شماره 50.5 از سری جدید کامیک بوک "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" ترجمه شد

شماره  50.5  از سری جدید کامیک بوک "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" ترجمه شد

در این شماره سرنخ هایی به شما داده میشه که نشون میده این  قراره مهم ترین رویداد سالهای اخیر مرد عنکبوتی باشه!

پیتر پارکر بد گندی زده! خبیثی به نام کیندرد مدتی بود که داشت دور و بر او مانور میداد تا اینکه سرانجام بهش ضربه زد. کیندرد، سین ایتر را زنده   و ازش برای "تطهیر" جنایتکاران از گناهان خود استفاده کرد که یکی از این جنایتکاران نورمن آزبورن بود (همون گرین گابلین اریجینال!). کیندرد مجموع تمامی این گناهان را به سوی دوستان عنکبوتی پیتر پارکر منتقل کرد و آنها را به نسخه های شیطانی از خودشان بدل ساخت.

در همین اثنا، نورمن آزبورنِ نادم فاش کرد که کیندرد مرموز در واقع همان پسرش یعنی هری آزبورن است!

ولی پیتر از این موضوع خبر نداره زیرا سرگرم رفتن با عجله به خانه دکتر استرنج بود تا ازش کمک بگیره ...

ضمنا حتما آرک قبلی یعنی "خیزش گناهان" را در اینجا به طور کامل بخوانید.

 

The Amazing Spider-Man # 50 .LR (851.5)

شماره LR 851 مرد عنکبوتی - کمیک

مترجم: محمد صالح حیدری

ناظر ترجمه: مهدی ترابی مهربانی

ادیتور ، گرافیست و طراح کاور: آرشام باهنر

لینک دانلود مستقیم

لینک دانلود غیر مستقیم

لینک دانلود غیر مستقیم (مدیا فایر)

 

نظر خودتون رو درباره داستان و طراحی های این کمیک با ما در بخش نظرات در میان بذارید.

برای خوندن دیگر کمیک هایی که ترجمه کرده ایم اینجا را کلیک کنید.

 

مطالب مرتبط: 

چگونه در كامپیوتر یا سیستم اندروید كمیك بخوانیم؟

رویداد جدید مرد عنکبوتی با عنوان خیزش گناهان (SINS RISING) - کامل + لینک دانلود

15 دشمن برتر مرد عنکبوتی که در قرن 21 میلادی خلق شده اند!

سری کمیک های اسپایدرمن شگفت انگیز (THE AMAZING SPIDER-MAN) با ترجمه فارسی

از رویداد جدید اسپایدرمن رونمایی شد: «آخرین بقایا» (LAST REMAINS)

10 حقیقتی که باید دربارهٔ «کیندرد» (KINDRED)، خبیث جدید کمیک‌بوک‌های اسپایدرمن، بدانید

خبیث جدید کمیک بوک های مرد عنکبوتی شگفت انگیز کیست؟

رویداد جدید مرد عنکبوتی با عنوان خیزش گناهان (SINS RISING) - کامل + لینک دانلود

کمیک مقدمه "مرد عنکبوتی شگفت انگیز: خیزش گناهان" ترجمه شد + لینک دانلود

10 حقیقتی که باید دربارۀ «سین‌ایتر» (SIN-EATER) بدانید

10 حقیقت مهمی که باید دربارۀ تیمارستان "راون‌کرافت" (RAVENCROFT INSTITUTE) بدانید

شماره آخر از کمیک "تیمارستان راون کرافت" ترجمه شد + لینک دانلود

قسمت آخر از کمیک "اسپایدرمن: مرگ جین دی ولف" ترجمه شد + لینک دانلود مستقیم

از رویداد جدید اسپایدرمن رونمایی شد: «آخرین بقایا» (LAST REMAINS)

چه كسانی از هویت مخفی مرد عنكبوتی با خبر هستند؟ 

معرفی شخصیت های مكمل كمیك های مرد عنكبوتی

15 دشمن ترسناک و چندش آور مرد عنکبوتی: سین ایتر

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Mr. Doctor
#1 Mr. Doctor 1399-08-19 15:01
وااااااای خداااا
خیلی ممنون از تیم ترجمه و ادیت این کمیک،خسته نباشی سایت اسپایدی.
خیلی منتظر این کمیک بود(همه منتظر بودن :P )،امیدوارم در نهایت رویداد بینظیری بشه ;-)
نقل قول کردن
Hail Comic Book
+1 #2 Hail Comic Book 1399-08-19 16:25
سلام به همه.
من چند تا تئوری میخوام مطرح کنم کسی اگر تمایل داشت بیاد راجبش بحث کنیم.
1-هری چطوری تبدیل به کیندرد شد؟
همونطور که میدونید هری ازبورن در کمیک یک بار کشته شد(شایدم بیشتر ولی من یکبارشو خبر دارم) و بعد از وقایع کمیک omd زنده شد.من 2 تا تئوری دارم:
تئوری اول که خیلی سادست اینه که هری اصلا زنده نشد و همونطور تو جهنم موند و به قول خودش سال هایی که بنظر قرن ها میرسیدن تو جهنم عذاب کشید.و اون هری هم که زنده شد بعد وقایع omd در واقع هری واقعی نبوده و فقط بازتابی از قسمت خوب هری بوده و بخش بده مونده تو جهنم و چون نفس ضعیفی داشته اونجا دوباره از پیتر نفرت پیدا میکنه چونکه همه فکر میکنن پیتر یک ادم خیلی پاکه ولی در واقع تو omd با مفستیو معامله کرده ازش متنفر میشه.

و اما تئوری دوم من که در واقع به نظر من هری وقتی مرد نرفت به جهنم و رفت به یک جور برزخ(چون هری موقع مرگش ادم خوبی شده بود)و بعد از وقایع omd مفستیو کلک میزنه و هری رو میفرسته به جهنم که در اینده بیاد و دمار از روزگار پیتر در بیاره!این میتونه دلیل نفرت هری از پیتر هم باشه و از اونجایی که هری ادم ضعیف نفسی بوده خیلی سریع نفرت از پیتر و نورمن ازبورن وجودشو فرا میگیره و تو جهنم ارتقا پیدا میکنه تا بیاد و انتقام بگیره.

2-هدف کیندرد چیه؟واقعا میخواد با پیتر چیکار کنه؟
راستش فکر نکنم کیندرد بخواد پیتر رو بکشه.بکشه که چی بشه؟پیتر در مقابل مرگ و شکنجه شجاعه اگر لازم باشه جفتشو انجام میده.کیندرد هم خودش گفته که نمیخواد عزیزان پیتر رو بکشه.البته شاید فقط مری جین رو نمیخواد بکشه شاید بقیرو بکشه.ولی به نظر من 3 حالت داره.
1- پیتر رو مجبور کنه پیمانشو با مفستیو بشکنه و زن عموش بمیره متاسفانه!
2-کیندرد همه جارو به خاک و خون بکشه و پیتر رو مجبور کنه تماشا کنه.و هیچ کاری هم از دستش بر نیاد.اینطوری مایه عذاب پیتر شه و انتقامشو بگیره.
3-پیتر رو با کاری که کرده روبرو کنه(معامله رو میگم)و پیتر تا ابد با اون عذاب وجدان زندگی کنه و این ضربه نهایی کیندرد باشه.
و البته بهتون اطمینان میدم این کیندرد به قضیه omd قطعا یک ربطی داره.چون جدیدا اشارات به omd همش داره بیشتر و بیشتر میشه.حتی تو یک کمیک که پیتر میخواست از مری جین خواستگاری کنه حتی اسمش هم میاد!
و اینکه انداختن نورمن جلو سین ایتر اشاره مستقیمی به omd داشت که پیتر برا منفعت جمعی یک کار بد انجام میده و این دفعه هم همین کارو کرد.

3-تکلیف نورمن ازبورن چی میشه؟
راستش من راجب نورمن خیلی فکر کردم مخصوصا سر شماره 50 وقتی ماسکشو میگیره جلو سین ایتر و میگه : (یالا بکشش. دیگه واسه من کارایی نداره!) این حرف " واسه من دیگه کارایی نداره" به نظرم یک منظوری داره که در ادامه بهش میپردازم ولی الان میخوام راجب سین ایتر یک نکته ریز بگم.
راستش من اولش با این که یک تیر میزنه به ادما و اونا به قول خودش درمان میشن از بدی مشکل شدید داشتم.چون مگه بد بودن بیماریه که بخواد خوب شه؟؟خبیث های واقعی خودشون انتخاب میکنن که بد باشن درسته تو مغز نورمن همیشه یک صدا های وحشتناک هست که میگه فلان کارو کن ولی اون میتونه خیلی راحت کاری که اون میگه رو نکنه!و به نظر من نورمن حتی اگر اون صدا ها تو مغزش نبود باز هم ادم بدی میشد.چون این انتخاب خودش بود که بد باشه. در واقع انتخاب همه اونایی که سین ایتر بهشون تیر زد همین بوده.برا همین من از همون اول میدونستم اخرش گند این ماجرا در میاد و درست هم بود همه اسپایدی های دیگه شدن عروسک های کیندرد.البته معلومه که همه خبیث هایی که توسط سین ایتر تیر خوردن دوباره همون ادمای سابق میشن ولی من راجب نورمن 2 تئوری دارم.
1-بعد قضیه اخرین بقایا و وقتی نورمن بخش بد وجودش دوباره بهش برمیگرده دوباره همون ادم بده تصمیم میگیره بشه ولی نقش بازی میکنه و میگه که اصلاح شده و اینجور چیزا و تبدیل میشه کاراکتری شبیه لکس لوثر!چونکه دیگه گرین گابلین رو همه فهمیدن همون نورمنه دیگه به قول خودش براش کارایی نداره.
2-نورمن واقعا بیخیال کارای بد بشه چونکه به قول کیندرد اون از مدت ها قبل به پیتر پارکر پیروز شده بود.یعنی همون لحظه ای که صدای snap گردن گوین استیسی اومد اون بدترین ضربشو به بزرگترین دشمنش زده بود!پس شاید دیگه نخواد ادامه بده و بیخیال پیتر شه که یذره عجیبه.


4-بلاخره اخرش چی میشه؟
من میگم به احتمال زیاد اخرش پیتر و مری جین باهم عروسی میکنن و کل قضیه omd شکسته میشه(اگه اینطور بشه که عالیه البته) کیندرد هم یا نابود میشه یا اصلاح یا برمیگرده به جهنم و شکست میخوره.
حالت دوم که به نظرم مزخرفه اینه که پیتر با کاری که کرده روبرو میشه و تا ابد با این عذاب وجدان زندگی میکنه چون راه برگشتی واسه شکوندن اون طلسم نیستش.و یک پایان غمگین و بد خواهیم داشت.


در کل نظرم راجب این ارک تا الان که خیلی خوب بوده ببینیم تا اخرش چی میشه.
نقل قول کردن
amir.h.e
#3 amir.h.e 1399-08-19 16:31
سلام استاد ترابی
خسته نباشید ، خدا قوت
فک نکنم هیچ جا به اندازه اسپایدی کمیک ترجمه شده باشه
میخواستم بپرسم من اگه بخوام شروع کنم به دنبال کردن کمیک های اسپایدرمن ، میتونم از همین شماره شروع کنم
اگه نه یه شماره معرفی کنین که از اون شروع کنم و سردر گم نشم
نقل قول کردن
mtm
#4 mtm 1399-08-19 16:55
به نقل از amir.h.e:

میخواستم بپرسم من اگه بخوام شروع کنم به دنبال کردن کمیک های اسپایدرمن ، میتونم از همین شماره شروع کنم
اگه نه یه شماره معرفی کنین که از اون شروع کنم و سردر گم نشم

به نظرم فعلا از بعد از رویداد شکار شده شروع کن و بیا جلو تا این قضیه کنیدرد و اینا رو متوجه بشی
نقل قول کردن
amir.h.e
#5 amir.h.e 1399-08-19 17:20
به نقل از mtm:
به نقل از amir.h.e:

میخواستم بپرسم من اگه بخوام شروع کنم به دنبال کردن کمیک های اسپایدرمن ، میتونم از همین شماره شروع کنم
اگه نه یه شماره معرفی کنین که از اون شروع کنم و سردر گم نشم

به نظرم فعلا از بعد از رویداد شکار شده شروع کن و بیا جلو تا این قضیه کنیدرد و اینا رو متوجه بشی

سپاس
فقد میشه بگین چه شماره ای
یا لینکش رو قرار بدین
اخه من زیاد وارد نیستم :-*
نقل قول کردن
Kia Iron Man
#6 Kia Iron Man 1399-08-19 18:20
خدایاشکر :lol: به شخصه خیلی به این رویداد"آخرین بقایا"‌امید دارم.فکر کنم یه واستان عالی و جذاب خواهد بود.توی این شماره معلوم شد کیندرد با فرقه تارافکن چیکار کرد،ولی فکر کنم این شماره فلش بک بود چون تو سماره قبل اسپایدی رفت پیش دکتر استرنج.هیچوقت ندیده بودم نورمن آزبورن گریه کنه،شایدم کرده من ندیدم ولی به هر حال جالب بود.بازگشت مری جینم ۱۲۰ درصد خیلی موثر خواهد بود و به عبارتی همون کسیه که کافکا برای پادرمیونی منظورش بود.به هر حال منتظر شماره بعدی هستم.به نقل از Hail Comic Book:
سلام به همه.
من چند تا تئوری میخوام مطرح کنم کسی اگر تمایل داشت بیاد راجبش بحث کنیم.
1-هری چطوری تبدیل به کیندرد شد؟
همونطور که میدونید هری ازبورن در کمیک یک بار کشته شد(شایدم بیشتر ولی من یکبارشو خبر دارم) و بعد از وقایع کمیک omd زنده شد.من 2 تا تئوری دارم:
تئوری اول که خیلی سادست اینه که هری اصلا زنده نشد و همونطور تو جهنم موند و به قول خودش سال هایی که بنظر قرن ها میرسیدن تو جهنم عذاب کشید.و اون هری هم که زنده شد بعد وقایع omd در واقع هری واقعی نبوده و فقط بازتابی از قسمت خوب هری بوده و بخش بده مونده تو جهنم و چون نفس ضعیفی داشته اونجا دوباره از پیتر نفرت پیدا میکنه چونکه همه فکر میکنن پیتر یک ادم خیلی پاکه ولی در واقع تو omd با مفستیو معامله کرده ازش متنفر میشه.

و اما تئوری دوم من که در واقع به نظر من هری وقتی مرد نرفت به جهنم و رفت به یک جور برزخ(چون هری موقع مرگش ادم خوبی شده بود)و بعد از وقایع omd مفستیو کلک میزنه و هری رو میفرسته به جهنم که در اینده بیاد و دمار از روزگار پیتر در بیاره!این میتونه دلیل نفرت هری از پیتر هم باشه و از اونجایی که هری ادم ضعیف نفسی بوده خیلی سریع نفرت از پیتر و نورمن ازبورن وجودشو فرا میگیره و تو جهنم ارتقا پیدا میکنه تا بیاد و انتقام بگیره.

2-هدف کیندرد چیه؟واقعا میخواد با پیتر چیکار کنه؟
راستش فکر نکنم کیندرد بخواد پیتر رو بکشه.بکشه که چی بشه؟پیتر در مقابل مرگ و شکنجه شجاعه اگر لازم باشه جفتشو انجام میده.کیندرد هم خودش گفته که نمیخواد عزیزان پیتر رو بکشه.البته شاید فقط مری جین رو نمیخواد بکشه شاید بقیرو بکشه.ولی به نظر من 3 حالت داره.
1- پیتر رو مجبور کنه پیمانشو با مفستیو بشکنه و زن عموش بمیره متاسفانه!
2-کیندرد همه جارو به خاک و خون بکشه و پیتر رو مجبور کنه تماشا کنه.و هیچ کاری هم از دستش بر نیاد.اینطوری مایه عذاب پیتر شه و انتقامشو بگیره.
3-پیتر رو با کاری که کرده روبرو کنه(معامله رو میگم)و پیتر تا ابد با اون عذاب وجدان زندگی کنه و این ضربه نهایی کیندرد باشه.
و البته بهتون اطمینان میدم این کیندرد به قضیه omd قطعا یک ربطی داره.چون جدیدا اشارات به omd همش داره بیشتر و بیشتر میشه.حتی تو یک کمیک که پیتر میخواست از مری جین خواستگاری کنه حتی اسمش هم میاد!
و اینکه انداختن نورمن جلو سین ایتر اشاره مستقیمی به omd داشت که پیتر برا منفعت جمعی یک کار بد انجام میده و این دفعه هم همین کارو کرد.

3-تکلیف نورمن ازبورن چی میشه؟
راستش من راجب نورمن خیلی فکر کردم مخصوصا سر شماره 50 وقتی ماسکشو میگیره جلو سین ایتر و میگه : (یالا بکشش. دیگه واسه من کارایی نداره!) این حرف " واسه من دیگه کارایی نداره" به نظرم یک منظوری داره که در ادامه بهش میپردازم ولی الان میخوام راجب سین ایتر یک نکته ریز بگم.
راستش من اولش با این که یک تیر میزنه به ادما و اونا به قول خودش درمان میشن از بدی مشکل شدید داشتم.چون مگه بد بودن بیماریه که بخواد خوب شه؟؟خبیث های واقعی خودشون انتخاب میکنن که بد باشن درسته تو مغز نورمن همیشه یک صدا های وحشتناک هست که میگه فلان کارو کن ولی اون میتونه خیلی راحت کاری که اون میگه رو نکنه!و به نظر من نورمن حتی اگر اون صدا ها تو مغزش نبود باز هم ادم بدی میشد.چون این انتخاب خودش بود که بد باشه. در واقع انتخاب همه اونایی که سین ایتر بهشون تیر زد همین بوده.برا همین من از همون اول میدونستم اخرش گند این ماجرا در میاد و درست هم بود همه اسپایدی های دیگه شدن عروسک های کیندرد.البته معلومه که همه خبیث هایی که توسط سین ایتر تیر خوردن دوباره همون ادمای سابق میشن ولی من راجب نورمن 2 تئوری دارم.
1-بعد قضیه اخرین بقایا و وقتی نورمن بخش بد وجودش دوباره بهش برمیگرده دوباره همون ادم بده تصمیم میگیره بشه ولی نقش بازی میکنه و میگه که اصلاح شده و اینجور چیزا و تبدیل میشه کاراکتری شبیه لکس لوثر!چونکه دیگه گرین گابلین رو همه فهمیدن همون نورمنه دیگه به قول خودش براش کارایی نداره.
2-نورمن واقعا بیخیال کارای بد بشه چونکه به قول کیندرد اون از مدت ها قبل به پیتر پارکر پیروز شده بود.یعنی همون لحظه ای که صدای snap گردن گوین استیسی اومد اون بدترین ضربشو به بزرگترین دشمنش زده بود!پس شاید دیگه نخواد ادامه بده و بیخیال پیتر شه که یذره عجیبه.


4-بلاخره اخرش چی میشه؟
من میگم به احتمال زیاد اخرش پیتر و مری جین باهم عروسی میکنن و کل قضیه omd شکسته میشه(اگه اینطور بشه که عالیه البته) کیندرد هم یا نابود میشه یا اصلاح یا برمیگرده به جهنم و شکست میخوره.
حالت دوم که به نظرم مزخرفه اینه که پیتر با کاری که کرده روبرو میشه و تا ابد با این عذاب وجدان زندگی میکنه چون راه برگشتی واسه شکوندن اون طلسم نیستش.و یک پایان غمگین و بد خواهیم داشت.


در کل نظرم راجب این ارک تا الان که خیلی خوب بوده ببینیم تا اخرش چی میشه.

تئوری های جالبی دادی منم خیلی با این شیوه به قول سین ایتر تطهیر مشکل دارم.منطقی نیست اگه یه آدم گناهانشو از دست بده دیگه آدم خوبی میشه،همه گناهکارا از اول بی گناه بودن :-*
خیلی دوست دارم نورمن آزبورن دوباره خبیث بشه و کسی ندونه و با نقش بازی کردن دوباره مثل قبل بشه.منظورم قبل زمانیه که هیچکس نمیدونه نورمن آزبورن گرین گابلینه و به قول عمو مختار میتونه با معصومیت و فریب کارشو پیش ببره،الان ده امکان نداره که نورمن آزبورن رئیس شیلد بشه چون شرارتش شناخته شده اس ولی اگه مثل قبل یه کاراکتر منفی مثلت نما بشه جالب تره به نظرم.(هر چند بازم مثل قبل نمیشه)به نقل از amir.h.e:
به نقل از mtm:
به نقل از amir.h.e:

میخواستم بپرسم من اگه بخوام شروع کنم به دنبال کردن کمیک های اسپایدرمن ، میتونم از همین شماره شروع کنم
اگه نه یه شماره معرفی کنین که از اون شروع کنم و سردر گم نشم

به نظرم فعلا از بعد از رویداد شکار شده شروع کن و بیا جلو تا این قضیه کنیدرد و اینا رو متوجه بشی

سپاس
فقد میشه بگین چه شماره ای
یا لینکش رو قرار بدین
اخه من زیاد وارد نیستم :-*

شماره اش رو یادم نیست ولی اگه سرچ کنی "شکار شده" پیداش میکنی،فقط باید بدونی کریون قبل از این رویداد در داستان"آخرین شکار کریون"که در همین سایت ترجمه شده مرد ولی زنده شد موفق باشی :-*
نقل قول کردن
Hail Comic Book
#7 Hail Comic Book 1399-08-19 18:38
#5
به نظر من شماره 1 ران نیک اسپینسر شروع کنی بهتره چون همه چی رو کامل میفهمی. اینم لینکش.
b2n.ir/058469
حالا اگر وقتت کمه میتونی از رویداد شکار شده شروع کنه که از شماره 16 شروع میشه اینم لینکش
b2n.ir/976582
بعد همینطوری تو بخش سرچ سایت بزن شماره 17 و ... تا همین شماره.
ولی به نظرم از همون شماره 1 شروع کن چون خدایی ران اسپنسر خیلی خوبه.چندین وقت بود داستانای اسپایدرمن انقد باحال نبودن.
نقل قول کردن
Mohsèn II
#8 Mohsèn II 1399-08-19 19:14
ببخشید تو داستان قبلی دکتر استرنج همراه با پیتر به زیر دریایی اومد چیشد دکتر استرنج که تو این داستان همراه پیتر نبود
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#9 Mr. Doctor 1399-08-19 19:57
به نقل از Mohsèn II:
ببخشید تو داستان قبلی دکتر استرنج همراه با پیتر به زیر دریایی اومد چیشد دکتر استرنج که تو این داستان همراه پیتر نبود

بنظر میومد که داستان این کمیک قبل از قسمت قبل که جای دکی استرنج بود اتفاق میفته.یعنی قبل از اینکه برسه به خونه دکتراسترنج،مایل ز و انیا و جولیا و جسیکا و گوین الوده شدن و به اسپایدی حمله کردن؛این داستان اونجاست.
نقل قول کردن
mtm
#10 mtm 1399-08-19 20:45
سئوالی که اینروزا مطرحه اینه که چرا پیتر پارکر اون لحظه اون تصمیم رو گرفت و علیرغم اینکه داشت برخلاف نظر دوستانش از نورمن محافظت میکرد اما یه دفعه نورمن رو پرت کرد بیرون تا بیفته دست سین ایتر؟
خیلی ها میگن که این کار از پیتر بعید بود و برخلاف شخصیت او است
اما به نظر من ما به همین خاطره که ما پیتر پارکر رو دوست داریم
او انسانی ترین ابرقهرمان جهانه و انسان هم جایز الخطاست
نورمن با اون حرف هایی که راجع به گوئن زد واقعا پیتر رو کفری کرد و من باهاش همذات پنداری میکنم
نظر شما چیست؟
نقل قول کردن
SINA SPIDER
#11 SINA SPIDER 1399-08-19 20:48
ممممننننوووووووووووونننننننننن
واقعا ممنونم
خیلی خوشحال شدم تو سایت اومد
نقل قول کردن
The one Spider-Man
#12 The one Spider-Man 1399-08-19 21:05
به نقل از mtm:
سئوالی که اینروزا مطرحه اینه که چرا پیتر پارکر اون لحظه اون تصمیم رو گرفت و علیرغم اینکه داشت برخلاف نظر دوستانش از نورمن محافظت میکرد اما یه دفعه نورمن رو پرت کرد بیرون تا بیفته دست سین ایتر؟
خیلی ها میگن که این کار از پیتر بعید بود و برخلاف شخصیت او است
اما به نظر من ما به همین خاطره که ما پیتر پارکر رو دوست داریم
او انسانی ترین ابرقهرمان جهانه و انسان هم جایز الخطاست
نورمن با اون حرف هایی که راجع به گوئن زد واقعا پیتر رو کفری کرد و من باهاش همذات پنداری میکنم
نظر شما چیست؟

مگه میشه با این حرف مخالفت کرد؟
من اگه بودم تمامی دشمنان رو قتل عام !!!!! :-* میکردم
نقل قول کردن
The one Spider-Man
#13 The one Spider-Man 1399-08-19 21:08
من فکر میکنم خود هری با مسیو معامله ای کرده که قضیه one more day رخ بده چون قبلا عاشق مری جین بوده و نمیخواستم پیتر بهش برسه. در عوض مفسیو هم بلایی سر او آورده(مثل پیوند او با یک شیطان مثل گوست رایدر یا نمونه مشابه آن )
همچنین ممکنه جورج استیسی و گوئن استیسی زنده بشن ولی در عوض دیگه خبری از مری جین نباشه( مفسیتو یا کیندرد این معامله رو انجام دهد )
نقل قول کردن
Hail Comic Book
#14 Hail Comic Book 1399-08-19 21:11
#10
راستش من اول یک مقدار عصبانی شدم چون همونطور که گفتید بعید بود همچین حرکتی.
ولی بعدش یک مقدار فکر کردم و گفتم به نظرم پیتر با هم حق داشت نورمن رو بندازه پایین هم نداشت.
برای این حق داشت چون تو روش وایساده بود و میگفت میخوام هرکیو که دوست داری بکشم پر رو پر رو!
و برای این حق نداشت چون طرف قضیه سین ایتر بود و درسته کاری که میکرد به نظر خودش درست بود ولی پیتر خوب میدونست که پشت قضیه یک خباثتی هست ولی باز هم اون کارو کرد.
به نظرم کل این موضوع برای اشاره به omd بود چون omd هم همین وضع بود.پیتر باید با مفستیو معامله میکرد تا جون یک نفرو نجات بده.اینجا هم تقریبا همین بود.
ولی خب در هر صورت پیتر ادمه!اشتباه میکنه و اون لحظه هم اشتباه کرد که واقعا خیلی بعید بود ولی نویسنده داستان برای ادامه داستان به این حرکت احتیاج داشت.
و راستش نه حق رو به پیتر میدم نه حق رو به اونایی که میگن پیتر نباید این کارو میکرد چون بلاخره هرکسی تو عمرش یکبار که عصبانی بشه ممکنه یک تصمیم خیلی بد بگیره.
البته بعضیا میگن تصمیم پیتر اشتباه بوده ولی راستش به نظرم این تصمیم عملا یک کار بد بود چون پیتر مطمین بود که یک خباثتی پشت اون کار هست و با اینکه این رو میدونست نورمن رو به سین ایتر تحویل داد!
البته تو قسمت بعدی کمیک دیدید که نشسته و داره فکر میکنه و مثل چی پشیمون بود.
در کل همه که بی عیب و نقص نیستند.بعضی وقتا ادم کار بد میکنه این دفعه هم اسپایدی کار بد کرد.مهم اینه بعدش پیشمون بشه یا نه که شد.
نقل قول کردن
hassan91
#15 hassan91 1399-08-19 21:57
با تشکر بابت ترجمه و ادیت بی نقص این کمیک.

دیدن نورمن آزبورن تو اون حالت بی سابقه‌اس. نورمن آزبورن فکر میکنه که اگر رابطش با هری خوب بشه این جریانات میتونه به خوبی و خوشی تموم بشه.
کیندرد پیتر پارکر رو به ضیافت شامش دعوت کرد. ضیافتی که گوئن و پدرش جورج استیس حضور دارن. البته فعلا جسدهاشون.
با توجه به چیزایی که دکتر استرنج به پیتر گفت و فکر کنم به مفستیو اشاره داشت، پیتر پارکر هر کاری در OMD کرده، عواقبش گریبانگیر هری آزبورن هم شده.
انصافا سابقه نداشته که مرد عنکبوتی توی یک آرک بزرگ و طولانی با چیزای ماوارایی سرکار داشته باشه.
اهداف کیندرد هم فعلا مشخص نیست باید دید که چی به سرش اومده و چرا این همه از پیتر متنفر شده؟
به نقل از mtm:
سئوالی که اینروزا مطرحه اینه که چرا پیتر پارکر اون لحظه اون تصمیم رو گرفت و علیرغم اینکه داشت برخلاف نظر دوستانش از نورمن محافظت میکرد اما یه دفعه نورمن رو پرت کرد بیرون تا بیفته دست سین ایتر؟
خیلی ها میگن که این کار از پیتر بعید بود و برخلاف شخصیت او است
اما به نظر من ما به همین خاطره که ما پیتر پارکر رو دوست داریم
او انسانی ترین ابرقهرمان جهانه و انسان هم جایز الخطاست
نورمن با اون حرف هایی که راجع به گوئن زد واقعا پیتر رو کفری کرد و من باهاش همذات پنداری میکنم
نظر شما چیست؟

بنظرم مرگ گوئن همیشه یه حفره‌ایه که تو دلش باقی میمونه هیچ وقت پاک نمیشه از ذهنش. اون حرفای نورمن در موردش عصبانیش کرد. یکی که نور چشمیتو ازت گرفته، داره در کمال آرامش و اعتماد به نفس و بدون ندامت با اون قضیه ور میره. نتیجه مشخصه.
نقل قول کردن
Kia Iron Man
#16 Kia Iron Man 1399-08-19 23:31
#13:
من تا حدودی مخالفم.هری ازبورن یا همون کیندرد سعی میکرد مواظب مری جین باشه و بابت معامله پیتر عصبانیه به نظرم.
بعید میدونم کسی جرئت کنه دست تو مرگ بینظیر گوئن استیسی ببره. :-*
نقل قول کردن
alireZaZ
#17 alireZaZ 1399-08-19 23:45
هری کی مرده بود؟ :-?
نقل قول کردن
Mohamadgg
#18 Mohamadgg 1399-08-20 00:57
به نقل از mtm:
سئوالی که اینروزا مطرحه اینه که چرا پیتر پارکر اون لحظه اون تصمیم رو گرفت و علیرغم اینکه داشت برخلاف نظر دوستانش از نورمن محافظت میکرد اما یه دفعه نورمن رو پرت کرد بیرون تا بیفته دست سین ایتر؟
خیلی ها میگن که این کار از پیتر بعید بود و برخلاف شخصیت او است
اما به نظر من ما به همین خاطره که ما پیتر پارکر رو دوست داریم
او انسانی ترین ابرقهرمان جهانه و انسان هم جایز الخطاست
نورمن با اون حرف هایی که راجع به گوئن زد واقعا پیتر رو کفری کرد و من باهاش همذات پنداری میکنم
نظر شما چیست؟

من هم با حرف شما موافقم استاد ولی یکم مخالفم
شاید بعضی ها بگن نظرم بده ولی منم دارم نظرمو میگم
به نظرم پیتر اصلا این کارو از روی خشم و اشتباه انجام نداد عواقبشو نمیدونست!یعنی حرف من با حرف اقای ترابی یجوره ولی برعکسه
یعنی پیتر انقد دید که خبیث های بی رحمی که جون مردم براشون مثل جون پشه بود به غلط کردن افتادن هی گفتن خدایا توبه(یاد رستم توی مختار افتادم :D ) بعد پیتر گفت اقا این نورمن که خیرش به کسی نرسیده هم خوب بشه مگه چی میشه؟
ولی نمیدونست که هر کاری تاوانی داره
شاید هم الان من نظر شما رو اشتباه فهمیدم اگه اشتباه فهمیدن ببخشید
نقل قول کردن
The one Spider-Man
#19 The one Spider-Man 1399-08-20 08:05
کیندرد دشمن پیتر نیست از پیتر کینه خیلی عمیقی داره میخواد با مری جین باشه و بعید نیست گوئن استیسی رو زنده کنه یا کاردیگری برای از بین بردن رابطه پیتر و مری جین کنه
نقل قول کردن
Captain-spidey
#20 Captain-spidey 1399-08-20 08:23
دستتون درد نکنه کمیک خیلی عالی و خفنی بود واقعا اون لحظه های صحبت نورمن با دکتر کافکا خیلی ترسناک ک باحال بود خیلی کیف کردم نبرد های پیتر و فرقه تار افکن هم خیلی عالی بود و ادم رو در گیر داستان میکرد
نقل قول کردن
Kia Iron Man
#21 Kia Iron Man 1399-08-20 08:33
به نقل از mtm:
سئوالی که اینروزا مطرحه اینه که چرا پیتر پارکر اون لحظه اون تصمیم رو گرفت و علیرغم اینکه داشت برخلاف نظر دوستانش از نورمن محافظت میکرد اما یه دفعه نورمن رو پرت کرد بیرون تا بیفته دست سین ایتر؟
خیلی ها میگن که این کار از پیتر بعید بود و برخلاف شخصیت او است
اما به نظر من ما به همین خاطره که ما پیتر پارکر رو دوست داریم
او انسانی ترین ابرقهرمان جهانه و انسان هم جایز الخطاست
نورمن با اون حرف هایی که راجع به گوئن زد واقعا پیتر رو کفری کرد و من باهاش همذات پنداری میکنم
نظر شما چیست؟

طبیعتا هر کسی که جای پیتر پارکر بود اصلا جلوی سین ایتر رو نمیگرفت.قتل هایی که نورمن آزبورن مرتکب شد غیر قابل بخشش بود مثل فلش تامپستون و گوئن استیسی همین که پیتر پارکر توی شکست جانانه مانع از مرگ نورمن شد خیلیه اگه من بودم بلافاصله میکشتمش :-*
حالا بگذریم،جملاتی که نورمن به پیتر زد باعث شد علی رغم تلاشی که پیتر برای نجات دادنش انجام داده بود،پرتش کرد بیرون.
اینکه میگن با شخصیت پیتر جور در نمیاد منطقی نیست،هر کس تا یه جایی صبر داره تا همونجاشم پیتر خیلی صبر داشت که قاتل عزیزانشو نجات داد و اونم اونجوری جبران کرد.این اشتباه قطعا باعث ملموس شدن داستان میشه و حقیقتا منم همچین حس همذات پنداری رو کردم.
نقل قول کردن
Kia Iron Man
#22 Kia Iron Man 1399-08-20 08:36
به نقل از Mohamadgg:
به نقل از mtm:
سئوالی که اینروزا مطرحه اینه که چرا پیتر پارکر اون لحظه اون تصمیم رو گرفت و علیرغم اینکه داشت برخلاف نظر دوستانش از نورمن محافظت میکرد اما یه دفعه نورمن رو پرت کرد بیرون تا بیفته دست سین ایتر؟
خیلی ها میگن که این کار از پیتر بعید بود و برخلاف شخصیت او است
اما به نظر من ما به همین خاطره که ما پیتر پارکر رو دوست داریم
او انسانی ترین ابرقهرمان جهانه و انسان هم جایز الخطاست
نورمن با اون حرف هایی که راجع به گوئن زد واقعا پیتر رو کفری کرد و من باهاش همذات پنداری میکنم
نظر شما چیست؟

من هم با حرف شما موافقم استاد ولی یکم مخالفم
شاید بعضی ها بگن نظرم بده ولی منم دارم نظرمو میگم
به نظرم پیتر اصلا این کارو از روی خشم و اشتباه انجام نداد عواقبشو نمیدونست!یعنی حرف من با حرف اقای ترابی یجوره ولی برعکسه
یعنی پیتر انقد دید که خبیث های بی رحمی که جون مردم براشون مثل جون پشه بود به غلط کردن افتادن هی گفتن خدایا توبه(یاد رستم توی مختار افتادم :D ) بعد پیتر گفت اقا این نورمن که خیرش به کسی نرسیده هم خوب بشه مگه چی میشه؟
ولی نمیدونست که هر کاری تاوانی داره
شاید هم الان من نظر شما رو اشتباه فهمیدم اگه اشتباه فهمیدن ببخشید

اگه پیتر همچین نظری داشت از همون اول مانع سین ایتر نمیشد و خودشو موجودی به قدرت جاگرنات در نمینداخت،حتی اوخرم که خودشو فدا کرد تا جاگرناتم غرق بشه و ...
بعد شما میگین یهو تغییری شکل گرفت و نظرش عوض شد؟
نقل قول کردن
_ _
#23 _ _ 1399-08-20 09:09
من بنظرم مارول میخواد این قضیه ی omd رو یجوری جمعش کنه اخه من موندم چجوری اتفاقات بعد omd وقبل omd هیچ فرقی جز کنسل شدن ازدواج پیتر نداره.
تو یه داستان وات ایف بود که که اگه قضیه ازدواج مری جین و مرد عنکبوتی بهم بخوره فکر کنم با فلیشیا هاردی ازدواج میکنه بعد مرگ فیلیشیا با سیلور سبیل و...!و یا با داستان فلش پوینت فلش با فقط یه دور تو کوچه خیابونای شهرش زد تعییرات زیادی تو دنیا زد(کنایه به اینکه حتی با اینکه رفت به گذشته تا جلوی خودشو بگیره تا مادرش بزاره کشته بشه)
خود نویسنده های مارول فهمیدن داستان داره کم کم مشکل ساز میشه میخوان با این کیندرد یکاری کنن همه چی درست شه حداقل نه با یه ریبوت دیگه من هنوزم که هنوزه اسم omd میاد ۴ ستون بدنم میلرزه اخه یعنی فکر کنم بیشتر از ۲۰۰ شماره بر باد رفت و الان نمیدونم اون اتفاقات بعد از ازدواج افتاده یا نه. یا شایدم کل دنیای ۶۱۶ خراب بشه چون اگه میخوان زیاد عجیب غریب نشه باید یه تغییری قبل و بعد باشه
نقل قول کردن
Mohamadgg
#24 Mohamadgg 1399-08-20 09:09
به نقل از alireZaZ:
هری کی مرده بود؟ :-?

شما طرفدار مردعنکبوتی و یکی از غم انگیز ترین لحظه های کمیک برات ناشناختس؟؟؟؟
نقل قول کردن
Agent bishop
#25 Agent bishop 1399-08-20 11:17
به نقل از mtm:
سئوالی که اینروزا مطرحه اینه که چرا پیتر پارکر اون لحظه اون تصمیم رو گرفت و علیرغم اینکه داشت برخلاف نظر دوستانش از نورمن محافظت میکرد اما یه دفعه نورمن رو پرت کرد بیرون تا بیفته دست سین ایتر؟
خیلی ها میگن که این کار از پیتر بعید بود و برخلاف شخصیت او است
اما به نظر من ما به همین خاطره که ما پیتر پارکر رو دوست داریم
او انسانی ترین ابرقهرمان جهانه و انسان هم جایز الخطاست
نورمن با اون حرف هایی که راجع به گوئن زد واقعا پیتر رو کفری کرد و من باهاش همذات پنداری میکنم
نظر شما چیست؟


از قدیم گفتن کرم درخت از خودشه . نورمن وسط جمعی که همه ازش متنفرم میاد هی حرف و تیکه میندازه از اون طرف هم پیتر رو عصبانی می‌کنه و هم چون بقیه با این کار پیتر موافق نیستند یک جور فشار منفی رو پیتر هست که همه اینها باعث میشه آدم کنترولشو از دست بده ولی خوب بعدش خیلی پشیمون شد
شاید یکی از دلایل ناراحتی هوادارا توقعشون از نویسنده باشه که پیتر رو همیشه طبق اون ایده آل هایی که در طی این چند دهه به وجود اومد نشون بده ولی خوب اگه مثلاً همین کار رو اسلات میکرد شاید بیشتر اون ها ناراحت هم نمیشدن
نقل قول کردن
Agent bishop
#26 Agent bishop 1399-08-20 11:37
آقا شاید کیندر خبیث اصلی این رویداد نباشه
تو همین شماره و شماره 850 نبینیم که نورمن میگه کاری که هری داره می‌کنه باعث از بین رفتن و نابود شدن میشه و تو همین شماره هم کیندر میگه« یک غافل گیری برات دارم اما در حین اون من خودم شیاطینی دارم که باید دفعشون کنم »
طبق عکس پوستر های که اومده کیندر تو چند شماره دیگه با پیتر میجنگه ولی اون شماره پایان آرک نیست و چند تا شماره دیگه بعدش هست برای همین فکر میکنم این دو باهم بر علیه یک دشمن بزرگ تر متحد میشن .
به نظرتون چنین چیزی درسته یا نه ؟؟؟
نقل قول کردن
Spider-Fan
#27 Spider-Fan 1399-08-20 12:11
دوستان بابت این تأخیر پیش‌اومده معذرت می‌خوام.
یه مدّت سرم شلوغ بود.
شماره‌های بعدی ان‌شاءالله به زودی قرار می‌گیرن روی سایت.
فقط یه توضیحی بدم راجع به این شماره‌هایی که با پس‌وند ٫۵ یا LR منتشر می‌شن.
ببینید به خاطر scale داستان آخرین بقایا و برای این‌که به همۀ کاراکترها خوب پرداخته بشه، مثل آرک شکارشده شماره‌هایی با پس‌وند LR منتشر می‌شن. توی سری اصلی به داستان پیتر و کیندرد به طور مفصل پرداخته می‌شه و شماره‌های فرعی که گفتم، داستان فرقۀ تارافکن و مری‌جین و دیگران رو پوشش می‌دن.
بنابراین اگر دارید دنبال می‌کنید داستان رو، پیشنهاد می‌شه که این شماره‌ها رو از دست ندید.
در مورد One More Day هم که دوستان گفتن، به نظرم بهتره تا ادیت شمارۀ ۵۱ تموم بشه صبر کنید... اون‌جا مفصلاً می‌پردازیم بهش.
نقل قول کردن
Spider-Fan
#28 Spider-Fan 1399-08-20 12:16
به نقل از Mohamadgg:
من هم با حرف شما موافقم استاد ولی یکم مخالفم
شاید بعضی ها بگن نظرم بده ولی منم دارم نظرمو میگم
به نظرم پیتر اصلا این کارو از روی خشم و اشتباه انجام نداد عواقبشو نمیدونست!یعنی حرف من با حرف اقای ترابی یجوره ولی برعکسه
یعنی پیتر انقد دید که خبیث های بی رحمی که جون مردم براشون مثل جون پشه بود به غلط کردن افتادن هی گفتن خدایا توبه(یاد رستم توی مختار افتادم :D ) بعد پیتر گفت اقا این نورمن که خیرش به کسی نرسیده هم خوب بشه مگه چی میشه؟
ولی نمیدونست که هر کاری تاوانی داره
شاید هم الان من نظر شما رو اشتباه فهمیدم اگه اشتباه فهمیدن ببخشید

البته که عواقبش رو می‌دونست.
بچه نیست که. نه بار اولشه که با گابلین درگیر شده نه با خبیث‌های ماورایی. اگر نمی‌دونست که همون اول می‌داشت سین‌ایتر کارش رو تموم کنه. و توی شماره‌های قبلی هم صراحتاً گفتن که نمی‌شه با یه شیطان معامله کرد و منتظر عواقب‌ش نبود.
مسأله اینه که یک لحظه خشم‌ش بهش مسلط شد و کنترل خودش رو از دست داد. (واقعاً هر کس دیگه‌ای هم بود همچین واکنشی نشون می‌داد در مقابل اون حرفای creepy نورمن!)
حالا باید روبه‌رو بشه با عواقبش.
نقل قول کردن
Spider-Fan
#29 Spider-Fan 1399-08-20 12:19
به نقل از Mohsèn II:
ببخشید تو داستان قبلی دکتر استرنج همراه با پیتر به زیر دریایی اومد چیشد دکتر استرنج که تو این داستان همراه پیتر نبود

فلش‌بک بود این شماره.
نشون داد بعد از اینکه فرقۀ تارافکن تحت کنترل کیندرد در اومدن چی شد و پیتر چرا انقدر داغون بود وقتی رفت سراغ استرنج.
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#30 Mr. Doctor 1399-08-20 15:00
به نقل از Spider-Fan:
دوستان بابت این تأخیر پیش‌اومده معذرت می‌خوام.
یه مدّت سرم شلوغ بود.
شماره‌های بعدی ان‌شاءالله به زودی قرار می‌گیرن روی سایت.
فقط یه توضیحی بدم راجع به این شماره‌هایی که با پس‌وند ٫۵ یا LR منتشر می‌شن.
ببینید به خاطر scale داستان آخرین بقایا و برای این‌که به همۀ کاراکترها خوب پرداخته بشه، مثل آرک شکارشده شماره‌هایی با پس‌وند LR منتشر می‌شن. توی سری اصلی به داستان پیتر و کیندرد به طور مفصل پرداخته می‌شه و شماره‌های فرعی که گفتم، داستان فرقۀ تارافکن و مری‌جین و دیگران رو پوشش می‌دن.
بنابراین اگر دارید دنبال می‌کنید داستان رو، پیشنهاد می‌شه که این شماره‌ها رو از دست ندید.
در مورد One More Day هم که دوستان گفتن، به نظرم بهتره تا ادیت شمارۀ ۵۱ تموم بشه صبر کنید... اون‌جا مفصلاً می‌پردازیم بهش.

خیلی ممنون از توضیحات شما. :-)
برای منم سوال شده بود که شماره هایی که پسوندLR دارن یعنی چی.
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#31 Mr. Doctor 1399-08-20 15:07
به نقل از mtm:
سئوالی که اینروزا مطرحه اینه که چرا پیتر پارکر اون لحظه اون تصمیم رو گرفت و علیرغم اینکه داشت برخلاف نظر دوستانش از نورمن محافظت میکرد اما یه دفعه نورمن رو پرت کرد بیرون تا بیفته دست سین ایتر؟
خیلی ها میگن که این کار از پیتر بعید بود و برخلاف شخصیت او است
اما به نظر من ما به همین خاطره که ما پیتر پارکر رو دوست داریم
او انسانی ترین ابرقهرمان جهانه و انسان هم جایز الخطاست
نورمن با اون حرف هایی که راجع به گوئن زد واقعا پیتر رو کفری کرد و من باهاش همذات پنداری میکنم
نظر شما چیست؟

منم باهاتون موافقم؛پیتر اون لحظه واقعا عصبانی شده بود،مرگ گوین چیزی نیس که در طول زندگی و یا حتی بعد از اون پیتر رو راحت بزاره.خشم پیتر رو حس کردم و با خودم گفتم "اخیییییش"،نورم ن دیگه نمیتونه بلاهایی مثل کشتن گوین رو به مردم دیگه تحمیل کنه.
ولی بنظرم در اون لحظه ای که پیتر،نورمن رو بیرون انداخت،یه حالتی داشت که انگار داره با خودش میگه"قراره از این کار پشیمون بشم"....
نقل قول کردن
Mohamadgg
#32 Mohamadgg 1399-08-20 17:26
به نقل از Kia Iron Man:
به نقل از Mohamadgg:
به نقل از mtm:
سئوالی که اینروزا مطرحه اینه که چرا پیتر پارکر اون لحظه اون تصمیم رو گرفت و علیرغم اینکه داشت برخلاف نظر دوستانش از نورمن محافظت میکرد اما یه دفعه نورمن رو پرت کرد بیرون تا بیفته دست سین ایتر؟
خیلی ها میگن که این کار از پیتر بعید بود و برخلاف شخصیت او است
اما به نظر من ما به همین خاطره که ما پیتر پارکر رو دوست داریم
او انسانی ترین ابرقهرمان جهانه و انسان هم جایز الخطاست
نورمن با اون حرف هایی که راجع به گوئن زد واقعا پیتر رو کفری کرد و من باهاش همذات پنداری میکنم
نظر شما چیست؟

من هم با حرف شما موافقم استاد ولی یکم مخالفم
شاید بعضی ها بگن نظرم بده ولی منم دارم نظرمو میگم
به نظرم پیتر اصلا این کارو از روی خشم و اشتباه انجام نداد عواقبشو نمیدونست!یعنی حرف من با حرف اقای ترابی یجوره ولی برعکسه
یعنی پیتر انقد دید که خبیث های بی رحمی که جون مردم براشون مثل جون پشه بود به غلط کردن افتادن هی گفتن خدایا توبه(یاد رستم توی مختار افتادم :D ) بعد پیتر گفت اقا این نورمن که خیرش به کسی نرسیده هم خوب بشه مگه چی میشه؟
ولی نمیدونست که هر کاری تاوانی داره
شاید هم الان من نظر شما رو اشتباه فهمیدم اگه اشتباه فهمیدن ببخشید

اگه پیتر همچین نظری داشت از همون اول مانع سین ایتر نمیشد و خودشو موجودی به قدرت جاگرنات در نمینداخت،حتی اوخرم که خودشو فدا کرد تا جاگرناتم غرق بشه و ...
بعد شما میگین یهو تغییری شکل گرفت و نظرش عوض شد؟

بله چون یادش افتاد نورمن چه کارهایی که نکرده!!!!
تازه تارافکن ها از اول هدفشون این بود و این چند شماره داشت همش روی درگیری ذهنی پیتر تمرکز میکرد که تهش به سیم اخر زد
من گفتم اگه نظرم اشتباه بود ببخشید
نقل قول کردن
Mohamadgg
#33 Mohamadgg 1399-08-20 17:27
به نقل از Spider-Fan:
به نقل از Mohamadgg:
من هم با حرف شما موافقم استاد ولی یکم مخالفم
شاید بعضی ها بگن نظرم بده ولی منم دارم نظرمو میگم
به نظرم پیتر اصلا این کارو از روی خشم و اشتباه انجام نداد عواقبشو نمیدونست!یعنی حرف من با حرف اقای ترابی یجوره ولی برعکسه
یعنی پیتر انقد دید که خبیث های بی رحمی که جون مردم براشون مثل جون پشه بود به غلط کردن افتادن هی گفتن خدایا توبه(یاد رستم توی مختار افتادم :D ) بعد پیتر گفت اقا این نورمن که خیرش به کسی نرسیده هم خوب بشه مگه چی میشه؟
ولی نمیدونست که هر کاری تاوانی داره
شاید هم الان من نظر شما رو اشتباه فهمیدم اگه اشتباه فهمیدن ببخشید

البته که عواقبش رو می‌دونست.
بچه نیست که. نه بار اولشه که با گابلین درگیر شده نه با خبیث‌های ماورایی. اگر نمی‌دونست که همون اول می‌داشت سین‌ایتر کارش رو تموم کنه. و توی شماره‌های قبلی هم صراحتاً گفتن که نمی‌شه با یه شیطان معامله کرد و منتظر عواقب‌ش نبود.
مسأله اینه که یک لحظه خشم‌ش بهش مسلط شد و کنترل خودش رو از دست داد. (واقعاً هر کس دیگه‌ای هم بود همچین واکنشی نشون می‌داد در مقابل اون حرفای creepy نورمن!)
حالا باید روبه‌رو بشه با عواقبش.

من هم شاید متنم یکم غلط انداز باشه ولی منظور کلیم همین بود
نقل قول کردن
Hail Comic Book
#34 Hail Comic Book 1399-08-20 18:59
#28
دقیقا منظور منم همینه.
کار پیتر برای این عملا یک کار بد بود چونکه با این که میدونست سین ایتر یک خباثتی پشت کارش هست نورمن رو تحویلش داد.
البته یک نکته ای که هست اینه شاید پیتر با خودش گفته هر بلایی که سر این کارش قراره بیاد فقط رو خودش تاثیر داره و با خودش گفته به درک که من یک بلایی سرم بیاد نورمن رو میندازم بیرون بقیه زنده بمونن.
شاید هم اینطوری فکر نمیکرده ولی در کل با این حرف که میگن اسپنسر به ذات اسپایدر من خیانت کرد موافق نیستم چون تو اون صحنه دیگه نورمن خیلی پر رو باز در اورد.اسپایدی از دست سین ایتر نجاتش داده بعد اومده تو صورتش میگه میخوام همه کسایی که دوست داریو بکشم!
بعد هم که اسپایدی عصبانی میشه و خودشو کنترل نمیکنه و میندازتش جلو سین ایتر.
خلاصه که باید دید ته این ارک چی میشه اگر ازدواج پیتر و مری جین برگرده به نظرم ارزش این اتفاق هارو داره.
نقل قول کردن
mtm
#35 mtm 1399-08-20 20:20
به نقل از Hail Comic Book:
#28
دقیقا منظور منم همینه.
کار پیتر برای این عملا یک کار بد بود چونکه با این که میدونست سین ایتر یک خباثتی پشت کارش هست نورمن رو تحویلش داد.
البته یک نکته ای که هست اینه شاید پیتر با خودش گفته هر بلایی که سر این کارش قراره بیاد فقط رو خودش تاثیر داره و با خودش گفته به درک که من یک بلایی سرم بیاد نورمن رو میندازم بیرون بقیه زنده بمونن.
شاید هم اینطوری فکر نمیکرده ولی در کل با این حرف که میگن اسپنسر به ذات اسپایدر من خیانت کرد موافق نیستم چون تو اون صحنه دیگه نورمن خیلی پر رو باز در اورد.اسپایدی از دست سین ایتر نجاتش داده بعد اومده تو صورتش میگه میخوام همه کسایی که دوست داریو بکشم!
بعد هم که اسپایدی عصبانی میشه و خودشو کنترل نمیکنه و میندازتش جلو سین ایتر.

نکته درستیه . واقعا پیتر که از ارتباط نورمن با کنیدرد خبر نداشت ولی مساله اینه که پیتر فی نفسه کار بدی کرد و این میخواد نشون بده که هر تصمیم بدی عواقبی داره. ولی بحث من اینه که پیتر پارکر باید شخصیت دارای نقص یا همون flawed باشه و این باعث میشه که باهاش ارتباط برقرارکنیم
اصلا پایه و اساس شخصیتش با همین شروع شد که جلوی قاتل آینده عمو بن رو نگرفت
درسته که درس گرفته و سعی میکنه که کار درست رو همیشه انجام بده ولی گاهی هنوز سوتی میده .
نقل قول کردن
Agent spidey
#36 Agent spidey 1399-08-20 21:17
به نقل از mtm:
به نقل از Hail Comic Book:
#28
دقیقا منظور منم همینه.
کار پیتر برای این عملا یک کار بد بود چونکه با این که میدونست سین ایتر یک خباثتی پشت کارش هست نورمن رو تحویلش داد.
البته یک نکته ای که هست اینه شاید پیتر با خودش گفته هر بلایی که سر این کارش قراره بیاد فقط رو خودش تاثیر داره و با خودش گفته به درک که من یک بلایی سرم بیاد نورمن رو میندازم بیرون بقیه زنده بمونن.
شاید هم اینطوری فکر نمیکرده ولی در کل با این حرف که میگن اسپنسر به ذات اسپایدر من خیانت کرد موافق نیستم چون تو اون صحنه دیگه نورمن خیلی پر رو باز در اورد.اسپایدی از دست سین ایتر نجاتش داده بعد اومده تو صورتش میگه میخوام همه کسایی که دوست داریو بکشم!
بعد هم که اسپایدی عصبانی میشه و خودشو کنترل نمیکنه و میندازتش جلو سین ایتر.

نکته درستیه . واقعا پیتر که از ارتباط نورمن با کنیدرد خبر نداشت ولی مساله اینه که پیتر فی نفسه کار بدی کرد و این میخواد نشون بده که هر تصمیم بدی عواقبی داره. ولی بحث من اینه که پیتر پارکر باید شخصیت دارای نقص یا همون flawed باشه و این باعث میشه که باهاش ارتباط برقرارکنیم
اصلا پایه و اساس شخصیتش با همین شروع شد که جلوی قاتل آینده عمو بن رو نگرفت
درسته که درس گرفته و سعی میکنه که کار درست رو همیشه انجام بده ولی گاهی هنوز سوتی میده .

آقای ترابی چه قدر فکر میکنید که این رویداد برای خنثی کردن گند کاری OMD باشه به نظرتون پیتر با بزرگ ترین گناهش رو به رو میشه یا فقط قراره که شاهد اشاره های سطحی به این داستان باشیم ؟
نقل قول کردن
Mohamadgg
#37 Mohamadgg 1399-08-20 22:35
به نقل از mtm:
به نقل از Hail Comic Book:
#28
دقیقا منظور منم همینه.
کار پیتر برای این عملا یک کار بد بود چونکه با این که میدونست سین ایتر یک خباثتی پشت کارش هست نورمن رو تحویلش داد.
البته یک نکته ای که هست اینه شاید پیتر با خودش گفته هر بلایی که سر این کارش قراره بیاد فقط رو خودش تاثیر داره و با خودش گفته به درک که من یک بلایی سرم بیاد نورمن رو میندازم بیرون بقیه زنده بمونن.
شاید هم اینطوری فکر نمیکرده ولی در کل با این حرف که میگن اسپنسر به ذات اسپایدر من خیانت کرد موافق نیستم چون تو اون صحنه دیگه نورمن خیلی پر رو باز در اورد.اسپایدی از دست سین ایتر نجاتش داده بعد اومده تو صورتش میگه میخوام همه کسایی که دوست داریو بکشم!
بعد هم که اسپایدی عصبانی میشه و خودشو کنترل نمیکنه و میندازتش جلو سین ایتر.

نکته درستیه . واقعا پیتر که از ارتباط نورمن با کنیدرد خبر نداشت ولی مساله اینه که پیتر فی نفسه کار بدی کرد و این میخواد نشون بده که هر تصمیم بدی عواقبی داره. ولی بحث من اینه که پیتر پارکر باید شخصیت دارای نقص یا همون flawed باشه و این باعث میشه که باهاش ارتباط برقرارکنیم
اصلا پایه و اساس شخصیتش با همین شروع شد که جلوی قاتل آینده عمو بن رو نگرفت
درسته که درس گرفته و سعی میکنه که کار درست رو همیشه انجام بده ولی گاهی هنوز سوتی میده .

درود و صد درود به این نظر کامل
دقیقا تموم نظر های کاربرا رو به نظر من توی این نظر میشه خلاصه کرد
الکی که نیست استاده عنکبوتی فنه
به قول مایلز توی انیمشین ورود به دنیای عنکبوتی تو هم میتونی ماسک بزنی یعنی ما هرکدوم یه پیتریم
اون هم مثل ماست
نه میلیاردر بی دردی که پول براش مشکلی نیست
نه یه فضایی که هیشکی نتونه حریفش بشه
اون مثل ما درگیر دانشگاهشه،درگیر نمره هاشه،درگیر مشکلات عشقیشه،اشتباه میکنه،رفاقت میکنه،گاهی وقت ها از کوره در میره....
ولی مهم ترین ویژگی پیتر به نظر من اینه که عاشق عزیزانشه و تسلیم نمیشه
He is spiderman
We are spidermans
Spidey forever
نقل قول کردن
alireZaZ
#38 alireZaZ 1399-08-20 23:54
به نقل از Mohamadgg:
به نقل از alireZaZ:
هری کی مرده بود؟ :-?

شما طرفدار مردعنکبوتی و یکی از غم انگیز ترین لحظه های کمیک برات ناشناختس؟؟؟؟

بله . :-|
و با این کامنت هم هیچ کمکی بهم نشد
نقل قول کردن
Mohamadgg
#39 Mohamadgg 1399-08-21 09:10
به نقل از alireZaZ:
به نقل از Mohamadgg:
به نقل از alireZaZ:
هری کی مرده بود؟ :-?

شما طرفدار مردعنکبوتی و یکی از غم انگیز ترین لحظه های کمیک برات ناشناختس؟؟؟؟

بله . :-|
و با این کامنت هم هیچ کمکی بهم نشد

بفرما هر سوالی درباره مردعنکبوتی داشتی سایت اسپایدی منبع غنی مرد عنکبوتی
spidey.ir/.../...
این لینک دانلود کمیک مرگ هریه درسایت اسپایدی
spidey.ir/.../... این هم لینک مقاله هری چطور زنده شده اگه لینکا نیاوردن توی سرچ سایت بزن راحت میاره
ببخشید اگه کامنت اولیم ناراحتت کرد شرمنده
نقل قول کردن
_ _
#40 _ _ 1399-08-21 10:53
هری مگه بعد مرگش زنده نشد و با پیترم دوست نبود پس چرا الان مرده و به خونش تشنست؟تازه قبل مرگشم با پیتر خوب شده بود و جونشو نجات داد اما الان میخواد پدر مرد عنکبوتی رو در بیاره!!!خواهشا یکی جواب بده!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

 

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

14

18

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

38

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

30

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

008

009

39

24

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

48

37