شماره 48 از سری جدید کامیک بوک "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" ترجمه شد (همون 849 سابق!)

شماره 48 از سری جدید کامیک بوک "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" ترجمه شد (همون 849 سابق!)

و از این شماره پای نورمن آزبورن ، مادام وب و تیمارستان راون کرافت به داستان باز میشه!

سین‌ایتر بازگشته و از همیشه خطرناک‌تر است. پس از استفاده از وب‌سایت نورا وینترز به نام تهدیدات و مخاطرات برای پخش بیانیه‌اش، او شروع به جمع‌آوری یک لشکر کرده‌است.

سین‌ایتر در حال «تطهیر» خلافکاران از گناهان‌شان است، که منجر می‌شود اصلاح شده و ناامیدانه سعی بر جبران خطاهایشان داشته باشند. اسپایدرمن فکر می‌کرد اوّلین قربانیِ سین‌ایتر، «اُوردرایو» در این میان استثناء بوده‌است. کارلی کوپر فاش کرد که در واقع این افسرهای پلیس کینه‌توز بوده‌اند که در بیمارستان به اُوردرایو حمله کرده‌اند. این، کارِ سین‌ایتر نبوده است.

اسپایدی که ناامید بود، وارد گردهمایی سربازان سین‌ایتر شد. امّا سین‌ایتر به کلّی خزندهٔ دیوارها را با قدرت‌هایی که ابرشرورهای «تطهیرشده» دزدیده بود، مغلوب کرد.

 

حال سین‌ایتر هدف بعدی‌اش را فاش کرده: بزرگ‌ترین دشمن اسپایدرمن—نورمن آزبورن!

 

پیشنهاد می‌شود پیش از خواندن این عنوان، به وب‌سایت Spidey.IR مراجعه کرده و مقالۀ «۱۰ حقیقتی که باید دربارۀ «سین‌ایتر» بدانید» را مطالعه کنید!

※※همچنین حتما داستان تاریخی و زیبای "مرگ جین دی وُلف» را در اینجا با ترجمه فارسی از spidey.ir دانلود کرده و بخونید!

※※※ این کمیک مهم را هم اینجا با ترجمه فارسی از spidey.ir دانلود کرده و بخونید تا با سرگذشت سین ایتر آشنا شوید!

  

The Amazing Spider-Man #48 (849)

شماره 849 مرد عنکبوتی شگفت انگیز

مترجم: محمد صالح حیدری

ناظر ترجمه: مهدی ترابی مهربانی

ادیتور ، گرافیست و طراح کاور: امیر حسین رجبی

لینک دانلود مستقیم

لینک دانلود غیر مستقیم (مدیا فایر)

لینک دانلود غیر مستقیم

 

نظر خودتون رو درباره داستان و طراحی های این کمیک با ما در بخش نظرات در میان بذارید.

برای خوندن دیگر کمیک هایی که ترجمه کرده ایم اینجا را کلیک کنید.

 

مطالب مرتبط: 

چگونه در كامپیوتر یا سیستم اندروید كمیك بخوانیم؟

کمیک مقدمه "مرد عنکبوتی شگفت انگیز: خیزش گناهان" ترجمه شد + لینک دانلود

10 حقیقتی که باید دربارۀ «سین‌ایتر» (SIN-EATER) بدانید

10 حقیقت مهمی که باید درباره «مادام وب» (MADAME WEB) بدانید

10 حقیقت مهمی که باید دربارۀ تیمارستان "راون‌کرافت" (RAVENCROFT INSTITUTE) بدانید

شماره آخر از کمیک "تیمارستان راون کرافت" ترجمه شد + لینک دانلود

قسمت آخر از کمیک "اسپایدرمن: مرگ جین دی ولف" ترجمه شد + لینک دانلود مستقیم

از رویداد جدید اسپایدرمن رونمایی شد: «آخرین بقایا» (LAST REMAINS)

چه كسانی از هویت مخفی مرد عنكبوتی با خبر هستند؟ 

سری کمیک های مرد عنکبوتی شگفت انگیز (THE AMAZING SPIDER-MAN) با ترجمه فارسی

معرفی شخصیت های مكمل كمیك های مرد عنكبوتی

15 دشمن ترسناک و چندش آور مرد عنکبوتی: سین ایتر

بزرگان تاریخ كمیك بوک های اسپایدرمن: پیتر دیوید

10 حقیقتی که باید دربارهٔ «کیندرد» (KINDRED)، خبیث جدید کمیک‌بوک‌های اسپایدرمن، بدانید

خبیث جدید کمیک بوک های مرد عنکبوتی شگفت انگیز کیست؟

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Mohamadgg
#1 Mohamadgg 1399-07-04 10:52
بالاخره داستانی که منتظرش بودم رسید.
دست تمام شما درد نکنه که اینطور بی منت و رایگان برای نا کمیک ترجمه می کنید.دسستتون درد نکنه.
می خوام اولین نقد هم رو هم بعد از خوندن این کمیک بزارم.(البته اگه در حد شما بزرگان باشم و نقد منو قبول کنید)
نقل قول کردن
Mohamadgg
#2 Mohamadgg 1399-07-04 11:16
این هم از نقد من
هشدار اسپویل در تمام نقد
.
.
.
.
.
خب این شماره به نظرم داره دوباره به همون درگیری ذهنی پیتر مبنی بر کشتن یا نکشتن دشمنان خودش بر میگرده که این دفعه واقعا جذاب تر شده چون عنکبوتی های دیگه بر علیه پیتر شدن.
چرا؟چون ناسلامتی داریم درباره ی یکی از بزرگترین و خطرناک ترین ویلن های مارول که مطمئنا به خیلی ها اسیب زده و همینطور که مادام وب گفت اون بالاخره ادمی که بود میشه(اشاره به نورمن).
الان واقعا میتونه یه دو دستگی هم بین طرفدار ها به وجود میاد چون می بینیم افرادی مثل مایلز و جسیکا درو و گوست و اسپایدر و ... همه نظرشون بر اینه که نورمن باید کشته بشه اما اونها کشته شدن در نظر نمیگیرن بلکه تطهیر شدن و پاک شدن نورمن رو در نظر میگیرن که این هم واقعا بحث بر انگیزه و حتی برای خواننده داستان نیز شک ایجاد میکنه.
از داستان که بگذریم طراحی ها عالی بودند و به همراه ادیت عالی اقای رجبی و تر جمه روان خوب جناب اقای حیدری این کمیک انقدر جذاب شد.
اگر بخواهیم ایستراگی هم در نظر بگیریم اشاره به داستان های
مرگ گوئن استیسی و شکست جانانه و مرگ هری ازبورن رو میشه در نظر گرفت .
باز هم تشکر بسیار اقایون رجبی و حیدری که این کمیک برای ما انقدر جذاب کردید.
نمره داستان ۱۰/۱۰
نمره ادیت و گرافیک ۱۰/۱۰
نمره ترجمه ۱۰/۱۰
باز هم تشکر و خیلی ممنون
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#3 Mr. Doctor 1399-07-04 11:40
خسته نباشید،مثل همیشه ترجمه و ادیت عالی بودن.ممنون
خیلی داستان باحال و هایپ کننده داره پیش میره :eek: ؛منم دارم از شدت هایپ میترکم،میشه بگین قسمت بعدی کی منتشر میشه؟ :-?
نقل قول کردن
cap
#4 cap 1399-07-04 12:20
فقط اسپایدی :lol:
تازه کمبک رو دانلود کردم و برم بخونم
نقل قول کردن
Captain-spidey
+1 #5 Captain-spidey 1399-07-04 19:49
نقد شماره ۴۸ سری مردعنکبوتی شگفت انگیز
در این شماره ما دیدیم که افراد سین ایتر همه جا هستن و در سطح شهر بخش شدن و پیتر برای شکست دادنشون نیاز به کمیک یه دوست داره و از مایلز کمیک گرفته در ادامه و بعد از شکست دادن افراد سین ایتر معروف به تطهیر کنندگان پیتر به مایلز میگه که هدف بعدی سین ایتر نورمن هست و یک بحث بین این دونفر صورت میگیره سره اینکه کدوم راه درسته ایا اونا باید بزارن که سین ایتر کارش رو انجام بده و نورمن رو تطهیر کنه و بعد دستگیرش کنن تا یه معمله برد برد بشه یا اینکه سین ایتر نقش بزرگ تری داره و اونهارو تطهیر نمیکنه پس نباید بزاریم اینکارو کنه در ادامه پیتر مایلز رو رها میکنه و به سمت مترو که تطهیر کنندگان دراون هستن پیش میره و در این راه کلی با خودش کلنجار میره که ایا باید نورمن رو نجات بده ایا پیتر میتونه با رها کردن نرمن و تطهیر شدن اون باعث پایان یافتن این چرخه مرگبار بین نورمن و پیتر بشه و این اولین بار هست که پیتر میتونه این کار رو کنه در ادامه پیتر به این فکر میکنه که اگه با نجات دادن اون دوباره جون خودش رو به خطر بندازه یا حون عزیزانش که ممکنه توسط نورمن کشته بشن چی اما بعرش دوباره نظرش رو عوض میکنه و میگه که باید اون رو نجات بده چون پیتر هربار که ماسک میزنه و به بیرون میره اون داره هربار که ماسک میزنه داره جون خودش رو به خطر میندازه و این کار رو برای عقایدش انجام میده اگه قرار باشه که این کار رو فقط برای نجات جونش دیگه انجام نده پس از اول برای چه اینکار رو کرده
پیتر بعد از این کلنجار رفتن ها و درگیری اای ذهنی با خودش و زمانی که داره به عزازنش فکر میکنه و با افراد سین ایتر میجنگه ناگهان گوئن رو میبینه که اومده کمکش و بعد از شکست دادن افراد سین ایتر و این بحث دوباره داغ میشه که ایا اینکار باید انجان بشه یا نه و پیتر به اون میگه که میخواد ازش بپرسه که ایا اگه گوئن خود پیتر بود با این کار موافقت میکرد یا نه و گوئن بهش میگه که این تصمیم تصمیم گوئن نیست و تصمیم خود پیتر هست و این کار رو برای پیتر سخت تر میکنه
بعد از اون و زمانی که پیتر به بالای یک ساختمون نزدیک تیمراستان راونکرافت میرسه با جولیا کارپنتر مادام وب جدید روبه‌رو میشه
ما در ادامه داستان میبینیم که جولیا هم سعی بر منصزف کردن اون داره و به اون به پیتر میگه که اگه بحث کشتن نومن بود تصمیم خیلی واضح بود اما الان که نومن قراره تطهیر بشه واقعا سخته که بخوای نزاری اینکار رو کنی و درست زمانی که جولیا فک میکنه پیتر داره قانع میشه ناگهان پیتر تصمیمش رو میگیرا و میپره تا نومن رو نجات بده در ادامه ما شخصیت های عنکبوتی رو میبینم که گرد هم میان اونا متوجه میشن که حت فردی از گزشته(گوئن) فردی از زمان حال(مایلز) یا فردی از اینده(جولیا) هم نمیتونن پیتر رو از تصمیمش منصرف کنن و تصمیم میگیرن که پیتر رو متوقف کنن
طراحی: طراحی این کمیک خوب بود و من راضیم توجه به جزئیات خوبی داشت(یکی از افراد سین ایتر قابلمه دستش بود) طراحی چهره ها و مبارزات ام واقعا خوب بود و من راضیم
ترجمه: ترجمه اقای حیدری و نظارت اقای ترابی تشکر میکنم و ازشون سپاسگزارم واقعا کارتون درسته جملاتی که تو این کمیک بوو واقعا سنگین و سخت بودن شما اونا رو به بهترین شکل برای ما ترجمه کردید واقعا سپاسگزارم
ادیت اقای رجبی هم که دیگه حرفی توش نیست و عالی عالی هست و من از ایشون تشکر میکنم واقعا دستتون درد نکنه
نمره به داستان :۱۰
نمره به طراحی:۹/۵
نمره به ترجمه:۱۰
نمره به ادیت:۱۰
بازم ممنونم ازتون مشتاقانه منتظر خوندن کمیک گناهان نورمن ازبورن هستم
نقل قول کردن
Mahdiarvenom
#6 Mahdiarvenom 1399-07-05 21:37
با سلام و تشکر
یه شماره عالی دیگه از این سری ،اسپنسر واقعا تو این شماره پیتر رو از دیگر عنکبوتی ها متمایز کرد و نشون داد واقعا به شعاری که می ده معتقده ،در حالی که مایلز ،گوئن و... هم به نکشتن اعتقاد داشتن ولی کاری که می خوان بکنن کاملا با عقایدشان در تضاده،البته به نظرم تو این ماجرا اصلا پیتر نباید دو دل می شد چون ندونستن هدف سن ایتر خودش دلیلی برای نجات ازبورن هست.
درباره ی داستان باید بگم سن ایتر و کیندرد دارن از سناریو تفرقه بینداز و حکومت کن استفاده می کنن و شاید ازبورن فقط یه طعمست که بین پیتر و متحدانش فاصله بندازن و شاید سن ایتر بتونه متحدان پیتر شست و شو مغزی بده و اونجاست که که کیندرد می تونه پیتر رو در تنهایی شکار کنه.
سوال اصلی الان اسلحه سری نورمن که پشتش بهش گرمه(که من فکر می کنم کارنیج باز باشه و اگه سن ایتر تطهیر کنه کارمون تمومه) .
بریم سمت طراحی کار ،راستش زیاد از طراحی کار رازی نبودم به نظرم چند تا جا توجه کمی به جزئیات شده بود و زیاد خوب از آب در نیومده بود مثلا در صفحه آخر که می تونست نقطه قوت این شماره از نظر طراحی باشه ولی واقعا نامیده کننده بود مثلا اگه به مایلز دقت کنید یکی از چشماش از اون یکی بزرگ تره و لوگو عنکبوتی رو سینه اش با حاشیه های قرمز لباسش تو هم رفته بودند و زیاد واضح نبود.ولی جسیکا و آنیا و سیندی که واقعا بد بودن هم از نظر فرم بدنشون و این که بزرگترین عیب که به چش می خورد لب های جسیکا و آنیا بود و اصلا خیلی رو اعصاب بودن ،البته این عیب همیشه تو طراحی های آقای بگلی مشاهده میشه (وقتی یه شخصیت رو که در فاصله نسبتا دوری ایستاده طراحی می کنن)
ادیت و ترجمه که اصلا جای بحث نداره ،همیشه عالیه ،واقعا وقتی یه کمیک از سایت های دیگه می خونم همش حس می کنم هیچی نفهمیدم ،چون که جمله بندی های زیاد به ترتیب نیست و همینطور ویرگول تو جا هایی که لازمه به کار نرفته .کلا شما همیشه کار ها رو با کیفیت عالی می زارید ولی بقیه همیشه از سر و تهش می زنند.واقعا متشکرم.
نقل قول کردن
Mohamadgg
#7 Mohamadgg 1399-07-05 23:33
اقا من حالا می خوام یچی بگم ولی شاید اصلا در حدی نباشم که اظهار نظر کنم ولی نامردیه انقدر برای این کمیک زحمت کشیده بشه و تعداد نظرات ۵ تا بشه اون هم یک همچین کمیک جنجالی و معرکه ای
شاید حالا بعضیا بگن کار داریم و درس،حتما لازم نیست یه نقد ۳۰ صفحه ای بفرستید یه تشکر و خسته نباشید هم واقعا خستگی این عزیزان رو در میکنه.
البته من در حدی نیستم از شما تشکر کنم که اینطور بی منت و رایگان از زندگیتون زدین تا ما راحت باشیم و بتونیم با زبان فارسی و ادیت معرکه این کمیک رو بخونیم.
من واقعا از تمام کسانی که برای ما زحمت میکشن تشکر میکنم و امیدوارم همیشه پاینده باشند و دوست دارم خدمتی هر چند کوچک به این سایت بزرگ بکنم
بازم ممنون
نقل قول کردن
reza_jr998
#8 reza_jr998 1399-07-07 16:21
واو این کمیک خیلی عالیه به کمیک مرگ جین دی ولف هم مرتبط هست اون رو هم مطالعه کنید و همینطور مقاله ده حقیقت مهم درباره سین ایتر را هم بخوانید تا درک بیشتری ازین شخصیت داشته باشین یجورایی اما واقعا معلوم نیست سین ایتر اونارو میکشه یا فقط تطهیر میکنه کمی عجیبه ممکنه نظرم اسپویل داشته باشه پس اول کمیک بوک را مطالعه کنید و اما اینطور که در قسمتهای قبلی این کمیک مشخص شد که سین ایتر قدرتاشون رو میگیره و ی کارایی میکنه که گناهکار انگار احساس شرمندگی کنه و همینطور که الان رفته سراغ نورمن کسی که گوئن پیتر دنیای اصلی رو کشت و پیتر حسابی ازش نفرت داره اسپایدی رو خیلی تهت فشار گذاشته و همین که پای اسپایدی های دنیاهای موازی هم به داستان باز شده باید ی داستان جذابی در بیاد به شدت منتظر قسمت بعدیم :-) در ضمن آزبورن هم خیلی شخصیتی نیست که وقتی بمیره کسی دلش واسش بسوزه بمیره هم به سود بیشتر دنیاهای عنکبوتی میشه والا گناهکار تر از آزبورن :-) ؟ این یارو ی کارایی کرده با اسپایدرمن که پدر جعفر هم با خود جعفر این کارارو نمیکنه :-|
نقل قول کردن
Spider-Fan
#9 Spider-Fan 1399-07-08 15:07
به نقل از Mr. Doctor:
میشه بگین قسمت بعدی کی منتشر میشه؟ :-?

قسمت بعدی تک‌شمارۀ گناهان نورمن آزبورن ـه که ترجمه شده و رفته برای ادیت.
شمارۀ بعدیِ سری هم شمارۀ ۸۵۰ ـه که فردا منتشر می‌شه که ان‌شاءالله با بهترین کیفیت و در سریع‌ترین زمان ممکن آماده می‌شه.

به نقل از Mahdiarvenom:
سوال اصلی الان اسلحه سری نورمن که پشتش بهش گرمه(که من فکر می کنم کارنیج باز باشه و اگه سن ایتر تطهیر کنه کارمون تمومه) .

قسمت بعدی جواب داده می‌شه به این سؤال...

به نقل از Mohamadgg:
اقا من حالا می خوام یچی بگم ولی شاید اصلا در حدی نباشم که اظهار نظر کنم ولی نامردیه انقدر برای این کمیک زحمت کشیده بشه و تعداد نظرات ۵ تا بشه اون هم یک همچین کمیک جنجالی و معرکه ای
شاید حالا بعضیا بگن کار داریم و درس،حتما لازم نیست یه نقد ۳۰ صفحه ای بفرستید یه تشکر و خسته نباشید هم واقعا خستگی این عزیزان رو در میکنه.
البته من در حدی نیستم از شما تشکر کنم که اینطور بی منت و رایگان از زندگیتون زدین تا ما راحت باشیم و بتونیم با زبان فارسی و ادیت معرکه این کمیک رو بخونیم.
من واقعا از تمام کسانی که برای ما زحمت میکشن تشکر میکنم و امیدوارم همیشه پاینده باشند و دوست دارم خدمتی هر چند کوچک به این سایت بزرگ بکنم
بازم ممنون

ممنون از نظرتون.
همین‌که در مورد کمیک نظر بدید و بررسی‌ش کنید بهترین تشکری هست که می‌تونید بکنید.
امیدوارم دوستان دیگه هم چند دقیقه وقت بذارن و نظرشون رو بگن راجع به داستان. خصوصاً شمارۀ بعدی (۸۵۰) که سالگرد دوسالگی رانِ اسپنسر هست و یک شمارۀ تاریخی.
نقل قول کردن
werwer
#10 werwer 1399-07-08 15:18
سلام خسته نباشید خیلی ممنون برای ترجمه و ادیت این کمیک
راستش این کمیک خیلی کمیک خوبی از آب در اومد چون آدمو به کلی درگیر داستان می کنه و همین طور منتظر ادامه داستان :lol:
باز هم ممنون از سایت شما
نقل قول کردن
slade wilson
#11 slade wilson 1399-07-08 18:18
به نقل از Spider-Fan:
به نقل از Mr. Doctor:
میشه بگین قسمت بعدی کی منتشر میشه؟ :-?

قسمت بعدی تک‌شمارۀ گناهان نورمن آزبورن ـه که ترجمه شده و رفته برای ادیت.
شمارۀ بعدیِ سری هم شمارۀ ۸۵۰ ـه که فردا منتشر می‌شه که ان‌شاءالله با بهترین کیفیت و در سریع‌ترین زمان ممکن آماده می‌شه.

به نقل از Mahdiarvenom:
سوال اصلی الان اسلحه سری نورمن که پشتش بهش گرمه(که من فکر می کنم کارنیج باز باشه و اگه سن ایتر تطهیر کنه کارمون تمومه) .

قسمت بعدی جواب داده می‌شه به این سؤال...

به نقل از Mohamadgg:
اقا من حالا می خوام یچی بگم ولی شاید اصلا در حدی نباشم که اظهار نظر کنم ولی نامردیه انقدر برای این کمیک زحمت کشیده بشه و تعداد نظرات ۵ تا بشه اون هم یک همچین کمیک جنجالی و معرکه ای
شاید حالا بعضیا بگن کار داریم و درس،حتما لازم نیست یه نقد ۳۰ صفحه ای بفرستید یه تشکر و خسته نباشید هم واقعا خستگی این عزیزان رو در میکنه.
البته من در حدی نیستم از شما تشکر کنم که اینطور بی منت و رایگان از زندگیتون زدین تا ما راحت باشیم و بتونیم با زبان فارسی و ادیت معرکه این کمیک رو بخونیم.
من واقعا از تمام کسانی که برای ما زحمت میکشن تشکر میکنم و امیدوارم همیشه پاینده باشند و دوست دارم خدمتی هر چند کوچک به این سایت بزرگ بکنم
بازم ممنون

ممنون از نظرتون.
همین‌که در مورد کمیک نظر بدید و بررسی‌ش کنید بهترین تشکری هست که می‌تونید بکنید.
امیدوارم دوستان دیگه هم چند دقیقه وقت بذارن و نظرشون رو بگن راجع به داستان. خصوصاً شمارۀ بعدی (۸۵۰) که سالگرد دوسالگی رانِ اسپنسر هست و یک شمارۀ تاریخی.

آقای حیدری حتما فردا این کمیک 850 به عشق شما ها عزیزان نقد خواهم کرد ;-)
نقل قول کردن
Spider-Fan
#12 Spider-Fan 1399-07-09 18:42
#9:
دوستان ظاهراً شمارۀ ۸۵۰ که قرار بود امروز منتشر بشه، یک هفته تأخیر خورده و چهارشنبۀ بعدی (۷ اکتبر/۱۶ مهر) منتشر می‌شه.
عجیبه که خیلی بی‌سر و صدا این عنوان رو تأخیر زدن و من سایتی رو ندیدم که پوشش داده باشه خبر رو. نیک لو (سردبیر کمیک‌های اسپایدرمن) توی توییترش خبر داده:
uplooder.net/.../...
به هر حال این هفته منتظر شمارۀ ۸۵۰ نباشید.
امّا این وعده رو می‌دم بهتون که تک‌شمارۀ «گناهان نورمن آزبورن»، شمارۀ ۲۸ سری «ونوم»، شمارۀ ۵ «مردعنکبوتی سیمبیوتی: حقیقت بیگانه» و البته جلد دوّم «سه جوکر» به زودی روی سایت قرار می‌گیرند...
نقل قول کردن
slade wilson
#13 slade wilson 1399-07-09 19:37
به نقل از Spider-Fan:
#9:
دوستان ظاهراً شمارۀ ۸۵۰ که قرار بود امروز منتشر بشه، یک هفته تأخیر خورده و چهارشنبۀ بعدی (۷ اکتبر/۱۶ مهر) منتشر می‌شه.
عجیبه که خیلی بی‌سر و صدا این عنوان رو تأخیر زدن و من سایتی رو ندیدم که پوشش داده باشه خبر رو. نیک لو (سردبیر کمیک‌های اسپایدرمن) توی توییترش خبر داده:
uplooder.net/.../...
به هر حال این هفته منتظر شمارۀ ۸۵۰ نباشید.
امّا این وعده رو می‌دم بهتون که تک‌شمارۀ «گناهان نورمن آزبورن»، شمارۀ ۲۸ سری «ونوم»، شمارۀ ۵ «مردعنکبوتی سیمبیوتی: حقیقت بیگانه» و البته جلد دوّم «سه جوکر» به زودی روی سایت قرار می‌گیرند...

فدا سرتون آقای حیدری من که همیشه صبر میکنم چون بخدا آنقدر ادیت و ترجمه شما عالیه که ارزش صبر کردن داره هرچی کمیک ترجمه کنید با جون دل می‌خوانم چه دیر بیاد چه زود خسته نباشید به خاطر زحماتتون تشکر میکنم
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#14 Mr. Doctor 1399-07-09 20:23
به نقل از Spider-Fan:
#9:
دوستان ظاهراً شمارۀ ۸۵۰ که قرار بود امروز منتشر بشه، یک هفته تأخیر خورده و چهارشنبۀ بعدی (۷ اکتبر/۱۶ مهر) منتشر می‌شه.
عجیبه که خیلی بی‌سر و صدا این عنوان رو تأخیر زدن و من سایتی رو ندیدم که پوشش داده باشه خبر رو. نیک لو (سردبیر کمیک‌های اسپایدرمن) توی توییترش خبر داده:
uplooder.net/.../...
به هر حال این هفته منتظر شمارۀ ۸۵۰ نباشید.
امّا این وعده رو می‌دم بهتون که تک‌شمارۀ «گناهان نورمن آزبورن»، شمارۀ ۲۸ سری «ونوم»، شمارۀ ۵ «مردعنکبوتی سیمبیوتی: حقیقت بیگانه» و البته جلد دوّم «سه جوکر» به زودی روی سایت قرار می‌گیرند...

واقعا حیف شد،خیلی منتظر شماره بعدی اسپایدرمن بودم.
همچنین دستتون درد نکنه بخاطر این خبر خوشتون که چهارتا کمیک به زودی قرار میدین؛ممنون از زحماتتون :-)
نقل قول کردن
Mahdiarvenom
#15 Mahdiarvenom 1399-07-09 21:48
به نقل از Spider-Fan:
#9:
دوستان ظاهراً شمارۀ ۸۵۰ که قرار بود امروز منتشر بشه، یک هفته تأخیر خورده و چهارشنبۀ بعدی (۷ اکتبر/۱۶ مهر) منتشر می‌شه.
عجیبه که خیلی بی‌سر و صدا این عنوان رو تأخیر زدن و من سایتی رو ندیدم که پوشش داده باشه خبر رو. نیک لو (سردبیر کمیک‌های اسپایدرمن) توی توییترش خبر داده:
uplooder.net/.../...
به هر حال این هفته منتظر شمارۀ ۸۵۰ نباشید.
امّا این وعده رو می‌دم بهتون که تک‌شمارۀ «گناهان نورمن آزبورن»، شمارۀ ۲۸ سری «ونوم»، شمارۀ ۵ «مردعنکبوتی سیمبیوتی: حقیقت بیگانه» و البته جلد دوّم «سه جوکر» به زودی روی سایت قرار می‌گیرند...

واقعا حیف شده که تاخیر خورد ،ولی باز کمیکایی که نام بردید یکی از یکی بهتره مخصوصا شماره ۲۸ ونوم و سه جوکر که خواهش می کنم این دو زود تر قرار بگیرند البته به همین اندازه برای خوندن گناهان نورمن ازبورن هم اشتیاق دارم و مرد عنکبوتی سیمبیوتی هم همینطور.واقعا ممنون
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

 

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

14

18

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

38

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

30

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

008

009

39

24

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

48

37