معرفی 10 دشمن برتر «میگل اوهارا» ملقب به «اسپایدرمن 2099»

معرفی-10-دشمن-برتر-میگل-اوهارا-ملقب-به-اسپایدرمن-2099-مردعنکبوتی-آینده-میگوئل

پس از معرفی مردعنکبوتی سال 2099، حالا وقت آن میرسه که به شرورهای داستان های او بپردازیم!

مقدمه: دنیای شماره 928 مارول که در سال 2099 میلادی جریان دارد، به دنیایی گفته میشود که در آن جهان به تسخیر شرکت های بزرگ و خبیث و چند ملیتی درآمده که اصلی ترین آن «الکمکس» (Alchemax) نام داره. ضمن آنکه قهرمانان سنتی مارول نیز در این آینده حضور ندارند و نسل آنها منقرض شده است. همین باعث شده جا برای ظهور خبیث های متنوع ، متفاوت و نیرومند در این سری باز شود که ما در این مقاله قراره به معرفی 10 تای برتر آنها بپردازیم. ضمناً، ما قبلا در سایتمون کمیک های زیادی را از شخصیت «میگل اوهارا» ملقب به «اسپایدرمن 2099» و دنیای او ترجمه کرده ایم که توصیه میشه برای خوندن آنها به اینجا بروید.

 

10- شش خبیث 2099

شش خبیث 2099

در دهه 90 میلادی مارول کمیک های جالبی چاپ میکرد به نام 2099 که در آینده اتفاق می افتادند. اولین و مهم ترین و ماندگارترین شخصیت های سال 2099 کسی  نیست جز میگل اوهارا ملقب به مرد عنکبوتی 2099 (ما  این کمیک های او را اینجا ترجمه کرده ایم). برای آشنایی با دنیای شماره 2099 پیشنهاد میکنیم  این مقاله را بخوانید. اخیراً وقتی میگل اوهارا به گذشته سفر کرد و بعد به 2099 برگشت شاهد بود که نسخه ای از شش خبیث تشکیل شده است! اعضایش عبارت بودند از گابلین 2099، ونوم 2099، دکتر اختاپوس 2099، والچر 2099، الکترو (که یک ربات بود، اینجا را بخوانید) و مردشنی (که با شن های خود کابوس درست میکرد!). سپس معلوم شد که گابلین 2099 (پدر جنیفر) داشته به میگل اوهارا و برادرش کمک میکرده. بنابراین دکتر اختاپوس 2099، او را به جرم خیانت کشت. سپس خبیثی به نام  Venture  که یک جایزه بگیر در سال 2099 است،  جای گابلین 2099 را در این تیم گرفت.

 

9- فیلیپ ساید (Flipside)

فلیپ ساید (Flipside)

«فیلیپ ساید» شخصیت خبیث جالبیه. او در واقع رُباتی است که سالها پیش و در زمانی که هنوز نسل قهرمانان منقرض نشده بودند درست شد.  او جوری برنامه ریزی شده بود که با دیدن اولین قهرمانی که باهاش مواجه میشه قدرت های او را تقلید کنه. ولی سالها غیر فعال مانده بود. تا اینکه در سال 2099 عده ای از سارقین او را پیدا کردند و چون فکر میکردند خراب شده مرد عنکبوتی 2099 (میگل اوهارا) را مجبور کردند تا درستش کنه. فیلیپ ساید با دیدن مرد عنکبوتی 2099 شروع کرد به اسکن کردن او تا از روی قدرت هایش تقلید کنه ولی چون این شخصیت در حافظه او ضبط نشده بود به ناچار از ظاهر و قدرت های ونوم و مرد عنکبوتی اُریجینال برای تقلید از او استفاده کرد! در نتیجهِ ترکیب این خصوصیات، او به یک مرد عنکبوتی  روانیِ رباتیک تبدیل شد که اصرار داشت با میگل اوهارا دوست بشه و وقتی میگل او را طرد کرد شروع کرد به قتل و آدم کشی!

 

8- رابین بورن (ملقب به هاب گابلین سال 2211)

رابین بورن (ملقب به هاب گابلین سال 2211)

او دختر مرد عنكبوتی سال 2211 بود. تا اینكه روزی پدرش او را به خاطر جرمی که  قرار بود در آینده مرتكب شود دستگیر كرد (یعنی به جرم سفرهای زمانی و ایجاد اختلال در دنیاهای مختلف). او در زندانی واقعیت مجازی زندانی شد. سپس دوست پسرش سعی كرد با وارد كردن یك ویروس به سیستم زندان او را آزاد كند ولی در عوض او دچار جنون و به هاب گابلین سال 2211 تبدیل شد. اولین بار این نسخه از هاب گابلین را در کمیک تحسین شده "ملاقات مردعنکبوتی با اسپایدرمن 2099" دیدیم که در اینجا ترجمه شده است. او در این داستان با میگل اوهارا و پیتر پارکر دنیای اصلی مبارزه کرد. او سپس به زمان گذشته سفر كرد و با آوردن عمو بن از دنیای دیگر به زندگی پیتر پاركر دنيای اصلی سعی كرد اختلالاتی در زندگی اش ایجاد كند. سرانجام مرد عنكبوتی دنیای اصلی به همراه مرد عنكبوتی سال 2211 با او جنگیدند. در حین نبرد او یكی از بمب های ویژه اش را به سوی مرد عنكبوتی پرتاب كرد و او هم با تار آن را گرفته و به سوی خودش پرتاب كرد كه موجب مرگش شد.

 

7- الکترو 2099

الکترو 2099

الکترو در سال 2099 در واقع یک رُبات انسان نما بود که در بخش ساخت و ساز کار میکرد. روسای او از کارش اوناراضی بودند و او را به بخش آزمایشات شکنجه سپردند. اما به طور اتفاقی تراشه هایی که در او به منظور اطاعت از دیگران نصب شده بود دچار سوختگی شدند. در نتیجه او به هوش و شعور دست یافت. همچنین یک حادثه ای که به خاطر یک ژنراتور برای او به وجود آمد باعث شد تا این قدرت رو پیدا کنه که بتونه الکتریسیته از خودش عبور بده. سپس یک ابرشرور شد که قدرت هایش شبیه به دشمن کلاسیک مرد عنکبوتی یعنی الکترو بود. این الکترو سابقه پیوستن به گروه "شش خبیث 2099" را نیز داره.

 

6- کارنیج 2099

کارنیج 2099

کارنیج در سال 2099، یکی از فرزندان پروژه ی اصلی ونوم که شرکت الکمکس در سال 2099 آن را شروع کرد بود. این سیمبیوت بدست یکی از سهامداران الکمکس به نام «مایکل اریک» در گاوصندوق مخفی منزلش نگهداری میشد. پس از آنکه در کمیک های مردعنکبوتی 2099 تحت عنوان Exodus که در اینجا ترجمه شده اند شاهد بودیم که چطور میگل اوهارا تونست نورمن آزبورن را شکست بده و اعضای گروه Black Holders سقوط کردند، به مایکل اریک حمله و در نتیجه سیمبیوت کارنیج آزاد شد. این سیمبیوت، اریک را کشت و خونش را تخلیه کرد و با جسدش پیوند خورد و سپس به مجتمع تجاری الکمکس حمله کرد ولی مردعنکبوتی 2099 جلویش را گرفت.

 

5- والچر 2099

 والچر 2099

همانطور که از اسمش مشخصه او هم از دشمنان اصلی مرد عنکبوتی 2099 به حساب میاد ولی ربطی به دشمن کلاسیک مرد عنکبوتی (آدریان تومز) نداره. در واقع والچر 2099 مردی بسیار بی رحم و مرموزه که زره فوق پیشرفته بر تن میکنه و بال ها، پنجه ها و کلاهخودی فلزی داره. گفته میشه او دیوانه است ولی مخوف ترین خصوصیت او اینه که آدم خوار است! بله درست شنیدید! ایشون قربانیان خودش رو میخوره (او به قربانیان خودش لقب جسد داده!). در ضمن دوست داره ارباب و حاکم آسمان ها باشه و رهبر گروهی هم هست به نام Freakers.

 

4- نورمن آزبورن

اخیرا در کمیک های مردعنکبوتی 2099 تحت عنوان Exodus که در اینجا ترجمه شده اند دیدیم که چطور نورمن آزبورن در دنیای میگل اوهارا حضور دارد! او تونسته بود با استفاده از سرم گابلینی خودش و همچنین بدن نوادگانش، خودش را جوان نگه دارد و دیدیم که چطور گروهی به نام Black Cards را تشکیل داد که سمبل نفوذ و قدرت در آینده بودند. او سپس در قالب شخصیتی به نام «پاتریوت» به گروه "اربابان شرارت" پیوست و در سال 2098 در کنار آنها با گروه اونجرز مبارزه کرد و بسیاری از اعضای آنها را کشتند و اجازه ندادند که عصر جدیدی از قهرمانان شکل بگیرد. سپس شاهد شکل گیری یک باغ سلستیالی بودیم که "اربابان شرارت" آن را برای خود میخواستند ولی میگل اوهارا و گروه جدیدی از اونجرز جلویشان را گرفتند. در نهایت اما خود نورمن با میگل و یارانش جنگید (او خودش را ارتقا داده و "گابلین کهکشانی" لقب داده بود) اما شکست خورد و دستگیر شد.

 

3- گابلین 2099

 گابلین 2099

سرگذشت این گابلین کمی عجیب است زیرا خالق او یعنی «پیتر دیوید» میخواست زیر ماسک او یک کشیش مونث به نام «جنیفر» باشه (دیوید درباره هویت واقعی این گابلین سرنخ های خوبی هم به خوانندگان داده بود) ولی همانطور که در این مقاله توضیح دادیم معلوم نیست که چه کسی دیالوگ های آقای دیوید را عوض کرد تا خوانندگان فکر کنند، برادر میگل اوهارا یعنی گابریل اوهارا زیر ماسک گابلین بوده است! اما در نهایت پیتر دیوید بعدا تونست این اشتباه را درست کنه و معلوم شد گابلین سال 2099 همان جنیفر بوده است. همچنین معلوم شد که جنیفر خواهر شخصیتی به نام «دِینا دی آنجلو» (Dana D’Angelo) است (دینا نامزد میگل اوهارا بود که به دست ونوم 2099 کشته شد). در هر حال این گابلین با مرد عنکبوتی 2099 مشکل داشت و او را به همدستی با شرکت الکمکس متهم میکرد و باهاش میجنگید و سعی داشت به روش خودش از مردم شهر دفاع کنه. او بالهای خفاش مانندی داشت و میتوانست توهم ایجاد كند. رهبر و موسس گروه "شش خبیث 2099" هم بود!

 

2- ونوم 2099

 ونوم 2099

مرد عنکبوتی 2099 یک برادر ناتنی به نام «کرون استون» دارد که به «ونوم 2099» تبدیل شد و با او جنگید! در مجموع کرون استون شخصیت مهمی در دنیای کمیک های 2099 است. او در واقع کسی است که به دستور پدرش خانواده «جیکوب گالوز» (Jacob Gallows) را به قتل رساند و جیکوب پس از این حادثه به پانیشر سال 2099 تبدیل شد! کرون سپس پس از پیوند خوردن با سیمبیوت، به ونوم 2099 تبدیل شد و مشخص شد سیمبیوت در طول سالها به قابلیت های دیگری دست یافته. در نتیجه ونوم 2099 دارای خون و بُذاق دهان اسیدی شده بود! این ونوم مرتکب قتل نامزد میگل اوهارا (دِینا دی آنجلو)  نیز شد و در نتیجه خصومت او با میگل شخصی است.

 

1- تایلور استون (Tylor Stone)

تایلور استون

تایلور استون را باید منبع اصلی شرارت در دنیای 2099 لقب داد چرا که رد پایش را میتوان تقریبا در تمام خباثت های این دنیا دید! او در ضمن بسیار جاه طلب، با نفوذ و بی رحم است و رئیس شرکت خبیث "الکمکس" هم هست که همانطور که گفته شد در به وجود آمدن بسیاری از خبیث های دیگر این دنیا نقش داشته است. ضمن اینکه تایلور استون کسی بود که مستقیما در به وجود آمدن مرد عنکبوتی 2099 نقش داشت (همانطور که اینجا توضیح داده شده است، او بود که به میگل اوهارا آن نوشیدنی اعتیادآور را داد و باعث شد تا میگل به ناچار رو به دستکاری ژنتیکی خودش بیاره) و البته دشمنی او با مرد عنکبوتی 2099 وقتی شخصی تر شد که فهمیدیم پدر واقعی میگل اوهارا هم هست. خباثت های تایلور استون حتی به زمان حال هم کشیده شده است چرا که او در رویداد "دنیای عنکبوتی" به قهرمانان داستان کمک کرد تا بر "وارثان" پیروز شوند. اما نحوه درست کردن وسیله ای برای سفرهای میان بعدی را از «لیدی اسپایدر» به دست آورد که بعدا با آن به سال 2016 سفر کرد و در آنجا رهبر گروهی تروریستی به نام «فیست» (Fist) شد!

 

مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2023

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

10 قهرمان برتر در دنیای سال 2099 مارول

10 حقیقت مهمی که باید درباره مرد عنکبوتی 2099 (میگل اوهارا) بدانید

کمیک بوک فارسی: SPIDER-MAN 2099 MEETS SPIDER-MAN + لینک دانلود

10 اسپویل بزرگ "مرد عنکبوتی: آنسوی دنیای عنکبوتی" (2023)

10 پرسشی که پس از تماشای انیمیشن "مردعنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی" برایمان پیش می آید!

10 نسخه عجیب و غریب از "شش خبیث" در دنیای کمیک !

معرفی تمام گابلین های كمیك های مرد عنكبوتی – قسمت سوم

10 شخصیت خبیث برتر در دنیای سال 2099 مارول

نقد و بررسی انیمیشن "اسپایدرمن: در میان دنیای عنکبوتی: بخش اول"

مرد عنكبوتی در دنیاهای دیگر!

كمیك بوك های مرد عنكبوتی 2099 به زبان فارسی

كامیك بوك فارسی: قسمت آخر SECRET WARS 2099 + لینك دانلود مستقیم

بزرگان تاریخ كمیك بوک های اسپایدرمن: پیتر دیوید

لینک دانلود کمیک های "مرد عنکبوتی 2099 به زبان انگلیسی" (کامل)

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

The Spectacular Burmun
#1 The Spectacular Burmun 1402-05-13 09:52
سلام به همگی و امیدوارم روز خوبی رو آغاز کنید.
به شخصه هرگز از کاراکتر میگل اوهارا خوشم نمیومد.زمانی هم که خبر رسید تو در میان دنیای عنکبوتی هست چندان هیجان زده نشدم.ولی بشدت ازش لذت بردم.و بیضتر از اون،از دشمناش!یعنی برام شد مثل بتمن برای آقای ترابی.انصافا دشمنان بشدت خوبی داره(دقت کردید ضاهر فیلیپ ساید چقدر شبیه مردعنکبوتی توبی مگوایر بود یا نورمن آزبورن شبیه شردر؟)رتبه اول هم که اصلا خداست.واقعا جزو اون مقالاتی شد که دوست دارم چند وقت یه بار بخونم.ممنون ;-)
نقل قول کردن
ادریس نصراللهی
#2 ادریس نصراللهی 1402-05-13 12:50
سلام آقای ترابی
واقعا مقاله جالبی بود ، به شخصه قلم شما رو خیلی دوست دارم
خودم به شدت منتظرم کیفیت خوب انیمیشن جدید اسپایدرمن زودتر منتشر شه تا بالاخره بتونم تماشا کنم
فقط یه درخواست کوچک داشتم
از اونجایی که الان انیمیشن جدید TMNT الان روی پرده سینماست میشه لطفا به همین بهانه مقالات بیشتری راجب لاکپشت ها توی سایت منتشر بشه یا مثلا مقالات قبلی که منتشر شدن بروزرسانی بشن ؟
چون به نظرم خیلی جای اصلاح شدن دارن
اگه انیمیشن جدید رو نقد کنید که دیگه عالی میشه
یه درخواست بود از طرف یکی از مخاطبین هر روزه سایت که فن دو آتیشه TMNT هست
نقل قول کردن
Fire wake with me
#3 Fire wake with me 1402-05-13 16:28
کلا شخصیت جالبیه
نقل قول کردن
mtm
#4 mtm 1402-05-13 17:34
به نقل از ادریس نصراللهی:
سلام آقای ترابی
واقعا مقاله جالبی بود ، به شخصه قلم شما رو خیلی دوست دارم
خودم به شدت منتظرم کیفیت خوب انیمیشن جدید اسپایدرمن زودتر منتشر شه تا بالاخره بتونم تماشا کنم
فقط یه درخواست کوچک داشتم
از اونجایی که الان انیمیشن جدید TMNT الان روی پرده سینماست میشه لطفا به همین بهانه مقالات بیشتری راجب لاکپشت ها توی سایت منتشر بشه یا مثلا مقالات قبلی که منتشر شدن بروزرسانی بشن ؟
چون به نظرم خیلی جای اصلاح شدن دارن
اگه انیمیشن جدید رو نقد کنید که دیگه عالی میشه
یه درخواست بود از طرف یکی از مخاطبین هر روزه سایت که فن دو آتیشه TMNT هست

سلام . والا من شرمنده شما هستم. من تنهایی کلا وقت کنم مقالات و اخبار اسپایدرمن و کمیک های جدید و قدیمیش رو پوشش بدم هنر کرده ام!
ضمن اینکه میدونید مدتهاست مطلب غیر اسپایدرمنی تو سایت کار نمیکنیم
ضمن اینکه تو آرشیو سایت مطالب از tmnt کم نداریم. اولین حضورشون رو هم ترجمه کردیم و کمیک مشترکشون با بتمن
دو مقاله تخصصی هم از شردر داریم
والا به خدا وب سایت تخصصی tmnt هم اینقدر مقاله و کمیک نداره !
نقل قول کردن
Fire wake with me
#5 Fire wake with me 1402-05-13 19:23
به نقل از mtm:
به نقل از ادریس نصراللهی:
سلام آقای ترابی
واقعا مقاله جالبی بود ، به شخصه قلم شما رو خیلی دوست دارم
خودم به شدت منتظرم کیفیت خوب انیمیشن جدید اسپایدرمن زودتر منتشر شه تا بالاخره بتونم تماشا کنم
فقط یه درخواست کوچک داشتم
از اونجایی که الان انیمیشن جدید TMNT الان روی پرده سینماست میشه لطفا به همین بهانه مقالات بیشتری راجب لاکپشت ها توی سایت منتشر بشه یا مثلا مقالات قبلی که منتشر شدن بروزرسانی بشن ؟
چون به نظرم خیلی جای اصلاح شدن دارن
اگه انیمیشن جدید رو نقد کنید که دیگه عالی میشه
یه درخواست بود از طرف یکی از مخاطبین هر روزه سایت که فن دو آتیشه TMNT هست

سلام . والا من شرمنده شما هستم. من تنهایی کلا وقت کنم مقالات و اخبار اسپایدرمن و کمیک های جدید و قدیمیش رو پوشش بدم هنر کرده ام!
ضمن اینکه میدونید مدتهاست مطلب غیر اسپایدرمنی تو سایت کار نمیکنیم
ضمن اینکه تو آرشیو سایت مطالب از tmnt کم نداریم. اولین حضورشون رو هم ترجمه کردیم و کمیک مشترکشون با بتمن
دو مقاله تخصصی هم از شردر داریم
والا به خدا وب سایت تخصصی tmnt هم اینقدر مقاله و کمیک نداره !

چرا مطالب غیر اسپایدرمنی نمیرید؟
نقل قول کردن
Fire wake with me
#6 Fire wake with me 1402-05-13 19:28
به نقل از mtm:
به نقل از ادریس نصراللهی:
سلام آقای ترابی
واقعا مقاله جالبی بود ، به شخصه قلم شما رو خیلی دوست دارم
خودم به شدت منتظرم کیفیت خوب انیمیشن جدید اسپایدرمن زودتر منتشر شه تا بالاخره بتونم تماشا کنم
فقط یه درخواست کوچک داشتم
از اونجایی که الان انیمیشن جدید TMNT الان روی پرده سینماست میشه لطفا به همین بهانه مقالات بیشتری راجب لاکپشت ها توی سایت منتشر بشه یا مثلا مقالات قبلی که منتشر شدن بروزرسانی بشن ؟
چون به نظرم خیلی جای اصلاح شدن دارن
اگه انیمیشن جدید رو نقد کنید که دیگه عالی میشه
یه درخواست بود از طرف یکی از مخاطبین هر روزه سایت که فن دو آتیشه TMNT هست

سلام . والا من شرمنده شما هستم. من تنهایی کلا وقت کنم مقالات و اخبار اسپایدرمن و کمیک های جدید و قدیمیش رو پوشش بدم هنر کرده ام!
ضمن اینکه میدونید مدتهاست مطلب غیر اسپایدرمنی تو سایت کار نمیکنیم
ضمن اینکه تو آرشیو سایت مطالب از tmnt کم نداریم. اولین حضورشون رو هم ترجمه کردیم و کمیک مشترکشون با بتمن
دو مقاله تخصصی هم از شردر داریم
والا به خدا وب سایت تخصصی tmnt هم اینقدر مقاله و کمیک نداره !

بعد عمو مختار چرا از سایت رفته بر‌نمیگرده؟
نقل قول کردن
mtm
#7 mtm 1402-05-13 20:31
به نقل از Fire wake with me:
به نقل از mtm:
به نقل از ادریس نصراللهی:
سلام آقای ترابی
واقعا مقاله جالبی بود ، به شخصه قلم شما رو خیلی دوست دارم
خودم به شدت منتظرم کیفیت خوب انیمیشن جدید اسپایدرمن زودتر منتشر شه تا بالاخره بتونم تماشا کنم
فقط یه درخواست کوچک داشتم
از اونجایی که الان انیمیشن جدید TMNT الان روی پرده سینماست میشه لطفا به همین بهانه مقالات بیشتری راجب لاکپشت ها توی سایت منتشر بشه یا مثلا مقالات قبلی که منتشر شدن بروزرسانی بشن ؟
چون به نظرم خیلی جای اصلاح شدن دارن
اگه انیمیشن جدید رو نقد کنید که دیگه عالی میشه
یه درخواست بود از طرف یکی از مخاطبین هر روزه سایت که فن دو آتیشه TMNT هست

سلام . والا من شرمنده شما هستم. من تنهایی کلا وقت کنم مقالات و اخبار اسپایدرمن و کمیک های جدید و قدیمیش رو پوشش بدم هنر کرده ام!
ضمن اینکه میدونید مدتهاست مطلب غیر اسپایدرمنی تو سایت کار نمیکنیم
ضمن اینکه تو آرشیو سایت مطالب از tmnt کم نداریم. اولین حضورشون رو هم ترجمه کردیم و کمیک مشترکشون با بتمن
دو مقاله تخصصی هم از شردر داریم
والا به خدا وب سایت تخصصی tmnt هم اینقدر مقاله و کمیک نداره !

چرا مطالب غیر اسپایدرمنی نمیرید؟

چون از اولش قرار بود تمرکز ما باید روی اسپایدرمن میبود و قرار همین بود. یه سری از دوستان اومدن به مسیرهای دبگه پرداختن حالا گذاشتن و رفتن و من تنها موندم و دیگه دوست ندارم از مسیر اسپایدرمنی منحرف بشیم
نقل قول کردن
mtm
#8 mtm 1402-05-13 20:33
به نقل از Fire wake with me:
به نقل از mtm:
به نقل از ادریس نصراللهی:
سلام آقای ترابی
واقعا مقاله جالبی بود ، به شخصه قلم شما رو خیلی دوست دارم
خودم به شدت منتظرم کیفیت خوب انیمیشن جدید اسپایدرمن زودتر منتشر شه تا بالاخره بتونم تماشا کنم
فقط یه درخواست کوچک داشتم
از اونجایی که الان انیمیشن جدید TMNT الان روی پرده سینماست میشه لطفا به همین بهانه مقالات بیشتری راجب لاکپشت ها توی سایت منتشر بشه یا مثلا مقالات قبلی که منتشر شدن بروزرسانی بشن ؟
چون به نظرم خیلی جای اصلاح شدن دارن
اگه انیمیشن جدید رو نقد کنید که دیگه عالی میشه
یه درخواست بود از طرف یکی از مخاطبین هر روزه سایت که فن دو آتیشه TMNT هست

سلام . والا من شرمنده شما هستم. من تنهایی کلا وقت کنم مقالات و اخبار اسپایدرمن و کمیک های جدید و قدیمیش رو پوشش بدم هنر کرده ام!
ضمن اینکه میدونید مدتهاست مطلب غیر اسپایدرمنی تو سایت کار نمیکنیم
ضمن اینکه تو آرشیو سایت مطالب از tmnt کم نداریم. اولین حضورشون رو هم ترجمه کردیم و کمیک مشترکشون با بتمن
دو مقاله تخصصی هم از شردر داریم
والا به خدا وب سایت تخصصی tmnt هم اینقدر مقاله و کمیک نداره !

بعد عمو مختار چرا از سایت رفته بر‌نمیگرده؟

عمو مختار زمانی اومد که باید میومد و بهش نیاز بود چون یه سری حقایق باید برملا میشد. الان در غیبت کبری به سر میبره وشاید دوباره وقتی دنیای کمبک پر از ظلم و ستم شد ظهور کند :-*
نقل قول کردن
اسپایدر پارکر
#9 اسپایدر پارکر 1402-05-13 20:50
به نقل از Fire wake with me:
به نقل از mtm:
به نقل از ادریس نصراللهی:
سلام آقای ترابی
واقعا مقاله جالبی بود ، به شخصه قلم شما رو خیلی دوست دارم
خودم به شدت منتظرم کیفیت خوب انیمیشن جدید اسپایدرمن زودتر منتشر شه تا بالاخره بتونم تماشا کنم
فقط یه درخواست کوچک داشتم
از اونجایی که الان انیمیشن جدید TMNT الان روی پرده سینماست میشه لطفا به همین بهانه مقالات بیشتری راجب لاکپشت ها توی سایت منتشر بشه یا مثلا مقالات قبلی که منتشر شدن بروزرسانی بشن ؟
چون به نظرم خیلی جای اصلاح شدن دارن
اگه انیمیشن جدید رو نقد کنید که دیگه عالی میشه
یه درخواست بود از طرف یکی از مخاطبین هر روزه سایت که فن دو آتیشه TMNT هست

سلام . والا من شرمنده شما هستم. من تنهایی کلا وقت کنم مقالات و اخبار اسپایدرمن و کمیک های جدید و قدیمیش رو پوشش بدم هنر کرده ام!
ضمن اینکه میدونید مدتهاست مطلب غیر اسپایدرمنی تو سایت کار نمیکنیم
ضمن اینکه تو آرشیو سایت مطالب از tmnt کم نداریم. اولین حضورشون رو هم ترجمه کردیم و کمیک مشترکشون با بتمن
دو مقاله تخصصی هم از شردر داریم
والا به خدا وب سایت تخصصی tmnt هم اینقدر مقاله و کمیک نداره !

چرا مطالب غیر اسپایدرمنی نمیرید؟

به شخصه به عنوان کسی که میشه گفت نصف زندگیش با انیمیشن‌ها و مطالب لاک‌پشت‌های نینجا سپری شد، از نظر بنده بهتره سایت توی مسیر اسپایدی بمونه، به قول گفتنی آدم هر جایی، هیچ جاییه!
و البته حرف سایت شد، آقای ترابی قصد ندارید دیزاین سایت رو تغییر بدید؟ یکم قدیمی به نظر میرسه. مثلاً در مقایسه با سایت‌هایی مثل زومیت و دیجیاتو، چندان خفن نیست.
برنامه‌ای براش ندارید؟
نقل قول کردن
mtm
#10 mtm 1402-05-13 21:08
#9
نمیدونم شاید در آینده نزدیک مجبور بشیم دستی به سر و روی سایت بکشیم
و البته ما رو با بقیه مقایسه نکنید ما فرق داریم . اونا واسه پوله که تاسیس شدن و کار میکنن و تبلیغ میکنن .. ما ده سال بیشتره دلی کار کردیم و از جیب هزینه کردیم. بدون حتی یک ریال درآمد. حتی مدت نسبتا طولانیه که بابت ترجمه و ادیت کمیک از جیب مبارک خودم پول خرج میکنم و رایگان میزارم سایت دانلود کنید و بخونید و هیچ نظری هم ندید! آره .. واقعا دیوونه م ...
نقل قول کردن
AmirhoseinJafari2005
#11 AmirhoseinJafari2005 1402-05-13 22:20
به نقل از mtm:
#9
نمیدونم شاید در آینده نزدیک مجبور بشیم دستی به سر و روی سایت بکشیم
و البته ما رو با بقیه مقایسه نکنید ما فرق داریم . اونا واسه پوله که تاسیس شدن و کار میکنن و تبلیغ میکنن .. ما ده سال بیشتره دلی کار کردیم و از جیب هزینه کردیم. بدون حتی یک ریال درآمد. حتی مدت نسبتا طولانیه که بابت ترجمه و ادیت کمیک از جیب مبارک خودم پول خرج میکنم و رایگان میزارم سایت دانلود کنید و بخونید و هیچ نظری هم ندید! آره .. واقعا دیوونه م ...

دمتون گرم واقعا... تک هستید.
من ۷ ساله (از سال ۹۵) دارم مقالات شما رو مرتب دنبال میکنم... واقعا زندگیم تو این ۷ سال با سایت شما سپری شد.
سال ۹۹ هم بالاخره تو سایتتون عضو شدم... یادمه اینقدر ذوق داشتم که بالاخره عضوی از این سایت شدم.
بخدا اینجا برای من خونه میمونه. جاییکه توش بزرگ شدم.
اگه بخوام منم نظرمو بگم، حتما دوباره مقالات غیر اسپایدرمنی هم بزارید. خیلی جذاب میشه... (البته جذاب هست ولی جذابیتش چند برابر میشه :lol: )
نقل قول کردن
اسپایدر پارکر
#12 اسپایدر پارکر 1402-05-13 23:14
به نقل از mtm:
#9
نمیدونم شاید در آینده نزدیک مجبور بشیم دستی به سر و روی سایت بکشیم
و البته ما رو با بقیه مقایسه نکنید ما فرق داریم . اونا واسه پوله که تاسیس شدن و کار میکنن و تبلیغ میکنن .. ما ده سال بیشتره دلی کار کردیم و از جیب هزینه کردیم. بدون حتی یک ریال درآمد. حتی مدت نسبتا طولانیه که بابت ترجمه و ادیت کمیک از جیب مبارک خودم پول خرج میکنم و رایگان میزارم سایت دانلود کنید و بخونید و هیچ نظری هم ندید! آره .. واقعا دیوونه م ...

این دیوونگی نیست، عشق و علاقه‌‌ست. حداقل اثری که داره اینه که دل ما رو شاد می‌کنید و این خودش باعث میشه افراد زیادی شما رو توی قلبشون جا بدن. شما توی کشور بی شک بهترین هستید و در حالی که سایت های خارجی بسیاری مطالب مورد انتظار هوادارا رو منتشر می‌کنن، شما به تنهایی دارید این وظیفه رو به دوش می‌کشید. فقط می‌خواستم بگم که شاید از طرف ما احساس سردی می‌کنید، اما بدونید که ما همیشه پشتتونیم و ازتون بابت زحماتتون بی نهایت سپاسگزاریم.
و البته خیلی شرمنده‌م بابت اینکه تقریبا همه نظراتم اسپم هستن :lol: :-*
دوستون داریم
نقل قول کردن
Spider Armor mk1
#13 Spider Armor mk1 1402-05-13 23:42
دمتون گرم مقاله خفنی بود
(چرا انقد کارنیج سیس استیم پانک داشت ؟ :-x )
نقل قول کردن
advanced spidey
+1 #14 advanced spidey 1402-05-14 01:29
به شخصه به عنوان کسی که تاحالا کمیکای اسپایدرمن ۲۰۹۹ رو نخونده باید بگم به به عجب ویلن هایی!
و باید دوباره بگم به به عجب مقاله نویسی!
#10
دیوونه نیستید! انسانی هستید که ازش تو دنیا کم پیدا میشه! کسی که به من امید زندگی بخشید ! کسی که به من کمک کرد!
با درست کردن این سایت!
تا بهم بفهمونه که من تنها کسی نیستم که عاشق این کله تاری ام! تا بفهمونه که یه چند نفری اون بیرون هستن که علاقه منو درک میکنن! تا بفهمونه این شخصیت بچگونه نیس!
از ده سال پیش تا الان خیلی به من کمک کردین!
از خدا بهترین هارو برا شما میخوام!
‌........
راستی روز بهترین کاراکتر دنیا چند روز پیش بود !
میدونین کیو میگم مگه نه؟
اسپایدرمن!
مبارک باشه به همه!!!!!!!!
نقل قول کردن
inimap
#15 inimap 1402-05-14 12:37
به نقل از اسپایدر پارکر:
به نقل از mtm:
#9
نمیدونم شاید در آینده نزدیک مجبور بشیم دستی به سر و روی سایت بکشیم
و البته ما رو با بقیه مقایسه نکنید ما فرق داریم . اونا واسه پوله که تاسیس شدن و کار میکنن و تبلیغ میکنن .. ما ده سال بیشتره دلی کار کردیم و از جیب هزینه کردیم. بدون حتی یک ریال درآمد. حتی مدت نسبتا طولانیه که بابت ترجمه و ادیت کمیک از جیب مبارک خودم پول خرج میکنم و رایگان میزارم سایت دانلود کنید و بخونید و هیچ نظری هم ندید! آره .. واقعا دیوونه م ...

این دیوونگی نیست، عشق و علاقه‌‌ست. حداقل اثری که داره اینه که دل ما رو شاد می‌کنید و این خودش باعث میشه افراد زیادی شما رو توی قلبشون جا بدن. شما توی کشور بی شک بهترین هستید و در حالی که سایت های خارجی بسیاری مطالب مورد انتظار هوادارا رو منتشر می‌کنن، شما به تنهایی دارید این وظیفه رو به دوش می‌کشید. فقط می‌خواستم بگم که شاید از طرف ما احساس سردی می‌کنید، اما بدونید که ما همیشه پشتتونیم و ازتون بابت زحماتتون بی نهایت سپاسگزاریم.
و البته خیلی شرمنده‌م بابت اینکه تقریبا همه نظراتم اسپم هستن :lol: :-*
دوستون داریم



حداقل یه نظر توی صفحه کمیک goblin reborn که بچه ها و آقای ترابی انقدر برای ترجمه و ادیتش زحمت کشیدن میدادی
نقل قول کردن
نینجای یخی
#16 نینجای یخی 1402-05-14 13:54
#10
استاد ، شما دیوونه نیستید . شما معرکه اید . شما برترین طرفدار مرد عنکبوتی در ایران هستید . اگر شما نبودید ، حتی لحظه ای به ذهن من خطور نمی کرد که طرفدار مرد عنکبوتی باشم. بنظرم مسخره میومد . تا اینکه نمیدونم چی شد یه روز سفر به درون دنیای عنکبوتی رو دیدم . و طرفدار شدم . و با سایت شما اشنا شدم .و بعدشم که خودتون می دونید . (اشاره به دیالوگ عنکبوتی ها در انیمیشن اسپایدرورس موقع معرفی شون.) کمیک خوندم ، دانش کمیکیم زیاد شد ، به بچه های مدرسه انتقالش دادم ، اوناهم طرفدار بودن و یا طرفدار شدن . (شماره ۱۵ فانتزی شگفت انگیز رو براش گفتم و برای اینکه بهتر بفهمه ، شخصیت هارو با بچه های کلاسمون مچ کردم . ) خلاصش اینه که ، ممنون . کلمه ی مناسب برای شما اینه ، یه دنیا ممنون . یه مولتی ورس ممنون . یه مارول ممنون . یه دیسی ممنون .
نقل قول کردن
ادریس نصراللهی
#17 ادریس نصراللهی 1402-05-14 15:14
به نقل از mtm:
به نقل از ادریس نصراللهی:
سلام آقای ترابی
واقعا مقاله جالبی بود ، به شخصه قلم شما رو خیلی دوست دارم
خودم به شدت منتظرم کیفیت خوب انیمیشن جدید اسپایدرمن زودتر منتشر شه تا بالاخره بتونم تماشا کنم
فقط یه درخواست کوچک داشتم
از اونجایی که الان انیمیشن جدید TMNT الان روی پرده سینماست میشه لطفا به همین بهانه مقالات بیشتری راجب لاکپشت ها توی سایت منتشر بشه یا مثلا مقالات قبلی که منتشر شدن بروزرسانی بشن ؟
چون به نظرم خیلی جای اصلاح شدن دارن
اگه انیمیشن جدید رو نقد کنید که دیگه عالی میشه
یه درخواست بود از طرف یکی از مخاطبین هر روزه سایت که فن دو آتیشه TMNT هست

سلام . والا من شرمنده شما هستم. من تنهایی کلا وقت کنم مقالات و اخبار اسپایدرمن و کمیک های جدید و قدیمیش رو پوشش بدم هنر کرده ام!
ضمن اینکه میدونید مدتهاست مطلب غیر اسپایدرمنی تو سایت کار نمیکنیم
ضمن اینکه تو آرشیو سایت مطالب از tmnt کم نداریم. اولین حضورشون رو هم ترجمه کردیم و کمیک مشترکشون با بتمن
دو مقاله تخصصی هم از شردر داریم
والا به خدا وب سایت تخصصی tmnt هم اینقدر مقاله و کمیک نداره !


درک میکنم قربان
دست تنهایی واقعا سخته ، خدا نکنه شما شرمنده باشید
تمامی مطالب مربوط به TMNT رو توی سایت خوندم ولی همونطور که گفتم خیلی جای بیشتر شدن دارن و همچنین اصلاح شدن مثل مقالات ۱۰ کمیک و ۱۰ دشمن برتر TMNT از نظر شخصی بنده ولی خب با شرایط فعلی سایت که شما توضیح دادید درک میکنم که فعلا از این چیزا خبری نباشه و اشکالی هم نداره منتظر آینده میمونیم
امیدوارم در آینده خیلی نزدیک از دست تنهایی دربیاید و شاهد مقالات فراوانی راجب سایر شخصیت ها باشیم و همچنین ترجمه شدن کمیک هاشون
در آخر هم بگم که کار خیلی درستی کردید که فقط به اسپایدرمن بسنده نکردید چون همین تنوع بالای سایته که بهترین اش کرده و فکر کنم همه همین نظر رو داشته باشن
نه تنها به معنای واقعی کلمه هر چیزی که بخوایم از اسپایدرمن میشه تو سایت پیدا کرد و مقالات اختصاصیش از همه بیشتره بلکه کلی مطلبه جالب هم راجب سایر ابرقهرمانان مارول و دی سی و حتی شخصیت های مستقل داریم
نقل قول کردن
Vibranium Man
#18 Vibranium Man 1402-05-14 15:44
به نقل از mtm:
#9
نمیدونم شاید در آینده نزدیک مجبور بشیم دستی به سر و روی سایت بکشیم
و البته ما رو با بقیه مقایسه نکنید ما فرق داریم . اونا واسه پوله که تاسیس شدن و کار میکنن و تبلیغ میکنن .. ما ده سال بیشتره دلی کار کردیم و از جیب هزینه کردیم. بدون حتی یک ریال درآمد. حتی مدت نسبتا طولانیه که بابت ترجمه و ادیت کمیک از جیب مبارک خودم پول خرج میکنم و رایگان میزارم سایت دانلود کنید و بخونید و هیچ نظری هم ندید! آره .. واقعا دیوونه م ...

واقعا از سایت بی نظیرتون ممنونم.
شاید اگه سایت اسپایدی نبود من یک دهم چیزایی رو که از اسپایدرمن و در کل دنیای مارول میدونم هم نمیدونستم. بقیه رو اطلاعی ندارم ولی بنده خیلی علاقه دارم که بتونم برای سایت مفید باشم و فرهنگ کمیک خواندن در ایران رو به اندازه ی خودم (هر چند کم ) ارتقا بدم . اگر فضولی نباشه پیشنهاد می کنم یه لینک برای دونیت توی سایت قرار بدید تا ما بتونیم قدمی هرچند کوچک برای این هدف بزرگ برداریم.
نقل قول کردن
Metroooo
#19 Metroooo 1402-05-14 16:09
به نقل از Vibranium Man:
به نقل از mtm:
#9
نمیدونم شاید در آینده نزدیک مجبور بشیم دستی به سر و روی سایت بکشیم
و البته ما رو با بقیه مقایسه نکنید ما فرق داریم . اونا واسه پوله که تاسیس شدن و کار میکنن و تبلیغ میکنن .. ما ده سال بیشتره دلی کار کردیم و از جیب هزینه کردیم. بدون حتی یک ریال درآمد. حتی مدت نسبتا طولانیه که بابت ترجمه و ادیت کمیک از جیب مبارک خودم پول خرج میکنم و رایگان میزارم سایت دانلود کنید و بخونید و هیچ نظری هم ندید! آره .. واقعا دیوونه م ...

واقعا از سایت بی نظیرتون ممنونم.
شاید اگه سایت اسپایدی نبود من یک دهم چیزایی رو که از اسپایدرمن و در کل دنیای مارول میدونم هم نمیدونستم. بقیه رو اطلاعی ندارم ولی بنده خیلی علاقه دارم که بتونم برای سایت مفید باشم و فرهنگ کمیک خواندن در ایران رو به اندازه ی خودم (هر چند کم ) ارتقا بدم . اگر فضولی نباشه پیشنهاد می کنم یه لینک برای دونیت توی سایت قرار بدید تا ما بتونیم قدمی هرچند کوچک برای این هدف بزرگ برداریم.

به نقل از Vibranium Man:
به نقل از mtm:
#9
نمیدونم شاید در آینده نزدیک مجبور بشیم دستی به سر و روی سایت بکشیم
و البته ما رو با بقیه مقایسه نکنید ما فرق داریم . اونا واسه پوله که تاسیس شدن و کار میکنن و تبلیغ میکنن .. ما ده سال بیشتره دلی کار کردیم و از جیب هزینه کردیم. بدون حتی یک ریال درآمد. حتی مدت نسبتا طولانیه که بابت ترجمه و ادیت کمیک از جیب مبارک خودم پول خرج میکنم و رایگان میزارم سایت دانلود کنید و بخونید و هیچ نظری هم ندید! آره .. واقعا دیوونه م ...

واقعا از سایت بی نظیرتون ممنونم.
شاید اگه سایت اسپایدی نبود من یک دهم چیزایی رو که از اسپایدرمن و در کل دنیای مارول میدونم هم نمیدونستم. بقیه رو اطلاعی ندارم ولی بنده خیلی علاقه دارم که بتونم برای سایت مفید باشم و فرهنگ کمیک خواندن در ایران رو به اندازه ی خودم (هر چند کم ) ارتقا بدم . اگر فضولی نباشه پیشنهاد می کنم یه لینک برای دونیت توی سایت قرار بدید تا ما بتونیم قدمی هرچند کوچک برای این هدف بزرگ برداریم.

با ایشون موافقم
نقل قول کردن
mtm
#20 mtm 1402-05-14 18:57
#۱۸ و #۱۹:
نه اقا این حرفا چیه؟ دونیت؟! من با جون و دل هرچی لازم بازشه هزینه میکنم. بحثم چیز دیگه ای بود. منظورم این بود این کمیک هایی که دارن رایگان بدستتون میرسن بابتشون دستمزد داده میشه. پس قدرشون رو بیشتر بدونید
نقل قول کردن
Vibranium Man
#21 Vibranium Man 1402-05-14 20:46
به نقل از mtm:
#۱۸ و #۱۹:
نه اقا این حرفا چیه؟ دونیت؟! من با جون و دل هرچی لازم بازشه هزینه میکنم. بحثم چیز دیگه ای بود. منظورم این بود این کمیک هایی که دارن رایگان بدستتون میرسن بابتشون دستمزد داده میشه. پس قدرشون رو بیشتر بدونید

به روی چشم.
ولی بنده دلم میخواد مفید باشم . میخوام همه تلاشم رو بکنم تا از هر طریقی بتونم به این مجموعه بزرگ کمک کنم تا بزرگتر شه. به خاطر همین گزینه کمک مالی به ذهنم رسید‌. ولی اگه کمک مالی نکنیم چطور می تونیم به گسترش این هدف بزرگ کمک کنیم؟
نقل قول کردن
The Spectacular Burmun
#22 The Spectacular Burmun 1402-05-14 20:58
به نقل از mtm:
#۱۸ و #۱۹:
نه اقا این حرفا چیه؟ دونیت؟! من با جون و دل هرچی لازم بازشه هزینه میکنم. بحثم چیز دیگه ای بود. منظورم این بود این کمیک هایی که دارن رایگان بدستتون میرسن بابتشون دستمزد داده میشه. پس قدرشون رو بیشتر بدونید

استاد خلاصه که کنم،شما،سایت،مط البتون،کمیک ها و ... دیگه خودتون تا تهش برید چون همه نعمتن!یعنی من که به معنای کلمه شانس آوردم اون سال با سایت آشنا شدم و اگه بدونید چقدر خوشحالم الان عضو سایتم!
واقعا باید قدر نعمتی مثل شما رو دونست...
نقل قول کردن
advanced spidey
#23 advanced spidey 1402-05-14 21:19
به نقل از mtm:
#۱۸ و #۱۹:
نه اقا این حرفا چیه؟ دونیت؟! من با جون و دل هرچی لازم بازشه هزینه میکنم. بحثم چیز دیگه ای بود. منظورم این بود این کمیک هایی که دارن رایگان بدستتون میرسن بابتشون دستمزد داده میشه. پس قدرشون رو بیشتر بدونید

شاید تمام نظراتم اسپم باشه ولی
ده ساله پدر مادرم جدا شدن و تو این ده سال شما به من خیلی کمک کردین
الکی نمیگم واقعا کمک کردین
که خودمو بشناسم و از کله تاری الگو بگیرم و بدونم من تنها نفری نیستم که یه عنکبوتو دوست داره!
هر چی من دارم از این سایته‌ ، از شماست ، از عمو مختاره ، از همه ی عضوای این سایته!
شما به من کمک کردین چی میشه که ماهم به شما کمک کنیم؟
خیلی ممنونم از آقای «وایبرانیوم من» بخاطر مطرح کردن این موضوع
شما به ما کمک کردین و مارو از لحاظ افکار و اعتقادی توسعه دادین
چی میشه ماهم شمارو توسعه بدیم؟ لطفا آقای ترابی
همیشه به نظرهای من احترام گذاشته شده تو این سایت پس اگه میشه الان هم احترام بذارید به نظر من !!!
نقل قول کردن
Ksjfhdfhj
#24 Ksjfhdfhj 1402-05-20 17:32
خسته نباشید خیلی خوب خودم شخصیتش دوست دارم و دشمنانش، شماره ۳ خوشم میاد برام یک چیز خاصی و ۱ هم همینطوره. اما از بتمن بیاند خوشم نمیاد شخصیت هاش خیلی لوسن ولی بعضی دشمنانش جالب بودن برام چون شبیه دشمن ها مرد عنکبوتی بودن و به نظرم بیشتر بدرد دنیا ۲۰۹۹ می خوردن البته میگل دشمنانش جذابن و خیلی بهترن اما اگه اینا بودن هم جالب می شد .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

دنیای ونومی

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

15

16

اسپایدرمن در تلویزیون

21

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

40

39

24

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

37