15 فیلم برتری که برای دیدنشان در سال 2021 هیجان داریم

15 فیلم برتری که برای دیدنشان در سال 2021 هیجان داریم

سال لعنتی 2020 رو به اتمام است و ما چشم به راه این فیلم های در سال جدید هستیم.

مقدمه: بسیاری از فیلم های مهمی که قرار بود امسال (2020) اکران شوند به دلیل شیوع کرونا سر از اکران سال بعد (2021) درآوردند و باید دید آیا صنعت سینما در این سال میتواند ضربه بزرگی که بهش وارد آمد را جبران کند یا خیر. 2020 به ویژه برای علاقمندان آثار فانتزی و کمیک بوکی/ابرقهرمانی سال بسیار بدی بود چون خیلی از آثاری که منتظرش بودند اکران نشدند اما جای نگرانی نیست و اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود در سال 2021 برای ما هواداران اوضاع بهتر میشود. اینک که تنها چند روزی به پایان این سال نحس باقی مونده بیایید نگاهی داشته باشیم به فیلم هایی که برای دیدنشان در 2021 لحظه شماری میکنیم ...

 

15- مرد آزاد (Free Guy)

  مرد آزاد (Free Guy)

"مرد آزاد" یک فیلم در ژانر اکشن، تخیلی و کمدی به کارگردانی شاون لوی است که قرار بود در سال 2020 منتشر شود. از بازیگران آن می‌توان به رایان رینولدز و تایکا وایتیتی اشاره کرد. داستان جالبی دارد و درباره گای یک شخصیت غیرقابل‌بازی در بازی جهان باز به نام Free City (که ترکیبی از "فورتنایت" و "اتومبیل‌دزدی بزرگ" است) میباشد که از اینکه شخصیتی در یک بازی است آگاه شده و می‌خواهد قبل از اینکه بازی به صورت آفلاین دربیاید خود قهرمان اصلی بازی شود. میگن قراره اردیبهشت 1400 به پرده سینماها برسه و شخصیت های مطرح دنیای اینترنت هم در آن حضور افتخاری داشته باشند.

  

14- کینگزمن (The King’s Man)

 کینگزمن (The King’s Man)

سری فیلم های "کینگزمن" ساخته متیو وان طرفداران خاص خودشون رو دارند و اقتباس آزادانه ای هستند از سری کمیک بوکی نوشته شده توسط «مارک میلار». این سومین فیلم در این فرنچایزه و حالت پیش درآمد داره. بازیگرانش عبارتند از رالف فینس، جما آرترتون، ریس آیفنز، متیو گود و ... سبک فیلم جاسوسی، اکشن و کمدی است. اولش قرار بود شهریور امسال بیاد ولی به خاطر کرونا اکرانش به 12 مارس 2021 (22 اسفند 1399) موکول شد.

  

13- بایوس (Bios)

  بایوس (Bios)

یک فیلم در ژانر علمی-تخیلی و درام به کارگردانی میگل سپاچنیک  که از بازیگران آن می‌توان به تام هنکس و کلب لندری جونز اشاره کرد. وقایع این فیلم در دنیای آخرالزمانی رخ می‌دهد و درمورد مردی به نام فینچ است که آخرین انسان زنده در دنیاست که تصمیم می‌گیرد یک روبات برای خودش و سگش بسازد که دوست و هم صحبت او باشد و با همین ربات شروع به جهان گردی و کشف جاهای جدید می‌کند. ما هم کلا با این موضوعات حال میکنیم، مگه نه؟! تاریخ اکرانش؟ 16 آوریل 2021 یعنی 27 فروردین 1400.

 

12- آشوب مدام (Chaos Walking)

  آشوب مدام (Chaos Walking)

"آشوب مدام" یا "هرج‌و‌مرج گام برمی‌دارد" فیلمی علمی–تخیلی و مهیج به کارگردانی داگ لیمان استاز ستارگان این فیلم می‌توان به تام هالند، دیزی ریدلی، مدس میکلسن، دمیان بیچیرو کورت ساتر اشاره کرد. این فیلم اقتباسی از رمان پرفروش و تحسین شده چاقوی ایستادگی اولین کتاب از سه‌گانه آشوب مدام اثر پاتریک نس است که توسط استودیوی لاینزگیت در 5 مارس 2021 منتشر خواهد شد. داستان این فیلم در آینده و در دنیایی نابودشده به نام دنیای جدید که در آن همه زنان کشته شده‌اند و همه مردان می‌توانند افکار یکدیگر را در قالب تصاویر و صداهایی به نام نویز بفهمند، اتفاق می‌افتد و درباره دو نوجوان است که پس از فهمیدن رازهایی تاریک درباره تاریخ دنیای جدید، تصمیم به فرار از دست شهردار شهرک پرنتیستاون و ارتش او می‌گیرند.

  

11- مورتال کامبت (Mortal Kombat)

  مورتال کامبت (Mortal Kombat)

"مورتال کامبت" فیلمی رو به اکران در ژانر هنرهای رزمی فانتزی به کارگردانی سایمون مک‌کوید که مشخصه بر اساس مجموعه بازی های ویدئویی به همین نام در ژانر Fighting ساخته شده است. البته قبلا دو فیلم در دهه 90 میلادی از روی مورتال کامبت ساخته شده ولی وارنر امیدوار است این فیلم بتواند فرنچایز سینمایی جدیدی برایش باشد و گفته میشه سعی شده به حال و هوا و داستان بازی های اریجینال وفادارتر باشه و هواداران امیدوارند حضور جیمز وان (کارگردان "آکوامن") به عنوان تهیه کننده این فیلم که از علاقمندان به مورتال کامبت است و بهره گیری از شماری از بازیگران رزمی کار درجه یک اثر خوبی نصیبشان بشود که به محتوای خشن و درجه R این سری بازی ها نزدیک باشد. وارنر اعلام کرده این فیلم که خیلی وقته ساختش تموم شده، روز 16 آوریل 2021 (27 فروردین 1400) به طور همزمان در سینماها و شبکه HBO MAX منتشر خواهد شد.

  

10- تل ماسه (Dune)

تل ماسه (Dune)

"تل ماسه" یک فیلم سینمایی آمریکایی در ژانر حماسی علمی تخیلی به کارگردانی دنی ویلنوو است که در ماه اکتبر 2021 (مهر 1400) اکران خواهد شد. ویلنوو فیلم‌نامه این فیلم را به همراه اریک راث و جان اسپیتز بر اساس رمانی به همین نام اثر فرانک هربرت به نگارش درآورده است. بعد از فیلم "تل‌ماسه" (1984) به کارگردانی دیوید لینچ، این دومین اقتباس سینمایی از این رمان است. تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، جاش برولین، اسکار آیزاک، جیسون موموآ، خاویر باردم، دیوید باتیستا، زندیا، استلان اسکارشگورد، شارلوت رمپلینگ، دیوید دستمالچیان ستارگان فیلم هستند. داستان فیلم در آینده‌ای دور و در سیاره‌ای به نام آراکیس رخ می‌دهد که به خاطر طبیعت بیابانی خود به تل‌ماسه مشهور شده‌است. این سیاره که تنها منبع ماده‌ای ارزشمند است، آوردگاهی برای نزاع چندین گروه مختلف می‌شود. راستش رو بخواهید آقای دنی ویلنوو آنقدر با با فیلم قبلی خودش "بلید رانر 2049" ما را شگفت زده کرد و موفقیت کسب نمود که  واقعاً برای دیدن این فیلم اشتیاق داریم.

  

9- موربیوس (Morbius)

موربیوس (Morbius)

فیلم دیگری براساس دنیای کمیک بوک های مرد عنکبوتی که براساس شخصیت معروف «موربیوس» خون آشام ساخته شده است. سونی با ساخت این فیلم میخواهد موفقیت فیلم "ونوم" را تکرار کند و بیش از حد روی ستاره اصلی این فیلم یعنی «جرد لتو» حساب باز کرده است. «دانیل اسپینوزا» کارگردان فیلم های Safe House و Life فیلم رو ساخته. فیلمنامه فیلم هم توسط «برک شارپلس» و «مت سازما» نوشته شده که قبلا فیلمنامه فیلم های متوسط رو به پایینی همچون "پاور رنجرز"، "خدایان مصر" و Dracula Untold رو نوشته بودن. داستان فیلم مثل دنیای کمیک درباره دانشمندی است که سعی میکنه برای بیماری خون نادری که دچارش شده علاجی پیدا کنه ولی به طور تصادفی خودش رو به یک خون آشام زنده تبدیل میکنه که از اینکه باید خون بخوره متنفره و بنابراین سعی میکنه از خون کسانی تغذیه کنه که خلافکار به شمار می آیند! این فیلم در ژانر ترسناک ساخته شده و اگر موفقیت خوبی کسب کنه سونی بیش از پیش متقاعد میشه تا فیلم های انشعابی بیشتری براساس شخصیت های دنیای اسپایدرمن بسازه. راستش زیاد هیجان برایش نداشتیم تا اینکه تریلر اولش اومد و با اون صحنه حضور شحصیت والچر (مایکل کیتون) حسابی هوش و حواس رو ازمون گرفت! قراره روز جمعه، 29 اسفند اکران بشه یعنی درست شب عید نوروز!

 

8- گودزیلا علیه کونگ" (Godzila vs. Kong)

  گودزیلا علیه کونگ" (Godzila vs. Kong)

"گودزیلا در برابر کونگ" فیلمی در ژانر هیولایی به کارگردانی آدام وینگارد است که در سال2021 منتشر خواهد شد. این فیلم در «MV» (دنیای هیولایی) شرکت وارنر جریان دارد و چهارمین فیلم این دنیای سینمایی است. راستش رو بخواهید دو فیلم قبلی گودزیلا که وارنر منتشر کرد چنگی به دل نزدند و اگر این یکی هم موفق نباشه دیگه باید فاتحه این جور فیلم ها رو خوند. ولی در هر حال دیدین مبارزه و رویارویی بین دو شخصیت نمادین فیلم های هیولایی میتونه جذابیت های خاص خودش رو داشته باشه. وارنر در اقدامی جنجالی اعلام کرده این فیلم روز 21 ماه می 2021 (مطابق با 31 اردیبهشت 1400) به طور همزمان در سینماها و شبکه HBO MAX منتشر خواهد شد.

  

7- شانگ چی و افسانه ده حلقه (Shang Chi and the Legend of Ten Rings)

http://spidey.ir/images/img/content/MCU-phase4/shang-chi-tony-leung-mandarin.jpg

شانگ چی بزرگترین رزمی کار دنیای کمیکه که بالاخره با این فیلم پایش به دنیای سینماب از میشه! قراره در این فیلم مارول یک اثر اکشن و باحال رو شاهد باشیم با یه عالمه صحنه های نفس گیر! هواداران مارول میدونند که یکی از بزرگترین ضدحال های MCU آن پیچش بیخودی بود که درباره ماندارین در فیلم "آیرون من 3" شاهدش بودیم. کی فکرش رو میکرد دشمن شماره 1 تونی استارک یک بازیگر مسخره باشه که استخدام شده تا پوششی باشه بر رهبر واقعی گروه تروریستی "10 حلقه"؟! ولی مارول سعی داره تا این ایراد را در فاز 4 برطرف کنه و قراره در فیلم "شانگ چی و افسانه 10 حلقه" شاهد حضور ماندارین واقعی باشیم. نقشش رو هم میگن قراره تونی لیونگ افسانه ای بازی کنه که در واقع در فیلم پدر شانگ چی هم هست. فعلا که طبق برنامه قبلی باید روز 18 تیر 1400 اکران بشه. 

 

6- جوخه انتحار (Suicide Squad)

  جوخه انتحار (Suicide Squad)

"جوخه انتحار" فیلمی ابرقهرمانی از دی‌سی کامیکس براساس تیم ضدقهرمان جوخه انتحار است. کارگردان و نویسنده این فیلم جیمز گان بوده و بازیگرانی چون ادریس البا، مارگو رابی، وایولا دیویس، جان سینا، یوئل کینامان، جای کورتنی، ناتان فیلیون، مایکل روکر، دیوید دستمالچیان، آلیس براگا و تایکا وایتیتی در آن حضور دارند. جوخه انتحار نسخه 2021، یازدهمین فیلم در دنیای توسعه‌یافته دی‌سی به حساب می‌آید. این فیلم دنباله مستقل "جوخه انتخار" نسخه 2016 می‌باشد؛ بدین معنا که بعضی شخصیت‌های آن نسخه چون هارلی کوئین با بازی مارگو رابی و آماندا والر با بازی وایولا دیویس در آن حضور دارند و شخصیت‌هایی چون ددشات با بازی ویل اسمیت و جوکر با بازی جرد لتو از آن حذف شده‌اند. جوخه انتحار نسخه 2021 ابتدا "جوخه انتحار 2" نام داشت و بعد به "جوخه انتحار" تغییر نام داد. هواداران امیدوارند به لطف حضور کارگردان خوش فکر و کاربلدی مثل جیمز گان این بار اثری قابل تحمل از جوخه خودکشی بیینند! تا به اینجا اطلاعات و ویدئوهای منتشره از این فیلم حاکی از آن است که با اثری fun و متفاوت طرف خواهیم بود. قراره فیلم روز 6 آگوست (15 مرداد) به طور همزمان در سینماها و شبکه HBO MAX منتشر بشه. همچنین یک سریال انشعابی با حضور شخصیت "صلح ساز" (Peacemaker) با بازی جان سینا برای پخش از این شبکه در دست ساخت قرار دارد.

 

5- ابدی ها (The Eternals)

 ابدی ها (The Eternals)

آخرین فیلم کمیک بوکی که قرار بود در سال 2020 اکران بشه ولی به خاطر کرونا نشد، قطعا جاه طلبانه ترین آنها نیز بود. "ابدی ها" قراره کیهانی ترین فیلم مارول باشه و مطمئن باشید ادامه مسیر برای فاز 4 فیلم های مارول رو نشان ما خواهد داد. «کوین فایگی» به عنوان مغز متفکر مارول استودیوز گفته این فیلم ریسکی ترین فیلم این مجموعه است. او در عین حال گفته که این فیلم قراره کاملا به رگ و ریشه های کمیک بوکی خودش که توسط «جک کربی» خلق شده است وفادار باشه و همین ما رو به فیلم امیدوار کرده. بازیگران بسیار خوب و شناخته شده ای مثل «آنجلینا جولی»، «ریچارد مدسن» و .. داره ولی چیزی که برای ما به عنوان هوادار کمیک قابل توجه و جذاب است اینه که داستان فیلم قراره بسیار حماسی باشه و به تاریخ چند هزار ساله ابدی ها اشاره کنه. تاریخ اکرانش ، 14 آبان 1400 تعیین شده. دعا کنید تغییر نکنه.

  

4- ماتریکس 4 (Matrix 4)

  ماتریکس 4 (Matrix 4)

بازگشت لباس خفن ها! "ماتریکس 4" همچون سه قسمت قبلی در ژانر اکشن و علمی–تخیلی و به نویسندگی و کارگردانی لانا واچوفسکی است. این فیلم چهارمین قسمت از سری فیلم‌های ماتریکس و دنباله فیلم "انقلاب‌های ماتریکس" (2003) است. کیانو ریوز و کری-ان ماس از بازیگران قدیمی این مجموعه فیلم هستند که در قسمت‌های قبلی این مجموعه حضور داشتند و قرار است نقش خود را دوباره احیا کنند. برخلاف سه‌گانه اول، لیلی واچوفسکی در این فیلم حضور ندارد و مسئولیت کارگردانی، تولید و نویسندگی به عهده خواهر او یعنی لانا واچوفسکی است (البته اینا قبلا با هم برادر بودند!). اطلاعات خاصی درباره داستان فیلم در دست نیست ولی کیانور ریوز گفته داستان عظیم و جاه طلبانه ای داره. روز 22 دسامبر 2021 (1 دی 1400) اکران میشه.

 

3- ونوم: بگذارید کارنیج بیاید (Venom: Let There be Carnage)

 ونوم 2 (Venom 2)

این دنباله فیلم ونومه که هنوز هم موندیم چرا اونقدر فروش کرد! سونی قول داده این دفعه فیلمی بسازه هواداران واقعی مرد عنکبوتی بیشتر ازش خوششون بیاد. یعنی میخواد وفاداری به دنیای کمیک رو بیشتر کنه. ضمن اینکه با درجه R هم ساخته شده است که میتونه در به دست آوردن دل هواداران موثر واقع بشه. کارگردان هم عوض شده و اسمش هست «اندی سرکیس» که یقینا با نقش های ماندگاری که بازی کرده برای هواداران کمیک بوکی اسم جذابی محسوب میشه. اما شاید بیشترین جذابیت این فیلم برای هواداران، حضور خبیث محبوبی به نام کارنیج باشه که بازیگر کارکشته ای همچون «وودی هارلسون» نقشش رو بازی میکنه. و البته تام هاردی هم خودش میتونه یک تنه خیل عظیمی از تماشاچیان را به سالن سینما بکشونه. راستی تا یادم نرفته اینم بگم که شایعه شده تام هالند هم قراره نقش افتخاری در قسمت دوم ونوم داشته باشه! قراره 4 تیرماه 1400 اکران بشه.

 

2- بلک ویدو (Black Widow)

بلک ویدو (Black Widow)

"بلک ویدو" فیلم بعدی در دنیای سینمایی مارول موسوم به MCU است و خب معلومه که پس از شاهکارهای پی در پی مارول استودیوز در سالهای اخیر توقعات از این فیلم هم بسیار بالاست. این فیلم به جای اینکه به وضعیت حال یا آینده MCU بپردازه حالت فلش بکی داره. یکی داستانش بین وقایع فیلم های "کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی" و "انتقام جویان: جنگ بینهایت" رخ میده. شخصیت بلک ویدو بسیار نزد هواداران محبوب بوده و در این فیلم قراره که به گذشته رمزآلود او پرداخته بشه. پس از انتشار نخستین تریلر این فیلم واقعا توقعات ما ازش بالا رفت و بسیار هم هایپ شدیم (میتونید در اینجا تحلیل سایت ما رو برای این نقد بخونید). تاریخ اکرانش 1 می 2020 (12 اردیبهشت 1399) که به خاطر این کووید لعنتی عقب افتاد و میگن مارول سرانجام آن را در 17 اردیبهشت 1400 اکران میکنه.

 

1- مرد عنکبوتی 3

جیمی فاکس

پس از اینکه جی. کی. سیمونز در نقش جی. جونا جیمسون در فیلم "اسپایدرمن: دور از خانه" وارد دنیای سینمایی مارول شد، چندی پیش تایید شد جیمی فاکس بازیگر بعدی از لیست بازیگران سابق فیلم های مرد عنکبوتی باشه که به این فرنچایز دوباره ملحق میشه! جیمی فاکس در نقش الکترو یکی از خبیث های فیلم "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2" بود و طبق گزارش های منتشره وی دوباره در قسمت سوم مرد عنکبوتی در MCU نقش الکترو رو بازی میکنه. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در دست نیست که دقیقا الکترو چطور در داستان فیلم جدید وارد خواهد شد و احتمال زیاد هم هست که جیمی فاکس نسخه جدید و متفاوتی از الکترو را نسبت به آنچه در "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2" دیده بودیم به تصویر بکشد. در هر حال حضور او بسیار جالبه و هیجان انگیز و احتمالات زیادی را مطرح میکنه یعنی چند جهانی! و البته چندی پیش در اینجا خبرهای هیجان انگیزی شنیدیم مبنی بر اینکه بازیگران قبلی فیلم های اسپایدرمن مثل توبی مگوآیر ، اندرو گارفیلد و .. دوباره میخوان در قسمت سوم برگردن! این ما رو دیوونه کرده! این یعنی اوج هیجان و البته از یادمون نره که دکتر استرنج هم تو فیلم هست. این فیلم ما نیستیم که اینو میگیم و بدونید که قسمت سوم مرد عنکبوتی در MCU مورد انتظار ترین فیلم سال 2021 هستش! این فیلم قراره 17 دسامبر 2021 (26 آذر 1400) اکران بشه.

 

سارا عفتی

سارا عفتی

All rights reserved © Spidey.ir 2020

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

تحلیل و بررسی نخستین تیزر تریلر فیلم «بلک ویدو»

10 چیزی که میخواهیم در قسمت سوم فیلم "مرد عنکبوتی" در MCU ببینیم!

10 چیزی که برای دیدنشان در فاز 4 دنیای سینمایی مارول هیجان داریم!

داغ داغ! تمام اخبار و اطلاعات منتشر شده از دنیای عنکبوتی در فیلم اسپایدرمن ۳!

 10 سئوالی که پس از دیدن فیلم "اسپایدرمن: دور از خانه" در ذهن ما ایجاد شد!

10 خط داستانی که مارول و سونی میتوانند برای دنباله فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه" مورد استفاده قرار دهند

15 سئوالی که هواداران درباره دنیای سینمایی مارول دارند

ایستر اِگ (EASTER EGG) ها و اشارات فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه"

نقد و بررسی فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه"

نقد و بررسی نخستین تریلر منتشر شده از فیلم "موربیوس" (MORBIUS)

۱۰ لحظه از مردعنکبوتی در MCU که نشان می‌دهد او بهترین است!

 15 خبر و شایعه ای که درباره فاز 4 دنیای سینمایی مارول میدانیم!

10 چیزی که انتظار داریم در انیمیشن " اسپایدرمن: به درون دنیای عنکبوتی 2" ببینیم!

10 داستان "وات ایف"(WHAT IF) که ممکنه در MCU ببینیم!

10 خط داستانی در دنیای سینمایی مارول که امیدواریم در فاز 4 به سرانجام برسند

10 ویلنِ مربوط به اسپایدرمن که دوست داریم آن‌ها را در آینده‌ی MCU ببینیم

10 داستان مارول که شما را برای فاز چهارم MCU آماده میکنند

10 شایعه و فرضیه ای که برای فیلم "ونوم 2: بگذارید کارنیج بیاید" مطرح شده است!

معرفی تمام شخصیت‌های احتمالی و تأییدشدهٔ جدید آثار آیندهٔ دنیای سینمایی مارول!

10 لحظه فوق العاده ای كه امیدواریم در فیلم های بعدی مرد عنكبوتی ببینیم!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

AmirManshem
#1 AmirManshem 1399-10-08 10:56
خب مطمعنا مورد انتظار ترین فیلم 2021 مرد عنکبئتی سه هست و بنظرم امکان داره حتی رکورد اونجرز اندگیم رو هم بزنه [اگر شایعات درست باشن البته] البته من خودم به عنوان کسی که تمام بازی های مورتال کامبت رو بازی کرده خیلی دوست ارم فیلم رو ببینم و امیدوارم بااین فیلم این طلسم لعنتی شکست فیلم های اقتباس شده از بازی ها بشکنه ولی چه فایده این ونوم حتی اگه بیاد تو اسپایدرمن سه هم من لذت نمی برم چون اریجین ونوم کاملا با مرد عنکبوتی گره خورده و دشمنیشون خیلی می تونست جذابیت داشته باشه تو سینما که نشد مقاله خیلی خوبی بود ممنون از خانم عفتی
نقل قول کردن
ArashBigA
#2 ArashBigA 1399-10-08 10:59
کیه که منتظر اسپایدی نباشه حتی با اینکه میدونیم قراره یک سوم اخرو توی فیلم باشن :cry:
نقل قول کردن
Matingh
#3 Matingh 1399-10-08 11:21
:eek: :eek: :eek:
دمتون گرم 8)
معلومه که اسپایدرمن ۳ مورد انتظار ترین فیلم ۲۰۲۱ ولی فکر میکنم هم ماتریکس ۴ هم اسپایدرمن ۳ احتمال تاخیر دارن :-?
به نظرم کونگ علیه گودزیلا قراره چیزی تو مایه های بتمن علیه سوپرمن بشه :D
کونگ به گودزیلا اسم مامانت چیه؟.......
نقل قول کردن
Agent bishop
#4 Agent bishop 1399-10-08 11:26
اینا مورد انتظار من هستن
مرد عنکبوتی ۳: این فیلم از اون مدل فیلم هاست که هرکس می‌تونه برای خودش دلیلی بیاره این فیلم رو ببینه برا مثال برای خود من بازگشت کینگ توبی تو لباس مردعنکبوتی بزرگترین دلیله و برای بعضی ها ادامه داستان او رفتن هویت بزرگ ترین دلیله و غیر ه و غیره که این نشون میده دیدن این فیلم از خوردن نون شب واجب تره و اگه همه این شایعات درست باشه و این فیلم تبدیل به یک شاهکار بشه ( چون به خاطر حجم شخصیت ممکنه تبدیل به فاجعه بشه ) به احتمال زیاد بعد از سری اونجرز در فروش ترین فیلم مارول بشه.

جوخه انتحار : متاسفانه فیلم wonder woman که قرار بود نجات دهنده دنیای دی سی بشه فیلم خوبی نبود پس تنها امید الان به جوخه انتحار است که به احتمال زیاد به خاطر کارگردانی جیمز گان فیلم موفقی خواهد و سکو پرشی برای دیگر فیلم های دیسی

ونوم دو : بر خلاف نظر منتقدان و کمیک فن ها من بسیار از این فیلم خوشم اومد و من کاملا برای این فیلم هایپ دارم چون وودی هارلسون از اون مدل بازیگرانی هست که جون میده واسه نقش های شرور و دیوونه
نقل قول کردن
Frank castle
#5 Frank castle 1399-10-08 11:37
لیست من اینه
1.Dune(ناسلامتی فیلمی هست که تا مدت ها هالیود جریت نداشت بسازتش تا وقتی که Denis Villeneuve دست بکار شد.اینو هم بگم این فیلم براساس کتابی به همین نام به نویسندگی فرانک هربرت هست و هسته داستان با اعتداقات و قوانین اسلامی گره خورده.حالا نمی دونم توی فیلم هم همین قضیه صدق کنه یا خیر.البته من کتابشو نخوندم ولی اگر کسی خونده نظرشو بگه خیلی دوست دارم مطالعش کنم)
2.Bios(تام هنکس فیلم اشغال هم بازی کنه از دید من شاهکاره هیچ تریلر و عکسی و غیره ای هم ندیدم ولی بد منتظرشم)
3.Spider-man3
4.Eternals
5.Kong vs. Godzila
6.Suicide squad
7.Black widow
8.Shang chi ....
9.Mortal kombat
10.Kings man
بقیه رو هم صد در صد وقت براشون نمیزارم.کلا سری ماتریکس رو ندیدم بخوام بشینم قسمت چهارم رو ببینم باید از اولش شروع کنم.بقیه فیلم ها هم نه که بد باشه ها،حس دیدنش رو توی خودم نمیبینم مگر اینکه متای فیلم بالا 75 باشه.فکر میکنم مورتال کمبت و گودزیلا یه فیلم متوسط هستن.
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#6 Mr. Doctor 1399-10-08 12:09
خیلی خوب و مفید بود خانم عفتی،خسته نباشید
من بیشتر از همه موارد،منتظر شماره یک هستم(کی نیست :P )
واقعا امیدوارم مالتی ورس رو در این فیلم داشته باشیم
امیدوارم که فیلم جدید ونوم از قسمت قبلی وفادارانه تر باشه و اگه این شایعات مربوط به حضور اسپایدرمن توبی مگوایر(یا تام هالند) تایید بشه خیلی عالی میشه
خدا کنه جیمزگان گندکاری قبلی جوخه انتحار رو جمع کنه :-x
نقل قول کردن
s.ch
#7 s.ch 1399-10-08 12:10
من از سال 2012 منتظر بلک ویدو ام :cry: اسپادرمن 3 هم به نظر من پتانسیل برترین فیلم ابرقهرمانی تاریخ شدن رو داره اما من بیشتر از همه منتظر ماتریکسم چون واقعا با این سری فیلم خاطره دارم حالا ببینیم دیگه چی میشه :lol:
نقل قول کردن
kavtalib
#8 kavtalib 1399-10-08 12:11
معلومه که اسپایدر من مورد انتظار ترینه :lol:
بعد یه سوال،جاستیس لیگ هم مگه تو 2021 اکران نمیشه؟؟
نقل قول کردن
goblin hunter
#9 goblin hunter 1399-10-08 12:16
ببخشید واندرومن 2 فیلم خوبی است و ارزش دیدن داره؟
نقل قول کردن
spider peter
#10 spider peter 1399-10-08 12:25
ممنون از خانم عفتی
من که برای مرد عنکبوتی خیلی هیجان دارم
ماتریکس هم نمی دونم ولی داداشم بدجوری طرفداره ماتریکس هستش
فیلم مرد آزاد به نظرم خوب درمیاد نمی دونم ولی منم بدجور طرفدار رایان رینولدز هستم
مورتال کامبت هم به نظرم فیلم خوبی درمیاد
ونوم 2 هم دوست دارم ببینم چی میشه چون اولین اقتباس از کارنیج هستش در سینما(البته قرار بود توی مرد عنکبوتی 4 سم ریمی بیاد که نشد) به هر باید ببنیم سونی دوباره چه گندی بزنه
برای بلک ویدو هیجان دارم چون دوست داشتم سرگذشت مامور رومانوف رو ببینم
ابدی ها هم نمی دونم
بقیه فیلم هارو نمیدونم سال سال کمیک فن هاست(۲٠۲۱)و البته دی ال سی مردعنکبوتی برای اونجرز اوه اوه اوه :eek:
نقل قول کردن
akv
#11 akv 1399-10-08 12:32
امیدوارم هر طور شده اکران بشن چون به نظرم اصلا بعید نیست تا سال 2022 وضع کرونا فرق آنچنانی بکنه.
فیلم هایی که خیلی به شخصه منتظرم:
اسپایدرمن3 که همه کامیک فنا منتظرشن و با این همه بازیگر انتظارم بالای متای 85 هست!
بلک ویدو که تریلراش من رو جذب کرد ولی اکران نشد و منتظرشم
ماتریکس که ازش خوشم میاد
شانگ چی و افسانه ده حلقه که در واقع دوست دارم یه فیلم خفن با یکی از ویلن های محبوبم ماندارین ببینم
و مورتال کمبت که حیفه نبینمش باهاش کلی خاطره دارم
بقیه شون راستش خیلی براشون هیجانی ندارم ولی اگه اترنالز، موربیوس و ونوم فیلم های خوبی شدن احتمالا می بینمشون.
نقل قول کردن
BAdeadpool
#12 BAdeadpool 1399-10-08 13:35
سلام
دست شما درد نکنه بسیار متشکرم من واقعا به همچین مقاله ای احتیاج داشتم که بدونم دقیقا چه چیزایی میاد و زمان اومدنشون کیه بسیار متشکرم من به ترتیب برای این فیلم ها خیلی هایپ هستم
1.ونوم :کارنیج
2.مرد عنکبوتی
3.مورتال کامبت
4.کینگ کونگ علیه گودزیلا
5.بلک ویدو
6.ابدی ها
7.شانگ چی
8.موربیوس
9.اشوب مدام
10.مرد ازاد
من دومین ضربه ای که از کرونا خوردم اکران نشدن فیلم کارنیج بود اگر اشتباه نکنم قرار بود امسال اکران بشه خیلی خورد تو ذوقم :cry:
در مورد مردعنکبوتی همینجور برای لو رفتن هویت مرد عنکبوتی هایپ بودم که این خبر ها اومد دیگ واویلا
مورتال کامبت هم برای من خیلی جذابه مخصوصا اسکورپین امیدوارم فیلم خوبی بشه
بقیه فیلم ها مثل این سه تا من رو هایپ نکرداما دلیل نمیشه که من سریع ترین حالت ممکن نبینم
بار هم تشکر می کنم از خانم عفتی من واقعا به همچین چیزی نیاز داشتم
مرسی
نقل قول کردن
hassan91
#13 hassan91 1399-10-08 13:45
امیدی به فیلمای کمیکی وارنر و سونی ندارم. آخه ونوم و موربیس؟! ونومی که کلا یه فیلم کلیشه ای بود و آخرش معلوم بود چی میشه. موربیس هم به خاطر سر و صداهای مولتیورس و لباس مرد عنکبوتی توبی مگوایر و حضور والچر خودشو مطرح کرد.
وارنر هم که ماشالله حرف و حدیث پشت سرش زیاده. یه جاستیس لیگ ساختن که با کله خورد زمین. بعد سه ساله زک هعی میگه این قرار بود باشه، اون قرار بود نباشه. حالا هم یه نسخه جدید ساخته که امسال مورد انتظارترین فیلم سال ۲۰۲۱ خواهد بود. :-? :-?
هیچ وقت فکرشو نمیکردم که ماتریکس ۴ بیاد روی پرده.
فیلم ابدیها و بیوه سیاه هنوز منتظرشیم. حتی یه تریلر از ابدیها ندیدیم.
فیلم کینگ کنگ علیه گودزیلا رو خوشم میاد ولی نمیدونم عاقبتش چی میشه.
مرتال کمبات که نوستالژیه و هم اینکه هنوز یکی از غولهای بازیه امیدوارم موفق باشه.
فیلم مرد عنکبوتی ۳ رو حدس میزنم که عین جیمی فاکس قراره که یک ویلن هم دنیای اسپایدی سم ریمی تو این فیلم ببینیم. بنظرم باز ارتباط پیتر پارکر و ویلنهاش با تونی استارک برقرار خواهد بود. عالی میشه دکتر اختاپوس MCU را با بازی آلفرد مولینا ببینیم. چی میشه واقعا اتو اکتاوویوس MCU به ساخت تکنولوژی راکتور آرک مرد آهنی و تونی استارک دست پیدا کنه و وقتی اسپایدی جلودارش میشه شش خبیث رو تشکیل بده. خودتون میدونین که دکتر اتو جوون میده واسه اینجور داستانا 8)
امیدوارم قبل اتمام سال یه تیزر یا تریلری از مرد عنکبوتی ۳ ببینیم.
نقل قول کردن
amirali dark 2021
#14 amirali dark 2021 1399-10-08 13:53
به نظر من فیلم بلک ویدو خوب نشه ولی از جاش فیلم مرد ازاد خیلی فروش بره چون فیلم های اکشن کمدی همیشه خوب بوده ونوم 2 خیلی ازش تعریف شده و جوخه انتحار بد نمیشه ولی انترالس ها خوب میشه :o
نقل قول کردن
super spider
#15 super spider 1399-10-08 14:03
ای جانم مورتال کامبت :eek:
اسپایدرمن 3
و ونوم 2 رو خیلی هایپم واسشون
ممنون خانم عفتی بابت مقاله
بابت نبودنم (البته باعث خوشحالی شما شد) خیلی ببخشید :sigh:
نقل قول کردن
super spider
#16 super spider 1399-10-08 14:05
به نقل از goblin hunter:
ببخشید واندرومن 2 فیلم خوبی است و ارزش دیدن داره؟


امار ها ک میگع خوبه
ببین ولی اگه خوشت نیومد نفرینم نکن :D
نقل قول کردن
super spider
#17 super spider 1399-10-08 14:07
به نقل از Matingh:
:eek: :eek: :eek:
دمتون گرم 8)
معلومه که اسپایدرمن ۳ مورد انتظار ترین فیلم ۲۰۲۱ ولی فکر میکنم هم ماتریکس ۴ هم اسپایدرمن ۳ احتمال تاخیر دارن :-?
به نظرم کونگ علیه گودزیلا قراره چیزی تو مایه های بتمن علیه سوپرمن بشه :D
کونگ به گودزیلا اسم مامانت چیه؟.......


زدی رو دستم داداش :lol:
خیلی از حرفت خوشم :-)
نقل قول کردن
super spider
#18 super spider 1399-10-08 14:12
به نقل از kavtalib:
معلومه که اسپایدر من مورد انتظار ترینه :lol:
بعد یه سوال،جاستیس لیگ هم مگه تو 2021 اکران نمیشه؟؟


لیگ عدالت کجاش خوبه که هایپش باشیم ؟ :D
نقل قول کردن
black goblin
#19 black goblin 1399-10-08 15:23
ممنون بابت مقاله خیلی عالی است.
خیلی منتظر فیلم مردعنکبوتی 3 هستم.
نقل قول کردن
Frank castle
#20 Frank castle 1399-10-08 16:31
به نقل از goblin hunter:
ببخشید واندرومن 2 فیلم خوبی است و ارزش دیدن داره؟

از دید من که اره
ولی خب بستگی به خودتون داره در حد و اندازه قسمت یکشه یه فیلم معمولی هست در حد خوب .البته از دید من بکمی بهتر از یکشه.
انتاگونیست های فیلم خیلی بهتر از قسمت یک هستن و بهتر از قسمت یک پرداخت شدن.ولی بی عیب نیستن
جلوه های ویژه از دید من خیلی مصنوعی بود درست مثل قسمت یک البته در پایان خیلی بهتر میشه.بازیگری ها هم بهتر شده بود ولی یکی مثل گال گادوت با بازیگرهای درجه یک خیلی فاصله داره.رمانس و درامشم خوب بود.کریس پاین بازیش کمتر بود ولی خب عالی هست این بشر
ولی اون چیزی که از دید من خیلی خوب بود و فقط حیف که بیشتر باید بهش میپرداختن هسته اصلی و اون نکته اخلاقی ای بود که فیلم میخواست بگه.درسته از منطق بدور بود یه جاهایی اما اما از دید منی که داستان و نحوه روایت داستان برام خیلی مهمتر از هرچیز دیگه ای بود این فیلم رو خیلی مورد احترام میدونم گرچه که یه فیلم متوسط روبه خوب بود
ولی من جای شماها بودم اول وقتمو صرف انیمیشن the soul میکردم که بازم پیکسار با جادوش غوغا کرد.
نقل قول کردن
King hermione
#21 King hermione 1399-10-08 16:39
آقا سلام
اول ی تشکر بکنم از خانوم عفتی که مقاله کامل و جامعی رو تهیه کردن
حالا بریم سراغ فیلم ها
فیلم های مارول استودیو که به کنار اونا جای مخصوص خودشونو دارن و به شدت منتظرشون هستیم
اول درباره ماتریکس بگم که خیلی پوستر بامزه ای داره چون کیانو ریوز داخلش شبیه کیانو ریوزی شده که قراره داخل بازی سایبر پانک باشه :lol:
جوخه انتحار هم بازیگران خوبی داره اماا با اون گندی که دفعه پیش زدن با اون فیلمشون :-x من که خیلی امیدی بهش ندارم
کینگزمن هم که خدا کنه مثل فیلم های قبلیش فیلم امیدوار کننده ای بهمون بده
فیلم های اول(آشوب مدام و فری گای) هم به نظر جالب میان مخصوصا با بازی تام هالند و رایان رینولدز :D
حالا مورتال کامبت (kombat)که به نظر میاد فیلم جالبی باشه چون خیلی شخصیت های باحالی داره :roll: و من که منتظرشم
حالا فیلم تل ماسه که من راستش خیلی مطمعن نیستم از داستانش خوشم بیاد(ولی میدونم که میاد)واقعا بازیگرای خفن و خوبی داره که هر کدومشون برای خودشون اسم و رسمی دارن
فیلم گودزیلا علیه کونگ هم خدا میدونه چی بشه ولی چون به قول خانوم عفتی ممکنه آخرین فیلم از این هیولاهای افسانه ای باشه به نظرم وارنر تمام تلاششو میکنه برای اینکه ی فیلم خوب و درست و درمون بهمون بده :D چون اگه نده باید بیخیال اینجور فیلم ها بشه کلا
موروبیوس هم وضعیت عجیبی داره چیزی ندارم که دربارش بگم :-|
ولی بازم دست همه دست اندر کاران سایت ( :eek: چه کلمه سختیه )درد نکنه که همه جور چیزی رو پوشش میدن و برای ما داخل این خونه قرار میدن راستش فک کنم تا الان فقط معرفی فیلم نداشتیم که الان به لطف خانوم عفتی اونم داریم :D
(البته واقعا نداشتیم فکر کنم تا الان فقط نقد فیلم ها بوده و باز هم اگه بگیم داشتیم دروغ نگفتیم واقعا چون فیلم های DC و مارول مخصوصا (که من و خیلیای دیگه عاشقشیم)داخل این سایت بوده و خواهد بود و اگه اشتباه نکرده باشم (که نکردم احتمالا)اینجا از تمام انتشارات کمیک بوکی فیلم معرفی و نقد کردید که دستتون درد نکنه واقعا خدا قوت)
راستی ببخشید که یکم طولانی شد :D
نقل قول کردن
Captain_rogers
#22 Captain_rogers 1399-10-08 18:41
من عاشق تمام این فیلم ها شدم از همین الان :o :D
دومتون گرم اسپایدی و ممنون خانم عفتی :-) :lol:
نقل قول کردن
Mr.gun
#23 Mr.gun 1399-10-08 18:46
به بهتریت حالت ممکن لیست بندی شده ممنون از سارا خانم گل
نقل قول کردن
thor_fan
#24 thor_fan 1399-10-08 18:46
سلام
ممنون از شما
لیست فیلم هارو که دیدم خیلی بقول دوستان هایپ شدم
من اصلا از ماتریکس ۴ خبر نداشتم.. کف کردم وقتی فهمیدم توی این فیلم ها فقط برای گودزیلا علیه کونگ هیجان ندارم خیلی با گودزیلا حال نمیکنم ولی کونگ باعث میشه حتما ببینمش
ممنون بابت این مقاله خوبتون
راستی ثور ۴ کی اکران میشه؟؟
نقل قول کردن
Captain_rogers
#25 Captain_rogers 1399-10-08 18:49
به نقل از Matingh:
:eek: :eek: :eek:
به نظرم کونگ علیه گودزیلا قراره چیزی تو مایه های بتمن علیه سوپرمن بشه :D
کونگ به گودزیلا اسم مامانت چیه؟.......

دقیقا بعد اونم میگه (مارتازیلا)
نقل قول کردن
BAdeadpool
#26 BAdeadpool 1399-10-08 19:57
سلام
من یه سوال دارم
تریلری از ونوم 2 اومده ؟؟همش حس می کنم هست و من از دست دادمش تنها چیزی که پیدا کردم فیلم 15 ثانیه ای بود اسم فیلم رو می نویسه
نقل قول کردن
mtm
#27 mtm 1399-10-08 20:25
به نقل از BAdeadpool:
سلام
من یه سوال دارم
تریلری از ونوم 2 اومده ؟؟همش حس می کنم هست و من از دست دادمش تنها چیزی که پیدا کردم فیلم 15 ثانیه ای بود اسم فیلم رو می نویسه

نگران نباش. چیزی ازش بیرون ندادن
نقل قول کردن
Mrak.Parker
#28 Mrak.Parker 1399-10-08 21:47
معلومه که برای فیلم های مارول بیشتر از بقیه فیلما هیجان داریم.
من برای ونوم هم خیلی هیجان دارم.فیلم خیلی خوبی میشه.عنوانش هم عالیه.تام هالند هم انگار توی فیلمه!

تشکر از نویسنده برای مقاله.
نقل قول کردن
Mahdiarvenom
#29 Mahdiarvenom 1399-10-09 22:31
به نام خدا
سلام
راستش من خود زیاد فیلم بین نیستم، مثلا اگه یه فیلم غیر کمیک بودی دانلود کنم کلی طول می کشه تا ببینمش. فقط برا فیلمای کمیکی هایپم،مخصوصا ونوم که دوست دارم ایندفعه خوب شه و سونی به قولش عمل کنه، همینطور حضور کارنیج تو فیلم خیلی هایپ کنندس.
مرد عنکبوتی هم مگه میشه هایپ نبود.
جوخه انتحار به خاطر کارگردانش که البته فقط در حد اسم می شناسمش و طبق تعریف های که شنیدم احتمال خوب بودنش بالاس.
موربیوس هم انتظار فیلم خوب ندارم، امیدوارم خلافش ثابت شه.
ممنون از مقاله، خسته نباشید
نقل قول کردن
The Devil Of Hells Kitchen
#30 The Devil Of Hells Kitchen 1399-12-25 15:06
با تشکر از خانم عفتی بابت مقاله

این هم تاپ 10 من

10 : گودزیلا مقابل کنگ : این فیلم پتانسیلش نسبت به بقیه کمتره برندش هم معلومه مگر اسم مارتاکنگ بیاد تا کنگ ببره به نظر من نبرد این فیلم و خرابی های بوجود اومده و مرگ کنگ میتونن بهترین جاهای فیلم باشن البته اگر کنگ نبره .
9 : ونوم بگزارید کارنیج بیاید : ونوم خیلی پیشرفت کرده در دنیای کمیک و با کارگردانی خوب کارگردان جدید فیلم و هنرنمایی وودی هارلسون عالیه
8 : مورتال کمبت : این فیلمم پتانسیلش عالیه با ویلن های خفن و طبق درجه بزرگسال داشتنش میتونه بزرگ ترین دوئل هارو داشته باشه .
7 : شانگ چی : اولین فیلم رزمی مارول که با ویلن های بزرگش تفاوت ایجاد نکنه عجیبه کلا فاز 4 برای قهرمان های جدید و خشن تره و یقین دارم شاهکار بزرگی میشه
6 : فری گای : نمیدونم چرا ولی انگار ددپول صورتش خوب شده رفته تو بازی ویدیویی این فیلم با تریلرش آدم رو جذب میکنه من که امید وارم خودشم باشه .
5 : اترنالز : همه میگن عالیه منم حرفی ندارم شخصیت هاش و ویلن هاش . نقش آفرینی ها هم که دیگه نمیگم .
4 : بلک ویدو : خیلی ها مثل من به دو دلیل این فیلم رو میخوان ببینن 1 تسک مستر 2 اتفاقات بودا پست این فیلم هم که عالیه یک پا مدافعانیان برا خودشون تو این فیلم
3 : جوخه خودکشی : من خودم تمام فیلم های جان سیناا رو دیدم و میبینم دیگه چه برسه به اینکه الان تو دیسی باشه مارگو رابی هم که تا الان از بهترین های دنیای گسترده دی سی بوده همه و همه با جیمز گان امسال میترکونن
2 : لیگ عدالت اسنایدر کات : می رسیم به جایی که انتقادات نظرات اختلافات شروع میشه . حالا چرا این رو گذاشتم دو ، مورد اول اسم فیلم اشتباهه باید میزاشتن قاتلان عدالت نسخه از جاستیس لیگ که اصلا حرفشم نزن . این فیلم رو نباید از چشم کمیک بوک دید این فیلم الهاام گرفتهه از هابیته یک ذره و خب کسی که میخواد این رو ببینه باید بهقهرمانا به عنوان جنگاور نگاه کنه نه قهرمان ( البته فلش اضافیه )
1 : مرد عنکبوتی 3 : خیلیا برای این فیلم اشتیاق دارن برای مردعنکبوتی ولی من از اون ها نیستم چون این فیلم تمام کمیک بوک فن ها رو جذب میکنه دوستان برای مردعنکبوتی رو گفتن حالا من برای بقیه میگم یک شخصیت دردویل صد در صد دردویل فن ها مثل من برای دیدن چارلی کاکس در این فیلم لحظه شماری میکنن ، شش خبیث همه میخوان شکست و بازگشت مردعنکبوتی و صد البته گروهی از خبیث ها رو ببینن و دکتر استرنج که میدونید .

با تشکر دوباره
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#31 AM SM BM SM 1400-04-02 15:34
سلام
ممنون بابت این مقاله زیبا.
امروز داشتم این تریلر جدید فیلم "جوخه انتحار" جیمز گان رو میدیدم به نکته ای رسیدم که خیلی برام جالب بود. (حالا من نمیدونم این نکته بین دو رقیب مرسوم هست یا نه ولی به هر حال من که از دیدنش کیف کردم. )
این جایی که اسم جیمز گان رو به عنوان کارگردان مینویسه.
s4.uupload.ir/.../...
بعدش مینویسه کارگردان فیلم (های) "نگهبانان کهکشان"!!
s4.uupload.ir/.../...
کیف کردم! چون واقعا انتظار نداشتم دی سی به عنوان شرکتی که رقیب مارول محسوب میشه بیاد و اسمی از فیلم معروف رقیبش توی وسط تریلر فیلم خودش اونم به اون بزرگی بیاره که ملت چشمشون به اون اسم بیفته و فروش فیلم بیشتر بشه!
آره داداش مارول الان بِرَنده! همه میخوان به اون برسن! الان که پرفروش ترین فیلم تاریخ سینما و پرفروش ترین فرنچایز جهان رو داره باید آرزوت باشه تا خودت رو به نحوی بهش وصل کنی! الان دیگه عالم و آدمی که اهل فیلم دیدن هستند حداقل اسمی از فیلم های مارول شنیدن! خیلی کیف کردم!
با تشکر.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

13

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45