10 خبیثی که تا به حال در هیچ فیلم لایو اکشن سینمایی از اسپایدرمن ظاهر نشده اند!

10 خبیثی که تا به حال در هیچ فیلم لایو اکشن سینمایی از اسپایدرمن ظاهر نشده اند!

با اسپایدی همراه باشید تا شما را با خبیث هایی آشنا کند که تا به حال در یک فیلم سینمایی با مردعنکبوتی جدالی نداشتند.

مقاله: فیلم جدید اسپایدرمن تحت عنوان «مردعنکبوتی : راهی به خانه نیست» اکران شده که برای دانلودش به اینجا مراجعه کنید و اینجا هم تحلیل وب سایت اسپایدی را برای این فیلم بخوانید. در این فیلم 5 دشمن مشهور مرد عنکبوتی حضور دارند. همه این خبیث ها در گذشته به نوعی با اسپایدرمن در یک فیلم لایواکشن سرشاخ شدن و با او درگیری داشتن. کمیک های مردعنکبوتی هم سرشار از خبیث های متفاوت و محبوب است. این خبیث ها اگه به درستی مورد استفاده قرار بگیرن، میتونن خودشون به تنهایی بار منفی یک فیلمو به دوش بکشن. خب بعضی از آنها مورد استفاده قرار گرفتن ولی هنوز هم خبیث های محبوبی وجود دارند که توی فیلم لایو اکشن رو در روی اسپایدرمن قرار نگرفتن. اگرچه بعضی از آنها در انیمشین به درون دنیای عنکبوتی یا حتی انیمیشن های سریالی دیگر با مردعنکبوتی روبه رو شدن، اما همانطور که گفته شد سابقه‌ی درگیری با اسپایدی در یک لایواکشن را ندارند. واسه همین برای هر هوادار اسپایدرمنی جالب هست که با این دسته خبیث ها آشنا بشود. و به همین دلیل هستش که ما این مقاله را برای شما تدارک دیدیم تا شما با این خبیث ها آشنا شوید.

 

10- آفتاب پرست (Chameleon)

آفتاب پرست (Chameleon

آفتاب پرست اولین خبیثی است که اسپایدرمن با آن در دنیای کمیک روبه رو شده است. توانایی ها و قدرت های او باعث میشوند او را شدیداً پر پتانسیل برای فیلم های لایو اکشن بدانیم. حال که به طور قطع تایید شد که تام هالند یک سه گانه دیگر نیز در دنیای سینمایی مارول دارد، افتاب پرست میتواند گزینه مناسبی برای شروع این سگانه باشد به خصوص باید در نظر داشته باشیم که او برادر کریون شکارچی نیز است و با این حساب حتی میتواند به صورت مشترک با برادرش در یک فیلم با اسپایدرمن رو در رو شود و حتی زمینه درگیری کریون با اسپایدرمن را در قسمت های بعدی فراهم آورد. قدرت های آفتاب پرست یعنی قابلیت تغییر چهره دادنش، میتواند به شدت تاثیر گذار و دیدنی از آب در آید و از آنچه فکرش را میکنید به تام هالند عمق شخصیتی ببخشد. برویم به سراغ راهی به خانه نیست. خلاصه باید بگم علیرغم اینکه آفتاب پرست از پتانسیل خوبی برای فیلم های لایو اکشن برخوردار است، اما هرگز در فیلم های اسپایدی مورد استفاده قرار نگرفته است. به امید اینکه او را در یک فیلم لایواکشن در دنیای سینمایی مارول ببینیم.

 

9- توم استون (Tombstone)

تومب استون

توم استون از شرور های قدیمی و نسبتاً محبوب مردعنکبوتی است. علیرغم حضور توم استون توی مردعنکبوتی به درون دنیای عنکبوتی، باید خدمتتون عارض شوم که او تا به حال در هیچ فیلم لایواکشنی با اسپایدرمن سر شاخ نشده است. هرچند شاید بشه گفت نسبت به آفتاب پرست و شاید بقیه خبیث های لیست، قدرت ها و پتانسیل متوسطی داره اما قطعاً میتونه خبیث جالبی برای فیلم های مردعنکبوتی در ادامه باشه. باتوجه به ظاهر ترسناک و اخلاق خاصش، میشه نتیجه گرفت که ورودش می‌تونه باعث افزایش فاکتور جدیت در فیلم های اسپایدی بشه و همچنین توانایی و استقامتش از او خبیثی درجه یک در سطح خیابانی باشه یا حتی رئیس یک گروه مافیایی! بعلاوه طبق سابقه او دنیای کمیک او تعاملات چندان مسالمت‌آمیزی با ناشران نداشته و همین موضوع میتونه باعث بشه که در سه گانه بعدی زمینه ورود و شکوفایی کاراکتر هایی مثل رابرتسون و بیتل هم فراهم بشه. از این رو باید اشاره کرد که توم استون میتونه واسطه خوبی برای دیدار دردویل و حتی پانیشر با اسپایدی باشه.

 

8- کارنیج (Carnage)

کارنیج (Carnage)

کارنیج یکی از خطرناکترین و قدرتمندترین شرور هایی است که مردعنکبوتی در دنیای کمیک با آن روبه رو شده است. قدرت او حتی از اسپایدرمن و ونوم نیز بیشتر است، به همین دلیل در اکثر موارد شاهد بودیم که اسپایدرمن برای شکست دادن او مجبور به تیم آپ با کاراکتر های دیگری مثل بده است. شدت قدرت او در فیلم جدید ونوم واضح و شفاف به هواداران نشان میدهد حتی در فیلم شاهد ترس سیمبیوت ونوم از کارنیج نیز بودیم! کارنیج خودش سیمبیوتی فاسد است و وقتی این سیمبیوت خبیث با یک قاتل روانی به اسم کلتوس کسدی ترکیب میشود، ترکیبی وحشتناک به وجود می آید که میتواند همه چیز را به خاک و خوش بکشد. با این حساب باید خدمتتون بگم که با وجود حضورش توی فیلم «ونوم : بگذارید کارنیج بیاید»، او تا به حال به هیچ عنوان در یک فیلم لایواکشن با مردعنکبوتی رودر رو نشده است. اما با توجه به اتفاقات بعد تیتراژ ونوم و حرف حدیث هایی که پیرامون دنیای سینمایی مارول و سونی در میان است، هر موقع امکانش هست که کارنیج برگردد و بالاخره با اسپایدرمن رودر رو شود.

 

7- کله چکشی (Hammerhead)

کله چکشی (Hammerhead)

شخصیت شرور بعدیمون کله چکشی (همرهد) هستش که در بازی مردعنکبوتی برای ps4 حضور داشت. کله چکشی از خبیث های سطح خیابان است که برای سه گانه بعدی مردعنکبوتی توی mcu عالیه. اگرچه، این شخصیت، بسیار شبیه توم استونه، و احتمالا به عنوان شخصیت های جانبی برای شخصی مانند کینگ پین ظاهر می شود. با این حال، کله چکشی یک شرور دیگر با قدرت های زیاده که این قدرت هاش میتونن مبارزه جالبی بین پیتر پارکر و همرهد رقم بزنن. شاید فکر میکنید که همرهد خیلی شبیه به توم استون و یکم به کینگ پین باشه و نیازی بهش نباشه ولی باید بگم که فکرشو بکنید که برای سه گانه بعدی، توم استون، کینگ پین و همرهد متحد شوند، قطعاً شروع خوبی برای یک سه گانه جدی تر در سطح خیابان خواهد بود. البته این نکته رو هم در نظر داشته باشید که همرهد تفاوت های خودشو هم با توم استون داره و خودش هم به تنهایی می‌تونه خبیثی مرموز و دارک تحویلمون بده.

 

6- موربیوس (Morbius)

موربیوس (Morbius)

با توجه به اینکه فیلم این شخصیت با بازی جرد لتو برای سال 2022 در حال ساخت است، این واقعیت که مرد عنکبوتی می تواند با او برخورد کند بسیار محتمل است. موربیوس (Morbius) حرف و احتمالات دیگری رو هم به میان می آورد، مثل ماجراهای بلید یا شاید این امکان که شوالیه سیاه که با اسپایدرمن متحد شود تا از پس موربیوس بر بیایند. اگرچه، آنچه محتمل‌تر است این است که موربیوس می‌تواند به شش خبیث (Sinister Six) جدید بپیوندد، زیرا به نظر میرسد که والچر نسخه مایکل کیتون (Michael Keaton) بسیار مشتاق تیم آپ با موربیوس است. با این حال، موربیوس یک شرور عالی برای فیلم مرد عنکبوتی است که میتواند فیلم را در زمینه جدیت و ترسناک بودن، به شکل قابل توجهی ارتقاء دهد. این مورد را هم در نظر داشته باشید که نبرد موربیوس با بلید و شوالیه سیاه نیز بسیار جالب خواهد بود. هرچند احتمالش کم است اما هواداران مشتاق چنین صحنه ای هستند.

 

5- پراولر (Prowler)

 پراولر (Prowler)

اگرچه پراولر در انیمشین «مردعنکبوتی : سفر به درون دنیای عنکبوتی» حضور داشت، اما هرگز در یک لایو اکشن دیده نشده است. البته اگه خاطرتون باشه شخصیت آرون دیویس (Aaron Davis) توی «مردعنکبوتی بازگشت به خانه» هم حاضر بود و نقش خیلی خیلی کم رنگی داشت و فکر کنم با بازی دونالد گلور (Donald Glover) تنها توی یک بخش چند دقیقه ای حاضر بود و فرصت پیدا نکرد که با لباس در مقابل اسپایدی قرار بگیرد. به احتمال زیاد، این شخصیت شرور برای اولین در فیلم لایو اکشنی حاضر خواهد بود که مایلز مورالز (Miles Morales) هم در آن حاضر باشد یا حتی فیلم اختصاصی خود مایلز باشد! توی انیمیشن سونی شاهد بودیم که تقریباً پراولر مقصر اصلی کشته شدن پیتر بود و تقریبا از اینم مطمئنیم که سونی و مارول نمیخواد از ایده «سفر به درون دنیای عنکبوتی» کپی کنه و توی دنیای سینمایی هم همچنین ایده‌ای رو به کار بگیره. اما میدونید که همه چی از مارول و سونی بر میاد، با این حساب امکانش هست که اگه یهو به سرشون بزنه که بیان مایلز رو جایگزین تام هالند کنند، میتونن به کمک آرون یا خبیث دیگری تام هالند را کشته یا بازنشسته کنند. (به خدا من تقصیری ندارم، هرچی که نوشته شده بود رو ترجمه کردم، مامورم و معذور)

 

4- داپل گانگر (Doppelganger)

داپل کانگر (Doppelganger)

با نامی احمقانه، نمی‌توان این شخصیت شرور رو جدی گرفت، اما داپل گانگر حریف بسیار قدرتمندی است و پتانسیل خوبی برای فیلم ها دارد. با توجه به شکل ظاهری او، اگر تصمیم بر حضور او در فیلمی لایواکشن گرفته شود، مسئولین را با چالشی سخت به اسم جلوه های ویژه رو در رو خواهد کرد به عبارت دیگه همانطور که میدانید شکل ظاهری داپل کانگر یکم عجیب بوده و انتقال اون به پرده سینما با چالش هایی همراه خواهد بود. شایان ذکر است که توی ارجین کمیک بوکی داپل گانگر توجیه شد که Magus او را خلق کرد. اما توی دنیای سینما راه های زیادی وجود داره مثلا میتونن خلقتش رو به دکتر کرتیس کانرز یا حتی بروس بنر مرتبط کنند. با این حال داپل کانگر از نظر خطوط داستانی و دیالوگ هاش نمیتونه زیاد غنی باشه اما می‌تونه در کنار کاراکترهایی مثل ونوم و کارنیج (که توی دنیای کمیک هم کم باهاش درگیر نبوده) ظاهر بشه و حال و هوایی دارک و جدی به فیلم بده.

 

3- اسکورپیون (Scorpion)

 اسکورپیون (Scorpion)

احتمالا یکی از شرورانی که برای مبارزه در آینده با اسپایدرمن در نظر گرفته شده است، همین اسکورپیون هستش، یادتونه که عقرب توی صحنه پس از تیتراژ بازگشت به خانه مورد اشاره قرار گرفته بود. با بازی مایکل ماندو، مک گارگن در حال حاضر آنجاست، آماده برای مبارزه! اما پیتر اخیرا مشغول خبیث های چندجهانی بوده است. مک گارگن برای سه گانه بعدی میتونه مورد خوبی باشه و به داستان مقداری جدیت تزریق کند. همینطور باتوجه به اینکه جیمسون توی راهی به خانه نیست حاضر است، میتواند در ارجین و کاستوم عقرب دخیل باشد و زمینه سازی سه گانه بعدی را انجام دهد. با توجه به اینکه عقرب قبلا مورد اشاره قرار گرفته، قطعا احتمالش زیاده که در آینده مورد استفاده قرار بگیره، البته اگه این اتفاق نیوفته میشه یک فرصت از دست رفته و یک امتیاز منفی در نظر گرفت.

 

2- کینگ پین (Kingpin)

 کینگ پین (Kingpin)

همین طور که احتمالاً خبر دارید این اواخر بحث درباره اینکه آیا کینگ پین در سریال هاکای حضور دارد یا نه بسیار داغ بود که نهایتاً با انتشار قسمت پنجم سریال رسما ورود کینگ پین به دنیای مارول امضا خورد و چیزی که هواداران در آرزویش بودند به حقیقت پیوست. کینگ پین با بازی وینسنت دن آفریو (Vincent D'Onofrio) یعنی همان بازیگر نقش کینگ پین توی سریال دردویل، وارد دنیای مارول شد و طبیعتاً احتمال درگیری او با اسپایدرمن به شدت بالا رفت ولی مساله اینه که در ایپزود نهایی بهش شلیک شد و ظاهرا مرده! اما وینسنت قبلا اعلام کرده بود که در صورت ورودش به دنیای مارول دوست دارد با اسپایدرمن درگیری داشته باشد و قطعاً این درگیری جذاب خواهد بود. میدونید که کینگ پین یکی از محبوب ترین و خطرناک ترین خبیث های مارول است که به زیبایی تمام توی سریال دردویل به تصویر کشیده شد و با استقبال بی نظیر هواداران مواجه شد. حالا اگر او در ادامه وارد دنیای مارول نشود مطمئنا میتونیم بگیم مارول به بخت خودش لگد زده! با توجه به بازگشت چارلی کاکس به دنیای مارول، و با در نظر داشتن اینکه تیم آپ بین اسپایدی و دردویل خودش یه بازار یابی بزرگه، کینگ پین میتونه توی سه گانه بعدی حضور پیدا کنه و سر به سر این دو پهلوون بزاره.

 

1- کریون شکارچی (Kraven The Hunter)

فیلم کریون

با اینکه کریون در فیلم اختصاصی خودش به هنرنمایی خواهد پرداخت و با بازی آرون تیلور جانسون در نقش کریون، به نظر می‌رسد که کریون وارد این دنیای ترکیبی سونی/مارول خواهد شد. همانطور که میدانید کریون بدون شک یکی از بزرگترین دشمنان مرد عنکبوتی است و داستان های بسیار خوب و غنی دارد که هرکدام می توانند در صحنه نمایش اقتباس شودند. کریون واقعاً دارای پتانسیل سینمایی بالایی است و شکل ظاهری او شک نکنید بسیار زیبا و پر پتانسیل برای پرده سبز است. پس در نتیجه فیلم مشترک او با آفتاب پرست و یک رویارویی بین مرد عنکبوتی و کریون احتمالاً صندلی های سینما را شدیداً پر خواهد کرد. خب درست مثل موربیوس، این واقعیت که فیلم اختصاصی کریون در دست ساخت است، باعث می شود که بسیاری از طرفداران بخواهند این رویارویی‌ها شکل بگیرد. کریون شرور عالی برای پایان دادن به سه گانه بعدی اسپایدرمن خواهد بود، و همانطور که قبلا ذکر شد، اگر بخواهند تام هالند را از بین ببرند یا بازنشسته کنند، کریون گزینه قابل اعتمادی خواهد بود. البته تیم آپش با برادرش آفتاب پرست هم یکی از جنبه های جذاب حضور او در دیدگان اسپایدرمن است.

 

احسان زینالی

Ehsan Spider

Ehsan Spider

منبع: سایت SR

All rights reserved © Spidey.ir 2021

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

رتبه بندی 15 داستان شوکه کننده تاریخ مرد عنکبوتی

10 تغییر بزرگی که مرد عنکبوتی در طول عمرش تجربه کرده است

15 بلای بزرگی كه گرین گابلین بر سر مرد عنكبوتی آورده

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی در 10 سال گذشته

برترین و مهم ترین شخصیت های جدید مارول در 10 سال گذشته

مهم ترین داستان های مارول در 10 سال گذشته

10 لحظه در داستان های مارول که دنیای کمیک بوک را تکان داد!

20 دفعه ای که مارول و دی سی اینترنت را به آتش کشیدند

معرفی تمام سیمبیوت (SYMBIOTE)ها در کمیک های مارول

جنجالی ترین داستان های كمیك بوكی در 20 سال گذشته!

رتبه بندی 10 تراژدی بزرگ مرد عنکبوتی

10 حقیقتی که باید دربارهٔ داستان "اسپایدرمن: یک روز دیگر" (SPIDER-MAN: ONE MORE DAY) بدانید

تاریخچه کمیک بوک های اسپایدرمن - قسمت اول

تاریخچه کمیک بوک های اسپایدرمن - قسمت دوم

معرفی تیم‌های ابرقهرمانی برتر که اسپایدرمن سابقۀ عضویت در آن‌ها را داشته ‌است!

15 داستان برتری كه «دان اسلات» (DAN SLOTT) تا به حال نوشته

15 بلای بزرگی كه گرین گابلین بر سر مرد عنكبوتی آورده

برترین شخصیت های خبیث جدید مارول در 10 سال گذشته

10 لحظه جنجالی «دن اسلات» در کمیک بوک های مرد عنکبوتی

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

masiha_87
#1 masiha_87 1400-10-06 23:02
سلام
ممنون بابت مقاله
راهی به خانه نیست راه رو برای ورود خیلی از کاراکتر های مکمل اسپایدر_من به mcu باز کرد. از همین جهت امکان دیدن ویلن های محبوبی از جمله این عزیزان داخل لیست، میتونه مهیج و از طرفی دیگه کاملا طبیعی باشه (به نظرم اینکه چه ویلنی در آثار آینده ی mcu مربوط به اسپایدی حضور داشته باشه، بستگی داره به شخصیت ها و ود داستان. مخصوصا مارول ثابت کرده تمام کاراکتر هاش نقش پر رنگی در تمام فیلم های جهان سینمایی دارن) با بعضی از این گزینه ها کاملامخالفم. لایو اکشن، لایو اکشنه! این تیتر معنیش واقعا "هیچ لایو اکشنی" هستش نه اینکه مثلا چون یکی تو سریال بوده، پس تو لایو اکشنی هم حضور نداشته! نمیدونم این مقاله برای چه زمانیه اما خب نسبت به بازه ی زمانیش، سریال هاکای و دردویل رو اصلا حساب نکرده؛ کینگ پین ویلن اصلی هر دوتای اینا بود! اون وقت نمیشه گفت تو هیچ لایو اکشنی حضور نداشته. یه انتقادی که میتونم از نویسنده بکنم اینه که همه ی جوانب رو در نظر نگرفته. حالا از اینا گذشته، به نظرم تعامل کله چکشی با ویلسون فیسک جذاب بشه. این وسط،ممکنه بین مافیاهای شهری دعوا بیفته و کل شهر به بدترین شکل ممکن به خطر بیفته. نکته اینجاست که اگه اینطور بشه، ممکنه تکلیف برج اونجرز هم روشن بشه! در کل از بازی های مافیایی خوشم میاد ولی دیگه در اون حد (دقیقا در همون حد!)، به اسپایدی نمیخوره! نکته اینجاست که ما خیلی از ویلن های اسپایدی رو تو لایو اکشن ها ندیدیم! نمونش هاب گابلین! حالا این نکتش چی بود؟ اینکه نو وی هوم با یه تیر، حضور بیشتر اونا رو تکذیب کرد. مثلا ما یه جورایی واسمون ثابت شد که به احتمال زیاد دیگه قرار نیست گرین گابلینی در mcu وجود داشته باشه، دکتر اختاپوسی در کار نخواهد بود، دیگه الکترو بی الکترو، اشاراتی شد که احتمالا دیگه باید فکر هاب گابلین رو از سرمون دور بندازیم، مری جین نداریم (اون اوریجیناله!) و هزار تا فکت دیگه! حالا با اجازتون من یه top5 در رابطه با همین موضوع بنویسم:
قبلش اینکه نمیدونم چرا دوست دارم اسکروبال رو تو سه گانه ی بعدی ببینم! این یکی از رو اعصاب ترین کاراکتر های موجوده! چرا تو لیست نیاوردمش؟ چون انصافا امروزیه منتها نمیشه به چشم ویلن نگاهش کرد! یه درحد یه کامئوی خیلی ریز به نظرم جالب بشه. مثلا اسم اصلیش رو بیان روی یه دختر تو دانشگاه امپاپر استیت بذارن! چه میدونم یه همچین چیزی! حالا لیست...
۵. توم استون: اینا رو کاری ندارم تو لیست اومدن یا نه نظر شخصی خودمه. توضیح خاصی هم نداره هر چی بود توی مقاله نوشته شده و دیگه من چیزی نمینویسم.
۴. عقرب: خودم خیلی دوست دارم تو این سه گانه ی جدید ببینمش. بسته های لگو که گولمون زدن ولی حداقل جای شکرش باقیه که امیدوارمون کردن!
۳. راینو: اگه بخوایم با منطق این نویسنده جلو بریم، الان کاراکتر هایی از قبیل راینو که حضور خیلی خیلی خیلی کوتاهی در آثار قبلی داشتن، میتونن وارد mcu بشن. به شخصه فک میکنم دلیل وجود نداشتن راینو به عنوان خبیث ششم تو NWH، همین باشه (اینکه بعدا واردش بکنن تا تو mcu حضور داشته باشه)
۲. مستر نگاتیو: الان بهترین فرصت برای ورود این کاراکتره! ف.ی.س.ت رو هواست و پیتر نمیتونه همزمان بهش برسه پس مثل ps4 یه خَیِر پیدا بشه که مثلا اسمش "مارتین لی" بشه! خیلی راحت میشه به mcu واردش کرد.
۱. مورلان: مورلان از اون کاراکتر های جدی و کاملا خطرناک محسوب میشه که تا الان توی حتی بازی های ویدئویی هم حضور نداشته. نو وی هوم هم فرصت رو برای حضورش ایجاد کرد.
حالا نظرم درمورد گزینه ها:
با آفتاب پرست و توم استون کاملا موافقم. جنبه ی انسانی شون خیلی بالاست و میتونن ویلن های نسبتا مرگباری بشن. مخصوصا حالا اگه از توم استون بگذریم، آفتاب پرست میتونه ضربه های روحی بدی به پیتر بزنه!
حضور کله چکشی و کینگ پین اصلا دور از انتظار نیست. مخصوصا شراکت مافیایی این دو تا خیلی دیدنی میشه! ولی همونطور که گفتم این کینگ پین قبلا حضور پر رنگی تو سریال های نتفلیکس داشته و به نظدم جاش تو این مقاله نیست!
درمورد بقیه ی گزینه ها نظری ندارم ولی حضور موربیوس و کریون دور از انتظاره. از اون جهت که الان تو سونی ورس هستن و چاشنی بیش از حد مولتی ورس، داستان های اسپایدی رو از شوق میندازن. البته مولتی ورس خیلی باحاله ولی خب دو قسمت کامل درموردش یه کوچولو همچین زیاده!

تشکر میکنم بابت ترجمه ی مقاله!
حسابی خسته نباشید!
نقل قول کردن
alispiderfan82
#2 alispiderfan82 1400-10-06 23:15
جای هاب گابلین خالیه توی لیستتون
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#3 AM SM BM SM 1400-10-06 23:57
سلام
ممنون بابت مقاله.
با اینکه مرد عنکبوتی فیلم های نسبتا زیادی داشته(تقریبا به طور میانگین از سال ۲۰۰۲ تا به حال هر دو سال یک بار، یک فیلم اختصاصی اسپایدرمن روی پرده سینما است) اما تاریخچه خبیث های دنیای اسپایدرمن اونقدر گسترده هست که هنوز بعضی از خبیث های دنیای اسپایدرمن وارد فیلم های لایو اکشن این شخصیت نشدند. بعضی هاشون خیلی جای تعجب نداره که چرا حضوری نداشتند. مثلا شما چطوری میتونید انتظار حضور یک مرد عنکبوتی شش دست به نام داپل گانگر رو داشته باشید؟! اما بعضی از این خبیث ها واقعا لیاقت حضور در یک فیلم مرد عنکبوتی رو دارند و ممکنه واقعا موفق باشند. مثلا خودم خیلی دوست دارم که مرد عنکبوتی توی سه گانه بعدی خودش توی سطح خیابانی هم حضور موثری داشته باشه و برای همین خیلی دوست دارم با کینگ پین mcu درگیر بشه. فکرش رو بکنید، یک خبیث خشن و قلدر با مرد عنکبوتی "مهربان" محله رو به رو بشه، عجب رقابت عالی! یه چیزی توی مایه های رقابت پیتر با توم استون توی سریال "مرد عنکبوتی خارق‌العاده"! یا اینکه شکارچی با تبحری که حالا اومده سراغ آخرین شکارش، مرد عنکبوتی! البته اقتباس آخرین شکار کریون، نیاز به یک زمینه چینی قبلی داره که شاید آروم آروم صورت بگیره، ولی اگر اتفاق بیفته چی میشه! با اینکه اصلا دوست ندارم فیلم اختصاصی کریون شکارچی ساخته بشه و خیلی احتمال میدم که این فیلم احتمالا چیز خاصی نمیشه اما حضور کریون در یک فیلم مرد عنکبوتی واقعا میتونه جالب باشه. یا عقرب و آفتاب پرست که میتونند با اندازه ای ارتقا، به خبیث های بسیار عالی تبدیل بشن. اما نمیدونم نویسنده این مقاله (که آقا احسان گل فقط ترجمه کرده) چرا یه سری مورد مهم رو جا انداخته. مثلا هاب گابلین که مهم ترین مورد هست که میتونست توی مقاله باشه. هاب گابلین یکی از بهترین خبیث های دنیای اسپایدرمن هست که برخلاف اسمش خیلی هم به اسپایدرمن وابسته نیست و البته میشه اون شماره های اولیه حضور او خیلی عالی بود. البته نمیدونم گربه سیاه رو میشه خبیث حساب کرد یا نه، اما اگر بشه اون حتما باید توی این مقاله میبود(البته جدیدا خیلی بیشتر به قهرمان شدن رسیده). یا مورلان که میتونه واقعا موی دماغ مرد عنکبوتی در دنیای سینما بشه. یا مستر نگاتیو که از تازه ترین خبیث های مهمه دنیای اسپایدرمن هست که در بازی مرد عنکبوتی ps4 هم نقش مهمی داشت. در کل مقاله جالب و خوبی بود.گ
با تشکر.
نقل قول کردن
ali ghorbany
#4 ali ghorbany 1400-10-07 10:42
چقدر نوب تو سایت گیمفا هستند خیلی هاشون میگن فیلم جدید مرد عنکبوتی بدرد نمی‌خورد میگفتن گند زدن به شخصیت های قدیمی ولی حسابی جوابشونو دادم
من خودم دوست دارم جاگرنات رو ببینم البته باید اول ایکس من بیاد
یه سوال میخواستم بدونم نظرتون راجع به فیلم اترنالز چیه؟
به نظرم اونقدری هم که میگن بد نیست فیلم قشنگی بود
خسته نباشید بابت مقاله
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#5 AM SM BM SM 1400-10-07 11:50
به نقل از ali ghorbany:
چقدر نوب تو سایت گیمفا هستند خیلی هاشون میگن فیلم جدید مرد عنکبوتی بدرد نمی‌خورد میگفتن گند زدن به شخصیت های قدیمی ولی حسابی جوابشونو دادم

دوست عزیز، میشه درباره سایت های دیگه اینجا صحبت نکنید؟ اصلا مگه مهمه که بقیه چی میگن؟ اونا هم نظرشون هرچند اشتباه، محترمه ولی باید جوابشون رو داد و نظر خودمون رو بگیرم. واقعا وقتی که خودم و شما میدونیم که این فیلم چقدر عالیه و براش دلیل و مدرک میاریم، دیگه نظرات بقیه نباید شما رو عصبانی کنه و فقط بخندید و رد بشید، یا جوابشون رو با نظرات خودتون بدید. چون من فکر میکنم اشاره به سایت های دیگه سطح نظرات رو پایین میاره. چون سایت اسپایدی اصلا نیازی به اینکه به سایت های دیگه اشاره کنه نداره(کما اینکه همیشه برعکس بوده و اونا اکثرا داشتند حرف بی منطق میگفتند و فحش میدادن و بهترین کار هم اینه که ما از این گوش بشنویم و از اون گوش بندازیم بیرون! چون میدونید دیگه "فحش بچه، صلواته!") برای همین به شخصه دوست ندارم به سایت های دیگه که حرف هاشون هرچند اشتباه باشه اشاره ای بشه، چون این اسپایدی بوده که در زمینه کمیک بوک و محصولات مربوط به اون پیشرو بوده و بقیه باید دنبالش بیان.
امیدوارم ناراحت نشده باشید چون اصلا این چیزی که گفتید باعث عصبانیت من نشد و امیدوارم این چیزی که من گفتم هم باعث عصبانیت شما نشه.
نقل قول کردن
پویان S.V.G.
#6 پویان S.V.G. 1400-10-07 16:21
به نقل از alispiderfan82:
جای هاب گابلین خالیه توی لیستتون

دقیقا!!! چقدر کم توجه میشه به این خبیث اونم با این پتانسیل فوق العاده‌ش.
نقل قول کردن
ali ghorbany
#7 ali ghorbany 1400-10-07 17:01
به نقل از AM SM BM SM:
به نقل از ali ghorbany:
چقدر نوب تو سایت گیمفا هستند خیلی هاشون میگن فیلم جدید مرد عنکبوتی بدرد نمی‌خورد میگفتن گند زدن به شخصیت های قدیمی ولی حسابی جوابشونو دادم

دوست عزیز، میشه درباره سایت های دیگه اینجا صحبت نکنید؟ اصلا مگه مهمه که بقیه چی میگن؟ اونا هم نظرشون هرچند اشتباه، محترمه ولی باید جوابشون رو داد و نظر خودمون رو بگیرم. واقعا وقتی که خودم و شما میدونیم که این فیلم چقدر عالیه و براش دلیل و مدرک میاریم، دیگه نظرات بقیه نباید شما رو عصبانی کنه و فقط بخندید و رد بشید، یا جوابشون رو با نظرات خودتون بدید. چون من فکر میکنم اشاره به سایت های دیگه سطح نظرات رو پایین میاره. چون سایت اسپایدی اصلا نیازی به اینکه به سایت های دیگه اشاره کنه نداره(کما اینکه همیشه برعکس بوده و اونا اکثرا داشتند حرف بی منطق میگفتند و فحش میدادن و بهترین کار هم اینه که ما از این گوش بشنویم و از اون گوش بندازیم بیرون! چون میدونید دیگه "فحش بچه، صلواته!") برای همین به شخصه دوست ندارم به سایت های دیگه که حرف هاشون هرچند اشتباه باشه اشاره ای بشه، چون این اسپایدی بوده که در زمینه کمیک بوک و محصولات مربوط به اون پیشرو بوده و بقیه باید دنبالش بیان.
امیدوارم ناراحت نشده باشید چون اصلا این چیزی که گفتید باعث عصبانیت من نشد و امیدوارم این چیزی که من گفتم هم باعث عصبانیت شما نشه.

اختیار دارین این سایت کجا و اون کجا این سایت عالیه
نقل قول کردن
Amir ko
#8 Amir ko 1400-10-07 21:58
سلام
ممنون بابت مقاله مقاله خیلی عالی بود
با لیست کاملا موافقم و امیدوارم این شخصیت ها در فیلم های اسپایدرمن به زودی حضور پیدا کنن
البته جای هاب گابلین خالی بود تو لیست واقعا
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید