10 حقیقتی که باید درباره "جهش یافته های جوان" (New Mutants) بدانید

10 حقیقتی که باید درباره "جهش یافته های جوان" (New Mutants) بدانید نیو میوتانتز موتانت فکت حقایق facts

به مناسبت انتشار نسخه باکیفیت از فیلم New Mutants با این مقاله قصد داریم شما را بیش از پیش با دنیای کمیک بوکی "جهش یافته های جوان" آشنا کنیم!

مقدمه: میگن سال 1982 اونقدر محبوبیت X-men زیاد شده بود که سردبیر مارول اصرار کرد حتما یک کمیک انشعابی (spin-off) از رویش خلق بشه. پس در نتیجه یک کمیک به نام New Mutants چاپ شد  شخصیت های جهش یافته جدیدی  رو در قالب اون معرفی کردند. آنها در واقع ابرقهرمانان جهش یافته و نوجوانی بودند که هنوز داشتند دوران آموزشی خودشان را طی میکردند. این گروه توسط بزرگترین مغز متفکر تاریخ کمیک بوک های ایکس من یعنی «کریس کلرمانت» (Chris Claremont) و طراحی به نام «باب مکلوید» (Bob McLeod) خلق شد و مثل همیشه باز هم شاهد مشکلات شخصی و تعاملات جالب بین اعضا بودیم که به خوبی با اکشن و ماجراجویی پیوند میخوردند. دومین سری از کمیک های New Mutants در سال 2003 منتشر شد و بار دیگر شاهد حضور جهش یافته های نوجوان در آن بودیم. سومین سری این کمیک ها هم در ماه می سال 2009 منتشر شد. در هر حال مارول سعی داشت با انتشار این کمیک دنیای ایکس من را به ریشه های خودش برگرداند و ما را دوباره با گروهی نوجوان از جهش یافته ها آشنا کند که برای اولین بار کشف میکنند نیروهای فوق بشری دارند و یاد میگیرند چطور با آنها کنار بیایند (چون در دهه 80 میلادی اعضای اصلی ایکس من دیگر نوجوان نبودند و بالغ شده بودند!).  

 

1- نام کمیک New X-men ادای احترامی بود به ایده اولیه استن لی برای X-men

 نام کمیک New X-men ادای احترامی بود به ایده اولیه استن لی برای X-men

گفته میشه «استن لی» اولش میخواسته اسم کمیک X-men رو بذاره Mutants. یعنی "موجودات جهش یافته "! استن لی بارها گفته که اون موقع خسته شده بود از بس مجبور بوده منبع قدرت های قهرمان های خودش رو توضیح داده بوده. بنابراین میخواسته فقط به اونا بگه Mutant و بگه مادرزادی این قدرت ها رو به دست آورده اند و وقتی به یک سن خاص میرسن قدرت هاشون بروز پیدا میکنه و خلاص! درسته که الان خیلی ها میدونند ولی مساله این بود که در اوایل دهه 60 میلادی تقریبا کسی نمیدونست معنی کلمه mutant (جهش یافته ژنتیکی) دقیقا یعنی چی ( این در حالیه که مارول تقریبا یک دهه بود که داشت از این کلمه استفاده میکرد). بنابراین آقای استن لی از X-men استفاده کرد. وقتی در سال 1983 کریس کلرمانت و باب مکلوید گروه جدیدی از جهش یافته های مارول را خلق کردند از اسم New Mutants برایشان استفاده کردند تا ادای دینی کرده باشند به ایده اُریجینال استن لی!

 

2- اگزاویر تیم New Mutants را تشکیل داد زیرا فکر میکرد گروه ایکس من کشته شده اند

 - اگزاویر تیم New Mutants را تشکیل داد زیرا فکر میکرد گروه ایکس من کشته شده اند

پس از حمله ای از سوی بیگانه های فضایی  بورود (که اینجا میتونید باهاشون آشنایی پیدا کنید)، پرفسور اگزاویر خیال کرد که اعضای ایکس من همگی کشته شده اند. لذا او که ناراحت و درمانده شده بود مدرسه اش را تعطیل کرد و به خودش قول داد که دیگر جان هیچ جهش یافته نوجوانی را به خطر نیندازد. با این حال، درخواست های دوستش به نام «مویرا مک تاگرت» متقاعدش کرد تا مدرسه را بازگشایی نماید. در واقع مک تاگرت بهش گفت که بدون موسسه اگزاویر، جهش یافته های جوان برای کشف کردن قدرت های فوق بشری خود سراغ امثال مگنتو یا باشگاه  آتش جهنمی خواهند رفت. این نظر باعث شد تا اگزاویر نسبت به تشکیل گروه جدیدی از جهش یافته ها رضایت دهد که اسمش را گذاشتند New Mutants.

 

3- اولش اگزاویر دوست نداشت آنها مبارزه کنند!

  اولش اگزاویر دوست نداشت آنها مبارزه کنند!

وقتی اگزاویر New Mutants را تشکیل داد بسیاری از اعضای ایکس من را به دلایل مختلف از دست داده بود. به طور مثال جهش یافته ای به نام تاندربرد کشته شده   و یا جین گری سر قضیه فونیکس خودکشی کرده بود. این مرگ ها خیلی روی وجدانش سنگینی میکردند و به همین دلیل با خودش فکر میکرد که اگر New Mutants را تعلیم دهد دوست ندارد به جنگجویانی مثل ایکس من تبدیل شوند. اما خطرات دنیا باعث شد در نهایت نظرش را تغییر دهد ولی در هر حال ایده اریجینال او برای این تیم کاملا با ایکس من متفاوت بود.

  

4- مگنتو به یکی از اساتید آنها تبدیل شد

 مگنتو به یکی از اساتید آنها تبدیل شد

در شماره 200 از کمیک Uncanny X-men، اگزاویر هنگام محاکمه مگنتو به دست جهش یافته های نژاد پرستی به نام دوقلوهای فنریس (Fenris Twins) صدمه دید. مگنتو اگزاویر را نجات داد و به جای او تبدیل شد به استاد و معلم موسسه اگزاویر برای آموزش جهش یافته ها! حتما میدانید که مگنتو همواره یکی از اصلی ترین دشمنان ایکس من بوده است ولی عاشق هم نوعان خودشه و اگزاویر در حالی که داشت دوران نقاهت خود را میگذراند به این مساله رضایت داد که مگنتو جانشین او بشه. مگنتو به شدت از گروه جهش یافته های جوان محافظت میکرد به طوری که گاهی اوقات این مساله آنها را ناراحت میساخت و تنش های به وجود آمده بین آنها به یکی از المان های اصلی داستانی تبدیل شد.

  

5- معرفی اعضای اصلی و  اولیه

درسته در سالهای گذشته عده زیادی به تیم جهش یافته های جوان اضافه شده اند ولی اینها اعضای اصلی و موسس آن هستند:

- میراژ (Mirage)

میراژ mirage

نام واقعی: دانیله مون استار

توانایی ها: قابلیت های تله پاتیک که میتواند از روی ترس یا امیال دیگران برایشان توهم بسازد. در ضمن یک تیرانداز ماهر است ، شناگر و سوارکار  خوبی است و در مبارزات تن به تن مهارت دارد.

تاریخچه: میراژ یک جهش یافته است که خانواده اش از قبلیه سرخ پوستان "شاین" بودند. یکی از اولین تصاویر تله پاتیکی که دید این بود که پدر و مادرش توسط  «خرس شیطانی» (Demon Bear) کشته شدند . اندکی بعد والدین او گم شدند و با پدربزرگش زندگی کرد. وقتی به گروه New Mutants ملحق شد شروع کرد به کابوس دیدن درباره خرس شیطان و در نهایت با این شخصیت پلید روبرو شد.   میراژ یکی از شخصیت های کلیدی فیلم New Mutants است. در فیلم نقش او را خانم  «بلو هانت» بازی میکند.

 

- سان اسپات (Sunspot)

 سان اسپات (Sunspot)

نام واقعی: روبرتو داکاستا

توانایی ها: میتونه انرژی خورشیدی را در سلول های خودش ذخیره کنه و ازش بهره بگیره تا قدرتش افزایش پیدا کنه. وقتی شخصیت خبیثی به نام Gideon رویش آزمایشاتی انجام داد ، قادر شد از خودش انرژی خورشیدی ساطع کنه.

تاریخچه: سان اسپات یک جهش یافته برزیلی است که در شهر ریو دژانیرو به دنیا آمده . قبلا در فیلم X-Men: Days of Future Past نقش کوتاهی داشت . وقتی بچه بود یک گروه ضد جهش یافته ها به رهبری «دونالد پیرس» او را تعقیب میکرد ولی در نهایت پرفسور ایکس او و دوستانش را تحت رهبری خودش گرفت و عضو گروه New Mutants گردید. در فیلم New Mutants نقشش را «هنری زاگا» بازی میکند.

 

- ماجیک (Magik)

ماجیک (Magik)

نام واقعی: ایلیانا راسپوتین نیكولیواویچ

توانایی ها: میتواند بین دنیاهای مختلف تله پورت كند، جادو بلد است، زره و شمشیری جادویی دارد.

تاریخچه: «ایلیانا»  با نام مستعار «ماجیك» ، خواهر «كلاسوس» است.  كریس كلرمانت  بود كه بعد از مدتی به او اسم و شخصیت داد و باعث شد تا از شخصیت های فرعی كمیك های مردان ایكس شود. در شماره 160 از كمیك Uncanny X-Men او برای مدتی در برزخ دیوها گرفتار شد و لحظات ماندگاری پدید آمد. در هر حال این دختر نوجوان به زودی با «كیتی پراید» دوست شد . ولی سپس معلوم شد دورانی كه در برزخ سپری كرده باعث شده تا به ساحره ای قدرتمند تبدیل شود (ضمن اینكه او نیز مثل برادر خود یك میوتانت بود و میتوانست تله پورت كند) . او به زودی عضو گروه New Mutants شد و دیدیم كه روح لطیف اش دارد كم كم تغییر میكند. پس از وقایع رویداد Inferno ، او به وضعیت سابق خود برگشت و دوباره یك دختر نوجوان شد ولی بعد ویروس Legacy گرفت و به طور غم انگیزی جان داد (ویروس Legacy در عالم مارول استعاره ای است برای ویروس ایدز كه البته فقط میوتانت ها دچارش میشوند). البته بعدا معلوم شد بخشی از روح او در برزخ باقی مانده و بنابراین توانست دوباره زنده شود . ابتدا حالتی دیو مانند داشت و Darkchylde نامیده میشد ولی به مرور دوباره مثل سابق شد. او هم در رویداد Avengers vs. X-Men به تسخیر نیروی فونیكس درآمد . پس از اینكه آبها از آسیاب افتاد او به گروه جدید ایكس من كه «سایكلاپس» تشكیل داد، پیوست. نقش ماجیک را در فیلم New Muatnts، «آنیا تیلور جوی» ایفا میکند.

 

- كانن بال (Cannonball)

 كانن بال (Cannonball)

نام واقعی: ساموئل زاكری گاثری

توانایی ها: میتواند به سرعت یك هواپیمای جت و در حالی كه درون یك میدان محافظتی (force field) قرار گرفته پرواز كند (در این حالت هیچ چیزی نمیتواند به او آسیب بزند)

«كانن بال» بزرگترین فرزند یك خانواده در كنتاكی آمریكاست كه در معادن ذغال سنگ كار میكردند بنابراین یكی از معدود اعضای گروه مردان ایكس است كه در خانواده ای روستایی بزرگ شده. او به همین دلیل به ارزش های سنتی خانواده و سخت كوشی اعتقاد دارد و همواره سعی كرده به عنوان یك ابرقهرمان به آنها كاملا پایبند باشد. برخی از خواهران و برادران او نیز میوتانت هستند و به گروه های مرتبط به مردان ایكس پیوسته اند (مثل خواهرانش Paige یا Melody یا برادرانش به نام های Jay و Jeb). كانن بال از اعضای موسس گروه New Mutants به شمار میرود و در نسخه بعدی این گروه به نام X-Force هم حضور داشته و یكی از رهبران آن بوده است. او معمولا هر وقت عضو مردان ایكس میشود، با برخی از اعضا دچار مشكل و مشاجره میشود. در هر حال او انسانی شریف، خوش اخلاق و مسئولیت پذیر است و توانایی های خوبی در رهبری دارد. او در ضمن خیلی به داستان ها و كتاب های علمی- تخیلی علاقمند است. لازم به ذکره که كانن بال اولش خبیث بود و در گروه باشگاه آتش جهنمی حضور داشت. آنجا بهش گفتند چند جهش یافته را بکشد ولی از این کار سرپیچی کرد و به پرفسور اگزایور و New Mutants ملحق شد. نقش او را در فیلم New Mutants، «چارلی هیتون» بازی میکند.

 

- وُلفس بین (Wolfsbane)

ولفس بین (Wolfsbane)

نام واقعی: رین سینکلر

توانایی ها: میتواند کاملا به حالت یک گرگ دربیاید یا خواص گرگ مانند پیدا کند. به همین دلیل حواس، قدرت، چابکی و رفلکس های ارتقا یافته دارد.

یک دختر جهش یافته اسکاتلندی که یک کشیش بزرگش کرد . این کشیش او را اذیت هم میکرد و وقتی فهمید که جهش یافته است سعی کرد بسوزاندش. ولی توسط «مویرا مک تاگرت» نجات داده شد . سپس وقتی دونالد پیرس به کانن بال دستور داد تا او و دیگر جهش یافته ها را بکشد، توسط پرفسور اگزاویر نجات یافت و گروه New Mutants تشکیل یافت. نقش او را در فیلم «میزی ویلیامز» ایفا میکند که با نقش «آریا استارک» در سریال "بازی تاج و تخت" به شهرت رسیده.

 

6- «هلیون ها» دشمن اصلی آنها هستند

  «هلیون ها» دشمن اصلی آنها هستند

«هلیون ها» (Hellions) گروهی از جهش یافته های جوان دانش آموز هستند که به رقبای جهش یافته های جوان تبدیل شده اند. آنها دانش آموزانی هستند که تحت "باشگاه آتش جهنمی" آموزش دیده اند که همیشه از دشمنان مدرسه اگزاویر بوده. در واقع باشگاه آتش جهنمی از جهش یافته های نخبه تشکیل شده است که خودشان را از نظر شان و قدرت برتر از دیگر جهش یافته ها میدانند. آنها به طور بی عیب و نقصی طرح اگزاویر برای تشکیل گروه جدیدی از   جهش یافته های جوان را کپی کردند و نسخه مخالف آن را تشکیل دادند که هلیون ها نام گرفت. بدین ترتیب هلیون ها اولین بار در کمیک های اولیه New Mutants دیده شدند (در شماره 16 از سری اول) و رقبای اصلی New Mutants هستند. در ابتدا اِما فراست معلم قدرتمند هلیون ها بود. بارها شاهد تغییراتی در گروه هلیون ها بوده ایم و آنها علاوه بر جهش های جوان با دیگر گروه های متشکل از جهش یافته های نوجوان مثل مثل نسل ایکس (Generation X) و ایکس فورسِ اریجینال هم دشمنی کرده اند.

 

7- کِیبِل برای جهش یافته های جوان برنامه های خاص خودش را داشت

  کیبل برای جهش یافته های جوان برنامه های خاص خودش را داشت

کیبل (Cable) از جهش یافته های محبوب مارول و هوادارانش است و حضورش در فیلم "ددپول 2" باعث شناخته تر شدنش شد. ولی باید بدانید که ناتان سامرز اولین بار در کمیک های New Mutants در قالب Cable ظاهر شد. در واقع آن موقع خوانندگان و دیگر شخصیت های مارول خبر نداشتند که او در واقع فرزند سایکلاپس و کلونی از جین گری به نام مادلین پرایور (Madelyine Pryor) است که از آینده برگشته! (برای آشنایی با مادلین پرایور، این مقاله را بخوانید). وقتی این قهرمان مسافر در زمان به تیم جهش یافته های جوان ملحق شد آنها با خبیث هایی همچون استرایف، سیبر توث و نیروی آزادی مبارزه کردند. ضمن آنکه کیبل داشت این تیم را به سمت و سویی نظامی میبرد زیرا نگاهش به زندگی اینطور ایجاب میکرد و همچنین مامرویت نهایی اش این بود که از به قدرت رسیدن آپوکالیپس در آینده جلوگیری کند و برای این منظور شاگردانش را به سلاح های نظامی مجهز کرد. در نهایت تاثیر کیبل روی New Muatnts باعث شد تا به اولین نسخه از گروه ایکس فورس (X-Force) تبدیل شوند.

  

8- نام "جهش یافته های جوان" به مرور حذف شد

  نام "جهش یافته های جوان" به مرور حذف شد

خیلی زود در کمیک های مارول شاهد افزایش بی حد و حصر جهش یافته هایی بودیم که در مدرسه اگزاویر به تحصیل و آموزش مشغول بودند. در ضمن چارلز اگزاویر تنها کسی نیست که برای نسل جوان تر  جهش یافته ها مدرسه ایجاده کرده. به طور مثال جین گری، از اعضای مشهور و برجسته مردان ایکس و یکی از بهترین شاگردان پروفسور ایکس، مدرسه ای به نام "مدرسه جین گری برای آموزش عالی" برای ابرقهرمانان ساخت. معلمین زیادی هم برای جهش یافته ها داشته ایم که اینجا میتونید باهاشون آشنا بشوید. بنابراین میبینید که دیگر عنوان "جهش یافته های جوان" به عنوان یک تیم چندان کاربرد نداشت و بعد از مدتی منسوخ شد زیرا به طور همزمان چندین گروه مشابه دیگر با اعضای جوان و نوجوان مثل Corsairs ، آلفا اسکادران (Alpha Squadron)، جوخه نمونه ها (Paragon Squad) و ... وجود داشتند.

  

9- انحلال گروه جهش یافته های جوان

 - انحلال گروه جهش یافته های جوان

در رویداد "انتقام جویان علیه مردان ایکس"، نیروی فونیکس به زمین برگشت و با 5 تن از ایکس من پیوند خورد که یکی از آنها ماجیک بود. این واقعه برای همه فاجعه بار بود و البته باعث شد تا ژن جهش یافتگی بار دیگر در سرتاسر دنیا برانگیخته شود. در نتیجه گروه جهش یافته های جوان منحل شد زیرا دو تن از اعضای اصلی به نام های سان اسپات و کانن بال به اونجرز ملحق شدند و دیگر اعضا نیز تصمیم گرفتند به آموزش دیگران بپردازند.

 

10- تشکیل دوباره گروه

 تشکیل دوباره گروه

پس از انحلال جهش یافته های جوان دنیای جهش یافته ها فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرد. در نهایت اگزاویر و جزیره جهش یافته ای به نام کراکوآ با هم به تفاهم دست یافتند و عصر جدیدی برای مردان ایکس و دیگر جهش یافته ها شروع شد و برای اولین بار در جهان قدرت سیاسی پیدا کردند. در نتیجه خیلی از جهش یافته ها (چه خوب یا بد) به این جزیره کوچ کردند. سپس شاهد شکل گیری مجدد گروه New Mutants بودیم. ماموریت آنها این بود که یکی از اعضای قدیمی به نام کانن بال را از امپراطوری فضایی شی – آر برگردانند.

 

مهدی ترابی مهربانی

 All rights reserved © Spidey.ir 2020

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

  مطالب مرتبط:

نقد و بررسی فیلم "جهش یافته های جدید" (NEW MUTANTS)

20 حقیقتی که باید درباره کمیک بوک های X-MEN بدانید

10 چیز مهمی که باید درباره گروه "ایکس فورس" (X-FORCE) بدانید

10 سایبورگ (CYBORG) برتر در دنیای کمیک: کیبل

20 کاور برتر کمیک بوک های X-MEN

20 کاور مردان ایکس که مورد تایید قرار نگرفتند! 

15 دفعه ای که از ایکس من (X-MEN) تقلید شد!

15 کاور برتر ولورین

10 مدرسه برتر ابرقهرمانی در دنیای کمیک

مردان ایکس: 10 معلم برتر مدرسه "اگزاویر"

10 تیم برتر تاریخ مردان ایکس

10 گروه ابرقهرمانی برتر دنیای کمیک

10 كمیك برتر افراد ایكس (X-MEN)

شماره آخر از کمیک "مردان ایکس حیرت انگیز" (ASTONISHING X-MEN) ترجمه شد + لینک دانلود

کمیک "سرگذشت مردان ایکس" ترجمه شد + لینک دانلود

6 تغییر بزرگ در كمیك های X-MEN

قسمت آخر از کمیک بوک "مردان ایکس شگفت انگیز" ترجمه شد + لینک دانلود

کمیک SPIDER-MAN & X-MEN ترجمه شد + لینک دانلود مستقیم

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

pouya1386
#1 pouya1386 1399-08-27 11:10
چه جالب ممنون استاد ترابی در ضمن 8 سالگی سایت مبارک استاد ترابی.
نقل قول کردن
s.ch
#2 s.ch 1399-08-27 12:10
خسته نباشید اقای ترابی مثل همیشه عالی بود نمی دونم چرا هر چقدر بیشتر می گذره علاقم به دنیای اکس من بیشتر میشه :o
نقل قول کردن
Matingh
#3 Matingh 1399-08-27 12:54
اوو مرسی عالی بود واقعا خیلی جذاب بود :o
دمتون گرم ، ایکس من واقعا فوق العادس بود و امیدوارم تو mcu ببینمش....خیلی زود 8)
نقل قول کردن
super spider
#4 super spider 1399-08-27 13:21
بخوای نخوای بهترین سایت تاریخ دنیا که درمورد کمیک بوک هست همین spideyه دست همه در نکنه بابت اینها
الکی که X-men بهترین گروه نیست که اینهمه ازش گروه دیگه ساخته شده
از avengers وJustice league هم گروه های دیگه ساخته شده ولی X-men بيشتر :-|
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#5 Mr. Doctor 1399-08-27 14:13
خیلی عالی و جامع بود جناب ترابی،ممنون از شما.
بنظر خیلی گروه باحال و جالبی هست،و فیلمش هم احتمالا همینطوره،ولی متاسفانه هنوز ندیدمش.
یادمه یبار توی کمیک های اونجرز،داک اک که جسم پیتر رو داشت توی غذای سان اسپات(یا شایدم کانن بال)تف کرده بود :lol:




اقای ترابی یه سوال هم داشتم ازتون؛ببخشید که اسپم میدم،شرمنده :oops:
میخواستم نظرتون رو درباره شایعاتی که میگن احتمالا در فیلم اسپایدرمن3 شاهد اسپایدرورس و توبی و اندرو هستیم رو بپرسم واینکه پیشبینی شما درمورد این فیلم چیزی هست.
نقل قول کردن
Black Ghost
+1 #6 Black Ghost 1399-08-27 19:37
سلام و خسته نباشید خدمت استاد ترابی.
از اونجایی که فیلم sNew mutant نسخه با کیفیت اش به تازگی اومده، این مقاله خیلی مفیده چون با اطلاعات و دانش از شخصیت ها و داستان هاش به سمت فیلم می‌ریم.
فکت های مقاله خیلی خوب و مفید هستن، به شخصه نمیدونستم که کیبل برای اولین بار توی کمیک های New mutants حضور پیدا کرده.
یکی از جنبه های خوب مقاله و نقطه‌ی مثبتش اینه که از ابتدای پیدایش گروه تا الان را به طور خلاصه به ما می‌گوید.
مقاله از ابتدای خلق گروه شروع می‌کند و مهمترین چیزها درباره گروه را تقدیم ما می‌کند. اول از اسم گروه که ادای احترامی است به ایده‌ی اول استن لی کبیر برای X-men و بعد چند تا فکت مهم درباره‌ی ابتدای خلق گروه که دکتر اگزاویر این گروه را تشکیل داد چون فکر می‌کرد که اعضای گروه اصلی کشته شدند که این مهمترین دلیل تشکیل این گروه بوده است و در ادامه اینکه دکتر اگزاویر نمی‌خواسته آنها مبارزه کند و در ادامه اینکه مگنتو به یکی از اساتید آنها تبدیل شده.
بعد از توضیح دادن ۳ اتفاق مهم در سری، حالا نوبت به معرفی ۵ کارکتر اصلی سری است که در فیلم هم حضور پیدا کردند و اطلاعات مفیدی درباره‌ی آنها ارائه می‌دهد که این خیلی خوبه چون الان اگر بریم به دیدن فیلم، از قبل یک نگرش و اطلاعات کافی درباره ۵ کارکتر داریم.
در ابتدا با کارکترها و ۳ فکت مهم درباره سری آشنا شدیم و حالا نوبت به معرفی دشمن اصلی گروه رسیده است، هلیوم ها که دشمن اصلی گروه هستند و بوجود آمدند تا رقیبی باشند برای New mutants
در ادامه کیبل وارد داستان می‌شود و از برنامه های او برای آنها آگاه می‌شویم. و در ادامه از دلیل اینکه چرا اسم New mutants حذف شد و چرا گروه منحل شد، آگاه می‌شویم.
در انتها هم با چگونگی تشکیل دوباره گروه آشنا می‌شویم.
مقاله از ابتدای پیدایش گروه شروع می‌کند و تمام اتفاق های مهم را تا الان به طور خلاصه توضیح می‌دهد و در این بین شخصیت ها را هم معرفی می‌کند.
مقاله‌ی کامل و عالی ای بود و اطلاعات مفیدی داشت و خواندنش برای داشتن شناختی از شخصیت های فیلم لازم است.
استاد دست شما درد نکنه.
یک درخواستی هم از شما دارم استاد و ممنون میشم اگر جوابم را بدید. اگر میشه کمیک های بیشتری از دنیای X-men توی سایت ترجمه کنید، کمیک های بینظیر هم این دنیا کم ندارد. اگر میشه سری های بیشتری از این دنیا ترجمه کنید.
در انتها ممنون بابت مقاله و خسته نباشید.
نقل قول کردن
mr.Bahrami
#7 mr.Bahrami 1399-08-27 20:16
بالاخره بعد از سه سال تونشتم عضو شم و درضمن تبریک میگم تولد هشت سالگی اسپایدیو
نقل قول کردن
spider az
#8 spider az 1399-08-27 21:11
سلام استاد ترابی بازم ممنون از مقاله عالی و بسیار مفیدتون
واقعا مفید چون قبل از خوندن این مقاله هیچ چیز از جهش یافته های جوان نمیدونستم ولی الان میدونم خیلی خیلی ممنون
نقل قول کردن
slade wilson
#9 slade wilson 1399-08-28 01:28
عالی بود استاد ترابی خیلی لذت بردم از خواندن این مقاله زیباتون خسته نباشید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

دنیای ونومی

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

15

16

اسپایدرمن در تلویزیون

21

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

40

39

24

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

37