معرفی تمام فیلم های سینمایی و انشعابی (spin-off) اسپایدرمن که قراره در آینده ساخته شوند!

معرفی تمام فیلم های سینمایی و انشعابی (spin-off) اسپایدرمن که قراره در آینده ساخته شوند!

اسپایدرمن و شخصیت های دنیای او قراره در سالهای آینده دنیای سینما و انیمیشن را غبظه کنند!

البته همین الان هم اسپایدرمن دنیای سرگرمی را در سیطره خودش گرفته. به طور مثال در سال قبل در فیلم "جنگ بینهایت" حضور داشت . بعدشم انیمیشن اختصاصی "سفر به دنیای عنکبوتی" و بازی اسپایدرمن PS4. فیلم "ونوم" هم براساس کمیک های اسپایدرمن ساخته شد (واقعا کدوم ابرقهرمان دنیای کمیک را دیده بودید که از روی یکی از شخصیت های خبیث دنیای او فیلم اختصاصی بسازند؟!) . به زودی هم که فیلم "دور از خانه" اکران میشه. ولی با این حال سونی به عنوان کمپانی خوش شانسی که رایت سینمایی اسپایدرمن را در اختیار خودش داره، به چیزی در حدود 900 شخصیت مرتبط با دنیای مرد عنکبوتی دسترسی دارد و بنابراین طبیعی است که بخواهد فیلم یا سریال های مختلفی از رویشان بسازد! در نتیجه در سالهای آینده باز هم فیلم های مختلف براساس شخصیت های مختلف دنیای کمیک بوک های اسپایدرمن خواهد ساخت. چند روز پیش در اینجا خبر دادیم که آقای تونی وینسیکوارا به عنوان رئیس بخش سرگرمی سازی سونی و مایک هاپکینز به عنوان رئیس بخش تلویزیونی سونی در مصاحبه ای با ورایتی اعلام کردند که این استودیو "برای هفت، هشت سال آینده خود برنامه دارد" که همگی مربوط به شخصیت های مارول هستند که با دنیای کمیک بوک های اسپایدرمن ارتباط دارند. آنها همچنین تایید کردند که بخش ساخت برنامه های تلویزیونی سونی هم قصد دارد سریال هایی براساس شخصیت های اسپایدرمن بسازد. بنابراین در این مقاله تصمیم گرفتیم پروژه های آتی اسپایدرمنی را براتون معرفی کنیم.

 

1- انتقام جویان: پایان بازی

 انتقام جویان: پایان بازی

درباره حضور اسپایدرمن در MCU باید گفت که هواداران انتظار دارند حضور بعدی اسپایدرمن در دنیای سینمایی مارول در فیلم مورد انتظار Avengers: Endgame رخ بده (هر چند که اسپایدرمن در میان اون دسته ابرقهرمانانی بود که در پایان فیلم "جنگ بینهایت" پودر شد). ولی ما انتظار داریم که اکثر اونا در انتهای این فیلم زنده بشوند که یکی از اونا قطعا پیتر پارکره! پایان بازی روز 6 اردیبهشت 1398 به اکران درمیاد.

 

2- مرد عنکبوتی : دور از خانه

مرد عنکبوتی : دور از خانه

این فیلم دنباله فیلم موفق "اسپایدرمن: بازگشت به خانه" است که روز 14 تیر 1398 اکران میشه. کوین فایگی گفته که این فیلم استارت فاز 4 دنیای سینمایی مارول را خواهد زد و قبلا هم در اینجا گفته شده بود که داستانش تنها دقایقی پس از فیلم اونجرز 4 رخ میده. همانطور که در تحلیل تریلر این فیلم گفتیم (در اینجا) در این فیلم پیتر به اروپا میره و در آنجا باید با موجوداتی به نام عنصرها روبرو بشه. میستریو به عنوان دشمن کلاسیک اسپایدرمن هم در این فیلم حاضره که اولش به نظر میاد به یاری اسپایدرمن و مردم شهر آمده!

 

3- موربیوس

 موربیوس

پس از موفقیت فیلم "ونوم"، "موربیوس" دومین فیلمی خواهد بود که در آن یکی از دشمنان یا شایدم بهتره بگیم یکی از شخصیت های مکمل داستان های مرد عنکبوتی نقش اصلی رو داره (برای آشنایی با موربیوس، این مقاله را بخوانید). ساخت این فیلم نشان میده سونی اصلا دوست نداره دست از سر مرد عنکبوتی و دنیای پرسود او برداره. «جرد لتو» بازیگر اسکار گرفته قراره نقش «مایکل موربیوس» رو بازی کنه، دانشمندی که به نفرین خون آشام ها گرفتار آمده و اصلا دوست نداره یک خون آشام باشه. نویسندگان فیلمنامه این فیلم همان کسانی هستند که فیلمنامه Dracula Untold و Gods of Egypt را نوشته اند پس اصلا امیدی به فیلمنامه موربیوس نباید داشت!!! ولی کارگردان خوبی به نام «دانیل اسپینوزا» داره که فیلمی همچون Safe House را ساخته بوده. این فیلم قراره 10 مرداد 1399 اکران بشه.

 

4- ونوم 2

ونوم 2

ونوم اولین شخصیت دنیای کمیک های مرد عنکبوتی است که سونی از رویش فیلم اختصاصی ساخت. ما که ازش خوشمون نیومد ولی لامصب فروش خوبی کرد و باعث شد تا سونی به ساخت دیگر فیلم های اسپین آفی مرد عنکبوتی بیشتر علاقمند بشه. در هر حال انتظار میره در قسمت دوم تام هاردی بار دیگر نقش ضد قهرمان معروف مارول یعنی ادی براک/ونوم را بازی کنه. میگن «کلی مارسل» که فیلمنامه قسمت اول را نوشته بود ، فیلمنامه قسمت دوم را نیز مینویسه. همچنین میشل ویلیامز و وودی هارلسون هم برمیگردند که نشان میده همانطور که در صحنه تیتراژ پایانی فیلم "ونوم" هم بدان اشاره شد، قراره کارنیج به عنوان شخصیت خبیث قسمت بعدی به کار بره. گفته میشه ولی روین فلیچر درگیر ساخت فیلم Zombieland 2 خواهد بود و نمیتونه قسمت دوم را کارگردانی کنه. "ونوم 2" روز 11 مهر 1399 روی پرده میره. 

 

5- مرد عنکبوتی: به سوی دنیای عنکبوتی 2

http://www.spidey.ir/images/img/content/miles-morales/moraless-gwen-spider-romanc.jpg

دیگه واقعا چی باید بگیم از این انیمیشن Into the Spider-Verse ؟ اولش خداییش بهش امیدی نداشتیم و فکر میکردیم که سونی میخواد الکی فقط یه پولی به حیب بزنه. تا اینکه معلوم شد دو تا نابغه به نام های کریس میلر و فیل لرد (که قبلا روی ساخت انیمیشن موفق "لگو مووی" نظارت کرده بودند) قراره مغز متفکر این انیمیشن باشند. اینجا بود که کمی بیشتر بهش امیدوار شدیم ولی بازم انتظار نداشتیم که سونی همچین شاهکاری رو به ما تحویل بده. یعنی اصلا باورمون نمیشد. این انیمیشن کلی فروش کرده، کلی هم جایزه گرفته (مثل اسکار، بفتا و گلدن گلوب و...) و خیلیا هم میگن بهترین فیلم کمیک بوکی/ابرقهرمانی سال 2018 بوده (اونم در حضور غول هایی مثل "پلنگ سیاه" و "جنگ بینهایت"!). حقیقتش اینه که این انیمیشن یه چیز عجیبیه. یه اثر تکرار نشدنی و خاص که نظیرش قبلا دیده نشده و شاید هم دیگر نظیرش را نبینیم. چون بسیاری از قواعد مرسوم در دنیای فیلم ها و انیمیشن های ابرقهرمانی را شکسته است. بنابراین طبیعیه که سونی بخواد قسمت دومش رو هم بسازه. اطلاعات زیادی درباره این قسمت دوم در دست نیست ولی گفته میشه قراره روی رابطه رومانتیک بین مایلز مورالز و گوئن عنکبوتی که در قسمت اول هم بهش اشاراتی شد تمرکز بشه! همچنین گفته میشه «دوسانتوز» مغز متفکر کارتون Avatar: The Last Airbender آن را کارگردانی میکنه!

 

6- زن عنکبوتی

زن عنکبوتی

سونی 7 آذر 1397 اعلام کرد «لارن مونتگامری» که سابقه ساختن انیمیشن هایی نظیر Batman: Year One و Superman/Batman: Apocalypse را در کارنامه خودش داره از سوی سونی استخدام شده تا انیمیشن اختصاصی "زن عنکبوتی" (Spider-Woman) را بسازه که در واقع اسپین آفی خواهد بود از انیمیشن موفق "سفر به دنیای عنکبوتی"!!! (سونی عزم خودش رو جزم کرده یک دنیای سینمایی کارتونی براساس سفر به دنیای عنکبوتی بسازه). میگن که در این انیمیشن قراره برخی از قهرمانان مونث دنیای کمیک بوک های مرد عنکبوتی در کنار زن عنکبوتی حضور داشته باشند. یکی از آنها گوئن عنکبوتی هستش که در "سفر به دنیای عنکبوتی" معرفی شد . برخی سایت ها هم میگن شاید اصلا گوئن عنکبوتی قراره در این انیمیشن نقش اصلی رو ایفا کنه ولی در هر حال به نظر میاد سونی قصد داره شخصیت هایی نظیر «اسپایدر وومن»، «مادام وب»، «اسپایدر گرل» و «سیلک» رو در این انیمیشن مورد استفاده قرار بده. «بن اسمیت» نویسنده فیلمنامه Zoo قراره فیلمنامه "زن عنکبوتی" رو بنویسه و البته «فیل لرد» و «کریس میلر» به عنوان مغز متفکر انیمیشن "سفر به دنیای عنکبوتی" قراره برگردند.

 

7- کریون شکارچی

کریون شکارچی

فیلم اختصاصی "کریون شکارچی" (Kraven the Hunter) که قبلا اینجا خبر داده بودیم قراره ساخته بشه واقعا جدیه و میشه نتیجه گرفت که این دشمن کلاسیک مرد عنکبوتی قرار نیست در فیلم های آینده مرد عنکبوتی ظاهر بشه که سونی میخواد فیلم اختصاصی اش را بسازه. همچنین گفته میشه که فیلم کریون شکارچی قراره از داستان مهم و تاثیرگذار "آخرین شکار کریون" (که اینجا به طور کامل ترجمه شده) الهام بگیره. همچنین گفته میشه سونی قراره یک بازیگر درجه 1 را برای نقش کریون انتخاب کنه . سونی در ضمن بسیار دوست داره آقای آنتوین فوکویا (Antoine Fuqua) آن را کارگردانی کنه. ریچارد وِنک فیلمنامه نویس The Equalizer از سوی سونی استخدام شده تا فیلمنامه کریون را بنویسه.

 

8- گربه سیاه و سیلور سیبل

سیلور بلک

یادتونه سونی اعلام کرد قراره فیلم مشترکی براساس شخصیت های مهم مونث دنیای کمیک های اسپایدرمن به نام های گربه سیاه و سیلور سیبل بسازه؟ قضیه خیلی هم جدی بود چون اسمش رو گذاشت "سیلور و بلک" (Silver & Black)   و کارگردانش را هم انتخاب کرد: جینا پرنس-بایثوود (Gina Prince-Bythewood). حتی تاریخ اکران هم برایش تعیین شد: 8 فوریه 2019 (جمعه 19 بهمن 1397). یادتون باشه دو بار در سایت اطلاعاتی درباره داستان فیلم منتشر کردیم (اینجا و اینجا) ولی بعدش این پروژه به دست فراموشی سپرده شد! اما به نظر میرسه سونی همچنان دلش میخواد فیلم های اختصاصی براساس شخصیت های گربه سیاه و سیلور سیبل بسازه. ظاهرا خانم جینا پرنس-بایثوود به عنوان تهیه کننده سایه اش بالای سر این فیلم ها باقی خواهد ماند ولی سونی میخواد دو کارگردان زن دیگر براشون استخدام کنه.

 

9- نایت واچ

نایت واچ

یادتون باشه مهر سال 1395 در اینجا خبر دادیم که شاید شخصیتی به نام نایت واچ در فیلم "مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه" حضور داشته باشه. ولی اینطور نشد. اما بعدش خبر رسید که ظاهرا سونی نمیخواد دست از سر این شخصیت داره و احتمالا میخواهد فیلم اختصاصی اش را بسازد! بعدش سایت Meet The Movie Press خبر داد که «اد ریکورت» (Ed Ricourt) که سابقه نوشتن فیلمنامه سریال «جسیکا جونز» رو داره ، استخدام شده تا روی فیلمنامه این فیلم کار میکنه. اما بعدش خبر رسید که سونی این فیلمنامه را نپسندیده و از مغز متفکر سریال "لوک کیج" خواشته تا آن را بازنویسی کنه! همچنین شایعه شده سونی میخواهد کارگردان بزرگی همچون «اسپایک لی» که سابقه ساخت فیلم معروفی همچون "مالکوم ایکس" را داره، فیلم نایت واچ را بسازد! در هر حال لازم به ذکره که این شخصیت اولین بار در شماره 99 کمیک Web of Spider-man خلق شد و یک سری اختصاصی کوتاه هم در دهه 90 داشته. در کراس اور مشهور Maximum Carnage هم حضور داشته. ظاهر و لباس هم او آشکارا از شخصیت Spawn که توسط «تاد مک فارلین» خلق شده، الهام گرفته. البته اریجین او به نوعی جالب هستش: نام واقعی نایت واچ، دکتر «کوین ترنچ» است. او یک روز میبینه که یک مرد نقابدار در هنگام مبارزه با تروریست هایی که شنل های نامرئی شونده دارند، کشته میشه. بعد میره سراغ جسد این مرد و ماسکش رو برمیداره و میبینه که نسخه مسن تر خودشه!!! او به شدت وحشت میکنه و نمیدونه که نسخه مسن تر خودش را کجا اومده و داخل اون ماسک و لباس چکار میکرده. بنابراین تصمیم میگیره اون لباس رو هرگز تنش نکنه و تا در آینده کشته نشه ولی اتفاقاتی میفته که مجبور میشه اون رو بر تن کنه و یک ابرقهرمان بشه. در هر حال نایت واچ قدرت فوق بشری خاصی نداره و نیروهای خودش رو از لباس پیشرفته خودش به دست میاره.

 

10- سیلک

 سیلک

روز 2 تیر 1397 نشریه ورایتی خبر داد که سونی میخواهد فیلم اختصاصی از روی شخصیت «سیلک» (Silk) بسازد! او یک شخصیت کره ای – آمریکایی است با نام واقعی «سیندی مون» که میتونید در این مقاله راجع به او اطلاعات خوبی کسب کنید. سونی احتمالا امیدواره بتونه با این فیلم فروش خوبی در بازار کشورهای آسیایی به دست بیاره. اما نکته جالب اینه که همانطور که در این مقاله گفتیم، شخصیتی به نام «سیندی مون» در فیلم "بازگشت به خانه" حضور داشت! (عکسش اینجاست). پس آیا سونی برای فیلم اختصاصی سونی از بازیگر جدیدی استفاده میکنه؟!

 

11- جک پات

جک پات

روز 19 مرداد سال 1397 خبر رسید که یکی از پروژه های جدید سونی براساس یکی از شخصیت های گمنام مرد عنکبوتی به نام «جک پات» (Jackpot) خواهد بود!!!! جک پات رو نمیشناسید؟ حق دارید اگه نشناسید. بهتره برید این مقاله رو بخونید. فعلا اما هیچ بازیگر ، کارگردان یا نویسنده ای برای این فیلم مشخص نشده و اصلا معلوم نیست سونی هدفش از ساخت این فیلم چیه!

  

 مهدی ترابی مهربانی

   All rights reserved © Spidey.ir 2019

     (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد) 

 

مطالب مرتبط:

برنامه 7 ساله سونی برای اسپین آف های اسپایدرمن در سینما و تلویزیون!

اطلاعات جدید از فیلم های جدید سونی براساس کمیک بوک های مرد عنکبوتی

خبرهای عجیب و غریب از فیلم های جدید سونی براساس دنیای کمیک های مرد عنکبوتی

سونی یک فیلمنامه نویس را برای فیلم اختصاصی "کریون شکارچی" (KRAVEN THE HUNTER) استخدام کرد!

خبر داغ و فوری! «جرد لتو» نقش «موربیوس خون آشام» را بازی میکنه!

10 دشمن برتر مرد عنکبوتی

سونی فیلم مشترک بلک کت/سیلور سیبل را میسازد!

کمیک کان 2017: اطلاعات جدید از فیلم "سیلور و بلک" منتشر شد

سونی قصد دارد فیلم اختصاصی "سیلک" (SILK) را بسازد

7 درسی که دی سی باید از انیمیشن "اسپایدرمن: سفر به دنیای عنکبوتی " یاد بگیرد

اطلاعات جدید از فیلم مشترک سیلور سیبل و گربه سیاه

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

هیراد کرمی
#1 هیراد کرمی 1398-01-07 11:34
استاد ترابی واقعا با یک مقاله دیگه به ما فهموندید که چرا spidey.ir بهترین و تخصصی ترین سایت در ایران در زمینه اسپايدرمن و دیگر قهرمانان و ... است. ممنون
نقل قول کردن
mjm
#2 mjm 1398-01-07 11:37
سلام.از استاد ترابی بابت جمع آوری اطلاعات و توضیحات خوبشون بسیار ممنون.
و حالا دنیای سرگرمی در تارهای اسپادی گیر افتاد.راستش برای این هم خوشحالم هم ناراحت.
هی با خودم میگم کاشکی رایتش دست خود مارول بود ولی فکر کردم آیا در این صورت " به درون دنیای عنکبوتی " تبدیل به چنین شاهکاری می شد ؟
از این طرف خب معلومه که دوست داریم (به عنوان fan اسپایدی) دشمناشو در کنار خودش ببنیم.
مثلا همین کریون.انقدر دوست داشتم از اون ابرداستان هاش اقتباس بشه و سلاح هاش به اسلحه های چیتاری و والچر ربط پیدا کنه.
و امثالهم ...
با این اوصاف دیگه نمیشه کاریش کرد و سونی هم چنبره زده رو اسپایدی ، فقط دعا کنیم که کارشون خوب دربیاد.
نقل قول کردن
jonah hex
#3 jonah hex 1398-01-07 11:51
به جايه اين كه سونى فقط تك به تك سراغه شخصيت هاى خبيث بره و فقط يه داستانه آبكى درست كنه بهتر نيستش كه يه داستان خوب و اقتباس كنه؟ مثلا همين اقاى كلى مارسل اگه با اقتباس از(حالا نه كپى برابر اصل) كميكه جديد ونوم كه اقاى دانى كيتس نوشته و كلى هم سر و صدا كرده هم يه پولى بيشتر از قسمته اول به جيب مى زنن هم يه داستانه خوب و مى گن
نقل قول کردن
mhhk
#4 mhhk 1398-01-07 14:14
سلام مقاله خوبی بود دست اقای ترابی درد نکنه که هم خوشحال کننده بود هم ناراحت کننده.خوشحال از اینکه دنیای انیمیشنی سونی ادامه داره و ناراحت از اینکه سونی میخواد فیلم بسازه.سونی تجربه چندان خوبی برای هوادارا تو فیلمسازی نداره و فیلم هایی که میسازه رو من زیاد نظر مثبتی روش ندارم(غیر از ونوم) امیدوارم تا اون موقع یه اتفاق خوبی بیفته مثل سفر به دنیای عنکبوتی چون واقعا مشتاقم ببینم میتونه سونی فیلم هاش رو بهتر بکنه یا نه مخصوصا کریون شکارچی و موربیوس
نقل قول کردن
Abootaleb2PAC
#5 Abootaleb2PAC 1398-01-07 14:24
سلام استاد، خسته نباشی
لذت بردم از مقاله، متشکرم ازت که تو این روز ها که همه گرفتار زندگی هستیم برا سایت و ما وقت میزاری و مقاله می نویسی.
من خودم به شخصه وقتی فهمیدم سونی از ویلن های اسپایدی قراره چند تا فیلم بسازه خیلی خوشحال شدم و امیدی تو دلم روشن شد؛
که شاید در آینده نه چندان دور گروه شش خبیث رو، روی پرده سینما ببینیم(توسط سونی) اما خب الان دیگه زیاد امیدوار نیستم.
استاد به نظر شما همچین چیزی ممکنه؟
اگه ممکنه، چند وقت دیگه شش خبیث رو در دنیای سینما (حتی MCU ) میبینیم؟
نقل قول کردن
Spider-Fan
#6 Spider-Fan 1398-01-07 16:54
چند مورد از این فیلم‌ها اگه تیم ساخت خوبی داشتبه باشن، راحت به یک اثر متفاوت و fresh تبدیل می‌شن.
مثل همین «موربیوس».
چون خون‌آشامی هست که منشأ قدرت‌هاـش علمی ئه؛ برای همین راحت یه فیلم علمی-تخیلی ترسناک می‌تونن ازش دربیارن. و یا اینکه موربیوس همیشه دنبال درمان خودش ئه و دل خوشی از خون‌آشام بودن نداره می‌تونه داستان واقعا جالبی رو رغم بزنه. همچنین اگه تیم ساخت از یه سری خطوط داستانی سری (Morbius: The Living Vampire (2012هم الهام بگیره خیلی خوب می‌شه.
و یا همین «نایت‌واچ».
واقعا اریجین جذابی داره. قشنگ یه فیلم اکشن با تم سفرهای زمانی می‌تونن ازش دربیارن.

مشخصه که اولویت اول سونی در ساخت این فیلم‌ها پول ئه (البته به جز دنباله‌های انیمشن Spider-Man: Into the Spider-Verse که تیم ساخت قدری دارن!) ولی با کمی بودجه و وسواس در انتخاب تیم ساخت، آثار خوبی ازشون درمیاد.

مرسی از آقای ترابی بابت نوشتن مقاله.
نقل قول کردن
ali.shahruei
#7 ali.shahruei 1398-01-07 20:06
سلام ممنون از آقای ترابی بابت مقاله خوبشون.
ببخشید بابت اسپم ولی یک سوال داشتم،من میخوام در ترجمه کمیک و نوشتن مقاله برای سایت همکاری کنم.میشه بگید باید چیکار کنم.
نقل قول کردن
Abootaleb2PAC
#8 Abootaleb2PAC 1398-01-11 03:25
به نقل از Abootaleb2PAC:
سلام استاد، خسته نباشی
لذت بردم از مقاله، متشکرم ازت که تو این روز ها که همه گرفتار زندگی هستیم برا سایت و ما وقت میزاری و مقاله می نویسی.
من خودم به شخصه وقتی فهمیدم سونی از ویلن های اسپایدی قراره چند تا فیلم بسازه خیلی خوشحال شدم و امیدی تو دلم روشن شد؛
که شاید در آینده نه چندان دور گروه شش خبیث رو، روی پرده سینما ببینیم(توسط سونی) اما خب الان دیگه زیاد امیدوار نیستم.
استاد به نظر شما همچین چیزی ممکنه؟
اگه ممکنه، چند وقت دیگه شش خبیث رو در دنیای سینما (حتی MCU ) میبینیم؟

سلام شب همگی بخیر. استاد امکانش هست جواب سوالمو بدی بیزحمت. چند وقته فکرم درگیرشه. متشکرم
نقل قول کردن
mtm
#9 mtm 1398-01-11 16:22
به نقل از Abootaleb2PAC:
به نقل از Abootaleb2PAC:
سلام استاد، خسته نباشی
لذت بردم از مقاله، متشکرم ازت که تو این روز ها که همه گرفتار زندگی هستیم برا سایت و ما وقت میزاری و مقاله می نویسی.
من خودم به شخصه وقتی فهمیدم سونی از ویلن های اسپایدی قراره چند تا فیلم بسازه خیلی خوشحال شدم و امیدی تو دلم روشن شد؛
که شاید در آینده نه چندان دور گروه شش خبیث رو، روی پرده سینما ببینیم(توسط سونی) اما خب الان دیگه زیاد امیدوار نیستم.
استاد به نظر شما همچین چیزی ممکنه؟
اگه ممکنه، چند وقت دیگه شش خبیث رو در دنیای سینما (حتی MCU ) میبینیم؟

سلام شب همگی بخیر. استاد امکانش هست جواب سوالمو بدی بیزحمت. چند وقته فکرم درگیرشه. متشکرم

نه بعیده
به نظرم شش خبیث رو اگه ببینیم تو mcu میبینیم
نقل قول کردن
ali.shahruei
-1 #10 ali.shahruei 1398-01-11 16:38
به نقل از ali.shahruei:
سلام ممنون از آقای ترابی بابت مقاله خوبشون.
ببخشید بابت اسپم ولی یک سوال داشتم،من میخوام در ترجمه کمیک و نوشتن مقاله برای سایت همکاری کنم.میشه بگید باید چیکار کنم.



ببخشید میشه لطفاً یکی جوابمو بده ؟ قبلاً ۲ بار همین سوالو پرسیدم ولی کسی جواب نداده.
نقل قول کردن
mtm
#11 mtm 1398-01-11 16:44
به نقل از ali.shahruei:
به نقل از ali.shahruei:
سلام ممنون از آقای ترابی بابت مقاله خوبشون.
ببخشید بابت اسپم ولی یک سوال داشتم،من میخوام در ترجمه کمیک و نوشتن مقاله برای سایت همکاری کنم.میشه بگید باید چیکار کنم.



ببخشید میشه لطفاً یکی جوابمو بده ؟ قبلاً ۲ بار همین سوالو پرسیدم ولی کسی جواب نداده.

سوال شما پاسخش همیشه تو سایته
اصلا لازم نیست کسی جوابش رو بده.
زیر بخش نظرات تمام مطالب قوانین رو نوشتیم .
بخون جوابش رو پیدا میکنی:

در صورت نیاز به ادیتور یا مترجم يا مقاله جديد ، اطلاع رسانی انجام خواهد شد. از ارسال اسپم خودداری کنید.
نقل قول کردن
ali.shahruei
#12 ali.shahruei 1398-01-11 17:40
به نقل از mtm:
به نقل از ali.shahruei:
به نقل از ali.shahruei:
سلام ممنون از آقای ترابی بابت مقاله خوبشون.
ببخشید بابت اسپم ولی یک سوال داشتم،من میخوام در ترجمه کمیک و نوشتن مقاله برای سایت همکاری کنم.میشه بگید باید چیکار کنم.



ببخشید میشه لطفاً یکی جوابمو بده ؟ قبلاً ۲ بار همین سوالو پرسیدم ولی کسی جواب نداده.

سوال شما پاسخش همیشه تو سایته
اصلا لازم نیست کسی جوابش رو بده.
زیر بخش نظرات تمام مطالب قوانین رو نوشتیم .
بخون جوابش رو پیدا میکنی:

در صورت نیاز به ادیتور یا مترجم يا مقاله جديد ، اطلاع رسانی انجام خواهد شد. از ارسال اسپم خودداری کنید.

ممنون
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

51

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

44