10 کاراکتری که اسپایدرمن باید در فیلم های آینده اش در MCU باهاشون تیم آپ کنه!

۱۰-کاراکتری-اسپایدرمن-باید-در-فیلم-های-آینده-اش-در-mcu-باهاشون-تیم-آپ-کنه-مردعنکبوتی-همکاری-ملاقات-مارول-شخصیت

اسپایدرمن از حافظه ی mcu پاک شده اما او با بسیاری از قهرمانان گذشته، حال و آینده ی دنیای سینمایی مارول در ارتباط است.

مقدمه: آینده ی اسپایدرمن در دنیای سینمایی مارول پر از احتمالات است. به دنبال موفقیت فیلم اسپایدرمن راهی به خانه نیست، پیترپارکر با سوالاتی مواجه می‌شود. مثلا اینکه به کجا می‌خواهد برود. در بسیاری از کمیک بوک های دنیای مارول پیتر با ابرقهرمانان قدیمی مارول برخورد داشته است. در MCU هم همین طور. مثلا در بازگشت به خانه، تونی استارک به او آموزش می‌داد، در دور از خانه تحت تعلیم شیلد بود و در راهی به خانه نیست او با دکتر استرنج ملاقات داشت. اینکه ما اسپایدرمن را در یک فیلم به تنهایی و به دور از اتفاقات دنیای سینمایی مارول ببینیم بسیار محتمل است زیرا او از حافظه دنیای سینمایی مارول پاک شده است. اما اگر شرایط به حالت عادی برگردد اسپایدرمن می‌تواند با قهرمانان زیادی همکاری کند که در این مقاله به آنها میپردازیم.

مقالات زیر را هم بخوانید:

10 شخصیتی که باید در سه گانه بعدی سینمایی مرد عنکبوتی باشند

10 چیزی که باید در مرد عنکبوتی 4، 5 و 6 ببینیم!

10 داستان کمیک بوکی که میتوانند دستمایه قسمت های بعدی "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" قرار بگیرند

10 موضوعی که ممکن است پس از "راهی به خانه نیست" در فیلم های آینده مرد عنکبوتی به کار گرفته شوند

 

10- ددپول و اسپایدرمن یه عالمه تاریخچه بانمک در دنیای کمیک دارند!

ددپول و اسپایدرمن یه عالمه تاریخچه بانمک در دنیای کمیک دارند

ورود ددپول به دنیای سینمایی مارول با وجود حدس و گمان هایی که درباره ی نخستین حضورش در دنباله ی فیلم استرنج زده می‌شد، قطعی شده و او به احتمال زیاد با اسپایدرمن ملاقات خواهد داشت. رایان رینولدز و تام هالند ستاره های دوست داشتنی با حس شوخ طبعی فوق العاده که یکی نقش ددپول را به گونه ای بازی میکند که انگار شخصیت خودش است و پیتر پارکر با بازی تام هالند هم که باید با ناشناس بودنش در جامعه کنار بیاید. تضاد شخصیتی این 2 نفر و ارجاعات کمیکی قطعا هواداران را راضی خواهد کرد.

 

9- استارلرد و اسپایدرمن می توانند یک زوج هنری کمدی بسازند

استارلرد و اسپایدرمن می توانند یک زوج هنری کمدی بسازند

قسمت سوم محافظین کهکشان، اخرین قسمت این فرانچایز محبوب به کارگردان جیمز گان است. سرنوشت اعضای این گروه مشخص نیست اما به نظر می رسد که اعضای این گروه دیگر در دنیای سینمایی مارول نباشند و اگر استارلرد بتواند از ماجرا های این فیلم جان سالم به در ببرد، دیگر گروهی وجود ندارد که رهبری ان را به عهده داشته باشد. ممکن است او به زمین بازگردد و با تام هالند زوج هنری موفق بسازد. کوین فایگی تمایل خود را به این ژانر نشان داده و ممکن است اتفاق مشابه بیافتد.

 

8- انت من و اسپایدرمن می توانند گروه جدید اونجرز را بنیان گذاری کنند

انت من و اسپایدرمن می توانند گروه جدید اونجرز را بنیان گذاری کنند

به جز استارلرد، فیلمی که پیتر پارکر با بازی تام هالند و انت من با بازی پاول راد را داشته باشد بدون شک یک فیلم کمدی است! البته این به این معنا نیست که بازیگران این 2 شخصیت فیلم درام بازی نکرده باشند اما در دنیای مارول به شدت باعث خنده ی طرفداران می شوند. اسکات لنگ یک مرد معمولی با تکنولوژی پیشرفته است و تام هالند یک مرد معمولی با قدرت خارق العاده که این ویژگی ها باعث می شود که این دو بتوانند به خوبی با یکدیگر کار کنند. همچنین اسکات لنگ باید بپذیرد که دخترش به بلوغ رسیده و شاید بتواند با کمک پیتر بیشتر نوجوانان در آن سن و سال را درک کند.

 

7- اسپایدرمن و ثور میتوانند به همراه یکدیگر هدف خود را در زندگی کشف کنند

اسپایدرمن و ثور میتوانند به همراه یکدیگر هدف خود را در زندگی کشف کنند

پیتر پارکر را دیگر کسی نمیشناسد اما هنوز مشخص نیست که طلسم دکتر استرنج باعث شده پیتر از ذهن کل مردم سیاره ی زمین پاک شود و یا اینکه سیاره های دیگر و کائنات را هم در بر می گیرد. تبعات فیلم راهی به خانه نیست در فیلم های دیگر خود را نشان می دهند اما ما فرض را بر این می گذاریم که فقط اهالی سیاره ی زمین پیتر پارکر را فراموش کرده اند. با توجه به اینکه ثور دیگر پادشاه نیست و پیتر پارکر دیگر اسپایدرمن نیست احتمال همکاری این 2 نفر با یکدیگر قوت میگیرد و هر دو در پی کشف جایگاه خود در دنیا هستند. ممکن است سفر این دو در پی کشف جایگاهشان باعث شود که ثور با اتفاقات جنگ بی نهایت و پایان بازی بهتر کنار بیاید.

 

6-کاپیتان امریکا و اسپایدرمن، یک زوج محبوب هواداران!

کاپیتان امریکا و اسپایدرمن، یک زوج محبوب هواداران!

رابطه ی دوستانه بازیگران در خارج از دنیای سینمایی مارول به خوبی می تواند به شخصیت های انها در دنیای سینمایی مارول مرتبط باشد. برای کسانی که شوخی های انتونی مکی و تام هالند را در برنامه های تلوزیونی دیده اند، حضور این 2 شخصیت در کنار هم بسیار جذاب بوده و به نظرشان ماجراجویی جالبی بوده. علاوه بر این، شرایط متفاوتی که این 2 کاراکتر در دنیای سینمایی بزرگ شده اند، ممکن است تفسیر های جالبی را از مسائل مربوط به نژاد پرستی داشته باشد. ممکن است حتی حضور این 2 نفر در کنار هم پای کاراکتر مایلز مورالز را به دنیای سینمایی باز کند.

 

5- مایلز مورالز گزینه طبیعی برای جایگزینی اسپایدرمن در MCU است

مایلز مورالز گزینه طبیعی برای جایگزینی اسپایدرمن در MCU است

پیتر پارکر به هرحال روزی باید جایگاه مرد عنکبوتی را به شخص دیگری بدهد که این شخص مایلز مورالزی است که مارول به حضور او در MCU  اشاراتی کرده است. اگر اسپایدرمن بتواند با سم ویلسون همراه شود و درگیر روایتی تلخ از نژادپرستی در آمریکا شود، مایلز مطمئناً مثال دیگری از مسئله ی تفاوت نژادی برای پیتر خواهد بود. با این حال معرفی مایلز به همراه عمویش آرون دیویس که صاحب ردای پراولر است به اندازه کافی هیجان انگیز است. از آنجا که اسپایدرمن تام هالند به عنوان یکی از کم سن و سال ترین اعضای MCU شناخته می شود این فرصت، تجربه ی جدیدی برای او خواهد بود زیرا در دنیای کمیک پیتر پارکر از نظر سنی از مایلز بزرگ تر است و نقش مرشد او را بازی میکند. اما در MCU آنها تفاوت سنی چندانی با هم نخواهند داشت!

 

4- شانگ چی می تواند با اعضای بیشتری از دنیای سینمایی مارول همکاری کند، مانند اسپایدرمن!

شانگ چی می تواند با اعضای بیشتری از دنیای سینمایی مارول همکاری کند، مانند اسپایدرمن!

یکی از جذابیت های فیلم شانگ چی و افسانه ی 10 حلقه بدون شک استقلال آن از دنیای سینمایی مارول است، جایی که وانگ و ابامینیشن ما را غافلگیر کردند اما قهرمان آن یک تازه وارد است. اکنون شانگ چی به عنوان شخصی با پتانسیل بسیار بالا در دنیای سینمایی مارول شناخته شده است و می تواند حضور بیشتری را در این دنیا داشته باشد. ملاقات با مرد برای طرفداران سینما بسیار جدید و جذاب خواهد بود. علاوه بر این، سیمو لیو بدون اینکه از او پرسیده باشند اعلام کرد که در فیلم راهی به خانه نیست حضور ندارد، کمی باعث شد که طرفداران به این فکر کنند که دیگر چه کسانی ممکن است در این فیلم کمئو داشته باشند و حضور او در یک فیلم اسپایدرمن، می تواند به تئوری های هواداران جامه عمل بپوشاند. و البته او از کسانی بوده که از بچگی به شخصیت های مارول و به ویژه اسپایدرمن عشق میورزیده.

 

3- همکاری با والچر که در کمیک هم اتفاق افتاده

همکاری با والچر که در کمیک هم اتفاق افتاده

اسپایدرمن با بازی تام هالند در فیلم جنگ داخلی معرفی شد و تا زمان فیلم بازگشت به خانه با شخصیت شرور خود رو به رو نشده بود. آدرین تومز که به والچر تبدیل می شود به خوبی توسط مایکل کیتون به تصویر کشیده شد و باعث شد که طرفداران به شدت برای بازگشت او به دنیای اسپایدرمن دعا کنند! به لطف دنیای تیره و تار و مبهم سونی، نقش والچر در فیلم موربیوس ابهام دارد. ولی در کل مهم نیست که والچر شخصیت شرور است زیرا حتی در کمیک ها لحظاتی وجود دارد که ابرقهرمان برای حل یک مسئله ی لاینحل به کمک یکی از شروران خود نیاز داشته باشد. این قضیه ممکن است باعث شود که این کاراکتر های شرور به رستگاری برسند و از شرارت دست بردارند. حضور والچر این نوید را می دهد که ممکن است با اسپایدرمن دست به دزدیدن تکنولوژی های خطرناکی بزنند (البته در سناریویی که در آن مرد عنکبوتی مجبور به انجام چنین کاری شده باشد!).

 

2- اسپایدرمن ممکن است باعث انسانی تر شدن اترنالز شود

اسپایدرمن ممکن است باعث انسانی تر شدن اترنالز شود

یکی از انتقاداتی که به فیلم اترنالز وارد بود سرد بودن شخصیت ها و محیط فیلم بود. درست است که مناظر طبیعی به درک اتفاقات ماورالطبیعی کمک می کنند اما در این فیلم این موضوع به خوبی نشان داده نشد. به هر حال، اترنالز عنوان موجودات خداگونه ای هستند که با نگرانی هایی فراتر از دعواهای کوچک بشر سر و کار دارند بنابراین، منطقی است که آنها در زمینه احساسات و عواطف انسانی عجیب باشند. حضور پیتر پارکر در جمع اترنالز ممکن است باعث بوجود امدن صحنه های کمدی بسیاری شود و حتی ممکن است با اترنالز همکاری کند. اضافه کردن حس شوخ طبعی به فیلم و نشان دادن آسیب پذیر بودن کاراکتر های می تواند به این فیلم و کاراکتر ها بسیار کمک کند تا انسانی تر به نظر برسند که جنبه غالب شخصیت های مارول است.

 

1- اسپایدرمن با کمک وایت ویژن می تواند اطلاعات فن آورانه خود را ارتقا ببخشد

مردعنکبوتی ویژن

به لطف فیلم جنگ داخلی، ویژن اسپایدرمن را می شناسد و همچنین در سریال وانداویژن دیدیم که ویژن اطلاعات خود را به وایت ویژن منتقل کرد. از طرفی اسپایدرمن از ذهن مردم پاک شده و اگر در نظر بگیریم که ذهن ویژن پاک نشدنی است و طلسم استرنج روی او اثر نگذاشته، پیتر میتواند برای مشکلاتش از او کمک بگیرد. پیتر حتی اطلاعاتی از مولتی ورس دارد و این مسئله ای است که ممکن است وایت ویژن به لطف اتفاقات دنباله ی فیلم استرنج با آن رو به رو شود. پیتر همچنین توانایی فنی بالایی دارد و میتواند وسایل زیادی را بسازد مانند تونی استارک و اینکه به وایت ویژن شخصیتی بدهیم که در نقشی پدرانه برای  پیترپارکر باشد اتفاق بسیار جذابی است. احتمال همکاری پیتر با وایت ویژن بسیار بالاست.

 

 شکیبا پوران پیر

منبع: سایت CBR

All rights reserved © Spidey.ir 2022

     (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 شخصیتی که باید در سه گانه بعدی سینمایی مرد عنکبوتی باشند

10 خط داستانی که فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" برای آینده زمینه چینی میکند

10 سئوالی که فیلم "راهی به خانه نیست" درباره مرد عنکبوتی MCU پاسخ داد

10 چیزی که باید در مرد عنکبوتی 4، 5 و 6 ببینیم!

10 داستان کمیک بوکی که میتوانند دستمایه قسمت های بعدی "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" قرار بگیرند

هر آنچه که درباره "مرد عنکبوتی 4" می‌دانیم

10 خط زمانی احتمالی که ممکنه پس از وقایع فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" ایجاد شده باشه!

10 موضوعی که ممکن است پس از "راهی به خانه نیست" در فیلم های آینده مرد عنکبوتی به کار گرفته شوند

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

amir_avengers
#1 amir_avengers 1401-05-06 21:38
خیلی خوب نوشتی شکیبا خانوم
ولی من منتظر دیدن تیم اپی بین کامالا خان و اسپایدی تام هالندم چون خیلی با سریالش حال کردم
نقل قول کردن
Re_za
#2 Re_za 1401-05-06 22:02
شانگ چی رو دوست دارم ببینم کنار توم هالند
ولی در کل قهرمانان نوجوان مارول مثل کیت بیشاپ و کامالا خانوم رو خیلی دوست دارم در کنار اسپایدرمن ببینم
نقل قول کردن
the Batman
#3 the Batman 1401-05-06 22:08
کاش با بتمنم تو mcu تیم اپ کنه :sad:
نقل قول کردن
Bucky WS
#4 Bucky WS 1401-05-06 22:12
به نقل از the Batman:
کاش با بتمنم تو mcu تیم اپ کنه :sad:

باز این بتمن شاسکوله اومد :lol:
نقل قول کردن
xcgi
#5 xcgi 1401-05-06 22:44
به نظرم تیم اپ با یلنا بلوا میتونه خیلی جالب باشه،چون جفتشون القاب مرتبط با عنکبوت ها دارن،حتی میتونه یه صحنه کمدی هم به وجود بیاد مثل تحدید ((میخورمت))!!تو سط یلنا که به پیتر گفته.خیلی جالب میشه.
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#6 AM SM BM SM 1401-05-06 23:52
ممنون بابت مقاله، موضوع جالبی داشت.
به هر حال هرکدوم از قهرمانانی که با اسپایدرمن تیم آپ کنند، مهم اینه که چه بهره برداری از داستانش قرار بگیره و میشه با ناهمخوان ترین شخصیت برای اسپایدرمن هم تیم آپ جذابی نوشت. ولی خب یه نکاتی هم هست.
به نظرم تیم آپ اسپایدی با ددپول که اصلا به درد یک فیلم نمیخوره. شاید مثلا به درد همون کمیک بوک ها یا انیمیشن ها یا فیلم کوتاه یه حتی یک حضور کامئو مانند تام هالند در فیلم ددپول ۳ (و به هیچ وجه نه بالعکس) بخوره و به این شکل میشه جالب باشه. البته اسپایدی تام هالند هم باید مثل اسپایدی کمیک ها سر زبون دارتر بشه (وقتی لباس اسپایدی رو داره) تا جلوی ددپول کم نیاره. تیم آپ پیتر با استارلرد هم میتونه جذاب باشه. مایلز مورالز هم که قبلا گفتم، به نظرم فعلا توی mcu نیاد بهتره. چون هم پیتر تام هالند اون تجربه دنیای کمیک رو نداره که حالا برای تازگی مایلز رو بیارند و پیترِ هالند در همون شرایطی هست که مایلز میتونه باشه، بلکه مایلز فرنچایز خودش رو در دنیای انیمیشن داره و حضورش در mcu فعلا خیلی لازم نیست. دربارهٔ بقیهٔ شخصیت ها هم نظر خاصی ندارم و همونطور که گفتم باید دید چطور از داستان هاشون بهره برداری بشه. تیم آپ اسپایدی با راکت راکون هم خوشم میاد؛ دلیلش هم به خودم مربوطه! :lol: بیشتر به خاطر این میگم که عاشق راکت راکون و شخصیت سنگدل ظاهریش هستم وگرنه دلیل خاص دیگه ای نداره. از شخصیت های جدید هم به نظرم تیم آپ مون نایت میتونه خیلی باحال باشه(که ایشون از معدود شخصیت های محصول فاز ۴ مارول هست که در پایه ای ترین حالت به نظرم شخصیت پردازی خوبی داره) مخصوصا به خاطر تضاد شخصیتی که پیتر با مارک اسپکتور و جیک لاکلی و شباهتی که به استیون گرانت داره. وای فکرش رو بکنید چه تعاملات جذابی میتونند باهم داشته باشند! بقیه هم که به نظرم کیت بیشاپ بد نمیتونه باشه (با اینکه چندان شیفته اش نیستم) و به نظرم پیتر کلاهشم افتاد نباید سمت شخصیت های نچسب کاپیتان مارول و کاملا خان بره! یعنی واقعا دوست دارم یه نامه برای مارول بنویسم و بهش بگم که دیگه اصلا از این کاملا توی هیچ فیلم و سریالی استفاده نکنه. لامصب سریالش مثل شکنجه بود برام!
به نقل از the Batman:
کاش با بتمنم تو mcu تیم اپ کنه :sad:

حالا از شوخی گذشته من همیشه فکرمیکردم که اسپایدرمن و بتمن خیلی زوج مکمل و ایده آلی برای یکدیگر هستند. مثلا یکی از تشابهاتشون به رنج هایی که کشیدن مربوط میشه. اونا نماینده های دو گونهٔ مختلف از مردم جهان هستند. بتمن نماد کسانی هست که زیر فشار رنج هایی که کشیده به آدم ساکت و نهیلیستی و منزوی تبدیل میشن و اسپایدی نماد کسانی هست که بدبختی ها و افسردگی هاشون رو میگیرند و برای پنهان کردنشون به شوخی ها پناه میبرند و سعی میکنند خودشون رو بیخیال نشون بدن(به شخصه از این نظر خیلی به اسپایدی شبیه هستم. ولی خب بدون شک یک دهم بدبختی های پیتر رو هم نکشیدم). ای کاش مارول و دی سی یک مینی سریز پنج یا شش قسمتی یا حتی یک انیمیشن با محوریت این دو قهرمان محبوب برن ولی فکرنکنم هیچ وقت این اتفاق بیفته. البته کمیک دوقسمتی بتمن و اسپایدرمن هم هست که در سایت هم ترجمه شده اما دو قسمت برای چنین زوج جذابی خیلی کمه. تازه اواخر داستان بتمن داشت با اسپایدی گرم میگرفت. دوست دارم یک داستان عمیق یا حتی باحال و هیجان انگیز با هم داشته باشند. مثل یک داستان جنایی کارآگاهی. فکرش رو بکنید ترکیب مهارت های کارآگاهی بتمن و هوش سرشار اسپایدی چی میشه. یا حتی یک داستان ترسناک در مایه های "گاتیک" و "آخرین شکار کریون" که میتونه خیلی باحال باشه. یا حتی یک داستان سوپرهیوریی و اغراق شده خالص! یا یک داستان درام مانند که روی شخصیت های این دو تاکید بیشتری داشته باشه. یا حتی ممکنه یه جایی از تیم آپ بین این دو، بتمن و اسپایدی سر ایدئولوژی هاشون با هم درگیر بشن. چقدر عالی میشه اگر یک تیم آپ جذاب بین اینا ببینیم با نویسنده هایی کارکشته اما فکرنکنم هیچ وقت این اتفاق بیفته. این چیزهایی هم که تا الان خوندید، فقط التماس های ذهنی هست که عاجزانه و کودکانه درخواست چنین چیزی رو داره.
نقل قول کردن
pr_cold99
#7 pr_cold99 1401-05-07 00:53
من خیلی دوست دارم تیم آپ مرد عنکبوتی رو با دردویل یا مون نایت ببینم بنظرم تیماپ خیلی خوبی میشن :-)
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید