20 کاور برتر کمیک بوک های X-men

20 کاور برتر کمیک بوک های X-men

این مقاله به مناسبت انتشار نسخه بلوری فیلم "دارک فینیکس" تقدیم شما میشود ...

X-men اونقدر کمیک داشته و اونقدر کاورهای زیبا توسط یک عالمه طراح برتر در دنیای کمیک برایش خلق شده است که آدم واقعا برای انتخاب گزینه برای این مقاله دچار سرگیجه میشه! ولی در هر حال سعی کردم 20 تای برتر را انتخاب کنم ...

 

20- شماره 100 از کمیک Uncanny X-men

شماره 100 از کمیک Uncanny X-men

یک اثر هنری و فوق العاده از طراح بزرگ دنیای کمیک «دِیو کاکرام» (Dave Cockrum)! مردان ایکس جدید علیه مردان ایکس قدیمی! همیشه از تصویر قرارگرفتن شخصیت های کمیک رو در روی هم خوشم میومده. و البته اون پرفسور که در وسط قرار گرفته تصویری جاودان در ذهن بیننده حک میکنه (راستی چرا سر پا ایستاده؟ مگه نباید فلج باشه؟ آهان! این خودش یه سرنخه!). بارها و بارها به این کاور ادای احترام شده. مثلا اینجا، اینجا یا اینجا. یا حتی در کمیک های دی سی (اینجا رو ببینید).

 

19- شماره 114 از کمیک Uncanny X-men

 شماره 114 از کمیک Uncanny X-men

یک کاور کلاسیک از طراح بزرگی که نقش عمده ای در محبوبیت مردان ایکس در دهه های 70 و 80 میلادی داشت: «جان بیرن». از اون کاورهایی که تو ذهن آدم میمونه و البته اون دوران شاید خیلی ها را گول زده بوده که احتمالا یه سری از اعضای مردان ایکس کشته شده اند و ...!

 

18- شماره 98 از کمیک Uncanny X-men

 شماره 98 از کمیک Uncanny X-men

باز هم کاوری از دیو کاکرام در دوران اوج خودش! به بهترین شکل ممکن اکشن داخل کمیک رو نشون میده و ایکس من همیشه به داشتن اکشن های فوق العاده معروف بوده   و نمیدونم چرا خیلی به مبارزه ابرقهرمانان روی ساختمان علاقه دارم! رنگ آمیزی هم فوق العاده است. و البته سایز ولورین در بالای سر سنتینل قراره در واقع عظمت و بزرگی این رُبات ها رو نشون بده.

 

17- شماره 201 از کمیک Uncanny X-men

شماره 201 از کمیک Uncanny X-men

«ریک لئوناردی» از اون طراحان بزرگ کمیک های ایکس من بوده که شاید هیچ وقت به حق خودش نرسید و تا حدی او را دست کم میگیرند. اما این کاور او واقعا شگفت انگیزه. بسیار پویا و با ژست های ماندگار. و البته کمیک مهمی هم بود. چون بعد از داستان، سایکلاپس از گروه رفت تا به گروه اریجینال مردان ایکس ملحق بشه (ایکس – فاکتور).

 

16- شماره 378 از کمیک Uncanny X-men

 شماره 378 از کمیک Uncanny X-men

از اون کاورهایی که آدم وقتی بهش نیگا میکنه میدونه باید بره و کمیکش رو بخره و بخونه! هم زیباست و هم این که کنجکاوی آدم رو تحریک میکنه. آدم میگه: این کدوم تیم از ایکس منه؟ مگه استورم جزو گروه اریجینال بوده؟ چرا مرد یخی این شکلیه؟ و ... خلاصه اینکه آدم رو جذب میکنه. و البته یادم نره که بگم کار «آدام کوبرت» هستش که کاراش رو خیلی دوست دارم.

 

15- شماره 122 از کمیک Uncanny X-men

شماره 122 از کمیک Uncanny X-men

من عاشق کاورهایی هستم که خودشون برای خودشون یه داستان روایت میکنند! شما با یه نگاه کوچولو به این کاور میتونید بفهمید که قراره با چه داستانی روبرو بشید! چون خواننده با خودش میگه: «کلاسوس» که شخصیت قدرتمندی هستش. پس چرا از پس تست داخل اتاق تمرین ایکس من (Danger Room) برنیومده؟ لابد یه مشکلی داره! (باز هم شاهکاری از دیو کاکرام).

 

14- شماره 37 از سری سوم کمیک های Uncanny X-men

شماره 37 از سری سوم کمیک های Uncanny X-men

کاورهای زیادی در کمیک های مردان ایکس دیده ایم که روی فقط یک شخصیت تمرکز میکنند ولی این به نظرم از بقیه بهتره. میدونم ازش دل خوشی ندارید ولی این کاور رو «کریس باچالو» خلق کرده است! اولش آدم حس میکنه که اشعه های سایکلاپس از کنترلش خارج شدن ولی بهتر که نگاه میکنیم میبینیم که عمدا داره اشعه رو اینجوری هدایت میکنه تا به اون پرنده اصابت نکنه و این به بهترین شکل داره شخصیت پردازی این کاراکتر رو در اون دوران که «برایان مایکل بندیس» نویسنده ایکس من بود نشون میده: کسی که خسته است، داغونه و مرتکب اشتباهات زیادی شده ولی همچنان سعی میکنه کاری که درسته رو انجام بده!

 

13- شماره 268 از کمیک Uncanny X-men

شماره 268 از کمیک Uncanny X-men

شکی نیست که «جیم لی» از طراحان بزرگ دنیای کمیک و البته مردان ایکسه ولی راستش رو بخواهید کاورهای او چندان تو ذهن هواداران باقی نمونده. اما این یکی فرق داره. اولش به خاطر این که سه شخصیت بزرگ دنیای مارول برای اولین بار روی یک کاور دیده میشوند (همیشه دیدن ولورین در کنار کاپیتان آمریکا بسیار جالب بوده). ژستی که آنها گرفته اند بسیار قدرتمندانه است و انرژی خاصی از دیدنش به آدم دست میده. البته این کاور هم همون مشکلی رو داره که اکثر کاورهای جیم لی دارند: پس زمینه نامفهومه و معلوم نیست این سه نفر دقیقاً کجا ایستاده اند!

 

12- شماره 12 از کمیک X-men

 شماره 12 از کمیک X-men

اولین حضور شخصیت خبیث معروفی همچون «جاگرنات» در این کمیک بود و چقدر هم زیبا استاد «جک کربی» او را به خواننده ها معرفی میکنه. اینکه ما چهره جاگرنات رو نمیبینیم و او از پشت با اون عضله ها و هیبت عجیب نشان به تصویر کشیده شده، باعث میشه تا خواننده با کاوری مرموز روبرو بشه و بخواد حتما این کمیک رو بخونه! واکنش اعضای تیم هم کاملا ترس رو به بیننده منتقل میکنه. رنگ اصلی کاور هم قرمزه که به تهدید آمیز شدن اون خیلی کمک کرده.

 

11- شماره 17 از کمیک X-men

شماره 17 از کمیک X-men

شاهکاری دیگر از کربی که از خیلی جهات به مورد قبلی شباهت داره ولی ازش زیباتره! باز هم شخصیت خبیث و مرموز وارد شده که هویتش برامون نا آشناست و فقط سایه اش رو میبینیم! ببینید چقدر زیبا و هنری و فقط از دو رنگ سیاه و قرمز روی کاور استفاده شده تا حسی کاملا دراماتیک خلق بشه. به نظرم کربی یک کاور متفاوت رو برای این کمیک خلق کرده، اونم تو اون دوران!

 

10- شماره 137 از کمیک  Uncanny X-men

شماره 137 از کمیک  Uncanny X-men

باز هم کاوری از جان بیرن! میبینید  چقدر مستقیم و رُک روی جلد نوشته "فونیکس باید بمیره"؟! همیشه از فضاپردازی این کاور خوشم آمده. جین و اسکات در یک سیاره بیگانه گیر افتاده اند در حالی که در پس زمینه تصویر کره زمین مشاهده میشه. سایکلاپس و جین (فونیکس) یکدیگر را در بر گرفته اند و این نشون میده تیم مردان ایکس برای نجات جان فونیکس باید تا پای جان بجنگه. دیده بودید یک کاور اینقدر قشنگ داستان رو روایت کنه؟

 

9- شماره 138 از کمیک  Uncanny X-men

شماره 138 از کمیک  Uncanny X-men

کاوری کلاسیک و ماندگار که نشان میده مرگ جین گری پس از داستان تاریخی "حماسه فونیکس سیاه" چه تاثیری روی سایکلاپس که همیشه عاشق جین بود، گذاشته. کاور ساده ای که خواننده با دیدنش سئوالات مهم و جدی توی ذهنش نقش میبنده: سایکلاپس داره کجا میره؟ بعد از او تکلیف رهبری تیم مردان ایکس چی میشه؟ و ... شاهکار دیگری از جان بیرن.

 

8- شماره 251 از کمیک Uncanny X-men

شماره 251 از کمیک Uncanny X-men

این کاور در دورانی خلق شد که اتفاقات زیادی در کمیک های ایکس من رخ داده بود و گروه اریجینال ایکس من، مرده پنداشته میشدند و باقی اعضا به کشور استرالیا رفته بودند و شاهد تقسیمات و اعضای جدید بودیم . این کاور زیبا و ماندگار که به تاریخ پیوسته توسط «مارک سیلوستری» کبیر خلق شده و نشان میده که چطور سایبورگ های گروه Reavers ، ولورین را به صلیب کشیدند. در واقع همگان این داستان را كه به "ولورین علیه ریورز" (Wolverine vs. The Reavers) مشهور است ، با تصوير نمادين و فراموش نشدنی  به صلیب كشیده شدن ولورین روی حرف ایكس میشناسند.

 

7- شماره 133 از کمیک  Uncanny X-men

 شماره 133 از کمیک  Uncanny X-men

عاشق این کمیک هستم!  ولورین یک تنه میزنه به قلب گروه خبیث "باشگاه آتش جهنمی" و باهاشون میجنگه. فوق العاده است این داستان. نظیر نداره و روحیه کله شق ولورین رو نشان میده. ولورین دهن صاف میکنه تو این داستان! و کاور هم به زیبایی هر چه تمام قضیه رو نشون میده! آدم با گوشت و پوست خودش حس میکنه ولورین قاطی کرده و داره این سربازان رو لت و پار میکنه. شاهکاری از بزرگ مرد تاریخ کمیک های ایکس من، جان بیرن.

 

6- شماره 207 از کمیک Uncanny X-men

شماره 207 از کمیک Uncanny X-men 

کمیکی از ایکس من در اواسط دهه 90 میلادی که ولورین داشت به محبوبیت فزاینده خودش دست پیدا میکرد . «جان رومیتا جونیور» اون رو خلق کرده و ولورین  با چنگال های خودش انگار دیوار چهارم را شکسته و کاور را پاره کرده . ضمن اینکه مارول از این کاور برای امور تبلیغاتی هم استفاده میکرد و همین باعث شد به یاد ماندنی تر بشه.

 

5- شماره 135 از کمیک  Uncanny X-men

شماره 135 از کمیک  Uncanny X-men

باز هم کاوری مربوط به داستان "حماسه فونیکس سیاه" که بسیار نمادین شده است زیرا روی جین گری و خبیث شدن او به واسطه پیوند خوردن با نیروی فونیکس تمرکز دارد. من عاشق این هستم که چقدر با ابهت و بزرگ روی کاور دیده میشه . یعنی هم تیمی های او همچون حشره روی زمین ریخته شده اند! اون جنونی که در چشمان جین به تصویر کشیده شده نیز قابل توجه است. باز هم اثری از جان بیرن.

 

4- شماره 101 از کمیک  Uncanny X-men

شماره 101 از کمیک  Uncanny X-men 

به این میگن یک کاور نمادین! اولین حضور فونیکس در این شماره بود و کاورش به بهترین نحو ممکن ورود او را اعلام میکنه. سایکلاپس داره غرق میشه، نایت کرالر به سختی میخواد شنا کنه، به نظر میاد شنل استورم داره میبرتش پایین و ... چه ترسی واقعا تو این کاور نهفته است! تازه، چند شماره قبل یکی از اعضای تیم به نام «تاندر بِرد» کشته شد . بنابراین خواننده ها انتظار هر چیزی رو داشتند. واقعا «دیو کاکرام» شاهکار کرده. ببینید او چطور ترس سایکلاپس رو از میان اون عینکش به ما نشون داده! رنگ بندی هم عالیه و اون رنگ قرمز موهای جین و رنگ سبز لباسش به خوبی با آبی آسمان تضاد ایجاد کرده. اما مهم ترین چیز اون ژست نمادین جینه که همچون پرنده ققنوس از دل دریا بیرون آمده ...

 

3- شماره 142 از کمیک Uncanny X-men

شماره 142 از کمیک Uncanny X-men

این کاور همان داستان معروف "روزهای "آینده و گذشته" (Days of Future Past) است. یكی از بهترین داستان های run تاریخی كریس كلرمانت و طراحی به نام  جان بیرن  در تاریخ كمیك های مردان ایكس (میتونید دراین مقاله بیشتر راجع به این داستان اطلاعات به دست بیاورید) . همانطور که میبینید لحظه نابودی و کباب شدن (!) ولورین به دست روبات های "سنتینل" در آینده بسیار موثر و تاریخی از آب درآمده. نکته جالب درباره این کاور اینه که قرار بود توسط جان بیرن طراحی بشه ولی دیر به دست مارول رسید! یعنی اون رو داخل نامه و  با پست برای مارول فرستاد. ولی دیر رسید. بنابراین مارول از «تری آستین» (Terry Austin) خواست هر چه زودتر یک کاور جایگزین بکشه که او این کاور را با الهام از صحنه مشابه ای که بیرن در داخل داستان طراحی کرده بود، کشید.

 

2- شماره 136 از کمیک  Uncanny X-men

شماره 136 از کمیک  Uncanny X-men

میشه به جرات ادعا کرد تمام کاورهای مربوط به داستان "حماسه فونیکس سیاه" ماندگار و تاریخی هستند ولی این یکی یه چیز دیگست. این کاور به بهترین شکل ممکن تراژدی مربوط به مرگ جین گری را به ما نشان میدهد و در حافظه تاریخی هواداران کمیک تا ابد نقش بسته است. تا دلتون هم بخواد بهش ادای احترام شده است. مثلا در اینجا، اینجا و اینجا. اما این یکی از بقیه معروف تره: شماره 7 از رویداد تاریخی "بحران در دنیاهای نامحدود"! (برای دیدنش اینجا رو کلیک کنید). 

 

1- شماره 141 از کمیک Uncanny X-men

 شماره 141 از کمیک Uncanny X-men

 کاور قسمت اول داستان تاریخی "روزهای گذشته  و آینده " که توسط جان بیرن و تری آستین خلق شد و نه تنها یکی از برترین کاورهای ولورین و ماروله بلکه یکی از بهترین های کل تاریخ کمیک بوک است. اون تصویر شگفت انگیز ولورین مسن در کنار کیتی پراید در حالی که پوستری از اعضای مرده یا دستگیر شده ایکس من پشت سرشون روی دیوار دیده میشه انصافا که نظیر نداره و بارها  و بارها بهش ادای احترام شده:

ادای دین احترام به ولورین

 

مهدی ترابی مهربانی

 All rights reserved © Spidey.ir 2019

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

20 کاور مردان ایکس که مورد تایید قرار نگرفتند! 

15 دفعه ای که از ایکس من (X-MEN) تقلید شد!

15 کاور برتر ولورین

10 قهرمانی که از ولورین (WOLVERINE) تقلید کرده اند

10 تیم برتر تاریخ مردان ایکس 

تقلید در دنیای کمیک بوک، سینما، تلویزیون و انیمیشن

10 گروه ابرقهرمانی برتر دنیای کمیک

10 كمیك برتر افراد ایكس (X-MEN)

10 چیز مهمی که باید درباره گروه "ایکس فورس" (X-FORCE) بدانید

شماره آخر از کمیک "مردان ایکس حیرت انگیز" (ASTONISHING X-MEN) ترجمه شد + لینک دانلود

10 گروه ابرقهرمانی برتر دنیای کمیک

سیری در کمیک بوک های ایکس من 

10 ابر خبیث برتر دنیای کمیک بوک

کمیک "سرگذشت مردان ایکس" ترجمه شد + لینک دانلود

6 تغییر بزرگ در كمیك های X-MEN

10 كمیك برتر افراد ایكس (X-MEN)

قسمت آخر از کمیک بوک "مردان ایکس شگفت انگیز" ترجمه شد + لینک دانلود

شماره آخر كمیك ولوورین و مرد عنكبوتی ترجمه و ادیت شد + لینك دانلود

نخستین حضور ولوورین در دنیای کمیک ترجمه شد + لینک دانلود

کمیک SPIDER-MAN & X-MEN ترجمه شد + لینک دانلود مستقیم

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Spider-Fan
#1 Spider-Fan 1398-03-27 17:22
مرسی از استاد بابت این مقاله‌ی عالی!
نقل قول کردن
M.Mardukh
#2 M.Mardukh 1398-03-27 21:28
با سلام خسته نباشید خدمت استاد ترابی

مقاله بسیار زیبا و جالبی بود. بی صبرانه منتظر قسمت دوم هستم.


میدونم که اینجا جاش نیست ولی جایی رو برای گفتن حرفم نداشتم.
وظیفه میدونم که تشکر ویژه ای کنم از کسایی که در پشت پرده این سایت کار میکنند و جانانه زحمت می کشند و زیاد تو چشم نیستند و مهمتر از همه اینکه هیچ چشم داشتی ندارند، مثل همه دست اندر کاران سایت.
راستش چند هفته پیش برای حساب کاربری من دچار مشکلی شد. رفتم و قضیه رو توی ایمیل سایت گفتم.
نمیدونم اسم این بزرگوار چی هست ولی ایشون تا مشکل منو حل نکرد، دست از کار نکشید.
این مسئله حدود سه هفته طول کشید.


جا داره از ایشون نهایت تشکر و بکنم :cry:
و همچنین تشکر از آقای ترابی بابت سایتی که برای ما درست کردند
نقل قول کردن
Mr. MARVEL
#3 Mr. MARVEL 1398-03-27 23:43
با تشکر از کاربر spider fan بابت عکس های جالب و همینطور از اقای ترابی بابت مقاله زیبا و مفیدشون و بابت شماره 19 که خیلی باحال بود :-)
نقل قول کردن
Spider-Fan
#4 Spider-Fan 1398-03-29 17:50
با تشکر از استاد بابت این مقاله‌ی عالی!
نقل قول کردن
mikelanj
#5 mikelanj 1398-03-29 18:34
سلام. ما میخوایم فیلم عزیم AvengersEndGame رو به یکی از استودیو های دوبلاژ سفارش بدیم تا یک دوبله با کیفیت و درخور را شاهد باشیم.( با گوندگان به نام و رل های ثابت )
و برای اینکار به کمک مالی علاقه مندان به هنر دوبله نیازمندیم.
اگه مدیریت محترم سایت اقای ترابی اجازه بدهند لینک گروه تلگرامی و توضیحات بیشتر ارائه میشه .
نقل قول کردن
moein0080
#6 moein0080 1398-03-29 18:47
عجب مقاله ای بود ! واقعا کاورای فدق العاده هستن
یه سوال . اون تصویر اسپایدی تو این کاورا چرا هستش ؟مثل شماره ۳ و ۶
نقل قول کردن
Bucky WS
#7 Bucky WS 1398-03-29 21:15
به نقل از mikelanj:
سلام. ما میخوایم فیلم عزیم AvengersEndGame رو به یکی از استودیو های دوبلاژ سفارش بدیم تا یک دوبله با کیفیت و درخور را شاهد باشیم.( با گوندگان به نام و رل های ثابت )
و برای اینکار به کمک مالی علاقه مندان به هنر دوبله نیازمندیم.
اگه مدیریت محترم سایت اقای ترابی اجازه بدهند لینک گروه تلگرامی و توضیحات بیشتر ارائه میشه .

این زیر نوشته هیچ لینکی نباید گذاشته بشه
و اصلا چرا باید این کار بشه؟ کیفیت خوب میاد ، دوبله میشه ، پول میدیم میخریم و از دیدنش لذت میبریم
شما هم بیخود اینقدر اسپم نده
نقل قول کردن
mikelanj
#8 mikelanj 1398-03-29 21:29
به نقل از Bucky WS:
به نقل از mikelanj:
سلام. ما میخوایم فیلم عزیم AvengersEndGame رو به یکی از استودیو های دوبلاژ سفارش بدیم تا یک دوبله با کیفیت و درخور را شاهد باشیم.( با گوندگان به نام و رل های ثابت )
و برای اینکار به کمک مالی علاقه مندان به هنر دوبله نیازمندیم.
اگه مدیریت محترم سایت اقای ترابی اجازه بدهند لینک گروه تلگرامی و توضیحات بیشتر ارائه میشه .

این زیر نوشته هیچ لینکی نباید گذاشته بشه
و اصلا چرا باید این کار بشه؟ کیفیت خوب میاد ، دوبله میشه ، پول میدیم میخریم و از دیدنش لذت میبریم
شما هم بیخود اینقدر اسپم نده

1.میدونم.
2.چون اون دوبله که مدنظر شماس (دوبله نماوا) اخیرا خیلی خوب نبوده.( کیفیت پایینی داشته. ) ما میخوایم با استودیوی قرن 21 این فیلم رو با کیفیت بالا و گوینده های ثابت دوبله کنیم. هزینه کساینی هم که همکاری کنند پرداخت میشه .
3.مخاطب من اقای ترابی هست ( البته ببخشید بابت اسپویل ) که با اجازه ایشون من اطلاعات تکمیلی رو میگفتم.
نقل قول کردن
marvel boy
#9 marvel boy 1398-03-29 21:30
هرچند مقاله مربوط به کمیکه ولی خدایی عکس ایکس من بازی مارول فیوچرفایت که عکس مقالس هم عالیه
نقل قول کردن
Bucky WS
#10 Bucky WS 1398-03-29 23:02
به نقل از mikelanj:
به نقل از Bucky WS:
به نقل از mikelanj:
سلام. ما میخوایم فیلم عزیم AvengersEndGame رو به یکی از استودیو های دوبلاژ سفارش بدیم تا یک دوبله با کیفیت و درخور را شاهد باشیم.( با گوندگان به نام و رل های ثابت )
و برای اینکار به کمک مالی علاقه مندان به هنر دوبله نیازمندیم.
اگه مدیریت محترم سایت اقای ترابی اجازه بدهند لینک گروه تلگرامی و توضیحات بیشتر ارائه میشه .

این زیر نوشته هیچ لینکی نباید گذاشته بشه
و اصلا چرا باید این کار بشه؟ کیفیت خوب میاد ، دوبله میشه ، پول میدیم میخریم و از دیدنش لذت میبریم
شما هم بیخود اینقدر اسپم نده

1.میدونم.
2.چون اون دوبله که مدنظر شماس (دوبله نماوا) اخیرا خیلی خوب نبوده.( کیفیت پایینی داشته. ) ما میخوایم با استودیوی قرن 21 این فیلم رو با کیفیت بالا و گوینده های ثابت دوبله کنیم. هزینه کساینی هم که همکاری کنند پرداخت میشه .
3.مخاطب من اقای ترابی هست ( البته ببخشید بابت اسپویل ) که با اجازه ایشون من اطلاعات تکمیلی رو میگفتم.

شما اگه به اقای ترابی سایتشون احترام میزاشتی طبق قوانین عمل میکردی و اسپم نمیدادی
همیشه دو تا دوبله مباد
یکیش همیشه عالی و حرفه ای هستش
نیازی به این کارا نیس
خودشون به موقعش این کارو میکنن
نقل قول کردن
hassan91
#11 hassan91 1398-03-30 00:12
این مقاله درسته که در مورد کاورهای برتر کمیک مردان ایکسه ولی خیلی خوب و مفید و مختصر به تاریخ مردان ایکس اشاره میکنه.

از کاورهای که ولوورین روشون به اون شکل نقش بسته نمیشه گذشت.

میخوام دوتا رو نکته رو بگم. نمیدونم تو فارسی اینجوری جا افتاده یا تو زبان انگلیسی هم این شکلیه؟ متاسفانه جا افتاده که بگیم مردان ایکس در حالی که تقریبا نصف اعضای گروه رو زنها تشکیل میدن.

دومیشم اینکه فاکس واقعا گند زد به حماسه فونیکس (اون هم دوبار :-* )و این یه حس بدی رو به آدم القا میکنه و متاسفانه این داستان تاریخی و حماسی مردان ایکس رو زیر سوال برده. مثلا خود من درک نمیکنم که چرا جین گری (یا هر کارکتر دیگری) با ترکیب فونیکس خبیث و شرور میشه؟
نقل قول کردن
AB.A.M
#12 AB.A.M 1398-03-30 00:28
به نقل از Bucky WS:
به نقل از mikelanj:
به نقل از Bucky WS:
به نقل از mikelanj:
سلام. ما میخوایم فیلم عزیم AvengersEndGame رو به یکی از استودیو های دوبلاژ سفارش بدیم تا یک دوبله با کیفیت و درخور را شاهد باشیم.( با گوندگان به نام و رل های ثابت )
و برای اینکار به کمک مالی علاقه مندان به هنر دوبله نیازمندیم.
اگه مدیریت محترم سایت اقای ترابی اجازه بدهند لینک گروه تلگرامی و توضیحات بیشتر ارائه میشه .

این زیر نوشته هیچ لینکی نباید گذاشته بشه
و اصلا چرا باید این کار بشه؟ کیفیت خوب میاد ، دوبله میشه ، پول میدیم میخریم و از دیدنش لذت میبریم
شما هم بیخود اینقدر اسپم نده

1.میدونم.
2.چون اون دوبله که مدنظر شماس (دوبله نماوا) اخیرا خیلی خوب نبوده.( کیفیت پایینی داشته. ) ما میخوایم با استودیوی قرن 21 این فیلم رو با کیفیت بالا و گوینده های ثابت دوبله کنیم. هزینه کساینی هم که همکاری کنند پرداخت میشه .
3.مخاطب من اقای ترابی هست ( البته ببخشید بابت اسپویل ) که با اجازه ایشون من اطلاعات تکمیلی رو میگفتم.

شما اگه به اقای ترابی سایتشون احترام میزاشتی طبق قوانین عمل میکردی و اسپم نمیدادی
همیشه دو تا دوبله مباد
یکیش همیشه عالی و حرفه ای هستش
نیازی به این کارا نیس
خودشون به موقعش این کارو میکنن



1_دوستان سر این چیزا بحث نکنید
2_اقای باکی ws دوستمون از اقای ترابی پرسیدند وباید از خودشون جواب بگیرن
از چه قرار که اقای ترابی موافقت کرد
نقل قول کردن
mmt
#13 mmt 1398-03-30 07:32
سلام و درود بر شما اقای ترابی بابت این مقاله زیبا و دقیق
من عضو جدید هستم و خیلی خوشحالم که اینجام :-)
نقل قول کردن
Mazaher_relax
#14 Mazaher_relax 1398-06-12 02:15
کاور شماره ۱۴ منو دییونه و عاشق خودش کرد.
نقل قول کردن
Spider-Fan
#15 Spider-Fan 1398-06-12 12:25
به نقل از Mazaher_relax:
کاور شماره ۱۴ منو دییونه و عاشق خودش کرد.

شما برو کارهای دیگهٔ «کریس باچالو» رو ببین تا عاشقی از سرت بپره! :-* :lol:
نقل قول کردن
Mazaher_relax
#16 Mazaher_relax 1398-06-12 14:36
به نقل از Spider-Fan:
به نقل از Mazaher_relax:
کاور شماره ۱۴ منو دییونه و عاشق خودش کرد.

شما برو کارهای دیگهٔ «کریس باچالو» رو ببین تا عاشقی از سرت بپره! :-* :lol:

چشم حتما:)ولی سبک کار این کاور هم خیلی دوست داشتم یه جوارایی خاص بود.
نقل قول کردن
Spider-Fan
#17 Spider-Fan 1398-06-12 15:29
به نقل از Mazaher_relax:
به نقل از Spider-Fan:
به نقل از Mazaher_relax:
کاور شماره ۱۴ منو دییونه و عاشق خودش کرد.

شما برو کارهای دیگهٔ «کریس باچالو» رو ببین تا عاشقی از سرت بپره! :-* :lol:

چشم حتما:)ولی سبک کار این کاور هم خیلی دوست داشتم یه جوارایی خاص بود.

بله؛ ایشون توی این سری (Uncanny X-Men Vol. 3) کاورهای خاص و زیبایی خلق کرد.
بنظرم بهتره مثل «آدام هیوز» یا «الکس راس» بیشتر طراح کاور باشه تا طراح اصلی کمیک!
نقل قول کردن
Rubiker81
#18 Rubiker81 1398-06-13 20:50
زیبا بود. نمی دونم کسی متوجه نکته جالب در لوگوی مورد 5 و 2 لیست شد یا نه
توی مورد 5 جین گری وقتی داره قدرت نمایی می کنه، حروف اول و آخر X- men یعنی X و N رو خرد کرده
و توی مورد 2 می بینیم که با این که جین گری مرده، ولی هنوز اون تَرَک ها روی حروف X و N دیده می شه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45