بهترین لباس های شخصیت های کمیک بوکی در سریال های تلویزیونی

بهترین لباس های شخصیت های کمیک بوکی در سریال های تلویزیونی

دفعه پیش بدترین ها را معرفی کردیم و این دفعه نوبت بهترین هاست!

مقدمه: در این سالهای اخیر  سریال های ابرقهرمانی مثل قارچ در همه شبکه ها رشد کرده اند . اغلب اونا بودجه خوب و مناسبی ندارند و بنابراین در به تصویر کشیدن لباس یا افکت های ویژه مربوط به قدرت های شخصیت های کمیک بوکی ضعیف عمل میکنند. ولی گاهی هم دیده شده که لباس (کاستوم) هایی در خور علاقمندان به دنیای کمیک عرضه کرده اند که در این مقاله به 10 تا از بهترین ها آنان پرداخته میشه.

 

10- الکترا (Elektra)

 الکترا (Elektra)

میدونم شاید بعضی ها با این انتخاب موافق نباشن ولی بیایید قبول کنیم که لباس الکترا در دنیای کمیک چیزی نیست جز یک زیر پوش زنانه! ولی در سریال "بی باک" مارول و نتفلیکس به درستی در آن تغییراتی ایجاد کردند و در عین حال به لباس دنیای کمیک و رنگ آن هم وفادار بودند. کلا لباس های سریال مارول و نتفلیکس یک حالت رئالیستی داشتند و در عین حال سعی میکردند به المان های نمادین کاستوم ها در دنیای کمیک هم وفادار باشند.

 

9- کیلر فراست (Killer Frost)

کیلر فراست (Killer Frost)

لباس کیلر فراست در سریال "فلش" خیلی killer بود! (killer در زبان انگلیسی معنی "معرکه" هم میده). اصلا کلا نحوه ورود این شخصیت خبیث به سریال باحال و هوشمندانه بود و در فصل 3 سریال خیلی تحول ایجاد کرد. اون رنگ آبی یخی و لبهای آبی و رنگ پریدگی سفید روی صورت یکی از بهترین ظاهر ها را برای کیلر فراست در سریال "فلش" رقم زد.

 

8- ماکینگ برد (Mockingbird)

 ماکینگ برد (Mockingbird)

ماکینگ برد از اون شخصیت هایی هستش که لباسش جوریه که به سختی میشه در دنیای سینما و تلویزیون ازش استفاده کرد. رنگ شاد لباسش هم با پیشینه او که در سازمان "شیلد" فعالیت داشته همخوانی نداره. اما در سریال "مامورین شیلد" شاهد یک تصمیم درست بودیم که باعث شد لباسش عالی به نظر برسه. این لباس حالت یونیفرم داره و کاملا هم منطقی به نظر میاد. بازیگر نقش ماکینگ برد (آدریان پالیکی) هم واقعا عملکرد خوبی داشت و کلا شخصیت پردازی عالی از این شخصیت را شاهد بودیم.

  

7- گرین اروو (Green Arrow)

 گرین اروو (Green Arrow)

خداییش باید قبول کرد که لباس کلاسیک گرین اروو در دنیای کمیک خیلی مسخره است. واقعا وقتی این شخصیت رو خلق میکردن به ذهنشون نرسید که دارن دقیقا از روی رابین هود که «ارول فلین» در دنیای سینما نقشش رو بازی کرد ، کُپ میزنن؟!! (این عکس رو ببینید). اما در سریال "اروو" خیلی لباس بهتری را بر تن الیور کوئین شاهد بودیم. نوع رنگ سبز در لباس به همراه اون هودی و جنس چرم به کار رفته در آن خیلی خوب بود و کاملا ما رو به یاد یک "نگهبان خودگمارده قانون " (vigilante) مینداخت.

 

6- پانیشر (The Punisher)

 پانیشر (The Punisher)

وقتی در دنیای کمیک برای اولین بار شخصیت فرانک کسل ملقب به پانیشر خلق شد ظاهری داشت که آدم رو یاد رامبو مینداخت! یعنی درست مثل یک اکشن فیگور اغراق شده بود که همیشه کلی سلاح و تجهیزات بهش وصل بود . یک هِدبَند هم داشت و یک جمجمه هم روی سینه! اما در سریال نتفلیکس سعی شد او را از این حالت خارج کرده و واقعی تر بکنند. به همین دلیل او شاید خفن تر از قبل هم شد. اون جمجمه روی لباس هم کم رنگ تر شد تا زیاد به چشم نیاد. تجهیزات و سلاح اضافی هم دستش نداشت و البته خبری هم از اون هدبند نبود! در واقع فرانک کسل مثل یک قاتل واقعی به نظر میرسید که با هیچ کس شوخی نداره.

 

5- فلش (The Flash)

 فلش (The Flash)

واقعا شاید در این لیست و در این مقاله سخت ترین لباس مال فلش باشه. اگه دقت نشه میتونه خیلی مسخره به نظر بیاد. یعنی مثل یه گوجه بزرگ که علامت رعد اون وسطشه! ولی لباسش در سریال "فلش" واقعا خوب بود و اصلا هم احمقانه به نظر نمیرسید. ضمن اینکه به جز چند چیز خیلی کوچیک ، خیلی هم به دنیای کمیک وفادار بود و در دنیای عادی کاملا نُرمال به نظر میومد. اون جنس چرم و قرمز کدری که داره باعث میشد باورپذیر تر بشه. یعنی هم کمیک بوکیه و هم قابل باور و این خیلی خوبه. و البته بازی عالی گرنت گاستین باعث میشه تا فلش شخصیت خاکی و دوست داشتنی به نظر بیاد.

 

4- دث استروک (Deathstroke)

 دث استروک (Deathstroke)

در مجموع میتوان ادعا کرد که «دث استروک» یکی از باحال ترین شخصیت های دی سی کامیکس است و دیزاین اریجینال او در دنیای کمیک که توسط طراح بزرگی همچون جورج پرز خلق شد نیز یکی از بهترین هاست. وقتی در فصل نخست سریال Arrow ظاهر شد هوادارانش واقعا ذوق کردند. درسته شاید شخصیت پردازی او چندان چنگی به دل نزد ولی انصافا لباسش که دقیق و عالی بود. اون ماسک دو رنگش که حفظ شده بود و در مبارزه و شمشیر بازی هم خیلی خفن بود. واقعا سازندگان سریال عملکرد خوبی داشتند چون اگه کمی بی احتیاطی میکردند احتمالش بود که شبیه به یکی از خبیث های بیخود سریال Power Rangers به نظر بیاد. حتی به نظر میاد اون دث استروکی که در صحنه پس از تیتراژ فیلم جاستیس لیگ هم دیدیم به نوعی از این ظاهر الهام گرفته بود!

 

3- گوست رایدر (ghost Rider)

 گوست رایدر (ghost Rider) 

برخلاف بسیاری از شخصیت های این لیست که قبلا در دنیای سینما ظاهر نشده اند اما گوست رایدر اونقدر محبوب و معروف بوده که دو فیلم سینمایی از رویش ساخته شده باشه. بنابراین طبیعی بود که در سریال "مامورین شیلد" بخواهند از یک نسخه جدیدتر و قبلا دیده نشده از گوست رایدر به نام رابی ریز استفاده کنند که در دنیای کمیک به جای موتور سیکلت از ماشین استفاده میکنه! نکته اصلی در ظاهر گوست رایدر در این سریال این بود که جلوه های ویژه خوبی داشت و میدونید که اگر از این نظر خوب نمیبود اصلا نمیشد گوست رایدر را تحمل کرد! نکته مهم دیگر ظاهر و دیزاین اون جمجمه آتشین بود که واقعا خیلی شیک و مجلسی از آب در اومد! کلا ظاهرش هم رئالیستی بود و هم تهدید آمیز.

 

2- سوپرگرل (Supergirl)

 سوپرگرل (Supergirl)

راستش واقعا از شبکه ای مثل CW انتظار نداشتیم که همچین لباسی رو برای سوپرگرل خلق کنه! (احتمالا از دستش در رفته!). جالبه که کاملا به لباس کلاسیک سوپرگرل در دنیای کمیک وفاداره و البته ما رو یاد اون فیلم سال 1984 سوپرگرل هم میندازه! در واقع نسخه های مدرن تر سوپرگرل حالتی فوق جنسیت زده (hyper-sexualized) دارند (بعیده هیچ زن ابرقهرمانی چنین لباس هایی در ملع عام بپوشه!) . اصلا کاربردی هم نیستند ولی لباس سوپرگرل در سریالش هم شیکه، هم کاربردی و هم کلاسیک (گفتم که CW از دستش در رفته!).

توضیح: احمد فقیه الان بهم پیغام داد گفت سریال سوپرگرل در واقع اولش توسط شبکه CBS درست شد و بعد رفت CW! پس این لباس کلا صدقه سر CBS بوده ! (نگفتم از دست cw در رفته؟!)

 

1- بی باک (فصل دوم سریال نتفلیکس)

 بی باک (فصل دوم سریال نتفلیکس)

درسته که لباس تمام قرمز بی باک در دنیای کمیک از همه نمادین تره ولی دلیل نمیشه که نشه بهش دست زد! کاراکترها و کاستوم های آنان در طول سالها دچار تکامل میشوند و وقتی هم که نتفلیکس این لباس رو به هواداران داد ، خیلی ازش استقبال کردند. چون هم به منبع اصلی (source material)  وفادار بود و هم اینکه از اینکه مدرن ترش بکنه هراسی نداشت. این لباس از قرمز تیره تر استفاده کرده و بخش های سیاه را هم اضافه کرده بود. و در واقع دو لباس محبوب هواداران را با هم ترکیب نموده  و خیلی هم شیک شده بود. ضمن اینکه اون ماسک روی صورت بی باک هم جوری بود که انگار واقعا میتونه جلوی ضربات مشت و لگد دوام بیاره. واقعا سخته لباسی بهتر از این برای بی باک در خارج از دنیای کمیک متصور شد.

  

 مهدی ترابی مهربانی

 

 All rights reserved © Spidey.ir 2019

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

بدترین لباس های شخصیت های کمیک بوکی در سریال های تلویزیونی

بدترین لباس های شخصیت های خبیث در فیلم های کمیک بوکی

15 طرح مورد استفاده قرار نگرفته در فیلم های ابرقهرمانی که از خود فیلم بهتر بودند!

بهترین لباس های شخصیت های خبیث در فیلم های کمیک بوکی

15 تغییر ظاهر در دشمنان کلاسیک مرد عنکبوتی که باعث نارضایتی هواداران شد

بدترین لباس های ابرشروران (SUPERVILLAINS) در دنیای کمیک

10 شخصیت فیلم های ابرقهرمانی که لباسشون درست مثل کمیک ها هستش!

10 شخصیت فیلم های ابرقهرمانی که لباسشون اصلا مثل کمیک ها نیست!

10 لباس برتری كه جان رومیتا برای شخصیت های مارول خلق كرده است

10 لباس برتر ابرقهرمانان در دنیای کمیک بوک

برترین و بدترین لباس های ابرقهرمانان در سینما

رتبه بندی لباس های مرد عنکبوتی در دنیای سینما

10 تغییر لباس مهم در قهرمانان كمیك

15 ابرقهرمانی که اسم ضایع دارند!

10 ابرقهرمانی كه بدترین اریجین (ORIGIN) را دارند

15 لباسی که در فیلم های سینمایی مارول مورد استفاده قرار نگرفتند!

10 لباس برتر سریال های دی سی

بدترین لباس های ابرقهرمانان در دنیای کمیک

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

North-wolf
#1 North-wolf 1397-10-28 10:30
عالی بود طبق معمول
فقط دث استروک تو فصل 2 ارو بود
نقل قول کردن
Iron_AH
#2 Iron_AH 1397-10-28 10:32
ولی به نظر من هیچ کدوم از این لباس ها به پای لباس های فیلم های سینمایی mcu نمی رسند. مثلا لباس های کاپیتان، هم حالت رئالیستی دارند و هم خیلی زیبا و نمادین هستند (البته به جز اونجرز یک!)
نقل قول کردن
hosien
#3 hosien 1397-10-28 10:52
مقاله عالی بود
من عاشق لباس گرین اروو هستم هم در دنیای سریال و هم در دنیای سینمایی
نقل قول کردن
hassan91
#4 hassan91 1397-10-28 10:55
لباس فلش در بین سریالای دی سی جزو بهترینه. لباس دث استروک هم که واسه همه چیز عالیه. ولی با این حال بنظرم لباس رابین(ها) تو سریال تایتانز هم خیلی عالیه. البته فکر کنم چون جدیده تو لیست لحاظ نکردین.
نقل قول کردن
ctothejay
#5 ctothejay 1397-10-28 11:09
فکر کنم تنها کسی که از لباس دردویل بدش میاد منم! قرمزش زیادی تیره هست و چند جایی بیخودی رنگ مشکی داره و یخورده زیادی زرهی هستش، کلاهشم یجوری توی ذوق میزنه. خدایی مقایسه کنید با کمیکش (البته شاید یکم تعصبم بالا زده چون دردویل شخصیت شماره یک مارول برای منه :-* ).

در عوض من خیلی از لباسهای فلش، گرین آرو، گوست رایدر، دث استروک و پانیشر خوشم اومد.

به نقل از Iron_AH:
ولی به نظر من هیچ کدوم از این لباس ها به پای لباس های فیلم های سینمایی mcu نمی رسند. مثلا لباس های کاپیتان، هم حالت رئالیستی دارند و هم خیلی زیبا و نمادین هستند (البته به جز اونجرز یک!)

برادر، فیلم با سریال زمین تا آسمون فرق میکنه و نصف این شخصیت ها هم تقریبا ناشناخته هستند علاوه بر اون بودجه ای که برای سریال ها در نظر گرفته میشه خیلی خیلی محدودتر و کمتر از فیلمهاست اونم بلاک باسترها. ولی من از لباس کپ تو اونجرز یک خیلی خوشم اومد :-* :-*
نقل قول کردن
Revan24
#6 Revan24 1397-10-28 15:06
لطفا اسم مقاله رو به لباس هایی که در سریال بهتر از کمیک بودند تغییر بدید ...یا مقاله رو تغییر بدید!!!!! :-|
درک میکنم که اقای ترابی قصد داشتن تناسب بین مارول و دی سی رو نگه دارن..ولی بنظر من این مقاله خوب نیست...
چرا؟از بین ده ها فصل و ده ها سریال کمیک بوکی و هزاران قسمت(نه دقیقا هزار ولی...)..فقط 10 تا انتخاب کردید؟
مثل اینکه اندازه نمونه رو در گرفتن نظر یه کشور یه روستای کوچک انتخاب کنیم.!!
اونم تازه تقریبا یکی در میان مارول و دی سی؟؟؟
خودتون قضاوت کنید آیا این لباسا حقشون نیست بهترین باشن؟بجای اینکه برخلاف مقاله بدترین ها که از دی سی بیشتر مثال زدید اینجا که باید از دی سی بیشتر میگفتید اومدید مثلا تعادل برقرار کنید.اما با کمال احترام این مقاله مقاله خوبی نیست.بعدشم وقتی شخصیتی مثل فلش چندین لباس داره برای اینکه کیفیت مقاله بهتر بشه بهتره ذکر بشه کدوم لباس... :-|
لباس هایی که حقشون بود اینجا باشن...بدون ترتیب.قضاوت با شما.
1.جی گریک نسخه جان وسلی شیپ: همه ی دنیا باهاش موافقن که لباس جی گریک فوق العاده بود و عدالت رو در حق شخصیت اجرا کرد
2.زوم : انصافا این جای بحث نداره...لباس زوم جزو بهترین ها بود...
3.بتومن...
4.رابین فرقی نمیکنه جیسون یا دیک...این لباس به علت تون شو و فیلتر آبی که روی فیلم بود خوب دیده نشدو گرنه عکس های پشت صحنه عالی بودن...
5.برینیاک در سریال کریپتون: من با انتخاب گوست رایدر به عنوان یکی از بهترین ها موافقم اما واقعا بهانتون برای انتخاب نکردن این لباس چیه؟
4.قناری سیاهه اول...+ لباس قناری سارا لنس..هردو خوب بودن اما لباس سارا بهتر بود.
5.اور گرل....ویلن کراس اور بحران در زمین اکس...بی نظیر و چشم نواز بود.عاااااالی بد.
6.مانیتور...انصافا فک میکنید CW لباس بد میسازه...اینها مثال هایین که میگن انتخاب های شما بشدت شخصی بوده...
7.لباس جسی کوئیک...
8.لباس سوپرمن چه سیاه چه آبی حالا با اینکه اولویت نداره اما لباس واقعا خوبیه...
9.لباس ریورس فلش..شوخی میکنید نه؟ نادیده میگیرید اینارو یا تنفرتون از سی دبلیو اونقدریه که اینا رو انتخاب نمیکنید؟ (نو افنس)
10. لباس روی هارپر
11.مون-ال.لباس قرمز آبیه نمادین زیباش...
12.لباس دکتر فیت در سریال اسمال ویل هم در زمان خودش لباس خیلی خوبی بود...بوستر گلد هم لباس بدی نداشت
13.ویکتور زز...واقعا تبدیل کردن یه شخصیت گمنام در کمیک به یه ویلن پرطرفدار کار آسونی نیست...ظاهر بسیار مناسب
14.پنگوئن در گاتهام...بدلیل بازی فوق العاده بازیگر و ظاهر عالی..نه دقیقا کمیکی اما عالی.
15.مستر فریز....لباس افتضاحشو تو سری بتمن که یادتون هست؟خوبه پس احتمالا گفتید چون اون بد بود اینم بده...انصاف؟ +فایر فلای هم خوب بود.
16.سالامون گراندی...بورن این ماندی :lol: ظاهر خوبی داشت
18.مترسک در گاتهام...مترسک مثل جوکر طرفدار نداره اما دلیل بر نادیده گرفتنش نمیشه
19.جروم یا جرامایاه در گاتهام....دقیقا جوکر نبودن اما ظاهرشون عالی بود و منعکس کننده جوکر بود...
02..پروفسور پیگ...کمیکیه کمیکی و مثل لباس زوم شخصیت رو عالی نمایش میداد.
21.راس القول....در گاتهام. بهترین راس القول لایو اکشن .!!!
22.دووم پاترول ...+بلک لایتنینگ انصافا لباس کمیکاش و لباس قدیمیش که تو خود سریال هم نشون دادن مسخرست اما لباس جدیدیش واقعا خوبه...سریالشم سریال بدی نیست
23.پرومتئوس...
24.انصافا ساویتار..
25..و غیره...
.
اشتباه نکنید من نمیگم همه ی اینا باید تو لیست میبودن...من میگم هیچکدومشون تو لیست نبودن..چون علاوه بر اینکه لیست به طور شگفت انگیزی کوچیک بود و سعی در برقراری تعادل داشت که نه سیخ بسوزه نه کباب حواسش نبود که چقد کم کباب زده به سیخ...!
من قصد بی احترامی به اقای ترابی رو ندارم..استاد ما هستن اما انصافا شما فک میکنید CW کاستوم بد میسازه..؟
من مارولیم و عاشق دردویل و پانیشر و گوست رایدر و... هستم + دی سی فن قویی(کمیک فن...نه نولان فن یا اسنایدر فن ;-) ) هم هستم...اما
"سریال های دی سی به مراتب بهتر از سریال های مارول کاستوم میسازن چون هم تعدادشون بیشتره که تعداد کاستوم هایی که ممکنه حتی به قول شما(از دستش در بره..(خندم میگیره از این بی انصافی) بیشتره که البته برعکس این موضوع هم صادقه...علاوه بر تعداد سریال ها تعداد قسمت ها بیشتره و کیفیت کاستوم ها در کل از دنیای سریالی مارول بهتره ...
.
پ.ن:این مقاله به هیچ وجه قصد نشون دادن برتری کمپانی یکی بر دیگری رو نداره...و اصلا قصد بی احترامی به اقای ترابی رو نداره و تمام مطالب فقط برای این مقالست و به کل سایت مربوط نمیشه...
یادمون باشه برتری سریال همیشه به معنی برتری کاستوم نیست...وگرنه سریالی مثل لجندز که به قول شما افتضاح هست هم میتونه کاستوم خوب داشته باشه....
ممنون.
منظر یه جواب قانع کننده هستم.نه یه جواب که کل منظورش این باشه که من یه دی سی فن عقده ای هستم. :-|
نقل قول کردن
Revan24
#7 Revan24 1397-10-28 15:13
به نقل از ctothejay:
فکر کنم تنها کسی که از لباس دردویل بدش میاد منم! قرمزش زیادی تیره هست و چند جایی بیخودی رنگ مشکی داره و یخورده زیادی زرهی هستش، کلاهشم یجوری توی ذوق میزنه. خدایی مقایسه کنید با کمیکش (البته شاید یکم تعصبم بالا زده چون دردویل شخصیت شماره یک مارول برای منه :-* ).

در عوض من خیلی از لباسهای فلش، گرین آرو، گوست رایدر، دث استروک و پانیشر خوشم اومد.

به نقل از Iron_AH:
ولی به نظر من هیچ کدوم از این لباس ها به پای لباس های فیلم های سینمایی mcu نمی رسند. مثلا لباس های کاپیتان، هم حالت رئالیستی دارند و هم خیلی زیبا و نمادین هستند (البته به جز اونجرز یک!)

برادر، فیلم با سریال زمین تا آسمون فرق میکنه و نصف این شخصیت ها هم تقریبا ناشناخته هستند علاوه بر اون بودجه ای که برای سریال ها در نظر گرفته میشه خیلی خیلی محدودتر و کمتر از فیلمهاست اونم بلاک باسترها. ولی من از لباس کپ تو اونجرز یک خیلی خوشم اومد :-* :-*

لباس دردویل دقیقا سعی نداشت که با کمیک یکسان باشه و همونطور که اقای ترابی گفتن با ترکیب چند لباس محبوب یه لباس محبوب دیگه درست کرد...
بعدشم....ناشناخته؟؟؟؟؟؟؟؟؟سوخی میکنید یا واقعا کمیک نمی خونید؟
حتی ماکینگ برد و کیلر فراست رو هم نمیشه لیبل ناشناخته بهشون زد بقیه که سری در سر ها دارن و اکثرا در رویداد های مهمی در کمیک حضور داشتن...
بعدشم یکی از فرق های سینما و تلویزیون بودجست....این خیلی مهمه...
نقل قول کردن
Revan24
#8 Revan24 1397-10-28 15:17
مبنای مقاله : رئالیسم + کدوم لباس بهتر از کمیک بوک بوده...همین؟
کمیک اکیورت بودن و نشون دادن شخصیت فرد و بافت و دقت زیاد و حتی جلوه های ویژه ی خوب (این مورد فقط برای لباس نه کل سریال) کجا رفت؟
نقل قول کردن
Revan24
#9 Revan24 1397-10-28 15:20
فک نکنم درست باشه با اینهمه مثال خوب توی کمیک و دنیای بازی درست باشه لباس فلش رو فقط با توجه به لباس کمیک های قدیمیش توصیف کنیم...گوجه با رعد برق؟
ممنون.
نقل قول کردن
ctothejay
#10 ctothejay 1397-10-28 15:43
به نقل از Revan24:

لباس دردویل دقیقا سعی نداشت که با کمیک یکسان باشه و همونطور که اقای ترابی گفتن با ترکیب چند لباس محبوب یه لباس محبوب دیگه درست کرد...
بعدشم....ناشناخته؟؟؟؟؟؟؟؟؟سوخی میکنید یا واقعا کمیک نمی خونید؟
حتی ماکینگ برد و کیلر فراست رو هم نمیشه لیبل ناشناخته بهشون زد بقیه که سری در سر ها دارن و اکثرا در رویداد های مهمی در کمیک حضور داشتن...
بعدشم یکی از فرق های سینما و تلویزیون بودجست....این خیلی مهمه...

بله مطلع هستم ولی رنگ بندی و طراحی بعضاً غلط یک ضدحاله بیشتر سعی کرده شبیه کاستوم زره دار دردویل باشه ولی نیست.
نه شوخی نمی‌کنم، خیلی ها شاید فکر کنن من کمیک نمیخونم ولی می‌تونم همین الان چشم بسته ۳۰تا کارکتر از دی سی و مارول جداگانه نام ببرم. یک: ماکینگ برد و کیلر فراست در زمان شروع سریال‌ها بین اکثر هواداران مارول و دی سی گمنام بودن و فقط سینه چاکان کمیک باهاشون آشنایی کامل داشتن. دو: اکثر اینها در زمان شروع سریال‌ها کلا ناشناخته بودن، هنوزم هستن کسایی که گرین آرو رو با رابین هود اشتباه میگیرن، دردویل بعد اون فیلم وجه بدی پیدا کرد و الان دوباره محبوبیتش برگشته و وقتی کسی اون موقع دردویل رو نشناسه طبیعتاً الکترا رو هم نمی‌شناسه. گوست رایدر هم هنوز یادمه تو مغازه ها سی دی دوبلش مینوشتن اسکلت آتیشی، ناشناخته نیست؟ یه دث استروک (تقریبا، چون یادمه بعضی ها بهش میگفتن نینجای تفنگی :-* ) با فلش و پانیشر و سوپرگرل (این یکی هم نسبتا) شناخته شده بودن.
نقل قول کردن
Revan24
#11 Revan24 1397-10-28 16:15
به نقل از ctothejay:
به نقل از Revan24:

لباس دردویل دقیقا سعی نداشت که با کمیک یکسان باشه و همونطور که اقای ترابی گفتن با ترکیب چند لباس محبوب یه لباس محبوب دیگه درست کرد...
بعدشم....ناشناخته؟؟؟؟؟؟؟؟؟سوخی میکنید یا واقعا کمیک نمی خونید؟
حتی ماکینگ برد و کیلر فراست رو هم نمیشه لیبل ناشناخته بهشون زد بقیه که سری در سر ها دارن و اکثرا در رویداد های مهمی در کمیک حضور داشتن...
بعدشم یکی از فرق های سینما و تلویزیون بودجست....این خیلی مهمه...

بله مطلع هستم ولی رنگ بندی و طراحی بعضاً غلط یک ضدحاله بیشتر سعی کرده شبیه کاستوم زره دار دردویل باشه ولی نیست.
نه شوخی نمی‌کنم، خیلی ها شاید فکر کنن من کمیک نمیخونم ولی می‌تونم همین الان چشم بسته ۳۰تا کارکتر از دی سی و مارول جداگانه نام ببرم. یک: ماکینگ برد و کیلر فراست در زمان شروع سریال‌ها بین اکثر هواداران مارول و دی سی گمنام بودن و فقط سینه چاکان کمیک باهاشون آشنایی کامل داشتن. دو: اکثر اینها در زمان شروع سریال‌ها کلا ناشناخته بودن، هنوزم هستن کسایی که گرین آرو رو با رابین هود اشتباه میگیرن، دردویل بعد اون فیلم وجه بدی پیدا کرد و الان دوباره محبوبیتش برگشته و وقتی کسی اون موقع دردویل رو نشناسه طبیعتاً الکترا رو هم نمی‌شناسه. گوست رایدر هم هنوز یادمه تو مغازه ها سی دی دوبلش مینوشتن اسکلت آتیشی، ناشناخته نیست؟ یه دث استروک (تقریبا، چون یادمه بعضی ها بهش میگفتن نینجای تفنگی :-* ) با فلش و پانیشر و سوپرگرل (این یکی هم نسبتا) شناخته شده بودن.

ناشناخته منظورت تو کوچه و بازاره پس...چون کمیک فن ها چون کمیک فن هستن و کمیک فن ها اکثر این شخصیت هارو میشناسن و حداقل اگه فقط مهم ترین رویدادهای کمیکی رو خونده باشن میدونن...بعدشم کمیک فن بودن به نام بردن شخصیت نیست...اینکه تاریخچه و رودیدادها رو بشناسی و شخصیت هارو هر کدوم رو با مضمون خاص خودشون درک کنی مهمه..و اینکه داستان هاشون رو دنبال کنی و از تک تک پنل ها لذت ببری...
جالبه که تو یه سایت کمیک بوکی مبنا رو کوچه و بازار قرار میدید.
و طراحی غلط؟ این جمله غلطه...چون لباس دردویل تو نتفلیکس جزو 3 4 تا لباس برتر دردویل در تمام دورانه و طراحی غلطی وجود نداره وشما دیدت رو محدود کردی...
نقل قول کردن
mtm
#12 mtm 1397-10-28 17:03
به نقل از Revan24:
لطفا اسم مقاله رو به لباس هایی که در سریال بهتر از کمیک بودند تغییر بدید ...یا مقاله رو تغییر بدید!!!!! :-|
درک میکنم که اقای ترابی قصد داشتن تناسب بین مارول و دی سی رو نگه دارن..ولی بنظر من این مقاله خوب نیست...
چرا؟از بین ده ها فصل و ده ها سریال کمیک بوکی و هزاران قسمت(نه دقیقا هزار ولی...)..فقط 10 تا انتخاب کردید؟
مثل اینکه اندازه نمونه رو در گرفتن نظر یه کشور یه روستای کوچک انتخاب کنیم.!!
اونم تازه تقریبا یکی در میان مارول و دی سی؟؟؟
خودتون قضاوت کنید آیا این لباسا حقشون نیست بهترین باشن؟بجای اینکه برخلاف مقاله بدترین ها که از دی سی بیشتر مثال زدید اینجا که باید از دی سی بیشتر میگفتید اومدید مثلا تعادل برقرار کنید.اما با کمال احترام این مقاله مقاله خوبی نیست.بعدشم وقتی شخصیتی مثل فلش چندین لباس داره برای اینکه کیفیت مقاله بهتر بشه بهتره ذکر بشه کدوم لباس... :-|
لباس هایی که حقشون بود اینجا باشن...بدون ترتیب.قضاوت با شما.
1.جی گریک نسخه جان وسلی شیپ: همه ی دنیا باهاش موافقن که لباس جی گریک فوق العاده بود و عدالت رو در حق شخصیت اجرا کرد
2.زوم : انصافا این جای بحث نداره...لباس زوم جزو بهترین ها بود...
3.بتومن...
4.رابین فرقی نمیکنه جیسون یا دیک...این لباس به علت تون شو و فیلتر آبی که روی فیلم بود خوب دیده نشدو گرنه عکس های پشت صحنه عالی بودن...
5.برینیاک در سریال کریپتون: من با انتخاب گوست رایدر به عنوان یکی از بهترین ها موافقم اما واقعا بهانتون برای انتخاب نکردن این لباس چیه؟
4.قناری سیاهه اول...+ لباس قناری سارا لنس..هردو خوب بودن اما لباس سارا بهتر بود.
5.اور گرل....ویلن کراس اور بحران در زمین اکس...بی نظیر و چشم نواز بود.عاااااالی بد.
6.مانیتور...انصافا فک میکنید CW لباس بد میسازه...اینها مثال هایین که میگن انتخاب های شما بشدت شخصی بوده...
7.لباس جسی کوئیک...
8.لباس سوپرمن چه سیاه چه آبی حالا با اینکه اولویت نداره اما لباس واقعا خوبیه...
9.لباس ریورس فلش..شوخی میکنید نه؟ نادیده میگیرید اینارو یا تنفرتون از سی دبلیو اونقدریه که اینا رو انتخاب نمیکنید؟ (نو افنس)
10. لباس روی هارپر
11.مون-ال.لباس قرمز آبیه نمادین زیباش...
12.لباس دکتر فیت در سریال اسمال ویل هم در زمان خودش لباس خیلی خوبی بود...بوستر گلد هم لباس بدی نداشت
13.ویکتور زز...واقعا تبدیل کردن یه شخصیت گمنام در کمیک به یه ویلن پرطرفدار کار آسونی نیست...ظاهر بسیار مناسب
14.پنگوئن در گاتهام...بدلیل بازی فوق العاده بازیگر و ظاهر عالی..نه دقیقا کمیکی اما عالی.
15.مستر فریز....لباس افتضاحشو تو سری بتمن که یادتون هست؟خوبه پس احتمالا گفتید چون اون بد بود اینم بده...انصاف؟ +فایر فلای هم خوب بود.
16.سالامون گراندی...بورن این ماندی :lol: ظاهر خوبی داشت
18.مترسک در گاتهام...مترسک مثل جوکر طرفدار نداره اما دلیل بر نادیده گرفتنش نمیشه
19.جروم یا جرامایاه در گاتهام....دقیقا جوکر نبودن اما ظاهرشون عالی بود و منعکس کننده جوکر بود...
02..پروفسور پیگ...کمیکیه کمیکی و مثل لباس زوم شخصیت رو عالی نمایش میداد.
21.راس القول....در گاتهام. بهترین راس القول لایو اکشن .!!!
22.دووم پاترول ...+بلک لایتنینگ انصافا لباس کمیکاش و لباس قدیمیش که تو خود سریال هم نشون دادن مسخرست اما لباس جدیدیش واقعا خوبه...سریالشم سریال بدی نیست
23.پرومتئوس...
24.انصافا ساویتار..
25..و غیره...
.
اشتباه نکنید من نمیگم همه ی اینا باید تو لیست میبودن...من میگم هیچکدومشون تو لیست نبودن..چون علاوه بر اینکه لیست به طور شگفت انگیزی کوچیک بود و سعی در برقراری تعادل داشت که نه سیخ بسوزه نه کباب حواسش نبود که چقد کم کباب زده به سیخ...!
من قصد بی احترامی به اقای ترابی رو ندارم..استاد ما هستن اما انصافا شما فک میکنید CW کاستوم بد میسازه..؟
من مارولیم و عاشق دردویل و پانیشر و گوست رایدر و... هستم + دی سی فن قویی(کمیک فن...نه نولان فن یا اسنایدر فن ;-) ) هم هستم...اما
"سریال های دی سی به مراتب بهتر از سریال های مارول کاستوم میسازن چون هم تعدادشون بیشتره که تعداد کاستوم هایی که ممکنه حتی به قول شما(از دستش در بره..(خندم میگیره از این بی انصافی) بیشتره که البته برعکس این موضوع هم صادقه...علاوه بر تعداد سریال ها تعداد قسمت ها بیشتره و کیفیت کاستوم ها در کل از دنیای سریالی مارول بهتره ...
.
پ.ن:این مقاله به هیچ وجه قصد نشون دادن برتری کمپانی یکی بر دیگری رو نداره...و اصلا قصد بی احترامی به اقای ترابی رو نداره و تمام مطالب فقط برای این مقالست و به کل سایت مربوط نمیشه...
یادمون باشه برتری سریال همیشه به معنی برتری کاستوم نیست...وگرنه سریالی مثل لجندز که به قول شما افتضاح هست هم میتونه کاستوم خوب داشته باشه....
ممنون.
منظر یه جواب قانع کننده هستم.نه یه جواب که کل منظورش این باشه که من یه دی سی فن عقده ای هستم. :-|


سلام و ممنون بابت نظر یا بهتره بگم مقاله شما. راستش دلیلی نمیبینم پاسخی بدم. من تو ذهنم اینا 10 تا برتر بودن و شما تو ذهنتون اون 1000 تا (!) برتر بودن. بالاخره هر کسی نظری داره دیگه. نظر شما هم محترم. منتهی دلیل اینهمه عصبانیت رو نمیفهمم؟! و البته نمیفهمم چه ربطی به فرق دیسی / مارول داشت؟ کلا من وقتی تو ذهنم ساختار یه مقاله رو شکل میدم به تنها چیزی که فکر نمیکنم اینه که چندتا از مارول باشه یا دیسی (حالا قطعا شما این حرفو باور نمیکنی ولی حقیقت محضه و البته مهم هم نیست باور میکنی یا نه) . و راستش دیگه چیز خاصی به ذهنم نمیرسه بخوام بگم . ممنون که اینقدر با دقت مقاله را خوندی و امیدوارم استنباطت از نظرم این نباشه که یه دیسی فن عقده ای هستی.
نقل قول کردن
second punisher
#13 second punisher 1397-10-28 17:19
بی صبرانه منتظر نقد فصل دو پانیشر هستیم ;-)
نقل قول کردن
ctothejay
#14 ctothejay 1397-10-28 17:33
#11
نکته نام بردن رو نگرفتی که البته ایرادی نداره، به اندازه آقای ترابی کمیک فیزیکی ندارم ولی اونقدر خوندم که بدونم چی دارم میگم.
مبنا کوچه و بازار نیست (یه سبک موسیقیه ایرانیه!) مبنا عموم مردم چه در ایران و چه خارج از اونه، هر کی حداقل آشنایی با دنیا ابرقهرمانان کمیک بوکی داشته باشه هست، این شخصیت عملا ناشناخته بودن در بین کسایی که دانش محدودی در این حیطه داشتن که عده زیادی هم حساب میشدن ولی الان نه خیر. این رو نمیدونم ولی واضحه که آشنایی دقیقی با دردویل ندارید درسته که در بین لباس های کمیک بوکی سریالی خیلی عالی و منحصر به فرد محسوب میشه ولی در برابر لباس های کمیک بوکش هیچ حرفی برای گفتن نداره.

#12
آقای ترابی جان هرکی که دوست دارن یه مشت عقده ای و آدم ندیده رو دی سی فن خطاب نکنید، حداقل فن بوی خطاب کنید که فرقش مشخص بشه، خیلی فنِ دی سی با دانش بالایی داریم که شاید حتی توی این سایت نباشن و جایی هم فعالیت نکن، حالا یسری یجوری هستن که میگن دی سی خرابه مارول خیلی خوبه یا میگن مارول کلا داغونه و دی سی سروره، اینا رو جزو بقیه حساب نکنید.
نقل قول کردن
mtm
#15 mtm 1397-10-28 17:40
به نقل از ctothejay:

آقای ترابی جان هرکی که دوست دارن یه مشت عقده ای و آدم ندیده رو دی سی فن خطاب نکنید، حداقل فن بوی خطاب کنید که فرقش مشخص بشه، خیلی فنِ دی سی با دانش بالایی داریم که شاید حتی توی این سایت نباشن و جایی هم فعالیت نکن، حالا یسری یجوری هستن که میگن دی سی خرابه مارول خیلی خوبه یا میگن مارول کلا داغونه و دی سی سروره، اینا رو جزو بقیه حساب نکنید.

نه والا. حضرت عباسی بنده بهترین دوستام دیسی فن هستند. و خدا وکیلی نمیفهمم این مقاله چه ربطی به دیسی/مارول داشت؟!!! هر چی ما مینویسم یه طوری ربطش میدن به این موضوع! اخرشم میگن "یه جوری جواب ندید که انگار من یه دیسی فن عقده ام" :-?
یکی نیست بگه خب وقتی خودت یه بحث الکی راه میندازی و به خودت انگ میزنی من چی بگم؟!!!
نقل قول کردن
mtm
#16 mtm 1397-10-28 18:01
ولی خداییش شانس اوردیم من فیلم آکوامن رو دیر دیدم. چون به نظرم اونقدر ضعیف بود که اگه زودتر دیده بودم و نقدش رو مینوشتم که دیگه دوباره 1000 تا انگ جدید ضد دیسی بودن بهم میزدن (نمیدونم امروز چرا اینقدر یهویی این عدد 1000 افتاد تو سرم! :lol: )
نقل قول کردن
ctothejay
#17 ctothejay 1397-10-28 18:07
به نقل از mtm:
ولی خداییش شانس اوردیم من فیلم آکوامن رو دیر دیدم. چون به نظرم اونقدر ضعیف بود که اگه زودتر دیده بودم و نقدش رو مینوشتم که دیگه دوباره 1000 تا انگ جدید ضد دیسی بودن بهم میزدن (نمیدونم امروز چرا اینقدر یهویی این عدد 1000 افتاد تو سرم! :lol: )

اگه درست یادم باشه شما یک نقد از فیلم معرکه سرباز زمستان توی همین بخش کامنتها گذاشتین، همه دوستان خوشحال میشن ( و مطمئنم مشتاقن) اگه بتونید یک نقد راجبش بنویسید.
یک سوال بی ربط آقای ترابی: از نظر شما بهترین نویسنده سوپرمن کی هست؟
نقل قول کردن
Revan24
#18 Revan24 1397-10-28 18:10
به نقل از mtm:
به نقل از Revan24:
لطفا اسم مقاله رو به لباس هایی که در سریال بهتر از کمیک بودند تغییر بدید ...یا مقاله رو تغییر بدید!!!!! :-|
درک میکنم که اقای ترابی قصد داشتن تناسب بین مارول و دی سی رو نگه دارن..ولی بنظر من این مقاله خوب نیست...
چرا؟از بین ده ها فصل و ده ها سریال کمیک بوکی و هزاران قسمت(نه دقیقا هزار ولی...)..فقط 10 تا انتخاب کردید؟
مثل اینکه اندازه نمونه رو در گرفتن نظر یه کشور یه روستای کوچک انتخاب کنیم.!!
اونم تازه تقریبا یکی در میان مارول و دی سی؟؟؟
خودتون قضاوت کنید آیا این لباسا حقشون نیست بهترین باشن؟بجای اینکه برخلاف مقاله بدترین ها که از دی سی بیشتر مثال زدید اینجا که باید از دی سی بیشتر میگفتید اومدید مثلا تعادل برقرار کنید.اما با کمال احترام این مقاله مقاله خوبی نیست.بعدشم وقتی شخصیتی مثل فلش چندین لباس داره برای اینکه کیفیت مقاله بهتر بشه بهتره ذکر بشه کدوم لباس... :-|
لباس هایی که حقشون بود اینجا باشن...بدون ترتیب.قضاوت با شما.
1.جی گریک نسخه جان وسلی شیپ: همه ی دنیا باهاش موافقن که لباس جی گریک فوق العاده بود و عدالت رو در حق شخصیت اجرا کرد
2.زوم : انصافا این جای بحث نداره...لباس زوم جزو بهترین ها بود...
3.بتومن...
4.رابین فرقی نمیکنه جیسون یا دیک...این لباس به علت تون شو و فیلتر آبی که روی فیلم بود خوب دیده نشدو گرنه عکس های پشت صحنه عالی بودن...
5.برینیاک در سریال کریپتون: من با انتخاب گوست رایدر به عنوان یکی از بهترین ها موافقم اما واقعا بهانتون برای انتخاب نکردن این لباس چیه؟
4.قناری سیاهه اول...+ لباس قناری سارا لنس..هردو خوب بودن اما لباس سارا بهتر بود.
5.اور گرل....ویلن کراس اور بحران در زمین اکس...بی نظیر و چشم نواز بود.عاااااالی بد.
6.مانیتور...انصافا فک میکنید CW لباس بد میسازه...اینها مثال هایین که میگن انتخاب های شما بشدت شخصی بوده...
7.لباس جسی کوئیک...
8.لباس سوپرمن چه سیاه چه آبی حالا با اینکه اولویت نداره اما لباس واقعا خوبیه...
9.لباس ریورس فلش..شوخی میکنید نه؟ نادیده میگیرید اینارو یا تنفرتون از سی دبلیو اونقدریه که اینا رو انتخاب نمیکنید؟ (نو افنس)
10. لباس روی هارپر
11.مون-ال.لباس قرمز آبیه نمادین زیباش...
12.لباس دکتر فیت در سریال اسمال ویل هم در زمان خودش لباس خیلی خوبی بود...بوستر گلد هم لباس بدی نداشت
13.ویکتور زز...واقعا تبدیل کردن یه شخصیت گمنام در کمیک به یه ویلن پرطرفدار کار آسونی نیست...ظاهر بسیار مناسب
14.پنگوئن در گاتهام...بدلیل بازی فوق العاده بازیگر و ظاهر عالی..نه دقیقا کمیکی اما عالی.
15.مستر فریز....لباس افتضاحشو تو سری بتمن که یادتون هست؟خوبه پس احتمالا گفتید چون اون بد بود اینم بده...انصاف؟ +فایر فلای هم خوب بود.
16.سالامون گراندی...بورن این ماندی :lol: ظاهر خوبی داشت
18.مترسک در گاتهام...مترسک مثل جوکر طرفدار نداره اما دلیل بر نادیده گرفتنش نمیشه
19.جروم یا جرامایاه در گاتهام....دقیقا جوکر نبودن اما ظاهرشون عالی بود و منعکس کننده جوکر بود...
02..پروفسور پیگ...کمیکیه کمیکی و مثل لباس زوم شخصیت رو عالی نمایش میداد.
21.راس القول....در گاتهام. بهترین راس القول لایو اکشن .!!!
22.دووم پاترول ...+بلک لایتنینگ انصافا لباس کمیکاش و لباس قدیمیش که تو خود سریال هم نشون دادن مسخرست اما لباس جدیدیش واقعا خوبه...سریالشم سریال بدی نیست
23.پرومتئوس...
24.انصافا ساویتار..
25..و غیره...
.
اشتباه نکنید من نمیگم همه ی اینا باید تو لیست میبودن...من میگم هیچکدومشون تو لیست نبودن..چون علاوه بر اینکه لیست به طور شگفت انگیزی کوچیک بود و سعی در برقراری تعادل داشت که نه سیخ بسوزه نه کباب حواسش نبود که چقد کم کباب زده به سیخ...!
من قصد بی احترامی به اقای ترابی رو ندارم..استاد ما هستن اما انصافا شما فک میکنید CW کاستوم بد میسازه..؟
من مارولیم و عاشق دردویل و پانیشر و گوست رایدر و... هستم + دی سی فن قویی(کمیک فن...نه نولان فن یا اسنایدر فن ;-) ) هم هستم...اما
"سریال های دی سی به مراتب بهتر از سریال های مارول کاستوم میسازن چون هم تعدادشون بیشتره که تعداد کاستوم هایی که ممکنه حتی به قول شما(از دستش در بره..(خندم میگیره از این بی انصافی) بیشتره که البته برعکس این موضوع هم صادقه...علاوه بر تعداد سریال ها تعداد قسمت ها بیشتره و کیفیت کاستوم ها در کل از دنیای سریالی مارول بهتره ...
.
پ.ن:این مقاله به هیچ وجه قصد نشون دادن برتری کمپانی یکی بر دیگری رو نداره...و اصلا قصد بی احترامی به اقای ترابی رو نداره و تمام مطالب فقط برای این مقالست و به کل سایت مربوط نمیشه...
یادمون باشه برتری سریال همیشه به معنی برتری کاستوم نیست...وگرنه سریالی مثل لجندز که به قول شما افتضاح هست هم میتونه کاستوم خوب داشته باشه....
ممنون.
منظر یه جواب قانع کننده هستم.نه یه جواب که کل منظورش این باشه که من یه دی سی فن عقده ای هستم. :-|


سلام و ممنون بابت نظر یا بهتره بگم مقاله شما. راستش دلیلی نمیبینم پاسخی بدم. من تو ذهنم اینا 10 تا برتر بودن و شما تو ذهنتون اون 1000 تا (!) برتر بودن. بالاخره هر کسی نظری داره دیگه. نظر شما هم محترم. منتهی دلیل اینهمه عصبانیت رو نمیفهمم؟! و البته نمیفهمم چه ربطی به فرق دیسی / مارول داشت؟ کلا من وقتی تو ذهنم ساختار یه مقاله رو شکل میدم به تنها چیزی که فکر نمیکنم اینه که چندتا از مارول باشه یا دیسی (حالا قطعا شما این حرفو باور نمیکنی ولی حقیقت محضه و البته مهم هم نیست باور میکنی یا نه) . و راستش دیگه چیز خاصی به ذهنم نمیرسه بخوام بگم . ممنون که اینقدر با دقت مقاله را خوندی و امیدوارم استنباطت از نظرم این نباشه که یه دیسی فن عقده ای هستی.

ممنون .اتفاقا من از جوابتون کاملا راضیم...عصبانیت نیست...فقط یه حالتی که جدیدا در من بوجود اومده...پارانوی ا گرفتم که به دی سی بخاطر فیلم های مضخرفش و سریالهای تقریبا سطحیش بی مهری میشه...و دی سی حقش نیست اینطوری قضاوت بشه راجبش و سعی میکنم توجه مردم رو بیشتر به خوبیاش جلب کنم.اونم تو این وضعیتی که مارول بینظیر داره عمل میکنه.انتخاباتو ن بد نبود....همشون تقریبا عالین اما تعداد کم بود.
گفتم که اون 1000 همشون لازم نبود تو لیست باشن.
منظور کلیم این بود انقد لباسای عالی زیادن که 10 تا انتخاب کردن زیاد جلوه ی خوبی نداره
نقل قول کردن
mmk0859
#19 mmk0859 1397-10-28 18:11
لباس گرین ارو و سوپر گرل که معرکه بود
یا به قول استاد ترابی:
نقل قول:
خیلی killer بود
:lol:


در کل ممنون بابت مقاله
نقل قول کردن
Revan24
#20 Revan24 1397-10-28 18:14
به نقل از mtm:
ولی خداییش شانس اوردیم من فیلم آکوامن رو دیر دیدم. چون به نظرم اونقدر ضعیف بود که اگه زودتر دیده بودم و نقدش رو مینوشتم که دیگه دوباره 1000 تا انگ جدید ضد دیسی بودن بهم میزدن (نمیدونم امروز چرا اینقدر یهویی این عدد 1000 افتاد تو سرم! :lol: )

موافقم.اگه نظرات منو راجبش دیده باشید قبلا هم گفتم اکوامن بسیار فیلمنامه ضعیفی داشت....پر از چاله چوله بود و میتونست یکی از بدترین ها بشه...اما کارگردانی خوب جیمز وان تا حدی اونو از قهر بیرون کشید...بازیگرها نقش مهمی در تبدیل کردن یه فیلمنامه بدردنخور به یه فیلم قابل قبول ایفا کردن.
نقل قول کردن
mtm
#21 mtm 1397-10-28 18:15
به نقل از ctothejay:
به نقل از mtm:
ولی خداییش شانس اوردیم من فیلم آکوامن رو دیر دیدم. چون به نظرم اونقدر ضعیف بود که اگه زودتر دیده بودم و نقدش رو مینوشتم که دیگه دوباره 1000 تا انگ جدید ضد دیسی بودن بهم میزدن (نمیدونم امروز چرا اینقدر یهویی این عدد 1000 افتاد تو سرم! :lol: )

اگه درست یادم باشه شما یک نقد از فیلم معرکه سرباز زمستان توی همین بخش کامنتها گذاشتین، همه دوستان خوشحال میشن ( و مطمئنم مشتاقن) اگه بتونید یک نقد راجبش بنویسید.
یک سوال بی ربط آقای ترابی: از نظر شما بهترین نویسنده سوپرمن کی هست؟

یه نیمچه نقد چند روز پیش تو کامنتای نقد آکوامن گذاشتم
بهترین نویسنده سوپرمن هم به نظرم الن مور و اقای جرگنز هستند
نقل قول کردن
Revan24
#22 Revan24 1397-10-28 18:23
به نقل از ctothejay:
#11
نکته نام بردن رو نگرفتی که البته ایرادی نداره، به اندازه آقای ترابی کمیک فیزیکی ندارم ولی اونقدر خوندم که بدونم چی دارم میگم.
مبنا کوچه و بازار نیست (یه سبک موسیقیه ایرانیه!) مبنا عموم مردم چه در ایران و چه خارج از اونه، هر کی حداقل آشنایی با دنیا ابرقهرمانان کمیک بوکی داشته باشه هست، این شخصیت عملا ناشناخته بودن در بین کسایی که دانش محدودی در این حیطه داشتن که عده زیادی هم حساب میشدن ولی الان نه خیر. این رو نمیدونم ولی واضحه که آشنایی دقیقی با دردویل ندارید درسته که در بین لباس های کمیک بوکی سریالی خیلی عالی و منحصر به فرد محسوب میشه ولی در برابر لباس های کمیک بوکش هیچ حرفی برای گفتن نداره.

#12
آقای ترابی جان هرکی که دوست دارن یه مشت عقده ای و آدم ندیده رو دی سی فن خطاب نکنید، حداقل فن بوی خطاب کنید که فرقش مشخص بشه، خیلی فنِ دی سی با دانش بالایی داریم که شاید حتی توی این سایت نباشن و جایی هم فعالیت نکن، حالا یسری یجوری هستن که میگن دی سی خرابه مارول خیلی خوبه یا میگن مارول کلا داغونه و دی سی سروره، اینا رو جزو بقیه حساب نکنید.

با اینکه به طور غیر مستقیم منو فن بوی خطاب کردی...و من سعی میکنم جواب ندم چون جواب بعدی من صدرصد یه بحث جدی رو در پی داشت و اینجا جای بحث نیست.
در کل بزار بگم: حق با شماست...
اما در مورد دردویل ...نظر شخصیت رو واقعیت محسوب نکن...لباس دردویل تو نتفلیکس جزو لباس های برتر تاریخ دردویله...میدون م چون دردویل جزو تاپ 10 منه..هل...جزو تاپ 3 منه...یذره بیشتر به نظرات بقیه اهمییت بده..منظورم کل مجمع های کمیک بوکیه...نه نظر خودتون.ممنون.
نقل قول کردن
Mehranium
#23 Mehranium 1397-10-28 19:14
فقط یخورده روی لباس Ghost ضعیف تر کار کردن وگرنه بقیه عالی.
نقل قول کردن
Barbod2018
#24 Barbod2018 1397-10-28 22:00
به نقل از Mehranium:
فقط یخورده روی لباس Ghost ضعیف تر کار کردن وگرنه بقیه عالی.

آره جمجمش خیلی ضایع بود
نقل قول کردن
im_ironman
#25 im_ironman 1401-04-25 15:24
سلام و خسته نباشید مقاله جالبی بود. گرین ارو که سرور تمام شخصیت های سریالی هستش رو دستش هم نمیاد لباسشم عالی طراحی شده اما بنظرم جای شخصیت های دیگه توی این لیست خالیه مثل شخصیت ویجلنتی (آدرین چیس ) در سریال ارو یا زوم و یا حتی وایب و از حق نگذریم لباس ریورس فلش هم خدا بود.
در کل خیلی عالی بود ممنون از آقای ترابی. :lol:
نقل قول کردن
im_ironman
#26 im_ironman 1401-04-25 15:26
و یه شخصیت دیگه هم باید تو این لیست بود . جی گریک جان وسلی شیپ لباسش فوق‌العاده بود.
نقل قول کردن
im_ironman
#27 im_ironman 1401-04-25 16:40
به نقل از hosien:
مقاله عالی بود
من عاشق لباس گرین اروو هستم هم در دنیای سریال و هم در دنیای سینمایی


داداش تا اونجایی که من میدونم ارو تو دنیای سینمایی نبوده. :lol:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45