10 حقیقت مهمی که باید درباره «بلاد اسپورت» (Bloodsport) بدانید

10 حقیقت مهمی که باید درباره بلاد اسپورت (Bloodsport) بدانید ورزش خونین معرفی شخصیت بیوگرافی فکت facts جوخه خودکشی 2 انتحاری رینگ خونین

به مناسبت اکران فیلم "جوخه خودکشی" (Suicide Squad) به معرفی حقایق مهم درباره شخصیت «بلاد اسپورت» (Bloodsport) خواهیم پرداخت.

مقدمه: وقتی که اعلام شد «ادریس البا» (Idris Elba) در فیلم جوخه خودکشی حضور دارد، شایعاتی منتشر شدند مبنی بر اینکه او قرار است جایگزین «ویل اسمیت» (Will Smith) در نقش «ددشات» (Deadshot) شود. اما سپس فاش شد  که او قرار است نقش یکی از شخصیت های گمنام دنیای کمیک، یعنی بلاد اسپوت را بازی کند. از آنجا که بلاد اسپورت شخصیت چندان شناخته شده ای نیست، اکثر طرفداران آشنایی زیادی با او ندارند. به هر حال بلاد اسپورت یکی از شخصیت های اصلی فیلم جوخه خودکشی است و پیش بینی میشود که در فیلم های آینده DCEU هم حضور داشته باشد. بنابراین اکنون وقتش است که با این شخصیت بیشتر آشنا شوید.

 

10- او در ابتدا دشمن سوپرمن بود

او در ابتدا دشمن سوپرمن بود

«رابرت دوبوآ» (Robert DuBois) ملقب به بلاد اسپورت اولین بار در شماره 4 از سری دوم کمیک های سوپرمن در سال 1987 خلق شد. از آن زمان تا حالا، بلاد اسپورت در کمیک های انگشت شماری حضور داشته است که اکثرا کمیک های مربوط به سوپرمن هستند. همانطور که گفته شد، او در ابتدا به عنوان یکی از ویلین های سوپرمن معرفی شد. بلاد اسپورت هیچ خصومت شخصی با سوپرمن نداشت، تا اینکه «لکس لوثر» (Lex Luthor) او را از نظر روانی دستکاری کرد و حس نفرت به سوپرمن را در ذهنش نهادینه کرد. بدین شکل او حرفه شرورانه اش را شروع کرد و توسط لکس لوثر استخدام شد تا سوپرمن را بکشد.

 

9- سلاح های او متعلق به شرکت لکس کورپ هستند

سلاح های او متعلق به شرکت لکس کورپ هستند

وقتی که لکس لوثر رابرت دوبوآ را برای کشتن سوپرمن استخدام کرد، او را به ابزار ها و سلاح های منحصر به فرد مجهز کرد تا بهترین فرصت ممکن را برای انجام ماموریتش به او بدهد. یکی وسایلی که به او داده شد، یک دستگاه تله پورت بود که به دوبوآ این امکان را میداد که فورا سلاح های پیشرفته را از مکان های دور به دست بیاورد و اطمینان حاصل کند که او همیشه برای هر موقعیتی سلاح های مناسب داشته باشد. با وجود اینکه لکس لوثر تمام تلاش خود را کرد تا بلاد اسپورت در کشتن سوپرمن موفق باشد، اما او این کار را انقدر پنهانی و زیرکانه انجام داد که حتی خود بلاد اسپورت هم متوجه نشد که برای لکس کار میکند.

 

8- او به سوپرمن شلیک کرد!

 او به سوپرمن شلیک کرد

مطمئنا شلیک به سوپرمن دستاورد خیلی خاصی محسوب نمی شود، چرا که افراد زیادی بارها و بارها به سوپرمن شلیک کرده اند و هر بار به دلیل پوست نفوذ ناپذیر سوپرمن، گلوله ها بیهوده روی زمین افتاده اند. دستاورد بلاد اسپورت فقط شلیک به سوپرمن نیست، زیرا او توانست سوپرمن را با یک گلوله کریپتونایتی که لکس لوثر به او داده بود زخمی کند. حتی چیزی نمانده بود که بلاد اسپورت سوپرمن را به قتل برساند اما خوشبختانه، «جیمی اولسن» (Jimmy Olsen) به یاری سوپرمن شتافت. پس از آن کار سوپرمن به بیمارستان کشیده شد و در نهایت او فهمید که همه چیز زیر سر لکس لوثر بوده، چون او تنها کسی بود که میتوانست گلوله های کریپتونایتی بسازد. همچنین در فیلم "جوخه خودکشی" گفته شد که بلاد اسپورت به جرم شلیک به سوپرمن با یک گلوله کریپتونایتی به زندان افتاده است که در واقع یک ایستراگ است!

 

7- او یک وسواس فکری نسبت به جنگ ویتنام دارد

او یک وسواس فکری نسبت به جنگ ویتنام دارد

با وجود اینکه رابرت دوبوآ در زمان جنگ ویتنام برای خدمت سربازی فراخوانده شده بود، او به کانادا فرار کرد تا مجبور نشود که به جنگ برود. بنابراین برادر او که «مایکل» نام داشت جای او را گرفت و به جای رابرت به جنگ رفت. مایکل در طول جنگ ویتنام دو دست و دو پایش را از دست داد. در نتیجه رابرت دچار حس گناه شدید شد. این حس گناه آرام آرام تمام ذهن رابرت را در بر گرفت. این موضوع به حدی شدید شد که حتی رابرت، به این باور رسیده بود که همراه برادرش به خدمت رفته است. این طرز فکر همان چیزی بود که لکس لوثر از آن استفاده کرد تا رابرت را به دشمن سوپرمن تبدیل کند.

 

6- او یک بار با آیرون من مبارزه کرده است!

او یک بار با آیرون من مبارزه کرده است!

در داستان "لیگ عدالت/ انتقام جویان" (JLA/Avengers) در سال 2000 شاهد یک کراس آور جذاب بین دو تا از معروف ترین گروه های ابر قهرمانی تمام دوران بودیم. در شماره سوم این کمیک بلاد اسپورت با آیرون من جنگید، اما  شکست خورد. اگرچه حضور او در این کراس آور خیلی کوتاه بود اما ابر شروران زیادی نیستند که میتوانند هم در مقابل سوپرمن و هم در مقابل آیرون من حرفی برای گفتن داشته باشند.

 

5- او در هنگام فرار از زندان کشته شد

او در هنگام فرار از زندان کشته شد

وقتی که رابرت دوبوآ در زندان "جزیره استرایکر" (Stryker's Island) زندانی شده بود، با یک زندانی دیگر به نام «الکساندر ترنت» (Alexander Trent) درگیر شد زیرا او هم از لقب «بلاد اسپورت» استفاده میکرد. در ادامه آنها توافق کردند که مشکل خود را در یک مسابقه بوکس حل کنند. به منظور کاهش احتمال خشونت بیشتر، سوپرمن به عنوان داور این مسابقه حضور پیدا کرد. اما سرانجام شورشی در زندان به وجود آمد و رابرت فرصت را برای فرار مناسب دید. اما در هنگام فرار یک نگهبان به او تیراندازی کرد و او را کشت.

 

4- چند نسخه متفاوت از بلاد اسپورت وجود دارد

چند نسخه متفاوت از بلاد اسپورت وجود دارد

دیسی تا کنون سه شخصیت مختلف را معرفی کرده است که از لقب بلاد اسپورت استفاده میکنند. همانطور که در مورد قبل گفته شد، علاوه بر بلاد اسپورت اصلی یعنی رابرت دوبوآ، شخصی به نام الکساندر ترنت هم از لقب بلاد اسپورت استفاده میکرد. جدید ترین نسخه از بلاد اسپورت مربوط به شخصیتی است که هویت واقعی او در حال حاضر نامعلوم است، اما از لحاظ ظاهر و شخصیت پردازی بیشتر شبیه به نسخه رابرت دوبوآ است تا نسخه الکساندر ترنت.

 

3- دومین بلاد اسپورت قدرت های فرابشری داشت

دومین بلاد اسپورت قدرت های فرابشری داشت

الکساندر ترنت دومین نفری بود که از نام بلاد اسپورت استفاده میکرد. او همچنین گذشته خیلی ناراحت کننده ای داشت. او به وسیله مهندسی ژنتیک، قدرت، استقامت و جابکی فرا انسانی به دست آورد. به علاوه، در حالیکه که بلاد اسپورت اصلی از یک دستگاه برای تله پورت اسلحه ها استفاده میکرد، الکساندر ترنت تصمیم گرفت که همان دستگاه را در سینه خود قرار دهد. او با وجود توانایی های فوق انسانی اش در مسابقه بوکس از بلاد اسپورت اصلی، شکست خورد. دومین بلاد اسپورت یک شخصیت عصبانی و نفرت انگیز بود که در همان شبی که بلاد اسپورت اصلی مرد، کشته شد.

 

2-سومین بلاد اسپورت با پارادیمون ها جنگیده است

 او با پارادیمون ها جنگیده است

سال ها بعد از مرگ دو نسخه اول بلاد اسپورت، سومین بلاد اسپورت با همان توانایی تله پورت اسلحه ها در شماره 652 از کمیک های سوپرمن حضور پیدا کرد. در آرک Salvation Run بسیاری از ابر شروران جمع شدند و به یک سیاره دور فرستاده شدند. بلاد اسپورت یکی از شرور هایی بود که در این سیاره بیگانه با «پارادیمون ها» (Parademons) جنگید. اگرچه او نقش زیادی در این داستان نداشت، اما موفق شدن در جنگ علیه پارادیمون ها، واقعا کاری چشمگیر و قابل توجه است.

 

1- بلاد اسپورت هیچ ارتباطی با جوخه خودکشی ندارد!

بلاد اسپورت هیچ ارتباطی با جوخه خودکشی ندارد!

با وجود اینکه در فیلم جوخه خودکشی بلاد اسپورت رهبر این گروه است، اما در دنیای کمیک او هیچ تاریخچه مشترکی با این گروه نداشته است. بلاد اسپورت گاهی اوقات با دیگر ابر شرور ها برای رسیدن به یک هدف مشترک همکاری کرده است اما او هیچوقت جزئی از یک تیم نبوده و هرگز ارتباطی با گروه جوخه خودکشی نداشته است. البته این کار «جیمز گان» (James Gunn) به عنوان کارگردان این فیلم بسیار خوب و موفقیت آمیز بود چرا که بلاد اسپورت در این فیلم با بازی فوق العاده ادریس البا نسبت به نسخه کمیکی خود پیشرفت کرده و به شخصیتی به مراتب جذاب تر تبدیل شده است.

 

کیارش یارویسی

(Kia Iron Man)

منبع: سایت ScreenRant

All rights reserved © Spidey.ir 2021

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

رتبه بندی 20 عضو مرگبار جوخه انتحاری

10 حقیقت مهمی که باید درباره شخصیت های جوخه انتحار جیمز گان بدانید

10 حقیقت مهمی که باید درباره «کینگ شارک» (KING SHARK) بدانید

نقد فیلم "جوخه خودکشی" (SUICIDE SQUAD)

رتبه بندی فیلم های دنیای سینمایی دی سی (DCEU)

15 ابرخبیثی که اسم ضایع دارند!

بی مصرف ترین ابرقهرمانان کمیک بوکی!

مزخرف ترین شخصیت های دنیای کمیک بوک

10 کمیک برتر جوخه خودکشی (SUICIDE SQUAD)

نقد سروش آریا منش برای فیلم "جوخه خودکشی" (SUICIDE SQUAD)

10 حقیقت جالبی که باید درباره هارلی کوئین (HARLEY QUINN) بدانید

رتبه بندی فیلم های دنیای سینمایی دی سی (DCEU)

15 دشمن بیخود بتمن!

اتهام کپی برداری به کارگردان فیلم جوخه خودکشی

10 حقیقت مهمی که باید درباره "پرندگان شکاری" (BIRDS OF PREY) بدانید

معرفی 20 عضو برتر گروه "پرندگان شکاری" (BIRDS OF PREY)

نقد و بررسی فیلم "پرندگان شکاری و رهایی فانتزی یک هارلی کویین"

10 کمیک برتر "پرندگان شکاری" (BIRDS OF PREY)

20 شخصیت برتر مارول و دی سی كه خارج از دنیای كمیك بوک خلق شدند!

15 دستیار برتر بتمن

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

AM SM BM SM
#1 AM SM BM SM 1400-05-24 14:00
سلام
ممنون بابت مقاله.
یکی از شخصیت های مهم فیلم جوخه خودکشی جناب بلاد اسپورت با بازی ادریس آلبا بود. شخصیت او در فیلم در ارتباط با دخترش مشکل داشت و خیلی از هم دل خوشی نداشتند. او مهارت چشمگیری هم در استفاده از سلاح داشت و کل کلی هم بین او و شخصیت پیس میکر بود. در آخر فیلم هم به رهبر خوبی برای جوخه تبدیل شد و در کل شخصیت مهمی توی فیلم بود و بازی ادریس آلبا هم خیلی خوب بود. ولی این شخصیت در دنیای کمیک چه وضعیتی داره؟ خب توی این مقاله میبینید!
خب شخصیت او در دنیای کمیک به اندازه نسخه سینمایی اهمیت خاصی نداره. از نظر ظاهرش هم فرق زیادی با نسخه ادریس آلبا داره و سعی شده که نظامی تر باشه. اما کارهایی هم مثل تیر زدن به سوپرمن و جنگیدن با آیرون من انجام داده که وسیله ای بوده برای نوشتن داستانی. انگار وسیله ای هم بوده تا لکس با اون از شر سوپرمن خلاص بشه.خیلی جالبه که جیمز گان سعی کرده با استفاده از شخصیت های کمتر شناخته شده در دنیای کمیک فیلم جوخه خودکشی رو بسازه و اونا رو به معروفیت نسبی برسونه.
با تشکر.
نقل قول کردن
the Batman
#2 the Batman 1400-05-24 14:27
راستش هرگز فکر نمیکردم روزی برسه سایت اسپایدی درباره شخصیت واقعا بی اهمیتی مثل بلاد اسپرت مقاله فکتس بنویسه. ولی در هر حال احساس تعهد شما به عنوان سایت نامبر وان ایران در زمینه کمیک واقها ستودنی است
و البته به متن هم دقت کنید کاملا متوجه میشید که نویسنده برای جور کردن 10 آیتم چقدر در مضیقه بوده!
و البته خیلی برام عجیبه که شخصیتی که قبلا هیچ صنمی با کمیک های جوخه خودکشی نداشته برای شخصیت اصلی قسمت دوم انتخاب شده در حالی که suicide squad در طول سالها یه عالمه شخصیت مهم مختص به خودش رو داشته
نقل قول کردن
Pooyan mirzahosseini
#3 Pooyan mirzahosseini 1400-05-24 15:11
سلام خسته نباشید مقاله خیلی خوبی بود
راستش بلاد اسپورت با بازی ادریس آلبا در فیلم جوخه انتحار 2 نظر من رو خیلی جلب کرد که متأسفانه در دنیای کمیک اصلا اینطوری نیست البته از ظاهر بلاد اسپورت سوم خوشم اومد بنظرم می‌تونن ازش استفاده کنن خود بلاد اسپورت اول هم با این حالتی که در دنیای کمیک داره فکر نکنم شخصیت خاصی بشن مگر اینکه دنیای سینمایی روی دنیای کیمک تأثیر بذاره
نقل قول کردن
mtm
#4 mtm 1400-05-24 21:30
به نقل از the Batman:
راستش هرگز فکر نمیکردم روزی برسه سایت اسپایدی درباره شخصیت واقعا بی اهمیتی مثل بلاد اسپرت مقاله فکتس بنویسه. ولی در هر حال احساس تعهد شما به عنوان سایت نامبر وان ایران در زمینه کمیک واقها ستودنی است
و البته به متن هم دقت کنید کاملا متوجه میشید که نویسنده برای جور کردن 10 آیتم چقدر در مضیقه بوده!
و البته خیلی برام عجیبه که شخصیتی که قبلا هیچ صنمی با کمیک های جوخه خودکشی نداشته برای شخصیت اصلی قسمت دوم انتخاب شده در حالی که suicide squad در طول سالها یه عالمه شخصیت مهم مختص به خودش رو داشته

آره واقعا با این استقبال گرمی که از مقاله تو بخش نظرات شده احتمالا به زودی در سیاست های سایت بازنگری خواهم کرد و فقط روی شخصیت اسپایدرمن تمرکز خواهیم داشت (همانطور که از اولشم قرار بود اینطور باشد). اجازه بدیم این همه سایت و کانال نوظهور با ترجمه های غلط و عکس های بیربط به مقاله نویسی ادامه بدن (خدا شاهده برای ففط انتخاب عکس آیتم های ۲ و 5 و ۶ من امروز ۲ ساعت وقت گذاشتم و رفتم کمیک هاشون رو پیدا کردم و خوندم و عکس ورداشتم تا مقاله کم و کاستی نداشته باشه . برید لینک مقاله اصلی تو سایت screenrant و ببینید چه عکس های بیربطی گذاشته. همه این کارا رو برای یه شخصیت درجه ۵ از دیسی کردم ولی یه سری کفتار و لاشخور همچنان فقط زر میزنن چون فقط زر زدن بلدن ...)
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#5 AM SM BM SM 1400-05-24 21:49
به نقل از mtm:
به نقل از the Batman:
راستش هرگز فکر نمیکردم روزی برسه سایت اسپایدی درباره شخصیت واقعا بی اهمیتی مثل بلاد اسپرت مقاله فکتس بنویسه. ولی در هر حال احساس تعهد شما به عنوان سایت نامبر وان ایران در زمینه کمیک واقها ستودنی است
و البته به متن هم دقت کنید کاملا متوجه میشید که نویسنده برای جور کردن 10 آیتم چقدر در مضیقه بوده!
و البته خیلی برام عجیبه که شخصیتی که قبلا هیچ صنمی با کمیک های جوخه خودکشی نداشته برای شخصیت اصلی قسمت دوم انتخاب شده در حالی که suicide squad در طول سالها یه عالمه شخصیت مهم مختص به خودش رو داشته

آره واقعا با این استقبال گرمی که از مقاله تو بخش نظرات شده احتمالا به زودی در سیاست های سایت بازنگری خواهم کرد و فقط روی شخصیت اسپایدرمن تمرکز خواهیم داشت (همانطور که از اولشم قرار بود اینطور باشد). اجازه بدیم این همه سایت و کانال نوظهور با ترجمه های غلط و عکس های بیربط به مقاله نویسی ادامه بدن (خدا شاهده برای ففط انتخاب عکس آیتم های ۲ و 5 و ۶ من امروز ۲ ساعت وقت گذاشتم و رفتم کمیک هاشون رو پیدا کردم و خوندم و عکس ورداشتم تا مقاله کم و کاستی نداشته باشه . برید لینک مقاله اصلی تو سایت screenrant و ببینید چه عکس های بیربطی گذاشته. همه این کارا رو برای یه شخصیت درجه ۵ از دیسی کردم ولی یه سری کفتار و لاشخور همچنان فقط زر میزنن چون فقط زر زدن بلدن ...)

خیلی بده که کسی مثل شما یا نویسنده این مقاله با ذوق و شوق و برای اینکه ما چیزی از شخصیت بفهمیم این همه زحمت میکشند اما با نظرات بسیار کم استقبال بشن! تجربه دارم وقتی که کاری رو با کلی ذوق انجام بدی و بخوره تو ذوقت چقدر حس بدی داره! مخصوصا برای چنین شخصیتی کم اهمیتی که معلومه چقدر مقاله نوشتن براش سخته و جواب زحمت داده نشه. کار سختی هم نیست چند خط نظر نوشتن اما انگار کسی حوصله نداره. یا حتی ترجمه و ادیت کمیک که اینقدر کار سختی هست اما بعضی وقت ها شاید ۳ تا نظر هم نداشته باشه! این وسط مترجم و ادیتور بذاره بره حق نداره؟! این واقعا تلخه که سایتی که پولی برای کارهاش هم نمیگیره و برای تنها چیزی که تبلیغ کرده مهربانی و کمک به هم نوعان هست (با شعار "آنچه میماند دوستی هاست... چیزی که بخشیده ایم.") و این همه هم دشمن و بد خواه داره (که البته واقعا سخته که اونا رو در حد دشمن سایت اسپایدی فرض کرد) اینجوری جواب زحمت هاش رو بگیره. برای نظر ها هم پولی نمیره توی جیب کسی! من خودم در روز خیلی به سایت سر میزنم تا ببینم برای مطلبی نظر تازه ای اومده یا نه اما خیلی وقت ها به در بسته میخورم. چون عاشق بحث کردن هستم و دوست دارم چیز های جدیدی از دنیای کمیک بفهمم. در کل من برای هر کم کاری که کردم از جانب خودم عذر میخوام.
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#6 Ehsan Spider 1400-05-24 21:52
به نقل از mtm:
به نقل از the Batman:
راستش هرگز فکر نمیکردم روزی برسه سایت اسپایدی درباره شخصیت واقعا بی اهمیتی مثل بلاد اسپرت مقاله فکتس بنویسه. ولی در هر حال احساس تعهد شما به عنوان سایت نامبر وان ایران در زمینه کمیک واقها ستودنی است
و البته به متن هم دقت کنید کاملا متوجه میشید که نویسنده برای جور کردن 10 آیتم چقدر در مضیقه بوده!
و البته خیلی برام عجیبه که شخصیتی که قبلا هیچ صنمی با کمیک های جوخه خودکشی نداشته برای شخصیت اصلی قسمت دوم انتخاب شده در حالی که suicide squad در طول سالها یه عالمه شخصیت مهم مختص به خودش رو داشته

آره واقعا با این استقبال گرمی که از مقاله تو بخش نظرات شده احتمالا به زودی در سیاست های سایت بازنگری خواهم کرد و فقط روی شخصیت اسپایدرمن تمرکز خواهیم داشت (همانطور که از اولشم قرار بود اینطور باشد). اجازه بدیم این همه سایت و کانال نوظهور با ترجمه های غلط و عکس های بیربط به مقاله نویسی ادامه بدن (خدا شاهده برای ففط انتخاب عکس آیتم های ۲ و 5 و ۶ من امروز ۲ ساعت وقت گذاشتم و رفتم کمیک هاشون رو پیدا کردم و خوندم و عکس ورداشتم تا مقاله کم و کاستی نداشته باشه . برید لینک مقاله اصلی تو سایت screenrant و ببینید چه عکس های بیربطی گذاشته. همه این کارا رو برای یه شخصیت درجه ۵ از دیسی کردم ولی یه سری کفتار و لاشخور همچنان فقط زر میزنن چون فقط زر زدن بلدن ...)


سلام


ممنون از رفیق و دوست بسیار عزیزم کیا جان عزیز واقعاً دست شما درد نکنه داداش من خودم تجربشو داشتم و واقعا میفهمم که نوشتن مقاله برای یک شخصیت سطح 3 که خیلی سخته حالا بیا به قول استاد سطح ۵ رو بنویس. حتی اگه ترجمه ای هم باشه قطعاً برای هماهنگی باید وقت زیادی گذاشته بشه. من واقعاً تشکر میکنم بابت زحمتی که پشت این مقالع و فکت های کینگ شارک کشیدی. دست طلا



همچنین واقعا باید بگم که تعهد و وظیفه سایت فقط در قبال اسپایدرمن بوده و تمام و از اینکه اسپایدی هم کاراکتر های دی‌سی و هم مارول رو کاور میکنه باید دست بوس استاد ترابی عزیز و گرامی باشیم. بنده واقعا شاهد هستم برای انتخاب عکس ها چقدر زحمت کشیده میشه، خودم دو سه باری سعی کردم و آخرش از بس وقت گیر و سخت بود دل درد گرفتم ولی وقتی اومدم دیدم استاد یک عکس بهتر و عمیق‌تر پیدا کرده والا نمیدونم چطور بگم از فضا میاد یا ایشون قدرت ابر انسانی دارن در هر حال باید تشکر کرد و وظیفه ماست.


راستش این روز ها که شاهد هستید به صورت جسته و گریخته آنلاین میشم و توی سایت فعالیت میکنم. راستش سرم یک مقدار شلوغ و مشکل دار بود ولی اصلا از خوندن کمیک عقب نموندم از امروز هم اوضاع بهتر شد و الان هم دیگه تمام وقت در خدمت هستم واسه کم کاری دو هفته ای هم که داشتم شرمندگیمو اعلام میکنم.
نقل قول کردن
mtm
#7 mtm 1400-05-24 22:08
خب یه سری مقالات غیر اسپایدرمنی که از قبل نوشته شده و به مرور در سایت قرار میگیره. دو تاشخصیت یا بهتره بگم سری هست که هنوز دین خودم رو بهشون ادا نکردم (ولورین و چهار شگفت انگیز) که یه سری مقالات براشون باید بنویسم . بعدشم تا جای که توان داشته باشم و نویسندگان و مترجمین سایت همراهی کنند تنها روی اسپایدرمن و دنیاش تمرکز خواهم کرد.دیگه فکر کنم ۱۰سال تلاش بی وقفه کافی باشه (البته یه۱۰ سالی هم قبلش تو مطبوعات کار کردم و کتاب نوشتم). تو زندگی چیزای مهم تری از کمیک بوک هم هست و انسان با بالا رفتن سن بیش از پیش متوجه اهمیت شون میشه ...
نقل قول کردن
s.p.i
#8 s.p.i 1400-05-24 22:11
م هم خیلی معذرت خواهی میکنم ولی قرار بیشتر نظر بدم و بحث کنم والبته از آقا کیارش هم تشکر میکنم بابت ترجمه و البته سایت با این که وظیفه فقط در مقابل یک شخصیت ولی برای شخصیت های دیگه به خصوص شخصیت های درجه ۵ و۴ مثل بلاد اسپورت وقت میزاره وسنگ تموم میزاره

۱۰و۹و۸ همونطوری که تو فیلم اشاره شد بلاد اسپورت با بازی خوب ادریاس البا با سوپرمن سر شاخ شد و توسط لکس لوتر استخدام شد تا سوپرمن نابود کن که شکست میخوره مورد ۸ که نشون داد حتی کسی مثل سوپرمن ممکن با چالش های روبرو بشه که شکست بخوره
مورد ۷ در مورد وسواس فکری درمورد جنگ ویتنام نشون میده

و البته مورد۶ که با مردآهنی شکست خورد

مورد ۵ که خب مرد
مورد جدید ترین نسخه هویتش مخفیه

مورد ۳ و ۲ نظری ندارم

مورد۱ جالب که بلاد اسپورت تا حالا توی کمیک با جوخه خودکشی ارتباط نداشته ولی به احتمال زیاد دیسی از این به بعد ازش استفاد میکنه


تشکر بابت ترجمه ضمن اینکه میدونم خیلی وقت سر این مقاله صرف کردین



تشکر
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#9 Ehsan Spider 1400-05-24 23:54
به نقل از mtm:
خب یه سری مقالات غیر اسپایدرمنی که از قبل نوشته شده و به مرور در سایت قرار میگیره. دو تاشخصیت یا بهتره بگم سری هست که هنوز دین خودم رو بهشون ادا نکردم (ولورین و چهار شگفت انگیز) که یه سری مقالات براشون باید بنویسم . بعدشم تا جای که توان داشته باشم و نویسندگان و مترجمین سایت همراهی کنند تنها روی اسپایدرمن و دنیاش تمرکز خواهم کرد.دیگه فکر کنم ۱۰سال تلاش بی وقفه کافی باشه (البته یه۱۰ سالی هم قبلش تو مطبوعات کار کردم و کتاب نوشتم). تو زندگی چیزای مهم تری از کمیک بوک هم هست و انسان با بالا رفتن سن بیش از پیش متوجه اهمیت شون میشه ...



راستش استاد به نظر بنده حقیر که توی این یک سال تونستم بهتر از قبل با اسپایدی ارتباط بگیرم و بیشتر و بهتر لذت شناختنش رو درک کنم (هرچند قبلا هم گفتم که از بچگی دوستش داشتم و کلا رفیقم بوده.) فکر میکنم واقعا زحمات شما تا همینجا هم خیلی خیلی زیاد بوده و از سر مایی که نمیتونیم حتی درست حسابی تشکر هم بکنیم خیلی زیاده. اما من وقتی به زندگی بدون این سایت و این کمیک ها فکر میکنم چیز خاصی به ذهنم نمیاد با این حال هرچه در توان هست در خدمت هستم و تلاشم رو میکنم که از شما و سایر دوستان تشکرم رو به جا آورم. راستش به نظر منم باید در کنار کمیک بوک به زندگی و سایر مسائل هم فکر کرد، من نظرم اینه واقعاً شما تمرکز تون خیلی روی دنیای کمیک زیاده و فکر میکنم این چه علاقه عمیقی هستش که حتی توی 18 سال هم ذره ای کم نشده و فردی مثل شما با تمام توان هنوز هم با شور و شوق ثابق دارید مینوسید و پاک میکنید، کامنت میدید و از سوالات تکراری و جواب دادن بهشون خسته نمیشید.

راجب ولورین و ff باید بگم که ff که سایت خیلی پوشش داده و به لطف شخص شما و استاد ریاحی مقالات پر تعدادی ازش توی سایت هست. ولورین هم خوب توی سایت مقاله داشته و انشاالله در ادامه به اراده پولادین شما و کمک نویسنده ها حتی خیلی بیشتر هم میشه. منم یه همچین نظری راجب آیرون فیست دارم و فکر میکنم باید بیشتر و بهتر باهاش آشنا بشم.


به هر حال هنوز هم تاسف میخورم که چرا قبلا «کمیک مردعنکبوتی» رو توی اینترنت سرچ نکردم که اسپایدی بیاد بالا.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید