معرفی تیم‌های ابرقهرمانی برتر که اسپایدرمن سابقۀ عضویت در آن‌ها را داشته ‌است!

معرفی تیم‌های ابرقهرمانی برتر که اسپایدرمن سابقۀ عضویت در آن‌ها را داشته ‌است!

اسپایدرمن در طول سال‌هایی که در دنیای کمیک‌بوک حضور داشته، همواره شخصیتی تک‌رو و به اصطلاح solo‌ داشته و کم‌تر به عنوان عضوی از یک گروه ابرقهرمانی به تصویر کشیده شده‌است. البته او به عنوان یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های انتشارات مارول، بارها با دیگر قهرمانان تیم‌آپ داشته و یا به طور مقطعی در گروه‌های ابرقهرمانی حضور پیدا کرده‌است. در این مقاله به معرفی مهم‌ترین و برترین تیم‌هایی که اسپایدرمن در آن‌ها سابقۀ عضویت داشته خواهیم پرداخت...

 

10- «مدافعان» (Defenders)

«مدافعان» (Defenders)

هواداران ممکن است با شنیدن نام «مدافعان» گروه متشکل از «دردویل»، «جسیکا جونز»، «لوک کیج» و «آیرون فیست» را به یاد آورند که یک مینی‌سریال مارول-نتفلیکس نیز از روی‌شان ساخته شد. امّا باید بدانید مدافعان گروهی بسیار قدیمی‌تر در انتشارات مارول است. اعضای اصلی این گروه «دکتر استرنج»، «هالک»، «نیمور» و «سیلور سرفر» بودند که ترکیبی نامتعارف و عجیب برای یک گروه ابرقهرمانی را تشکیل داده بودند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به این مقاله مراجعه کنید. در داستانی به نام «The Titannus War» که سال ۲۰۰۵ و در سری سوّم کمیک‌های Marvel Team-Up چاپ شد، دکتر استرنج گروهی غیررسمی از مدافعان با حضور اسپایدرمن برای مقابله با خبیثی به نام «تیتانوس» (Titannus) تشکیل داد. این هم‌کاری که شاید تنها هم‌کاری اسپایدرمن و مدافعان بود، نتیجۀ مثبتی در پی داشت.

 

9- «لیگ قلمروها» (League Of Realms)

«لیگ قلمروها» (League Of Realms)

اسپایدرمن جدیدترین عضوی‌ست که طی رویداد «نبرد قلمروها» (War Of The Realms) به «لیگ قلمروها» پیوسته‌است. لیگ قلمروها گروهی‌ست شامل جنگجویانی از سراسر هشت قلمرو که برای مقابله با تهدید «ملکیث ملعون» (Malekith The Accursed) گرد هم آمدند. اسپایدرمن به اصرار «ثور» به عضویت این تیم درآمد؛ چرا که نبرد قلمروها به میدگارد هم کشیده شده بود و حضور یک عضو میدگاردی در لیگ قلمروها امری واجب بود. اسپایدرمن به عنوان یک قهرمانِ به اصطلاح خاکی و نه اساطیری و کیهانی، عضو خاصی در تیم به شمار می‌رفت و در دورۀ کوتاهی که عضو لیگ قلمروها بود، تعاملات جالبی با دیگر اعضا که از جنگجویان به‌نام قلمروهای خود بودند داشت. او همچنین چند بار به خاطر کدهای اخلاقی‌اش، دیگر اعضا را از کشتن دیگران باز داشت…

 

8- مبارزان عنکبوتی (Web Warriors)

مبارزان عنکبوتی (Web Warriors) 

گروهی دیگر از افراد عنکبوتی که از دنیای عنکبوتی منشعب شدند، « مبارزان عنکبوتی » نام دارند. در واقع زمانی‌که اسپایدر-UK سرگرم مبارزه با وارثان بود، تهدیدی دنیایش را نابود کرد. به همین دلیل پس از شکست وارثان، در «لوم‌ورد» (Loomworld) که دنیای وارثان بود، باقی ماند و با کمک دیگر عنکبوتی‌ها به محافظت از دنیاهایی پرداخت که قهرمانان‌شان به دست وارثان کشته شده بودند. اسپایدرمن دنیای اصلی نیز برای مدتی وظیفۀ رهبری این گروه را به عهده گرفت. میتونید کمیک "مبارزان عنکبوتی" را اینجا دانلود کنید.

 

7- «ارتش عنکبوتی» (Spider-Army)

«ارتش عنکبوتی» (Spider-Army)

«ارتش عنکبوتی» گروهی‌ست تشکیل‌شده از تقریباً همۀ افرادی در سرتاسر مولتی‌‌ورس که قدرت‌های عنکبوتی دارند. در واقع تهدید خانوادۀ «وارثان» (Inheritors) بود که این افراد را گرد هم جمع کرد. در رویداد «دنیای عنکبوتی» (Spider-Verse)، ما شاهد دو نسخه از این تیم بودیم: تیمی به رهبری «اسپایدرمن برتر» که عموماً اعضای خشن‌تری داشت که از کشتن ابا نداشتند، و تیمی دیگر که روحیات غالب‌شان نزدیک‌تر به اسپایدرمن دنیای اصلی بود و اسپایدر-UK رهبری‌شان می‌کرد. این دو گروه با هم‌کاری نهایتاً بر وارثان پیروز شدند. در رویداد «قیامت عنکبوتی» (Spider-Geddon) که دنبالۀ رویداد پیشین بود نیز اعضای این گروه باری دیگر گرد هم آمدند؛ امّا این‌بار، نقش اسپایدرمن اصلی کم‌رنگ‌تر شده بود و تمرکز بر روی «مایلز مورالز» و اسپایدرمن برتر بود.

 

6- «انتقام‌جویانِ قدرتمند» (Mighty Avengers)

«انتقام‌جویانِ قدرتمند» (Mighty Avengers)

نخستین ترکیبی که به «انتقام‌جویان قدرتمند» مشهور شد، تیمی بود شامل اعضای کلاسیک و قدرتمند اونجرز که پس از رویداد «جنگ داخلی» (Civil War) توسط «تونی استارک» و «کاپیتان مارول» تشکیل شدند. امّا گروهی که مدنظر ماست، گروهی‌ست که سال ۲۰۱۳ و طی رویداد Infinity شکل گرفت. وقتی انتقام‌جویان برای مبارزه نژاد بیگانۀ «سازندگان» (Builders) به فضا رفته بودند، «ثانوس» از فرصت استفاده کرد و به زمین هجوم آورد. وقتی افراد ثانوس به نیویورک رسیدند، گروهی از قهرمانان برای مبارزه با آن‌ها متحد شدند: «لوک کیج»، «اسپایدرمن» و «اسپکتروم» (به علاوۀ یک شخصیت عنکبوتی ناشناس.) امّا مسأله این است که آن‌موقع، دکتر اختاپوس ذهن‌اش را به بدن پیتر منتقل کرده بود با هویت اسپایدرمن فعالیت می‌کرد. پس از رفع خطر ثانوس، قهرمانان خیابانی بیشتری به این تیم ملحق شدند.

 

5- «مدرسۀ آموزش عالیِ جین گری» (Jean Grey School For Higher Learning)

«مدرسۀ آموزش عالیِ جین گری» (Jean Grey School For Higher Learning)

پس از وقایع رویداد Schism، «ولورین» و جمعی از اعضای افراد-Xمؤسسۀ اگزاویر را تحت نام «مدرسۀ آموزش عالیِ جین گری» احیاء کردند. (این نام را به افتخار نخستین شاگرد پروفسور اگزاویر یعنی جین گری انتخاب کردند.) پس از مرگ ولورین، اسپایدرمن به عنوان معلم به این مؤسسه پیوست. انتخاب پیتر به عنوان معلم این مؤسسه چندان غافل‌گیرکننده نبود؛ چرا که اسپایدرمن از قهرمانانی‌ست که سابقۀ تدریس دارند. امّا چیزی که این تجربه را منحصربه‌فرد می‌کرد این بود که اسپایدرمن باید به جای درس‌های عادی، به شاگردهایش راه و رسم ابرقهرمان بودن را یاد می‌داد. به هر حال تعاملات اسپایدرمن با شاگردهای جهش‌یافتۀ تخس‌اش (!) جالب و فان از کار در آمد. شما می‌توانید ماجراهای اسپایدرمن در مدرسۀ آموزش عالیِ جین گری را در سری «اسپایدرمن و افراد-X» بخوانید.

 

4- «انتقام‌جویانِ جدید» (New Avengers)

«انتقام‌جویانِ جدید» (New Avengers)

انتقام‌جویان جدید تیمی‌ست که سال ۲۰۰۵ و چند ماه پس از وقایع رویداد «Avengers Disassembled» تشکیل شد و در آن برای اوّلین‌بار جمعی از شخصیت‌های درجه ۱ و سوپراستار مارول را در قالب گروه انتقام‌جویان دیدیم. در واقع پس از فرار تعداد قابل‌توجهی ابرخبیث خطرناک از زندان «رافت» (Raft)، اسپایدرمن با جمعی از قهرمانان مانند «لوک کیج»، «کاپیتان آمریکا» و «اسپایدر وومن» متحد شد تا جلوی این تهدید را بگیرد. از آن‌موقع گروهی جدید از انتقام‌جویان خلق شد که بر خلاف گروه اصلی، نه دولت در آن مداخله می‌کرد و نه وضع مالی چندان خوبی نداشت! پس از این‌که خانۀ پیتر و زن‌عمو می توسط جهش‌یافته‌ای به نام «چارلی ویدرمن» خراب شد نیز، پیتر به همراه مری‌جین و زن‌عمو می به برج انتقام‌جویان نقل مکان کردند. عضویت در انتقام‌جویان جدید، نزدیک‌ترین هم‌کاری اسپایدرمن با انتقام‌جویان بود که با چندی از تیم‌آپ‌های برتر این شخصیت با قهرمانان مارول و تعاملات جالب او با دیگر اعضا همراه شد. این داستان رو میتونید اینجا با ترجمه فارسی بخونید.

 

3- «بنیاد آینده» (Future Foundation)

«بنیاد آینده» (Future Foundation)

بنیاد آینده مؤسسه‌ای بود که «رید ریچاردز» با حضور اعضایی با آزادی فکر بیشتر و برای ساخت آینده‌ای بهتر برای نژاد انسان تأسیس کرد. چرا که به نوعی فکر می‌کرد دانشمندان زمین به بی‌راهه کشیده شده‌اند و در آینده برای انسان مشکل‌ساز خواهند شد. اسپایدرمن نیز به عنوان یکی از دوستان و متحدان قدیمی چهار شگفت‌انگیز به عضویت این گروه در آمد. پس مرگ تراژیک جانی استورم در مبارزه با «آنایلوس»، نقش اسپایدرمن در این تیم بیشتر هم شد؛ چون به نوعی جانشین جانی محسوب می‌شد. در ضمن در دورانی که اسپایدرمن در بنیاد آینده عضو بود، لباسی جدید و مدرن دریافت کرد که می‌توانید این‌جا با آن آشنا شوید.

 

2- «انتقام‌جویان» (Avengers)

«انتقام‌جویان» (Avengers)

اسپایدرمن بارها به انتقام‌جویان کمک کرده و برای مقطعی به عضویت این تیم در آمده‌است. نخستین هم‌کاری اسپایدرمن با انتقام‌جویان برمی‌گردد به شمارۀ ۱۱ از سری نخست Avengers که در آن «کنگ فاتح» (Kang the Conqueror) با ساخت یک ربات هوشمند با تکنولوژی قرن ۳۰ از روی اسپایدرمن، قصد داشت انتقام‌جویان را شکست دهد که با ورودِ به‌موقع اسپایدرمن اصلی به صحنه با شکست مواجه شد. در شمارۀ ۳ از سری اوّل Amazing Spider-Man Annual نیز انتقام‌جویان به اسپایدرمن پیشنهاد عضویت به تیم را می‌دهند؛ امّا او رد می‌کند. البته زمان‌هایی هم بوده که اسپایدرمن به خاطر شوخ‌طبعی و کم‌تجربگی‌اش، وصلۀ ناجوری برای انتقام‌جویان به شمار آمده و عضویت‌اش با مخالفت اعضاء روبه‌رو شده‌است. به هر حال، اسپایدرمن همیشه متحد قابلی برای این تیم به حساب آمده و بارها در نبردهای مختلف به کمک‌شان شتافته‌است.

 

1- «چهار شگفت‌انگیز» (Fantastic Four)

«چهار شگفت‌انگیز» (Fantastic Four)

چهار شگفت‌انگیز نخستین تیمی بود که اسپایدرمن در صدد عضویت‌اش برآمد. او که ابتدا فکر می‌کرد که چهار شگفت‌انگیز برای کارهای ابرقهرمانی‌شان حقوق می‌گیرند، به ساختمان بکستر رفت و برای نشان‌دادن قدرت‌اش به اعضای تیم، با آن‌ها مبارزه کرد. البته پس از این‌که فهمید اعضای چهار شگفت‌انگیز یک خانواده‌اند که برای کارهایشان پولی دریافت نمی‌کنند، از خیر عضویت در این تیم گذشت! البته چهار شگفت‌انگیز همیشه مثل یک خانوادۀ دوّم برای پیتر بوده‌اند و او از عصر نقره‌ای کمیک‌بوک با آن‌ها مرتبط بوده و تعامل داشته‌است؛ برای همین هم‌کاری‌شان اکثر وقت‌ها نتیجۀ مثبتی در پی داشته است. هم‌چنین رفاقتِ نزدیک او با «جانی استورم» ملقب به «هیومن تورچ» (Human Torch) باعث نزدیکیِ بیشتر پیتر به این گروه شده‌است. در کلّ می‌توان گفت اسپایدرمن بیشتر با چهار شگفت‌انگیز جور است تا انتقام‌جویان!

 

محمد صالح حیدری

Spider-Fan

 All rights reserved © Spidey.ir 2020

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 داستان برتر مرد عنكبوتی و چهار شگفت انگیز

معرفی اصلی ترین متحدان مرد عنكبوتی – قسمت اول

معرفی 20 تیم برتر انتقام جویان

معرفی اصلی ترین متحدان مرد عنكبوتی – قسمت دوم

معرفی اصلی ترین متحدان مرد عنكبوتی – قسمت سوم

کمیک انتقام جویان جدید (NEW AVENGERS) ترجمه شد + لینک دانلود

10 لحظه فوق العاده ای كه امیدواریم در فیلم های بعدی مرد عنكبوتی ببینیم!

5 لحظه برتر مرد عنکبوتی در گروه انتقام جویان!

10 داستان برتر MARVEL TEAM-UP

تمام قسمت های كمیك "اسپایدرمن و هیومن تورچ" ترجمه شد! + لینک دانلود

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Ultemate amir
#1 Ultemate amir 1399-02-28 10:40
وااوعجب مقاله خیلی عالــــــــــــ ــــی من تقریبا هیچکدوشمون رو نمیدونستم ولی با این مقاله باز هم به اطلاعاتم اضافه شد (تعجب کردم اسپایدرمن توی مدافعان عضو شده بود!!!!!! :o )
نقل قول کردن
Matingh
#2 Matingh 1399-02-28 11:41
سلام.
خیلی مقاله ی خوبی بود اقای حیدری ممنون.خیلی به اطلاعاتم اضافه کرد من فقط انتقام جویان مبارزان عنکبوتی و انتقام جویان جدید رو میدونستم.
نقل قول کردن
ali_reza
#3 ali_reza 1399-02-28 13:01
بسیار عالی بود
نقل قول کردن
Amir78_King
#4 Amir78_King 1399-02-28 13:29
مقاله عالی بود
با دیدن شماره یک یاد کاور شماره ۱ امازینگ اسپایدرمن افتادم که اسپایدرمن توی اون محفظه بود
نقل قول کردن
BAdeadpool
#5 BAdeadpool 1399-02-28 13:52
واو چه مقاله جالبی کلی اطلاعات گرفتم
عزویت در مورد شماره نه برام خیلی عجیب بود .
دست شما درد نکنه
نقل قول کردن
Ultemate amir
#6 Ultemate amir 1399-02-28 14:16
به نقل از Amir78_King:
مقاله عالی بود
با دیدن شماره یک یاد کاور شماره ۱ امازینگ اسپایدرمن افتادم که اسپایدرمن توی اون محفظه بود

منم همینطور :lol:
نقل قول کردن
reza yektani
#7 reza yektani 1399-02-28 14:43
عالی بود.من بیشتر برای عضویت در شماره۵تعجب کردم
نقل قول کردن
Captain-spidey
#8 Captain-spidey 1399-02-28 14:43
دستتون درد نکنه اقای حیدری
یک‌ مقاله دیگه به لیست مقالات اسپایدی محور سایت اضاف شد و اطلاعات ما از این شخصیت محبوب بیشتر شد
به شخصه کلا از تعاملات و همکاری های چهارشگفت انگیز با اسپایدی خیلی خوشم میاد(انشالله سایت بتونه شماره یک امیزینگ اسپایدرمن رو ترجمه و ادیت کنه و من به مراد دلم برسم :roll: )
نقل قول کردن
badlight
#9 badlight 1399-02-28 14:56
همرو میدونستم :lol:
البته به لطف کلی مقاله دیگه از سایت اسپایدی
خیلی خوب شد که همه ی دیگه لازم نیست کسی بره همه اون مقالات بخونه تا به نتیجه ای که همین مقاله به ما میده برسند
نقل قول کردن
m.y.m.d
-1 #10 m.y.m.d 1399-02-28 17:39
خسته نباشید واقعا عالی بود!
آقای ترابی دقت کردید چقدر ترجمه و ادیت کمیک های سایت چقدر طول میکشه! واقعا دارم دیوونه میشم اینقدر که منتظر کمیک موندم!
البته من منکر زحمات شماها نیستم
نقل قول کردن
captain A.R.J
#11 captain A.R.J 1399-02-28 17:44
بسیار مقاله پربار و عالی بود غیر اون 3 گروه انتقام جویان و چهارشگفت انگیز بقیه رو نمیدونستم
نقل قول کردن
ilia
#12 ilia 1399-02-28 18:07
خیلی مقاله ی خوبی بود آقای محمد صالح حیدری من یک سوال داشتم مرد عنکبوتی در دوران کلاسیک انتقام جویان در این گروه عضویت داشت دلیل اینکه نویسندگان از مرد عنکبوتی در دوران استن لی و جان بیرن از مرد عنکبوتی استفاده نمیکردند که چه بود
نقل قول کردن
ilia
#13 ilia 1399-02-28 18:11
به نقل از Ultemate amir:
وااوعجب مقاله خیلی عالــــــــــــــــی من تقریبا هیچکدوشمون رو نمیدونستم ولی با این مقاله باز هم به اطلاعاتم اضافه شد (تعجب کردم اسپایدرمن توی مدافعان عضو شده بود!!!!!! :o )

منم نمیدونستم چون تحقیقاتی که در رابط کمیک های مدافعین داشتم تا اوایل دهه ۲۰۰۰ مرد عنکبوتی عضویتی در مدافعین نداشت
نقل قول کردن
Ultemate amir
#14 Ultemate amir 1399-02-28 18:18
به نقل از ilia:
به نقل از Ultemate amir:
وااوعجب مقاله خیلی عالــــــــــــــــی من تقریبا هیچکدوشمون رو نمیدونستم ولی با این مقاله باز هم به اطلاعاتم اضافه شد (تعجب کردم اسپایدرمن توی مدافعان عضو شده بود!!!!!! :o )

منم نمیدونستم چون تحقیقاتی که در رابط کمیک های مدافعین داشتم تا اوایل دهه ۲۰۰۰ مرد عنکبوتی عضویتی در مدافعین نداشت

کلا من از مدافعین چیز زیادی نمیدونم حتی یک کمیک هم ازش نخوندم ! :-*
نقل قول کردن
Frank castle
#15 Frank castle 1399-02-28 18:32
سلام
ممنون بخاطر مقاله
نقل قول کردن
mtm
#16 mtm 1399-02-28 19:35
به نقل از m.y.m.d:
خسته نباشید واقعا عالی بود!
آقای ترابی دقت کردید چقدر ترجمه و ادیت کمیک های سایت چقدر طول میکشه! واقعا دارم دیوونه میشم اینقدر که منتظر کمیک موندم!
البته من منکر زحمات شماها نیستم

ترجمه و ادیت کمیک کدوم کمیک رو میگی شما؟
چون فکر نمیکنم هیچ سایتی به سرعت ما ترجمه و ادیت کنه اونم به این کیفیت
بعدشم شما کجا بودی تا حالا ما زیارتتون نکرده بودیم . یادم نمیاد تا به حال نظری چیزی تو بخش نظرات کمیک بوک های ترجمه شده داده باشی
و البته نفهمیدم این مقاله چه ربطی به کمیک بوک های ترجمه شده داشت. کلا بعضی وقتها به ذهنم میرسه دیگه هیچ کس رو به عنوان کاربر جدید تو سایت راه ندیم چون واقعا بعضی هاتون پرت و پلا میگید. همون نظر ندید سنگین ترید. شایدم مرضی چیزی دارید با این مزخرفاتی که میگید (اهای لاشخورِ کفتار! بگیر اون اسکرین شات لعنتیت رو)
نقل قول کردن
Spider-Fan
+1 #17 Spider-Fan 1399-02-28 19:42
به نقل از ilia:
خیلی مقاله ی خوبی بود آقای محمد صالح حیدری من یک سوال داشتم مرد عنکبوتی در دوران کلاسیک انتقام جویان در این گروه عضویت داشت دلیل اینکه نویسندگان از مرد عنکبوتی در دوران استن لی و جان بیرن از مرد عنکبوتی استفاده نمیکردند که چه بود

توی مقاله هم توضیح دادیم؛ اسپایدی اصولاً شخصیت تک‌رویی ئه. با این‌که به کمک بقیه قهرمان‌ها رفته، اما کم‌تر عضو تیمی شده.
از لحاظ داستانی، توی شمارۀ ۳ از سری Amazing Spider-Man Annual، انتقام‌جویان بررسی می‌کنن که آیا اسپایدرمن مناسب تیم هست یا نه.
uplooder.net/.../...
تنش‌ها و تردیدهای زیادی بین اعضاء به وجود میآد و نهایتاً به عنوان آزمون، به اسپایدرمن مأموریت می‌دن تا هالک رو براشون دستگیر کنه و اگه تونست، عضو تیم بشه.
قبل از این‌که اونجرز توضیح بدن چرا هالک رو می‌خوان، اسپایدی می‌ره و هالک رو پیدا می‌کنه. توی مبارزه‌شون، هالک تبدیل به بروس بنر می‌شه و اسپایدی می‌بینه که او چه شخصیت زجرکشیده‌ای ئه و چقدر بیماره. با این‌که در آخر هالک رو شکست می‌ده، اما دل‌اش راضی نمی‌شه که ببره‌اش پیش اونجرز. برای همین آزادش می‌کنه و از خیر اونجرشدن می‌گذره! در واقع عملاً پیشنهاد عضویت رو رد می‌کنه.
اولین عضویت رسمی اسپایدی هم برمی‌گرده به شمارۀ ۳۲۹ سری اول Avengers که تیم جدیدی از اونجرز شکل می‌گیره...
نقل قول کردن
ilia
#18 ilia 1399-02-28 19:51
به نقل از Spider-Fan:
به نقل از ilia:
خیلی مقاله ی خوبی بود آقای محمد صالح حیدری من یک سوال داشتم مرد عنکبوتی در دوران کلاسیک انتقام جویان در این گروه عضویت داشت دلیل اینکه نویسندگان از مرد عنکبوتی در دوران استن لی و جان بیرن از مرد عنکبوتی استفاده نمیکردند که چه بود

توی مقاله هم توضیح دادیم؛ اسپایدی اصولاً شخصیت تک‌رویی ئه. با این‌که به کمک بقیه قهرمان‌ها رفته، اما کم‌تر عضو تیمی شده.
از لحاظ داستانی، توی شمارۀ ۳ از سری Amazing Spider-Man Annual، انتقام‌جویان بررسی می‌کنن که آیا اسپایدرمن مناسب تیم هست یا نه.
uplooder.net/.../...
تنش‌ها و تردیدهای زیادی بین اعضاء به وجود میآد و نهایتاً به عنوان آزمون، به اسپایدرمن مأموریت می‌دن تا هالک رو براشون دستگیر کنه و اگه تونست، عضو تیم بشه.
قبل از این‌که اونجرز توضیح بدن چرا هالک رو می‌خوان، اسپایدی می‌ره و هالک رو پیدا می‌کنه. توی مبارزه‌شون، هالک تبدیل به بروس بنر می‌شه و اسپایدی می‌بینه که او چه شخصیت زجرکشیده‌ای ئه و چقدر بیماره. با این‌که در آخر هالک رو شکست می‌ده، اما دل‌اش راضی نمی‌شه که ببره‌اش پیش اونجرز. برای همین آزادش می‌کنه و از خیر اونجرشدن می‌گذره! در واقع عملاً پیشنهاد عضویت رو رد می‌کنه.
اولین عضویت رسمی اسپایدی هم برمی‌گرده به شمارۀ ۳۲۹ سری اول Avengers که تیم جدیدی از اونجرز شکل می‌گیره...

خیلی ممنون
نقل قول کردن
Spider-Fan
#19 Spider-Fan 1399-02-28 19:52
به نقل از ilia:
به نقل از Ultemate amir:
وااوعجب مقاله خیلی عالــــــــــــــــی من تقریبا هیچکدوشمون رو نمیدونستم ولی با این مقاله باز هم به اطلاعاتم اضافه شد (تعجب کردم اسپایدرمن توی مدافعان عضو شده بود!!!!!! :o )

منم نمیدونستم چون تحقیقاتی که در رابط کمیک های مدافعین داشتم تا اوایل دهه ۲۰۰۰ مرد عنکبوتی عضویتی در مدافعین نداشت

توی شمارۀ ۱۱ از سری سوّم Marvel Team-Up (بخشی از آرک Titanus War) عضو شد که سال ۲۰۰۵ منتشر شد:
uplooder.net/.../...
نقل قول کردن
Ultemate amir
#20 Ultemate amir 1399-02-28 21:20
به نقل از Spider-Fan:
به نقل از ilia:
به نقل از Ultemate amir:
وااوعجب مقاله خیلی عالــــــــــــــــی من تقریبا هیچکدوشمون رو نمیدونستم ولی با این مقاله باز هم به اطلاعاتم اضافه شد (تعجب کردم اسپایدرمن توی مدافعان عضو شده بود!!!!!! :o )

منم نمیدونستم چون تحقیقاتی که در رابط کمیک های مدافعین داشتم تا اوایل دهه ۲۰۰۰ مرد عنکبوتی عضویتی در مدافعین نداشت

توی شمارۀ ۱۱ از سری سوّم Marvel Team-Up (بخشی از آرک Titanus War) عضو شد که سال ۲۰۰۵ منتشر شد:
uplooder.net/.../...

این سری کمیک های تیم آپ خیلی جالبن (طراحیشونو خیلی دوست دارم :-) :-) )
نقل قول کردن
porya
#21 porya 1399-02-28 22:09
خیلی ممنون از اقای صالح حیدری مقاله کمیکی جذابی بود خیلی دوست داشتم.
فقط ببخشید من یه درخواستی دارم‌ از اقای ترابی بنظرم ایشون درک بالایی دارن و سالهاست کمیک میخونن و به بهترین شکل ممکن میتونن قانع کنن.
اگه امکانش هست یه مقاله تحت عنوان "چرا ابرقهرمانان نمیکشند"یا یه همچین مضمونی بنویسید بنظرم واقعا سوال مهمی هست و گنجایش این که در قالب مقاله نوشته بشه رو داره(البته هر جور خودتون صلاح میدونید.من نظرمو گفتم)
(ببخشید بابت اسپم...)
نقل قول کردن
hadi1380
#22 hadi1380 1399-03-01 00:58
سلام تو تیم اپ هایی که مرد عنکبوتی انجام داده من بیشتر دوست تیم اپش با انتقام جویان رو دارم چون خیلی باحاله که مرد عنکبوتی در کنار مرداهنی و کاپیتان با ابرشرور ها مبارزه کنه دستتون درد نکنه این مقاله واقعا خارقالعاده بود و واقعا لذت تمام رو ازش بردم.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45