10 سرنوشت احتمالی برای مردان عنکبوتی توبی مگوآیر و اندرو گارفیلد پس از فیلم "راهی به خانه نیست"!

10-سرنوشت-احتمالی-برای-مردان-عنکبوتی-توبی-مگوآیر-و-اندرو-گارفیلد-پس-از-فیلم-راهی-به-خانه-نیست

ما که میدونیم توبی و اندرو تو این فیلم هستن پس چرا در خصوص آینده و سرنوشت احتمالی آنها فرضیه نبافیم؟!

مقدمه: اخبار تایید نشده مربوط به حضور اندرو گارفیلد و توبی مگوآیر در فیلم بسیار مورد انتظار "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" باعث شده که احتمالات زیادی برای خطوط داستانی آینده مردان عنکبوتی قبلی سینما فراهم بشه و کسی نمیدونه اگر اینطور باشه چه سرنوشتی در انتظار اوناست. یعنی فقط خدا میدونه اگر قرار باشه توبی و اندرو در آینده هم دوباره مرد عنکبوتی بشن و در فیلمی حضور پیدا کنند چه گزینه هایی پیش روی آنها خواهد بود و ما در این مقاله میخواهیم به 10 تای انها بپردازیم.

 

10- تبدیل شدن به اسکارلت اسپایدر

  تبدیل شدن به اسکارلت اسپایدر

خب ... علاقمندان به مرد عنکبوتی حتما میدونند که در دنیای کمیک او کلونی داشته به نام «بن رایلی» که برای مدتی جانشین مرد عنکبوتی اصلی دنیای اصلی یعنی پیتر پارکر شد. او را با نام «اسکارلت اسپایدر» هم میشناسند. پس یک احتمال اینه که اگر اندرو یا توبی در پایان فیلم "راهی به خانه نیست" در دنیای MCU گرفتار بشوند، با انتخاب لباسی متفاوت و لقبی مثل اسکارلت به کار خودشون ادامه بدن و یعنی ما علاوه بر مرد عنکبوتیِ تام هالند یک مرد عنکبوتی دیگر به نام اسکارلت اسپایدر هم داشته باشیم! در ضمن اخیرا بن رایلی در کمیک های مرد عنکبوتی شگفت انگیز به جانشین پیتر تبدیل شده و دوباره نامش سر زبون ها افتاده. پس گزینه محتملی میتونه باشه!

 

9- شکل گیری Red-Team

تیم قرمز (Red Team)

ما در کمیک های مارول و در جریان رویداد مهم "جنگ داخلی" شخصیت جدیدی داشتیم به نام «مایکل وَن پاتریک» (Michael van Patrick) که نوه دکتر «آبراهام ارسکین» بود که اگه یادتون باشه همون کسی بود که فرمول ابرسرباز را برای کاپیتان آمریکا ساخت (این مقاله رو بخونید). مایکل یک ورزشکار قهرمان بود که مدال های ورزشی زیادی هم داشت ولی در یک حادثه کشته شد. بعد از آزمایش روی بدن او متوجه شدند هیچ قدرت فرابشری نداشته ولی بدنش از نظر ژنتیکی بی عیب و نقص بوده. به همین دلیل از روی او سه کلون ساختند به نام های «مایکل»، «ون» و «پاتریک»! سپس شخصیتی به نام «تسک مستر» با استفاده از یک فن آوری پیشرفته به داخل مغز آنها آموزش های رزمی و همچنین حرکات مرد عنکبوتی را تزریق کرد. لباس "ایرون اسپایدر" را هم که تونی استارک برای پیتر پارکر در طول رویداد "جنگ داخلی" درست کرده بود را نیز پوشیدند و تحت عنوان Red Team وارد عملیات ها شدند و با خبیث هایی مثل اعضای "سندیکای شرارت" مبارزه کردند. بعدش به آنها لقب Scarlet Spiders (عنکبوت های سرخ) هم داده شد. در هر حال ایده جالبی دارن و میشه پس از وقایع "راهی به خانه نیست" توبی، اندرو و تام را در قالب تیمی به هیمن نام در آینده دید!

 

8- تبدیل شدن به مرشد و راهنمای «مایلز مورالز»

https://www.spidey.ir/images/img/content/translated-spiderman-comics/spider-men/spidermen-comic-farsi.jpg

میشه گفت که تایید شده سونی فیلمی لایو اکشن از مایلز مورالز داره میسازه. و چرا که نه؟ مایلز یکی از برترین شخصیت های سالهای اخیر مارول بوده و به لطف حضور در بازی های مرد عنکبوتی و همچنین انیمیشن تحسین شده "سفر به دنیای عنکبوتی" بسیار شناخته شده است. ولی مساله اینه که پیتر پارکرِ تام هالند در MCU خودش همسن مایلز هستش و نمیتونه راهنمای خوبی برای او باشه ولی توبی و اندرو میتونن! اونا میتونن به مایلز آموزش مرد عنکبوتی بودن بدن یا اینکه باهاش علیه دشمنی مشترک تیم آپ کنند.

 

7- بازگشت به دنیاهای خودشون

بازگشت به دنیاهای خودشون

یکی از محتمل ترین چیزهایی که میتونه در پایان "راهی به خانه نیست" برای توبی و اندرو رخ بده اینه که برگردن به دنیاهای خودشون. خب این میتونه راه رو باز بگذاره برای اینکه در آینده سونی بخواد در آینده از روی آنها فیلم های جدیدی بسازه و یا اینکه ادامه فرنچایزهای قبلی رو پیش ببره. قبلا در این مقاله گفته بودیم که چه خطوط داستانی به سرانجام نرسیده ای از این فیلم ها باقی مونده و سونی میتونه اونا رو به این شکل به سرانجام برسونه.

 

6- حضور در "دکتر استرنج 2" به عنوان واریانت های مرد عنکبوتی

دکتر استرنج 2

مولتی ورس (چند جهانی) تازه قراره در "راهی به خانه نیست" معرفی بشه و یقینا در فیلم مورد انتظار "دکتر استرنج 2" به اوج خودش میرسه. تقریبا تایید شده که شخصیت های مختلفی مثل اسکارلت ویچ ، لوکی و واریانت او یعنی سیلوی در این فیلم حضور دارند. ولی چرا واریانت های مرد عنکبوتی در آن نباشند؟ یعنی واریانت های مرد عنکبوتیِ توبی مگوآیر و اندرو گارفیلد. ضمن اینکه استاد سم ریمی سازنده این فیلمه و حضور مردان عنکبوتی با توجه به سابقه ایشون در ساخت تریلوژی نخست اسپایدرمن دور از ذهن نیست.

 

5- مرگ

مرگ مرد عنکبوتی

یکی از گزینه های احتمالی اینه که مرد عنکبوتیِ توبی یا اندرو در "راهی به خانه نیست" کشته شوند! این با خبرهایی که درباره دارک و خشن بودن این فیلم شنیده میشه مطابقت داره. ولی راستش بعیده سونی همچین کاری بکنه زیرا اولاً باعث ناراحتی و خشم هواداران این نسخه های دوست داشتنی از مرد عنکبوتی میشه که تعدادشون کم نیست. ثانیاً باعث میشه شانس ساخت فیلم های آینده از بین بره و این چیزی نیست که سونیِ پول پرست دوست داشته باشه!

 

4- بازنشسته شدن

چرا مردان عنکبوتی قبلی نباید زندگی آرام و بی دغدغه ای داشته باشن؟ یعنی میشه با دیدن لیاقت و شایستگی مرد عنکبوتیِ تام هالند به این نتیجه برسن که دیگر نیازی به خدماتشون نیست و در نتیجه خود را از حرفه ابرقهرمانی بازنشسته کنند. مثلا میشه سناریویی مثل کاپیتان آمریکا در فیلم "پایان بازی" براشون در نظر گرفت که رفت با عشقش زندگی کنه. همین کار رو میشه با توبی و اندرو هم انجام داد.

 

3- سفر در دنیای عنکبوتی

میشه سناریویی مشابه با "سفر به دنیای عنکبوتی" برای آنها در نظر گرفت. یعنی مثل پیتر بی. پارکر در این انیمیشن که به دنیای مایلز مورالز سفر کرد و مرشد او شد. پس میشه نسخه لایو اکشن Spider-Verse را ساخت که در آن توبی و اندرو به بعدهای موازی سفر میکنند و به مردان عنکبوتی بی تجربه یاری میرسانند!

 

2- معلم شدن

مرد عنکبوتی معلم

پیتر پارکر در دنیای کمیک سابقه معلم شدن رو داره (این مقاله را بخونید). دنیای MCU هم که قراره پر بشه از قهرمانان نوجوان مثل سیلک و کامالا خان و مایلز مورالز! پس طبیعیه که مثلا توبی و اندرو در MCU باقی بمانند و به عنوان معلم مدرسه مشغول به کار شوند و قهرمانان نوجوان را هم زیر نظر بگیرند.

 

1- حضور در سونی ورس

سونی ورس

کاملا مشخصه سونی برای دنیای سینمایی خودش از مرد عنکبوتی که سونی ورس معروف شده برنامه داره. الان دو فیلم موفق "ونوم" را در این دنیا ساخته (البته فقط از نظر فروش!). موربیوس هم در راهه و البته فیلم های اختصاصی دیگر که احتمالا میخواد بسازه مثل "گربه سیاه"، "کریون شکارچی" و ...! در این دنیا هم که ما اثری از مرد عنکبوتی ندیده ایم. پس چرا در پایان "راهی به خانه نیست" آنها یا از آنها به سونی ورس منتقل نشن؟

 

سارا عفتی

سارا عفتی

منبع: سایت ScreenRant

All rights reserved © Spidey.ir 2021

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

تحلیل و بررسی دومین تریلر فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" + نکات جدید تبلیغات

10 شخصیتی که ممکن است خبیث نهایی فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" باشند!

10 تئوری برتر هواداران پس از انتشار نخستین تریلر فیلم «مردعنکبوتی: راهی به خانه نیست»!

داغ داغ! دومین تریلر رسمی فیلم "مردعنکبوتی راهی به خانه نیست" منتشر شد! (SPIDER MAN NO WAY HOME)

خبر داغ!! تریلر فیلم مردعنکبوتی به خانه نیست رکوردشکنی کرد!!

تحلیل و بررسی نخستین تریلر فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

18 شایعه و خبر درباره شخصیت هایی که در فیلم «دکتر استرنج در مولتی‌ورس جنون» حضور خواهند داشت

داغ داغ! نخستین تریلر رسمی فیلم "مردعنکبوتی راهی به خانه نیست" منتشر شد! (دوبله فارسی اختصاصی اضافه شد)

داستان لو رفته از فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" که ممکن است واقعی باشد!

شرح جزئیات لو رفته از فیلمنامهٔ‌ فیلم "مردعنکبوتی ۳: راهی به خانه نیست"

مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست – 4 بازیگر تایید شده و 6 بازیگری که شایعه شده در این فیلم حضور خواهند داشت

10 تئوری بزرگ در‌باره‌ی فیلم «مردعنکبوتی: هیچ راهی به خانه نیست» که امکان دارد اتفاق بیفتند

10 چیزی که میخواهیم در قسمت سوم فیلم "مرد عنکبوتی" در MCU ببینیم!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

CAPTAIN_ARVIN
#1 CAPTAIN_ARVIN 1400-09-15 11:35
مقاله خیلی خوبی بود، با بعضی از موارد موافق نیستم و درنهایت امیدوارم اونی بشه که دوست داریم! :-)
اصلا امکان نداره گزینه های 10 و 9 رخ بدن..
8 هم بعیده به نظرم!
ولی اگه گزینه 7 به همراه 4 رخ بده گزینه منطقی میشه، یعنی توبی برگرده و با خانوادش زندگی کنه و اندرو هم درسته عشقی تو زندگیش نیست ولی میتونه خودشو بازنشسته کنه
از نظر من حضور توبی و اندرو تو mcu تداوم نداره. واسه همین گزینه 6 رو میذاریم کنار. مورد 5 هم صد در صد گزینه جذابی برای طرفداران نیست ولی دور از ذهن هم نیست!
گزینه های 3 و 2 هم احتمال رخ دادنشون هست، چرا که نه؛ ولی حضور در سونی ورس احتمال منطقی هست و چون هیچی از سونی بعید نیست، شاید تیم آپ(نه فقط تیم آپ، حتی دشمنی) ونوم-مردعنکبوتی بین ادی براک و توبی یا اندرو باشه نه لزوماً با تام هالند!

پ.ن: اولین بارم بود که یه همچین نیمچه نقدی برای اینطور مقاله ها مینوشتم، هیچوقت به خودم جرات ندادم درباره مقاله های تخصصی نظر بدم ولی بعد دوسال فکر میکنم وقتش بود دیگه :lol: امیدوارم بتونم بیشتر و بهتر از اینا نقد بنویسم

مرسی spidey ;-)
نقل قول کردن
هالک 2
#2 هالک 2 1400-09-16 08:31
سلام به شما
مقاله.......خوب بود
۱۰ یجورایی غیر ممکن می دونم ...ولی ایده خوبیه
۹اینم احتمالش کمه ....چون فکر میکنم برگردن
۸ فکرکنم اگر بیاد توی مردعنکبوتی بعدی میادش
۷ این خیلی ممکنه ولی امیدوارم این اتفاق نیوفته و برنگردند ..ولی فکرکنم برگردند
۶ ممکنه
۵ اینم می‌تونه ممکن باشه
۴ جالبه
۳اینکار را نمیکنه ...فکر نکنم
۲میتونه این اتفاق بیوفته
۱ شاید اتفاق بیوفته
درضمن یک چیزی ....تام هالند گفته بود مشت هاش خونی شده ....درسته من کمیک نخوندم ولی از مرگ گوئن خبر دارم
بنظرم ام جی میمره و گابلین را میزنه ....یا کس دیگه ای را...ممکن هم هست یکی از اسپایدی ها بمیرم و....
ممنون
نقل قول کردن
Hellblazer
#3 Hellblazer 1400-09-16 09:05
ممنون خانم عفتی بابت ترجمه‌ی این مقاله، خسته نباشید، مقاله‌ی خیلی خوبی بود.
نقل قول:
ما که میدونیم توبی و اندرو تو این فیلم هستن پس چرا در خصوص آینده و سرنوشت احتمالی آنها فرضیه نبافیم؟!
این رو روسای مارول مارول و سونی بخونن می‌فهمند که دست شون رو شده و از طرفدار جماعت باید ترسید! :lol:
مورد ۷ و ۳ رو امیدوارم رخ بدهند؛ مورد ۷ برای اینکه خیلی دوست داریم آینده‌ی ۲ مرد عنکبوتی دیگه رو ببینیم، (البته نمی‌دونم اگر مورد ۷ اتفاق بیوفته، خبیث‌ها چه کسانی می‌تونند باشند، چون خبیث مرد عنکبوتی ۴ و ۵ که والچر و میستریو و کارنیج قرار بود باشند، که یک بار ازشون استفاده شد؛ اگر اشتباه نکنم خبیث مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۳ هم قرار بود ۶ خبیث باشند که اونم ازشون استفاده شده! (تازه سونی بهمون یک حالی داده و علاوه بر ۶ تا خبیث، ۲ تا مرد عنکبوتی هم به عنوان جایزه بهمون داده! ;-) )) مورد ۳ هم احتمالش کمه، چون فعلا تا قسمت سوم انیمیشن «دنیای عنکبوتی» اعلام شده، بعید می‌دونم سونی بخواد تکرار مکررات کنه و فیلمش رو هم بسازه. مورد ۵ امیدوارم اصلا رخ نده چون مطمئنا خیلی‌ها رو ناراحت خواهد کرد :cry: ، مورد ۱ هم که به احتمال ۹۰ درصد اتفاق میوفته! 8) احتمالا فیلم های سیلک و گربه سیاه ساخته بشوند، بازیگر فیلم کریون شکارچی هم که انتخاب شده بود، فیلم موربیوس هم که قطعیه، بعید نیست از روی والچر هم فیلم بسازند؛ یا مثلا پروژه‌ای به نام !Venom 3: Let there be Toxin. :o
نقل قول کردن
هالک 2
#4 هالک 2 1400-09-16 09:07
همین الان یک فکر خوبی به ذهنم رسید .....
چطوره یه مقاله بنویسید به نام دشمنان برتر مایلز مورالز
یا دشمنان برتر سال ۲۰۹۹....(فکرکنم نوشتید ولی دوباره بروزرسانی کنید )
یا دشمنان گوئن عنکبوتی
یا اصلا .....این ایده خیلی بهتره....بهترین دشمنان التیمیت
ممنون
ببخشید سلام نکردم :lol:
نقل قول کردن
mjkp
#5 mjkp 1400-09-16 09:11
به نظر من که باهم تیم تشکیل میدن و بعدا فلش بک میزنه که تاحالا چکار میکردن و به خیلی از سوالا جواب میده
بعد هم میرن با ابر شرور های دنیای سونی میجنگن که انگار قراره تعدادشون هم خیلی زیاد باشه پس منطقی ترا که چند نفره جلوشون وایسن و تام هالند هم الان بیشتر درگیر انتقام جویان و جانشینی تونی استارکه پس اگر توبی و اندرو بیان کمکمش خیلی بهتر میشه
نقل قول کردن
amirjjyy
#6 amirjjyy 1400-09-16 09:41
سونی در دست ساخت فیلم مرد شنی
سونی در دست ساخت فیلم راینو
سونی در دست ساخت فیلم کریون شارچی
سونی در دست ساخت فیلم ونوم ۳

خدایااااا بسههههه دیگگگگگگگگ

حیف اینجا نمیتونم فوش آب دار بدم
نقل قول کردن
amirjjyy
#7 amirjjyy 1400-09-16 09:51
خوب مرسی از این مقاله

وقتی خبر ساخت ونوم ۳ تو چنل تلگرامی خوندم یوهویی اعصاب شیری شد ، الان دیگ اسم سونی میاد کهیر میزنم اخه بعد اون فاجعه ونوم ۲ باز باید ونوم ببینیم ؟ اصلا اسمش میاد موهای تنم سیخ میشه صد رحمت به زک اسنایدر و ایده هاش

نمیتونم به آینده خوبی فکنم ... فقط روزی ۱۰ بار دعا میکنم کل رایت همه شخصیت های اسپایدی بیوفته دست فایگی
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#8 AM SM BM SM 1400-09-16 10:01
سلام
ممنون بابت مقاله.
دیگه آدم نمیدونه به اونایی که هنوز فکر میکنند توبی و اندرو توی فیلم "راهی به خانه نیست" نیستند چی بگه! دیگه هیچ شکی برای بودن اونا توی این فیلم وجود نداره و به جای اینکه بیایم بزنیم تو سر و کله هم که اونا هستند یا نیستند، میتونیم به این فکر کنیم که چه سرنوشتی برای اونا در انتظاره و چه اتفاقی براشون میفته. ما همونقدر که برای حضور توبی و اندرو در این فیلم هیجان داریم، همونقدر هم برای دونستن سرنوشت اونا در این فیلم کنجکاو هستیم. حضور توبی و اندرو در این فیلم پایان کار نیست و این فیلم رو خود به خود به یک فیلم خوب تبدیل نمیکنه بلکه اینکار تازه آغاز راه هست و چالش اصلی اینه که چطور از این ایده جذاب استفاده خوب و جالبی بشه. این خیلی مهمه که پایان اونا در فیلم چی میشه. یعنی این فیلم میخواد پایان کار اونا رو نشون بده یا راهشون رو برای ادامه کار باز میذاره. خب با این حساب، چه فرضیه هایی درباره سرنوشت توبی و اندرو وجود داره؟
یه سری موارد توی مقاله هستند، چون احتمال هرچند کمی دارند و زیاد محتمل نیستند. مثلا مورد 10 ممکنه اتفاق بیفته، ولی من خیلی احتمال نمیدم یکی از عنکبوتی ها بیاد و اسکارلت اسپایدر بشه. یا شکل گیری گروه تیم قرمز که خدایی روی پرده سینما خیلی جالب نیست که توبی و اندرو و تام لباس های یکدست بپوشند و روی خودشون و تیمشون اسم بذارند. و البته این مورد هم اگر اتفاق بیفته شاید خیلی مربوط به سرنوشت پایانی اونا نباشه. تبدیل شدن یکی از عنکبوتی ها مثل توبی به مرشد مایلز مورالز ممکنه اتفاق بیفته چون خبرهایی براساس فیلم لایواکشن او به گوش میرسه و پیتر تام هالند هم که خودش گلیمش رو از آب بیرون بکشه هنر کرده پس شاید این اتفاق بیفته ولی خب خیلی شاید جالب نباشه. البته باید در بستر فیلم اون رو سنجید ولی اصلا وقتی مایلز مورالز خودش یک فرنچایز سینمایی بسیار محبوب داره، دیگه چه نیازی به فیلم لایو اکشن اون و از این گذشته، چه نیازی به تکرار رابطه او با پیتر بی پارکر و اینجا با یکی از عنکبوتی ها وجود داره؟ درباره گزینه 3 هم باز مسئله همینه که اصلا به نظرم نیازی به تاکید اسپایدر ورس در mcu نیست چون ما الان در دنیای انیمیشن یک داستان تمام عیار بر اساس این موضوع داریم و اگر این اتفاق بیفته، فقط جای انمیشن رو در به دست آوردن ایده های داستانی جذاب تنگ میکنه! برای همین بهتره که mcu تمرکز خودش رو بذاره روی موضوعات دیگه ای در مولتی ورس.
اما خب از اینا که بگذریم به گزینه هایی میرسیم که شاید احتمالشون بیشتر باشند. بازگشت عنکبوتی ها به دنیای خودشون یکی از محتمل ترین ها و البته ساده ترین اتفاقاتی هست که میتونه برای اونا بیفته. یعنی اینکه اونا خیلی راحت به خونه برگردن و شاید هیچ اتفاق خاصی نیفته. درسته که این یکی احتمال داره اما خب ممکنه یه جورایی ضد حال باشه که اونا همینطوری به دنیاهای خودشون برگردن. حضور اونا در فیلم دکتر استرنج دو هم ممکنه باشه و البته اگر اینطور باشه با بودن سم ریمی روی صندلی کارگردانی امیدها برای دیدن چند تا مرد عنکبوتی جالب خیلی بیشتر میشه. مورد مرگ یکی از عنکبوتی ها شاید واقعا تلخ باشه و مخالفت بعضی ها رو به همراه داشته باشه و البته سونی خان هم اگر این مورد باعث جلوگیری از گرفتن پولش بشه حتما مخالفت میکنه، اما باید قبول کرد به هر حال این یکی از احتمالاتی هست که وجود داره و شاید احتمالش کم هم نباشه. یعنی اینکه همه عنکبوتی ها بدون مشکلی برن سر خونه و زندگیشون ممکنه کمی دور از انتظار باشه و این احتمال هست که مثلا مرد عنکبوتی توبی مگوآیر کشته بشه و این مرگ به بقیه قهرمانانمون انگیزه بده و ممکنه به صحنه احساسی تبدیل بشه. پس باید این رو در ذهن داشت که این مورد دور از انتظار نیست. بازنشسته شدن هم خیلی دور از انتظار نیست که یکی از عنکبوتی ها مثل توبی بعد از این جریانات، بازنشسته بشه و بره پیش زن و بچه اش. اما برعکس این مورد هم ممکنه باشه. یعنی در آغاز فیلم یکی از عنکبوتی ها بازنشسته شده اما به خاطر این جریانات به عرصه برمیگرده و بازهم مرد عنکبوتی میشه. به هر حال این مورد هم بدون احتمال نیست ولی اینکه مثلا یکی از عنکبوتی ها بازنشسته بشه و ایمانش رو از دست بده و بعد از اتفاقاتی دوباره به مرد عنکبوتی تبدیل بشه برای من جذاب تر از اینه که در پایان بازنشسته بشه. چون مثلا کاپیتان آمریکا بازنشسته شد چون میدونست با وجود این قهرمانان دنیای جای امن تری هست اما توبی یا حتی اندرو چی؟ برای همینه که اگر یکیشون بازنشسته بشه ما میتونیم به خاطر رنج هایی که کشیده با تصمیمش همذات پنداری کنیم ولی این جذابتر و بهتره که اول فیلم او با مرد عنکبوتی بودن حسابی به مشکل بخوره و بعدش قوس شخصیتیش باعث بشه که به عرصه برگرده و اینطوری بیشتر هم به پیتر میخوره که هر اتفاقی هم بیفته، اون باز تسلیم نمیشه. مگر اینکه دلیل محکمی برای بازنشستگی پیتر و امنیت نیویورک در این صورت داده بشه.
معلم شدن یکی از پیترها هم میتونه جالب باشه که تجربیاتش رو در اختیار دانش آموزان بذاره. و اما میرسیم به مورد اول که انصافا احتمالش هم کم نیست. یعنی این سونی پول دوست ممکنه که یکی از مرد عنکبوتی ها رو (مثلا اندرو گارفیلد) به دنیای سونی ورس ببره تا بالاخره یک مرد عنکبوتی برای خودش جور کنه. این مورد شاید اتفاق بیفته اما به هر حال باید دید چی میشه و بالاخره چه اتفاقی میفته.
با تشکر.
نقل قول کردن
mjkp
#9 mjkp 1400-09-16 13:23
به نقل از amirjjyy:
سونی در دست ساخت فیلم مرد شنی
سونی در دست ساخت فیلم راینو
سونی در دست ساخت فیلم کریون شارچی
سونی در دست ساخت فیلم ونوم ۳

خدایااااا بسههههه دیگگگگگگگگ

حیف اینجا نمیتونم فوش آب دار بدم

دقیقا سونی فکر کرده باید برای هر شخصیت یه فیلم بسازه:|
خب اگر هم میخوای خیلی شرور هارو معرفی کنی یه سریال بساز که داخلش چند تا شرور معرفی شن
چرا هی فیلم سینمایی میسازی:|
نقل قول کردن
dark spider-man
#10 dark spider-man 1400-09-16 13:44
به نقل از هالک 2:
سلام به شما
مقاله.......خوب بود
۱۰ یجورایی غیر ممکن می دونم ...ولی ایده خوبیه
۹اینم احتمالش کمه ....چون فکر میکنم برگردن
۸ فکرکنم اگر بیاد توی مردعنکبوتی بعدی میادش
۷ این خیلی ممکنه ولی امیدوارم این اتفاق نیوفته و برنگردند ..ولی فکرکنم برگردند
۶ ممکنه
۵ اینم می‌تونه ممکن باشه
۴ جالبه
۳اینکار را نمیکنه ...فکر نکنم
۲میتونه این اتفاق بیوفته
۱ شاید اتفاق بیوفته
درضمن یک چیزی ....تام هالند گفته بود مشت هاش خونی شده ....درسته من کمیک نخوندم ولی از مرگ گوئن خبر دارم
بنظرم ام جی میمره و گابلین را میزنه ....یا کس دیگه ای را...ممکن هم هست یکی از اسپایدی ها بمیرم و....
ممنون

ام جی نه ولی احتمال مرگ زن عمو می بیشتره به نظرم
نقل قول کردن
raya1979
#11 raya1979 1400-09-16 13:46
مرگ :cry:
من با اون گزینه که گفتید به دنیای خودشون بر می‌گردن موافقم
نقل قول کردن
masiha_87
#12 masiha_87 1400-09-16 14:01
سلام و خسته نباشید گرم خدمت همگی عضو ها و اساتید
خانم عفتی خسته نباشید
"اسپایدر_من: راهی به خانه نیست" پر انتظار ترین فیلم سال ۲۰۲۱ به شمار میره. طبق پیش بینی باکس آفیس در چند روز گذشته، این فیلم از "زمانی برای مردن نیست" بیشتر و از "چانگ‌جین" کمتر سود میکنه (این "شانگ_چی" نیستا یه وقت اشتباه نگیرید) یعنی یه چیزی بین ۶۰۰ تا ۸۰۰ میلیون دلار. البته این آمار چندان هم دقیق نیست ولی به هرحال چیزیه که الان مارول روش حساب کرده!
این فیلم قراره کل شناخت ما از عالم مارول رو بکوبه و از اول بسازه چون دیگه مطمئنیم هیچی بعید نیست؛ یکی ممکنه بمیره، یکی ممکنه زنده بشه، امکان داره "مفیستو" بیاد (خدا نکنه)، مایلز جانشین پیتر بشه، یهو کلون ساگا اتفاق میفته و کلا قیمه ها رو ریختن تو ماستا! حضور دو ستاره ی قرنچایز های قبلی "مرد_عنکبوتی" به صورت غیر رسمی با تاکید اندرو بر فتوشاپ بودن لیک ها تایید شده؛ ولی در نهایت چه اتفاقی برای این مرد_عنکبوتی های خاطره انگیز می افته؟
فعلا نکات قابل توجهی درمورد سرنوشت پیتر پارکر های اندرو گارفیلد و توبی مگوایر فاش نشده و حتی احتمال داره تا بعد از اکران نو وی هوم هم دردسترس قرار نگیره!
مقاله چندان گزینه های ویژه ای نداشت ولی نگارش در حد خودش خوب و قابل قابل بود؛ دستتون درد نکنه.

به خدا شرمندم کانتم کوتاهه؛ گوشیم این روزا مشکل پیدا کرده شارژ نمیشه.
نقل قول کردن
s.p.i
#13 s.p.i 1400-09-16 18:03
سلام خیلی ممنون بابت مقاله
همنطوری که هممون میدونیم فیلم مرد عنکبوتی ۳ و مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ شکست خوردن و سرنوشت توی و اندرو و البته شخصیت مکمل و داستان های اونا نامعلوم موند
موراد ۱۰ و ۹ خیلی بعید میدونم اتفاق بیفته
مورد ۸ به نظرم منطقی ضمن اینکه شایعه شده قرار فیلم اختصاصی مایلز ساخته بشه ممکن مایلز یا تو جهان اندرو باشه یا توبی که توسط اونا تعلیم میبینه
مورد ۵ خیلی بعید چون طرفدار ها دوست ندارن بلایی سر توبی و یا اندرو بیاد البته شاید یکی از این دونفر آسیبی ببینند
مورد ۴ خیلی ممکن اتفاق بیفته برای مثال ما در دنیای توبی شاهد ازدواج اون با مریجین و بچه دار شدنشون باشیم البته در مورد اندرو معلوم نیست اون میخاد چیکار کنه شاید اون هم بعد از مرگ گوئن با مریجین دنیای خودش ازدواج بکنه یا شاید مرد عنکبوتی بودن ترک و به مایلز بسپاره
مورد ۳و۲ بعیده چون خود اون انیمیشن برای خودش جداست و مورد ۲ شاید
مورد شماره ۱ هم شاید توی یکی از این دنیا ها مربوط به توبی و اندرو باشه که من احتمال میده مربوط به اندرو باشه چون حالا و هوای دنیای سونی شبیه امیزینگ اسپایدرمن

تشکر
نقل قول کردن
Spider_bat
#14 Spider_bat 1400-09-16 22:56
به نقل از amirjjyy:
سونی در دست ساخت فیلم مرد شنی
سونی در دست ساخت فیلم راینو
سونی در دست ساخت فیلم کریون شارچی
سونی در دست ساخت فیلم ونوم ۳

خدایااااا بسههههه دیگگگگگگگگ

حیف اینجا نمیتونم فوش آب دار بدم

فردا پس فردا فیلم های جدید سونی تائید میشن
سه گانه قاتل عمو بن
فیلم سینمایی زن عمو می
سریال اختصاصی لیز آلن با حضور افتخاری والچر
فیلم عنکبوتی که پیتر رو نیش زد
خدایی سونی با این روش پیش بره به هیچ جا نمیرسه و الان من نگرانم که نکنه همین بلا با سریال اختصاصی پنگوئن و ریدلر سر دی سی بیاد وارنر به اندازه کافی خریت کرده دیگه این بدترشم میکنه :-?
نقل قول کردن
Ben2
#15 Ben2 1400-09-17 11:58
با سلام
10 رو اصلا دوست ندارم چون سینما مثل کمیک نیست و نمیشه این همه شخصیت توش جاداد چون اگر دقت کرده باشین mcu
هرازگاهی منفیو مثبت هارو میکشه و باز نشسته میکنه
۹ از ۱۰ محتمل تر ولی چون احتمال داره فروش بیاد پایین نمیکنن
۸ اگر بشه باید خود هالند باشه مگر اینکه مایلز مال سونی ورس باشه
۷ باتوجه به دیالوگ استرنج 'اونا دارن میان و من نمیتونم جلوشون رو بگیرم' نمیشه
با الباقی کاملا موافقم
۱ شاید ما که یه مرد عنکبوتی داریم دوتای دیگش مال اونها به هر حال تو موبیوس مرد عنکبوتی و ونوم داریم چرا که نه تازه یه جونی هم به سونی ورس میده البته با گزینه مرگ و آرامش ابدی بیشتر حال میکنم چون معلوم نیست سونی دوباره گند نزنه
نقل قول کردن
Ramin.G
#16 Ramin.G 1400-09-18 08:50
به نقل از هالک 2:
سلام به شما
مقاله.......خوب بود
۱۰ یجورایی غیر ممکن می دونم ...ولی ایده خوبیه
۹اینم احتمالش کمه ....چون فکر میکنم برگردن
۸ فکرکنم اگر بیاد توی مردعنکبوتی بعدی میادش
۷ این خیلی ممکنه ولی امیدوارم این اتفاق نیوفته و برنگردند ..ولی فکرکنم برگردند
۶ ممکنه
۵ اینم می‌تونه ممکن باشه
۴ جالبه
۳اینکار را نمیکنه ...فکر نکنم
۲میتونه این اتفاق بیوفته
۱ شاید اتفاق بیوفته
درضمن یک چیزی ....تام هالند گفته بود مشت هاش خونی شده ....درسته من کمیک نخوندم ولی از مرگ گوئن خبر دارم
بنظرم ام جی میمره و گابلین را میزنه ....یا کس دیگه ای را...ممکن هم هست یکی از اسپایدی ها بمیرم و....
ممنون

اندرو احتمالا وقتی ام جی داشت می افتاد بگیرش به نظرم مارول میاد میگه که توی فیلم قبلی اندرو گوئن رو نمیتونه نجات بده پس احتمالا قشنگ میشه که تام نتونه نجاتش بده و اندرو این کارو بکنه
نقل قول کردن
AMIN
#17 AMIN 1400-09-19 19:29
سلام به اعضای اسپایدی ,شاید تا چند وقت پیش این عنوان مقاله شاید اصلا فکر نمی کردیم وجود داشته باشه ولی الان واقعیت داره و کلی بحث میشه پس ممکنه هیچ ایده ای در این بحث غیر واقعی نباشه
می خواستم چندتا نکته بگم که شاید به واقعیت اصلا نزدیک نباشن ولی خب شایدم باشن ؟!

به نظرم وقتی مارول و سونی خواستن اسپایدرمن های جدید وارد کنند قطعا برنامه های احتمال و حتی قطعی براشون دارند

حالا من می خوام اولا فلش بک بزنم به ساخته نشدن قسمت چهارم مرد عنکبوتی که با کنار گذاشتن سم ریمی , بازیگران اونم کنار کشیدن ولی همون بازیگرا منظورم خصوصا توبی است داره برمی گرده درست سال ها گذشته ولی شاید یه دلیل دیگه هم داشته باشه { خصوصا سم ریمی که برگشته }, اینم با اون فیلم مصاحبه توبی درباره تام هالند حضور توبی قطعی و حضور اندرو هاله ای از ابهام داره .
البته احتمال میدم هر دو باشند

دوما ما بارها بهمون ثابت شده فضای سونی ورس {خصوصا منظورم روزنامه دیولی بیوگله }که در دنیای سم ریمی هستش

پس با توجه به این موارد حضور یکی از اسپایدرمن ها خصوصا توبی می تونه در دکتر استرنج 2 محتمل باشه و همچنین سونی ورس
نقل قول کردن
wolveomin 2017
#18 wolveomin 2017 1400-09-21 11:26
سلام و عرض خسته نباشید خدمت تمامی دست اندرکاران اسپایدی :-)
من این مقاله رودوست داشتم یعنی تئوری های جالبی بود و ممنون از خانم عفتی بابتش .
اما بیاین یه طبقه بندی دیگه هم داشته باشیم :
اونایی که احتمالشون کمه و یا ناممکنه :
به نظرم تبدیل شدن توبی و اندرو به اسکارلت اسپایدر و چرخ زدن توی دنیای تام هالند که پر شده از اتفاقات وحشتناک عجیب به نظر میرسه . و یعنی یا باید برن به تام کمک بکنن یا هم برن به بقیه قهرمانان کمک کنن که زودتر این چندجهانی درست بشه و دنیا ها مختل نشن که شرورا گند نزنن به دنیاها پس گزینه 10 فکر نکنم اتفاق بیفته .
گزینه 9 هم باز منطقی نیست که بعد اینهمه قضیه باز باهم اونطوری تیم آپ کنن .
گزینه 8 رو هم فکر نکنم سرنوشت پایانی شون توی نو وی هوم باشه شاید تو لایو اکشن خود مایلز نشون بدن .
گزینه 5 هم همونطور که گفته شد واقعا خیلی هارو عصبانی میکنه و فکر نکنم سونی راضی باشه که دنبال کنندگانشون از دست بده .

اونایی که احتمالشون خیلی زیاده :
گزینه 6 احتمال زیادی نداره ولی شاید تو فیلم یه اشاره ای بکنن بهشون یا یه حضور بسیار کوتاه کامئو تو فیلم داشته باشن .
گزینه 4 احتمالش خیلی زیاده که اتفاق بیفته اما فقط برای توبی و اندرو شاید بمونه و با تام تیم آپ کنه یا هم بره دنیای خودش و به کارای خودش مشغول بشه ( که باز فکر نکنم منطقی باشه به این زودی ها برگردن دنیای خودشون* یکم سونی روشون مانور میده بعد میفرسته دنیای خودشون که ادامه فیلمای اختصاصیشون ساخته بشه)
گزینه 3 فکر نکنم توی اون بحران مولتی ورس توبی و اندرو تو دنیا ها سفر کنن و به همین راحتی به بقیه اسپایدرمنا آموزش بدن بعد برگردن

اما گزینه 1 بیشترین احتماله از نظر خودم که شخصیت هایی مثل ونوم ٍ موربیوس و کریون و بلک کت اینارو هم داشته باشیم و علاوه بر اسپایدرمن تام ، اسپایدرمن توبی و اندرو هم باشه .

و باز هم ممنون از اسپایدی بخاطر این مقاله جالب و خوب ;-)
نقل قول کردن
wolveomin 2017
#19 wolveomin 2017 1400-09-21 11:34
به نقل از هالک 2:
سلام به شما
مقاله.......خوب بود
۱۰ یجورایی غیر ممکن می دونم ...ولی ایده خوبیه
۹اینم احتمالش کمه ....چون فکر میکنم برگردن
۸ فکرکنم اگر بیاد توی مردعنکبوتی بعدی میادش
۷ این خیلی ممکنه ولی امیدوارم این اتفاق نیوفته و برنگردند ..ولی فکرکنم برگردند
۶ ممکنه
۵ اینم می‌تونه ممکن باشه
۴ جالبه
۳اینکار را نمیکنه ...فکر نکنم
۲میتونه این اتفاق بیوفته
۱ شاید اتفاق بیوفته
درضمن یک چیزی ....تام هالند گفته بود مشت هاش خونی شده ....درسته من کمیک نخوندم ولی از مرگ گوئن خبر دارم
بنظرم ام جی میمره و گابلین را میزنه ....یا کس دیگه ای را...ممکن هم هست یکی از اسپایدی ها بمیرم و....
ممنون


سلام
به نظرم احتمال مرگ واسه هپی هوگان خیلی زیاده و اینکه ام جی امکان نداره بمیره و عمه می هم احتمالش 40 درصده ولی هپی رو اگه دقت کنین به احساسی بودن داستان و تیزر ها میفهمید هپی و عمه می دو جا گریه میکردن .کی قراره بمیره ؟!
نقل قول کردن
wolveomin 2017
#20 wolveomin 2017 1400-09-21 11:42
راستی برای اسپایدی عزیز به نظرم یه مقاله بنویسین که توش فرضیه اینکه بیشترین احتمال کیا بمیرن یا مثلا سرنوشت هرشخصیت قراره چجوری تموم بشه بنویسین ؟
من که میگم دکتر اختاپوس باز خوب میشه چون از ایستراگ های تو تیزر مشخصه . بعد گرین گابلین سعی میکنه عمه می رو بکشه اما نمیتونه ولی چون باز کم نمیاره ، تام مجبور میشه انقدر بزنتش که بمیره ( طبق گفته تام دستاش خونی بود تو فیلم) ( و همچنین یه عکس منتشر شده که ماسک گرین گابلین شکسته و افتاده زمین و اگه به چشماش دقت کنین انعکاس لباس توبی رو میبینین)

الکترو هم مطمئنا کشته میشه . اما سندمن باز فرار میکنه یا دستگیر میشه . لیزارد هم بهش سرمی تزریق میشه و باز قدرتاش رو از دست میده . ام جی زنده میمونه . هپی میمیره . عمه می افسرده میشه . ند هم رفته رفته میره که خبیث بشه :o
نقل قول کردن
wolveomin 2017
#21 wolveomin 2017 1400-09-21 11:52
به نقل از amirjjyy:
سونی در دست ساخت فیلم مرد شنی
سونی در دست ساخت فیلم راینو
سونی در دست ساخت فیلم کریون شارچی
سونی در دست ساخت فیلم ونوم ۳

خدایااااا بسههههه دیگگگگگگگگ

حیف اینجا نمیتونم فوش آب دار بدم

:lol: دقیقا
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

51

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

44