نقد بازی "انتقام جویان مارول" (Marvel’s Avengers)

 نقد بازی "انتقام جویان مارول" اونجرز گیمپلی تحلیل بررسی کنسول ps4 Xbox one PC (Marvel’s Avengers)

بازی مورد انتظار "انتقام جویان" دقیقاً همان چیزیه که میگه هست: یک بازی هیجان انگیز در سبک "بزن بزن" (Beat’em Up) با طعم اونجرز که آینده روشنی پیش روی خود داره!

و گیمی از راه رسید که شبیه به هیچ گیم دیگری نبود {اشاره به جمله معروف شماره 1 از کمیک اونجرز}! نیرومند ترین قهرمانان جهان سرانجام با هم در بازی Marvel’s Avengers ساخته و عرضه شده توسط Square Enix و Crystal Dynamics متحد شده اند. این بازی عظیمِ بزن بزن آماده است تا فرنچایز بزرگ اونجرز را جشن بگیره و همچنین دوران گذار بین نسل های کنسول های بازی را در نوردد!

 عجیبه که اینهمه طول کشید تا یک بازی جدید از انتقام جویان ساخته بشه. البته اون بازی Kinect بود که هیشکی یادش نمیاد و میشه هم گفت که Ultimate Alliance هم به نوعی یک بازی اونجرز محسوب میشه ولی آخرین بازی واقعی اونجرز یک بازی بیخود در سبک مبارزه ای بود که سال 1995 عرضه شد (با نام Avengers in Galactic Storm). قبل از اون هم بازی فوق العاده Captain America and the Avengers رو داشتیم که خیلی قدیمیه (اینجا معرفی شده است). Square Enix و Crystal Dynamics شروع کرده اند به ساخت این بازی مورد انتظار برای گرامیداشت اونجرز و آنها کار را با موفقیت تمام کرده اند ... البته اکثرش رو!

 پس از انفجار تریجن و مرگ کاپیتان آمریکا، فعالیت اونجرز غیر قانونی اعلام میشه و دنیا «ناانسان ها» ی جدیدا خلق شده را به عنوان تهدید بهشون نگاه میکنه. 5 سال بعد، جورج تارلتون که از دانشمندانی بود که سابقا با اونجرز کار میکرد (کمیک های مقدمه داستان را در اینجا با ترجمه فارسی بخونید) سازمان خبیث A.I.M رو خلق میکنه و در حال تعقیب و شکار هم ناانسان ها و هم گروه مقاومت نا انسان ها هستش. در این اثنا، کامالا خانِ نا انسان به مدرکی دست پیدا میکنه که میتونه نشان بده تارلتون مسئول مرگ کاپیتان آمریکا بوده و به همین دلیل تحت تعقیب قرار میگیره.

 بخش داستانی بازی کاملا میدرخشه ولی بی عیب و نقص نیست. چند تایی پیچش و غافلگیری وجود داره ولی اگر هوادار کمیک باشید برایتان آشنا هستند. اما شخصیت پردازیه که بازی را نجات میده ولی همه کاراکترها perfect نیستند. مثلا تونی استارک بیش از حد جدیه که شاید به دلیل شرایط و فضای بازیه ولی خوبیش اینه که هیچ کدوم از شخصیت پردازی ها off ندارند و به ذاتشون در دنیای کمیک یا حتی MCU وفادار هستن. البته بازی یه جاهایی که حس کرده میتونه شخصیت ها رو ارتقا بده این کار رو کرده. کلا اعضای اونجرز جالب هستند و قطعا این بازی بهترین نسخه هایی که تا به حال از شخصیت خبیث موداک و A.I.M دیده ایم رو بهمون ارائه میکنه.

 

البته یه مشکل اینه که شخصیت هایی که در بازاریابی اولیه بازی روشون شدیدا مانور شده بود مثل Cerise که ناانسانی هستش که از ویلچر استفاده میکنه یا ماریا هیل اونطور که باید و شاید در داستان بازی یا گیم پلی حضور ندارند. یا اینکه شخصیت هایی که از هم متنفر بودند خیلی سریع با هم آشتی میکنند. یعنی انگار یه بخشی از داستان مفقود شده که برای اتحاد دوباره قهرمانان داستان ضروریه. به همین دلیل گاهی اوقات به نظر میرسه داستان فقط نوشته شده تا توجیه کنه که کی باید با کی بجنگه و چرا.

 در این میان کامالا خان و بروس بنر بهترین شخصیت های داستان هستند. شخصیت های متضاد آنها به طور کاملی بیانگر لحن اونجرز هستش که در دنیای کمیک همیشه یه سری شخصیت متضاد دور هم جمع میشدند و این همیشه نقطه برتری اونجرز بر دیگر گروه ها مثل جاستیس لیگ بوده (مثل فیلم Avengers که بروس بنر میگفت : "ما یه تیم نیستیم، یه بمب ساعتی هستیم!"). در کل شخصیت ها هر وقت داستان لازم داره جالب میشن و لحظات احساسی و عاطفی زیادی هم داره. شما در پایان بازی کاملا حس میکنید که شیفته شخصیت مثبت و امیدوار کامالا خان شده اید؛ آنقدر زیاد که حتی آخرین لحظات او در بازی هم میتواند اشک را در چشمان شما جاری کند. او قهرمانی است که ما به شدت به روحیه اش در دوران کرونا نیاز داریم.

 داستان ok است ولی گفتم که نقشش بیشتر اینه که گیم پلی را توجیه کنه. حجم گیم پلی بازی زیاده و کمی متفاوت از چیزی که انتظارش رو داریم و این چیز بدی نیست. در اصل گیم پلی بازی بیشتر شبیه Borderlands یا Destiny 2 هستش تا یک بازی سوپرهیرویی مثل Marvel's Spider-Man یا سری آرکهام.

 ماموریت ها از مرکزی به نام War Table شروع میشوند بعدش وارد ماجرا میشوید. در این ماموریت ها با انواع مامورین A.I.M روبرو میشین حتی در زمان هایی که به نظر میرسه نباید باهاشون روبرو بشید! سبک مبارزه سریع و اکشنه ولی همیشه fun نیست. حریفان شما اگر تنها باشند مشکلی برای شکست دادنشان ندارید ولی معمولا یک سری حریف دیگر باهاشون هستند که در نتیجه سردرگمی شدیدی ایجاد میشه که نمیتونید مدیریتش کنید.

 در این موارد بازی فکر میکنه که شما به لطف یارانی که توسط هوش مصنوعی کنترل میشوند مشکلی ندارید ولی همیشه اینطور نیست. ممکنه نبردهایی را ببازید چونکه یارانتان به سمت و سویی دیگر رفته اند! مثلا در یک نبرد، هالک و ثور به جای اینکه که به آیرون منی که در نزدیکی شان قرار داشت کمک کنند، رفته بودند و به یک دیوار خیره شده بودند ! بازی هایی مثل Ultimate Alliance این مشکل رو با داشتن نوعی کنترل یا نفوذ روی یاران خود حل کرده اند ولی در این بازی در عمل شما نمیتونید هم تیمی های هوش مصنوعی خود را کنترل یا احضار کنید.

 مبارزات هم طوری نیست که فکر کنید همشون مناسب تمام اعضای اونجرز طراحی شده اند. هر کاراکتری گزینه هایی داره برای نبردهای نزدیک یا از راه دور ولی همانطور که گفتم برای همه شخصیت ها مناسب نیستند. کاپیتان آمریکا fun ترین شخصیت بازی است ولی در مقابله با حریفان هوایی یا سفینه ها مشکل داره. هوش مصنوعی باید در این موارد به شما کمک کنه ولی گاهی فقط وایمیستن و نیگا میکنند در حالی که Cap باید صد بار به یک سفینه سپر پرتاب کنه تا بلکه نابودش کنه!

 البته اینایی که گفتم شاید بزرگترین مشکلات گیم پلی باشند ولی خیلی متداول نیستند و ما تا آخر بخش داستانی باهاشون زیاد روبرو نشدیم. اینم بگم که ماموریت های اصلی به قدر کافی تنوع دارند که جالب باشند و اونجرز اونقدر با هم تفاوت دارند که مراحل بازی براتون بیات نشوند. این رو هم به یاد داشته باشید که بازی برای دراز مدت طراحی شده و کاملا میتوان امیدوار بود که اکسپنشن های بعدی گیم پلی را به طور چشمگیری ارتقا بدهند و سبک های مبارزه بیشتری به بازی اضافه بشه.

 وقتی اونجرز بتا رو بازی میکردیم متوجه شدیم که گرافیک بازی فوق العاده است و بازی اصلی هم از این قاعده مستثنی نیست. کاراکتر مدل ها به خوبی رِندر شده اند و انیمیشن هم پویا و مهیج است. حرکت و تردد در دنیای بازی مثل یک ماجراجویی میماند و کلی چیز برای دیدن و انجام دادن وجود دارد. ولی بازی باید به قول معروف بیشتر پولیش (polish) بشه ، به ویژه در نیمه انتهایی.

 در واقع در یک سوم انتهایی بازی یک سری مشکلات گرافیکی ظاهر میشوند مثل Screen Tearing یا همان شکافت تصویر یا مثلاً دهان شخصیت ها موقع حرف زدن حرکت نمیکنند یا مدل ها گیر میکنند و ... یک بار هم حس کردیم یکی از مامورین شیلد تبدیل به آقای شگفت انگیز شده چون گردنش بیش از حد دراز به نظر می آمد! البته اینا مسائل موقتی هستند که میشه انداختشون گردن bad load ولی مشکل frame rate رو نمیشه نادیده گرفت و در برخی صحنه ها واقعا شاهد کند شدن بازی بودیم به خصوص وقتی تعداد زیادی دشمن و حریف در محیط ها وجود دارند و این مساله بیشتر در یک سوم نهایی بازی به چشم میخورد. البته این را هم در نظر بگیرید که بازی در مقیاس و ابعاد بسیار بالا ساخته شده و واقعا در اکثر اوقات با گرافیکی زیبا طرف هستیم ولی گاهی هم ایرادات بصری از این دست حال آدم رو میگیره.

 بازی اونجرز کاملا تعمیر پذیر و روبراه شدنی است. یک بازی جاه طلبانه است که در دوران عجیبی به بازار آمده یعنی برای نسلی ساخته شده که دارد میمیرد و در عین حال میخواهد برای نسل بعدی نیز جذاب باشد. گفته میشود این بازی 10 سال عمر خواهد داشت و کلی DLC برایش عرضه خواهد شد. پس باید گفت که بازی هنوز تموم نشده و باید در پایان عمر آن درباره اش نظر قطعی داد. در حال حاضر یک بازی ok با ایراداتی در زمینه گرافیک و فریم ریت و البته در بخش آنلاین مولتی پلیر است ولی به راحتی میتونه ظرف چند سال آینده با چند تا patch تعمیری به عنوانی شگفت انگیز تبدیل بشه.

 اما فعلا بازی مشکل خاصی نداره که به خاطرش بخواهید ازش متنفر بشید. برای هواداران معمولی که به جز دنیای سینمایی مارول آشنایی چندانی با کمیک بوک های مارول ندارند و فقط به دنبال یک بازی بزن بزن بالاتر از حد متوسط هستند گزینه خوبیه ولی چیزی که اون رو برای هواداران کمیک بوک یک عنوان ضروری میکنه عشقی هستش که برای شخصیت پردازی ها صرف شده و معلومه برای طرفداران دو آتیشه ساخته شده. بازی اونجرز ممکنه در گوشه و کنارها ایراداتی داشته باشه ولی یک ادای احترام باشکوه است به عناصری که باعث جذابیت شخصیت های اونجرز در طول سالها شده اند.

 

مترجم: امیر حسین زارع

منبع: سایت CBR

All rights reserved © Spidey.ir 2020

(هر كسي بدون اجازه يا بدون ذكر نام نويسنده و منبع از اين مقاله يا ديگر مقالات سايت در وبلاگ يا سايت خود استفاده كند، مورد پيگرد قانوني قرار خواهد گرفت)

 

مطالب مرتبط:

نگاهی به گیمپلی (GAMEPLAY) بازی "انتقام جویان مارول"

تریلر ها و جزئیات بسیار زیادی در ویدئوهای جدید بازی "انتقام جویان" منتشر شد!

نقد و بررسی نخستین تریلر بازی MARVEL'S AVENGERS

قسمت آخر از کمیک مقدمه "بازی انتقام جویان" (MARVEL'S AVENGERS GAME) ترجمه شد + لینک دانلود

معرفی 20 تیم برتر انتقام جویان

قسمت آخر از کمیک "انتقام جویان: آخرین میزبان" ترجمه شد + لینک دانلود

کمیک انتقام جویان جدید (NEW AVENGERS) ترجمه شد + لینک دانلود

10 كمیك برتر انتقام جویان (AVENGERS) + لينك دانلود

15 رویداد برتر مارول 

رتبه بندی قوی ترین قهرمانان کیهانی مارول

معرفي نیروی های کیهانی در دنیای مارول

رتبه بندی قوی ترین ابرشرورهای مارول

کمیک "مرد عنکبوتی PS4: شهر در جنگ"  ترجمه شد + لینک دانلود

رتبه بندی قوی ترین اعضای گروه انتقام جویان

15 شخصیت خبیث برتر دنیای کیهانی مارول 

10 زن نیرومند دنیای کمیک بوک های ابرقهرمانی

رتبه بندی 15 سلاح قدرتمند دنیای کمیک

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

cap
#1 cap 1399-06-21 09:45
تا لحظاتی دیگر مشتاقانه میشینم و این نقد رو میخونم
نقل قول کردن
king spidey 2
#2 king spidey 2 1399-06-21 10:11
امیدوار بودم ارزونتر باشه ولی این بازی جدیدا همه رفته بالای یک میلیون تومن تا چند سال پیش با یک میلیون خود کنسول رو گرفتم :lol: :lol:
اسپایدی چی پس؟
مگه DLC ها الان تو بازی نیستن؟؟
نقل قول کردن
mtm
#3 mtm 1399-06-21 10:13
#2:
شما تا به حال بازی دیدی که از اولی که منتشر میشه DLC داشته باشه؟!
نقل قول کردن
Amir-Ali-2020
#4 Amir-Ali-2020 1399-06-21 10:15
نقد بسیار خوب و منصفانه ای بود. ممنونم از سایت CBR که نقد رو نوشته و ممنون که سایت ما آن را به این خوبی ترجمه کرد
و جالب بود که نویسنده به بازی امتیاز نداده چون همانطور که ذکر شد بازی عمر 10 ساله خواهد داشت و اعلام شده که برای نسل های بعدی قابل ارتقا است پس باید پس از 10 سال راجع بهش قضاوت کنیم
نقل قول کردن
Amir-Ali-2020
#5 Amir-Ali-2020 1399-06-21 10:18
در مورد خود بازی باید بگم اگر مثل اسپایدرمن ps4 روی یک سبک تک نفره داستان محور تمرکز میکردن قطعا شاهکار میشد
متاسفانه خیلی سرشون رو شلوغ کردن و بازی چوب جاه طلبی خودش رو خورده و بخش مولتی پلیر آنلاین تبدیل شده به پاشنه آشیل . ولی همانطور که در نقد هم گفته شد پایه و base بازی محکم و عالیه و این یعنی به راحتی میتونن با چند تا patch ترمیمی بازی رو مدام ارتقا ببخشند. و من مطمئن هستم با گذر زمان این بازی بهتر و بهتر میشه مخصوصا با ادد شدن شخصیت های جدید
استاد ترابی همیشه میگن قصه و داستان براشون مهم ترین چیزه . منم همین طور هستم و از داستان بازی واقعا لذت بردم
ای بازی واسه هواداراست
نقل قول کردن
Matingh
#6 Matingh 1399-06-21 11:23
راستش من فعلا ۳ ساعت از گیم پلی بازی رو دیدم و به نظرم فراتر از انتظارم بود انیمیشن ها خوب بود بخش کمبو خوب بود بخش های دویدن و پرش ایناهم خوب بود فقط در چند جا مخصوصا باس فایت ابومینیشن که فکر میکردم خیلی جذاب تر از این ها باشه سنگینی مشت ها احساس نمیشد و کاملا سطحی بود به طور کلی احساسی در مشت زدن نبود! :-*
شاید بگین ایراد بیخودیه ولی کلا بخش کمبو به این چیزا بستگی داره.
در مجموع بخش داستانی فوق العاده خوب بود،صداگزاری ها هم خیلی خوب بود. ;-)
نمرات بدی هم نگرفت.
و ممنون آقای زارع بابت ترجمه 8)
نقل قول کردن
ironspider
#7 ironspider 1399-06-21 11:33
.

تشکر آقای زارع از ترجمه این مقاله.
بی صبرانه منتظر بازی کردن این بازی روی ps4 هستم.
نقل قول کردن
spider 2000
#8 spider 2000 1399-06-21 11:35
به نقل از king spidey 2:
امیدوار بودم ارزونتر باشه ولی این بازی جدیدا همه رفته بالای یک میلیون تومن تا چند سال پیش با یک میلیون خود کنسول رو گرفتم :lol: :lol:
اسپایدی چی پس؟
مگه DLC ها الان تو بازی نیستن؟؟


می تونی به جای سی دی اکانت بخری اکانت از ۱۰۰ شروع میشه تا ۴۰۰ الان واسه اونجرز فک کنم ۴۱۰ ولی تا دو سه ماه دیگه قطعا به ۳۰۰ هم میرسه
نقل قول کردن
goblin hunter
#9 goblin hunter 1399-06-21 12:06
سلام کسی می دونه چه طور وارد بتاش بشم چون می گه سرور نات فاوند و نمی ره توش
نقل قول کردن
Mr. Doctor
#10 Mr. Doctor 1399-06-21 13:26
ممنون بابت ترجمه.منتظر این نقد بودم.
حیف خودم کنسول ندارم،نمیتونم بازی کنم. :cry:
نقل قول کردن
Ehsan Spider
#11 Ehsan Spider 1399-06-21 13:30
ممنون از ترجمه فوق‌العاده تون جناب زارع . مثل همیشه کارتون عالیه!
نقل قول کردن
Elyas Z
#12 Elyas Z 1399-06-21 13:37
دوستان در دفاع از بازی باید بگم که؛
اونجرز در هر عرصه‌ای(کمیک،کارتون،فیلم،بازی...)
یک عنوان شلوغ و حجیم بوده. چون درمورد یک گروهه و تک‌تک اعضاش سهم یکسان دارن. ساخت یه بازی درحد، واقعا سخته...
نقل قول کردن
melika amini
#13 melika amini 1399-06-21 14:29
ممنون از مقاله خوبتون. به نظر بازی خوبی میاد و کاملا به ذات کمیک وفاداره و قراره داستانی سرگرم کننده باشه.تو بازی مشکلات گرافیگی وجود داره که همون طورکه گفتین میشه به راحتی حلش کرد.
تنها مشکل بازی اینه که قراره توسط پلیرایpcوxboxبه خاطر انحصاری بودن اسپایدرمن تحریم بشه مطمئنا اگه بازی سازا بخوان این بازی فروش خوبی داشته باشه باید یه فکری برای این که پلیرایpc وxbox رو راضی نگه دارن بکنن
نقل قول کردن
best of the best
#14 best of the best 1399-06-21 21:07
من تازه شروع به انجام باز یکردم و انصافا باید بگم خیلی خوبه. اونقدر چرت و پرت ازش اخیرا گفتن که من واقعا یورپرایز شدم
گرافیک و گیم پلی و سبک مبارزه و مخصوصا داستان عالیه
بدون هیچ تعصبی میگم
مراحل مربوط به کامالا خان عالی بود عاشق اونجایی بودم که از دست ربات های aim روی ساختمون ها فرار میکرد یا اونجایی که از دست هالک فرار میکرد. سبک مبارزه اش و مخصوصا اونجایی که بزرگ میشه رو عاشقشم
عالیه این بازی
من برم ادامه بازی (فعلا تو اون جایی رسیدم که با بروس بنر و کامالا میرن سراغ تونی)
نقل قول کردن
Amir-Ali-2020
#15 Amir-Ali-2020 1399-06-21 21:10
به نقل از best of the best:
من تازه شروع به انجام باز یکردم و انصافا باید بگم خیلی خوبه. اونقدر چرت و پرت ازش اخیرا گفتن که من واقعا یورپرایز شدم
گرافیک و گیم پلی و سبک مبارزه و مخصوصا داستان عالیه
بدون هیچ تعصبی میگم
مراحل مربوط به کامالا خان عالی بود عاشق اونجایی بودم که از دست ربات های aim روی ساختمون ها فرار میکرد یا اونجایی که از دست هالک فرار میکرد. سبک مبارزه اش و مخصوصا اونجایی که بزرگ میشه رو عاشقشم
عالیه این بازی
من برم ادامه بازی (فعلا تو اون جایی رسیدم که با بروس بنر و کامالا میرن سراغ تونی)

اره خداییش خیلی عالیه
تا اینجا حتی به نظرم از بازی اسپایدرمن هم بهتر بوده
نقل قول کردن
Red_Right_Hand
#16 Red_Right_Hand 1399-06-22 01:42
من هنوز نگرفتمش ولی کنسول نسل بعدو بخرم حتما میگیرم این بازیو
اینکه یه اشکالایی تو بازی هست بنظرم طبیعیه شما عظمت بازیو نگاه کنین واقعا با این گستردگی از این بهتر نمیشد بازیو بسازن!
نقل قول کردن
Mahdiarvenom
#17 Mahdiarvenom 1399-06-22 13:23
با سلام و تشکر از شما
زمان انتشار بازی برای من شخصا خیلی بد بود و دقیقا مصادف شده بود با شروع سال تحصیلی (که ps4ازم گرفته میشه )اگه اول تابستون منتشر می شد خودمو به آب و آتیش می زدم که ظرفیت ۲ حداقل بگیرم ،خدا وکیلی ۳ سال پیش که دلار ۴ تومن بود هر بازی جدید حدودا ۲۴۰تومن قیمت داشت ،بعد ما ناشکر بودیم ،ولی بعدا خدارو شکر به لطف آقای کلید ساز قیمتا به بالای یه میلیون هم رسید که دست مارو علاوه بر دیسک از خرید اکانت ظرفیت دو هم کوتاه کرد،منم که وجدانم اجازه خرید هکی رو نمی ده ،تنها امییدمونم اینه که ps4 تا اپدیت های بالاتر کرک شه ،امیدوارم شما هم دست به دعا بردارید زود تر کرک شه.
ولی خدایی چهره ها خیلی تو بازی شبیه به همن اینطور نیست؟
و یه سوال داشتم آیا به غیر از استوری مود ببخش آفلاینه دیگه ای هم داره؟
نقل قول کردن
Navidparker
#18 Navidparker 1399-06-23 19:50
خسته نباشید آقای زارع بابت این ترجمه خوبتون.. :-) :-)

راستش بنظرم بازی زود عرضه شد یعنی خیلی بهتر میتونستن روش کار کنن تا یه بازی فوق العاده وو بی نقص بشه..

گیم پلی بازی بنظرم ایراد داشت ولی ولی بده بد نبود ولی با گیم پلی آیرون من وو بلک ویدو خیلی حال کردم در کل برای گیم پلی بازی دو دلم

فیزیک بازی واقعا بد بود..

به بعضی از نکات ریز هم توجه نشده بود که الان مثال میزنم

این مثال شامل ((اسپویل)) هستش



برای مثال اگه قسمتی که کامالا خان رو دیده باشید که از خونه میره بیرون تا به پارک بره تا با کسی ملاقات کنه میبینیم قبل از اینکه متوجه قدرتاش بشه موقع پارکور از قدرتاش استفاده میکرد یعنی اون موقع متوجه قدرتاش نشده بود..



ولی برسیم به داستان بازی که کلا بخاطره اون دیدم من وقتی مقاله آقای ترابی رو خونده بودم که برای تریلر داستانی بازی نوشته بودن واقعا کلی هیجان زده شده بودم ولی وقتی بازی رو دیدم کمی ضد حال خوردم چون بنظرم داستان به این خوبی که پتانسیل بالایی داشت به خوبی وو کامل روایت نشد ولی بازم خوب بود((اگه این قسمت حرفم نظرم غلطه لطفا به من ایرادم رو بگید مرسی تا نظرم نسبت به داستان عوض بشه چون واقعا مقاله آقای ترابی برای تریلر داستانی بازی تا خوده بازی برام خفن تر بود))

ولی چیزی که از این بازی لذت بردم شخصیت پردازی شخصیت ها بود مخصوصا کامالا خان وو بروس بنر این بازی باعث شد خیلی بیشتر برای سریال میس مارول هیجان زده بشم..

((اسپویل))



اینم بگم پایان بازی بد تموم شد منظور طمع پیروزی وو لذت پیروزی رو به خوبی نشون نداد بنظرم..



در کل ممنون از آقای زارع برای ترجمه این مقاله مرسی وو خسته نباشید.. :-) :-)
نقل قول کردن
Captain-america
#19 Captain-america 1399-07-12 11:49
سلام خسته نباشید دستتون درد نکنه بابت این مقاله خوب
مقاله فوق العاده ای بود یجورایی حس کردم دارم بازی میکنم.من اولش از این بازی به دلیل سبک بزن بزن بودن و همینطور قیافه شخصیتا خوشم نیومد.ولی وقتی این مقاله رو خوندم نظرم عوض شد.یکی از بدی های این بازی اینه که اسپایدرمنش فقط مال پی اس فوره.واقعا هم بازیه گرونیه ولی ارزش ریختن داره.(این اولین نر من در این سایت بود امیدوارم خوشتون اومده باشه و برای سایت مفید باشم.دستتون بابت این مقاله فوق العاده.این رو هم بگم که سایت فوق العاده ای دارید.
نقل قول کردن
spidey avedecend
#20 spidey avedecend 1399-12-11 09:14
یه سوال. اسپایدی نیست؟؟ :o
نقل قول کردن
amin Hajati
#21 amin Hajati 1400-11-22 00:49
سلام خدمت استاد ترابی و نویسندگان سایت.
لطفاً اگر میشود یک مقاله یا مقالاتی در مورد بازی جدید
مارول نگهبانان کهکشان بنویسید.با تشکر
نقل قول کردن
amin Hajati
#22 amin Hajati 1401-02-16 22:09
ایا بازی های جدید مارول در یک دنیا اتفاق میافتد؟
چون در مارول اسپایدرمن برج اونجرز هستش و داخل اونجرز اسپایدرمن دی ال سی هستش و داخل نگهبانان کهکشان اون جایی که کلی پرتابل روی هوا هستش صدایی مثل کاپیتان امریکا میاد که میگه:avengers symbol.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

کمیک هویت آزبورن

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

15

16

21

31

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

34

48

45