کدام شخصیت‌های عنکبوتی در دنبالهٔ انیمیشن "اسپایدرمن: سفر به دنیای عنکبوتی" حضور خواهند داشت؟

کدام شخصیت‌های عنکبوتی در دنبالهٔ انیمیشن «اسپایدرمن: سفر به دنیای عنکبوتی» حضور خواهند داشت؟

ممکن است تیزر کوتاهِ پخش‌شده از این انیمیشن اطلاعات مهمی از شخصیت‌های آن را لو دهد!

چند روز پیش بود که سونی بی‌مقدمه تیزری کوتاه مربوط به انیمیشن موفق Spider-Man: Into The Spider-Verse منتشر کرد که ساخته شدن دنبالهٔ این انیمیشن را تأیید و تاریخ اکران آن را مشخص کرد. این تیزر کوتاه با افکت های «گلیچ» (Glitch) پیاپی‌اش که بر روی لوگوی اسپایدرمن اعمال می‌شد، دقیقاً همان حال‌و‌هوای انیمیشن را تداعی می‌کرد. با نگاه دقیق‌تر به تیزر، به راحتی می‌توان پی برد که با هر بار گلیچ‌شدن لوگوی اصلی، لوگوی یک اسپایدرمن دنیایی موازی سریعاً به نمایش در می‌آید. [در این تیزر حدود ۱۵ لوگوی مختلف به کار رفت!]در نتیجه حدس می‌زنیم که این لوگوها، مربوط به شخصیت‌های جدیدی هستند که در دنبالهٔ انیمیشن حضور خواهند یافت. در این مقاله، به بررسی این لوگوها می‌پردازیم و حدس می‌زنیم هر کدام مربوط به کدام شخصیت شناخته‌شدهٔ دنیای اسپایدرمن هستند. با ما همراه باشید...

 

- اسپایدرمن نگاتیو

اسپایدرمن نگاتیو

در لحظه‌ای از تریلر، لوگوی عنکبوتی‌ای را می‌بینیم که رنگ آن به همراه پس‌زمینه‌اش اصطلاحاً invert   شده اند و در واقع لوگوی آبی‌رنگی بر روی پس‌زمینهٔ سفیدرنگ دیده می‌شود! کاستومی که با این ویژگی‌ها می‌شناسیم، همان لباس «اسپایدرمن نگاتیو» است. این لباس حاصل نبرد اسپایدرمن با «مستر نگاتیو» است که جزو کاستوم‌های بازی Spider-Man PS4‌ هم بود. (برای آشنایی با این خبیث به این مقاله  مراجعه کنید.)

بنابراین حدس می‌زنیم که یا مستر نگاتیو جزو خبیث‌های قسمت بعدی خواهد بود و یا نسخه‌ای از این اسپایدرمن نگاتیوی را در کنار دیگر شخصیت‌های عنکبوتی خواهیم دید.

  

- اسپایدرمن ژاپنی

اسپایدرمن ژاپنی

در لحظه‌ای دیگر در تیزر، لوگوی اسپایدرمن با شکل و شمایلی جدید دیده می‌شود که کاملاً مشابه لوگوی «اسپایدرمن ژاپنی» است. برای آشنایی با این نسخهٔ جالب و متفاوت از اسپایدرمن، به این مقاله مراجعه کنید. تشابه این لوگو با لوگوی اسپایدرمن ژاپنی آن‌قدر واضح بود که جزو نخستین حدس‌های هواداران درمورد اسپایدرمن قسمت بعدی بود.

و البته «فیل لرد» (مغز متفکر انیمیشن دنیای عنکبوتی) هم حضور این شخصیت را در قسمت بعدی تأیید کرده است. پس مطمئنیم که این شخصیت را در قسمت بعد خواهیم دید!

 

-اسپایدرمن برتر

اسپایدرمن برتر

جایی دیگر، لوگویی قرمز و مشکی با افکتی شبیه خون می‌بینیم که در نخستین نگاه، خبر از حضور ورژن خشنی از اسپایدرمن می‌دهد. بنابراین حدس می‌زنیم این لوگو مربوط به «اسپایدرمن برتر» است.

البته عده‌ای احتمال می‌دهند این لوگو متعلق به «کارنیج عنکبوتی» باشد؛ اما از طرفی ظاهر سیمبیوت متفاوت‌تر است و حالتی بیگانه دارد و از طرفی دیگر این اسپایدرمن برای انیمیشنی با درجهٔ سنی PG زیادی خشن است! (او جزو اسپایدرمن‌هایی‌ست که گوشت انسان می‌خورد!) بنابراین فکر می‌کنیم این لوگو اشاره به اسپایدرمن برتر دارد.

  

- اسپایدر پانک

اسپایدر پانک 

در جایی دیگر، لوگوی عنکبوتی را روی پس‌زمینه‌ای زرد رنگ با اشکال مختلف می‌بینیم. نزدیک‌ترین احتمالی که راجع به شخصیت صاحب این لوگو داریم، شخصیت «اسپایدرپانک» است (این شخصیت اینجا معرفی شده است). اسپایدرپانک ورژنی متفاوت و آشوب‌طلب از اسپایدرمن است که از دنیای ۱۳۸ آمده است.

اسپایدر پانک

بخاطر سبک بصری متفاوت و جذاب این شخصیت، حضور او در کنار دیگر عنکبوتیان می‌تواند تنوع گروه را بیشتر کند و البته شاهد خلق لحظات بامزه‌ای هم باشیم!

 

- اسکارلت اسپایدر

اسکارلت اسپایدر

در جایی دیگر، لوگویی را می‌بینیم که بر روی پس‌زمینه‌ای به رنگ آبی کم‌رنگ و با بافتی پارچه‌ای به نقش درآمده است. این ترکیب رنگ ما را به یاد «اسکارلت اسپایدر» (مشهورترین کلون اسپایدرمن) می‌اندازد. برای آشنایی با این شخصیت این مقاله را بخوانید.

اسکارلت اسپایدر همواره جزو شخصیت‌های محبوب دنیای عنکبوتی بوده است. او در جریان Clone Saga (دههٔ ۹۰) خودش را برای نجات پیتر پارکر قربانی کرد. اما در چند سال پیش طی داستان Dead No More: Clone Conspiracy فهمیدیم که او از مرگ بازگشته و تبدیل به «شغال» جدید شده‌است! به هر حال، او به هویت اصلی‌اش بازگشته و در رویداد «قیامت عنکبوتی» هم حضور مؤثری داشت.

 

-زن عنکبوتی (جسیکا درو)

زن عنکبوتی (جسیکا درو) 

در طول تیزر، ۲ بار لوگوهایی دیده می‌شد که ما را به یاد «زن عنکبوتی» (جسیکا درو) می‌انداخت.ابتدا لوگویی عادی با سایهٔ زرد رنگ که ما را به یاد لباس نمادین جسیکا درو می‌انداخت و دوم لوگویی قرمز و زرد که پس‌زمینه‌اش ما را به یاد حرفهٔ جاسوسی این شخصیت می‌اندازد. (برای آشنایی با این شخصیت می‌توانید به این مقاله مراجعه کنید.)

جسیکا درو یکی از مشهورترین زنان عنکبوتی‌ست و حضورش در کنار دیگر عنکبوتی‌ها در دنبالهٔ این انیمیشن می‌تواند تعاملات جذابی به همراه آورد. همچنین تعدد شخصیت‌های مذکر عنکبوتی، می‌تواند دلیل دیگری بر حضور این شخصیت در قسمت دوم انیمیشن باشد!

 

- سیلک

سیلک

یک لوگوی دیگر، لوگویی با پس‌زمینهٔ سفید مایل به خاکستری به همراه اشکال صورتی‌رنگ در پس‌زمینه است. این ترکیب رنگ، ما را به یاد شخصیت «سیلک» (سیندی مون)، یکی از عنکبوتی‌های نوظهور، می‌اندازد.

این شخصیت در این مقاله به طور کامل معرفی شده‌است؛ پس دیگر به تکرار پیشینه و سرگذشت او نمی‌پردازیم. اما نکتهٔ جالب در مورد این شخصیت، اصلیت آسیایی و شرقی اوست. از آن‌جایی که سازندگان این انیمیشن توجه بسیاری به تنوع و تکراری‌نبودن شخصیت‌های عنکبوتی داشته‌اند، پس حضور سیلک در دنبالهٔ سفر به دنیای عنکبوتی چندان دور از ذهن به نظر نمی‌رسد.

  

- لباس زرهی؟

یک لوگوی دیگر، لوگوی سبک نئونی‌ای از لوگوی اصلی‌ست. این لوگو می‌تواند اشاره به شخصیت SP//dr در دنبالهٔ انیمیشن داشته باشد. اما از آن‌جایی که این شخصیت را در قسمت پیشین دیدیم، پس حدس می‌زنیم این لوگو مربوط به یکی از لباس‌های زرهی اسپایدرمن باشد. (برای کسب اطلاعات بیشتر دربارهٔ لباس زرهی، به این مقاله رجوع کنید.)

پیش‌تر این لباس را در مجموعهٔ لباس‌های اسپایدرمن مرحوم (!) دنیای مایلز مورالز دیده بودیم. پس ممکن است این لوگو مربوط به شخصیت جدیدی نباشد و خودِ مایلز به خاطر ضرورت پیش‌آمده این لباس را بر تن کند.

 

- اسپایدرمن توبی مگوایر!

اسپایدرمن توبی مگوایر

و آخرین لوگو، لوگویی نه چندان متفاوت با پس‌زمینهٔ تار عنکبوت است. ترکیب رنگی که در این لوگو دیده می‌شود، بسیار نزدیک به لباس خاطره‌انگیز «توبی مگوایر» در سه‌گانهٔ Spider-Man سم ریمی می‌باشد! از آن‌جایی که پیش‌تر تأیید شد که قرار بوده اسپایدرمن مگوایر در قسمت اول انیمیشن حضوری افتخاری داشته باشد، حال حدس می‌زنیم که این حضور در قسمت بعدی انیمیشن رقم بخورد.

  

نظر شما چیست؟ چه شخصیت عنکبوتی دیگری را در تیزر دیدید؟ می‌خواهید کدام شخصیت‌ها در دنبالهٔ سفر به دنیای عنکبوتی حضور داشته باشند؟

 

محمد صالح حیدری

Spider-Fan

 All rights reserved © Spidey.ir 2019

 (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

اولین حضور "اسپایدر پانک" (SPIDER-PUNK) در دنیای کمیک ترجمه شد + لینک دانلود

10 حقیقت مهمی که باید درباره شخصیت «اسپایدر پانک» بدانید

10 چیزی که انتظار داریم در انیمیشن " اسپایدرمن: به درون دنیای عنکبوتی 2" ببینیم!

خبر داغ! سونی رسماً تاریخ اکران قسمت دوم انیمیشن "سفر به دنیای عنکبوتی" را اعلام کرد!

7 درسی که دی سی باید از انیمیشن "اسپایدرمن: سفر به دنیای عنکبوتی " یاد بگیرد

نقد انیمیشن سینمایی "اسپایدرمن: سفر به دنیای عنکبوتی" 

اسکار 2019: پلنگ سیاه و سفر به دنیای عنکبوتی افتخارآفرین مارول شدند!

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات انیمیشن سینمایی "سفر به دنیای عنکبوتی" – قسمت اول

ایستراگ (EASTER EGG) ها و اشارات انیمیشن سینمایی "سفر به دنیای عنکبوتی" – قسمت دوم 

بررسی ریشه های اصلی انیمیشن "اسپایدرمن : به درون دنیای عنکبوتی"

خبر داغ: سونی انیمیشن سینمایی "زن عنکبوتی" (SPIDER-WOMAN) را میسازد!

اسپایدرمن: سفر به دنیای عنکبوتی جایزه بهترین انیمیشن سال BAFTA را تصاحب کرد

خبر داغ داغ داغ! "مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی" برنده جایزه گلدن گلوب شد!

معرفی تمام مردان و زنان عنكبوتی – قسمت اول

معرفی تمام مردان و زنان عنكبوتی – قسمت دوم

 

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

hm
#1 hm 1398-08-16 10:22
با سلام
مقاله بسیار خوبی بود
بنظرم سیلک حتما تو این انیمیشن حضور داره چون نقش مهمی در کمیک قیامت عنکبوتی داشت و اگه اسپايدر پانک و مرد عنکبوتی برتر هم باشن فضا خیلی متنوع میشه فکر کنم مرد عنکبوتی کیهانی هم حضور داشته باشه .
نقل قول کردن
MP Spidey
#2 MP Spidey 1398-08-16 10:35
اسپایدرمن 2099 رو ننوشتین.
به احتمال زیاد هستش. چون توی سکانس بعد از تیتراژ فیلم قبلی هم بود.
نقل قول کردن
hm
#3 hm 1398-08-16 11:07
به نقل از MP Spidey:
اسپایدرمن 2099 رو ننوشتین.
به احتمال زیاد هستش. چون توی سکانس بعد از تیتراژ فیلم قبلی هم بود.

بله شما درست میگید به احتمال زیاد اون هم حضور داره
نقل قول کردن
moali
#4 moali 1398-08-16 11:10
سپاس از آقای حیدری که این موشکافی رو از این تیزر کوتاه انجام دادند.
خودم به شخصه انتظار حتی پیشرفت نسبت به قسمت اول را دارم؛ چرا که وقتی یک اثر اینچنین شروع قدرتمندانه‌ای را تجربه می‌کند و این همه ایده و فکر پشتش نهفته است، قطعا قسمت دومی بهتر را ارائه خواهد داد، مضافا بر اینکه می‌دانیم دنیای عنکبوتی اون‌قدر متنوع هست که حالاحالاها جا باشه برای ارائه تنوعات بکر و نوضوعات دست‌نخورده و جدید.
نقل قول کردن
mtm
#5 mtm 1398-08-16 11:12
به نقل از MP Spidey:
اسپایدرمن 2099 رو ننوشتین.
به احتمال زیاد هستش. چون توی سکانس بعد از تیتراژ فیلم قبلی هم بود.

این مقاله درباره تیزر پخش شده و اون لوگوها میباشد
اسپایدرمن 2099 رو که قبلا اینجا گفته بودیم:
bit.ly/2JVcOWo
نقل قول کردن
mtm
#6 mtm 1398-08-16 11:14
به نقل از moali:
سپاس از آقای حیدری که این موشکافی رو از این تیزر کوتاه انجام دادند.
خودم به شخصه انتظار حتی پیشرفت نسبت به قسمت اول را دارم؛ چرا که وقتی یک اثر اینچنین شروع قدرتمندانه‌ای را تجربه می‌کند و این همه ایده و فکر پشتش نهفته است، قطعا قسمت دومی بهتر را ارائه خواهد داد، مضافا بر اینکه می‌دانیم دنیای عنکبوتی اون‌قدر متنوع هست که حالاحالاها جا باشه برای ارائه تنوعات بکر و نوضوعات دست‌نخورده و جدید.

والا حقیقتش من دوست دارم تو قسمت دوم یه چیز فوق العاده crazy ببینم!
یعنی برام مهم نیست مثل قسمت اول یه شاهکار هنری باشه و اسکار ببره
دوست دارم بزنن به سیم اخر و یه داستان باحال مثل وارثان روایت کنند و برن به دنیاهیا مختلف و اسپایدرمن های مختلف ببینیم و ارتش درست کنند و اینا!
به نظرم روایت چنین داستانی فقط تو دنیای انیمیشن مقدوره و این بهترین فرصته
نقل قول کردن
hm
#7 hm 1398-08-16 11:36
به نقل از mtm:
به نقل از moali:
سپاس از آقای حیدری که این موشکافی رو از این تیزر کوتاه انجام دادند.
خودم به شخصه انتظار حتی پیشرفت نسبت به قسمت اول را دارم؛ چرا که وقتی یک اثر اینچنین شروع قدرتمندانه‌ای را تجربه می‌کند و این همه ایده و فکر پشتش نهفته است، قطعا قسمت دومی بهتر را ارائه خواهد داد، مضافا بر اینکه می‌دانیم دنیای عنکبوتی اون‌قدر متنوع هست که حالاحالاها جا باشه برای ارائه تنوعات بکر و نوضوعات دست‌نخورده و جدید.

والا حقیقتش من دوست دارم تو قسمت دوم یه چیز فوق العاده crazy ببینم!
یعنی برام مهم نیست مثل قسمت اول یه شاهکار هنری باشه و اسکار ببره
دوست دارم بزنن به سیم اخر و یه داستان باحال مثل وارثان روایت کنند و برن به دنیاهیا مختلف و اسپایدرمن های مختلف ببینیم و ارتش درست کنند و اینا!
به نظرم روایت چنین داستانی فقط تو دنیای انیمیشن مقدوره و این بهترین فرصته

بله شما درست میگید اما بنظر من نمیشه به همه عنکبوتی ها بطور کامل پرداخت چون هم هزینه ها بالا می ره و هم مدت ساخت هم بسیار زیاد میشه
نقل قول کردن
Capitan strange
#8 Capitan strange 1398-08-16 13:18
به نقل از mtm:
به نقل از moali:
سپاس از آقای حیدری که این موشکافی رو از این تیزر کوتاه انجام دادند.
خودم به شخصه انتظار حتی پیشرفت نسبت به قسمت اول را دارم؛ چرا که وقتی یک اثر اینچنین شروع قدرتمندانه‌ای را تجربه می‌کند و این همه ایده و فکر پشتش نهفته است، قطعا قسمت دومی بهتر را ارائه خواهد داد، مضافا بر اینکه می‌دانیم دنیای عنکبوتی اون‌قدر متنوع هست که حالاحالاها جا باشه برای ارائه تنوعات بکر و نوضوعات دست‌نخورده و جدید.

والا حقیقتش من دوست دارم تو قسمت دوم یه چیز فوق العاده crazy ببینم!
یعنی برام مهم نیست مثل قسمت اول یه شاهکار هنری باشه و اسکار ببره
دوست دارم بزنن به سیم اخر و یه داستان باحال مثل وارثان روایت کنند و برن به دنیاهیا مختلف و اسپایدرمن های مختلف ببینیم و ارتش درست کنند و اینا!
به نظرم روایت چنین داستانی فقط تو دنیای انیمیشن مقدوره و این بهترین فرصته


کاملا صحیح
ولی به نظرم با این روندی که فرمودین احتمال این که قسمت سوم این انیمیشن که هر سکانسش یک اثر هنریه ساخته بشه کم میشه
به طور مثال میشه گفت تقریبا جمع بندی کردن برای قسمت دو
ولی باز هم مشخص نیست تصمیمی گرفته بشه برای قسمت سوم یا نه
باید ببینیم تو این انیمیشن چی پیش میاد
نقل قول کردن
moali
#9 moali 1398-08-16 13:25
به نقل از mtm:
به نقل از moali:
سپاس از آقای حیدری که این موشکافی رو از این تیزر کوتاه انجام دادند.
خودم به شخصه انتظار حتی پیشرفت نسبت به قسمت اول را دارم؛ چرا که وقتی یک اثر اینچنین شروع قدرتمندانه‌ای را تجربه می‌کند و این همه ایده و فکر پشتش نهفته است، قطعا قسمت دومی بهتر را ارائه خواهد داد، مضافا بر اینکه می‌دانیم دنیای عنکبوتی اون‌قدر متنوع هست که حالاحالاها جا باشه برای ارائه تنوعات بکر و نوضوعات دست‌نخورده و جدید.

والا حقیقتش من دوست دارم تو قسمت دوم یه چیز فوق العاده crazy ببینم!
یعنی برام مهم نیست مثل قسمت اول یه شاهکار هنری باشه و اسکار ببره
دوست دارم بزنن به سیم اخر و یه داستان باحال مثل وارثان روایت کنند و برن به دنیاهیا مختلف و اسپایدرمن های مختلف ببینیم و ارتش درست کنند و اینا!
به نظرم روایت چنین داستانی فقط تو دنیای انیمیشن مقدوره و این بهترین فرصته


دقیقا!
وقتی در فیلم اول خیلی از جلوه‌های هنری مثل جنس فریم خاص تصاویر و... رو میشه، این احتما بالاست که از نظر اسکاری و جوایز و... شاید نتونه برای منتقدها مثل قسمت قبل تو چشم باشه ولی برای تماشاچی‌ها و هوادارها چرا؛ همونطور که شما اشاره کردید این به سیم آخر زدنه همه را به سقف می‌چسبونه! و باتوجه به تیزر منتشر شده و گمانه‌زنی‌ها شک نکنید که این crazy شدنه هم به وقوع خواهد پیوست ;-)
نقل قول کردن
moali
#10 moali 1398-08-16 13:29
به نقل از hm:
به نقل از mtm:
به نقل از moali:
سپاس از آقای حیدری که این موشکافی رو از این تیزر کوتاه انجام دادند.
خودم به شخصه انتظار حتی پیشرفت نسبت به قسمت اول را دارم؛ چرا که وقتی یک اثر اینچنین شروع قدرتمندانه‌ای را تجربه می‌کند و این همه ایده و فکر پشتش نهفته است، قطعا قسمت دومی بهتر را ارائه خواهد داد، مضافا بر اینکه می‌دانیم دنیای عنکبوتی اون‌قدر متنوع هست که حالاحالاها جا باشه برای ارائه تنوعات بکر و نوضوعات دست‌نخورده و جدید.

والا حقیقتش من دوست دارم تو قسمت دوم یه چیز فوق العاده crazy ببینم!
یعنی برام مهم نیست مثل قسمت اول یه شاهکار هنری باشه و اسکار ببره
دوست دارم بزنن به سیم اخر و یه داستان باحال مثل وارثان روایت کنند و برن به دنیاهیا مختلف و اسپایدرمن های مختلف ببینیم و ارتش درست کنند و اینا!
به نظرم روایت چنین داستانی فقط تو دنیای انیمیشن مقدوره و این بهترین فرصته

بله شما درست میگید اما بنظر من نمیشه به همه عنکبوتی ها بطور کامل پرداخت چون هم هزینه ها بالا می ره و هم مدت ساخت هم بسیار زیاد میشه


ببینید قرار نیست به همه شخصیت‌ها پرداخته بشه چون اکر بودجه هم باشه وقت رو نمی‌شود کش داد!
اما بحث این‌جاست که مثل قسمت قبل فقط حضور و یا یک تیم‌آپ می‌تونه برای هوادارها خیلی هایپ‌کننده باشه، همون طور که نوآر و خوک‌عنکبوتی و.‌‌.. در قسمت اول اوریجینی از خود بروز ندادن ولی با دیدن ماجراجویی‌هایشا ن همه هوادارها کیف کردند. در مورد سایر عنکبوتی‌های مذکور هم امر صدق میکنه
نقل قول کردن
moali
#11 moali 1398-08-16 13:31
به نقل از Capitan strange:
به نقل از mtm:
به نقل از moali:
سپاس از آقای حیدری که این موشکافی رو از این تیزر کوتاه انجام دادند.
خودم به شخصه انتظار حتی پیشرفت نسبت به قسمت اول را دارم؛ چرا که وقتی یک اثر اینچنین شروع قدرتمندانه‌ای را تجربه می‌کند و این همه ایده و فکر پشتش نهفته است، قطعا قسمت دومی بهتر را ارائه خواهد داد، مضافا بر اینکه می‌دانیم دنیای عنکبوتی اون‌قدر متنوع هست که حالاحالاها جا باشه برای ارائه تنوعات بکر و نوضوعات دست‌نخورده و جدید.

والا حقیقتش من دوست دارم تو قسمت دوم یه چیز فوق العاده crazy ببینم!
یعنی برام مهم نیست مثل قسمت اول یه شاهکار هنری باشه و اسکار ببره
دوست دارم بزنن به سیم اخر و یه داستان باحال مثل وارثان روایت کنند و برن به دنیاهیا مختلف و اسپایدرمن های مختلف ببینیم و ارتش درست کنند و اینا!
به نظرم روایت چنین داستانی فقط تو دنیای انیمیشن مقدوره و این بهترین فرصته


کاملا صحیح
ولی به نظرم با این روندی که فرمودین احتمال این که قسمت سوم این انیمیشن که هر سکانسش یک اثر هنریه ساخته بشه کم میشه
به طور مثال میشه گفت تقریبا جمع بندی کردن برای قسمت دو
ولی باز هم مشخص نیست تصمیمی گرفته بشه برای قسمت سوم یا نه
باید ببینیم تو این انیمیشن چی پیش میاد


اتفاقا سونی ساخت یک دنیای انیمیشنی رو بر اساس اسپایدر ورس تایید کرده؛ چرا که اتفاق چون اثر هنریه، هزینه ساخت خیلی بالایی نداره(بودجه قسمت اول حدود۹۰ ملیون بود) و از طرف دیگه برای پرداخت به شخصیت‌های متعدد و جذاب عنکبوتی و پرپتانسیل، بسیار هم جا برای ساخت اسپین‌آف‌ها و قسمت‌های بعدی این اثر بازه
نقل قول کردن
Pooya-Spidey
#12 Pooya-Spidey 1398-08-16 15:47
ممنون از آقای حیدری بابت این مقاله ، مثل همیشه کامل و جامع و دقیق
و اینکه واقعا انتظارم از این انیمیشن خیلی رفته بالا یعنی دوست دارم به قول آقای ترابی توی قسمت دوم ی چیز فوق العاده Crazy ببینیم.
بهترین داستان های مردان و زنان عنکبوتی رو اقتباس کنند به خصوص اون بخش وارثان که واقعا اگر این اقتباس انجام بشه نه تنها نسبت به قسمت قبل بهتر خواهد بود بلکه به استقبالی بیشتر از قسمت قبل و افتخاراتی در حد قسمت قبل دست پیدا
خواهد کرد (چون قسمت قبل تقریبا همه جوایز مهم رو برد)
و فروشش هم صد در صد بیشتر خواهد بود!
در پایان هم باید بگم که :
قسمت اول یک شاهکار بود از هر نظر (همونطور که استاد ترابی در نقدشون به این موضوع اشاره کردن) و طبعا انتظارات مخاطب برای قسمت دوم خیلی بالا هست چون قسمت اول رو دیده و شناخت پیدا کرده از وضعیت عالی انیمیشن و البته داستانک هایی که قابل ادامه دادن در قسمت دوم هستن به عنوان مثال : رابطه گوئن عنکبوتی و مایلز مورالز.
باتوجه به این شناخت و انتظارات کار سازندگان طبعا خیلی سخت تر هست نسبت به قسمت قبل ولی وقتی با دو تا نابغه به اسم : فیل لرد و کریستوفر میلر سر و کار داریم خیالمون راحت هست که انیمیشن خوبی از آب در میاد (برای بهتر متوجه شدن حرف من کافیه ی نگاهی به کارنامه این دو نفر بندازید. ;-) )
تشکر مجدد از آقای حیدری
نقل قول کردن
Capitan strange
#13 Capitan strange 1398-08-16 20:44
به نقل از moali:
به نقل از Capitan strange:
به نقل از mtm:
به نقل از moali:
سپاس از آقای حیدری که این موشکافی رو از این تیزر کوتاه انجام دادند.
خودم به شخصه انتظار حتی پیشرفت نسبت به قسمت اول را دارم؛ چرا که وقتی یک اثر اینچنین شروع قدرتمندانه‌ای را تجربه می‌کند و این همه ایده و فکر پشتش نهفته است، قطعا قسمت دومی بهتر را ارائه خواهد داد، مضافا بر اینکه می‌دانیم دنیای عنکبوتی اون‌قدر متنوع هست که حالاحالاها جا باشه برای ارائه تنوعات بکر و نوضوعات دست‌نخورده و جدید.

والا حقیقتش من دوست دارم تو قسمت دوم یه چیز فوق العاده crazy ببینم!
یعنی برام مهم نیست مثل قسمت اول یه شاهکار هنری باشه و اسکار ببره
دوست دارم بزنن به سیم اخر و یه داستان باحال مثل وارثان روایت کنند و برن به دنیاهیا مختلف و اسپایدرمن های مختلف ببینیم و ارتش درست کنند و اینا!
به نظرم روایت چنین داستانی فقط تو دنیای انیمیشن مقدوره و این بهترین فرصته


کاملا صحیح
ولی به نظرم با این روندی که فرمودین احتمال این که قسمت سوم این انیمیشن که هر سکانسش یک اثر هنریه ساخته بشه کم میشه
به طور مثال میشه گفت تقریبا جمع بندی کردن برای قسمت دو
ولی باز هم مشخص نیست تصمیمی گرفته بشه برای قسمت سوم یا نه
باید ببینیم تو این انیمیشن چی پیش میاد


اتفاقا سونی ساخت یک دنیای انیمیشنی رو بر اساس اسپایدر ورس تایید کرده؛ چرا که اتفاق چون اثر هنریه، هزینه ساخت خیلی بالایی نداره(بودجه قسمت اول حدود۹۰ ملیون بود) و از طرف دیگه برای پرداخت به شخصیت‌های متعدد و جذاب عنکبوتی و پرپتانسیل، بسیار هم جا برای ساخت اسپین‌آف‌ها و قسمت‌های بعدی این اثر بازه


قطعا جا باز کردن برای یک انیمیشن فوقالعاده ی اسکار گرفته در بین برنامه های سونی خیلی اسون خواهد بود
اونم انیمیشنی که سراسر سوده و از محبوبترین شخصیتای کمیک ساخته میشه
نقل قول کردن
mani34521
#14 mani34521 1398-12-13 23:37
من که میگم دوسه تا شخصیت عنکبوتی اضافه میشن و بقیه همون قبلی ها هستن چون اگه همه این بیان خیلی شلوغ میشه!!!
{البته از طرفی هم باحال میشه چون هم جمن 8) }
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید