شماره 49 از سری جدید کامیک بوک "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" ترجمه شد (همون 850 سابق!)

شماره 49 از سری جدید کامیک بوک "مرد عنکبوتی شگفت انگیز" ترجمه شد (همون 350 سابق!)

شمارهٔ تاریخی جدیدی در سری «مردعنکبوتی شگفت‌انگیز»! بازگشت گرین گابلین، پایان آرک «خیزش گناهان» و دوسالگیِ ران نیک اسپنسر! با وب‌سایت اسپایدی همراه باشید...!

 

سری «مردعنکبوتی شگفت‌انگیز» نخستین عنوان مارول کامیکس است که شمارهٔ ۸۵۰ را رد می‌کند. دو سال پیش، به بهانهٔ آخرین ری‌لانچ همه‌گیر بین عناوین انتشارات مارول، دن اسلات با این مردعنکبوتی شگفت‌انگیز خداحافظی کرد و به دنبالِ او نیک اسپنسر سکّان هدایت دنیای اسپایدرمن را بر عهده گرفت. حال با گذشت بیش از دوسال از آغاز رانِ او در این عنوان، اسپنسر خود را برای بزرگ‌ترین داستانش تا به امروز آماده می‌کند. شمارهٔ ۴۹ یا همان ۸۵۰ (طبق شماره‌گذاری لگاسی)، پایان آرک داستانی «خیزش گناهان» (Sins Rising) است و راه را برای شروعِ آرک بزرگِ بعدی یعنی «آخرین بقایا» (Last Remains) هموار می‌کند. تضمین می‌کنیم که این شماره پُر است از هیجان و غافل‌گیری! بدونِ فوت وقت، شما را به خواندنِ آن دعوت می‌کنیم!

آن‌چه در عنوان «مردعنکبوتی شگفت‌انگیز» گذشت...

به لطف خبیث مرموز «کیندرد»، «سین‌ایتر» بازگشته و از همیشه خطرناک‌تر است. او در حال «تطهیر» جنایتکاران از گناهان و همچنین قدرت‌هایشان است که منجر می‌شود اصلاح شوند. پس با قدرت‌های خلافکارانی چون «گردباد»، «لیزر زنده»، «کنت نفاریا»، «اُوردرایو»، و «مستر نگاتیو» (در کنار بسیاری دیگر)، سین‌ایتر به سراغ مؤسسهٔ راون‌کرافت برای بیماران روانی می‌رود. هدفِ نهایی او مدیر فعلیِ ابرزندان، یعنی «نورمن آزبورن» است. بسیاری در نیویورک بر این باورند که کاری که سین‌ایتر می‌کند ستودنی‌ست و با پوشیدنِ ماسک اسکی سبزرنگی شبیه قهرمانِ جدیدشان، به او پیوستند. امّا مردعنکبوتی به این قاتلِ افسر پلیس اعتماد ندارد. دوستانِ عنکبوتیِ او که خودشان را «فرقهٔ تارافکن» می‌خوانند، از تصمیم‌گیری بازمانده‌اند. حال که قدرتمندترین بیمارِ راون‌کرافت، «جاگرناتِ توقّف‌ناپذیر» قربانیِ تفنگِ سین‌ایتر شده، آیا مردعنکبوتی و بزرگ‌ترین دشمن‌اش که حالا تبدیل به متّحد او شده، شانسی دارند؟

※ همچنین لازم به ذکر است که شمارهٔ ۵۰ (۸۵۱ لگاسی) که دیروز منتشر شد، در حال ترجمه/ادیت است و به زودی با برترین کیفیت خدمت‌تان ارائه خواهد شد.

 

The Amazing Spider-Man #49 (850)

شماره 850 مرد عنکبوتی شگفت انگیز

مترجم: محمد صالح حیدری

ناظر ترجمه: مهدی ترابی مهربانی

ادیتور ، گرافیست و طراح کاور: امیر حسین رجبی

لینک دانلود مستقیم

لینک دانلود غیر مستقیم

لینک دانلود غیر مستقیم (مدیا فایر)

 

 

نظر خودتون رو درباره داستان و طراحی های این کمیک با ما در بخش نظرات در میان بذارید.

برای خوندن دیگر کمیک هایی که ترجمه کرده ایم اینجا را کلیک کنید.

 

مطالب مرتبط: 

چگونه در كامپیوتر یا سیستم اندروید كمیك بخوانیم؟

رویداد جدید مرد عنکبوتی با عنوان خیزش گناهان (SINS RISING) - کامل + لینک دانلود

10 حقیقتی که باید دربارۀ «سین‌ایتر» (SIN-EATER) بدانید

10 حقیقت مهمی که باید درباره «مادام وب» (MADAME WEB) بدانید

10 حقیقت مهمی که باید دربارۀ تیمارستان "راون‌کرافت" (RAVENCROFT INSTITUTE) بدانید

شماره آخر از کمیک "تیمارستان راون کرافت" ترجمه شد + لینک دانلود

قسمت آخر از کمیک "اسپایدرمن: مرگ جین دی ولف" ترجمه شد + لینک دانلود مستقیم

از رویداد جدید اسپایدرمن رونمایی شد: «آخرین بقایا» (LAST REMAINS)

چه كسانی از هویت مخفی مرد عنكبوتی با خبر هستند؟ 

سری کمیک های مرد عنکبوتی شگفت انگیز (THE AMAZING SPIDER-MAN) با ترجمه فارسی

معرفی شخصیت های مكمل كمیك های مرد عنكبوتی

15 دشمن ترسناک و چندش آور مرد عنکبوتی: سین ایتر

بزرگان تاریخ كمیك بوک های اسپایدرمن: پیتر دیوید

10 حقیقتی که باید دربارهٔ «کیندرد» (KINDRED)، خبیث جدید کمیک‌بوک‌های اسپایدرمن، بدانید

خبیث جدید کمیک بوک های مرد عنکبوتی شگفت انگیز کیست؟

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Mr. Doctor
#1 Mr. Doctor 1399-07-24 16:15
واااااااوو
عجب سرعت ترجمه و ادیتی.....واقعا ممنون و خسته نباشید. ;-)
قطعا یکی از مهمترین کمیک های این چندوقته؛امیدوار م اتفاقای هیجان انگیزی بیفته و پیتر موفق بشه. :-)
نقل قول کردن
Anti_Carnage
#2 Anti_Carnage 1399-07-24 16:22
الان دارم یه آهنگ گوش میکنم . خیلی قشنگه :-) (اسمش team) اره خلاصه حال هوای نابیه. ممنونم . دوروز بود سایتو بالا نیاورده بودم . دیروز قسمت 4 گراویتی فالز امروزم این ... دیگه حرفی نمیمونه برم دان کنم :o
نقل قول کردن
Mohamadgg
#3 Mohamadgg 1399-07-24 17:07
بابا دمتون گرم کارتون عالیه
نقل قول کردن
cl.barton
#4 cl.barton 1399-07-24 17:37
اولا که بگم ممکنه براتون اسپویل شه. حالا خواستیم بخونین
نخواستین هم نخونین




















این شماره خیلی خوب بود
با این که سر قضیۀ تیم اپ گابی و اسی داشتم از تعجب میترکیدم و حس باحالی داشت. یکم برام عجیب بود . البته نه فقط تعجب. حس خوبی هم نداشتم که کله تاری با گابلین که این همه بلا سرش آورده بود به همین راحتی تیم اپ کنه( البته که این کار برای بار هزارم نشون داد که پیتر به بدترین افراد (کی بدتر از گابلین) یه فرصت دیگه میده.
سرتون رو درد نیارم. خیلی حس خوبی نداشت و این اواخر هم دلم برای یه گرین گابلین واقعی با اون همه جنون و شرارت (و در عین حال با سیاست که این ترکیب فوق‌العادس) تنگ شده بود. نه اینکه بد بود. چون خیلی پیچش خاصی به ماجرا داد.
اما وقتی که نورمن فقط و فقط به خاطر ادای دین، جان اسپایدرمن رو نجات داد، و بعدش به خاطر اینکه دین ادا شده و چیزی بینشون نمونده همونجا کله تاری رو رها کرد، با خودم گفتم این شد همون گابلین دیوانه که هم ازش خوشت میاد و هم ازش متنفری
اونجایی هم که گابلین تو هواپیما به گوئن گیر میداد و پیتر نزدیک بود از حدش بگذره هم اشکم رو درآورد :cry: :cry: چون مرگ گوئن استیسی کلا دردناک بود و این رابطۀ خاص پیتر و اون یکی گوئن خیلی خاصه( با اینکه این گوئن از دنیای ۶۵ هستش و ربطی به گوئن اصلی نداره و پیتر هم اینو خوب می‌دونه و گوئن هم همینطور. خیلی وقتا مثل این شماره میبینیم پیتر میتونه به خاطر این یکی گوئن هم ازخط قرمز خودش بگذره :cry: )

اگر چیزی رو اشتباه گفتم ممنون میشم بهم بگید
نقل قول کردن
North-wolf
#5 North-wolf 1399-07-24 18:19
دوسال شد... :-?
نقل قول کردن
Anti_Carnage
#6 Anti_Carnage 1399-07-24 18:43
اسپویل !







کیندرد سر قبر کی بود ؟ "گوئن، هری، عمو بن :o "
تکلیف سین ایتر توی آرک آخرین بقایا چی میشه؟"متحد کیندرد(احتمالا)"
نورمن دوباره واسه شماره 900 برمیگرده یا جریان ازونم حماسی تره؟
اولاش داشتم نگران میشدم که نورمن داره آدم خوبی میشه ولی وقتی دیدم فقط از سر دین اسپایدی رو نجات داد خیالم راحت شد بعدشم که ولش کرد بمیره دیگه اصلا :eek:
یه حسی بهم میگه نورمن خودش خواسته از اون سفینه پرت شه بیرون ؛ شایدم فقط میخواسته پیترو زجر بده و بهش نشون بده که هرچقدرم بهش کنایه بزنه هیچکاری جرعت نداره باهاش بکنه
نقل قول کردن
_ _
#7 _ _ 1399-07-24 18:45
عالی بود بیشتر از عالی.
بچه ها یجا نورمن تو کمیک داشت درمورد اون داستان چرت که همه سعی دارن فراموشش کنن اشاره میکرد؟(نمیدونم اسمش چی بود اما فکر کنم گناهان گذشته یا یه همچین چیزی بود)
نقل قول کردن
Spider-Fan
+1 #8 Spider-Fan 1399-07-24 19:35
خب آرک خیزش گناهان هم تموم شد و از شمارۀ بعدی آرک آخرین بقایا شروع می‌شه.
شمارۀ ۸۵۰ شمارۀ خوبی بود به نظرم. هرچند در حدّ و اندازۀ یک شمارۀ تاریخی هیجان‌انگیز نبود. البته ایرادی نمی‌شه وارد کرد چون اسپنسر داره داستانش رو پله‌پله پیش می‌بره و آرک هیجان‌انگیز و بلاک‌باستری‌ای که می‌خوایم از شمارۀ بعد شروع می‌شه.
امّا باز هم این شماره نکات مثبت خودش رو داره. تیم‌آپ اسپایدی و گابلین خیلی خوب دراومده بود. مشخصه اسپنسر درکِ خوبی داره از نورمن آزبورن. تصمیم شوکه‌کننده‌ای هم که پیتر آخر این شماره گرفت قطعاً براش مشکل ساز می‌شه در آینده. طراحی‌ها هم خیلی خوب بودن. دیدن کارِ مارک بگلی روی اسپایدرمن بعد از این همه سال لذت‌بخشه؛ حتی اگه کیفیتِ آلتیمیت اسپایدرمن رو نداشته باشه. هامبرتو راموس هم کارش خیلی خوب بود به نظرم. من کلاً دل خوشی ازش ندارم ولی این شماره رو خراب نکرد. و البته کار رایان اوتلی هم خیلی خوب بود و حیف که ترک کرد امیزینگ رو.
اما جدای از همۀ این‌ها، به نظرم مهم‌ترین چیزی که دیدیم توی این کمیک، اون بخشی که نورمن اطراف گوئن می‌پلکید و اون دیالوگ‌هایی که می‌گفت بود. واقعاً کریپی‌ترین چیزی بود که این چند وقت توی کمیک‌های اسپایدرمن دیدیم. اسپنسر قشنگ دل و جرئت می‌خواست تا بعد از سال‌ها به Sins Past اشاره کنه.
خسته نباشید می‌گم به آقا امیرحسین عزیز بابت ادیت عالی‌ای که انجام دادن در این آرک. و ممنون از دوستانی که خوندن و نظر دادن.
شمارۀ ۵۰ هم به زودی آماده می‌شه که شروع‌کنندۀ آرک جدیده. دوستانی که خوندن لطفاً اسپویل نکنن چون‌که اتفاق مهمی می‌افته توش...
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#9 Mr. Doctor 1399-07-24 20:07
واااااااااااای :eek:
همین الان خوندمش،خیلی خفن،هیجان انگیز،شوکه کننده،پر از اکشن و .....؛در کل خیل باحال و لذت بخش بود.ممنون از مترجم و ادیتور این کمیک،قطعا کار سختی بوده چون این قسمت 80 صفحه بود.
اشاراتی هم که به مرگ گوءِن میشد واقعا ناراحت کننده بود :cry:
نقل قول کردن
hassan91
#10 hassan91 1399-07-24 21:49
سین ایتر با به دست آوردن قدرت جاگرنات پیتر پارکر و نورمن آزبورن رو متقاعد کرد تا با همدیگه علیه سین ایتر متحد بشن. صحنه‌ای غیر منتظره بود. البته حضور سین ایتر در این شماره جذاب نبود. بلکه این اتحاد اسپایدی و گرین گابلین بود که جذابیت این کمیک را بالا برد و سین ایتر زیر سنگینی این اتحاد دفن شد. اما پیتر پارکر که از دغدغه اعتقاد خودش به کمک نورمن آزبورن شتافته بود. در عین حال آزبورن هر کمکی از سمت دشمن خودش را ذلتی محض میدانست و همین کافی بود تا او هم به کمک اسپایدی برخیزد.
همفکری پیتر پارکر و نورمن آزبورن بسیار تلخه چرا که اسپایدی هم اظهار میکنه که چه ادمی میشد اگه به راه درست میرفت.
انتهای داستان هم جالب بود. به نظرم باز فرقی نمیکنه این سین ایتری ما میبینیم هیچ طوری نمیشه متوقفش کرد. از طرفی فرقی نمیکنه که چقد نورمن آزبورن رو نجات بدی. هر چقدر نجاتش بدی باز همون آش و همون کاسه. در واقعا با نگاه به گذشته و همچنین با نگاه به اینکه نورمن باز داشت عزمشو جزم میکرد تا نقشه‌های جدید رو بریزه بهتر دید که از شرش خلاص بشه و زندگیشو به خودش بسپاره.
بابت این دو سالی که کمیکها رو رایگان با کیفیت کامل در اختیارمون قرار گذاشتین تشکر میکنم (مثل همیشه).
متاسفانه من کمیک ها رو دیر میخونم نمیتونم به موقع نظر بدم.
نقل قول کردن
cl.barton
#11 cl.barton 1399-07-25 11:01
توی نظری که دادم یه سوال هم میخواستم بپرسم

کیندرد سر قبر کی بود؟؟
چون می‌تونه خیلی چیز ها رو روشن کنه
نقل قول کردن
cl.barton
#12 cl.barton 1399-07-25 11:08
به نظرتون می‌تونه فلش تامپسون باشه؟
یا عمو بن؟
چون با یه سرچ که تو نت زدم
سنگ قبر این دو تا (مخصوصا فلش تامپسون) شباهت زیادی داره
دقت کنید
نمیگم اینا الزاما همون کیندرد هستن
اما اگه بفهمیم سنگ قبر متعلق به کیه خیلی کمک می‌کنه تا به هویت این موجود مرموز سر دربیاریم
نقل قول کردن
hassan91
#13 hassan91 1399-07-25 14:05
به نقل از cl.barton:
به نظرتون می‌تونه فلش تامپسون باشه؟
یا عمو بن؟
چون با یه سرچ که تو نت زدم
سنگ قبر این دو تا (مخصوصا فلش تامپسون) شباهت زیادی داره
دقت کنید
نمیگم اینا الزاما همون کیندرد هستن
اما اگه بفهمیم سنگ قبر متعلق به کیه خیلی کمک می‌کنه تا به هویت این موجود مرموز سر دربیاریم

بنظرم کیندرد هر کی که هست یه معامله با مفستیو تو جهنم انجام داده. حالا چه معامله‌ای الله اعلم.
نقل قول کردن
Mahdiarvenom
#14 Mahdiarvenom 1399-07-25 14:54
سلام
واقعا این شماره کیف داد چون صفحه ها زیاد بود و آدم با خیال راحت می خواند نگران تموم شدن نبود.
اولین نکه ای که بنظرم اومد چهره ی سین ایتر بعد از جذب قدرت جاگرنات بود،فرض کنید اگه سن ایتر در فرم اصلی خودش می موند علاوه بر نگه داشتن ابهت قبلی ،به نظرم خیلی ترسناک تر می شد چون اون همه قدرت تو یه آدم با هیکل عادی بود و اینجوری یه جور چالش بزرگتر به حساب میومد،مثلا در شماره ۴۷ اگه اشتباه نکنم وقتی سن ایتر در اون گلخانه با اسپایدی جنگید به راحتی اون رو شکست داد ،و اونجا بود که خود پیتر هم اشاره کرد که اون از من قوی تره و یه جور احساس ضعف بهش دست داد ولی اینجا بیشتر اون هیکل باعث ایجاد انگیزه شد ،یه جور مثل این رابطه هست که هر چی سطح تماس کم تر باشه ،فشار بیشتره دقیقا اینجا هم همینطوره همون سایز نرمال باعث ایجاد تضعیف روحیه می شد و همینطور اون ابهت و شخصیت اندیشمند سن ایتر که هدفی ترسناک داره رو، حفظ می کرد.
در باره سنگ قبر من سعی کردم اونو تطابق بدم با سنگ قبر های دیگه ،ولی چیزی دستگیرم نشد (عمو بن و فلش ،قبر گوئن هم کمیکی تو گوشیم نبود که اونو نمایش بده.البته تصاویر واضح تو کمیکایی که دارم پیدا نکرم)
ان شاء الله بقیشم بعدا سعی می کنم بنویسم.
نقل قول کردن
kavtalib
#15 kavtalib 1399-07-25 19:35
واییییییی عجب شماره با حالی بود یه پایان سزاوارانه با یه تصمیم متفاوت
خیلی تونسته بود گرین گابلین رو خوب نشون بده و تمام کارهاشو جلوه بده یه احساس گناه برای مردعنکبوتی رو نشون بده که همه چی تقصیر خودش بوده ولی این بار رو این دو راهی تمومش کنم یا نکنم نموند و اون روانداخت بیرون
من دارم به داستان فک می کنم و هر چی بیشتر فک می کنم می بینم که داستان خیلی داره از مرگ گوئن پیروی می کنه و به اون اشاره می کنه مثل حرفای نورمن و حرفای گوئن درباره خودش و اشاره مردعنکبوتی به اینکه همیشه تهش یه مرگ هست ، من حس می کنم که کیندرد گوئن هستش چون هم مرده هم ممکنه که مرگش رو تقصیر پیتر بدونه درباره اون سنگ قبر هم اطلاعی ندارم
تشکر از سایت اسپایدی که برای خواننده ها احترام قائل و با ترجمه و ادیت خوب و سریع لذت خوندن کمیک رو به ماها می ده از شما متشکرم
نقل قول کردن
Mohsèn II
#16 Mohsèn II 1399-07-25 19:43
خیلی ممنون از ترجمه کمیک ترجمه ادیت داستان همه خوب بودند من فقط خدمت دوستانی که میخوان از رو سنگ قبر هویت کیندرد رو بفهمن بگم که ممکنه طراح شکل قبرو عوض کنه برای لینکه خواننده ها نتونن بفهمن که فرد مرده کیه و شکل قبر اصلا ملاک برای تعیین هویت نیست ولی خدمتتون بگم که هم قبر هری هم عمو بن به قبر کیندرد شباهت دارن ولی کاملا یکی نیستن قبر هری بالاش گرده و قبر عمو بن همونه روش یه صلیبم داره ولی بازم همونجوری که گفتم اسپنسر نمیاد برگ برندشو به این زودی رو کنه پس باید یه مقدار صبر کنین
نقل قول کردن
Anti_Carnage
#17 Anti_Carnage 1399-07-25 20:26
ازون جایی که کخ داشتم رفتم گت کامیکس شماره 851 دانلود کردم :-|
الان پشیمونم دوستان همچین اشتباهی رو مرتکب نشین بدجور اسپویل میشین
البته زیاد تعجب نکردم
نقل قول کردن
kavtalib
#18 kavtalib 1399-07-25 21:46
به نقل از Anti_Carnage:
ازون جایی که کخ داشتم رفتم گت کامیکس شماره 851 دانلود کردم :-|
الان پشیمونم دوستان همچین اشتباهی رو مرتکب نشین بدجور اسپویل میشین
البته زیاد تعجب نکردم

منم پشیمون شدم چرا زود تر نگفتی :cry: :cry: :cry:
نقل قول کردن
Mahdiarvenom
#19 Mahdiarvenom 1399-07-26 15:44
با سلام دوباره
راستش می خواستم ادامه نظرم در باره ی این شماره رو بنویسم
ولی هیچی به ذهنم نرسید، پس گفتم بزار در مورد کیندرد یه سری چیز میز بگم :
راستش در مورد این که کیندرد د یک شیطانه فکر کردم، اگه فرص کنیم ویژگی های این شیطان با شیطان دنیای واقعی تناسب داره، خوب کیندرد باید از اشتباهاتی که پیتر بعد از مرگ خود کیندرد کرده خوشحال باشه و دلیل اون بر انتقام ضربه ای هست که قبل از مرگ از پیتر خورده، ولی به نظرم بعیده که اصلا این جور باشه.
فرضیه ای که بالا گفتم اون قضیه omd رو نقص می کنه چون کیندرد قبل از مرگ میستریو مرده بود.
باید اینم در نظرم بگیرم در شماره های تقریبا نخست این سری وقتی پیتر هویت مخفی خودش رو برای فیلیشیا فاش کرد، کیندرد حسابی زورش گرفت و از کشیدن آدم های بیشتر تو جهنم سخن به میدون آورد، خوب در اون لحظه جهنم به معنای دونستن هویت مخفی می تونست باشه یا این که کیندرد از این که پیتر خیلی دوست و رفیق داره ناراحت بود چون می گفت اون لیاقت نداره.
تو شماره اول این سری فهمیدیم که کیندرد پول وکالت میستریو رو به بیتل داده. خوب صد در صد کیندرد با اون قیافه نرفته تو دفتر بیتل بهش بگه بیا این پول ، یا توانای تغییر چهره داره یا یه تجسم زنده یا یه نوچه.
تغییر چهره چیزی هست که از کیندرد بعید نیست، تجسم زنده هم (در صورتی که کیندرد هری باشه) همون نمونه مصنوعی هری هست، و یه نوچه که واقعا نمی دونم کی می تونه باشه(البته ما شاهد آفتاب پرست تو این سری بودیم و می دانم هنوز کارش تو این سری تموم نشده)
البته اگه کیندرد همون هری باشه و گناه پیتر omd باشه، به نظرم دلیل محکمه پسندی وجود نداره برای انتقام، آخه واقعا چرا هری باید کلی نقشه بکشه که بیاد انتقام مری جین رو از پیتر بگیره.
این که هری تو این سری تو یه شمارم حضور نداشته به این احتمال دامن می زنه.
کلا کیندرد همش می خواد در تنهایی پیتر رو نابود کنه در حالی که هیچ دوستی نداشته باشه که اینم نشون از حسادت اون به پیتر است شاید به خاطر همین مری جین هم با اون ماجرای بازیگری فرستاد دنبال نخود سیاه.
از بین اون احتمالاتی که تو اون مقاله بود به نظرم صد در صد عمو بن نیست چون کسی که از اول خلق اسپایدی اون یه آدم درستکار یاد شده و اصلا چرا باید بره جهنم.
بن رایلی هم بهه نظرم تمام ویژگی های هری رو داره یعنی این بن رایلی جدیده هم می تونه مصنوعی باشه.ولی چون اخیرا حضور داشته اینم رد میشه.
ند لیز هم فقط به خاطر اون حضور مشوک و کوتاه تو این سری و همینطور که می خواست یه چیزایی به پیتر بگه که عمرش کفاف نداد. البته احتمال این که ند لیز با کیندرد در ارتباط بوده باشه بیشتره.
پیتر پارکر omd دلیل موجهی برای نفرت از پیتر داره چون این پیتر بود که اون اشتباه کرد ولی این پیتر omdبود که رفت جهنم(خودمم نفهمیدم چی گفتم :lol:) ولی این اتفاق بعد از مرگ میستریو هست.
خوب این حرف های چرت و پرتم تموم شد. این ها فقط یه احتمال هست و دست نویسنده تو یه داستان تخیلی بازه و اصلا می تونه مثلا کل سیستم زمانی جهنم رو تغییر بده و اونو طوری جلوه بده که مثلا فلش که دو سال پیش مرد بیاد با میستریویی که 20 سال پیش مرد ملاقات کنه.
از ترجمه و ادیت عالیتون تو این شماره ممنوم. ولی حیف که کین و بن رایلی نیست چون همش برا آدم سوال پیش میاد وقتی همه ی عنکبوتی ها اینجان پس اون دو تا کجان، البته میگل اهارا هم تو این سری بود و دوباره تو زمان حال گیر افتاد که اگه تو ادامه داستان نباشه واقا عجییب میشه. امیدوارم همیشه سرزنده باشید
نقل قول کردن
Mohsèn II
#20 Mohsèn II 1399-07-26 21:09
هویت کیندرد فاش شد
خطر اسپویل شماره ۵۰ کمیک مرد عنکبوتی شگفت انگیز






























همون طور که خانم ساداتی فر پیش بینی کردند :
کیندرد همون هری ازبورنه!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

 

27

کمیک امپراتوری مخفی

توطئه کلونی

دنیای ونومی

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

14

18

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

38

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

30

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

008

009

39

24

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

48

37