رتبه بندی 10 لباس (کاستوم) برتر در فیلم "مردعنکبوتی: راهی به خانه نیست"

رتبه-بندی-10-لباس-کاستوم-برتر-در-فیلم-مردعنکبوتی-راهی-به-خانه-نیست-کاستیوم-costume-spiderman-no-way-home-برترین-بهترین

شخصیت های زیادی در مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست وجود دارد و خیلی از آنها به این فیلم برگشته اند که بسیاری از لباس های آنها جدید است ولی آشنا هستند که قابل تحسین میباشند.

مقدمه: تام هالند دوباره به عنوان پیتر پارکر و به عنوان مرد عنکبوتی در فیلم سوم در سه گانه نخست مرد عنکبوتی MCU بازگشته. مرد عنکبوتی:راهی به خانه نیست سه نسل از مردان عنکبوتی سینما را گرد هم آورده. خبیث هایی هم از فرنچایزهای قبلی برگشته اند با ظاهرهایی آشنا ولی تا حدودی متفاوت و همه اینها یعنی یه عالمه لباس که میخواهیم در اینجا به رتبه بندی 10 تای برتر بپردازیم. با ما باشید ...

 

هشدار: این مطلب حاوی اسپویلر است و داستان فیلم "راهی به خانه نیست" را لو میدهد.

 

برای دانلود فیلم راهی به خانه نیست با زیرنویس فارسی به اینجا و برای خواندن نقد سایت اسپایدی به اینجا بروید.

 

10- لباس سیاه و طلایی مرد عنکبوتی (لباس برعکس)

10- لباس سیاه و طلایی مرد عنکبوتی (لباس برعکس)

همانطور که از نام نشان می دهد، این در واقع این یک لباس جدید تمام عیار نیست. این لباس ابتدا در تریلر ها و تبلیغ های منتشر شده از فیلم به نمایش در آمد. لباس " مشکی و طلایی " مرد عنکبوتی در واقع همان لباس " مشکی و قرمز " است که پیتر به دلیل سبز شدن بخشی از رنگ خارج لباس ان را بر عکس می پوشد. درواقع این نکته دلیل بی نظم بودن لباس را نشان میدهد ، مانند سیم کشی های آشکار و فناوری دوخته شده بر روی پارچه. مرد عنکبوتی تنها زمانی از این لباس استفاده می کند که میخواهد برای اولین بار با الکترو و مرد شنی مواجه شود و سپس نورمن آزبورن را میابد ، از این لباس زیاد در طول فیلم استفاده نمی شود زیرا زن عمو می بعد از این جریانات لباس را تمیز میکند. البته این لباس به لطف قدرت جادویی که دکتر استرنج به آن اضافه میکند ارتقا پیدا میکند. از لحاظ بصری، لباس به خوبی دیزاین شده است و یک نگاه اجمالی شسته و رفته به تکنولوژی در داخل لباس مرد عنکبوتی است. با این حال، به غیر از دستکشی که توسط دکتر استرنج ایجاد میشود، دلیل بسیار کمی برای استفاده این لباس در داستان وجود دارد و به نظر میرسد فقط به این دلیل در فیلم هست تا دیزنی اسباب بازی بیشتری بفروشد!

 

9- لباس مشکی و قرمز مرد عنکبوتی

9- لباس مشکی و قرمز مرد عنکبوتی

به طور کلی، این دقیقا همان لباس مرد عنکبوتی در فیلم دور از خانه است به استثنای چند جزئیات ساده است. به غیر از آن، تعداد بسیار کمی قادر خواهند بود تفاوت بین این لباس در راهی به خانه نیست و دور از خانه را بفهمند. و این اتفاق خوبی است چون لباس قرمز و سیاه برای پیتر همچنان لباسی زیباست. طراحی و رنگ آن یادآور لباس مایلز مورالز در کمیک های مرد عنکبوتی نهایی است و آرم عنکبوتی و حتی الگوهای تار عنکبوتی روی بخش های قرمز و مشکلی کمک میکند تا کاملا لباسی برجسته برای تام هالند به نظر برسد.

 

8- لباس دکتر اختاپوس

8- لباس دکتر اختاپوس

در حالی که به هر شرور قدیمی، ظاهری با طراحی نسبتا جدید در MCU  داده شده، ولی لباس دکتر اختاپوس از مرد عنکبوتی 2 دست نخورده مانده است. این نشان میدهد این لباس در آن فیلم چقدر موثر و خوب بود و اینکه چرا تا الان به عنوان یکی از نمادین ترین خبیث های مارول شناخته میشود. یک بارانی سبز رنگ، زیرپیراهنی، عینک آفتابی و چهار بازوی مکانیکی! این طرحی ساده اما کارآمد است. ظاهر او ممکن است خیلی کمیک بوکی و اغراق آمیز نباشد ولی ظاهری بی عیب و نقص برای لایو اکشن دکتر اختاپوس است و فقط در طول فیلم به طور مقطعی شاهد اضافه شدن اون بخش قرمز رنگ به بازوهایش هستم.

 

7- لباس الکترو

7- لباس الکترو

ظاهر الکترو در مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2 را خیلی ها دوست داشتند و خیلی ها هم دوست نداشتند! ولی در هر حال هواداران قطعا خوششون اومد که ظاهر آبی رنگ او برای مدت کوتاهی در ابتدای حضور این خبیث نشان داده شد (قبل از تبدیل شدنش به فرم انسانی). اما در بخش اوج داستان، مکس دیلون ظاهر جدیدی را به نمایش می‌گذارد که ترکیبی است از یک ظاهر خانگی و دست ساز با دیزاین کلاسیک ظاهر سبز و زرد او در دنیای کمیک. او به لطف دسترسی به آرک رآکتور تونی استارک حالا الکتریسیته زرد رنگ دارد! و حتی اون طرح زرد ستاره مانند در کمیک هایش را نیز شاهد هستیم که خیلی خیلی باحاله! یک لباس یا بهتره بگیم یک ظاهر معرکه که ترکیبی است از المان های جدید و کلاسیک!

 

6- لباس مردعنکبوتی توبی مگوآیر

6- لباس مردعنکبوتی توبی مگوآیر 

اکنون که او سنش بالاتر رفته است، شاید انتظار می‌رفت که مرد عنکبوتی توبی مگوایر لباس خود را در طول سال‌ها به‌روز کرده باشد. درعوض، راهی به خانه نیست نشان می‌دهد که او با آمدن به جهان پیتر تام هالند لباسش تغییر خاصی نکرده و مستقیماً از سه‌گانه سم ریمی آمده بوده است، و چیزی را در لباسش تغییر نداده چون واقعا نیازی به تغییر در این لباس زیبا به چشم نمیخورد. از تارهای برجسته روی لباس گرفته تا لنزهای متالیک، این همان لباس است و وقتی او در کنار تام هالند ایستاده است، هنوز هم عالی به نظر می رسد. تنها نقطه ضعف آن این است که پیتر پارکر توبی مگوایر به ندرت ماسک می‌زند. بیشتر وقت فیلم او بدون ماسک است.در هر صورت، این لباس همان لباسی نمادینی است که شروع کننده لباس های مرد عنکبوتی در عالم سینما بود.

 

5- لباس ترکیبی مردعنکبوتی

5- لباس یکپارچه ی مردعنکبوتی

آیرون اسپایدر دیگه زیادی پیشرفته بود و اکثر طرفداران موافق بودند که مردعنکبوتی تام هالند را بیش از حد به فن آوری استارک وابسته کرده. بنابراین در مردعنکبوتی: راهی به خانه نیست راه حلی پیدا کرده اند که وسط های فیلم از شرش خلاص شوند: وقتی دکتر اختاپوس فن آوری نانو را به پیتر پارکر پس می‌دهد، یک عنکبوت طلایی بزرگ روی نیمه تنه بالایی لباس قرمز و سیاه ایجاد می‌شود. نه سلاح، نه هوش مصنوعی و نه سلاح سایبرنتیک. در عوض، این فقط کمی زرهی ​​به نظر میاد که عالی به نظر می رسد و یک لوگوی جدید عنکبوت ایجاد شده که بسیار بزرگتر از آرم های معمولی است. این یک ارتقاء عالی برای لباس قرمز و مشکی است که همون حس و حال یک لباس کلاسیک زرهی مرد عنکبوتی را دارد ولی در عوض شبیه به یک زره درجه 2 از آیرون من هم به نظر نمیاد.

 

4- لباس مردعنکبوتی اندرو گارفیلد

 4- لباس مردعنکبوتی اندرو گارفیلد

اندرو گارفیلد نیز شانس بازگشت را پیدا کرد و همان لباس خارق العاده ای را که در مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز 2 پوشیده بود به تن کرد. چیزهای زیادی درباره مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز 2 برای نقد وجود داشت، اما لباس او یکی از آنها نبود و طرفداران آن را بهترین لباس لایو اکشن های مرد عنکبوتی تاکنون می دانند (این مقاله را بخوانید). این لباس ما را با آن چشم های بزرگ به یاد مرد عنکبوتی های طراحی شده توسط تاد مک فارلین یا مارک بگلی در دنیای کمیک در دهه 90 میلادی میندازد و همچنان عالی به نظر میرسد و البته کاملا نمادین است و به محض اینکه آن را میبینیم یاد مرد عنکبوتی نسخه اندرو گارفیلد میفتیم.

 

3- لباس دکتر استرنج

3- لباس دکتر استرنج

دکتر استرنج از اولین فیلم اختصاصی خود تا بازگشتش در مرد عنکبوتی: راهی برای خانه نیست ظاهر ثابتی داشته است. دلیلی هم برای آن وجود دارد تا لباسش را تغییر دهد زیرا این یک لباس عالی برای دکتر استرنج با جزئیات پنهان بسیاری است. با رنگ غالبا آبی، شنل آویزان با یقه بلند، رگه‌های نقره‌ای مو، و چشم آگاموتو دور گردنش که باعث میشود درست مثل کمیک بوک ها به نظر برسد. با این حال، به اندازه ای هم به روز شده است که هم مدرن به نظر برسد و در عین حال باستانی. کلا بندیکت کامبربچ یک دکتر استرنج عالی است و درست مثل رابرت داونی جونیور باعث میشه هر چی به تنش میکنه عالی بنظر بیاد.

 

2- لباس گرین گابلین

2- لباس گرین گابلین

ویلم دفو با بازی و عملکرد عالی خود ستاره درخشان فیلم در میان تمامی خبیث های داستان است (این مقاله را بخوانید) و حتی از نقش آفرینی شگفت انگیز او در فیلم اول ریمی نیز فراتر میرود (این مقاله را بخوانید). یکی از دلایل این امر این است که لباسی به روز شده دارد که در واقع اصلا اون لباس مضحک قبلی نیست و چون ماسک ندارد باعث شده تا جملات و حالات صورت دفو به وضوح قابل دیدن باشند. خدا رو شکر که اون ماسک مسخره شده در فیلم در هم میشکند (توسط خود دفو که انگار میخواهد بگوید "حالم ازش بهم میخوره"!) و ظاهر جدیدی برایش میبینیم که یک هودی بنفش دارد که به تدریج نابود میشود تا ظاهر جدید گرین گابلین را نمایان سازد. یعنی در نقطه اوج فیلم ویلم دفو را میبینیم که زره کلاسیک ارتقا یافته اش را بر تن دارد به همراه یک هودی بنفش و عینک ایمنی (برای آنکه موقع پرواز با گلایدر چشمانش آسیب نبیند) که نقش آفرینی دارکش را تکمیل میکند.

 

1- لباس پارچه ای مرد عنکبوتی

لباس پارچه ای مرد عنکبوتی

رسمه که اسپایدرمن در MCU در طول یک فیلم چند دست لباس عوض کنه! ولی هیچ کس انتظارش را نداشت که پیتر پارکر در انتهای فیلم یک لباس پارچه ای کلاسیک مشابه با دنیای کمیک بوک برای خودش با چرخ خیاطی بدوزد و بر تن کند! این لباس کاملا با رخدادهای پایانی فیلم هماهنگ بود و رجعت پیتر پارکر از دوران دبیرستان و تبدیل شدن او به قهرمانی مستقل و مسئولیت پذیر تر را کامل کرد. ما به طور کامل این لباس رو ندیدیم و فعلا تصویر رسمی با کیفیت ازش منتشر نشده توسط مارول یا سونی ولی کانپست آرتی که در بالا دیدید نشون میده شباهت زیادی به لباس اصلی و کلاسیک مرد عنکبوتی در بازی PS4 داره. بی صبرانه منتظریم تا این لباس perfect و کاملا مطابق با دنیای کمیک رو در فیلم بعدی ببینیم.

 

نظر شما چیست؟ شما چطور لباس های فیلم را رتبه بندی میکنید؟

 

سحاب نصراللهی

(sahabiuj)

منبع: SR

All rights reserved © Spidey.ir 2022

(هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

معرفی همه 7 لباس مرد عنکبوتی در فیلم "راهی به خانه نیست"

نقد و بررسی فیلم "مرد عنکبوتی به خانه نیست" (SPIDER-MAN: NO WAY HOME)

رتبه بندی لباس های شخصیت های خبیث فیلم های سینمایی مرد عنکبوتی

رتبه بندی همه لباس های مرد عنکبوتی در دنیای سینما و تلویزیون

10 دفعه ای که فیلم "اسپایدرمن: راهی به خانه نیست" توقعات ما رو برآورده کرد

رتبه بندی قوی ترین لباس های زرهی مرد عنکبوتی!

برترین لباس‌های مردعنکبوتی

آشنایی با لباس های مرد عنكبوتی

7 نقطه قوت و 1 نقطه ضعف فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

رتبه بندی 10 غافلگیری برتر در فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

نقد و بررسی فیلم های سینمایی مرد عنكبوتی

پاسخ به 10 سئوال درباره حفره های داستانی در فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

داغ داغ! لینک دانلود نسخهٔ پرده ای با کیفیت بسیار بالا فیلم مردعنکبوتی راهی به خانه نیست منتشر شد + زیرنویس فارسی!

10 ویژگی برتر آثار ابرقهرمانی در فیلم "مرد عنکبوتی" راهی به خانه نیست"

تاریخچه لباس های مرد عنکبوتی در دنیای سینما و تلویزیون

رتبه بندی بازیگران فیلم های سینمایی مرد عنکبوتی

نقد و بررسی فیلم های سینمایی مرد عنكبوتی

20 بازیگر برتر "مرد عنکبوتی" در سینما، انیمیشن و تلویزیون!

15 طرح مورد استفاده قرار نگرفته در فیلم های ابرقهرمانی که از خود فیلم بهتر بودند!

بهترین لباس های شخصیت های خبیث در فیلم های کمیک بوکی

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

stofterMRM
#1 stofterMRM 1400-10-16 12:34
و این هم دهمین مقاله مربوط به نو وی هوم!
واقعا من خودم وقتی کاستوم کلاسیکش و دیدم نفسم بند اومده بود
واقعا منتظرم بعدا پیتر و تو اون لباس دوباره ببینم
نقل قول کردن
mtm
#2 mtm 1400-10-16 13:01
به نقل از stofterMRM:
و این هم دهمین مقاله مربوط به نو وی هوم!

دهمین؟!!! پس از انتشار این فیلم این ۲۸ مین یا ۲۹ مین مقاله تخصصی سایت بود (حالا قبلش چند تا بوده من که یادم نیست)
نقل قول کردن
Hosseinmnd
#3 Hosseinmnd 1400-10-16 13:38
رتبه ها کاملا درسته و الحق که اخر فیلم حال کردم وقتی دیدم که لبباسش دست سازه امیدوارم هرچه زود تر لباس جدید رو تو قسمت بعدی ببینیم.
خیلی ممنون بابت مقاله و خسته نباشید.
نقل قول کردن
masiha_87
#4 masiha_87 1400-10-16 13:57
سلام
ممنون بابت مقاله
این همه شخصیت متنوع خب طبیعیه که هرکدوم دارای ویژکی های ظاهری مختص به خودشون باشن. تمام کاستوم های این فیلم چشم نواز بودن؛ بعضیاشون اونقدر از لحاظ بصری مجذوب کننده بودن که میتونستن جزو بهترین کاستوم های چند فیلم اخیر اسپایدی قرار بگیرن! به شخصه از لباس برعکس شده ی تام واقعا خوشم اومد. اصلا اون رنگ بندی خاص طلایی و مشکیش یه حالت مجذوب کننده ی دیوانه واری داشت! حالا تو فیلم به خاطر کیفیت پرده ای و زمان کم، خیلی مشخص نبود اما حداقل رو بسته های مرچ که تونست عالی ظاهر بشه. رتبش هم به نظرم مناسبشه.
رتبه بندی یکم نیاز به تامل داره. من خودم اول باهاش موافق نبودم اما یکم که بیشتر مقاله رو مطالعه کردم، فهمیدم اوکیه.
جناب نصراللهی خسته نباشید
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#5 AM SM BM SM 1400-10-16 14:13
سلام
ممنون بابت مقاله.
حتی قبل از دیدن فیلم هم کاستوم ها و ظاهرهای شخصیت های فیلم راهی به خانه نیست خیلی برای هواداران اهمیت داشت. مخصوصا برای شخصیت های قدیمی که به mcu میان تا ببینیم که ظاهرشون چه تغییراتی داشته. خوشبختانه "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" توی این زمینه ما رو اصلا ناامید نمیکنه و حتی در مواقعی فراتر از انتظارات ما ظاهر میشه. اصلا بیاید بدون معطلی بریم سراغ بررسی کاستوم های این فیلم.
دربارهٔ لباس مشکلی و طلایی جدید پیتر در این فیلم، فکر نکنم چیز خاصی برای گفتن باشه. جز اینکه ترکیب رنگ های مشکی و طلایی بالاخره زیبایی خاص خودش رو داره، همونطور که قبلا هم گفتم و در این مقاله هم ذکر شد، این لباس یه جورایی کارایی همون لباس "میمون شب" رو توی فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه" داره. یعنی یه لباس جالب که برای فروش اسباب بازی بیشتر برای دیزنی درست شده و خیلی نمیشه بهش توجه خاصی کرد. و البته خدا رو شکر نکته مهمش هم اینه که این طمع دیزنی برای فروش اسباب بازی، ضربهٔ بدی به فیلم وارد نکرد. به هر حال لباس زیبایی هست، اما نمیشه خیلی جدیش گرفت. لباس مشکی و قرمزِ تام هالند هم که همون لباس فیلم دور از خانه است با چند تغییرات جزئی. و دربارهٔ این لباس که قبلا صحبت شده و چیز خاصی نیست که بخوام بگم.
لباس دکتر اختاپوس همون چیزی هست که باید باشه. یعنی ما تمام چیزی که از لباس دکتر اختاپوس میخوایم، بازوهای درست و حسابی و باورپذیر اون هست که خوشبختانه توی فیلم همینطور هست. یعنی یک لباس معمولی با یک کت بلند، یک عینک مشکی و یک زیرپوش مثل همونطور که دکتر اختاپوس توی مرد عنکبوتی ۲ بود. برای همین ایراد خاصی نمیشه از این لباس گرفت.
یعنی من عاشق لباس الکترو در راهی به خانه نیست شدم. شاید به خاطر اینه که ظاهر اون رو توی مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ خیلی دوست نداشتم یا چیز دیگه. ظاهر الکترو توی "مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲" از لحاظ بصری واقعا عالی بود. هم تحدیدآمیز بود و هم اینکه باعث خلق صحنه های اکشن نفسگیری شد. اما من به عنوان یک کمیک فن نمیتونم بگم که لباس الکترو توی مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ رو خیلی دوست داشتم. ببینید، استیو دیتکو توی تقریبا ۶۰ سال پیش، لباس واقعا زیبایی برای الکترو خلق کرد. درسته که خیلی اغراق آمیزه و اصلا به درد سینما نمیخوره ولی همون چیزی هست که باید باشه و ما رو با اولین نگاه یاد برق و این چیزها میندازه. ولی همه میدونیم که این لباس در طی سال ها نیاز به تغییر داره. استیو دیتکو برای ۶۰ سال پیش وظیفه اش رو به درستی انجام داد و حالا این وظیفهٔ طراحان جدیده که این لباس رو نسبت به زمان حال به روز کنند. مثلا این اتفاق توی سریال "مرد عنکبوتی خارق العاده" به شکلی عالی انجام شد که هم شبیه لباس کلاسیک الکترو بود و هم باورپذیر بود. اما ظاهر الکترو توی مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ اینطور نبود و این وظیفه به شکلی درست انجام نشد. یعنی من میتونم بگم ظاهر الکترو در اون فیلم واقعا عالیه، از لحاظ بصری واقعا زیباست، صحنه های اکشن خیلی خوبی داره و چون از دو رنگ مورد علاقهٔ من یعنی آبی و مشکی تشکیل شده پس باید دوستش داشته باشم اما نمیتونم بگم که این لباس خیلی خلاقانه است. یعنی من میتونم بگم که ظاهر الکترو در این فیلم، به شکلی "تنبل" درست شده. طراح های اون فیلم به جای پیدا کردن راه حلی برای به روز کردن لباس کلاسیک الکترو، فقط صورت مسئله رو پاک کردند. پس اون ظاهر واقعا عالیه اما برای یک کمیک فن اونطوری نبود که عاشقش بشه. اما لباس الکترو توی فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" همونی بود که میخواستم. با اون رنگ های عجیب و غریب سبز و زرد و ادای احترام به ماسک کلاسیک الکترو با همون زیبایی که داره. لباس الکترو در راهی به خانه نیست یکی از همون راه حل ها برای به روز کردن لباس کلاسیک الکترو هست و برای همین من خیلی دوستش دارم.
لباس توبی مگوآیر هم که همون لباس زیبای همیشگی هست. شاید انتظار داشتیم که یه لباس جدید برای پیترِ توبی درست شده باشه ولی هیچی نمیتونه مثل دیدن توبی توی همون لباس قدیمی و زیباش باشه. شاید کمی تغییرات در ماسکش رو شاهد بودیم ولی به هر حال این همون لباسی هست که در گذشته باهاش زندگی کردیم.
لباس یکپارچهٔ مرد عنکبوتیِ تام هالند هم که با کمک دکتر اختاپوس واقعا زیباتر از قبل شد. قبل از اون هم جذابیت خاصی داشت اما حالا که دکتر اختاپوس کمکی به پیتر کرد واقعا زیباتر شده. مخصوصا اون آرم عنکبوتی که بزرگتر و زیباتر از قبل شده. پیتر در بخش اعظمی از فیلم، این لباس رو در تنش داشت و واقعا هم زیبا بود.
من که عاشق لباس اندرو گارفیلد توی "مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲" هستم. یعنی تا قبل از راهی به خانه نیست و لباس جدید تام هالند، این لباس از نظر من بهترین کاستوم مرد عنکبوتی در دنیای سینما بود. با اون چروک های روی لباس، رنگ آبی قرمز بسیار زیبا، چشمان درشت واقعا فوق‌العاده که به سبک تاد مک فارلین و مارک بگلی هست، ظاهر کلی و رنگ بندی جذاب و... که باعث شد این لباس خیلی زیبا باشه. حالا باز هم این لباس رو توی فیلم راهی به خانه نیست میبنیم که باز هم همون جذابیت رو داره و به تن اندرو گارفیلد واقعا عالیه.
یعنی شما گونی هم به کن بندیکت کامبربچ کنید، بهش میاد چه برسه به این کاستوم زیبای دکتر استرنج در راهی به خانه نیست! شنل معراج که مثل همیشه زیبایی خاصی داره و رنگ بندی این کاستوم هم که واقعا عالیه. جزئیات کوچکی هم که در لباس هستند باعث جذابتر شدن اون شدند.
کاستوم گرین گابلین در راهی به خانه نیست، در نقطه ای متضاد با کاستوم او در مرد عنکبوتی ۱ قرار میگیرد. یعنی هرچی لباس او توی مرد عنکبوتی ۱ بد و ضایع بود، کاستومش حالا در راهی به خانه نیست واقعا عالیه. مهم ترین نکته اش اینه که خبری از اون ماسک ضایع نیست و نورمن اون ماسک رو شکونده و حالا ما میتونیم به طور مستقیم چهرهٔ ویلم دفو و بازی ترسناک اون رو نگاه کنیم که باعث میشه گرین گابلین به خبیث ترسناکی تبدیل بشه. نکته بعدی هم اون هودی بنفش هست که رنگش ادای احترامی به ظاهر گرین گابلین در دنیای کمیکه. بدنهٔ لباس هم خیلی عالی طراحی شده و یک بی نظمی زیبا داره که باعث میشه لباس گرین گابلین واقعا عالی باشه.
و اما میرسیم به اصل کار! لباس جدید تام هالند در فیلم راهی به خانه نیست. این لباس نه تنها بهترین لباس فیلم راهی به خانه نیسته، بلکه به نظرم بهترین لباس مرد عنکبوتی در دنیای سینماست. همون زیبایی و رنگ بندی فوق‌العادهٔ دنیای کمیک که آدم رو واقعا جذب میکنه. رنگ آبی که داره براق تر و زیبا تر از همیشه است و پارچه ای که تام باهاش لباس دوخته واقعا عالیه. از این لباس تا حالا وفادارانه تر به دنیای کمیک در سینما نداشتیم. آرم عنکبوتی روی لباس هم بسیار خوبه و شباهت زیادی به دنیای کمیک داره. ضمن اینکه مارول با هوشمندی حتی نذاشت قبل از اکران فیلم یه خبر یا شایعه کوچولو دربارهٔ این لباس عالی به بیرون درز پیدا کنه و برای همین دیدن این لباس در لحظات پایانی راهی به خانه نیست خیلی ما رو غافلگیر و هیجان زده کرد. خیلی دوست دارم این لباس رو بیشتر در ماجراجویی های پیتر ببینم و البته دیگه پیتر لباس اصلی عوض نکنه(به جز لباس سیمبیوتی که اجتناب ناپذیره. البته اگر پیتر یه لباس موقتی درست کنه شاید خیلی بر نباشه اما این لباس اصلی باید همینطور بمونه).
با تشکر.
نقل قول کردن
پویان S.V.G.
#6 پویان S.V.G. 1400-10-16 14:27
هرچقدر از فوق العاده بودن کاستوم کلاسیک بگم کم گفتم!
با این که فقط درحد ۳۰ ثانیه یا کمتر دیدیمش ولی حسابی علاقه مند شدم بهش، بی شک تبدیل به یکی از بهترین کاستوم های اپسایدی در تاریخ سینما تبدیل میشه.
اون لوگوی نوستالژی و کلاسیک روی لباسش رو ببین، بی نظیره
باتشکر از آقا سحاب
نقل قول کردن
mjkp
#8 mjkp 1400-10-16 15:39
خیلی خوب بود که لباس اندرو گارلفیلد و توبی مگوایر و دکتر اختاپوس عوض نکرده بودن خودم به شخصه خیلی ازشون خوشم میاد و خاطره هایی رو زنده میکنه مثل اون صحنه که توبی داره لباسش رو طراحی میکنه
و لباس دست ساز تام هالند هم انگار از روی لباس های توبی و اندرو اما به سبک خودش ساخته
نقل قول کردن
mjkp
#9 mjkp 1400-10-16 15:45
به نقل از mtm:

چه جالب...
ممکنه این مستریو همونی باشه که قرار بود توی توبی مگوایر ۴ بیاد؟ اخه مستریو ام سی یو مال همین دنیاست و نیازی نیست از دنیای موازی بیاد
نقل قول کردن
typhoon
#10 typhoon 1400-10-16 16:14
سلام خیلی ممنون بابت مقاله تقریبا موافقم با بیشترشون. و واقعا لباس کلاسیک ته فیلم بینظیر بود و واقعا عاشقشم مخصوصا جنس پارچه روی قسمت های آبی که یه gradient و رنگبندی خاصی بهش میده و منو یاد لباس سوپرمن DCEU میندازه.
و اینکه درسته هنوز فیلم با کیفیت بالا نیومده ولی یک سری عکس هایی از این لباس رو دارم که کیفیتشون خوبه و میتونید بیشتر جزییات این کاستوم رو ببینید. پایین براتون لینکشو میذارم. اگر هم خواستید مقاله رو ادیت بزنید و عکس هارو قرار بدید.
بازم ممنون برای مقاله
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

گرین گابلین

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

26

15

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

006

 

0010

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

25

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45