شرح 20 دقیقه ابتدایی فیلم "دکتر استرنج 2: مالتی ورس جنون" به نمایش درآمده در جشنواره "سینما کان"

شرح-20-دقیقه-ابتدایی-فیلم-دکتر-استرنج-2-مالتی-ورس-جنون-به-نمایش-درآمده-در-جشنواره-سینما-کان

اگه 20 دقیقه ابتدایی فیلم اینقدر باحال و هیجان انگیزه پس کل فیلم دیگه چیه!

"دکتر استرنج 2" قطعا مورد انتظار ترین فیلم سال 2022 است. در اون شک نکنید. تریلرها و تیزرهای به نمایش درآمده از آن بسیار هواداران را هایپ کرده اند. در واقع پس از وقایع انتهایی فیلم "مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست" و باز شدن کامل دروازه دنیاهای موازی همه چیز در "مولتی ورس جنون" امکان پذیره! و اینک این شما و این شرح 20 دقیقه ابتدایی این فیلم که برای تماشاچیان خوش شانسی که روز گذشته در جشنواره سینما کان موفق به تماشایش شدند، به نمایش درآمد! و البته چندین سایت خارجی شرحی از این 20 دقیقه منتشر کرده اند که تفاوت هایی بین آنها وجود داره و ما سعی کرده ایم با مقایسه آنها با یکدیگر یک شرح دقیق برایتان ترجمه کنیم که احتمال داره صد در صد با چیزی که در سینماها به نمایش درخواهد آمد مطابقت نداشته باشه.

 

هشدار: متن دارای اسپویلر است و داستان فیلم را لو میدهد.

 

فیلم وسط یک سکانس بزرگ اکشن شروع میشود. یک نسخه از دکتر استرنج از جهانی موازی که پشت مو دارد و به دکتر استرنج مدافع (Defender Dr. Strange) معروف شده را میبینیم که به همراه آمریکا چاوز دارند دارند در یکی دنیای مرموز و بنفش که همه جای آن خرابی دیده میشود فرار میکنند (صحنه ای ازش را در تریلر آخر فیلم دیده بودیم). یک دیو آنها را تعقیب میکند که شبیه به خبیث های فیلم "لبه آینده" است. استرنج و چاوز سعی میکنند او را فریز کنند ولی این فقط نوعی روش موقتی است و استرنج به چاوز اخطار میکند که نباید به آن دیو اجازه دهند قدرت هایش را بدزدد (یعنی قدرت های چاوز را).

دفندرز دکتر استرنج

آنها سعی میکنند به روی یک سکوی ویژه برسند که کتابی خاص روی آن است. آنها از روی ویرانی ها مثل یک بازی ویدئویی میپرند ولی دیو بهشان میرسد و به استرنج خنجر میزند. استرنج طلسمی روی دیو اجرا میکند و دوباره جلویش را میگیرد ولی میگه که خیلی قدرتمنده. دیو شروع میکنه به خارج شدن از طلسم و زخم استرنج بدتر میشه. او سپس از چاوز معذرت خواهی میکنه و بهش میگه: "این تنها راهه" و شروع میکنه به گرفتن قدرت های چاوز! در واقع استرنج داره چاوز رو میکشه. چاوز میگه: "من فکر میکردم ما با هم دوستیم" و استرنج توضیح میده: "در وسعت عظیم مولتی ورس، مرگ تو همانند یک فداکاری ارزشمند است". ولی قبل از اینکه استرنج بتونه قدرت های چاوز رو بگیره، دوباره دیو بهش ضربه میزنه، این دفعه به سینه اش و باعث کشته شدنش میشه. چاوز رو هم میگیره. دیگه همه چیز به نظر تمومه. ولی چاوز واقعا خشمگین میشه و یک محوطه انرژی ستاره شکل در پشت خود ایجاد میکنه که بنظر میرسه دیو را داره کُند میکنه. دکتر استرنج رو میبینیم که در آخرین لحظات حیات خودش چاوز را چنگ دیو آزاد میکنه ...

امریکا چاوز

بعد دکتر استرنج دنیای سینمایی مارول را میبینیم که در تخت خواب خودش در نیویورک بیدار میشه. این همه ش به نظر فقط یک کابوس بوده که او در خواب دیده. استرنج لباس میپوشه و به مراسم عروسی میره. برخی در آنجا از حضور او خوشحال نیستند ولی نیکودیمس وست که در قسمت قبلی "دکتر استرنج" او را دیده بودیم باهاش احوال پرسی میکنه.

با هم حرف میزنند و میفهمیم که هردوشون برای 5 سال به خاطر بشکن ثانوس، بلیپ (blip) شده بودن (یعنی محو شده بودن). دکتر وست میگه در این 5 سال گربه ها و برادرش را از دست داده و از استرنج میپرسه که آیا واقعا راه دیگه ای نبود؟ او هم بهش میگه: "نه واقعا نبود". وست هم برای عوض کردن موضوع میگه: "بهترین جراح و بهترین قهرمان هستی ولی در نهایت آخرش به دختر مورد علاقه ت نرسیدی". و اینجاست که میفهمیم عروسی دوست دختر سابق استرنجه: کریستین پالمر.

در مراسم عروسی ، استرنج داره مشروب میخوره و کریستین میاد اونجا. بهش میگه شوهرش «چارلی» هوادار بزرگ دکتر استرنجه و دوست داره ببینتش و ... ولی استرنج شروع میکنه به معذرت خواهی از کریستین و بلاهایی که سرش آورد ولی کریستین بهش میگه که حتی اگر در 5 سال گذشته هم حضور داشت، رابطه شون به سرانجام نمیرسید. آخرش برای همدیگه آرزوی خوشبختی میکنن ولی معلومه که استرنج خیلی دلشکسته است.

همون موقع یک صدایی از خیابان به گوش میرسه. همه میدون بیرون و مشخصه یه اتفاق بدی داره میفته. استرنج از بالکون میپره پایین و در وسط هوا لباس مخصوص بر تن میکنه و میاد به سمت هرج و مرجی که در پایین ایجاد شده. یک چیز نامرئی داره یک اتوبوس را داغون میکنه و استرنج با طلسم خودش اون رو مرئی میکنه و میفهمیم که یک اختاپوس میان بعدی هیولا است به نام «گارگانتوس» که در تریلر هم دیده بودیمش (در واقع همان «شوما گوراث» هستش که مارول نمیتونه ازش استفاده کنه چون رایتش رو نداره). گارگانتوس دنبال همون دختریه که استرنج در کابوسش دیده بود (آمریکا چاوز). همین الان اولین کلیپ رسمی از فیلم هم منتشر شد که در اینجا میتونید تماشایش کنید و به همین مبارزه اختصاص داره!

گارگنتوس - گارگانتوس

بعدش یک سکانس شگفت انگیز اکشن میبینیم که در آن استرنج، شنلش و وانگ با هم همکاری میکنند تا آمریکا چاوز را نجات و گارگانتوس را شکست دهند. ما چندین شات POV میبینیم که مختص سم ریمی هستش (حتی از دید گارگانتوس) و البته گارگانتوس به شکلی شگفت انگیز و البته چندش آور شکست میخوره که خیلی باحاله. خیلی سکانس رضایت بخشیه. پس از نبرد چاوز سعی میکنه فرار کنه ولی استرنج و وانگ جلویش را میگیرند. آنها با هم حرف میزنند (در جایی مثل رستوران) او توضیح میده که چرا توسط هیولا اختاپوسی داشته تعقیب میشده: چون قدرتش رو میخواد تا بتونه باهاش در طول دنیاهای موازی سفر کنه (در دنیای کمیک هم چاوز دارای قدرت های تله پورت کردن است. این مقاله را بخوانید). چاوز همچنین میگه که به دنبال یافتن کتاب "ویشانتی" است تا باهاش بتونه قدرت های خودش رو کنترل کنه (او میگه که به ندرت از قدرت هایش استفاده میکنه چون ازشون میترسه!). اونا حرفش رو باور نمیکنند تا اینکه جسد اون یکی دکتر استرنج رو بهشون نشون میده. اینجاست که میفهمن باید دختره رو امن نگه دارن ولی او نگرانه. چون از کجا میتونه مطمئن باشه که این نسخه از استرنج مثل اون قبلیه بهش خیانت نمیکنه؟ همچنین استرنج به یاد اسپایدرمن میفته ولی چاوز میگه که اسپایدرمن رو نمیشناسه چون دنیای او اسپایدرمن نداره! استرنج و وانگ به این نتیجه میرسن که این دیوها و هیولاها محصول جادوی سیاه هستند و وانگ از استرنج میپرسه که آیا کسی را میشناسه که در این زمینه تجربه داشته باشه و استرنج البته که میشناسه!

پس حالا وقتشه که برن به سراغ واندا ماکسیموف! ما او را در خانه اش میبینیم که داره با بچه هایش غذا درست میکنه و در هنگام شب ازشون میخواد که برن بخوابن. آهنگ سریال "واندا ویژن" پخش میشه (در پس زمینه). واندا بنظر بسیار خوشحال میاد ولی به زودی میفهمیم که او نیز مثل استرنج کابوس (یا بهتره بگیم رویا) میبینه و بچه هاش واقعی نیستن. استرنج او را در مزرعه میبینه که ما این صحنه ها را در تریلرها دیده ایم. اولش واندا فکر میکنه که استرنج اومده تا به خاطر اتفاقات وست ویو ازش انتقاد کنه ولی استرنج میگه که اومده تا درباره مولتی ورس ازش بپرسه و درباره چاوز بهش میگه. سپس ازش میپرسه که میخواد باهاش بیاد به کامار-تاج و اینکه به یک اونجر نیاز داره! واندا میگه دیگه جادو رو کنار گذاشته ولی موافقت میکنه که باهاش بیاد ...

 واندا دکتر استرنج

کسی که این شرح رو نوشته در پایان میگه: "خب اگه این 20 دقیقه اول "دکتر استرنج 2" هستش پس خیلی کارش درسته! اکشن پویا، لحظات عاطفی، توسعه شخصیتی خوب و یک عالمه ارتباط با MCU. یقین داشته باشید هواداران روز 6 ماه می (جمعه هفته بعد، 16 اردیبهشت) راضی از سالن سینما بیرون خواهند آمد..."

 

نظر شما چیست؟

 

مطالب مرتبط:

تحلیل و بررسی تریلر "دکتر استرنج در مولتی ورس جنون" + نکات و ایستراگ ها

15 حقیقتی که احتمالاً درباره دکتر استرنج نمیدانستید!

18 شایعه و خبر درباره شخصیت هایی که در فیلم «دکتر استرنج در مولتی‌ورس جنون» حضور خواهند داشت

20 لحظه ی شوکه کننده در سریال «چه می‌شود اگر» (WHAT IF)

ایستراگ (EASTER EGG) های فیلم دکتر استرنج

10 نسخه عجیب و غریب از دکتر استرنج در دنیای کمیک!

تاریخچه کامل دکتر استرنج در دنیای کمیک

معرفی وسایل و ابزارآلات جادویی دکتر استرنج

معرفی شخصیت های مکمل کمیک های دکتر استرنج

تاریخچه کامل دکتر استرنج در دنیای کمیک

 10 دشمن برتر دکتر استرنج 

کمیک اریجین دکتر استرنج ترجمه شد + لینک دانلود مستقیم

کمیک گمشده دکتر استرنج ترجمه شد! + لینک دانلود

معرفی دکتر استرنج

شماره آخر كمیك "دکتر استرنج: سوگند"  ترجمه شد + لينك دانلود مستقيم

10 كمیك برتر «دكتر استرنج» (Dr. Strange)

10 ابرقهرمانی كه بهترین اریجین (Origin) را دارند + ویدئو

معرفی متحدین مرد عنکبوتی: دکتر استرنج

10 تئوری بزرگ در‌باره‌ی فیلم «مردعنکبوتی: هیچ راهی به خانه نیست» که امکان دارد اتفاق بیفتند

 10 چیزی که میخواهیم در قسمت سوم فیلم "مرد عنکبوتی" در MCU ببینیم!

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

Submit to DeliciousSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

دیدگاه‌ها   

Miguel-OHara
#1 Miguel-OHara 1401-02-09 11:47
میشه بگین چرا مارول نمیتونه از اسم شوما گوراث استفاده کنه؟
نقل قول کردن
mtm
#2 mtm 1401-02-09 12:08
به نقل از Miguel-OHara:
میشه بگین چرا مارول نمیتونه از اسم شوما گوراث استفاده کنه؟

عجیب بود از بین کل مقاله و این همه مطلب هیجان انگیز همچین سئوالی پرسیدی ولی در هر حال شوما گوراث مربوط به دنیای کونان بربر میشه و مارول چند سالی میشه که در خارج از دنیای کمیک نمیتونه ازش استفاده کنه.
نقل قول کردن
mtm
#3 mtm 1401-02-09 12:15
به نقل از mtm:
به نقل از Miguel-OHara:
میشه بگین چرا مارول نمیتونه از اسم شوما گوراث استفاده کنه؟

عجیب بود از بین کل مقاله و این همه مطلب هیجان انگیز همچین سئوالی پرسیدی ولی در هر حال شوما گوراث مربوط به دنیای کونان بربر میشه و مارول چند سالی میشه که در خارج از دنیای کمیک نمیتونه ازش استفاده کنه.

البته باز خدا خیرت بده یه نظری چیزی دادی. از دیشب تا به حال اولین نظر بود. جدیدا از خودم میپرسم "واقعا برای چی دارم اینقدر وقت‌میزارم رو سایت؟"
نقل قول کردن
s.p.i
#4 s.p.i 1401-02-09 12:31
سلام و خیلی ممنونم بابت شرح و توضیحات در مورد فیلم دکتر استرنج مولتیورس جنون
ویلین اصلی این فیلم میشه گفت مشخص نیست کی هست واندا یا کسی دیگه یا ایلومناتی
یا دارک هولد
به نظر میرسه سم ریمی سیع کرده از میزان زمان فیلم حداکثر استفاده بکنه تا بتونه یه همه چیز بپردازه
با توجه به کلیپ که پخش شده مبارزه استرنج با اون هیولا گارگانتوس هیجان انگیز بود و البته به نظر میرسه عواقب اندگیم و اینفینیتی وار بهش اشاره میشه
بیچاره استرنج که به دوست دخترش نرسید
و البته جالبه که استرنج یاد اتفاقات راهی به خانه نیست میفته
انگار حضور ایلومناتی هم تایید شده و قرار پرفسور ایکس بالاخره ببینیم
در کل به نظر فيلم عالی قرار باشه البته ممکن تعداد شخصیت ها به فیلم ضربه بزنه که با وجود سم ریمی احتمالا این اتفاق نمیفته
امیدوارم تمرکز روی شخصیت اصلی استرنج بمونه و به حاشیه نره
نقل قول کردن
s.p.i
#5 s.p.i 1401-02-09 12:40
و البته پایان بندی این فیلم‌ هم مهمه که باید ببینیم پایان بندی این فیلم چه جوری از طرف دیگه باید ببینیم شخصیت آمریکا چاوز شخصیت پردازی چه جوری بازیگرش میتونه این نشون اجرا کنه و چقدر در روند داستان نقش مهمی داره که البته داره واندا ویلن داستان هست یا نقشش چیز دیگه هست
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#6 AM SM BM SM 1401-02-09 12:51
به نقل از mtm:
به نقل از mtm:
به نقل از Miguel-OHara:
میشه بگین چرا مارول نمیتونه از اسم شوما گوراث استفاده کنه؟

عجیب بود از بین کل مقاله و این همه مطلب هیجان انگیز همچین سئوالی پرسیدی ولی در هر حال شوما گوراث مربوط به دنیای کونان بربر میشه و مارول چند سالی میشه که در خارج از دنیای کمیک نمیتونه ازش استفاده کنه.

البته باز خدا خیرت بده یه نظری چیزی دادی. از دیشب تا به حال اولین نظر بود. جدیدا از خودم میپرسم "واقعا برای چی دارم اینقدر وقت‌میزارم رو سایت؟"

سلام ببخشید آقای ترابی ولی من به شخصه به خاطر اینکه دوست نداشتم اسپویل بشم، متن رو نخوندم. ترجیح هم میدم قضیه رو ببینم و حس کنم به جای خوندنش. برای همین نظر خاصی ندارم. فقط جدیدا اینکه گفتند زمان فیلم نزدیک به دوساعت هست خیلی ها رو متعجب کرده و بعضی ها از فیلم ناامید شدند چون فیلم واقعا شلوغه. یعنی سم ریمی چه برنامه در این فیلم داره؟ ضمن اینکه نگرانی بعدی من شخصیت آمریکا چاوز هست که میترسم به تافته جدا بافته و یک شخصیت اعصاب خرد کن در این فیلم تبدیل بشه که البته باید فیلم رو دید و نظر داد(خدایی هم از دیدن این ژستش خسته شدم! یعنی توی هر پوستری که هست همین یه ژست رو داره که مشتش رو زده رو کف دستش!). ولی چه تریلرها و چه پوسترهای این فیلم عالی بودند و هایپ رو در حالت بالایی نگه داشتند.
شاید هم بقیه رفتند راهپیمایی روز قدس که کم نظر گذاشتند! :lol:
نقل قول کردن
BlueCrown4
#7 BlueCrown4 1401-02-09 13:04
ممنون آقای ترابی
مقاله خیلی خوب بود. داغ داغ بود!
به نظر خودمون رو باید آماده یک شاهکار بکنیم. منتظر شاهکار سم ریمی بعد از سال ها هستیم.
اون حس و حال درام خودش رو هم به فیلم دوم تزریق کرده و این اتفاق خیلی خوبیه.
قطعا یکی از جاه طلبانه ترین فیلم های تاریخ فیلم های کمیک بوکی هست و امیدوارم سربلند بیرون بیاد.
تا هفته بعد منتظر باشیم ببینیم چه کسانی توی فیلم در انتظارمون هستند و دکتراسترنج چی کار میکنه با این اوضاع از هم پاشیده!
نقل قول کردن
BlueCrown4
#8 BlueCrown4 1401-02-09 13:09
به نقل از mtm:
به نقل از mtm:
به نقل از Miguel-OHara:
میشه بگین چرا مارول نمیتونه از اسم شوما گوراث استفاده کنه؟

عجیب بود از بین کل مقاله و این همه مطلب هیجان انگیز همچین سئوالی پرسیدی ولی در هر حال شوما گوراث مربوط به دنیای کونان بربر میشه و مارول چند سالی میشه که در خارج از دنیای کمیک نمیتونه ازش استفاده کنه.

البته باز خدا خیرت بده یه نظری چیزی دادی. از دیشب تا به حال اولین نظر بود. جدیدا از خودم میپرسم "واقعا برای چی دارم اینقدر وقت‌میزارم رو سایت؟"

من که سعی میکنم تا جای ممکن در زیر مقالاتی که تا حدی اطلاعات دارم نظر بنویسم چون میدونم دلخوشی کسی که زحمت میکشه و مقاله مینویسه همین نظرات هست که ببینه حداقل بقیه وقت گذاشتند و مقاله رو خوندن. (شما خودتون دارین هر روز مقاله مینویسد!)
به نظرم مقالات بازدید زیاد داره و خونده میشه ولی عده خیلی کمی میان نظر میدن! خودم سایت رو که نگاه میکنم و به جز کسایی که از بیرون مقاله رو میخونن ، همیشه چند تا عضوی که تا حالا اسمشون رو در نظرات مقاله ندیدم آنلاین هستن و مقالات رو میخونن ولی خب نظر نمیدن.
به شخصه ازتون ممنونم و تا جای ممکن سعی میکنم نظر بدم. امیدوارم دوستان دیگه ای که این کامنت ها رو میخونن هم به خودشون بیان و اگه نظری دارن بدن!
نقل قول کردن
tynixer
#9 tynixer 1401-02-09 13:13
سلام . اصلا وارد سایت که شدم و مقاله رو دیدم ، بدنم لرزید ! بنظرم خیلی جذاب بود و مشتاقانه منتظرشم .
نقل قول کردن
Spiderman 2030
#10 Spiderman 2030 1401-02-09 13:15
سلام و عرض ادب .مثل هميشه عالي .بي صبرانه منتظر ديدن اين شاهکار جديده سم ريمي هستم.
نقل قول کردن
Spiderman 2030
#11 Spiderman 2030 1401-02-09 13:17
استاد من يه سوال برام پيش اومده .ممکنه خبيث فيلم کابوس باشه با توجه به اينکه واندا و استرنج ميگن کابوس ميبينن ؟البته اون طور که شنيدم اکثريت ميگن وانداس ولي تو جهان مارول الان هر چيزي ممکنه.

يه چيز ديگه دوست داشتم نظرتون رو بدونم.بنظرتون تو اين فيلم ميتونيم براي حضور توبي و اندرو حساب باز کنيم يا نه ؟
نقل قول کردن
KCW88
#12 KCW88 1401-02-09 13:18
آقای ترابی عجب مقاله ای
من بخاطر درس نمیتونستم دست به گوشی بزنم الان تازه دیدم :-*
ولی واقعا برای فیلم هایپ هستم
با تایید حضور کاپیتان کارتر واقعا دیگه چیزی کم ندارم
و اینکه من یه تئوری خوندم میخواستم نظر شما رو دربارش بدونم
اونم این بود که این واندا سفید در اصل ورینت واندا هستش و تو جهان ایلومیناتی زندگی میکنه.
واندای جهان ام سی یو چون نمیتونه با جسمش تو مولتی ورس سفر کنه مجبوره از طریق ذهنش سفر کنه و میره تو بدن این واندا و تسخیرش میکنه و میره به مقر ایلومیناتی حمله میکنه.
دلیل حمله هم اینه که ایلومیناتی استرنج و آمریکا چاوز رو به دلیل سفر های زیاد مولتی ورسی دستگیر کردن و واندا میره به اینجا حمله کنه تا آمریکا چاوز رو بدزده تا براش پورتال باز کنه بره بچه هاشو پیدا کنه.

البته همه اعضای ایلومیناتی مثل پرفسور ایکس آقای شگفت انگیز و ماریا رمبو و ... رو میکشه
حتی با پرفسور ایکس نبر ذهنی هم انجام میده!
و واقعا نمیدونم اگه اینطوری باشه خیلی زود از mcu رفتن..
نقل قول کردن
Frank castle
#13 Frank castle 1401-02-09 13:26
سلام
داستانش ظاهرا بسیار دیدنی و جالب هست.بنظر من فایگی حرکت بسیار خوبی رو زده رو اورده به مولتی ورس و یه جور نواوری رو مثل فاز یک خودش راه داره می اندازه.من که خوشم اومد از داستانش .از این همه پوستر ساختن و تی وی اسپات ها مشخصه مارول خوب ایمان داره روی فیلم.فقط داستانه دو تا ایراد داره،استرنج از کجا میدونه واندا از جادوی سیاه استفاده کرده و بچه های واندا باز چجوری اومدن.اگر داستان بچه های واندا درست باشه ظاهرا داستانهایی که میگفتن از فیلم لو رفته غلطه(شاید)
نقل قول کردن
mtm
#14 mtm 1401-02-09 14:02
به نقل از AM SM BM SM:
به نقل از mtm:
به نقل از mtm:
به نقل از Miguel-OHara:
میشه بگین چرا مارول نمیتونه از اسم شوما گوراث استفاده کنه؟

عجیب بود از بین کل مقاله و این همه مطلب هیجان انگیز همچین سئوالی پرسیدی ولی در هر حال شوما گوراث مربوط به دنیای کونان بربر میشه و مارول چند سالی میشه که در خارج از دنیای کمیک نمیتونه ازش استفاده کنه.

البته باز خدا خیرت بده یه نظری چیزی دادی. از دیشب تا به حال اولین نظر بود. جدیدا از خودم میپرسم "واقعا برای چی دارم اینقدر وقت‌میزارم رو سایت؟"

سلام ببخشید آقای ترابی ولی من به شخصه به خاطر اینکه دوست نداشتم اسپویل بشم، متن رو نخوندم. ترجیح هم میدم قضیه رو ببینم و حس کنم به جای خوندنش. برای همین نظر خاصی ندارم. فقط جدیدا اینکه گفتند زمان فیلم نزدیک به دوساعت هست خیلی ها رو متعجب کرده و بعضی ها از فیلم ناامید شدند چون فیلم واقعا شلوغه. یعنی سم ریمی چه برنامه در این فیلم داره؟ ضمن اینکه نگرانی بعدی من شخصیت آمریکا چاوز هست که میترسم به تافته جدا بافته و یک شخصیت اعصاب خرد کن در این فیلم تبدیل بشه که البته باید فیلم رو دید و نظر داد(خدایی هم از دیدن این ژستش خسته شدم! یعنی توی هر پوستری که هست همین یه ژست رو داره که مشتش رو زده رو کف دستش!). ولی چه تریلرها و چه پوسترهای این فیلم عالی بودند و هایپ رو در حالت بالایی نگه داشتند.
شاید هم بقیه رفتند راهپیمایی روز قدس که کم نظر گذاشتند! :lol:

فیلم به نظرم اونجوری که ما فکر میکنیم شلوغ نیست چون بسیاری از شخصیت ها نقش خاصی ندارن و بیشتر کامئو هستن. و اینکه چون دو ساعته بعضی ها نا امید شدن به نظرم خیلی عجیبه
نقل قول کردن
IRON-MERAJ
#15 IRON-MERAJ 1401-02-09 14:49
همه چی خفن و بینظیره فقط یچیزی گیجم کرده:
«استرنج یاد وقایع اسپایدرمن میفته »
یعنی طلسم استرنج روی خودش کار نکرده و هنوز یادشه اسپایدرمن کیه و چیکارا کردن باهم ؟!
نقل قول کردن
mtm
#16 mtm 1401-02-09 14:58
به نقل از IRON-MERAJ:
همه چی خفن و بینظیره فقط یچیزی گیجم کرده:
«استرنج یاد وقایع اسپایدرمن میفته »
یعنی طلسم استرنج روی خودش کار نکرده و هنوز یادشه اسپایدرمن کیه و چیکارا کردن باهم ؟!

این تیکه گنگ هستش. در چندین شرح مختلف دیدیم که به اشکال مختلف این صحنه رو گفتن. باید صبر کرد تا فیلم بیاد. زیاد روی این قضیه حساب نکنید ولی همشون گفتن استرنج به اسپایدرمن اشاره ای میکنه و چاوز هم میگه که دنیاش اسپایدرمن نداره
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#17 AM SM BM SM 1401-02-09 15:09
به نقل از mtm:
به نقل از AM SM BM SM:
به نقل از mtm:
به نقل از mtm:
به نقل از Miguel-OHara:
میشه بگین چرا مارول نمیتونه از اسم شوما گوراث استفاده کنه؟

عجیب بود از بین کل مقاله و این همه مطلب هیجان انگیز همچین سئوالی پرسیدی ولی در هر حال شوما گوراث مربوط به دنیای کونان بربر میشه و مارول چند سالی میشه که در خارج از دنیای کمیک نمیتونه ازش استفاده کنه.

البته باز خدا خیرت بده یه نظری چیزی دادی. از دیشب تا به حال اولین نظر بود. جدیدا از خودم میپرسم "واقعا برای چی دارم اینقدر وقت‌میزارم رو سایت؟"

سلام ببخشید آقای ترابی ولی من به شخصه به خاطر اینکه دوست نداشتم اسپویل بشم، متن رو نخوندم. ترجیح هم میدم قضیه رو ببینم و حس کنم به جای خوندنش. برای همین نظر خاصی ندارم. فقط جدیدا اینکه گفتند زمان فیلم نزدیک به دوساعت هست خیلی ها رو متعجب کرده و بعضی ها از فیلم ناامید شدند چون فیلم واقعا شلوغه. یعنی سم ریمی چه برنامه در این فیلم داره؟ ضمن اینکه نگرانی بعدی من شخصیت آمریکا چاوز هست که میترسم به تافته جدا بافته و یک شخصیت اعصاب خرد کن در این فیلم تبدیل بشه که البته باید فیلم رو دید و نظر داد(خدایی هم از دیدن این ژستش خسته شدم! یعنی توی هر پوستری که هست همین یه ژست رو داره که مشتش رو زده رو کف دستش!). ولی چه تریلرها و چه پوسترهای این فیلم عالی بودند و هایپ رو در حالت بالایی نگه داشتند.
شاید هم بقیه رفتند راهپیمایی روز قدس که کم نظر گذاشتند! :lol:

فیلم به نظرم اونجوری که ما فکر میکنیم شلوغ نیست چون بسیاری از شخصیت ها نقش خاصی ندارن و بیشتر کامئو هستن. و اینکه چون دو ساعته بعضی ها نا امید شدن به نظرم خیلی عجیبه

احتمالا همینطوره که شما میگید. شاید شخصیت هایی مثل اگزاویر یا بعضی های دیگه بیشتر در حد کامئو در سفر های مولتی ورسی استرنج باشند. من بیشتر نگران این شدم که نکنه در کنار این جنگ و دعواهای مولتی ورسی با فیلم بی قلب و روحی رو به رو باشیم و فیلم فرصت نکنه که به شخصیت هاش و داستانشون بپردرازه؟ ولی تا وقتی که فیلم رو نبینیم نمیشه قضاوت کرد. من خیلی دوست این فیلم شبیه "مرد عنکبوتی: درون دنیای عنکبوتی" باشه. این حرف رو به خاطر این نمیزنم که هر دوی این فیلم ها بحث مولتی ورس رو درون خودشون دارند، بلکه چیزی که دربارهٔ اون فیلم خیلی دوست دارم اینه که اون فیلم درحالی به عنوان غایت جنون و دیوانگی کمیک بوکی بدون ذره ای خجالت شناخته میشه، که همه چیز به این مولتی ورس بازی ها ختم نشده و فیلم قلب و روحی داره که بدون اون اینقدر ماندگار نمیشد. شاید اگر فیلم این داستان قدرتمند رو نداشت بازهم فیلم سرگرم کننده و تفریحی کوتاه مدتی بود، اما بدون شک به این اندازه محبوب نمیشد(همین الان که دارم این جملات رو مینویسم، دارم اون صحنه ای که مایلز با اراده خودش به مرد عنکبوتی تبدیل میشه و تارزنی میکنه و اون موسیقی محشر رو در ذهنم مرور میکنم). من انتظار چنین چیزی رو از این فیلم دارم. یعنی فیلمی که در کنار افسارگسیختگی های لذت بخشش، پرداخت به شخصیت ها و مشکلاتشون رو فراموش نکنه که در راسشون هم خود استرنج و واندا هست. من به شخصه با فهمیدن به زمان کم فیلم گرچه متعجب شدم، اما ناراحت نشدم. به هر حال خود سم ریمی بهتر از هر کسی میدونه که فیلمش باید به چه اندازه و چقدر باشه دیگه، نه؟ زمان کم بهتر از فیلمی هست که بیخودی سعی کنه چیزهای اضافی و مزخرفی رو در فیلمش زورچپونی کنه. هایپ برای این فیلم اون بالا بالاهاست و باید ببینیم که مورد انتظارترین فیلم مارول در امسال چیکار میکنه.
نقل قول کردن
mtm
#18 mtm 1401-02-09 15:37
17#:
شما بنظرت میشه فیلمی توسط استاد ریمی ساخته بشه و فایگی هم ناظرش باشه، اون وقت بی قلب و روح باشه؟!!
اینا حرفای فن بوی ۱۰، ۱۲ ساله است که از روی مثلا مدت زمان فیلم درباره ش نظر بدن
نقل قول کردن
mtm
#19 mtm 1401-02-09 15:38
به نقل از Spiderman 2030:
استاد من يه سوال برام پيش اومده .ممکنه خبيث فيلم کابوس باشه با توجه به اينکه واندا و استرنج ميگن کابوس ميبينن ؟البته اون طور که شنيدم اکثريت ميگن وانداس ولي تو جهان مارول الان هر چيزي ممکنه.

يه چيز ديگه دوست داشتم نظرتون رو بدونم.بنظرتون تو اين فيلم ميتونيم براي حضور توبي و اندرو حساب باز کنيم يا نه ؟

والا نمیتونم با قاطعیت بگم خبیث فیلم کیه
کابوس؟ موردو؟ کثان؟
ولی حس میکنم شاید توبی تو فیلم باشه
نقل قول کردن
AM SM BM SM
#20 AM SM BM SM 1401-02-09 16:01
به نقل از mtm:
17#:
شما بنظرت میشه فیلمی توسط استاد ریمی ساخته بشه و فایگی هم ناظرش باشه، اون وقت بی قلب و روح باشه؟!!
اینا حرفای فن بوی ۱۰، ۱۲ ساله است که از روی مثلا مدت زمان فیلم درباره ش نظر بدن

نه، واقعا نمیشه. و صد در صد سم ریمی خودش بهترین چیز رو درباره فیلمش میخواد. ضمن اینکه یه نکته ای که به نفع مولتی ورس جنون شده اینه که تماشاچی قبلا با مولتی ورس در راهی به خانه نیست آشنا شده و دیگه این فیلم نیازی نیست خودش رو در بند معرفی مولتی ورس کنه. این واقعا خیلی خوبه چون اصلا دوست ندارم که این فیلم بشینه مثل یک کلاس فیزیک برام مولتی ورس رو "توضیح" و "درس" بده و تمام چیزهای اضافیش رو بگه. اینطوری خوب میشه که چیزهایی که خوب و لازمه رو بگه اما بدون حفره داستانی. راهی به خانه نیست هم واقع حفره داستانی نداشت، درواقع چیزهایی بودند که شاید در فیلم توضیح نداده شدند، اما تماشاچی خودش میتونست به جواب هایی منطقی برسه. به هر حال، فقط هفت روز تا اکران این فیلم...
به نقل از mtm:
به نقل از Spiderman 2030:
استاد من يه سوال برام پيش اومده .ممکنه خبيث فيلم کابوس باشه با توجه به اينکه واندا و استرنج ميگن کابوس ميبينن ؟البته اون طور که شنيدم اکثريت ميگن وانداس ولي تو جهان مارول الان هر چيزي ممکنه.

يه چيز ديگه دوست داشتم نظرتون رو بدونم.بنظرتون تو اين فيلم ميتونيم براي حضور توبي و اندرو حساب باز کنيم يا نه ؟

والا نمیتونم با قاطعیت بگم خبیث فیلم کیه
کابوس؟ موردو؟ کثان؟
ولی حس میکنم شاید توبی تو فیلم باشه

شاید اصلا خبیث فیلم "مولتی ورس" باشه! مشکلاتی که در ساختارش به وجود میاد و حالا این وسط بعضی ها مثل کابوس و موردو و واریانت های استیون ازش سواستفاده میکنند. ولی به شخصه فکر میکنم از اینا مهم تر خود واندا هست و اگر کسی قرار باشه خبیث اصلی فیلم باشه، من به نظرم واندا از بقیه محتمل تره(با توجه به تریلرها و اینکه قبلا گفته شده واندا در این فیلم چندان شخصیت مثبتی نیست). موردو هم ممکنه داستان با استیون در این فیلم تموم نشه و به بعد موکول بشه و تمرکز اصلی بره روی قضایای مولتی ورسی(مگه اینکه خود موردو هم با مولتی ورسی پیوند بخوره).
نقل قول کردن
RETEPILA
#21 RETEPILA 1401-02-09 16:33
به نقل از Spiderman 2030:
استاد من يه سوال برام پيش اومده .ممکنه خبيث فيلم کابوس باشه با توجه به اينکه واندا و استرنج ميگن کابوس ميبينن ؟البته اون طور که شنيدم اکثريت ميگن وانداس ولي تو جهان مارول الان هر چيزي ممکنه.

يه چيز ديگه دوست داشتم نظرتون رو بدونم.بنظرتون تو اين فيلم ميتونيم براي حضور توبي و اندرو حساب باز کنيم يا نه ؟

به نظرم کابوس ویلین فیلم سومه
این فیلم خب بیشتر میپردازه به مولتی ورس و قضیه واندا
و فیلم بعدی رو هم میزارن برای کابوس که مثلا استرنج بعد از این همه کابوس دیدنش میره دنبال دلیلش و...
نقل قول کردن
black sadri
#22 black sadri 1401-02-09 18:33
به نقل از IRON-MERAJ:
همه چی خفن و بینظیره فقط یچیزی گیجم کرده:
«استرنج یاد وقایع اسپایدرمن میفته »
یعنی طلسم استرنج روی خودش کار نکرده و هنوز یادشه اسپایدرمن کیه و چیکارا کردن باهم ؟!

اینطور که به نظر میاد مردم وقایع و اتفاقلت مربوط به مردعنکبوتی رو یادشونه، فقط پیتر پارکر یا کسی که مردعنکبوتی بوده رو فراموش کردن!!
نقل قول کردن
ali ghorbany
#23 ali ghorbany 1401-02-09 20:01
آخ صبح یه ویدئو دیدم از فیلم تو یوتیوب که ویلچر پروفسور ایکس و یه نفر با سپر کپ رو نشون به نظر فالکون بود چون انگار پشتش بال داشت و تو یکی از تی وی اسپات ها صدای یه شخصیت مرموز میومد که به دکتر می‌گفت هرکاری کردی به اینجا رسیدی
معلوم نیست طرف کیه ولی حدس می‌زنم یا کابوسه یا کتان
نقل قول کردن
SPIDERBAT
#24 SPIDERBAT 1401-02-09 22:41
به نقل از ali ghorbany:
آخ صبح یه ویدئو دیدم از فیلم تو یوتیوب که ویلچر پروفسور ایکس و یه نفر با سپر کپ رو نشون به نظر فالکون بود چون انگار پشتش بال داشت و تو یکی از تی وی اسپات ها صدای یه شخصیت مرموز میومد که به دکتر می‌گفت هرکاری کردی به اینجا رسیدی
معلوم نیست طرف کیه ولی حدس می‌زنم یا کابوسه یا کتان

سلام
اگه دقت کنی و وات ایف رو دیده باشی میفهمی که اون سپر مال پگی کارتره...
نقل قول کردن
AS-Spider
#25 AS-Spider 1401-02-10 00:14
به نقل از ali ghorbany:
آخ صبح یه ویدئو دیدم از فیلم تو یوتیوب که ویلچر پروفسور ایکس و یه نفر با سپر کپ رو نشون به نظر فالکون بود چون انگار پشتش بال داشت و تو یکی از تی وی اسپات ها صدای یه شخصیت مرموز میومد که به دکتر می‌گفت هرکاری کردی به اینجا رسیدی
معلوم نیست طرف کیه ولی حدس می‌زنم یا کابوسه یا کتان

اون کسی که سپر داشت کاپیتان کارتر بود که توی وات ایف دیدیم و جت پک هم داشت! و پروفسور ایکس هم مال انیمیشن ایکس من هستش (کت سبز و ویلچر زرد)
توی چند تیوی اسپات دیدیم که دوتا هیولا کنار وانگ و واندا میجنگیدن فکر میکنم که اونها مال کثان باشن اما واندا داره کنترلشون میکنه.
توی کلیپی هم که چند ساعت پیش پخش شد که مربوط به واندا بود سم ریمی وقتی که در مورد واندا صحبت میکرد گفت که واندا چند تا ورینت داره که ما یک یا دوتاشون رو دیدیم(اونی که توی وست ویو خونه داشته و اونی که به ایلومیناتی حمله میکنه) راستی اونجایی که پگی کارتر با جت پک میاد میخواد که جلوی واندا رو بگیره(همچنین کاپیتان مارولی که توی تریلرا دیدیم) فقط نفهمیدم که سوپریم موردو چرا به دکتر استرنج حمله میکنه :-* . خب تا الان 4 تا از اعضای ایلومیناتی تقریبا نشون داده شدن میمونه 2 تا: یکی احتمال خیلی زیاد آیرون من تام کروز و دیگری هم مستر فنتاستیک(دکتر استرنج قطعا نیست حتی پروفسور ایکس بهش میگه که تو چجور دکتر استرنجی هستی؟)
در نهایت دوستان وقتی فیلم اومد لذت ببرن و بعد از اینکه نقد سایت منتشر شد و استاد هم لیست برتر فیلمای کمیک بوکی رو بروز کردن به احتمال خیلی بالا دکتر استرنج این د مولتی ورس اف مدنس حداقل در 7 فیلم برتر قرار خواهد گرفت(شخصا میگم 4 فیلم چون واقعا بین سه تا مردعنکبوتی و اونجرز اندگیم باید قربانی بشن :lol: )
سم ریمی،کوین فایگی،بندیکت کامبربچ،الیزابت اولسن. ترکیبی برای ترکاندن مغز هواداران کمیک بوک.
راستی سم کبیر هم هی داره به اسپایدرمن 4 هم اشاره میکنه و هی توی مصاحبه ها میگه دوست دارم بسازمش.
نقل قول کردن
ali ghorbany
#26 ali ghorbany 1401-02-10 02:38
به نقل از AS-Spider:
به نقل از ali ghorbany:
آخ صبح یه ویدئو دیدم از فیلم تو یوتیوب که ویلچر پروفسور ایکس و یه نفر با سپر کپ رو نشون به نظر فالکون بود چون انگار پشتش بال داشت و تو یکی از تی وی اسپات ها صدای یه شخصیت مرموز میومد که به دکتر می‌گفت هرکاری کردی به اینجا رسیدی
معلوم نیست طرف کیه ولی حدس می‌زنم یا کابوسه یا کتان

اون کسی که سپر داشت کاپیتان کارتر بود که توی وات ایف دیدیم و جت پک هم داشت! و پروفسور ایکس هم مال انیمیشن ایکس من هستش (کت سبز و ویلچر زرد)
توی چند تیوی اسپات دیدیم که دوتا هیولا کنار وانگ و واندا میجنگیدن فکر میکنم که اونها مال کثان باشن اما واندا داره کنترلشون میکنه.
توی کلیپی هم که چند ساعت پیش پخش شد که مربوط به واندا بود سم ریمی وقتی که در مورد واندا صحبت میکرد گفت که واندا چند تا ورینت داره که ما یک یا دوتاشون رو دیدیم(اونی که توی وست ویو خونه داشته و اونی که به ایلومیناتی حمله میکنه) راستی اونجایی که پگی کارتر با جت پک میاد میخواد که جلوی واندا رو بگیره(همچنین کاپیتان مارولی که توی تریلرا دیدیم) فقط نفهمیدم که سوپریم موردو چرا به دکتر استرنج حمله میکنه :-* . خب تا الان 4 تا از اعضای ایلومیناتی تقریبا نشون داده شدن میمونه 2 تا: یکی احتمال خیلی زیاد آیرون من تام کروز و دیگری هم مستر فنتاستیک(دکتر استرنج قطعا نیست حتی پروفسور ایکس بهش میگه که تو چجور دکتر استرنجی هستی؟)
در نهایت دوستان وقتی فیلم اومد لذت ببرن و بعد از اینکه نقد سایت منتشر شد و استاد هم لیست برتر فیلمای کمیک بوکی رو بروز کردن به احتمال خیلی بالا دکتر استرنج این د مولتی ورس اف مدنس حداقل در 7 فیلم برتر قرار خواهد گرفت(شخصا میگم 4 فیلم چون واقعا بین سه تا مردعنکبوتی و اونجرز اندگیم باید قربانی بشن :lol: )
سم ریمی،کوین فایگی،بندیکت کامبربچ،الیزابت اولسن. ترکیبی برای ترکاندن مغز هواداران کمیک بوک.
راستی سم کبیر هم هی داره به اسپایدرمن 4 هم اشاره میکنه و هی توی مصاحبه ها میگه دوست دارم بسازمش.

گل گفتی شاید یکی از سه مرد عنکبوتی تو فیلم باشه
چند دقیقه پیش یه ویدئو دیدم دوباره تو یوتیوب وانگ یه چیزی به زامبی استرنج گفت درست متوجه نشدم و با واندا تو اون مکان برفی بود
یه حدس می‌زنم امیدوارم درست نباشه ولی فکر میکنم اون زامبی همون دفندر استرنجه و یه چیز دیگه تو تریلر دکتر وقتی به مقر ایلومناتی میره از دیدن یه نفر تعجب میکنه
احتمال میدم اون یه نفر یا جانی استورمه کریس ایوانزه یا مرد آهنی تام کروز
نقل قول کردن
HosseinK
#27 HosseinK 1401-02-10 03:22
خسته نباشید بابت کارکردن این مقاله.
این فیلم قبل از اینکه داستانش برای هوادارا مهم باشه کامئوهایی که ممکنه داشته باشه خیلی دارای اهمیته. عموما توقع دارن از بعد به نام خدا کامئو ببینن تا آخر فیلم. انقدر درباره کامئو ها حرف زده شده که احتمال داره نقی معمولی و خونوادش هم داخل فیلم باشن.
مقاله خیلی من رو نسبت به این فیلم امیدوار کرد، چون این فیلم، فیلم دکتراسترنجه و ما قرار نیست همش دیگر شخصیت هارو ببینیم و خود استرنج رو فراموش کنیم. بهتره توقع هارو نسبت کامئو ها پایین بیاریم تا موقع دیدن فیلم همش منتظر دیدن شخصیت خاصی نباشیم.
امیدوارم موقع اکران کیفیت خوبی از فیلم بیرون بیاد.
نقل قول کردن
AS-Spider
#28 AS-Spider 1401-02-10 11:14
به نقل از ali ghorbany:
به نقل از AS-Spider:
به نقل از ali ghorbany:
آخ صبح یه ویدئو دیدم از فیلم تو یوتیوب که ویلچر پروفسور ایکس و یه نفر با سپر کپ رو نشون به نظر فالکون بود چون انگار پشتش بال داشت و تو یکی از تی وی اسپات ها صدای یه شخصیت مرموز میومد که به دکتر می‌گفت هرکاری کردی به اینجا رسیدی
معلوم نیست طرف کیه ولی حدس می‌زنم یا کابوسه یا کتان

اون کسی که سپر داشت کاپیتان کارتر بود که توی وات ایف دیدیم و جت پک هم داشت! و پروفسور ایکس هم مال انیمیشن ایکس من هستش (کت سبز و ویلچر زرد)
توی چند تیوی اسپات دیدیم که دوتا هیولا کنار وانگ و واندا میجنگیدن فکر میکنم که اونها مال کثان باشن اما واندا داره کنترلشون میکنه.
توی کلیپی هم که چند ساعت پیش پخش شد که مربوط به واندا بود سم ریمی وقتی که در مورد واندا صحبت میکرد گفت که واندا چند تا ورینت داره که ما یک یا دوتاشون رو دیدیم(اونی که توی وست ویو خونه داشته و اونی که به ایلومیناتی حمله میکنه) راستی اونجایی که پگی کارتر با جت پک میاد میخواد که جلوی واندا رو بگیره(همچنین کاپیتان مارولی که توی تریلرا دیدیم) فقط نفهمیدم که سوپریم موردو چرا به دکتر استرنج حمله میکنه :-* . خب تا الان 4 تا از اعضای ایلومیناتی تقریبا نشون داده شدن میمونه 2 تا: یکی احتمال خیلی زیاد آیرون من تام کروز و دیگری هم مستر فنتاستیک(دکتر استرنج قطعا نیست حتی پروفسور ایکس بهش میگه که تو چجور دکتر استرنجی هستی؟)
در نهایت دوستان وقتی فیلم اومد لذت ببرن و بعد از اینکه نقد سایت منتشر شد و استاد هم لیست برتر فیلمای کمیک بوکی رو بروز کردن به احتمال خیلی بالا دکتر استرنج این د مولتی ورس اف مدنس حداقل در 7 فیلم برتر قرار خواهد گرفت(شخصا میگم 4 فیلم چون واقعا بین سه تا مردعنکبوتی و اونجرز اندگیم باید قربانی بشن :lol: )
سم ریمی،کوین فایگی،بندیکت کامبربچ،الیزابت اولسن. ترکیبی برای ترکاندن مغز هواداران کمیک بوک.
راستی سم کبیر هم هی داره به اسپایدرمن 4 هم اشاره میکنه و هی توی مصاحبه ها میگه دوست دارم بسازمش.

گل گفتی شاید یکی از سه مرد عنکبوتی تو فیلم باشه
چند دقیقه پیش یه ویدئو دیدم دوباره تو یوتیوب وانگ یه چیزی به زامبی استرنج گفت درست متوجه نشدم و با واندا تو اون مکان برفی بود
یه حدس می‌زنم امیدوارم درست نباشه ولی فکر میکنم اون زامبی همون دفندر استرنجه و یه چیز دیگه تو تریلر دکتر وقتی به مقر ایلومناتی میره از دیدن یه نفر تعجب میکنه
احتمال میدم اون یه نفر یا جانی استورمه کریس ایوانزه یا مرد آهنی تام کروز

در مورد حضور مردان عنکبوتی حضور تام و اندرو قعا صفره و مال توبی هم خیلی خیلی احتمالش کمه که باشه.
استرنجی که زامبی بود همون دیفندر استرنجه که اول فیلم با توجه به مقاله کشته میشه(طرح موهاش عینا مثل دیفندره) و تایید هم شد.
در مرد مورد تعجب دکت هم که هیومن تورچ رو که اولا به ایلومیناتی راه نمیدن :lol: اما حدس دومت میتونه درست باشه.
توی یکی از تیوی اسپاتا واندای با لباس اسکارلت ویچ که همون واندای خودمونه به دکتر میگه : سعی نکن که مولتی ورس رو بشکنی؟! که این برای من جالبه.
یکی از موارد قابل توجه دیگه توی تیزر دریم بازگشت لهجه روسی واندا هست و در یک کلیپ دیگه هم که لحظه ای از نبرد استرنج سه چشم و استرنج اصلی نشون دادن یجور ریفرنس به وات ایف بود که دکتر خودمون از همون علامات دفاعی روی صورتش داشت و استرنج خبیث با همون طنابای مخصوص دکتر منتها با رنگ بنفش بهش حمله میکنه.
راستی چشم آگاماتو الان کاربردای دیگه ای هم پیدا کرده: وقتی دکتر میخواد دری که به اون فضای خاص باز میشه و یه کتاب هم وسطش هست وارد بشه از چشم آگاماتو استفاده میکنه(آگاماتو زردرنگ میشه) و نکته قابل توجه هم اینه که ساعتی که پالمر بهش داده روی دستگیره این در که اتفاقی (اصلا هم عمدی نیست) به شکل X هست قرار داره.
سوال: وقتی دکتر رو به مقر ایلومیناتی میبرن شنل دکتر کجاست؟؟؟
در نهایت فکر میکنم خبیث اصلی این فیلم احتمال زیاد ورینت خبیث واندا که به ایلومیناتی حمله میکنه هست یا کثان چون کابوس رو برای فیلم سوم بذارن خیلی بهتره چون فیلم درگیر مولتی ورس بمونه بهتره براش
نقل قول کردن
tynixer
#29 tynixer 1401-02-10 14:54
نمیدونم چرا کامپتون نمیاد ، احتمالا چون طولانیه
ولی خلاصه بگم ، کلی اطلاعات از فیلم لو رفته !

هشدار اسپویل
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
مهمترین ها ، اعضای ایلومیناتی : بلک بولت ، کاپیتان کارتر ، پروفسور اگزوایر ، آقای شگفت انگیز ، مستر موردو و کاپیتان مارول (ماریا رمبو)
اسکارلت پیچ پروفسور اگزوایر و بلک بولت رو می‌کشه ، آقای شگفت انگیز و بلک بولت لباساشون کمیکیه ، در فیلم اشاره ای به آیرون من با سوپریم آیرون من نداریم ، خبری از توبی ، ولورین گوشت رایدر و ... نیست
معلوم نیست که اطلاعات صددرصد درسته یانه ، ولی احتمالش خیلی زیاده
البته کلی (واقعا کلی!)چیز دیگه هم لو رفته
نقل قول کردن
BlueCrown4
#30 BlueCrown4 1401-02-10 21:52
به نقل از tynixer:

اسکارلت پیچ پروفسور اگزوایر و بلک بولت رو می‌کشه ، آقای شگفت انگیز و بلک بولت لباساشون کمیکیه ، در فیلم اشاره ای به آیرون من با سوپریم آیرون من نداریم ، خبری از توبی ، ولورین گوشت رایدر و ... نیست
معلوم نیست که اطلاعات صددرصد درسته یانه ، ولی احتمالش خیلی زیاده

هشدار اسپویل:(البته در حد شایعات و احتمالات)
بقیه رو نمیدونم ولی راجع به توبی شایعات زیاد بوده. کلی پوستر فن مید از توبی توی دکتراسترنج 2 وجود داره و در ضمن پوستر آخری که گذاشتند اگه دقت کنی پایین پای دکتراسترنج یه چیزی شبیه ماسک اسپایدرمن توبی هست که البته احتمالش زیاده که فقط ریزبینی بیش از حد هواداران باشه.
در کل به نظرم احتمال حضور تام هالند و اندرو 0 هست ولی احتمال حضور توبی هر چند کم وجود داره. (وقتی بعد 15 سال سم ریمی و توبی برگشتن چرا نباید تو یه فیلم که واقعا میشه حضور داشته باشه چنین فرصتی رو از دست داد؟!)
البته شایعاتی درباره مرگ اسپایدرمن توبی توسط واندا وجود داره که البته منابع معتبری نیستند و به نظرم به هییچ وجه کار عقلانی ای هم نیست.
نقل قول کردن
mjkp
#31 mjkp 1401-02-11 02:30
اینطور که معلومه دکتر استرنج ۲ فیلمنامه غنی داره و این همه اتفاق فقط توی ۲۰ دقیقه اولش قراره بیفتن
خیلی دوست دارم که ولورین(با بازی هیوجکمن) و مرد عنکبوتی (با بازی توبی مگوایر) توی فیلم باشن برای همین این ادیت رو زدم : b2n.ir/mjkp8
درباره ی مرد عنکبوتی های دیگه هم که اندرو گارفیلد قطعا نیست چون هم گفته میخواد مدتی بازیگری کنار بزاره و هم ازش استفاده نمیکنن تا توی مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۳ و یا دنیای سینمایی سونی سوپرایز بشیم
تام هالندم نیست چون تازه همه فراموشش کردن و اگر به این زودی مارول دوباره اونو در کنار ابرقهرمان های دیگه نشون بده اشتباهه
توبی مگوایر هم بخاطر سم ریمی حتی در حد یه اشاره کوتاه هم که شده توی این فیلم هست
هیوجکمن هم میتونن مثل آلفرد مولینا با افکت جوان کنن
نقل قول کردن
raya1979
#32 raya1979 1401-02-11 04:39
یعنی ممکنه لوکی هم باشه :cry: من به یه لحظه پس از تیتراژ هم راضیم اگرچه با اینهمه شخصیت و خط داستانی بعیده سه تا جادوگر مارول رو کنار هم ببینیم :sigh:
نقل قول کردن
Spiderman 2030
#33 Spiderman 2030 1401-02-11 06:17
به نقل از BlueCrown4:
به نقل از tynixer:

اسکارلت پیچ پروفسور اگزوایر و بلک بولت رو می‌کشه ، آقای شگفت انگیز و بلک بولت لباساشون کمیکیه ، در فیلم اشاره ای به آیرون من با سوپریم آیرون من نداریم ، خبری از توبی ، ولورین گوشت رایدر و ... نیست
معلوم نیست که اطلاعات صددرصد درسته یانه ، ولی احتمالش خیلی زیاده

هشدار اسپویل:(البته در حد شایعات و احتمالات)
بقیه رو نمیدونم ولی راجع به توبی شایعات زیاد بوده. کلی پوستر فن مید از توبی توی دکتراسترنج 2 وجود داره و در ضمن پوستر آخری که گذاشتند اگه دقت کنی پایین پای دکتراسترنج یه چیزی شبیه ماسک اسپایدرمن توبی هست که البته احتمالش زیاده که فقط ریزبینی بیش از حد هواداران باشه.
در کل به نظرم احتمال حضور تام هالند و اندرو 0 هست ولی احتمال حضور توبی هر چند کم وجود داره. (وقتی بعد 15 سال سم ریمی و توبی برگشتن چرا نباید تو یه فیلم که واقعا میشه حضور داشته باشه چنین فرصتی رو از دست داد؟!)
البته شایعاتی درباره مرگ اسپایدرمن توبی توسط واندا وجود داره که البته منابع معتبری نیستند و به نظرم به هییچ وجه کار عقلانی ای هم نیست.



آره منم اینو شنیدم که توبی تو یه نبرد سنگین با اسکارلت ویچ به شدت زخمی و لباسش داغون میشه و در نهایت میمیره.از ته قلبم میخوام که این حقیقت نداشته تا حداقل یه امیدی به ساخت مردعنکبوتی ۴ داشته باشیم .
نقل قول کردن
tynixer
#34 tynixer 1401-02-11 23:31
خب خب خب ، بر اساس ویدیوی کانال ، پس اطلاعاتی که لو دادم کاملا درسته ، پس خبری از توبی نیست . البته که توی پوستر ماسکش بود ، ولی اطلاعات هم درست بوده و پروفسور و بلک بولت شهید میشن :|
نقل قول کردن
tynixer
#35 tynixer 1401-02-12 21:20
هشدار اسپویل وحشتناک :


s6.uupload.ir/.../...
نقل قول کردن
raya1979
#36 raya1979 1401-02-13 10:36
به نقل از tynixer:
هشدار اسپویل وحشتناک :


s6.uupload.ir/.../...

این تو آخرین تبلیغ سریال بود و خودشون لو دادن
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید