چه صحنه هایی به نسخه طولانی تر "مردعنکبوتی: راهی به خانه نیست" اضافه شده اند؟ (شرح تفصیلی + لینک دانلود و تماشا)

معرفی-همه-صحنه-های-اضافه-شده-به-نسخه-طولانی-تر-فیلم-مردعنکبوتی-راهی-به-خانه-نیست-the-more-fun-stu-spiderman-no-way-home-اکستندد-اسپایدرمن-نو-وی-هوم-مور-فان-استاف

در این مقاله هر صحنه جدیدی که به "نسخه ی دارای چیزهای باحال تر" اضافه شده اند را به شما معرفی میکنیم!

همانطور که اینجا خبرش را دادیم، در ماه خرداد سونی و مارول اعلام کردند نسخه طولانی تر فیلم موفق "اسپایدرمن: نو وی هوم" در ماه سپتامبر روانه سالن های سینما میشود. حساب توئیتری رسمی فیلم "راهی به خانه نیست" اعلام کرد نسخه جدید و دارای صحنه های بیشتر فیلم "اسپایدرمن: راهی به خانه نیست" تحت عنوان "نسخه دارای چیزهای باحال تر" (The More Fun Stuff Version) روز دوم سپتامبر امسال (مطابق با جمعه، 11 شهریور) در آمریکا و کانادا و دیگر کشورها که اسامی آنها بعدا اعلام خواهد شد، در سالن های سینماها به نمایش درخواهد آمد. در واقع وقتی علیرغم اعلام قبلی، هیچ صحنه حذف شده ای در نسخه بلوری "راهی به خانه نیست" گنجانده نشد، حدس زده بودیم که قراره صحنه های حذف شده را در قالب نسخه طولانی تر در سینماها تماشا کنیم (اینجا در کانال اسپایدی گفته بودیم).

نسخه جدید که الان چند روزه در سینماهای جهان اکران شده است، در حدود 11 دقیقه به محتوای نسخه قبلی اضافه کرده و مدت زمان آن را به 2 ساعت و 41 دقیقه رسانده است (البته بعضی سایت های خارجی ادعا میکنن صحنه های اضافه شده در حدود 13 دقیقه هستند). این صحنه ها با مهارت در لابه لای صحنه های قبلی گنجانده شده اند. در مجموع این صحنه ها از شوخی های کوچک گرفته تا دیالوگ و مکالمه های حذف شده بین شخصیت ها (مثل تعامل بیشتر بین مردان عنکبوتی تام هالند، اندرو گارفیلد و توبی مگوآیر) را شامل میشوند و در این مقاله قراره همه آنها را بهتون معرفی کنیم. همچنین در اینجا میتونید همه صحنه های اضافه شده که به دستمون رسیده را تماشا کنید.

از سیر تا پیاز این فیلم را در لینک زیر بخوانید :

مقالات مربوط به فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" (SPIDER-MAN NO WAY HOME) 

 

1- تام هالند، اندرو گارفیلد و توبی مگوآیر نسخه طولانی تر را معرفی میکنند

تام هالند، اندرو گارفیلد و توبی مگوآیر نسخه طولانی تر را معرفی میکنند

به صورت دسته جمعی و در ابتدای فیلم، سه بازیگر نقش مردعنکبوتی دنیای سینما یعنی تام هالند، اندرو گارفیلد و توبی مگوآیر، نسخه طولانی تر را معرفی میکنند! تام هالند یک ارتباط تصویری را با دو بازیگر دیگر در زوم (Zoom) شروع میکند و از هواداران به خاطر حمایت و استقبال شگفت انگیز خود تشکر میکند. گارفیلد سپس میگوید به خاطر حضورش در فیلم سپاسگزار است. توبی هم میگه که بازگشتش به نقش اسپایدرمن یک تجربه ی زیبا بود که تونست بخشی از "راهی به خانه نیست" باشد. آخرش هم هالند و مگوآیر سرانجام به گارفیلد میگویند که دوستش دارند! (اشاره به اون صحنه روی مجسمه آزادی) و او هم بهشون میگه که "دیگه وقتش شده بود"!

 

2- "کنترل خسارت" از مردعنکبوتی درباره وقایع "بازگشت به خانه" بازجویی میکنه!

"کنترل خسارت" از مردعنکبوتی درباره وقایع "بازگشت به خانه" بازجویی میکنه!

اولین صحنه های جدید از راه میرسند وقتی سازمان "کنترل خسارت" پیتر پارکر را مورد بازجویی قرار میدهند و مامور Cleary را در دو لحظه سریع میبینیم که از پیتر برای گرفتن اطلاعات سئوال میکنه. سئوالاتش هم درباره اینه که چه اتفاقی بر روی اون کشتی و همچنین بنای واشنگتون در فیلم "بازگشت به خانه" افتاد! پیتر نهایت سعی خودش رو میکنه که توضیح بده مردعنکبوتی نیت بدی نداشته و میخواسته مردم رو نجات بده و به چیزی با کسی آسیب نرسونه.

 

3- بحث زن عمو می با "کنترل خسارت"

"کنترل خسارت" از مردعنکبوتی درباره وقایع "بازگشت به خانه" بازجویی میکنه!

در نسخه طولانی تر، سکانس بازجویی "کنترل خسارت" از زن عمو می طولانی تر  و لحظات بیشتری به آن اضافه شده است! زن عمو بده بستان بیشتری با مامور Cleary درباره اینکه بازداشت آنها چقدر غیرمنصفانه است انجام میده. نکته جالب اینه که می میگه که "اولین باری نیست که بازداشت شده"! (موقع تظاهرات بازداشته شده بوده) تفاوتش با نسخه قبلی اینه که قبلا مامور Cleary داشت می را تهدید میکرد و بهش میگفت که حضانت پیتر را ازش میگیرن ولی الان می بیشتر از خودش و پیتر دفاع میکنه و حالت تهاجمی تری داره. لینک تماشای این صحنه.

 

4- حضور افتخاری برادر تام هالند

حضور افتخاری برادر تام هالند

یکی از صحنه های فان اضافه شده به نسخه طولانی تر مربوط به صحنه حضور افتخاری برادر تام هالند میشه که از نسخه اریجینال حذف شده بود. برادر او، هری، نقش یک سارق کیف قاپ رو بازی میکنه که مردعنکبوتی جلویش را در خیابان میگیره. این اقدام قهرمانانه باعث درگرفتن بحثی میشه در میان اهالی نیویورک در آن اطراف حضور دارن که آیا پیتر به عنوان یه نوجوان کم سن و سال باید همچین کارهایی رو انجام بده یا نه.

درباره سنِ کم پیتر هم بحث میشه. یکی اشاره میکنه که مردعنکبوتی سابقه رفتن به فضا رو داشته. یکی هم میگه که اصلا شاید مردعنکبوتی با اون سارق همدسته که خود سارق هم تایید میکنه! آخرش هم یکی از طرفدارای میستریو اون رنگ سبز لعنتی رو میپاشه روی لباسش (داد میزنه "میستریو برای همیشه"!) که ما قبلا اونو به صورت لحظه ای در اخبار دیده بودیم! این صحنه را اینجا تماشا کنید.

 

5- آقای جیمسون درباره بازگشت پیتر به مدرسه گزارش میده!

آقای جیمسون درباره بازگشت پیتر به مدرسه گزارش میده!

نسخه طولانی تر، کمی بیشتر آقای جیمسون داره! جیمسون را میبینیم که داره برای دیلی بیوگل گزارشی میده از بازگشت پیتر پارکر به مدرسه. او به همه اطمینان میده که میدونه امروز اسپایدرمن به مدرسه برمیگرده. در نتیجه صحنه ای که بتی برنت به عنوان کارآموز دیلی بیوگل این واقعه رو پوشش میده، کوتاه تر شده است.

 

6- پیتر پارکر در مدرسه

پیتر پارکر در مدرسه

لحظات و صحنه های جدیدی درباره اولین روز حضور پیتر پارکر در مدرسه در حالی که هویتش لو رفته، گنجانده شده است. اولین صحنه ی جدید وقتی شروع میشه که پیتر از بین موجی از بچه مدرسه ای ها که ازش عکس و فیلم میگیرن عبور میکنه و یکی از اونا میگه که او و پیتر قبلا در آزمایشگاه مدرسه با هم همکار بودن! سپس کات میشه به پیتر در کلاس ورزش و اون مربی ورزش سیاه پوسته اُسکل باحاله (!) که ازش میخواد از دیوار سالن ورزش بالا بره و پیتر در نهایت این کار رو میکنه. بعد پیتر و ام جی را میبینیم که از کلاس بیرون میان و فلش تامپسون هم داره چند تا از کتاب هاشون امضاء میکنه و یکی از دخترایی که تو صف وایساده اشاره میکنه که پیتر چقدر cute (ناز) هستش! اینجا این سکانس رو تماشا کنید.

 

7- مصاحبه بتی برنت با پیتر، دوستان و معلمان او

https://spidey.ir/images/img/content/no-way-home/more-fun-stuff/peter_climbing.jpg

یکی از سکانس های طولانی اضافه شده به نسخه more fun stuff مربوط به مصاحبه های بتی برنت میشه. او با آقای هرینگتون، آقای ویلسون و آقای دِل درباره موضوعات مختلف مرتبط با اسپایدرمن صحبت میکنه. آقای هرینگتون یهو میزنه جاده خاکی و درباره یک چیزغیر مرتبط حرف میزنه (درباره عادت های غیرعادی همسر سابقش)! ویلسون هم میگه قبلا هرگز قدرت های پیتر رو متوجه نشده بود. بتی با فلش هم مصاحبه میکنه که ادعا میکنه که او بوده اسم اسپایدرمن رو براش اختراع کرده و اینکه دلش بدرد میاد از اینکه بعضی ها ادعا میکنن او با پیتر دشمن بوده! (بتی ازش گلایه میکنه که چرا تو کتابش به او اشاره نکرده) ند لیدز هم با دوست دختر سابقش مصاحبه میکنه و بتی از فرصت استفاده میکنه و میگه چرا دیر وقت بهش پیامک نامناسب میفرسته! در انتها با بخش مصاحبه اختصاصی بتی با پیتر مواجه میشویم. او از پیتر میپرسه که اگه شانس اینو داشت که با عنکبوتی که نیشش زد صحبت کنه، چی بهش میگفت! پیتر هم میگه که ازش تشکر میکرده. این صحنه ها اینجا قابل تماشا هستند.

 

8- پیتر و دوستان در زیرزمین خانه ی دکتر استرنج

یک سکانس باحال اضافه شده در "سانکتوم سانکتوروم" (خانه دکتر استرنج) که همراهش آهنگ پرطرفدار «بابی پیکت» یعنی Monster Mash به گوش میرسه. این صحنه مونتاژی، پیتر و ند و ام جی را در زیرزمین خانه دکتر استرنج نشون میده که چطور در اونجا مستقر میشن و چند تا چیز عجیب پیدا میکنن. عجیب ترین چیز نوعی مدل کوچیک از خونه دکتر استرنجه و ام جی متوجه میشه یه شخصیت مرموز و تاریک داخلش داره که شبیه به خود دکتر استرنجه!!! این صحنه را هر جور بود براتون پیدا کردیم که میتونید اینجا اون رو تماشا کنید.

 

9- گزارش دیلی بیوگل از الکترو و مردشنی

گزارش دیلی بیوگل از الکترو و مردشنی

یکی دیگر از اضافات مربوط به جیمسون پس از مبارزه مردعنکبوتی با الکترو و سندمن رخ میده. یک تکنسین برق به برنامه او زنگ میزنه تا گزارش دست اولی از مبارزه بده و اینکه اسپایدرمن چطور خطوط برق رو نابود کرده! یارو میگه که اسپایدرمن با یه مرد ساخته شده از خاک و یکی که قدرت های برقی داشت مبارزه کرد ولی جیمسون حرفش رو باور نمیکنه و بهش میگه نکنه مشروب خورده و حواسش نیس داره چی بلغور میکنه!

 

10- مردعنکبوتی و شرورها در آسانسور به اپارتمان «هَپی» میروند!

مردعنکبوتی و شرورها در آسانسور به اپارتمان «هَپی» میروند!

یک صحنه خیلی کوتاه (که در پروموهای رسمی نسخه طولانی تر که سونی منتشر کرده بود هم دیده بودیمش) مربوط میشه به پیتر و زن عمو می و خبیث های مولتی ورسی که در آسانسور به آپارتمان هپی میروند. مثل خیلی از صحنه های جدید، این هم چیزی به داستان فیلم اضافه نمیکنه و فقط یک صحنه بامزه است.

 

11- «مت مورداک» از «هپی هوگان» دفاع میکند

«مت مورداک» از «هپی هوگان» دفاع میکند

هواداران «دردویل» میتونند شاد باشند چون یک صحنه بیشتر با حضور مت مورداک در نسخه طولانی تر یافت میشود! "کنترل خسارت" از هپی داره بازجویی میکنه (درباره نقش او در به سرقت رفتن تجهیزات و فن آوری های "صنایع استارک"). و هپی هم مت رو استخدام کرده تا وکالتش رو بر عهده بگیره. ولی وقتی هشداری دریافت میکنه که نشون میده خبیث ها با می و پیتر در آپارتمانش هستند، حواسش پرت میشه. درسته که مت شانسی برای نشان دادن تخصص وکیل بودن خودش پیدا نمیکنه، ولی به هپی میگه اینقدر عرق نکنه. این حرفش باعث میشه که هپی تعجب کنه و ازش بپرسه که چطور یک وکیل نابینا متوجه چنین چیزی شده! صحنه ی مذکور  را اینجا تماشا کنید.

 

12- ابراز علاقه مردان عنکبوتی برای ماجراجویی های جدید

 ابراز علاقه مردان عنکبوتی برای ماجراجویی های جدید

قبل از نبرد نهایی، مردان عنکبوتیِ اندرو گارفیلد و توبی مگوآیر فرصت بیشتری برای صحبت با هم پیدا میکنند. مردعنکبوتیِ اندرو میگه حالا که فکر میکنه، کاش یه چیزایی رو جور دیگه ای انجام داده بود. مگوآیر هم تایید میکنه که "فرصت مجدد میتونه خوب باشه". این دو جمله انگار دارن تایید میکنن که اونا دارن ابراز علاقه میکنن که بازهم نقش مردعنکبوتی را بازی کنند! آخرین دیالوگ مربوط به این بخش وقتیه که اندرو میگه باز هم باید این نوع همکاری را انجام بدن و اینکه بعد از مبارزه شماره شون رو میگیره و این بازهم نشون میده که اونا علاقمند هستن در یک فیلم دیگه در کنار هم دیده شوند. اینجا را ببینید.

 

13- سئوال بیشتر درباره تارهای اُرگانیک توبی مگوآیر!

نسخه طولانی تر یک مکالمه اضافی داره درباره تارهای اُرگانیکِ مردعنکبوتیِ مگوآیر! این مکالمه قبل از نبرد نهایی رخ میده. تام و اندرو ازش میپرسن که چطور تار میده بیرون و اینکه آیا باید قبلش حرکت خاصی انجام بده یا بهش فکر کنه یا نه! توبی هم جواب میده که تا این لحظه این کار براش حالت طبیعی و غیرارادی داشته. این دیالوگ درواقع به همون صحنه قبلی که داشتن ازش درباره تارهای ارگانیک ش سئوال میکردن مربوط میشه. در پایان هم اندرو میگه که دوست داره حفره های روی دست های توبی که ازشون تار بیرون میاد رو ببینه!!! اینجا را تماشا کنید.

 

14- صحبت درباره زندگی شگفت انگیز مردعنکبوتی

سئوال بیشتر درباره تارهای اُرگانیک توبی مگوآیر!

وقتی که سه مردعنکبوتی دارند درباره ماجراجویی های خودشون حرف میزنن، یه صحنه کوتاهی اضافه شده که در آن توبی میگه که زندگی شگفت انگیز مردعنکبوتی باعث حیرت اوست. ولی او و گارفیلد موافق هستند که اوضاع یه مقدار تکراری شده زیرا مبارزه با شرورهای دیوانه وار یا بیگانه ها یا سفرهای مولتی ورسی خیلی متداول شده!

 

15- یک صحنه پس از تیتراژ کاملا جدید!

یک صحنه پس از تیتراژ کاملا جدید!

یکی از بزرگترین تغییرات در نسخه طولانی تر، مربوط به صحنه پس از تیتراژ کاملا جدید میشه! تو نسخه ی ارجینال، دو صحنه پس از تیتراژ بود که یکیش مربوط به ادی براک میشد و دیگری هم تریلر فیلم "دکتر استرنج 2" بود. ولی در نسخه طولانی تر، به جای تریلر دکتر استرنج، شاهد ویدئوهایی هستیم که دانش آموزان در دبیرستان "میدتاون" تماشا میکنند که در آنها بخشی هست که بتی برنت به چهار سال آخر حضورشون در دبیرستان اشاره میکنه. در این ویدئو لحظاتی از فیلم های "بازگشت به خانه" و "دور از خانه" بکار رفته ولی پیتر پارکر در هیچ کدوم از ویدئوها یا عکس ها دیده نمیشه! او اغلب خارج از فریمه ولی یکی از عکس های مربوط به سفرشون به اروپا جوریه که یه پرنده از جلوی صورت پیتر رد شده و صورتش رو پوشانده! اینا همش مربوط به طلسم و جادوی دکتر استرنج میشن که باعث شد حافظه و خاطرات دیگران از پیتر پارکر پاک بشه و ثابت میکنه که تمام مدارک مربوط به وجود داشتن پیتر پارکر حذف شده است. بنابراین این صحنه میتونه مهم ترین صحنه اضافه شده به این نسخه باشه که اگه در نسخه اصلی قرار داده میشد میتونست خیلی خوب و کمک کننده باشه. این سکانس اینجا قابل تماشا است.

 

در مجموع این صحنه های اضافی بیشتر بار طنز دارند که چیز خاصی به داستان فیلم اضافه نمیکنند اما در عوض ریتم فیلم را کند یا مختل نمیکنند و میشه گفت باعث میشن نوع روایت داستان، روان و سیال تر شود ولی مطمئنا هواداران انتظار داشتند صحنه های مهم تری را شاهد باشند به ویژه اینکه هیچ صحنه اکشن جدیدی در نسخه جدید نیست!

گابلین مردعنکبوتی نبرد

این در حالیه که در ویدئوهای پشت صحنه نسخه بلوری از فیلم لحظات از مبارزه مردعنکبوتیِ توبی مگوآیر با گرین گابلینِ ویلم دفو را دیده بودیم و انتظار داشتیم این صحنه و دیگر صحنه های مشابه را در این نسخه ببینیم که سونی این کار رو نکرده که احتمالا دلیلش این بوده که اون صحنه ها تکمیل نشده بودند! اما در مجموع این نسخه طولانی تر، کامل ترین و حامع ترین نسخه از این فیلم شاهکاره ...

 

خب .. نظر شما چیست؟

 

مهدی ترابی مهربانی

All rights reserved © Spidey.ir 2022

   (هرگونه كپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذكر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

 

مطالب مرتبط:

داغ ! صحنه های حذف شده به نمایش درآمده در نسخه طولانی "مردعنکبوتی : راهی به خانه نیست" منتشر شد !!

خبر داغ داغ: نسخه طولانی فیلم "مردعنکبوتی: راهی به خانه نیست" اواخر تابستان امسال در سینماها به نمایش در می آید!

اشارات و ایستراگ (EASTER EGG) های فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" – بخش اول

اشارات و ایستراگ (EASTER EGG) های فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" – بخش دوم

کانسپت آرت (CONCEPT ART) های فوق العاده از فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

نقد و بررسی فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

کانسپت آرت (CONCEPT ART) های فوق العاده از فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

20 نکته جذاب از پشت صحنه ساخت فیلم راهی به خانه نیست

مقالات مربوط به فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست"

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

MS-Spidey
#1 MS-Spidey 1401-06-16 21:53
دم استاد ترابی گرم خیلی عالی بود ، منم انتظار داشتم صحنه های مهم تری باشند مثل صحنه های اضافی فیلم اسپایدرمن ۳ ۲۰۰۷. امیدوارم توبی و اندرو رو باز رو صحنه سینما با لباس اسپایدرمن ببینیم ;-) چون واقعا این دوتا خوش درخشیدند.
نقل قول کردن
amirmahdi 1381
#2 amirmahdi 1381 1401-06-18 21:38
من اگه فقط یه ثانیه هم به این شاهکار اضافه بشه میرم هر طور شده پیداش میکنم و میبینمش
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

42

مردعنکبوتی سیمبیوتی

کمیک های پادشاه سیاه پوش - فارسی - کامل

تولد مجدد قهرمانان

پاسخ به سئوالات مردعنکبوتی

مقالات اسپایدرمن راهی به خانه نیست

حقایق کمیک بوکی

50

تاپ 20 - سایت spidey.ir

27

41

کمیک بوک های superman

Telegram     Facebook    Youtube red

Aparat     Instagram     Discord                                                                                   

       

 

کمیک بوک های امازینگ اسپایدرمن

نکات جالب مرد عنکبوتی

14

18

51

15

16

بزرگان تاریخ اسپایدرمن

مهم ترین داستان های مرد عنکبوتی

006

 

0010

اسپایدرمن در تلویزیون

21

31

36

29

 لحظات ماندگار اسپایدرمن

28

008

009

25

40

39

بهترین داستان های اسپایدرمن

لباس های مختلف اسپایدرمن

23

22

دشمنان معروف مرد عنکبوتی

بررسی فیلم های مرد عنکبوتی

34

35

48

46

45

44