیمبیوت خیلی تو عکس گزینه ی ۳ سمه :lol: !گزینه ی ۶ یکی از اون چیز هایی بود که نمیشه تو یک حالت درموردش صحبت کرد. این قابلیت رو تو کمیک کمیک "ونوم: پایان" شاهد بودیم. خیلی عجیبه؛ پر از فلسفست و علم و دانشی نیاز داره به نام دقت در جملات!!!! راستی اصلا خبر نداشتم دندون های ونوم سمیه و دارای یک نوع زهره (خودش زهره؛ تو دندوناشم زهره :-| !!!) واقعا دمتون گرم که اینقدر درمورد کاراکتر های کمیک بوکی به ما اطلاعات میدید.
نقل قول کردن
mohammad noori
#5 mohammad noori 1400-07-14 17:09
عالی،یعنی ونوم عجب انگلیه :D
نقل قول کردن
P.B.P
#6 P.B.P 1400-07-14 17:58
سلام ممنون از استاد تربی عزیز
استاد یک سوال داشتم همونطور که در مورد شش گفتین ونوم می تونه مثل کاپیتان مارول انرژی انتقال بده یعنی اینطوری؟
s4.uupload.ir/.../...
ونوم واقعا قدرت های باحال تری نسبت به کارنیج داره.
راستی استاد ترابی چقدر عکس های مقالتان را خوب انتخاب کردید. ;-)
خسته نباشید.
نقل قول کردن
mtm
#7 mtm 1400-07-15 11:18
به نقل از P.B.P:
سلام ممنون از استاد تربی عزیز
استاد یک سوال داشتم همونطور که در مورد شش گفتین ونوم می تونه مثل کاپیتان مارول انرژی انتقال بده یعنی اینطوری؟
s4.uupload.ir/.../...
ونوم واقعا قدرت های باحال تری نسبت به کارنیج داره.
راستی استاد ترابی چقدر عکس های مقالتان را خوب انتخاب کردید. ;-)
خسته نباشید.

بله یعنی اونجوری ولی خیلی کم اینجوری دیدیمش
و البته عکس برای من خیلی مهمه و گاهی میشه یه ساعت برای انتخاب یه عکس درست و مناسب وقت میزارم!
نقل قول کردن
Amirreza-85
#8 Amirreza-85 1400-07-15 13:50
عالی بود استاد ترابی واقعا دمتون گرم.میگم استاد وات ایف فصل اولش تموم شدا ازش سوال مطرح نمیکنید.من چندتا سوال تو ذهنمه اگه صلاح دونستید تو مقالتون ازش استفاده کنید و بهش جواب بدید.مثلا:1-در قسمت سوم لوکی و نیک فیوری با هنگ پیم چیکار کردند2-چه بر سر باکی و هالک در قسمت پنجم اومد(در جنگ با زامبیا)3-ویروس زامبی که زن هنگ پیم بهش مبتلا شده بود در دنیای کوانتم دقیقا چی بود4-زامبیا چطور با قدرتی که تانوس داشت اونو به زامبی تبدیل کردند و دلیل اینکه تانوس جلوی واکاندا بود چی بود(چون سنگ ذهن اونجا نبود که)
5-در قسمت هشتم التران قبل اینکه بقیه سنگ های بینهایت رو بدست بیاره قدرتش درحد ویژن بود پس چطور بدون حتی کمی مقاومت تانوس را به راحتی به دو قسمت تبدیل کرد.یعنی ویژن هم میتونست این کارو بکنه؟6-در قسمت آخر این فصل دلیل نجنگیدن واچر همراه بقیه قهرمانا علیه اینفینیتی التران چی بود؟7-اشاره ای هم بکنید به دکتر استرنج شرور و حرفاش با واچر و اتفاقات ممکن بعد از بیرون اومدن افراد توی تنگ8-دلیل مردن ناتاشا در جهانی که واچر بهش اشاره کرد چی بود9-در سکانس بعد تیتراژ پایانی آیا اونی که داخل اون ماشین آهنی(اسمش یادم رفته چی چی هایدرا)استیو بود؟و آیا زنده بود؟آخه مردش به چه دردی میخوره10-چرا قسمت گاموایی جای تانوسو گرفته بود حذف شده؟
این لیست دهتایی منه خودمم بعدا شاید تو سایت اسپایدی مقاله نوشتم ولی الان لطفا یه مقاله در مورد وات ایف بنویسیدو از هرکدوم از این سوالا خوشتون اومد استفاده کنید.من چون مقاله های شمارو زیاد میخونم و خوشم میاد ازش زیر مقاله ی شما کامنت گذاشتم :lol:
نقل قول کردن
civil war 2
#9 civil war 2 1400-07-17 10:14
سلام استاد
مقاله جامعی بود ، اولش وقتی وحشیگری کارنیج رو دیدم یکم شک کردم که ونوم اون برتری خاص خودش رو داره یا نه ولی الان که مقاله رو خوندم می بینم دستش خالی نیست
یه سوال داشتم آیا واقعا این شایعه حقیقت داره که شخصیت ادی و ونوم قراره همجنسگرا باشن ؟
اگر صحت داره واقعا حال آدم گرفته میشه یادمه استن لی فقید به شدت با ورود چنین جریانی به دنیای مرد عنکبوتی مخالف بود
الان طوری شده هر فیلم و سریالی که تماشا میکنی این موضوع رو به زور میخوان به خوردت بدن انگار حیاتی ترین و مهم ترین مسئله امروز دنیاس......
نقل قول کردن
mtm
#10 mtm 1400-07-18 09:48
کسی یادش میاد که تو کدوم کمیک بود که میکر متوجه شد ونوم دنیای التمیت قابلیت های سفر به ابعاد مختلف رو داره؟
نقل قول کردن
master spider
#11 master spider 1400-07-18 10:09
به نقل از mtm:
کسی یادش میاد که تو کدوم کمیک بود که میکر متوجه شد ونوم دنیای التمیت قابلیت های سفر به ابعاد مختلف رو داره؟

در کمیک های جدید ونوم که دنی کیتس نوشته و مربوط به رویداد کارنیج مطلق میشه، میکر فهمید که با سیمبیوت های مصنوعی دنیای آلتیمیت میشه سفر ابعادی کرد.
spidey.ir/.../...
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#12 AM SM BM SM 1400-07-18 10:10
به نقل از mtm:
کسی یادش میاد که تو کدوم کمیک بود که میکر متوجه شد ونوم دنیای التمیت قابلیت های سفر به ابعاد مختلف رو داره؟

آقای ترابی توی این مقاله گفته شده که میکر این مسئله رو در شماره 20 کمیک های ونوم، با شورای میان بعدی رید ها در میان گذاشت.
spidey.ir/.../...
اما راستش دقیق یادم نیست که این رو کی متوجه شد.
نقل قول کردن
s.p.i
#13 s.p.i 1400-07-18 11:11
#10
شماره20 کمیک ونوم بود
نقل قول کردن
s.p.i
#14 s.p.i 1400-07-18 11:17
#10
شماره20 بود
نقل قول کردن
mtm
#15 mtm 1400-07-18 11:54
#13 و #14:
ممنونم
شاید سونی هم از همین قدرت استفاده کرده که تونسته ونوم رو بیاره تو mcu :-*
نقل قول کردن
s.p.i
#16 s.p.i 1400-07-18 12:12
#15
خب به هرحال امیداروم اونی که تو تریلر مرد عنکبوتی دیدیم لیزارد باشه چون این ونوم واقعا بد امیدوارم تو فیلم مرد عنکبوتی نبشه
نقل قول کردن
s.p.i
#17 s.p.i 1400-07-18 12:24
#12
خب میکر خیلی وقته داره درمورد سیمبیوت ها تحقیق میکنه و تمام تحقیقات خودشو تو شماره 20 به شورا
ایکاش دنیای التیمت برگرده چون هم پتانسیل زیادی داشت هم خواننده های جدید میتونست با یک پیتر جوان بیشتر آشنا بشن ولس خب حیف که نابود شد
نقل قول کردن
king venom
#18 king venom 1400-07-28 11:31
خطر اسپویل کمیک Venom-Carnage: Infinity Comic!
.
.
.
.
.
.
ظاهرا کارنیج هم قدرت شماره 2 رو داره چون تونسته یه هلیکوپتر رو تسخیر کنه :eek: :-*
همچنین کارنیج یه قدرت جدید هم نشون داده و تونسته خودشو به یه طوفان بزرگ تبدیل کنه و بخش بزرگی از لاس وگاس رو خراب کنه!! درکل اینا رو گفتم شاید تو مقالتون اضافه کردین! با تشکر
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید