30 ایده ای که از فیلم "مردعنکبوتی: راهی به خانه نیست" حذف شدند – قسمت اول

10-ایده-ای-که-از-فیلم-مردعنکبوتی-راهی-به-خانه-نیست-حذف-شدند-صحنه-های-حذف-شده-spiderman-no-way-home-نو-وی-هوم-اسپایدرمن

شاهکاری بزرگی به نام "اسپایدرمن: نو وی هوم" معلومه که کلی ایده اولیه داشته که در نهایت از فیلم حذف شده اند!

مقدمه: فیلم رکورد شکن "مردعنکبوتی: راهی به خانه نیست" دارای برخی از صحنه های حذف شده بود که اکثرشون رو در نسخه دارای صحنه های اضافه دیدیم که میتونید برای دیدن آنها به اینجا و اینجا مراجعه کنید. اما در این مقاله میخواهیم به ایده هایی که در ابتدا برای این فیلم مطرح بودند ولی در نهایت به دلایل مختلف مورد استفاده قرار نگرفته و رها شدند بپردازیم. این ایده ها را بیشتر به لطف کانسپت آرت ها یا همان ایده پردازی های اولیه که توسط طراحان منتشر شده اند بدست آورده ایم و مشخصه که در مراحل ابتدایی تولید فیلم کنار گذاشته شدند و مورد ساخت یا فیلمبرداری قرار نگرفتند. میتونید قسمت های بعدی را در زیر بخوانید:

30 ایده ای که از فیلم "مردعنکبوتی: راهی به خانه نیست" حذف شدند – قسمت دوم

30 ایده ای که از فیلم "مردعنکبوتی: راهی به خانه نیست" حذف شدند – قسمت سوم

مقالات زیر را هم بخوانید:

صحنه های حذف شده از فیلم های مرد عنكبوتی

20 طرح اولیه (CONCEPT ART) در فیلم های مرد عنکبوتی که مورد استفاده قرار نگرفتند

کانسپت آرت های فوق العاده از فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

20 نکته جذاب از پشت صحنه ساخت فیلم راهی به خانه نیست

طرح های به كار گرفته نشده از دشمنان مرد عنکبوتی در فیلم های سم ریمی!

 

- اولش قرار بود کریون شکارچی خبیث فیلم باشه

کریون شکارچی - مردعنکبوتی

این فیلم در ابتدا قرار نبود به این بزرگی و درباره مالتی ورس و اینا باشه و قرار بوده یه داستان جمع و جور داشته باشه. تام هالند در یکی از مصاحبه هایی که داشت گفت که داستان متفاوت دیگری در ابتدا با او به اشتراک گذاشته شد که قرار بود کریون شکارچی شخصیت منفی اصلی باشه. نویسندگان فیلم نیز این موضوع رو تائید کردند. حتی جان واتس بعد از اکران فیلم دور از خانه گفت که دوست داره کریون شخصیت خبیث فیلم بعدی باشه. کوین فایگی هم حتی گفته بود که قراره شاهد حضور خبیثی دیده نشده از مردعنکبوتی در سینما باشیم. ولی همه چیز تغییر کرد و داستان درباره مولتی ورس و حضور دیگر مردان عنکبوتی شد (تایید شده که فشارهای سونی که میخواست فیلم اختصاصی کریون شکارچی را بسازد باعث این تغییرات شد).

 

1- ملاقات با دکتر استرنج بیمار در تختخواب!

ملاقات با دکتر استرنج بیمار در تختخواب!

آقای «شان هارگرویز» یکی از کسانی بود که روی کانپست آرت های این فیلم کار کرد و ایده های زیادی را به سازندگان فیلم داد. او چندی پیش یک کانپست آرت منتشر کرد که در آن پیتر پارکر در حال ملاقات با دکتر استرنج در خانه وی دیدیم! دکتر استرنج انگار بیمار یا آسیب دیده است (شنلش هم جلوی تخت دیده میشه) شاید برخی بگویند این صحنه مربوط به پس از وقایع انتهایی فیلم میشود. یعنی جایی که استرنج طلسم نهایی را اجرا کرد و پیتر پارکر از حافظه مردم پاک شد تا مولتی ورس بیش از این دچار هرج و مرج نشود و خبیث های داستان نیز به دنیاهای خود برگردند. ولی مساله اینه که طبق این طلسم دیگر حتی خود استرنج هم پیتر پارکر را به یاد ندارد (البته در این مقاله گفتیم که او در "دکتر استرنج 2" همچنان مردعنکبوتی و وقایع مولتی ورسی او را به یاد دارد). بنابراین پیتر پارکر نمیتونسته وارد خانه او بشود. پس میشه حدس زد که این صحنه میتونسته مربوط به ابتدای فیلم بشه که پیتر میره سراغ دکتر استرنج. یعنی احتمالا قرار بوده که به جای صحنه ای که پیتر میره پیش دکتر استرنج و او را با لباس زمستانی مشاهده میکنیم و خونه ش از برف و یخ پوشیده شده و ... (یعنی این صحنه)، چنین صحنه ای ببینیم که استرنج در تخت خواب خودش به سر میبره. ولی چرا به این وضعیت دچار شده بوده؟ این سئوالیه که شاید هیچ وقت پاسخی برایش پیدا نکنیم ولی احتمالا مربوط به زمانی میشده که قرار بوده فیلم "دکتر استرنج 2" پیش از "راهی به خانه نیست" اکران شود. یعنی احتمالا استرنج به خاطر وقایع اون فیلم به این حال و روز میفتاده!

 

2- آمریکا چاوز

امریکا چاوز

کانپست آرت های منتشر شده از فیلم نشان میدهند که ابتدا قرار بوده شخصیت محبوب سالهای اخیر مارول یعنی «آمریکا چاوز» نیز در این فیلم حضور داشته باشد! (برای آشنایی با این شخصیت، این مقاله را بخوانید). در واقع، اولش قرار بود فیلم "دکتر استرنج 2: مولتی ورس جنون" منتشر شود و سپس "راهی به خانه نیست" و شخصیت آمریکا چاوز هم در آن فیلم به عنوان دستیار استرنج معرفی گردد و سپس در "راهی به خانه نیست" وظیفه باز کردن پورتال ها به او سپرده شود. ولی همه گیری کرونا همه برنامه ها را خراب کرد و جای اکران این فیلم ها عوض شد. یعنی اول "راهی به خانه نیست" اکران شد و "دکتر استرنج 2" تا اردیبهشت 1401 تاخیر خورد. لذا سازندگان فیلم مجبور شدند از ند لیدز به عنوان کسی که پورتال باز میکند استفاده کنند! (توضیحاتی هم داده شد مبنی بر اینکه که جادو در خانواده او وجود داشته که در مورد شماره 156 این مقاله بهش اشاره شد). یک نکته دیگری هم که قابل توجه است اینه که در تصویر فوق، کتابی را در دست چاوز میبینیم که میتونه "کتاب ویشانتی" (The Book of Vishanti) باشه که در فیلم "دکتر استرنج 2: چندجهانی جنون" باهاش آشنا شدیم.

 

3- کتاب به جای جعبه ی میان بُعدی

در فیلم دکتر استرنج نوعی جعبه یا مکعب باستانی دارد به نام Macchina di Kadavus که نقش مهمی داره و باهاش قراره خبیث های داستان را به بعد خودشون بفرسته (عکسش اینجاست). اما جالبه که در کانپست آرت های منتشر شده از این فیلم میبینیم که در سکانسی که مردعنکبوتی با ربودن این وسیله ی باستانی دارد از دست دکتر استرنج فرار میکند، یک کتاب دستش است!

کتاب دکتر استرنج

کتاب داکتر استرنج

به عبارتی دیگر، به جای اون جعبه یا مکعب قرار بوده با یک کتاب خبیث ها را به دنیای خودشون منتقل کنند. این کتاب میتونه همون کتاب ویشانتی باشه که در مورد قبلی بهش اشاره شد ولی با کنسل شدن قضیه ی حضور آمریکا چاوز در فیلم احتمالا اون رو عوض کردن.

 

4- حضور والچر!

والچر با بازی «مایکل کیتون» در فیلم "بازگشت به خانه" حضور پیدا کرد ولی پایان فیلم و به ویژه صحنه پس از تیتراژ آن نشان داد که قراره او را باز هم ببینیم. چند روز پیش آقای «فیل لانگان» از طراحان ایده پرداز فیلم "راهی به خانه نیست"، کانپست آرتی منتشر کرد که نشان میدهد والچر هم قرار بوده در فیلم حاضر باشه:

حضور والچر!

همانطور که دیدید او در کنار مردشنی و دکتر اختاپوس دیده میشد که انگار در یک تعمیرگاه خودرو پنهان شده اند. خود آقای لانگان توضیح داده که محلی که نورمن آزبورن خیانت میکنه و به پیتر حمله میکنه و زن عمویش را میکشه چندین بار در فیلمنامه عوض شد و ابتدا قرار بود در این مکان باشه که یه عالمه نیروی پلیس هم در آن حضور داشتند تا اینکه در نهایت تبدیل شد به آپارتمان هپی هوگان که در فیلم مشاهده کردیم. و جالبه که «شان هارگرویز» هم پیشتر چند کانپست آرت از این مخفیگاه منتشر کرده بود (قبل و بعد از تخریب آن):

مخفیگاه گرین گابلین

هاید آوت گرین گابلین

جن سبز

از نظر داستان فیلم، حضور والچر چندان منطقی به نظر نمیاد زیرا او از قبل در MCU بوده و خبیث ها همگی از دنیاهای دیگر آمده بودند ولی شاید این والچر، از دنیای دیگری بوده. یعنی نوعی واریانت بوده. در هر حال، حضورش میتونست جالب باشه و تعداد خبیث ها را هم به عدد 6 افزایش بده و به نوعی شاهد تشکیل گروه "شش خبیث" باشیم. ولی خودم فکر میکنم سونی با ایده شش خبیث مخالفت کرده چون احتمالا خودش برای فیلم اختصاصی احتمالی شش خبیث برنامه داره و به خاطر همینه که به طور کاملا احمقانه و مسخره والچر رو وارد دنیای فیلم "موربیوس" کرد!!!

 

5- حضور پررنگ تر گرین گابلین در سکانس نبرد پایانی فیلم

نبرد پایانی فیلم به همراه مردان عنکبوتی که یکی از جذاب‌ترین صحنه‌های فیلم بود. بنظر می‌رسه که قرار بوده این صحنه بسیار طولانی‌تر باشه و حتی در تصاویر پشت صحنه هم مبارزه‌ای بین توبی مگوایر و گرین گابلین وجود داشته (عکسش اینجاست).

گرین گابلین برمیگردد!

گوبلین سبز

همچنین بنظر می‌رسه که اندرو گارفیلد قرار بوده با لباس اولیه خودش در این فیلم حضور داشته باشه!

گرین گوبلین

 

6- حضور میستریو، مرگ زن عمو می به دست او و زد و خورد وحشیانه با مردعنکبوتی!

هواداران قبل از اکران فیلم از سرنوشت میستریو مطمئن نبودن و فکر میکردند که مرگ او یکی دیگر از بازی‌هایش بوده است و در واقع او زنده است اما در نهایت این شخصیت در فیلم حضور نیافت و سرنوشت دقیق او مشخص نشد. اما این کانپست آرت حاکی از برنامه اولیه مارول برای حضور این شخصیت در فیلم هستش:

کانپست آرت میستریو - راهی به خانه نیست

بنظر میرسه این صحنه مربوط به زمانی باشه که فیلم دکتر استرنج 2 قرار بود زودتر از راهی به خانه نیست اکران بشه. در واقع برخی منابع اطلاع داده اند که تا قبل از آنکه ویلم دفو برای نقش گرین گابلین قرارداد ببندد، میستریو قرار بود خبیث اصلی داستان باشد ولی پس از آن این گرین گابلین بود که این نقش را برعهده گرفت. و اما همین دیروز آقای «فیل لانگان» از طراحان استوری بُرد فیلم، یک ویدئو منتشر کرد که بسیار بسیار جالبه و نشون میده که میستریو حتی قرار بوده کسی باشه که زن عمو می رو به قتل میرسونه!!! این ویدئو به صورت استوری بُرد متحرک (انیماتیک) هست که میتونید اینجا اون رو دانلود و تماشا کنید و نشون میده که پس از قتل زن عمو می، پیتر بسیار خشمگین میشه و به شدت میستریو رو کتک میزنه و زخمی میکنه (جیمسون هم به صورت یک خبرنگار شاهد این صحنه است). آقای لانگان گفته این صحنه قرار بوده در کنار یک قطار هوایی و در نزدیکی مدرسه پیتر پارکر رخ بده.

قتل زن عمو می بدست میستریو

در هر حال، این ایده ی حذف شده یک چیز دیگر را هم ثابت میکند و اونم اینه که زن عمو می قرار بوده از همون اول در این فیلم به دست خبیث اصلی داستان کشته بشه تا پیتر شعار مسئولیت پذیری بیاموزه.

 

7- نبرد بین لیزارد و دکتر استرنج

نبرد بین لیزارد و دکتر استرنج

در فیلم ما وقتی برای اولین بار لیزارد را میبینیم، در سیاه چال دکتر استرنج زندانی شده. استرنج اشاره میکنه که خودش او را دستگیر کرده. ضمن اینکه صورتش هم خراش برداشته که نشون میده این خراش در مبارزه احتمالی با لیزارد روی صورتش ایجاد شده و ایده این صحنه قرار بوده در فیلم باشه ولی حذف شده. برخی منابع این صحنه را تایید کرده اند ولی متاسفانه تا به امروز هیچ تصویر یا کانپست آرتی از آن منتشر نشده است.

 

8- صحنه حذف شده ی مردشنی

این صحنه یا بهتره بگیم این ایده، همین چند روز پیش توسط آقای «فیل لانگان» در توئیتر منتشر شد و مثل مورد مرگ زن عمو می بدست میستریو، به صورت استوری بُرد انیماتیک بدستمون رسیده که میتونید اینجا اون رو دانلود و تماشا کنید. دکتر استرنج را نشون میده که میخواد طلسم خودش را در حضور مردعنکبوتی اجرا کنه که ناگهان گرد و خاک توفان مانندی آنجا را در بر میگیره. فلینت مارکو (مردشنی) ظاهر میشه و ...

صحنه حذف شده ی مردشنی

راستش اصلا نمیشه به طور دقیق گفت که این صحنه مربوط به کدوم قسمت فیلم میشده. آیا مربوط به اولین سکانسی بود که مردشنی را دیدیم؟ یعنی همون صحنه ای که به کمک مردعنکبوتی در مبارزه با الکترو آمد؟ ولی مساله اینجاست که این تصاویر مردشنی را به صورت خصمانه که انگار میخواد با مردعنکبوتی و دکتر استرنج مبارزه کنه نشون میده. پس آیا مربوط به نبرد نهایی میشده؟ خدا میدونه!

 

9- مبارزه ی طولانی تر روی پل

تام هالند در یکی از مصاحبه‌هایش گفت که صحنه مبارزه بین مردعنکبوتی و دکتر اختاپوس روی پل قرار بوده خیلی طولانی‌تر و چیزی حدود 15 دقیقه باشه!! با توجه به کانسپت آرت‌ها هم بنظر می‌رسه گرین گابلین حضور پررنگ‌تری در این صحنه داشته که در نسخه نهایی حذف شده زیرا کانسپت آرت های منتشر شده نوعی همکاری یا تیم آپ بین دکتر اختاپوس و گرین گابلین را در این سکانس نشان میدهند!

و در نهایت اینکه ویدئویی رایانه ای از مرحله پیش تولید این فیلم منتشر شده که نشان میدهد صحنه ورود گرین گابلین ابتدا قرار بود متفاوت باشد:

گرین گابلین راهی به خانه نیست - حذف شده

یعنی در واقع صحنه ورود گرین گابلین به فیلم قرار بوده اینجوری باشه که در اینجا میتونید دانلودش کنید.

 

10- حضور ونوم!

ونوم - فیلم مردعنکبوتی

فیلمنامه نویسان فیلم در مصاحبه ی خود با نشریه "ورایتی" اعلام کرده اند که اولش همین جوری ایده های متفاوت برای حضور شخصیت های مختلف ارائه میدادند و به قول معروف میخواستند تا جای ممکن شخصیت تو داستان بچپونند!!! یکی از این ایده حضور ونوم با شرکت تام هاردی در نبرد پایانی فیلم بود! خب ما قبلش دیدیم که ونوم از دنیای خودش در صحنه پس از تیتراژ فیلم "بگذارید کارنیج بیاید" وارد دنیای سینمای مارول شد. اما در نهایت سازندگان فیلم تصمیم گرفتند او را وارد داستان "راهی به خانه نیست" نکنند زیرا ادی براک که هیچ آشنایی با مردعنکبوتی یا پیتر پارکر نداشت ولی دلیلی برای حضور او در نبرد پایانی دیده نمیشد. به همین دلیل حضور او تنها به صحنه پس از تیتراژ محدود شد.

 

مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2023

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

30 ایده ای که از فیلم "مردعنکبوتی: راهی به خانه نیست" حذف شدند – قسمت دوم

30 ایده ای که از فیلم "مردعنکبوتی: راهی به خانه نیست" حذف شدند – قسمت سوم

20 طرح اولیه (CONCEPT ART) در فیلم های مرد عنکبوتی که مورد استفاده قرار نگرفتند

صحنه های حذف شده از فیلم های مرد عنكبوتی

اشارات و ایستراگ های فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" – بخش اول

اشارات و ایستراگ های فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" – بخش دوم

چه صحنه هایی به نسخه طولانی تر "مردعنکبوتی: راهی به خانه نیست" اضافه شده اند؟ (شرح تفصیلی + لینک دانلود و تماشا)

داغ ! صحنه های حذف شده به نمایش درآمده در نسخه طولانی "مردعنکبوتی : راهی به خانه نیست" منتشر شد !!

تصاویری از لباس‌های به كار گرفته نشده اسپایدرمن!

نقد و بررسی فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

طرح های به كار گرفته نشده از دشمنان مرد عنکبوتی در فیلم های سم ریمی!

20 نکته جذاب از پشت صحنه ساخت فیلم راهی به خانه نیست

مقالات مربوط به فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

کانسپت آرت (CONCEPT ART) های فوق العاده از فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

طرح های بکار گرفته نشده در فیلم "مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2"

تصاویری از لباس‌های به كار گرفته نشده اسپایدرمن!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

The amazing spiderman
#1 The amazing spiderman 1401-11-05 09:04
مقاله‌بسیار عالی وبروز بود چون من مورد میستریو و قتل زن عمو می رو دیروز تازه تو سایتای خارجی خوندم
نقل قول کردن
The amazing spiderman
#2 The amazing spiderman 1401-11-05 09:05
شخصا بسیار دوست داشتم در NWH شاهد بازگشت میستریو باشم ولی نشد که بشه
ولی امیدوارم او حتما در آینده برگرده
نقل قول کردن
Spidey rulles
#3 Spidey rulles 1401-11-05 09:06
تیم اپ بین گرین گوبلین و اختاپوس میتونست شاهکار باشه
نقل قول کردن
the phantom
#4 the phantom 1401-11-05 09:09
خیلی حسرت اینا رو نمیخورم چون خیلی هاشون مثل حضور ونوم زائد بود و این شاهکارو خراب میکرد
نقل قول کردن
amirmahdi 1381
#5 amirmahdi 1381 1401-11-05 09:10
ایکاش گرین گابلین تا جای ممکن تو فیلم میبود
لامصب بهترین ویلن تاریخه . من که از دیدنش تو این فیلم سیر نمیشم
نقل قول کردن
omiDeadpool
#6 omiDeadpool 1401-11-05 16:35
بنطرم تا جای ممکن به زوایای آشکار و پنهان این شاهکار بزرگ سینمایی/کمیک بوکی بپردازید چون دیگه رودستش فیلم نیومده
من که تا الان ۴۰ بار این فیلمو دیدم ولی ازش سیر نشدم
نقل قول کردن
omiDeadpool
#7 omiDeadpool 1401-11-05 16:36
استاد بزرگ، جناب آقای ترابی
آیا خبر دارین که آیا سونی قصدی برای ریلیز کردن نسخه more fun stuff به صورت دی وی دی یا بلوری دارد یا نه؟
نقل قول کردن
the Witcher
#8 the Witcher 1401-11-05 16:38
هرچی از این فیلم شاهکار بنویسید بازم کمه
نقل قول کردن
best of the best
#9 best of the best 1401-11-05 19:09
منم با دوستان موافقم . نو وی هوم یک شاهکار بی بدیل است. شاید تنها ضعفش در این باشه که سندمن و به خصوص لیزارد زیاد مورد توجه قرار نگرفتن که اونم قابل توجیه است چون بازیگرانشون در دسترس نبودن و نشد بیش از این توسعه شخصیتی پیدا کنند. همه چیز عالی بود و فقط آدم دوست داشت مثلا مدت زمان فیلم 4 ساعت بود و صحنه ای بیشتری از گرین گابلین و دیگران میدیدم چون اونقدر خوب بودن که ازشون سیر نمیشدیم
نقل قول کردن
The amazing spiderman
#10 The amazing spiderman 1401-11-06 12:37
ممنون بابت مقاله . خیلی خوب بود به همه چیز اشاره شده بود
لطفا اگر باز هم‌کانسپت آرت یا اطلاعاتی از ایده ها ی حذف شده یا تغییرات نهایی بدست آمد این مقاله را اپدیت کنید تا تمامی زیر و بم این شاهکار را بدانیم
تشکر
نقل قول کردن
The amazing spiderman
#11 The amazing spiderman 1401-11-06 13:35
یهک سئوالی هم داشتم از استاد ترابی عزیز چون نظرشون برای من قطعی و بسیار بارزشه
بنظرتون کشته شدن زن عمو می بدست میستریو میتونست تاثیرگذار تر باشه؟
نقل قول کردن
MRJ
#12 MRJ 1401-11-07 16:13
از آقای ترابی برای نوشتن چنین مقاله زیبایی تشکر میکنم
نو وی هوم جزو بهترین فیلم های کمیک بوکی بود. من به نوبه خودم خیلی از این فیلم لذت بردم چون برعکس پروژه های اخیر مارول جاه طلبانه بود ولی یه اتفاقی که می افتد این است که شخصیت ها به فیلم ضربه نمی‌زنند ولی فیلم به شخصیت هایی مثل لیزارد و مرد شنی و ونوم ضربه می‌زند که البته اگر بازیگران در دسترس بودند این اتفاق نمی افتاد
به نظرم اینکه کریون در این فیلم مورد استفاده قرار نگرفت خیلی به جا بود و در فیلم بعدی اسپایدرمن که الان هیچ متحدی نداره می تواند موی دماغش بشود . کاراکتر مناسبی برای فیلم بعدی هست ولی من حسم میگه اگر این فیلم با محوریت کریون ساخته می‌شد شاهد حضور والچر و عقرب هم بودیم واقعا جالب میشد
مورد ۱۰ هم ممکن بود که دکتر استرنج در فیلم خودش بعد از نبرد با واندا یا چشم سوم آسیب ببینه و خونه نشین بشود. می‌توانست جالب باشد
نظری درباره حضور چاوز در فیلم ندارم ولی نمی دونم کسی با من موافقه یا نه ولی ند لیدز رو خیلی هول هولکی و بدون برنامه جادوگر نکردند؟ من که اصلا باهاش ارتباط نگرفتم و حضور مادر بزرگ ند هم خیلی عجیب بود .
یه نکته که من نمی‌دانستم این بود که در کمیک مرد عنکبوتی سیمبیوتی ند لیدز هاب گابلین بود :o فکر میکردم کینگزلی هست
ولی من یه سوال دارم آیا گرین گابلین لایق این نبود که یه فایت عالی مقابل ۳ تا اسپایدرمن هامون داشته باشه ؟ فکرش رو بکنید که داک اک با گابلین تیم آپ می‌کرد :cry: حیف که این پتانسیل از بین رفت
یه سناریویی که ممکن رخ بدهد این بود که تمام خبیث هایی برگشتند توهم میستریو بودند و تو فایته آپارتمان میستریو اتفاقی زن عمو می رو میکشت و پیتر از کوره در میرفت و .... یا میستریو خودش رو جای دکتر استرنج می گذاشت :o و مسبب همه اتفاقات میشد . ایده جالبی میشد 8)
دوباره از آقای ترابی تشکر میکنم که برای سایت اینقدر زحمت می‌کشند
نقل قول کردن
mtm
#13 mtm 1401-11-08 06:32
به نقل از omiDeadpool:
استاد بزرگ، جناب آقای ترابی
آیا خبر دارین که آیا سونی قصدی برای ریلیز کردن نسخه more fun stuff به صورت دی وی دی یا بلوری دارد یا نه؟

سلام تا اینجا که چیزی به طور رسمی اعلام نشده ولی بعید نیست هر چی به انتشار فیلم بعدی نزدیک میشیم سونی هم بخواد چنین نسخه ای رو منتشر کنه
نقل قول کردن
mtm
#14 mtm 1401-11-08 06:36
به نقل از The amazing spiderman:
یهک سئوالی هم داشتم از استاد ترابی عزیز چون نظرشون برای من قطعی و بسیار بارزشه
بنظرتون کشته شدن زن عمو می بدست میستریو میتونست تاثیرگذار تر باشه؟

والا من خودم به این مساله زیاد فکر کردم و به نظرم نمیشه با قطعیت نظر داد چون ما اطلاعات و جزئیات اون نسخه از فیلم رو نمیدونیم ولی با همین اطلاعاتی که در اختیار داریم من میگم قطعا کشته شدن زن عمو می به دست گابلین تاثیرگذارتر هستش. در واقع اون چیزی که در تصاویر مشاهده میشه اینه که پیتر به شدت عصبانی میشه و میخواد میستریو رو بکشه و من با خودم فکر میکنم او که هنوز درک دقیق و کاملی از شعار مسئولیت پذیری نداره چطور میشه که یه قاتل نمیشه و از کشتن میستریو خودداری میکنه؟ چون در نو وی هوم این مردعنکبوتی توبی بود که در لحظه آخر بهش یادآوری کرد و اجازه نداد نورمن رو بکشه ولی اینجا که دیگه نسخه های دیگه مردعنکبوتی نبوده چطور این کار رو میکرده؟
میگم که، اطلاعات درست و جامعی از اون نسخه اولیه فیلمنامه نداریم ولی بنظرم چیزی که در نهایت دیدیم به مراتب بهتره
نقل قول کردن
mtm
#15 mtm 1401-11-08 06:38
به نقل از MRJ:


ولی من یه سوال دارم آیا گرین گابلین لایق این نبود که یه فایت عالی مقابل ۳ تا اسپایدرمن هامون داشته باشه ؟ فکرش رو بکنید که داک اک با گابلین تیم آپ می‌کرد :cry: حیف که این پتانسیل از بین رفت

با توجه به اینکه خصومت گرین گابلین و مردعنکبوتی تام هالند در این فیلم کاملا شخصی شد و او زن عمو می رو کشت به نظرم نبرد نهایی فقط باید بین او و مردعنکبوتی تام هالند میبود و اگر غیر از این میبود از اون تاثیرگذاری خودش کم میشد
نقل قول کردن
mtm
#16 mtm 1401-11-10 23:49
به نقل از mtm:
به نقل از omiDeadpool:
استاد بزرگ، جناب آقای ترابی
آیا خبر دارین که آیا سونی قصدی برای ریلیز کردن نسخه more fun stuff به صورت دی وی دی یا بلوری دارد یا نه؟

سلام تا اینجا که چیزی به طور رسمی اعلام نشده ولی بعید نیست هر چی به انتشار فیلم بعدی نزدیک میشیم سونی هم بخواد چنین نسخه ای رو منتشر کنه

لینک دانلود این نسخه:
b2n.ir/m62053
نقل قول کردن
amirmahdi 1381
#17 amirmahdi 1381 1402-02-14 22:21
وای! لازم شد این شاهکارو بازم ببینم
نقل قول کردن
KKH-013
#18 KKH-013 1402-02-14 23:25
مقاله خوبی بود
نقل قول کردن
The Spectacular Burmun
#19 The Spectacular Burmun 1402-07-09 17:55
مقاله فوق العاده بود.ایده های خوب و نسبتا مناسبی حذف شدن که اگر بعضی هاشون میبودن شاید دیگه نور الا نور میشد.ولی من به عنوان فن صد این فیلم میگم که همین الانشم عالیه.دیگه واقعا چی از این فیلم میخوایم؟(دیگه توضیحات اضافه نمیدم فقط میرم سراغ نظرم درباره رتبه ها)
۱.حضور کریون شکارچی یعنی باید قید این داستان مولتی ورسی رو بزنی و خیلی جمع و جور تر کار رو پیش ببری.اکشن تو فیلم بچپونی و رومانس نمایش بدی.دیگه فکر نمیکنم جایی برای تراژدی و موارد دیگه ای که تو فیلم دیدیم باشه.
۲.چندان فرقی به حالمون نمیکرد.یعنی در دوحالت بندیکت عزیز رو داشتیم و استفاده اش از داستان فرقی نمیکرد.
۳.اگر میبود باید دلایل زیادی میاوردن که چرا و چجوری ولی شاید قضیه ورود توبی و اندرو عالی تر از الان میشد(هیچی هم از شور و شوق طرفداران تو سالن سینما کم نمیکرد)
۴.نظر خواصی ندارم.نبودش حس نمیشه و الان جعبه میان بعدی خیلی بهتره(که نورمن بزنه خرابش کنه)
۵.حضور والچر یا میستریو یا ونوم یعنی دقیق بزنی وسط Sinister Six و فیلم میخواست ویلن های فیلم های قبلی رو نمایش بده.
۶.اگر بود که بهتر میشد.کلا برای سکانس پایانی خیلی مانور ها میتونستن بدن.
۷.والا نظر شخصی ام اینه که میستریو نباید میومد تو داستان.چرا؟چون دشمنی گابلین و تام بهم میخورد و می کی وقت میکرد درس مسئولیت به پیت بده :-?
۸.عالی میشد
۹.راستش خوشم نیومد.همون نحوه حضورش تو جنگل بهتر بود.
۱۰.مانور های زیادی میتونستن برای این یه تیکه بدن.اما الان بهتره چون حضور یهویی نورمن یعنی نداشتن تمرکز کافی برای همه(کارگردان،ات و،پیتر،نورمن و ...
۱۱.والا حالا که میبینم این افتضاح همین که نیست عالیه چون فیلم شاید ضربه میخورد.
پ‌ن:سر تیتر مقاله نوشتید ۳۰ ایده حذف شده در صورتی که ۲۰ تا حذف شده.
نقل قول کردن
New VENOM
#20 New VENOM 1402-07-10 06:23
در نهایت هر چی که فکر میکنم میبینم آخرش هر چی که تو فیلم بود بهتر از اینا بود. فقط تنها حسرتم اینه که چرا محدودیت های کرونایی باعث شد بازیگران نقش مردشنی و لیزارد نتونن سر صحنه فیلمبرداری حاضر باشن
نقل قول کردن
Spider King
#21 Spider King 1402-09-09 17:57
به نظرم حضور ونوم رو گذاشتن برای فیلم بعدی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

51

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

44